Eλληνικος θριαμβος στην εκθεση του Μοναχου

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.394
Reaction score
125.550
Εκτός αν γράφουν ασυναρτησίες, το οποίο είναι και το πιθανότερο
Ε όχι.
Δε το δέχομαι αυτό.
Μεταξένια πρίμα και γρανιτένια μπάσα.
Αέρινες υψηλές, ζεστά μεσαία.
Υγρά μεσαία πάνω απ'ολα. Να στάζουν.
Συναρτησίες είναι όλα. Χωρίς Α.


ΥΓ. Ασυναρτησίες είναι αυτά τα πολλά σαμπ, τα σινεματζιδικα. Τα κλαμπατσιμπανα ντε. 3Α.
Α+++, σα τα κλιματιστικά.
 
Last edited:

head-stef

Headphones
Μηνύματα
632
Reaction score
2.194
;);) Αυτά δεν τα είδατε;;; (η υπογραμμίσεις δικές μου):

"Heard through the Kronos Discovery turntable ($100,000, below) with Discovery RS tonearm ($24,000) and Zyx Universal cartridge ($9000), Kronos phono preamplifier ($45,000), TLA (True Life Audio) preamp ($40,000) and monoblocks ($80,000, presumably for the pair), and Göbel cabling—I did not hear the Wadax digital front end—sax sounded fabulous and horns excellent.

Μιλάμε για πολύ ενθουσιασμό... Ούτε θαυμαστικό δεν έβαλε. Το επόμενο είναι καλύτερο:

" On analog, which is all that I auditioned, this system was great."

(Πάντα υπάρχει τρόπος να ξεφύγεις από κακοτοπιές!)
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.808
Υπάρχει περίπτωση ένα σύστημα να αναδεικνύει τα μακροδυναμικά και να μην τα καταφέρνει στα μικροδυναμικά; Δεν πρέπει να είναι αθόρυβο για να αναδείξει και τα μακροδυναμικά και τα μικροδυναμικά όπως τα λέτε;
Μου φαίνεται αδιανόητο και πάντοτε είχα την απορία γιατί αναφέρονται οι reviewer στα μικροδυναμικά. Εκτός αν γράφουν ασυναρτησίες, το οποίο είναι και το πιθανότερο.
Η έννοια της μακρο-δυναμικής αντίθεσης αναφέρεται σε μεγάλης κλίμακας ενεργειακές μεταπτώσεις όπως λ.χ. σε στιγμιαία ξεσπάσματα από οργανικά σύνολα ή κρούσεις σε μπάσο τύμπανο,ταμπούρα,πιατίνια, κτλ.Οι μικρο-δυναμικές αντιθέσεις αφορούν κυρίως σ'ενεργειακές μεταπτώσεις μικρότερης κλίμακας από μεμονωμένα όργανα και υφιστάμενες σε νοητό παρασκήνιο ως προς το ηχητικό σύνολο,όπως λ.χ. διάφορα...καμπανάκια,συγχορδίες κιθάρας,παλλόμενες χορδές και σκάφη οργάνων,παιγνιδίσματα φωνητικών, κ.ο.κ..
 
Last edited:


Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.808
Συγγνωμη δηλαδης , τοσο μεγαλα ηχεια - τερατα και βαζουνε και σαμπ;

Κι οχι ενα, αλλα 2 τέρατα σαμπς 18αρια;

απαπα...

8-)
Προφανώς δεν αποτάθηκαν στον ιθύνοντα της Trinnov να τους έλεγε ότι δεν θα χρειάζονταν...:sneaky:
 



Μηνύματα
2.233
Reaction score
2.753
Τιιιιιιιιι;

Με σαμπγούφερ παίζανε;

:o

Κλαπατσίμπανα δηλαδή; Τι παρακμή Θεέ μου :cry:
Οι άνθρωποι είναι επαγγελματίες. Ξέρουν ότι είναι απαραίτητα τα subs.
Όποιος λέει το αντίθετο εθελοτυφλεί ή έχει εμμονές.
 

mouseslept

Buckalis Επαγγελματίας
Μηνύματα
425
Reaction score
343
Μικροί δορυφόροι* αυτοί που είχαν, γι'αυτο έβαλαν σαμπ με 2,5 κιλοβατ το καθένα μάλιστα.

Τι τα θέλουν; πάρτι θα κάνουν με ραπ μουσική;


*8" Μιντ, 12" γουφερ
Το σαμπ με πολύ dsp, μιλάμε για ψηφιακίλα.
Του σατανά, όχι αγνά αναλογικά.
Kωστα μου δεν εχεις καταλαβει καν γιατι μιλας.... Επαναλαμβανω λοιπον, τα ηχεια (οπως και τα καλωδια) δεν ειναι επιλογη της ΤLA η της KRONOS, αλλα του Γερμανου διανομεα. απο τα προιοντα που διανεμει... Η TLA παιζει με αλλα ηχεια (χωρις Sub) στο συστημα αναφορας της και με αλλα καλωδια (και στον βραχιονα της Kronos)....

