GRYPHON DIABLO & 802D

Μηνύματα
4.252
Reaction score
11
Απάντηση: Re: Απάντηση: GRYPHON DIABLO & 802D

Μόνο που εχει πάψει να παράγεται εδω και χρόνια , και αντικαταστάθηκε απο το 800 .
Παρεπιμπτόντως το 801 μπουμπούναγε, η να το πω λίγο διαφορετικά , έβγαζε μπάσσο απο εκεί που δεν υπήρχε.
Πάντως στο διάγραμμα δεν φαίνεται κάτι τέτοιο...


:111:
 

Μηνύματα
4.252
Reaction score
11
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: GRYPHON DIABLO & 802D

βρε...σε τα μας;

Λεω το 800 διοτι αποτελει την κορυφη της πυραμιδας κ αρα την αναφορα...
Ο.k., και για την λέξη "παραμόρφωση"; (Όχι τίποτα άλλο, αλλά μου συμβαίνει πολλές φορές να βρίσκομαι σε λάθος κεφάλαιο...:142:)


:111:
 

D

Deleted member 23222

Guest
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: GRYPHON DIABLO & 802D

Αν δεν μπορεί να την παίξει ο χώρος σου, καλύτερα να κοπεί μέχρι να βρεις λύση. Αλλιώς... σκουπίδια. Γι αυτό ισοσταθμίζουν τα sub. :126:

...
Kαι άντε και τη βρήκα τη λύση...μετά? Τι κάνω με το φίλτρο? μπες βγες δεν μου κάθεται καλά...
 

Μηνύματα
4.252
Reaction score
11
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: GRYPHON DIABLO & 802D

Kαι άντε και τη βρήκα τη λύση...μετά? Τι κάνω με το φίλτρο? μπες βγες δεν μου κάθεται καλά...
Δηλαδή ρε παιδιά, αν είχε έρθει ο μπασίστας στο σπίτι μας να παίξει με το μπάσο του και ο χώρος είχε πρόβλημα στις χαμηλές, τι θα κάναμε; Θα του ... κοτσάραμε φίλτρο στην ... μπασαβιόλα του;

:111:
 

Μηνύματα
4.059
Reaction score
777
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: GRYPHON DIABLO & 802D

Ο.k., και για την λέξη "παραμόρφωση"; (Όχι τίποτα άλλο, αλλά μου συμβαίνει πολλές φορές να βρίσκομαι σε λάθος κεφάλαιο...:142:)


:111:
δαίμονας του τυπογραφείου.:137:

Δηλαδή ρε παιδιά, αν είχε έρθει ο μπασίστας στο σπίτι μας να παίξει με το μπάσο του και ο χώρος είχε πρόβλημα στις χαμηλές, τι θα κάναμε; Θα του ... κοτσάραμε φίλτρο στην ... μπασαβιόλα του;

:111:
το κόψιμο του ηχείου θα το δώσει ο χώρος.
επίσης οποιοσδήποτε γνωρίζει οτι όλο το ζουμί είναι στα χαμηλομεσαία και όχι στα χαμηλά που νομίζουμε οτι ακούμε.εγώ θα θυσίαζα τα χαμηλά για να έχω τέλεια χαμηλομεσαία.
δέν το συζητώ για την καταστροφή που θα είχαμε στα μεσαία και άρα αποτυχία του όλου σκηνικού.
βέβαια και πάαααλι υπάρχει φυσική αποκοπή απο το ίδιο το σύστημα.οπότε ένα σοβαρό ηχείο δέν θα παράγει τίποτα στα χαμηλά απο τη στιγμή που είναι σχεδιασμένο να μήν το παράγει.
 

Μηνύματα
519
Reaction score
81
Απάντηση: Re: Απάντηση: GRYPHON DIABLO & 802D

Οι μετρήσεις του Atkinson είναι "ψευδο-ανηχοϊκές" μέσω του μετρητικού προγράμματος που χρησιμοποιεί.

Ευκαιρίας δοθείσης, ενδιαφέροντα είναι τα σχόλια του Atkinson για την ποιότητα κατασκευής του κελύφους του 802D, όπως αποτυπώνονται στις μετρήσεις του Atkinson που πόσταρε ο Caravelle.

