M2Tech Hiface

Reaction score
Το έχει αγοράσει κάποιος για να μας πει εντυπώσεις? Εάν ναι, με πιο dac το σύνδεσε?

Κώστας Φ.

Truth hurts. Here's a teddy bear.
Reaction score
Καλημέρα John, το έχω 4-5 μήνες τώρα και είμαι πολύ ευχαριστημένος (γι'αυτό και το συστήνω όπου σταθώ κι όπου βρεθώ!). Το έχω συνδέσει στο Buffalo 32S.
Περισσότερα έχω γράψει εδώ.

Reaction score
Απάντηση: M2Tech Hiface

Ψάχνω να βρω το jitter του σε μέτρηση όμοια με αυτές του "STEREOPHILE", γιατί αλλιώς το έχω αλλά δεν μετράει!

Μόλις κάποιος το τολμήσει θα σας ενημερώσω αμέσως! Μείνετε ήσυχοι!

Reaction score

Όπου σε σύγκριση με την, ("ταπεινή" και εσωτερική σε pc και επηρεαζόμενη από ηλεκτρονικές παρεμβολές από το "βρώμικο" περιβάλλον του pc), και προ πολλού παρουσιασμένη, (2004;), κάρτα ήχου ΕMU 1212M, το
HIFACE χάνει στα σημεία... Το σύστημα αναφοράς περιλαμβάνει, εκτός των άλλων, και Μg 3.6 R παρακαλώ... (Εντάξει υποκειμενικό είναι...).

CONCLUSION

"As regular readers know, I'm a sucker for harmonic richness and fluidity in the sound. Even at the cost of some attack. As such, I liked the EMU better, but as with all things in audio, this is relaive and especially in this case it really comes down to taste. I honestly can't say that the EMU is better and the HiFace is worse. It could well be the other way around as the HiFace really is very accurate and neutral. But I felt more connected to the music when listening through the EMU."

Εδώ:

http://www.hifi-advice.com/HiFace-review.html

vet

Audio, Δημοσιογράφος
Reaction score
Re: Απάντηση: M2Tech Hiface

But I felt more connected to the music when listening through the EMU."
αστο μεγαλε...συνδεσου και ασε μας στην ησυχια μας...
που τους βρισκεις βρε καραβελε...

(χαζευωντας τον βρηκα και κατι ποδαρια που αλλαζουν τον ηχο στο dac σας!!! αφου ειμαστε στα ψηφιακα λιγο οφφτοπικ για διασκεδαση...

Because the Wadia was still drier than the Levinson I wanted to see what replacing its feet would do. I started off with Ceraballs, placed exactly on top of the Pagode's 4 spike bases and this is what the comments above are based upon. (See photo). This made for the most direct sound as you can imagine, as the wooden level had nothing to do with the signal now. Placing the Ceraballs more to the sides of the wooden level made for an increase in relaxation and fluidity. )

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Reaction score
Απάντηση: Re: Απάντηση: M2Tech Hiface

αστο μεγαλε...συνδεσου και ασε μας στην ησυχια μας...
που τους βρισκεις βρε καραβελε...
(χαζευoντας τον βρηκα και κατι ποδαρια που αλλαζουν τον ηχο στο dac σας!!! αφου ειμαστε στα ψηφιακα λιγο οφφτοπικ για διασκεδαση...
Δεν υπάρχει λόγος να κανιβαλίζουμε το φίλτατο...Τα Caraballs είναι ερασιτεχνικές υλοποιήσεις μπροστά στη...Βέσπα Professional.

Κώστας Φ.

Reaction score
It could well be the other way around as the HiFace really is very accurate and neutral. But I felt more connected to the music when listening through the EMU.

You could say that the HiFace sounds more "impressive" and the EMU sounds more "musical". Whichever is best for you depends on your personal taste.
I rest my case.

Btw, o Μπάμπης ο Σουγιάς προτίμησε την EMU στο σύστημά του κι ο Πεταλούδας ο Νίκος το HiFace στο δικό του.

