F1 season 2007 chat

GTX

Μηνύματα
3.813
Reaction score
39
Re: F1 season 2007

Εγώ παιδιά εγώ έχω ερωτευτεί ένα.....(ναι ντρέπομαι που το λέω)

OPEL!!!!!!! :crazy_1::crazy_1::crazy_1:

5,7sec + 264bhp = 40.000 euro :happy_5::happy_5::happy_5:

[youtube]2nIB9t0xXDg[/youtube]
 

GTX

Μηνύματα
3.813
Reaction score
39
Re: F1 season 2007

Λοιπόν στο θέμα μας :happy_6:

The full statement by the FIA

In an extraordinary meeting of the World Motor Sport Council was held in Paris on the 12th of September 2007, The following decision was taken:
"The WMSC has stripped Vodafone McLaren Mercedes of all constructors' points in the 2007 FIA Formula One World Championshiop an the team can score no point for the remainder of the season *.
"Furthermore, the team will pay a fine equal to 100 million dollar, less the FOM income lost as a result of the points deduction.
"However, due to the exceptional circumstances in which the FIA gave the team's drivers an immunity in return for providing evidence, there is no penalty in regards to drivers' points **.
"The WMSC will receive a full technical report on the 2008 McLaren car and will take a decision at its December 2007 meeting as to what sanction, if any, will be imposed on the team for the 2008 season."
The full reasons for this decision will be issued on the 14th September 2007.
* Points gained by other teams so far this season will not be affected.
** No McLaren representative will be allowed on the podium should a McLaren driver win in any of the remaining races of the 2007 season.



Η δική μου μετάφραση στα Bold. Όλο το σκηνικό είναι στημένο και κανονισμένο από την προηγούμενη εβδομάδα. Η φήμη οτι ο Alonso έδωσε κάτι emails επιβεβαιώνεται (και από τις δηλώσεις του Ron Dennis). Το συμπέρασμα? Ο Alonso είναι μεγάαααααααααααααααααλη κουφάλα και τα κανόνισε μια χαρά. Έδωσε κανονικά την Mclaren σε αντάλλαγμα να μη του κάνουν τίποτα και έτσι και τον πόλο του έσωσε και είναι άνετος να πάει στη BMW του χρόνου. Και βρήκε και η FIA δικαιολογία να μη πάρει βαθμούς από τους οδηγούς κάτι που θα ήταν τραγικό και δεν ήθελε κανένας... Όλα στημένα είναι, ο Alonso χτες δήλωσε οτι το μόνο που τον ενδιαφέρει είναι το GP του Spa.
 

Μηνύματα
4.480
Reaction score
3
Re: F1 season 2007

Οκ τσίμπησα… :happy_5:

Έχει σχεδόν 37000€ και είναι το μοναδικό αυτοκίνητο με τέτοιες επιδώσεις που θα μπορούσα να αγοράσω.
Προφανώς και δεν έχει την ομορφιά της 599, όμως δε ντρέπομαι να πω ότι θα το αγόραζα και ότι θα χαιρόμουν για αυτό, ας είναι και OPEL.:happy_9:

Και ναι ο Alonso είναι παμμέγιστη κουφάλα.
Περιμένω να δω πως θα αντιμετωπίσει στο τέλος του πρωταθλήματος τη McLaren.

Αααααα και κάτι ακόμα:
Μήπως είναι καιρός να χαλάει το ένα από τα αυτοκίνητα της McLaren κάθε λίγο;
 

GTX

Μηνύματα
3.813
Reaction score
39
Re: F1 season 2007

Οκ τσίμπησα… :happy_5:

Έχει σχεδόν 37000€ και είναι το μοναδικό αυτοκίνητο με τέτοιες επιδώσεις που θα μπορούσα να αγοράσω.
Προφανώς και δεν έχει την ομορφιά της 599, όμως δε ντρέπομαι να πω ότι θα το αγόραζα και ότι θα χαιρόμουν για αυτό, ας είναι και OPEL.:happy_9:
:cool_4::cool_4::cool_4:

Και ναι ο Alonso είναι παμμέγιστη κουφάλα.
Περιμένω να δω πως θα αντιμετωπίσει στο τέλος του πρωταθλήματος τη McLaren.
Θα πάρει το πρωτάθλημα και θα πάει στη BMW :happy_5::happy_5::mad_3:
 

Μηνύματα
176
Reaction score
0
Re: F1 season 2007

Θα πάρει το πρωτάθλημα και θα πάει στη BMW :happy_5::happy_5::mad_3:
Να πάει .. να πάει ...