Αξίζει να σημειωθεί ότι το ίδιο - ουσιαστικά - κέλυφος κατασκευάζεται εδώ και 15 περίπου χρόνια απο την B&W.
 

Μηνύματα
519
Reaction score
81
Απάντηση: GRYPHON DIABLO & 802D

Μια πικροχολη παρατηρηση

Τα B&W ειναι εξαιρετικα ηχεια αλλα για να αποδωσουν βγαζουν τον αντιχριστο στον ιδιοκτητη τους μεχρι να σεταριστουν με ενισχυτη,ειδικο χωρο ακροασης και διαφορα αλλα(ονοματα δεν λεμε οικογενειες δεν θιγουμε,Mundorf...)

Αυτο θεωρειτε προτερημα για ενα ηχειο ?
Η ολες αυτες οι ιδιαιτεροτητες (καπριτσια) ειναι δειγμα αριστοκρατικης ( βλ hi-end ) προελευσης ?

YΓ Το ρωταω γιατι ολα τα ηχεια που σεβονται τον εαυτο τους (απαιτητικα ) οφειλουν να γ@μησουν τον αδοξαστο στον ενισχυτη τους
Υποθέτω ότι αναφέρεσαι στα 802Ν/802D.

Αν και υπάρχουν σημαντικότατες διαφορές ανάμεσα στα δύο αυτά ηχεία άς τα δούμε συνολιικά :

(1)Τα B&W ειναι εξαιρετικα ηχεια αλλα για να αποδωσουν βγαζουν τον αντιχριστο στον ιδιοκτητη τους μεχρι να σεταριστουν με ενισχυτη

Τα 802Ν/802D είναι αρκετά απαιτητικά ηχεία - όπως κατέδειξε ενα αποκαλυπτκό άρθρο του Keith Howard στο Hi-Fi NEWS - αλλά σε καμμία περίπτωση προβληματικά. Εάν κάποιος επιμένει να οδηγήσει τα ηχεία με ένα μικρό ολοκληρωμένο, είναι προφανές ότι αυτό δεν γίνεται.

Ενώ διατηρώ κάποιες επιφυλάξεις όσον αφορά τους ψηφιακούς ενισχυτές ICE Power, έχω γενικά θετικότατες εντυπώσεις από τέτοιους συνδιασμούς. ( πχ ο τελικός Rotel RB-1092 ICE Power με λιανική τιμή 2500 ευρώ ) Ο συγκεκριμένος ενισχυτής τα οδήγησε με χαρακτηριστική άνεση σε υψηλότατες εντάσεις. Η αγορά είναι γεμάτη με ενισχυτές ICE Power. Μπορεί να μην είναι ίσως η ιδανική λύση, αλλά είναι εξαίρετη λύση σε σχέση κόστος/απόδοση.

Από ένα σημείο και μετά, το «ματσάρισμα/σετάρισμα» ενισχυτή-802 είναι και προσωπική υπόθεση του ιδιοκτήτη ο οποίος συνήθως επιβάλλει την δική του υποκειμενική άποψη στον ήχο του συστήματος, κάτι το οποίο είναι εκτός ελέγχου της B&W.

(2) «ειδικό χώρο ακρόασης»

Εάν με την έννοια «ειδικό χώρο ακρόασης» εννοούμε έναν ξεχωριστό χώρο όπου έχει ληφθεί μέριμνα για την «σωστή» ακουστική συμπεριφορά του χώρου, τότε οποιοδήποτε καλό ηχείο θα αποδώσει αισθητά καλύτερα.

Τα ηχεία της B&W δεν χρειάζονται «ειδικούς χώρους ακρόασης» για να αποδώσουν σωστά, αλλά προσεκτική τοποθέτηση στον χώρο. Εννοείται ότι ένας χώρος διαστάσεων πχ 4 χ 3 μέτρα δεν είναι κατάλληλος για την σωστή απόδοση ηχείων τέτοιου μεγέθους και σχεδίασης.

Αυτό ισχύει για ΟΛΑ τα αξιόλογα ηχεία.

(3) «..και διαφορα αλλα (ονοματα δεν λεμε οικογενειες δεν θιγουμε,Mundorf...)»

