- Μηνύματα
- 12.855
- Reaction score
- 10.072
Get a room...
Δεν θα χρειαστεί !...and a sub...
Κάποιου είδους...treatment ύστερα απ'όλα αυτά θα...χρειαζόταν οπωσδήποτε.And treatment.
Αντιφάσκει διότι ο "ισορροπημένος ήχος" που ευαγγελίζεται η υπόθεση εργασίας συνεπάγεται την αντίληψη ότι ακόμα και η ζώνη του φάσματος που δεν θα αναπαράγεται από τα κύρια ηχεία - τα οποία πρέπει να είναι κροσαρισμένα - θα γινόταν αντιληπτή σα να την εξέπεμπαν τα κύρια ηχεία και όχι μια παρείσακτη πηγή πέρα από εκείνα.Και αυτό το γεγονός συνεπάγεται με τη σειρά του επαρκή διακριτική ικανότητα στο ακουστικό μας σύστημα.Ο χώρος δεν προλαβαίνει να φορτώσει αντήχηση, αλλά ΕΣΥ δεν το παίρνεις πρέφα γιατί δεν είσαι μικρόφωνο. Χρειάζεσαι χρόνο της τάξης των δεκάδων msec (για τις χαμηλές συνιστώσες) για να κάνεις επεξεργασία, και σε αυτό τον χρόνο προσλαμβάνεις και τις πάμπολλες (επίσης "κρουστικές") ανακλάσεις της αρχικής κρουστικής από τους τοίχους.
Αρα λέω, η αντιληπτή από εσένα ένταση δεν θα είναι αυτή της μοναδικής αρχικής κρουστικής, αλλά αυτή της σύνθεσης όλων των προσλαμβανόμενων "κρουστικών". Αρα η απαιτούμενη ισχύς από τα ενισχυτικά σου, αποκλείεται να είναι ίδια με την free field, θα είναι ΠΟΛΥ μικρότερη
[DOUBLEPOST=1550318272][/DOUBLEPOST]
Γιατι αντιφάσκει (δεν βλέπω να έχει καν σχέση) ;;
Ο μόνος λόγος που πρέπει να συμφωνούν φασικά με τα main , είναι προφανώς για να μην έχεις ακύρωση οπότε η ρύθμιση της στάθμης παύει να είναι αξιόπιστη για εξαγωγή συμπερασμάτων
Από τη μια πλευρά χρειάζεσαι την υποβαθύφωνη μονάδα κοντά στα οπίσθια προκειμένου να ένιωθες τον αντίκτυπο των βαθέων χαμηλών.Από την άλλη εξακολουθεί να υποστηρίζεται ότι η απόσταση δεν παίζει ρόλο.Στον δικό μου χώρο ισχύει. To sub (ακόμα δεν έχουν μπει τα υπόλοιπα) βρίσκεται πίσω από την πλάτη μου και πυροβολάει στην πλάτη του καναπέ. Ηχος σούπερ, νομίζω οτι κάτι έχω κερδίσει και σε ατάκα, αλλά μπορεί να πρόκειται και για placebo.
Βέβαια ισχύει και αυτό που λες εσύ - όταν το απομακρύνεις (μιλάμε για δωμάτιο 9 μέτρων) μειώνεται η "κλωτσιά" - αλλά υπέθεσα οτι αυτό ωφείλεται σε... σωματικούς παράγοντες (δεν εκτονώνει το μεγάφωνο πάνω μου) και όχι ακουστικούς.
Ωστόσο! αν ανεβάσω την ένταση, και δεν ανακτώ στον επιθυμητό βαθμό "κλωτσιά", και το κυριότερο, το αποτέλεσμα δεν είναι ισορροπημένο. Η στάθμη του sub πρέπει να είναι όση περίπου και στην κοντινή τοποθέτηση.
...
Ω, ναι ! Το μεγάφωνο είναι στα 10εκ. απο την πλάτη του καναπέ, στις μπασιές εκτονώνει κατ' ευθείαν στο κωλαράκι μου, γαργαλώντας το, και δεν φαντάζεσαι πόσο τρελαίνομαι
Εγώ είμαι υπέρ των διαφορετικών σάμπ, διότι αν είναι ίδια, τότε φαντάσου ότι θα έχεις ένα σωρό σωλήνες συντονισμού στην ίδια συχνότητα! Θα γίνεται της καρακαλτάκας εκεί!Εγω εχω τους ενδοιασμους με προσεγγισεις οπως εχουν γραφτει περι πολλων σαμπ οχι για τον αριθμο αλλα για την αδιαφορη σχεδιαση τους, σαμπ να ειναι και ας ειναι πολλα.
Πως ειναι δυνατον να συγχρονιστουν διαφορετικες σχεδιασεις με πολλαπλα σημεια εκπομπης με 180 εκτος τις br και μαλιστα συντονισμενες σε διαφορετικες συχνοτητες και διαφορετικο q?
