Magnepan για 85 "σκληρα "τμ





Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.808
And treatment.
Κάποιου είδους...treatment ύστερα απ'όλα αυτά θα...χρειαζόταν οπωσδήποτε.:lolsign:
Ο χώρος δεν προλαβαίνει να φορτώσει αντήχηση, αλλά ΕΣΥ δεν το παίρνεις πρέφα γιατί δεν είσαι μικρόφωνο. Χρειάζεσαι χρόνο της τάξης των δεκάδων msec (για τις χαμηλές συνιστώσες) για να κάνεις επεξεργασία, και σε αυτό τον χρόνο προσλαμβάνεις και τις πάμπολλες (επίσης "κρουστικές") ανακλάσεις της αρχικής κρουστικής από τους τοίχους.
Αρα λέω, η αντιληπτή από εσένα ένταση δεν θα είναι αυτή της μοναδικής αρχικής κρουστικής, αλλά αυτή της σύνθεσης όλων των προσλαμβανόμενων "κρουστικών". Αρα η απαιτούμενη ισχύς από τα ενισχυτικά σου, αποκλείεται να είναι ίδια με την free field, θα είναι ΠΟΛΥ μικρότερη
[DOUBLEPOST=1550318272][/DOUBLEPOST]
Γιατι αντιφάσκει (δεν βλέπω να έχει καν σχέση) ;;
Ο μόνος λόγος που πρέπει να συμφωνούν φασικά με τα main , είναι προφανώς για να μην έχεις ακύρωση οπότε η ρύθμιση της στάθμης παύει να είναι αξιόπιστη για εξαγωγή συμπερασμάτων
Αντιφάσκει διότι ο "ισορροπημένος ήχος" που ευαγγελίζεται η υπόθεση εργασίας συνεπάγεται την αντίληψη ότι ακόμα και η ζώνη του φάσματος που δεν θα αναπαράγεται από τα κύρια ηχεία - τα οποία πρέπει να είναι κροσαρισμένα - θα γινόταν αντιληπτή σα να την εξέπεμπαν τα κύρια ηχεία και όχι μια παρείσακτη πηγή πέρα από εκείνα.Και αυτό το γεγονός συνεπάγεται με τη σειρά του επαρκή διακριτική ικανότητα στο ακουστικό μας σύστημα.
Αλλά προστίθεται και άλλη μια αντίφαση παρακάτω:
Στον δικό μου χώρο ισχύει. To sub (ακόμα δεν έχουν μπει τα υπόλοιπα) βρίσκεται πίσω από την πλάτη μου και πυροβολάει στην πλάτη του καναπέ. Ηχος σούπερ, νομίζω οτι κάτι έχω κερδίσει και σε ατάκα, αλλά μπορεί να πρόκειται και για placebo.
Βέβαια ισχύει και αυτό που λες εσύ - όταν το απομακρύνεις (μιλάμε για δωμάτιο 9 μέτρων) μειώνεται η "κλωτσιά" - αλλά υπέθεσα οτι αυτό ωφείλεται σε... σωματικούς παράγοντες (δεν εκτονώνει το μεγάφωνο πάνω μου) και όχι ακουστικούς.
Ωστόσο! αν ανεβάσω την ένταση, και δεν ανακτώ στον επιθυμητό βαθμό "κλωτσιά", και το κυριότερο, το αποτέλεσμα δεν είναι ισορροπημένο. Η στάθμη του sub πρέπει να είναι όση περίπου και στην κοντινή τοποθέτηση.
...
Ω, ναι ! Το μεγάφωνο είναι στα 10εκ. απο την πλάτη του καναπέ, στις μπασιές εκτονώνει κατ' ευθείαν στο κωλαράκι μου, γαργαλώντας το, και δεν φαντάζεσαι πόσο τρελαίνομαι :taunt:
Από τη μια πλευρά χρειάζεσαι την υποβαθύφωνη μονάδα κοντά στα οπίσθια προκειμένου να ένιωθες τον αντίκτυπο των βαθέων χαμηλών.Από την άλλη εξακολουθεί να υποστηρίζεται ότι η απόσταση δεν παίζει ρόλο.