Επειδή ο Βλάσης έβαλε πυκνωτές Mundorf στα ηχεία του και άκουσε διαφορά, δεν σημαίνει απαραίτητα ότι όλοι θα πρέπει να κάνουν - ντέ και καλά – την συγκεκριμένη μετατροπή, ούτε σημαίνει ότι το ηχείο έπασχε σοβαρά στα πρίμα.

Εχθρός του καλού είναι το καλύτερο. Ο Βλάσης ακολούθησε την συμβουλή μηχανικού της B&W και έμεινε ευχαριστημένος με το αποτέλεσμα. Αξίζει να σημειωθεί ότι στην άρτι καταργηθείσα σειρά 800D η B&W χρησιμοποιούσε σχεδόν αποκλειστικά πυκνωτές Mundorf διαφόρων διαβαθμίσεων ενώ στην τελευταία σειρά χρησιμοποιούνται παντού οι "καλοί" Mundorf.

Το ηχείο του Βλάση σχεδιάσθηκε πρίν 13 ( τουλάχιστον ) χρόνια.

Η χρήση του από πολλούς ως ηχείο αναφοράς, ακόμα και σήμερα, λέει πολλά για την διαχρονική αξία μιας καλής και ισοροπημένης σχεδίασης, άσχετα εάν στα πλαίσια της συγκεκριμένης σχεδίασης δεν καταρίφθηκαν οι φυσικοί νόμοι του σύμπαντος και η Θεωρία των Υπερχορδών, όπως γίνεται συνήθως στην σχεδίαση καινούργιων και μοδάτων ηχείων.


(4) «Αυτο θεωρειτε προτερημα για ενα ηχειο ? Η ολες αυτες οι ιδιαιτεροτητες (καπριτσια) ειναι δειγμα αριστοκρατικης ( βλ hi-end ) προελευσης ?»

Όχι βέβαια.

Εάν όλα τα ανωτέρω τα οποία προσάπτεις στα 802 είχαν ισχύ, θα μιλούσαμε για ένα ηχείο «σχεδιασμένο στο πόδι» για μια γρήγορη αρπαχτή.

(5) «Το ρωταω γιατι ολα τα ηχεια που σεβονται τον εαυτο τους (απαιτητικα ) οφειλουν να γ@μησουν τον αδοξαστο στον ενισχυτη τους»

Εδώ θέλω διευκρίνιση. θεωρείς λογικό και αναμενόμενο τα «καλά» ηχεία να ταλαιπωρούν τους ενισχυτές, ναί ή όχι ; Αυτό έρχεται σε αντίθεση με τα γραφόμενα σου στο (1).


Συνοψίζοντας, δεν βλέπω κάτι το προβληματικό και ασυνήθιστο στην όλη συμπεριφορά και σχεδίαση του ηχείου. Οι κανόνες που πρέπει να τηρηθούν για την σωστή απόδοση του 802 είναι σχεδόν απαράλλαχτοι - και ίσως ποιό αυστηροί - για όλα τα αξιόλογα ηχεία της κατηγορίας του.
 

Gebreselassie

Μαύρος!
Μηνύματα
31.217
Reaction score
3.896
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: GRYPHON DIABLO & 802D

Kαι άντε και τη βρήκα τη λύση...μετά? Τι κάνω με το φίλτρο? μπες βγες δεν μου κάθεται καλά...
Δεν σε καταλαβαίνω... Ψυχολογικό είναι δηλαδή το πρόβλημα; :121:

...
 

Manos58

εγχειρισμένη
Μηνύματα
17.160
Reaction score
12.844
Απάντηση: GRYPHON DIABLO & 802D

Αγαπητε Βασιλη.Ευχαριστω για την απαντηση σου.Ειναι απολυτα κατατοπιστικη.