Δεν παύεις όμως να παίρνεις ΄΄προίκα΄΄ δύο κορυφές συντονισμού για κάθε υποβαθύφωνη μονάδα εκεί που θα γινόταν να έχεις μόνο μία.Εγώ είμαι υπέρ των διαφορετικών σάμπ, διότι αν είναι ίδια, τότε φαντάσου ότι θα έχεις ένα σωρό σωλήνες συντονισμού στην ίδια συχνότητα! Θα γίνεται της καρακαλτάκας εκεί!
Κάθε διαφορετικό σαμπ έχει διαφορετικό σημείο συντονισμού της καμπίνας και διαφορετικό του μπας ριφλέξ, κι αυτό είναι το ωραίο, να μη συμπέσουν στον ίδιο χώρο πολλαπλά ίδια συντονισμένα σκατά, διότι ο βόθρος δε θα καθαρίζει με τίποτα...
Δύσκολα να βρεις σαμπ που παίζει φλατ, χωρίς τα βουναλάκια του. Εντάξει, αν βρεις, πάρε πολλά τέτοια.
Ειδάλλως, ποικιλία. Να σπάει το μοτίβο, να μην επιβάλλεται.
Κάθε σαμπ, λόγω χώρου, θα έχει και 2 συντονισμούς από boundaries, άρα 4 κάθε σαμπ.Δεν παύεις όμως να παίρνεις ΄΄προίκα΄΄ δύο κορυφές συντονισμού για κάθε υποβαθύφωνη μονάδα εκεί που θα γινόταν να έχεις μόνο μία.
Ερωτηση...τα 4...6...8...10 subs πως τροφοδοτουνται; πως οδηγουνται;Θα μας μάθεις σιγά σιγά.
Τα 10 subs μπορεί και να είναι ιδανικά, τα 4 είναι τα απολύτως ελάχιστα για ομοιόμορφο χαμηλό σε όλο το χώρο σου.
Τώρα, αν θέλεις χαμηλό σε μία μόνο θέση, με μερικές ακυρωσούλες και κάνα βουναλάκι (ενίσχυση), βάλε μόνο ένα.
ναι ενεργα ...ομως για την ταυτοχρονη τροφοδοσια σηματος ρωτησα.Για την τροφοδοσία με σήμα, υπάρχουν πολλοί τρόποι. Για την οδήγηση μόνο ένας, είναι αυτοενισχυόμενα.
Τώρα, αν θέλεις χαμηλό σε μία μόνο θέση, με μερικές ακυρωσούλες και κάνα βουναλάκι (ενίσχυση), βάλε μόνο ένα.
αναφέρεσαι σε διά-χυση ή απορ-ρόφηση;And treatment.
Δεν καταλαβαίνω τι δεν καταλαβαίνεις.Κάποιου είδους...treatment ύστερα απ'όλα αυτά θα...χρειαζόταν οπωσδήποτε.
Αντιφάσκει διότι ο "ισορροπημένος ήχος" που ευαγγελίζεται η υπόθεση εργασίας συνεπάγεται την αντίληψη ότι ακόμα και η ζώνη του φάσματος που δεν θα αναπαράγεται από τα κύρια ηχεία - τα οποία πρέπει να είναι κροσαρισμένα - θα γινόταν αντιληπτή σα να την εξέπεμπαν τα κύρια ηχεία και όχι μια παρείσακτη πηγή πέρα από εκείνα.Και αυτό το γεγονός συνεπάγεται με τη σειρά του επαρκή διακριτική ικανότητα στο ακουστικό μας σύστημα.
Αλλά προστίθεται και άλλη μια αντίφαση παρακάτω:
Από τη μια πλευρά χρειάζεσαι την υποβαθύφωνη μονάδα κοντά στα οπίσθια προκειμένου να ένιωθες τον αντίκτυπο των βαθέων χαμηλών.Από την άλλη εξακολουθεί να υποστηρίζεται ότι η απόσταση δεν παίζει ρόλο.
Το ακουστικό μας σύστημα είναι τόσο καλά εξελιγμένο ούτως ώστε να μπορεί ν'αναπλάθει την αντίληψη της θεμελιώδους χωρίς να το συνειδητοποιούμε.Αυτό που δεν μπορεί ν'αναπλάσει είναι ο κρουστικός αντίκτυπος όπως θα γινόταν εκείνος αντιληπτός από απτικούς υποδοχείς πίεσης στις ανατομικές δομές του σώματος.Και αυτό που αυξάνεται αισθητά με τη μείωση της απόστασης - εφόσον θα ισχύει ικανοποιητική φασική ευθυγράμμιση η οποία δεν ταυτίζεται με τη χρονική τοιαύτη - είναι η ενέργεια κορυφής που θα δίνει τον κρουστικό αντίκτυπο πάνω στον οποίο η ακουστική μας αντίληψη δεν μπορεί να ξεγελαστεί.
Ψοφάει η πίσω ενέργεια, χάνεται τελείως, πέφτει η στάθμη του ηχείου.Η τοποθέτηση στα ~3 μέτρα από τον τοίχο σε δωμάτιο μακρυνάρι λέει;