F1 season 2007 chat

GTX

Μηνύματα
3.813
Reaction score
39
Άντε άλλη μια για να γουστάρεις :happy_8::happy_8::happy_8:



Δε πειράζει ρε συ του χρόνου...:cool_11::cool_11::cool_11:
 

Attachments


Μηνύματα
506
Reaction score
62
Απάντηση: Re: F1 season 2007 chat

Άντε άλλη μια για να γουστάρεις :happy_8::happy_8::happy_8:



Δε πειράζει ρε συ του χρόνου...:cool_11::cool_11::cool_11:
Είσαι πολύ πωρωμένος!!!
 


Μηνύματα
30.532
Reaction score
51
Απάντηση: Re: Απάντηση: F1 season 2007 chat

Έχασε με δική του ευθύνη το πρωτάθλημα μέσα από τα χέρια του, συμφωνώ, αλλά μην τον καταδικάζουμε και μην ξεχνάμε τα πάρα πολλά χαρίσματά του ως προς την οδήγηση.
...και δεν θα πανηγύριζα αν ήμουν στη θέση σας και είχαμε πάρει με τέτοιο τρόπο το πρωτάθλημα (επειδή κάποιος το έχασε μέσα από τα χέρια του και έπεσε στα δικά μας).



Δηλαδή....Και κερατάς και δαρμένος???
Όλη τη χρονιά η McLaren έτρεχε στηριγμένη σε πληροφορίες. Και προφανώς ακριβοπληρωμένες.
Με πληροφορίες που ξεκαθάριζαν τις αδυναμίες του αντιπάλου και κυρίως τους έδιναν στο πιάτο πολλά δεδομένα που ουσιαστικά τους έδιναν τις νίκες στο πιάτο (πχ πήραν στα χέρια δεδομένα για τα εντελώς άγνωστα για αυτούς ελαστικά της Bridgestone που είναι top πληροφορία στην F1. Για να μην συζητήσω τις πληροφορίες για τις στρατηγικές αγώνων....)

Παρ' όλα αυτά τι κατάφεραν??
Έχασαν αγώνες μέσα στη χρονιά και μάλιστα όχι έναν ή δύο.....
Δηλαδή είχαν ό,τι χρειάζονταν και κατάφερναν να χάσουν......
Αν αυτό δεν είναι για τα γέλια, τότε τι είναι???

Και τώρα τι προτείνεις??
Να μην πανηγυρίσουμε το double της Ferrari??
Που κατάφερε μέσα σε αυτή τη σειρά "ληστειών" από την McLaren να είναι σε απόσταση βολής???
Που έτρεχαν με "δεμένα κορδόνια" και τερμάτισαν πρώτοι??
Δηλαδή το γεγονός ότι πήραν και τα 2 πρωταθλήματα σηκώνοντας και παίρνοντας κεφάλι δεν είναι πολύ σημαντικό??

Ο μόνος λόγος που είμαι παγωμένος (ακόμα) είναι ότι τελικά είναι τόσο πολλά τα λεφτά που έχουν χαθεί όλοι οι κανόνες ηθικής ακόμα και από ανθρώπους σαν τον Ron Denis. Έναν άνθρωπο που θαύμαζα τόσα χρόνια, ιδιαίτερα τις εποχές με τον Senna. Απορώ πως έφθασε σε αυτό το σημείο κατάντιας.....
Και ανησυχώ μήπως μπουν στο ίδιο τριπάκι και άλλοι διευθυντές ομάδων.....

Ο Kimi το άξιζε. 100%. Συγχαρητήρια (και ελπίζω του χρόνου να μειωθεί το δημοσιοϋπαλληλίκι...)

Ο Masa αν έβλεπε από την αρχή ότι είναι (όπως και πριν) 2ος οδηγός θα βοηθούσε να ξεκαθαρίσει το πρωτάθλημα πολύ πιο νωρίς....Άψογος εχθές, ιδιαίτερα στην ευθεία της εκκίνησης (και το ελαφρύ ανασήκωμα στο γκάζι για κοντρολάρισμα του Hamilton)

Ο Αlonso έκανε αυτό που έπρεπε. Συμπεριφέρθηκε σαν παγκόσμιος πρωταθλητής. Δεν προσπάθησε να πάρει το "κλεμμένο" πρωτάθλημα αλλά φρόντιζε να πριονίζει την καρέκλα του μικρού. Χαρακτηριστικές κινήσεις (όπως πχ στο Βέλγιο) δείχνουν ότι θα έκανε ό,τι έπρεπε για να μην πάρει το πρωτάθλημα ο μικρός. Λογικό μου ακούγεται....