«Το ρωταω γιατι ολα τα ηχεια που σεβονται τον εαυτο τους (απαιτητικα ) οφειλουν να γ@μησουν τον αδοξαστο στον ενισχυτη τους»

Εδώ θέλω διευκρίνιση. θεωρείς λογικό και αναμενόμενο τα «καλά» ηχεία να ταλαιπωρούν τους ενισχυτές, ναί ή όχι ; Αυτό έρχεται σε αντίθεση με τα γραφόμενα σου στο (1).
Οχι δεν το θεωρω αναμενομενο και λογικο.Καταλαβαινω οτι ενα ηχειο χρειαζεται αναλογα της σχεδιασης του τον καταλληλο ενισχυτη σε ισχυ για να αποδωσει τα maxima.
Αλλα μου εχει δοθει η εντυπωση,ισως εσφαλμενη, οτι για καποια ηχεια (απο τα πολυ καλα-απαιτητικα) το να κανουν τεραστιες βυθισεις στα χαμηλα (2-3Ω) ειναι δειγμα ευγενους ρατσας.Με συνεπεια οι ενισχυτες τους να αδειαζουν και να μην παιζουν καλα.
Το εζησα -ακουσα με τα 802 του Βλασση.Με τον Perraux επαιζαν μεν αλλα δεν.....Ακομα και με τις αλλαγες που εκανε στους πυκνωτες,κατι μου ελειπε(εμενα προσωπικα και προφανως και του Βλασση) για να εκστασιαστω,να μου πεσουν τα σαγονια που λενε.Με τον Krell επαθα πλακα.Τετοια αλλαγη μουσικης αναπαραγωγης με αφησε εκθαμβο.
Απο αυτη την εμπειρια ορμωμενος ποσταρισα.Αν αξιωθω να αποκτησω B&W καποτε το σιγουρο ειναι οτι θα αγοραστουν παρεα με ενισχυτη οπωσδηποτε
 

D

Deleted member 23222

Guest
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: GRYPHON DIABLO & 802D

Δεν σε καταλαβαίνω... Ψυχολογικό είναι δηλαδή το πρόβλημα; :121:

...
Όχι βέβαια, αλλά ειλικρινά δεν καταλαβαίνω τη χρησιμότητα για τέτοιο φίλτρο στη χαμηλή...ούτε αυτά που έγραψες περί ισοστάθμισης,εκτός αν εννοείς ενεργό κροσόβερ...αλλά δεν αντιλήφτηκα οτι εννοούσες αυτό.
 

D

Deleted member 23222

Guest
Απάντηση: GRYPHON DIABLO & 802D

Αγαπητε Βασιλη.Ευχαριστω για την απαντηση σου.Ειναι απολυτα κατατοπιστικη.

«Το ρωταω γιατι ολα τα ηχεια που σεβονται τον εαυτο τους (απαιτητικα ) οφειλουν να γ@μησουν τον αδοξαστο στον ενισχυτη τους»

Εδώ θέλω διευκρίνιση. θεωρείς λογικό και αναμενόμενο τα «καλά» ηχεία να ταλαιπωρούν τους ενισχυτές, ναί ή όχι ; Αυτό έρχεται σε αντίθεση με τα γραφόμενα σου στο (1).
Οχι δεν το θεωρω αναμενομενο και λογικο.Καταλαβαινω οτι ενα ηχειο χρειαζεται αναλογα της σχεδιασης του τον καταλληλο ενισχυτη σε ισχυ για να αποδωσει τα maxima.
Αλλα μου εχει δοθει η εντυπωση,ισως εσφαλμενη, οτι για καποια ηχεια (απο τα πολυ καλα-απαιτητικα) το να κανουν τεραστιες βυθισεις στα χαμηλα (2-3Ω) ειναι δειγμα ευγενους ρατσας.Με συνεπεια οι ενισχυτες τους να αδειαζουν και να μην παιζουν καλα.
Το εζησα -ακουσα με τα 802 του Βλασση.Με τον Perraux επαιζαν μεν αλλα δεν.....Ακομα και με τις αλλαγες που εκανε στους πυκνωτες,κατι μου ελειπε(εμενα προσωπικα και προφανως και του Βλασση) για να εκστασιαστω,να μου πεσουν τα σαγονια που λενε.Με τον Krell επαθα πλακα.Τετοια αλλαγη μουσικης αναπαραγωγης με αφησε εκθαμβο.
Απο αυτη την εμπειρια ορμωμενος ποσταρισα.Αν αξιωθω να αποκτησω B&W καποτε το σιγουρο ειναι οτι θα αγοραστουν παρεα με ενισχυτη οπωσδηποτε
Δεν νομίζω οτι η όποια ηλεκτρική συμπεριφορά...μα η όποια,γίνεται επί σκοπού...τουλάχιστον σύμφωνα με τις επιταγές του μάρκετιγκ.
Θα το θεωρούσα λογικότερο να πείς ότι χρήζει περαιτέρω r&d για τη βελτίωση της χαρακτηριστικής της εμπέδησης...γνώμη μου.
Αν και πιστεύω οτι ηχεία με τέτοιες δυναμικές είναι αδύνατο να αποδώσουν σωστά χωρίς ρεύματα...άρα και χαμηλές εμπεδήσεις,πολύ πολύ γενικά...
 

