- Μηνύματα
- 22.267
- Reaction score
- 15.542
.....πολυ δρομο ακομα μεχρι να δει καποιος 4κ αγοραζοντας εναν προβολεα και μια ρυθμιση ανα καποιες ωρες...Πολύ σωστά μιλάς.
Μέχρι πρόσφατα έλεγες ότι για να συγκρίνω 2 προβολείς, τους ματσάρω σε φωτεινότητα, τους καλιμπράρω χρωματικά σε sdr 709 και ίδιο gamma. Έπειτα τους βάζω δίπλα δίπλα και βλέπω.
Το κάναμε θυμάμαι, με τη βοήθεια του Μανώλη, σε συγκριτικά στο παρελθόν (πχ Epson V JVC στην Avart).
Στο 4k όμως τα πράγματα αλλάζουν. Δεν υπάρχει κάποιο standard βάσει του οποίου ένας προβολέας κάνει tone mapping και στις περισσότερες περιπτώσεις ο κατασκευαστής δε δίνει κι ιδιαίτερα εργαλεία για να αλλάξεις ένα κακό αποτέλεσμα.
Είναι συνεπώς υπαρκτό το σενάριο, ένας προβολέας που έχει τρομερές δυνατότητες (πχ black level, ansi κλπ) να χαντακωθεί από το κακό tone mapping και να δείξει χειρότερος από έναν προβολέα που υπό νορμάλ συνθήκες θα τον έκανε σκόνη.
ασε που χρειαζεται πιο συχνα ρυθμιση αποτι στο 2κ ...μιας και το gamma στα dila-sxrd-lcd φευγει γρηγορα με τις ωρες....
....καποιος που μπορει να εχει εξοπλισμο και μπορει να κανει τα βασικα θαχει συν στην απεικονιση και θα χρειαζεται μονο το laser ως πηγη φωτος για πιο σταθερη φωτεινοτητα...
οπως το βλεπω μονο τα dlp + laser θα δωσουν σταθερη απεικονιση με κοστος το μαυρο επιπεδο (το οποιο θα βοηθησει μια οθονη)
.... με λιγες ρυθμισεις λογω πτωση φωτεινοτητας των laser......
αν ισχυουν βεβαια και τα τεστ των laser με πτωση φωτεινοτητας ανα 5000-6000 ωρες με 10-15%
δλδ τα ιδια πραματα εδω και χρονια....
....ενδιαφερον ο triple laser της samsung ....το στοιχημα εδω ειναι αν εχουν ιδια πτωση φωτεινοτητας τα laser.
υπομονη....