Το πρωτάθλημα μόο να πάρει ο Raikonen ...

Και με όλα αυτά που έχω δεί από τον Αλόνσο ... ποιός μου λέει πως δεν ήταν αυτός που εξαρχής ξεκίνησε όλη την διαδικασία όταν άρχισε την γκρίνια με την ομάδα ότι προσέχει τον Χάμιλτον :mad_3:
 


Μηνύματα
401
Reaction score
0
Re: F1 season 2007

Ζήτω ζήτω ζήτω!!!!!!Αχχχχχχ,πήρα μια χαρά!!!!!(αλλά και μια λύπη που δεν μηδενίστηκε και η παλιο κουφάλα ο αλόνσο)
 

Μηνύματα
4.611
Reaction score
4.855
Re: F1 season 2007

Οι κουφάλες πάντα την βγάζουν καθαρή τόσα χρόνια σε όλα τα επίπεδα βλ. Σούμι, Αλόνσο , βλ. προ 20 ετίας Μακλάρεν τώρα Φεράρι.

Και πάνω από όλα η αρχικουφάλα ΜΠΕΡΝΙ
 

Μηνύματα
4.611
Reaction score
4.855
Re: F1 season 2007

Και με όλα αυτά που έχω δεί από τον Αλόνσο ... ποιός μου λέει πως δεν ήταν αυτός που εξαρχής ξεκίνησε όλη την διαδικασία όταν άρχισε την γκρίνια με την ομάδα ότι προσέχει τον Χάμιλτον :mad_3:

Στο τέλος θα τον βγάλουμε φταίχτη για την εξαφάνιση της γαλάζιας φάλαινας...:)
 

Μηνύματα
176
Reaction score
0
Re: F1 season 2007

Οι κουφάλες πάντα την βγάζουν καθαρή τόσα χρόνια σε όλα τα επίπεδα βλ. Σούμι, Αλόνσο , βλ. προ 20 ετίας Μακλάρεν τώρα Φεράρι.

Και πάνω από όλα η αρχικουφάλα ΜΠΕΡΝΙ
Συμφωνώ και επαυξάνω ...
 

Μηνύματα
176
Reaction score
0
Re: F1 season 2007

Στο τέλος θα τον βγάλουμε φταίχτη για την εξαφάνιση της γαλάζιας φάλαινας...:)
Εντάξει το τραβάω κι εγώ αλλά μην το τραβάς κι εσύ περισσότερο ...:happy_9:
Αυτό που λέω σίγουρα είναι πολύ τραβηγμένο αλλά αν κάποτε βγει στην επιφάνεια κάτι τέτοιο ειλικρινά δεν θα μου κάνει καμία εντύπωση.
 


Μηνύματα
176
Reaction score
0
Re: F1 season 2007

Δεν παρατηρείς κάτι ύποπτο όταν τους βλέπεις κοντά κοντά?? :))))
Τώρα που έφερες αποδείξεις ... "happy_1" αλλάζει το πράγμα!!!!

Νομίζω πως δημιουργούνται εύλογα ερωτήματα και γεννιούνται βάσιμες υποψίες για ενδεχόμενη εμπλοκή του Ακατονόμαστου Νο.2.

EDIT:

Aαααα ... ξέχασα να πω πως φαίνεται και δια γυμνού οφθαλμού πως αποκλείεται οριστικά ενδεχόμενη εμπλοκή της McLaren στο εν λόγω ζήτημα ...
 

GTX

Μηνύματα
3.813
Reaction score
39
Re: F1 season 2007

Εγώ παίδες περιμένω να δω την σημερινή λεπτομερή ανακοίνωση της FIA μπας και πούν τίποτα κουφό. Αλλά σε γενικές γραμμές η όλη ιστορία βρωμάει...