Reaction score
Re: Απάντηση: M2Tech Hiface

Όπου σε σύγκριση με την, ("ταπεινή" και εσωτερική σε pc και επηρεαζόμενη από ηλεκτρονικές παρεμβολές από το "βρώμικο" περιβάλλον του pc), και προ πολλού παρουσιασμένη, (2004;), κάρτα ήχου ΕMU 1212M, το
HIFACE χάνει στα σημεία... Το σύστημα αναφοράς περιλαμβάνει, εκτός των άλλων, και Μg 3.6 R παρακαλώ... (Εντάξει υποκειμενικό είναι...).

CONCLUSION

"As regular readers know, I'm a sucker for harmonic richness and fluidity in the sound. Even at the cost of some attack. As such, I liked the EMU better, but as with all things in audio, this is relaive and especially in this case it really comes down to taste. I honestly can't say that the EMU is better and the HiFace is worse. It could well be the other way around as the HiFace really is very accurate and neutral. But I felt more connected to the music when listening through the EMU."

Εδώ:

http://www.hifi-advice.com/HiFace-review.html

Καλά δεν ντρέπεσαι, δεν έχεις Lynx η hiface? Έστω ένα behringer ρε παιδί μου....τσ τσ τσ :135:

Κώστας Φ.

Reaction score
εγω ειμαι αυτος ή απλη συνονημια?
Συνωνυμία. :136:

Καλά δεν ντρέπεσαι, δεν έχεις Lynx η hiface? Έστω ένα behringer ρε παιδί μου....τσ τσ τσ :135:
Παίζει με Xonar o άνθρωπος που ήταν και στο εξώφυλλο του Stereophie.

Tι έγινε Mike; Απεφάνθησαν στο Audiogon και στο AudioAsylum (ας τα λέμε και τα δύο άσυλα για συντομία :142:) ότι χάνει σε χροιές το HiFace; :138:

Reaction score

Kαι επειδή πολλά αγόρια από εσάς είσαστε .... άτακτα και βγάζετε ... γλώσσα, πάρτε και ολίγον jitter m2tech, που το δίνω με την έννοια την σχετική, δηλαδή της σύγκρισης με την Lynx2 όπου βγαίνει να έχει το ίδιο, (περίπου), jitter! Η μέτρηση των 1.000 + ps μπορεί να μην έχει αξία σαν απόλυτη τιμή γιατί είναι μετρημένη με άλλον από του "STEREOPHILE" τρόπο, που είναι ο κοινώς αποδεκτός, μας δίνει όμως την ιδέα ότι είναι ίδιο με της LYNX2, που σαν παλιά κάρτα και χωρίς τα συστήματα ελέγχου του jitter που έχουν οι επόμενες LYNX, σίγουρα δεν τα πάει ιδιαίτερα καλά!

Iδού:

Και ο σχολιασμός του διαπράξαντος:

"The first place as the stability of jitter is the pen USB-> SPDIF, then the Nagra DII, then the Lynx Two PCI card, and finally the CD Recorder Professional.

In terms of the deviation in frequency, we find the Lynx in the first place, followed by pen USB-> SPDIF on par with the Nagra DII and finally, in this case, the Marantz CD recorder.

At this point, any doubt about the quality of the output signal should be dispelled. The problem with some of the coupling is almost certainly due to the DAC output level that should applied concurrently to 0.5V pp and instead is equal to 2.74V pp. The designers are working to put in "template" level output signal while ensuring full compatibility with all DAC Marketing"

Eδώ:

http://www.head-fi.org/forums/f46/usb-24-192khz-m2tech-hiface-446375/index4.html

Φυσικά είμαι σε αναμονή της καθαρόαιμης και "politically correct" σωστής μέτρησης...

Reaction score
Συνωνυμία. :136:

Παίζει με Xonar o άνθρωπος που ήταν και στο εξώφυλλο του Stereophie.

Tι έγινε Mike; Απεφάνθησαν στο Audiogon και στο AudioAsylum (ας τα λέμε και τα δύο άσυλα για συντομία :142:) ότι χάνει σε χροιές το HiFace; :138:
ΑΑΑΑΑ δεν ξέρω, αν δεν μιλήσει ο Harry Pearson εγώ κρατώ μικρό καλάθι. :143:

Reaction score

To λοιπόν!