Το ακουστικό μας σύστημα είναι τόσο καλά εξελιγμένο ούτως ώστε να μπορεί ν'αναπλάθει την αντίληψη της θεμελιώδους χωρίς να το συνειδητοποιούμε.Αυτό που δεν μπορεί ν'αναπλάσει είναι ο κρουστικός αντίκτυπος όπως θα γινόταν εκείνος αντιληπτός από απτικούς υποδοχείς πίεσης στις ανατομικές δομές του σώματος.Και αυτό που αυξάνεται αισθητά με τη μείωση της απόστασης - εφόσον θα ισχύει ικανοποιητική φασική ευθυγράμμιση η οποία δεν ταυτίζεται με τη χρονική τοιαύτη - είναι η ενέργεια κορυφής που θα δίνει τον κρουστικό αντίκτυπο πάνω στον οποίο η ακουστική μας αντίληψη δεν μπορεί να ξεγελαστεί.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.411
Reaction score
125.599
Εγω εχω τους ενδοιασμους με προσεγγισεις οπως εχουν γραφτει περι πολλων σαμπ οχι για τον αριθμο αλλα για την αδιαφορη σχεδιαση τους, σαμπ να ειναι και ας ειναι πολλα.
Πως ειναι δυνατον να συγχρονιστουν διαφορετικες σχεδιασεις με πολλαπλα σημεια εκπομπης με 180 εκτος τις br και μαλιστα συντονισμενες σε διαφορετικες συχνοτητες και διαφορετικο q?:thumbsdown:
Εγώ είμαι υπέρ των διαφορετικών σάμπ, διότι αν είναι ίδια, τότε φαντάσου ότι θα έχεις ένα σωρό σωλήνες συντονισμού στην ίδια συχνότητα! Θα γίνεται της καρακαλτάκας εκεί!

Κάθε διαφορετικό σαμπ έχει διαφορετικό σημείο συντονισμού της καμπίνας και διαφορετικό του μπας ριφλέξ, κι αυτό είναι το ωραίο, να μη συμπέσουν στον ίδιο χώρο πολλαπλά ίδια συντονισμένα σκατά, διότι ο βόθρος δε θα καθαρίζει με τίποτα...

Δύσκολα να βρεις σαμπ που παίζει φλατ, χωρίς τα βουναλάκια του. Εντάξει, αν βρεις, πάρε πολλά τέτοια.

Ειδάλλως, ποικιλία. Να σπάει το μοτίβο, να μην επιβάλλεται.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.808
Εγώ είμαι υπέρ των διαφορετικών σάμπ, διότι αν είναι ίδια, τότε φαντάσου ότι θα έχεις ένα σωρό σωλήνες συντονισμού στην ίδια συχνότητα! Θα γίνεται της καρακαλτάκας εκεί!

Κάθε διαφορετικό σαμπ έχει διαφορετικό σημείο συντονισμού της καμπίνας και διαφορετικό του μπας ριφλέξ, κι αυτό είναι το ωραίο, να μη συμπέσουν στον ίδιο χώρο πολλαπλά ίδια συντονισμένα σκατά, διότι ο βόθρος δε θα καθαρίζει με τίποτα...

Δύσκολα να βρεις σαμπ που παίζει φλατ, χωρίς τα βουναλάκια του. Εντάξει, αν βρεις, πάρε πολλά τέτοια.

Ειδάλλως, ποικιλία. Να σπάει το μοτίβο, να μην επιβάλλεται.
Δεν παύεις όμως να παίρνεις ΄΄προίκα΄΄ δύο κορυφές συντονισμού για κάθε υποβαθύφωνη μονάδα εκεί που θα γινόταν να έχεις μόνο μία.
Το όραμα βεβαίως μερικών μπορεί να είναι array αποτελούμενο από όμοια ανεξάρτητα κλειστά κουτιά χαμηλών εύχρηστου βάρους και μεγέθους το καθένα.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.411
Reaction score
125.599
Δεν παύεις όμως να παίρνεις ΄΄προίκα΄΄ δύο κορυφές συντονισμού για κάθε υποβαθύφωνη μονάδα εκεί που θα γινόταν να έχεις μόνο μία.
Κάθε σαμπ, λόγω χώρου, θα έχει και 2 συντονισμούς από boundaries, άρα 4 κάθε σαμπ.

Αν έχεις 4 διαφορετικά σαμπ, μιλάμε για 16 διαφορετικούς συντονισμούς, στις 2 πρώτες οκτάβες.