Ο Hamilton.....Χμμμ....Πολύ καλός οδηγός. Αλλά καβάλησε το καλάμι πολύ γρήγορα. Δεν θέλω καν να φανταστώ την συμπεριφορά του αν πάρει πρωτάθλημα....Το χαμογελαστό παιδάκι των πρώτων αγώνων έγινε ξαφνικά ο μάγκας, ο υπερόπτης. Τσσσσσςςςς....Κόψε παλικάρι....
Και δεν θα μπορούσε να πάρει το πρωτάθλημα γιατί δεν είχε την ψυχραιμία του πρωταθλητή. Όταν ψιλοζορίστηκε έχασε τον κόσμο γύρω του.
Στην αρχή του πρωταθλήματος που δεν είχε να χάσει κάτι (αλλά ήθελε να κάνει εντύπωση) έπαιζε όμορφα στην πίστα. Υπέροχη οδήγηση. Χωρίς λάθη, πιεστικός στους αντιπάλους και κυρίως γρήγορος και σταθερός.
Όταν όμως φορτώθηκαν στην πλάτη του βαθμοί το άγχος τον έπνιξε.
Και η λέξη "τακτική" δεν υπάρχει καν στο μυαλό του.'
Γιατί θα μπορούσε να μπει στα πιτ της Κίνας χαλαρά, να αλλάξει ελαστικά, να βάλει καύσιμα, να ζητήσει και μια τζούρα fredoccino και απλά να τερματίσει 4ος. Και να πάρει το πρωτάθλημα......
Αντίστοιχα χαλαρός θα έπρεπε να είναι εχθές. Και άρχισε τα λάθη από την Κ1 κιόλας...

Aπλά δεν μπορώ να είμαι σίγουρος για το τι εντολές θα είχε πάρει από τον Ron.....Υπήρξε συμφωνία τελικά (στη γνωστή δίκη....)??
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
51
Απάντηση: F1 season 2007 chat

Ααα.....παραλίγο να το ξεχάσω.......
Εκείνος ο Fisichella κάθε φορά μου επιβεβαιώνει ότι συμπεριφέρεται σαν ταρίφας....
Τι έκανε προχθές το παλικάρι???
Είδε πελάτη στην αριστερή μεριά της πίστας και έτρεξε μην τον παραλάβει άλλος ταρίφας???:cool_11: :cool_11: :cool_11:
 


Μηνύματα
30.532
Reaction score
51
Απάντηση: F1 season 2007 chat

Και μια πληροφορία της τελευταίας στιγμής......
Θα είναι ο πρώτος που θα τρέξει με υβριδικό μονοθέσιο!!!!!!!!!!!


































 

Μηνύματα
3.143
Reaction score
0
They call Kimi Raikkonen the ice man but I reckon, behind the scenes, he's probably a bit of a nut-job. Telling the waiting press that the reason he missed F1's tribute to Michael Schumacher was because he was, "having a shit," is tantamount to genius. And he races powerboats dressed as a gorilla. Beat that Coulthard.
"happy_1" :crazy_3:

Από τον Guardian.
 

GTX

Μηνύματα
3.813
Reaction score
39
Καλά εγώ τα έχω πει ο Kimi είναι μαμώ τα άτομα αλλά όλοι τον λένε κρυόκ@λο.
 

Μηνύματα
8.256
Reaction score
5
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: F1 season 2007 chat