Από τη μια βρίσκουν ένοχη τη Mclaren ότι είχαν αποκτήσει πλεονέκτημα από τα στοιχεία της Ferrari αλλά από την άλλη δίνουν ασυλία στους οδηγούς που δώσαν στοιχεία αλλά φυσικά επωφελήθηκαν προφανώς όλη τη χρονιά από αυτά τα στοιχεία :crazy_11::crazy_11::crazy_11:

Ό,τι να ναι κοινώς...wall_1wall_1

Γενικά χτές νομίζω οτι αργήσαν να βγουν από κει μέσα γιατί προσπαθούσαν να βρουν ένα deal που να τους βολεύει όλους :rolleyes:

Η FIA τσίμπησε τα φράγκα και σώνει το πρωτάθλημα και το άθλημα γενικότερα αφού κακά τα ψέματα F1 χωρίς Mclaren ή Ferrari απλά δεν παίζει.

Οι οδηγοί βολεύτηκαν αφού γλίτωσαν το superlicense τους, κρατάν τους βαθμούς και ειδικά ο Alonso είναι ελεύθερος να φύγει από την Mclaren που επιμένει να μη του δίνει Νο1 Status.

H Mclaren τη γλιτώνει από τον αποκλεισμό και βασικά θα αναγκαστεί να δώσει 50 εκατ. δολάρια γιατί ουσιαστικά τα άλλα 50 απλά δε θα τα πάρει (είναι αυτά που τις αντιστοιχούσαν για τους βαθμούς του πρωταθλήματος κατασκευαστών) μάλιστα στην Press Conf ο Ron αστειευόμενος είπε στο Norbert Haug αν θα δώσει τα μισά η Mercedes, και είπε επίσης ότι η Mclaren έχει turnover 450-500 εκατ δολάρια το χρόνο και δε χρωστάνε πουθενά :crazy_1: Κοινώς δε θα καταστραφούν κιόλας...

Η Ferrari παίρνει το πρωτάθλημα κατασκευαστών και δηλώνουν χαρούμενοι που η αλήθεια βγήκε στην επιφάνεια. Αν θέλω να το κουράσω κι άλλο "happy_1""happy_1" δεν αποκλείω μες το deal να είναι και ένα DNF από κάθε Mclaren και η Ferrari να πάρει και τα 2 πρωταθλήματα. Άλλωστε μη ξεχνάτε οτι όποιος οδηγός της Mclaren πάρει το πρωτάθλημα οδηγών θα μείνει στην ιστορία ως αυτός που το πήρε με φουστιές ;-)
 

Μηνύματα
4.611
Reaction score
4.855
Re: F1 season 2007

Εγώ δεν κατάλαβα γιατί είχαν απαγορέψει την Φεράρι να συνεχίσει να έχει τις "κλεμένες" από Μακλάρεν βελτιώσεις μετά?? Και αφού απαγορέψαν τις συγκεκριμένες βελτιώσεις στην ουσία για πόσους αγώνες θα μπορούσε να επωφεληθεί η Μακλάρεν από τα κλεμμένα στοιχεία?? Αν είναι αρκετοί αγώνες υπάρχει θέμα και με τους οδηγούς αλλιώς αν είναι 1-2 βαριά ήδη στον Αλόνσο του την φορέσαν στην Ουγγαρία, χώρια που μπορεί εκείνους τους αγώνες να μην τους κέρδισε η Μακλάρεν.
Τί ισχύρίστηκαν?? Ίσως λέω και λάθος πράματα δεν την έχω ψάξει την υπόθεση αρκετά αλλά αυτά μου μείναν σε γενικές γραμμές.
 

