- Μηνύματα
- 40.204
- Reaction score
- 99.067
Ρυθμίσεις:
transmission: MANUAL
ASM: OFF
Traction Control: 0
Front&rear tyres: Racing R3
Το αυτοκίνητο με αυτές τις ρυθμίσεις δεν οδηγείται με τίποτα στην αρχή.
Όσο όμως το μαθαίνεις καταλαβαίνεις ότι μόνο έτσι μπορείς να κάνεις καλό χρόνο. Μιλάμε πάντα για τα tuned cars.
Αυτό που με βοήθησε αρκετά είναι να επιλέγω μία ταχύτητα "πάνω" από τήν "κανονική". Δηλαδή εκεί που θα έβαζα 3η βάζω 4η. Έχει τόσση μεγάλη ροπή το αμάξι που δε χάνεις χρόνο. Αντίθετα με "χαμηλές" ταχύτητες έχει πολλές πιθανότητες για τετακέ...
Το πρόβλημα με το SIXAXIS για μένα είναι το γκάζι. Χρησιμοποιώ τα πλήκτρα και έτσι οι θέσεις του γκαζιού είναι, ή τέρμα, ή καθόλου. Μέσα στη στροφή με τέρμα γκάζι αρχίζεις τις σβούρες και με καθόλου γκάζι χάνεις πολύ χρόνο. Αναγκαστικά λοιπόν πατάω κι αφήνω πολύ γρήγορα το γκάζι για να προσομοιάσω το σταθερό γκάζι σε κάποιες στροφές(της μηχανής).
Το αναλογικό control έχει προοδευτικό έλεγχο του γκαζιού, αλλά δε μπορώ να το χρησιμοποιήσω με τίποτα.
c:
Βέβαια για πολύ καλό χρόνο χρειάζεται τιμονιέρα που δεν έχει κανένα από τα προβλήματα του Joypad, αλλά πάμε αλλού.
Το ωραίο είναι ότι βελτίωσα κι άλλο το χρόνο μου, αλλά έπεσα πίσω στην κατάταξη... Μάλλον οι προσπάθειες έχουν μεγαλώσει!
transmission: MANUAL
ASM: OFF
Traction Control: 0
Front&rear tyres: Racing R3
Το αυτοκίνητο με αυτές τις ρυθμίσεις δεν οδηγείται με τίποτα στην αρχή.
Όσο όμως το μαθαίνεις καταλαβαίνεις ότι μόνο έτσι μπορείς να κάνεις καλό χρόνο. Μιλάμε πάντα για τα tuned cars.
Αυτό που με βοήθησε αρκετά είναι να επιλέγω μία ταχύτητα "πάνω" από τήν "κανονική". Δηλαδή εκεί που θα έβαζα 3η βάζω 4η. Έχει τόσση μεγάλη ροπή το αμάξι που δε χάνεις χρόνο. Αντίθετα με "χαμηλές" ταχύτητες έχει πολλές πιθανότητες για τετακέ...
Το πρόβλημα με το SIXAXIS για μένα είναι το γκάζι. Χρησιμοποιώ τα πλήκτρα και έτσι οι θέσεις του γκαζιού είναι, ή τέρμα, ή καθόλου. Μέσα στη στροφή με τέρμα γκάζι αρχίζεις τις σβούρες και με καθόλου γκάζι χάνεις πολύ χρόνο. Αναγκαστικά λοιπόν πατάω κι αφήνω πολύ γρήγορα το γκάζι για να προσομοιάσω το σταθερό γκάζι σε κάποιες στροφές(της μηχανής).
Το αναλογικό control έχει προοδευτικό έλεγχο του γκαζιού, αλλά δε μπορώ να το χρησιμοποιήσω με τίποτα.
Βέβαια για πολύ καλό χρόνο χρειάζεται τιμονιέρα που δεν έχει κανένα από τα προβλήματα του Joypad, αλλά πάμε αλλού.
Το ωραίο είναι ότι βελτίωσα κι άλλο το χρόνο μου, αλλά έπεσα πίσω στην κατάταξη... Μάλλον οι προσπάθειες έχουν μεγαλώσει!