Όλη τη χρονιά η McLaren έτρεχε στηριγμένη σε πληροφορίες. Και προφανώς ακριβοπληρωμένες.
Με πληροφορίες που ξεκαθάριζαν τις αδυναμίες του αντιπάλου και κυρίως τους έδιναν στο πιάτο πολλά δεδομένα που ουσιαστικά τους έδιναν τις νίκες στο πιάτο (πχ πήραν στα χέρια δεδομένα για τα εντελώς άγνωστα για αυτούς ελαστικά της Bridgestone που είναι top πληροφορία στην F1. Για να μην συζητήσω τις πληροφορίες για τις στρατηγικές αγώνων....)
Βρε παίδες, πόσες φορές θα το πω;
ΔΕΝ είχε όλες αυτές τις πληροφορίες που λέτε η Mclaren!!!
Ένα ντοσιέ με τεχνικά χαρακτηριστικά είχε. Στην πραγματικότητα, τα περισσότερα τεχνικά χαρακτηριστικά ενός μονοθεσίου είναι ΓΝΩΣΤΑ τοις πάσι!! Γιαυτό είναι γελοίοι αυτοί της Arrows!!
Ή νομίζετε ότι οι κορυφαίοι μηχανικοί που δουλεύουν σε όλες τις ομάδες, δεν μπορούν να καταλάβουν π.χ. ένα νέο εξάρτημα ή ένα αλλαγμένο εξάρτημα πάνω σε ένα μονοθέσιο; ΜΕ ΚΛΕΙΣΤΑ ΜΑΤΙΑ!
Εδώ καθόμασταν με τον κολλητό μου και βλέπαμε την παρουσίαση πριν τους αγώνες από την τηλεόραση και μου έλεγε "αυτή η καινούρια αεροτομή της Renault σήμερα, θα της δώσει την pole" και έβγαινε! Όλες οι ομάδες κάνουν κατασκοπεία! Ή νομίζετε ότι ο κόσμος είναι αγγελικά πλασμένος, και η Ferrari που χαλάει 3 φορές τα χρήματα των άλλων τον χρόνο, θα άφηνε τίποτα στην τύχη;
Σκεφτείτε το εξής: Με διαφορετική σχεδιαστική φιλοσοφία, με διαφορετικούς μηχανικούς, με άλλες μηχανές, εντελώς διαφορετικά αεροδυναμικά σχήματα και διαφορετικά μηχανικά μέρη, οι πρώτες 3-4 ομάδες μπορούν και κάνουν περίπου τους ίδιους χρόνους στις πίστες!

Οι οποίοι χρόνοι είναι πολύ κοντά στους ιδανικούς, που βγαίνουν από το computer simulation!! Ξέρετε τι είναι να σου λέει το computer ότι ο γύρος μπορεί να γίνει στην καλύτερη σε π.χ. 1.2456 λεπτά, και ο οδηγός και το μονοθέσιο στην πραγματικότητα να το κάνουν 1.2454;;;
Unf*ckinbelievable!!!

Κι όμως γίνονται. Γιατί υπάρχουν όλα τα παραπάνω. Έξυπνοι άνθρωποι, οδηγοί-ταλέντα, και εύκολη κυκλοφορία της πληροφορίας! Μόλις γίνει μια εξέλιξη, μέσα σε 1-2 αγώνες την έχουν και οι άλλοι! Θυμάστε πριν μερικά χρόνια που η Renault στην εκκίνηση άφηνε τους άλλους 2 αυτοκίνητα πίσω στην πρώτη στροφή; Ε, πόσο κράτησε το πανηγύρι; 2-3-4 αγώνες; Αυτό ήταν!!!

Όλα τα άλλα είναι σαπουνόπερα για τα περιοδικά...

Τι να σας πω...εγώ αυτά τουλάχιστον ακούω από αυτούς που είναι μέσα. Για τα καθάρματα της Arrows το είχα πει άλλωστε.
Τώρα, αν το Autosport ξέρει καλύτερα, τι να πω, ίσως.
 

GTX

Μηνύματα
3.813
Reaction score
39
Άκη με βάση αυτά που έχουν βγεί από το transcript της δίκης το σοβαρό δεν είναι τόσο οι τεχνικές πληροφορίες που είχε δώσει ο Stepney, αν και σε αυτό το κομμάτι είχε δώσει σημαντικές λεπτομέρειες όπως είναι η χωρητικότητα του ντεπόζιτου της βενζίνης, το weight ratio του αυτοκινήτου κτλ. πληροφορίες που δεν βγαίνουν με το μάτι μόνο με εικασίες και η αξία τους είναι πολύ μεγάλη όπως ξέρεις. Αλλά και πέρα από αυτό, εδώ λένε ότι τους έδινε πληροφορίες στρατηγικής, στον πρώτο GP τους είχε πει σε ποιο γύρο θα μπεί μέσα ο Kimi. Ε αυτό δεν είναι λίγο, όσο καλή δουλειά και να έχουν κάνει στο simulator τέτοιες πληροφορίες δεν βγαίνουν έτσι. Και για να πούμε και την αλήθεια φέτος η Ferrari από στρατηγική κατά την άποψη μου τα πήγε χάλια, τώρα αυτό ήταν επειδή η απουσία του Brawn ήταν τόσο σημαντική ή απλά επειδή η Mclaren είχε inside info δεν το ξέρω αλλά άμα δεις ένα ένα τα GP στα περισσότερα η Mclaren είχε καλύτερη στρατηγική.
 