Μηνύματα
4.611
Reaction score
4.855
Re: F1 season 2007

. Άλλωστε μη ξεχνάτε οτι όποιος οδηγός της Mclaren πάρει το πρωτάθλημα οδηγών θα μείνει στην ιστορία ως αυτός που το πήρε με φουστιές ;-)
Εδώ το πήρε ο Σούμις με τρακάρισμα για να βγούν και οι δύο πρωτοποροι έξω και έμεινε στην ιστορία σαν ο καλύτερος που πέρασε :))
 

GTX

Μηνύματα
3.813
Reaction score
39
Re: F1 season 2007

Εγώ δεν κατάλαβα γιατί είχαν απαγορέψει την Φεράρι να συνεχίσει να έχει τις "κλεμένες" από Μακλάρεν βελτιώσεις μετά?? Και αφού απαγορέψαν τις συγκεκριμένες βελτιώσεις στην ουσία για πόσους αγώνες θα μπορούσε να επωφεληθεί η Μακλάρεν από τα κλεμμένα στοιχεία??
Σε έχασα...:confused:

Ποιές βελτιώσεις έκλεψε η Ferrari??? Αν μιλάς για το πάτωμα στη Μελβούρνη αυτό δε το κλέψανε, απλά η Mclaren από τα στοιχεία που έδωσε ο Stepney (Ferrari) στον Coughlan (Mclaren) ήξεραν οτι το πάτωμα της Ferrari ήταν παράνομο (Παρόλο που πέρναγε τα τέστ της FIA) και ζήτησαν μετά το GP διευκρινήσεις οι οποίες οδήγησαν σε αλλαγή των τέστ που με τη σειρά του οδήγησε τη Ferrari και άλλες ομάδες στην αλλαγή σχεδίασης του πατώματος.

Γενικά από την πλευρά της Ferrari δεν είναι κάτι απρόσμενο αυτό, άλλωστε τα αυτοκίνητα όλες οι ομάδες δεν τα σχεδιάζουν ώστε να είναι νόμιμα βάσει των κανονισμών αλλά βάσει των τεστ της FIA ;-)

Αν έχω καταλάβει πάντως όταν λένε οτι η Mclaren επωφελήθηκε από το φάκελο της Ferrari δεν εννοούν οτι αντιγράψανε κομμάτια του μονοθεσίου (μη κοιτάς που λένε οτι του χρόνου θα εξετάσουν τα μονοθέσια της Mclaren, μπούρδες είναι αυτό), αλλά πιο πολύ οτι είχαν πληροφορίες που σίγουρα ήταν χρήσιμες για τη Mclaren και δίναν πλεονεκτήματα στρατηγικής και τακτικής (setups, data σχετικό με τη χρήση των ελαστικών και τη συμπεριφορά των Ferrari, χωρητικότητα βενζίνης, balance κτλ.)
 

GTX

Μηνύματα
3.813
Reaction score
39
Re: F1 season 2007

Άλλο ένα αστείο, αν ο Hamilton ή ο Alonso πάρουν πρωτάθλημα, του χρόνου η Mclaren θα έχει το μονοθέσιο με το νούμερο 1 αλλά τα pits της θα είναι τελευταία στο grid :crazy_3::crazy_3::crazy_3:
 

Μηνύματα
176
Reaction score
0
Re: F1 season 2007

Τι setup ... τι Data και @@... λεω εγώ ... μας δουλεύουνε κανονικά!

Φουστιές ή όχι ... εγώ αυτό που ξέρω είναι ότι φέτος έβλεπα μακράν το πιο αμφίρροπο GP των τελευταίων 10 ετών με 4 οδηγούς να κυνηγάνε επι ίσοις όροις :crazy_11: το πρωτάθλημα 5 αγώνες πριν το τέλος...

Εβλεπα σε κάθε αγώνα εναλλαγή ανάμεσα σε Ferrari-McLaren με άγνωστο αποτέλεσμα ... :bravo:

Δηλαδή αν δεν ήξερε το αντίστοιχο Setup της Ferrari η McLaren στους αγώνες θα νικούσε πάντα η Ferrari ??? :mad_3: Αν είναι έτσι τότε να ακυρώσουν τις βαθμολογίες των οδηγών ... να στείλουνε την McLaren σπίτι της και να βρώ και εγώ μια άλλη ασχολία κάθε 2ο Σαββατοκύριακο :happy_9:

Με την ίδια λογική και η Ferrari δεν θα έπρεπε να έχει τιμωρηθεί για την ΑΠΑΤΗ με το κινούμενο πάτωμα ??? :happy_8:

Το μόνο σίγουρο είναι ότι έξω ξενερώσει απίστευτα με την όλη διαδικασία ...
και φαντάζομαι και εσείς ... :pc: :pc:
 