Gebreselassie

Μαύρος!
Μηνύματα
31.217
Reaction score
3.896
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: GRYPHON DIABLO & 802D

Όχι βέβαια, αλλά ειλικρινά δεν καταλαβαίνω τη χρησιμότητα για τέτοιο φίλτρο στη χαμηλή...ούτε αυτά που έγραψες περί ισοστάθμισης,εκτός αν εννοείς ενεργό κροσόβερ...αλλά δεν αντιλήφτηκα οτι εννοούσες αυτό.
Μα όλα είναι φίλτρα...
Για να καταλάβεις τι εννοώ, τσέκαρε την λειτουργία των καλύτερων subs, δηλαδή των πιο καλών πηγών χαμηλών συχνοτήτων. Room correction, ισοσταθμιστές, high pass - low pass cross και subsonic φίλτρα. Όοοοολα αυτά είναι... φίλτρα. Αυτοί που φτιάχνουν τα big bass θηρία δεν είναι βλάκες. Εάν έχεις λοιπόν μια πηγή υψηλών δυνατοτήτων σε αυτό το φάσμα, χωρίς τα ανάλογα φίλτρα δεν την φέρνεις στα ίσα της, δεν την τιουνάρεις με τον χώρο, ούτε με χειροβομβίδες (*). Και αυτό ουδόλως σημαίνει ότι χαλάει κάτι στον ήχο, ότι θα παρεξηγηθεί η Diana Krall ή η hi end ηχειούμπα μας. Απεναντίας, βλέπεις το φως το αληθινό ή μάλλον, ακούς τους παπάδες τους ίδιους!


(*)Εκτός κι αν γίνει εμπεριστατωμένη μελέτη από μηχανικό και κατ' επέκταση οι ανάλογες παρεμβάσεις στον χώρο.

...
 

D

Deleted member 23222

Guest
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: GRYPHON DIABLO

Μα όλα είναι φίλτρα...
Για να καταλάβεις τι εννοώ, τσέκαρε την λειτουργία των καλύτερων subs, δηλαδή των πιο καλών πηγών χαμηλών συχνοτήτων. Room correction, ισοσταθμιστές, high pass - low pass cross και subsonic φίλτρα. Όοοοολα αυτά είναι... φίλτρα. Αυτοί που φτιάχνουν τα big bass θηρία δεν είναι βλάκες. Εάν έχεις λοιπόν μια πηγή υψηλών δυνατοτήτων σε αυτό το φάσμα, χωρίς τα ανάλογα φίλτρα δεν την φέρνεις στα ίσα της, δεν την τιουνάρεις με τον χώρο, ούτε με χειροβομβίδες (*). Και αυτό ουδόλως σημαίνει ότι χαλάει κάτι στον ήχο, ότι θα παρεξηγηθεί η Diana Krall ή η hi end ηχειούμπα μας. Απεναντίας, βλέπεις το φως το αληθινό ή μάλλον, ακούς τους παπάδες τους ίδιους!


(*)Εκτός κι αν γίνει εμπεριστατωμένη μελέτη από μηχανικό και κατ' επέκταση οι ανάλογες παρεμβάσεις στον χώρο.

...
Κατανοητό αυτό που γράφεις...αλλά πιστεύεις οτι έχει εφαρμογή και στα ηχεία δαπέδου χωρίς sub? Δια την εις άτοπον απαγωγή, :132: γιατί να μη το περιλαμβάνει καμμία σχεδίαση ακόμα και αυτές όπου το κόστος δεν είναι το ζητούμενο...
 