Το συστημα θα ξαναπαιξει με αλλα ηχεια και καλωδια στο LAS VEGAS και παλι θα "ριξει σαγονια"....
 


Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.378
Reaction score
79.478
Τα ηχεία και το σαμπ ήταν Γερμανικά.
Για να μην κρυβόμαστε πίσω απο το δακτυλάκι μας, αυτο που έχει ενδιαφέρον δεν είναι ποιος επέλεξε το σαμπ.

Αλλά το οτι το πολυδιαφημισμένο για τον υπέροχο ήχο σύστημα, ο Ελληνικός θρίαμβος στο Μόναχο δηλαδή, έπαιζε με σαμπ. Έτσι επιτεύχθηκε ο θρίαμβος. Με σαμπ. Κλαπατσίμπανο.
 

daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
37.863
Reaction score
77.462
εγώ πάλι δεν έχω καταλάβει γιατί η κοινότητα του high end έχει δαιμονοποιήσει και την χρήση σαμπ....

τι ενοχλεί?
το ότι έχει τις ρίζες του στις κινηματογραφικές αίθουσες?
το ότι οι κατασκευαστές ενισχυτών χαιενδ δεν δίνουν-αγνοούν τέτοια δυνατότητα σύνδεσης?
το ότι απαιτεί χρήση ψηφιακών φίλτρων για να ενσωματωθεί σωστά οπότε ξεφεύγουμε από την αναλογικότητα?
τι άλλο?
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.378
Reaction score
79.478
εγώ πάλι δεν έχω καταλάβει γιατί η κοινότητα του high end έχει δαιμονοποιήσει και την χρήση σαμπ....

τι ενοχλεί?
το ότι έχει τις ρίζες του στις κινηματογραφικές αίθουσες?
το ότι οι κατασκευαστές ενισχυτών χαιενδ δεν δίνουν-αγνοούν τέτοια δυνατότητα σύνδεσης?
το ότι απαιτεί χρήση ψηφιακών φίλτρων για να ενσωματωθεί σωστά οπότε ξεφεύγουμε από την αναλογικότητα?
τι άλλο?
Δυο αυτιά έχουμε.
 

mouseslept

Buckalis Επαγγελματίας
Μηνύματα
425
Reaction score
343
Ως γνωστόν ο υποφαινόμενος κάθε άλλο παρά ΄΄κολλητός΄΄ είναι με το μέλος gpol...Πρέπει όμως να συμφωνήσω μαζί του ως προς την - ακροαματική τουλάχιστον - υπεροχή του Wadax...Για τα δε παρελκόμενα του Kronos topic δεν έχω κάποια δική μου πληροφόρηση.
Θεωρω οτι να συμφωνει καποιος με τον gpol και (συνεπως) να διαφωνει με τον Philips ειναι μαλλον απαραδεκτο.... Αλλωστε με τον Philips συμφωνουν και οι εκπροσωποι της TLA που ηταν εκει και συνεκριναν τις δυο πηγες εκτεταμενα,... Εγω δεν το ακουσα, εχω ομως "inside πληροφοριση" και οχι απο την καθαρηστρια του χωρου....
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.394
Reaction score
125.550
Kωστα μου δεν εχεις καταλαβει καν γιατι μιλας...
Δύσκολο, διότι μιλάω για όσα καταλαβαίνω, και μιλάω με στοιχεία.

Ο Ήχος από το εν λόγω σεταπ, κρίθηκε εξαιρετικός, και όσοι άκουσαν, άκουσαν ένα δορυφόρο με 8-ιτσο Μιντ και 12-ιντσο γουφερ, σε συνδυασμό με 2 σαμπ 18-αρια, προφανώς σωστά κροσαρισμενα, και το συμπέρασμα που καταλαβαίνω και λέω, είναι ότι το σεταπ 2.2 που ακούσατε και σας γοήτευσε, 2 δορυφόροι και 2 σαμπ, ήταν με μπόλικο dsp και σπέσιαλ φίλτρα, όπως προβλέπεται.

Προσωπικά προτείνω κάθε ηχείο να θεωρείται ως δορυφόρος και να συνδυάζεται με πολλαπλά σαμπ.

Το εν λόγω 2.2 σεταπ, πακέτο με τη χρήση dsp, είναι για μένα το μίνιμουμ φυσιολογικό.

Όπως τονίζουμε εδώ και αιώνες, το 1 σαμπ σκέτο, απαγορεύεται και διώκεται ποινικά. Μίνιμουμ 2. Και χωρίς dsp, άκου καλύτερα από ηχομπαρα.