GTX

Μηνύματα
3.813
Reaction score
39
Re: F1 season 2007

Λοιπόν αυτά που έλεγα επιβεβαιώθηκαν...οι άνθρωποι μας κοροιδεύουν μες τα μούτρα μας. ΑΙΣΧΟΣ


Μας κάνουν πλάκα!!!! Δίνουν ασυλία στους οδηγούς και ειδικά στον Alonso????? Σας παραθέτω κύριοι τα νεότερα στοιχεία που δημοσίευσε σήμερα η FIA. Αν είχαν @@ η Mclaren και ο Alonso έπρεπε να φάνε μόνιμο ban από το άθλημα αλλά αντ'αυτού μας κοροιδεύουν και δίνουν ασυλία σε αυτόν που φαίνεται να κέρδισε τα περισσότερα απ'όλους από τις πληροφορίες της Ferrari και ρίχνουν ένα πρόστιμο, αποκλείουν τη Mclaren από τους κατασκευαστές και κάνουν κοκοκο....wall_1wall_1wall_1

Διαβάστε και εξοργιστείτε!!!!!

FIA reveals evidence that led to penalty


The FIA has published accounts of "systematic" contact between McLaren chief designer Mike Coughlan and Ferrari's Nigel Stepney - evidence that led the governing body to severly penalise the Woking-based team.
In a 14-page document issued at the Belgian Grand Prix, the FIA details how the World Motor Sport Council reached its verdict at its hearing on Thursday.
As was expected, the evidence revolves around an email exchange between McLaren test driver Pedro de la Rosa and world champion Fernando Alonso, plus logs of calls and SMS messages between Coughlan and Stepney.
In the emails, extracts of which have been published, de la Rosa talks about information coming from Stepney.
On March 21 de la Rosa wrote an email to Coughlan stating: "Hi Mike, do you know the Red Car's Weight Distribution? It would be important for us to know so that we could try it in the simulator. Thanks in advance, Pedro.
"P.S. I will be in the simulator tomorrow."

Coughlan replied to that email with a text message with the details that were required, although in the end those settings were not tried out.
On March 25 de la Rosa then sent an email to Alonso setting out Ferrari's weight distribution to two decimal places on each of Ferrari's cars for the Australian Grand Prix.
Alonso then replied under a section headed Ferrari: "Its weight distribution surprises me; I don't know either if it's 100 percent reliable, but at least it draws attention."
De la Rosa then replied: "All the information from Ferrari is very reliable. It comes from Nigel Stepney, their former chief mechanic - I don't know what post he holds now. He's the same person who told us in Australia that Kimi was stopping in lap 18. He's very friendly with Mike Coughlan, our Chief Designer, and he told him that."
The evidence then details emails from de la Rosa discussing a flexible wing, aero balance, tyre gas, Ferrari's braking system and the team's stopping strategy.
Furthermore, the FIA examined reports from the Italian police of call logs between Coughlan and Stepney.
The evidence said: "In total, at least 288 SMS messages and 35 telephone calls appear to have passed between Coughlan and Stepney between 11 March 2007 and 3 July 2007."
The World Motor Sport Council found that:
"- Coughlan had more information than previously appreciated and was receiving information in a systematic manner over a period of months;
"- the information has been disseminated, at least to some degree (e.g. to Mr. De la Rosa and Mr. Alonso), within the McLaren team;
"- the information being disseminated within the McLaren team included not only highly sensitive technical information but also secret information regarding Ferrari's sporting strategy;
"- Mr de la Rosa, in the performance of his functions at McLaren, requested and received secret Ferrari information from a source which he knew to be illegitimate and expressly stated that the purpose of his request was to run tests in the simulator;
"- the secret information in question was shared with Mr. Alonso;
"- there was a clear intention on the part of a number of McLaren personnel to use some of the Ferrari confident information in its own testing. If this was not in fact carried into effect it was only because there were technical reasons not to do so;
"- Coughlan's role within McLaren (as now understood by the WMSC) put him in a position in which his knowledge of the secret Ferrari information would have influenced him in the performance of his duties."
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.936
Μηνύματα
3.067.495
Members
38.629
Νεότερο μέλος
vespoukis
Top