D

Deleted member 23222

Guest
Απάντηση: GRYPHON DIABLO & 802D

Και για να ξεφύγω λίγο από το θέμα, πιστεύεις οτι ένα sub έχει έστω και με το κατάλληλο τιούνιγκ,θετική συνεισφορά στον ήχο ενός αξιόλογου ηχείου; όποιου εσύ φαντάζεσαι
 

Gebreselassie

Μαύρος!
Μηνύματα
31.217
Reaction score
3.896
Κατανοητό αυτό που γράφεις...αλλά πιστεύεις οτι έχει εφαρμογή και στα ηχεία δαπέδου χωρίς sub? Δια την εις άτοπον απαγωγή, :132: γιατί να μη το περιλαμβάνει καμμία σχεδίαση ακόμα και αυτές όπου το κόστος δεν είναι το ζητούμενο...
Δεν υπάρχει τέτοιου είδους κατασκευή. Στον βιομηχανικό σχεδιασμό μιλάμε για οικονομίες κλίμακος και άρα ο πυκνωτής που κοστίζει 0,25€ προτιμάται έναντι αυτού που κοστίζει 0,35€ χωρίς δεύτερη κουβέντα, ενώ στο βιοτεχνικό high end της υπόγας έχουμε να κάνουμε με καθαρούς, ατόφιους κλέφτες. Είναι σαν να με ρωτάς γιατί όλα τα σοβαρά ηχεία δεν βγαίνουν σε ενεργές εκδόσεις.

Και για να ξεφύγω λίγο από το θέμα, πιστεύεις οτι ένα sub έχει έστω και με το κατάλληλο τιούνιγκ,θετική συνεισφορά στον ήχο ενός αξιόλογου ηχείου; όποιου εσύ φαντάζεσαι
Μα φυσικά. Τι ερώτημα είναι αυτό; Πολλά πανάκριβα hi end κατασκευάσματα μάλιστα είναι φτιαγμένα με αυτόν τον τρόπο, ήτοι έχουν ξεχωριστές μπασοκαμπίνες (και πολύ καλά κάνουν).

...
 

D

Deleted member 23222

Guest
Απάντηση: Re: GRYPHON DIABLO & 802D

Δεν υπάρχει τέτοιου είδους κατασκευή. Στον βιομηχανικό σχεδιασμό μιλάμε για οικονομίες κλίμακος και άρα ο πυκνωτής που κοστίζει 0,25€ προτιμάται έναντι αυτού που κοστίζει 0,35€ χωρίς δεύτερη κουβέντα, ενώ στο βιοτεχνικό high end της υπόγας έχουμε να κάνουμε με καθαρούς, ατόφιους κλέφτες. Είναι σαν να με ρωτάς γιατί όλα τα σοβαρά ηχεία δεν βγαίνουν σε ενεργές εκδόσεις.


Μα φυσικά. Τι ερώτημα είναι αυτό; Πολλά πανάκριβα hi end κατασκευάσματα μάλιστα είναι φτιαγμένα με αυτόν τον τρόπο, ήτοι έχουν ξεχωριστές μπασοκαμπίνες (και πολύ καλά κάνουν).

...
Δεν έγινα αντιληπτός...Δεν μιλώ για ξεχωριστές μπασοκαμπίνες που σχεδόν κάθε ηχείο που σέβεται τον εαυτό του διαθέτει...έστω ότι εσύ είχες το 802 ή το 800.
Θα τα έβαζες με sub?
Eγώ πάντως θα ήμουν αρνητικά προκατειλημμένος.
 

Gebreselassie

Μαύρος!
Μηνύματα
31.217
Reaction score
3.896
Re: Απάντηση: Re: GRYPHON DIABLO & 802D

Δεν έγινα αντιληπτός...Δεν μιλώ για ξεχωριστές μπασοκαμπίνες που σχεδόν κάθε ηχείο που σέβεται τον εαυτό του διαθέτει...
Και ποιά ακριβώς διαφορά έχει το παραπάνω από αυτό που στην καθομιλουμένη λέμε "sub";

...έστω ότι εσύ είχες το 802 ή το 800. Θα τα έβαζες με sub? Eγώ πάντως θα ήμουν αρνητικά προκατειλημμένος.
Εάν ο χώρος μου το "σήκωνε" και τα ηχεία δεν με κάλυπταν, δεν βρίσκω τον λόγο να μην το έκανα. Κακώς είσαι προκατειλημμένος.