Πιθανώς αυτοί που έστησαν το εν λόγω σεταπ, να διαβάζουν τι γράφω στο avsite εδώ και χρόνια. Τουλάχιστον, αυτό δείχνουν. 😜
 
Last edited:

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.808
Θεωρω οτι να συμφωνει καποιος με τον gpol και (συνεπως) να διαφωνει με τον Philips ειναι μαλλον απαραδεκτο.... Αλλωστε με τον Philips συμφωνουν και οι εκπροσωποι της TLA που ηταν εκει και συνεκριναν τις δυο πηγες εκτεταμενα,... Εγω δεν το ακουσα, εχω ομως "inside πληροφοριση" και οχι απο την καθαρηστρια του χωρου....
Τοποθετήθηκα χωρίς πρόθεση συνηγορίας...Θεωρώ ότι είναι ανώφελες οι αντιδικίες γι ακροαματικές εντυπώσεις πάνω σε μια έκθεση με ηχοσυστήματα ΄΄status symbol΄΄ εκ των οποίων η πλειοψηφία είναι ΄΄μια από τα ίδια΄΄ από χρονιά σε χρονιά...
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.394
Reaction score
125.550
γνωστόν ο υποφαινόμενος κάθε άλλο παρά ΄΄κολλητός΄΄ είναι με το μέλος gpol...Πρέπει όμως να συμφωνήσω μαζί του ως προς την - ακροαματική τουλάχιστον - υπεροχή του Wadax...
Κάθε άλλο παρά "κολλητός" είσαι με όλους😂😜🤣, και με το Θεό τον ίδιο, σιγά μην ήταν εξαίρεση ο gpol😜😆😝, αυτό όμως δεν είναι θέμα, θέμα είναι που προτιμάς τα Πσηφιακα, αιρετικέ. Λίγη ντροπή, λίγη τσίπα. Τες πα. Δε με νοιάζει κιόλας εμένα δε μου πέφτει λόγος, αλλά.. 😝😆😁


Για τα δε παρελκόμενα του Kronos topic δεν έχω κάποια δική μου πληροφόρηση
Εδώ θα ήθελα λίγο ζουμί να μας δώσει κάποιος, και αυτό αφορά τον τρόπο ενσωμάτωσης των σαμπ στο 2.2 σεταπ που ακούσατε. Σημεία κρος, κλίσεις, ποιο φίλτρο προτιμήθηκε, είδος επεξεργαστή αν υπήρξε ξέχωρος, το όλο signal chain. Έτσι απο περιέργεια, μη νομίζετε ότι έχω και κάνα καημό δηλαδή, στο Εβόρα θα πάω να φάω πάλι και δε θα μου κοπεί η όρεξη, αλλά αν τυχόν έχετε ενημέρωση και μάθετε, πείτε μου, ψοφάω για κουσκούς.
 

mouseslept

Buckalis Επαγγελματίας
Μηνύματα
425
Reaction score
343
Δύσκολο, διότι μιλάω για όσα καταλαβαίνω, και μιλάω με στοιχεία.

Ο Ήχος από το εν λόγω σεταπ, κρίθηκε εξαιρετικός, και όσοι άκουσαν, άκουσαν ένα δορυφόρο με 8-ιτσο Μιντ και 12-ιντσο γουφερ, σε συνδυασμό με 2 σαμπ 18-αρια, προφανώς σωστά κροσαρισμενα, και το συμπέρασμα που καταλαβαίνω και λέω, είναι ότι το σεταπ 2.2 που ακούσατε και σας γοήτευσε, 2 δορυφόροι και 2 σαμπ, ήταν με μπόλικο dsp και σπέσιαλ φίλτρα, όπως προβλέπεται.

Προσωπικά προτείνω κάθε ηχείο να θεωρείται ως δορυφόρος και να συνδυάζεται με πολλαπλά σαμπ.

Το εν λόγω 2.2 σεταπ, πακέτο με τη χρήση dsp, είναι για μένα το μίνιμουμ φυσιολογικό.

Όπως τονίζουμε εδώ και αιώνες, το 1 σαμπ σκέτο, απαγορεύεται και διώκεται ποινικά. Μίνιμουμ 2. Και χωρίς dsp, άκου καλύτερα από ηχομπαρα.

Πιθανώς αυτοί που έστησαν το εν λόγω σεταπ, να διαβάζουν τι γράφω στο avsite εδώ και χρόνια. Τουλάχιστον, αυτό δείχνουν. 😜
Επαναλαμβανω...

Το σαγονι "θα σου πεσει" (και ισως πολυ περισσοτερο) ακομα και αν πας στην TLA και ακουσεις το ιδιο συστημα με B&W 800 signature χωρις κανενα DSP και χωρις κανενα sub....

Εκει ισως καταλαβεις οτι το ηχειο ειναι "ο τελευταιος τροχος της αμαξας"....
 
Last edited:


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • xfader
    Segregation supporter
  • spylab
    Shalom

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.607
Μηνύματα
2.867.652
Members
37.937
Νεότερο μέλος
Hdch
Top