Μηνύματα
3.143
Reaction score
0
Πάντως αν οι πληροφορίες που έδινε ο Stepney δεν ήταν και τόσο καθοριστικές, ο Coughlan δεν θα είχε κανένα λόγο να το διακινδυνεύσει. Η McLaren ευνοήθηκαν, τώρα το πόσο δεν το ξέρω και μάλλον δεν το ξέρει κανείς παρά μόνο οι ίδιοι.
Κατά τα άλλα ο Akis σωστά λέει ότι η McLaren έδωσε φέτος ρεσιτάλ κατασκευαστικά και ήταν όντως ένα σκαλί πάνω από τη Ferrari στο μεγαλύτερο μέρος της σεζόν, κάτι που φαίνεται εύκολα από τα αποτελέσματα. Αφήνοντας τις θεωρίες συνομωσίας κατά μέρος, πιστεύω ότι εάν είχαν υποστηρίξει έναν από τους δύο οδηγούς τους (λογικά τον Alonso) όπως έπρεπε θα το είχε πάρει εύκολα ή δύσκολα.
 

Μηνύματα
8.256
Reaction score
5
Γιώργο, αυτό που λες για το pitstop, πώς ακριβώς το λένε; Δηλαδή εγώ ξέρω ότι τέτοιες αποφάσεις παίρνονται την προηγούμενη νύχτα του αγώνα, αφότου έχουν τρέξει τα simulations του αγώνα, με βάση τα τελευταία στοιχεία που είδαν οι τεχνικοί από το quali. Λέει στην δίκη ότι τους τα έδινε λοιπόν την ημέρα του αγώνα; Τότε είναι πιστευτός. Αλλιώς λένε μπούρδες...
Εγώ πάντως θα κοιτούσα αλλού για την χειροτέρευση της στρατηγικής. Ο Brawn λείπει σίγουρα, και ο Μιχαλάκης ακόμα περισσότερο...
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
51
Απάντηση: Re: F1 season 2007 chat

Γιώργο, αυτό που λες για το pitstop, πώς ακριβώς το λένε; Δηλαδή εγώ ξέρω ότι τέτοιες αποφάσεις παίρνονται την προηγούμενη νύχτα του αγώνα, αφότου έχουν τρέξει τα simulations του αγώνα, με βάση τα τελευταία στοιχεία που είδαν οι τεχνικοί από το quali. Λέει στην δίκη ότι τους τα έδινε λοιπόν την ημέρα του αγώνα; Τότε είναι πιστευτός. Αλλιώς λένε μπούρδες...
Εγώ πάντως θα κοιτούσα αλλού για την χειροτέρευση της στρατηγικής. Ο Brawn λείπει σίγουρα, και ο Μιχαλάκης ακόμα περισσότερο...
Eίπαν ότι στο θέμα της τακτικής αγώνα έπαιρναν τις πληροφορίες τηλεφωνικά (και όχι μέσω εγγράφου)
Γενικά υπήρχε άμεση τηλεφωνική επικοινωνία μεταξύ των δύο οπότε είναι δεδομένο ότι στην McLaren ήξεραν πότε είναι προγραμματισμένα τα pit stop.
 

GTX

Μηνύματα
3.813
Reaction score
39
Γιώργο, αυτό που λες για το pitstop, πώς ακριβώς το λένε;
On March 25 de la Rosa then sent an email to Alonso setting out Ferrari's weight distribution to two decimal places on each of Ferrari's cars for the Australian Grand Prix.
Alonso then replied under a section headed Ferrari: "Its weight distribution surprises me; I don't know either if it's 100 percent reliable, but at least it draws attention."
De la Rosa then replied: "All the information from Ferrari is very reliable. It comes from Nigel Stepney, their former chief mechanic - I don't know what post he holds now. He's the same person who told us in Australia that Kimi was stopping in lap 18. He's very friendly with Mike Coughlan, our Chief Designer, and he told him that."


Εγώ εδώ το είδα, είναι από τα παρκτικά της δίκης που δημοσιεύτηκαν, γι'αυτό το είπα.
 