...
 

D

Deleted member 23222

Guest
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: GRYPHON DIABLO & 802D

Και ποιά ακριβώς διαφορά έχει το παραπάνω από αυτό που στην καθομιλουμένη λέμε "sub";

Εάν ο χώρος μου το "σήκωνε" και τα ηχεία δεν με κάλυπταν, δεν βρίσκω τον λόγο να μην το έκανα. Κακώς είσαι προκατειλημμένος.

...
Γιατί θα έμπλεκα με ρυθμίσεις που θα χανόμουνα...και με αμφίβολα αποτελέσματα.
Συνήθως η κρατούσα άποψη λέει ότι ένα sub είναι ένα ένας καλός και οικονομικός τρόπος να πάρεις μπάσα από ένα καλό ηχεό βάσης χωρίς ποτέ να αποκτήσεις την ομοιογένεια στον ήχο ενός καλού δαπέδου όπου βέβαια το κόστος φεύγει...Δεν ξέρω αν είναι σωστή προσέγγιση απλά ξέρεις και συ οτι υπάρχει...
 

Gebreselassie

Μαύρος!
Μηνύματα
31.217
Reaction score
3.896
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: GRYPHON DIABLO & 802D

Γιατί θα έμπλεκα με ρυθμίσεις που θα χανόμουνα...και με αμφίβολα αποτελέσματα.
Συνήθως η κρατούσα άποψη λέει ότι ένα sub είναι ένα ένας καλός και οικονομικός τρόπος να πάρεις μπάσα από ένα καλό ηχεό βάσης χωρίς ποτέ να αποκτήσεις την ομοιογένεια στον ήχο ενός καλού δαπέδου όπου βέβαια το κόστος φεύγει...Δεν ξέρω αν είναι σωστή προσέγγιση απλά ξέρεις και συ οτι υπάρχει...
Αυτή στην πραγματικότητα είναι η εύκολη προσέγγιση όσων δεν μπορούν να "διαχειριστούν" την άλλη. Όταν ξέρεις τι κάνεις, ούτε αμφίβολα αποτελέσματα έχεις ούτε χάσιμο σε... ομοιογένεια και λοιπές (sorry) μπούρδες.

Oι περισσότερες υλοποιήσεις με ξεχωριστές μπασοκαμπίνες, υπολείπονται κατά πολύ των καλών κατασκευών sub που κυκλοφορούν στην αγορά.

...
 

D

Deleted member 8307

Guest
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: GRYPHON DIA

Κατανοητό αυτό που γράφεις...αλλά πιστεύεις οτι έχει εφαρμογή και στα ηχεία δαπέδου χωρίς sub? Δια την εις άτοπον απαγωγή, :132: γιατί να μη το περιλαμβάνει καμμία σχεδίαση ακόμα και αυτές όπου το κόστος δεν είναι το ζητούμενο...
μερικά ηχεία τα περιλαμβάνουν, όπως το Vandersteen Quatro και το 5 που είναι και ενεργά στα χαμηλά, αυτά μου έρχονται τώρα στο μυαλό και αν κατάλαβα καλά την εξέλιξη του thread.

Από εκεί και μετά είναι θέμα και το προβλεπόμενο κόστος που εμπεριέχεται στην αγορά 2 ή 4 subs για το καλύτερο δυνατό χαμηλό καθώς και πόσο χαμηλά σε συχνότητες θέλει ο καθένας μας να φτάσει.

Σε μία άρτια και δυστυχώς ακριβή υλοποίηση ηχείων θα έπρεπε να υπάρχουν όλα τα παραπάνω που αναφέρονται.
 


Staff online

  • Zizik
    Safety Last
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.112
Μηνύματα
3.042.666
Members
38.535
Νεότερο μέλος
Manosahead
Top