Με βάση αυτό:

και σε συνδυασμό με τα στοιχεία που δίνει ο ίδιος ο κατασκευαστής εδώ:

"....hiFace uses, in place of a PLL, two highest stability, very low phase noise crystal
oscillators. In standard environmental conditions, the precision is around 2,5ppm: this
means that they derive no more than 2,5Hz for every MHz of their output frequency. The
maximum error at 192kHz will thus be 0,5Hz! On the contrary, a PLL’s error can be up to
2-5%: this means that at 192kHz a change of nearly 10kHz is not uncommon. We think
we’re listening to the right sampling frequency, but actually we listen to a different
sampling frequency and all instruments are “out of tune”. Another problem with PLL’s is
the phase noise. It is the main responsible for jitter. The oscillators used in hiFace have
incredible performances on phase noise: -78dBc at 10Hz and as low as -140dBc at 1kHz.
Thus, the signal S/PDIF out of hiFace suffers of almost no jitter, also thanks to the use of
a high performance S/PDIF transmitter, the Burr-Brown/Texas DIT4192. Obviously, jitter
can be worsened by using a non suitable cable (a non-75 Ohms one, and/or without a
suitable shielding), or by the scarce performance of the DAC’s S/PDIF receiver. For this
reason, we do not suggest evaluating the interface jitter by analyzing sine tones out of the
DAC: they could be affected by problems not due to the interface itself that overshadow its
own performance. "

(White paper M2TECH εδώ:

http://www.m2tech.biz/public/pdf/White%20Paper%20on%20hiFace.pdf )

To jitter που επίσημα αναγνωρίζει ο κατασκευαστής, είναι πολύ κοντά στην προαναφερόμενη μέτρηση!
Δηλαδή είναι περίπου 950 ps! (Aν κάνω λάθος διορθώστε με!).

Νομίζω;

Reaction score

CONCLUSION

"As regular readers know, I'm a sucker for harmonic richness and fluidity in the sound. Even at the cost of some attack. As such, I liked the EMU better .... But I felt more connected to the music when listening through the EMU."
Οπότε, και με βάση το δεδομένο ότι η 1212M βρίσκεται στα 596 ps jitter, θα μπορούσε, λέω ίσως, ο εν λόγω κύριος να έχει κάποιο, έστω μικρό και απειροελάχιστο, δίκιο!

Κώστας Φ.

Reaction score
Ένα σακί πατάτες, μερικές ντομάτες και 2 κεσεδάκια φράουλες θα ήθελα.

[Μπακάλικο το thread, να βάλω τις παραγγελίες μου τουλάχιστον]

vet

Audio, Δημοσιογράφος
Reaction score
caravele απο εκει σε κλειδωσανε.
εδω δεν θα σε κλειδωσουνε ποτε,
αλλα, φιλικα, εαν μπορεις να εισαι λιγο ποιο προσεκτικος για να μην τροφοδοτεις εσφαλμενα συμπερασματα.
οταν βαζεις απο αλλα φορουμ κοματια, να διαβαζεις ολο το νημα ωστε να βλεπεις και τις αλλες αποψεις.
επισης οταν διαβαζεις τοσο πολυ για ενα θεμα πες μου σε παρακαλω, το αγαπημενο σου stereophile δεν εχεις καταλαβει πως μετραει jitter συνηθως στην εξοδο του dac?
ξερεις τι τιμες έβγαλε οταν μέτρησε κατευθειαν στο interface?
αντε για να μην ψαχνεις..
To put this in perspective, the jitter from the E-Mu 0404 fed the 16-bit Miller/Dunn data was 7.9ns, and that of the M-Audio Transit USB was 2ns.
nano ισον 10 στην πλην ενάτη.
πως σου φενετε λοιπον η μετρηση του hiface?
Φιλικα
Νικος

Staff online

• spylab
    Shalom
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
Members
Νεότερο μέλος
l.koustimpis@visualacoust