Μηνύματα
8.256
Reaction score
5
Να σου πω. Ο Ron αποκλείεται να είναι μπλεγμένος. Μιλάμε για άνθρωπο από άλλο πλανήτη, που δεν θα είχε κέρδος από αυτήν την ιστορία και το ήξερε. Δεν είναι χαζός, αντίθετα είναι πανέξυπνος και ας μην έχει σπουδάσει τίποτα.
Το ότι τα τζιμάνια της Arrows μπορεί να μιλούσαν μεταξύ τους, ΟΚ. Το ότι επίσης οι οδηγοί μιλούσαν τόσο ανοικτά για τις πληροφορίες, είναι απίστευτο. Κατ'εμέ, έπρεπε να καταδικαστούν αυτοί, κι όχι η ομάδα, δηλαδή τα 400 άτομα τεχνικοί και μηχανικοί, που ξενυχτούν συνέχεια για να βγάζουν τα αμόρφωτα ατομάκια αυτά τα δις που βγάζουν...
Τώρα, για το αν θα έπρεπε η ομάδα να είχε μηχανισμούς τέτοιους που να έπνιγαν τα θέματα αυτά στη ρίζα τους, θα έπρεπε. Αλλά όπως έχω πει παραπάνω, ΟΛΕΣ οι ομάδες, με τον ένα ή άλλο τρόπο μαθαίνουν 'μυστικά' αργά ή γρήγορα.
It's the nature of the game...
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
51
Απάντηση: F1 season 2007 chat

To ζήτημα είναι ότι μόνο τα Εγγλεζάκια :)happy_8: ) έπιασαν μέχρι ώρας!!! Οι υπόλοιποι (θεωρητικά) δεν ξέρουμε αν κλέβουν μυστικά!!!
Σε τελική ανάλυση φαίνεται ότι στην Ιταλία ξέρουν να σέβονται την.....omerta :respect:
 

GTX

Μηνύματα
3.813
Reaction score
39
Να σου πω. Ο Ron αποκλείεται να είναι μπλεγμένος. Μιλάμε για άνθρωπο από άλλο πλανήτη, που δεν θα είχε κέρδος από αυτήν την ιστορία και το ήξερε. Δεν είναι χαζός, αντίθετα είναι πανέξυπνος και ας μην έχει σπουδάσει τίποτα.
Το ότι τα τζιμάνια της Arrows μπορεί να μιλούσαν μεταξύ τους, ΟΚ. Το ότι επίσης οι οδηγοί μιλούσαν τόσο ανοικτά για τις πληροφορίες, είναι απίστευτο. Κατ'εμέ, έπρεπε να καταδικαστούν αυτοί, κι όχι η ομάδα, δηλαδή τα 400 άτομα τεχνικοί και μηχανικοί, που ξενυχτούν συνέχεια για να βγάζουν τα αμόρφωτα ατομάκια αυτά τα δις που βγάζουν...
Τώρα, για το αν θα έπρεπε η ομάδα να είχε μηχανισμούς τέτοιους που να έπνιγαν τα θέματα αυτά στη ρίζα τους, θα έπρεπε. Αλλά όπως έχω πει παραπάνω, ΟΛΕΣ οι ομάδες, με τον ένα ή άλλο τρόπο μαθαίνουν 'μυστικά' αργά ή γρήγορα.
It's the nature of the game...

Μα αυτό λέμε βρε Άκη, ότι η απόφαση που έβγαλε η FIA είναι σκέτη απάτη. Καταδικάσανε την ομάδα και στους οδηγούς επειδή και καλά συνεργάστηκαν και έδωσαν στοιχεία δεν κάνανε τίποτα γιατί και καλά ήταν προϋπόθεση για να δώσουν τα στοιχεία....μπούρδες! Άσε που τα στοιχεία τα έδωσαν ο Alonso και ο De la Rossa! Ο Hamilton γιατί δεν έπαθε τίποτα?? :cool_11::cool_11:

Ο Ron Dennis υποτίθεται είχε άγνοια για το όλο σκηνικό. Μετά το GP της Ουγγαρίας ο Alonso τον εκβίασε και του είπε ότι αν δεν του δώσει το No1 Status θα δώσει στοιχεία στη FIA που θα δημιουργήσουν προβλήματα στην ομάδα. Ο Ron Dennis υποτίθεται τότε έμαθε για πρώτη φορά τί συμβαίνει και μάλιστα είπε στον Alonso ότι δεν του δίνει το No1 και να κάνει ότι νομίζει. Μετά από τη συνάντηση τους λοιπόν και ενώ τελικά ο Alonso δεν είπε τίποτα στη FIA ο ίδιος ο Ron Dennis πήρε τηλέφωνο τον Mosley και του είπε ότι έχουν κλέψει κτλ κτλ. Και τότε είναι που βγήκε η ανακοίνωση ότι προέκυψαν καινούρια στοιχεία και ακυρώθηκε η έφεση της Ferrari και έγινε εκ νέου δίκη.

Λάμψη το έχουν κάνει οι τύποι...τους βαρέθηκα, ελπίζω του χρόνου να έχουν μάθει από τις φετινές τους βλακείες και να έχουμε μια κανονική χρονιά. Ελπίζω επίσης να παραιτηθεί ο Max Mosley γιατί σε λίγο θα καταντήσει τη Formula 1 σαν το WWF, θα βγαίνει πριν το GP ο Todt και θα κράζει τον Dennis κτλ :cool_11::cool_11::cool_11:




Άσχετο, ο σκηνοθέτης του GP της Βραζιλίας πόοοοοσο άσχετος ήταν, μας έσπασε τα νεύρα, ο τύπος δεν ένιωθε καθόλου, έδειχνε ότι να'ναι!!!
 


Μηνύματα
3.143
Reaction score
0
Το msfree.gr έχει μια εξήγηση/θεωρία για το πρόβλημα του Hamilton στη Βραζίλια και φαίνεται ενδιαφέρουσα:

Στον αγώνα ο Hamilton δεν τα κατάφερε. Μέσα στον πρώτο γύρο είχε χάσει ένα κάρο θέσεις. O Alonso εκμεταλλεύτηκε την εμπειρία του και πέρασε μπροστά του. O Hamilton έκανε και ένα δεύτερο λάθος πριν συμπληρωθεί ο 5ος γύρος. Το πρόβλημα που αντιμετώπισε άρχισε να δημιουργεί συνομωσιολογία. Σε μια ομάδα που δεν είχε αντιμετωπίσει σοβαρό πρόβλημα αξιοπιστίας να γίνει αυτό στον τελευταίο αγώνα; Τα ηλεκτρονικά τρελάθηκαν ... Μετά απο τον αγώνα μίλησα με οδηγό και μου είπε ότι τέτοια θέματα οφείλονται κυρίως σε αισθητήρες οι οποίοι αρχίζουν να δίνουν λανθασμένες ενδείξεις. Ο οδηγός στην περίπτωση αυτή θα πρέπει να απενεργοποιήσει απο το τιμόνι του τον προβληματικό αισθητήρα, διαδικασία η οποία διαρκεί το πολύ 30 δευτερόλεπτα. Προφανώς την στιγμή Hamilton βγήκε άτσαλα στην 3η στροφή εις διπλούν, κάποιος απο τους αισθητήρες του χάλασε. Έπρεπε λοιπόν να το φτιάξει απο το τιμόνι και ο χρόνος που μου ειπώθηκε στην συνομιλία ήταν πάνω κάτω ο χρόνος που έχασε ο Hamilton. Άλλωστε ο Dennis είπε ότι το μονοθέσιο έβαλε την νεκρά για αρκετή ώρα, δείχνοντας ότι το πρόβλημα ήταν στα ηλεκτρονικά. Μην ψάχνετε όμως για συνομωσίες. Μπορεί να έχουμε δει πάρα πολλά φέτος, αλλά εδώ δεν μπορεί να έχει επέμβει κάποιος.

Κάποια Καναδική εφημερίδα είπε ότι ο Hamilton παραδέχθηκε ότι του έφυγε το δάκτυλο και πάτησε λάθος κουμπί. Τόσο ο ίδιος μετά, όσο και η ομάδα του διαψεύδουν τις ιστορίες αυτές περί λάθους. Από τα incar πλάνα φαίνεται ότι πατάει το Neutral/Reverse, αλλά δεν ακούγεται καθαρά ο κινητήρας εάν έχει χάσει ήδη στροφές. Ακόμα και εάν το έχει πατήσει θα έπρεπε να μπει «νεκρά» και να επιλέξει πάλι την πρώτη. Φαίνεται ότι προσπαθεί να βάλει οποιαδήποτε ταχύτητα πατώντας την αριστερή και δεξιά πεταλούδα, αλλά δεν τα καταφέρνει. Δεν πρέπει να είναι λοιπόν κάποιο λάθος του, οπότε γυρίζουμε στην παραπάνω θεωρία του αισθητήρα. Εάν πάλι ήταν μηχανικό το πρόβλημα τότε απλώς θα έμενε.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.883
Μηνύματα
3.066.417
Members
38.626
Νεότερο μέλος
silvain
Top