Αυτό, στο δικό μου κόσμο, μεταφράζεται σε φλαταδούρα, as good as it gets. :D

Είναι άξιο αναφοράς εδώ το αποτέλεσμα στον Τέμη, σε ένα χώρο με άθλιους χρόνους αντήχησης, και με 4 σαμπ, 3 διαφορετικά είδη.
Κάθε είδος μόνο του, κάπου κοπαναει (ιδιοσυντονισμός). Όλα μαζί, δε καταλαβαίνεις να κοπαναει πουθενά.
Ταυτόχρονα, επειδή ακριβώς είναι 4 γύρω γύρω σε ένα "μικρό" χώρο, όπου και να κάτσεις, έχει ένα δίπλα να σε βαράει στον πάτο. 8-)

Βρε βάλτε 4 σαμπ και μη το ψάχνετε.:drinks:
 

salysf

Μπασοπέδιο
Μηνύματα
84
Reaction score
60
Επιτρεψτε μου ενα σχολιο ....Ξεκινησαμε με 10 sub (s)..κατεβηκαμε στα 6...τωρα ειμαστε στα ..4... παει και πιο κατω αραγε;
ενταξει πλακα κανω συγχωρεστεμε τον αδαη..Παιδια απολαμβανω την συζητηση σας ..καπου σας χανω καπου σας βρισκω...εφαρμοζοντας την τεχνικη της τελευταιας προτασης ...και πρεπει επισης να τονισω τα σωστα σας Ελληνικα και κυριως την ορθογραφια σας οπως και το υποβοσκον χιουμορ σας..
Χθες καποιος αποφοιτος Αρ.Παν.Αθηνων εγραφε....πουλιτε η ενικιαζετε το....κλπ κλπ..σε μια αγγελια στο ΦΒ..
Συγχωρεστε μου την πολυλογια...
 

Μηνύματα
12.855
Reaction score
10.072
Θα μας μάθεις σιγά σιγά.
Τα 10 subs μπορεί και να είναι ιδανικά, τα 4 είναι τα απολύτως ελάχιστα για ομοιόμορφο χαμηλό σε όλο το χώρο σου.
Τώρα, αν θέλεις χαμηλό σε μία μόνο θέση, με μερικές ακυρωσούλες και κάνα βουναλάκι (ενίσχυση), βάλε μόνο ένα.
 

salysf

Μπασοπέδιο
Μηνύματα
84
Reaction score
60
Θα μας μάθεις σιγά σιγά.
Τα 10 subs μπορεί και να είναι ιδανικά, τα 4 είναι τα απολύτως ελάχιστα για ομοιόμορφο χαμηλό σε όλο το χώρο σου.
Τώρα, αν θέλεις χαμηλό σε μία μόνο θέση, με μερικές ακυρωσούλες και κάνα βουναλάκι (ενίσχυση), βάλε μόνο ένα.
Ερωτηση...τα 4...6...8...10 subs πως τροφοδοτουνται; πως οδηγουνται;
 


salysf

Μπασοπέδιο
Μηνύματα
84
Reaction score
60
Για την τροφοδοσία με σήμα, υπάρχουν πολλοί τρόποι. Για την οδήγηση μόνο ένας, είναι αυτοενισχυόμενα.
ναι ενεργα ...ομως για την ταυτοχρονη τροφοδοσια σηματος ρωτησα.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.411
Reaction score
125.599
Το γνωστό daisy chain.
Το ένα σαμπ δίνει σήμα στο επόμενο.

Το πρώτο, παίρνει σήμα από το φιούζιον. Να μια ωραία σύνδεση!

Αυτή είναι η μία λύση, η αναίμακτη, αλλά χωρίς δυνατότητα πολλών πολλών ρυθμίσεων.

Η επόμενη είναι με mini DSP. Δεν είναι τέλεια, αλλά κάνει δουλειά.

Για το θεωρητικά τέλειο, θες πολλά λεφτά, και δεν αξίζει τον κόπο για τα σαμπ, ιδίως αν δε κυνηγήσεις το θεωρητικά τέλειο και στα υπόλοιπα τμήματα του φάσματος, του χώρου, κλπ.. ;)

Για ενισχυτές για τα μαγκ, μην καθυστερείς ασκόπως και αδίκως, πες τον ζαπ να σου δώσει φιούζιον να τελειώνει το παραμύθι.
Προτίμησε να έχουν ψηφιακή είσοδο. Ποτέ δε ξέρεις...
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.392
Reaction score
79.521
Τώρα, αν θέλεις χαμηλό σε μία μόνο θέση, με μερικές ακυρωσούλες και κάνα βουναλάκι (ενίσχυση), βάλε μόνο ένα.
>:(

Μην τον ακούς φίλε μπασοπέδι, τα δύο ειναι το απόλυτο ελάχιστο. Υπάρχει νόμος. :D
 


Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
4.720
Reaction score
10.535
Ψιλόγραμμένα στα παπάκια του έχει η σαλονοτραπεζαρία τα διαφορετικά σαμπ και που συντονίζει το καθένα βάση σπεκς.
Η διασπορά στον χώρο είναι που τα κουρδίζει διαφορετικά.
 

toulou

Δικαναλίδης
Μηνύματα
1.400
Reaction score
1.856
Κάποιου είδους...treatment ύστερα απ'όλα αυτά θα...χρειαζόταν οπωσδήποτε.:lolsign:

Αντιφάσκει διότι ο "ισορροπημένος ήχος" που ευαγγελίζεται η υπόθεση εργασίας συνεπάγεται την αντίληψη ότι ακόμα και η ζώνη του φάσματος που δεν θα αναπαράγεται από τα κύρια ηχεία - τα οποία πρέπει να είναι κροσαρισμένα - θα γινόταν αντιληπτή σα να την εξέπεμπαν τα κύρια ηχεία και όχι μια παρείσακτη πηγή πέρα από εκείνα.Και αυτό το γεγονός συνεπάγεται με τη σειρά του επαρκή διακριτική ικανότητα στο ακουστικό μας σύστημα.
Αλλά προστίθεται και άλλη μια αντίφαση παρακάτω:

Από τη μια πλευρά χρειάζεσαι την υποβαθύφωνη μονάδα κοντά στα οπίσθια προκειμένου να ένιωθες τον αντίκτυπο των βαθέων χαμηλών.Από την άλλη εξακολουθεί να υποστηρίζεται ότι η απόσταση δεν παίζει ρόλο.

Το ακουστικό μας σύστημα είναι τόσο καλά εξελιγμένο ούτως ώστε να μπορεί ν'αναπλάθει την αντίληψη της θεμελιώδους χωρίς να το συνειδητοποιούμε.Αυτό που δεν μπορεί ν'αναπλάσει είναι ο κρουστικός αντίκτυπος όπως θα γινόταν εκείνος αντιληπτός από απτικούς υποδοχείς πίεσης στις ανατομικές δομές του σώματος.Και αυτό που αυξάνεται αισθητά με τη μείωση της απόστασης - εφόσον θα ισχύει ικανοποιητική φασική ευθυγράμμιση η οποία δεν ταυτίζεται με τη χρονική τοιαύτη - είναι η ενέργεια κορυφής που θα δίνει τον κρουστικό αντίκτυπο πάνω στον οποίο η ακουστική μας αντίληψη δεν μπορεί να ξεγελαστεί.
Δεν καταλαβαίνω τι δεν καταλαβαίνεις.
Βάζεις το σαμπ μακρυά, το ρυθμίζεις. Το βάζεις κοντά, το ξαναρυθμίζεις. Δεν έχεις δωμάτιο με τρομερή απορρόφηση στις χαμηλές, κάτι τετοιο είναι δύσκολο και πολύ σπάνιο σε σπιτικό περιβάλον.
Βλέπεις οτι το volume βρίσκεται περίπου στην ίδια θέση. Γιατί; επειδή η επεξεργασία αυτού που ακούς δεν γίνεται "με τη μία" αλλά διαρκεί μερικούς κύκλους, και στο χρόνο αυτό έχεις εισπράξει πάμπολλες ανακλάσεις, είτε το σαμπ είναι κοντά είτε μακρυά. Μία τρικυμία κορυφών ακούς, όχι την αρχική μόνη της.
Το οτι στο βαθύ χαμηλό σε δωμάτιο ακούς ΜΟΝΟ την σταθερά κατάσταση και όχι την κρουστική είναι σίγουρο, ψάξτο.

Γιατί νοιώθω καλύτερο "αντίκτυπο" με το σαμπ κοντά, χρήζει ερμηνείας, αλλά αυτό είναι δευτερεύον στην παρούσα "υπόθεση εργασίας" όπως την λες, που δεν είναι υπόθεση το έχουμε κάνει πράξη. Το αξιοπρόσεκτο ξαναλέω, είναι οτι "Η στάθμη του sub πρέπει να είναι όση περίπου και στην κοντινή τοποθέτηση" στο δικό μου πιο "νορμάλ" δωμάτιο, ενώ στο δωμάτιο του Εar με την σημαντική απόσβεση δεν έχω καταλάβει απόλυτα τι ισχύει: Στην αρχή λέει οτι δεν ισχύει, αργότερα απαντάει οτι συμφωνεί (ποστ #96) - μάλον αναφέρεται στον "αντίκτυπο" των χαμηλών και αυτός.

Τώρα ο "αντίκτυπος" πιστεύω οτι ωφείλεται όντως σε σημαντικό βαθμό στην "σωματική διέγερση" με το σαμπ κοντά. Το "νοιώθεις" το μπάσο, όχι αστεία, ακόμα και σε νυχτερινές ακροάσεις.
Επίσης, με το σαμπ μακρυά (7+ μέτρα στην περίπτωσή μου) ο ήχος από τα main φτάνει στα αυτιά ~12 msec νωρίτερα (σχεδόν ένας κύκλος στην συχνότητα κροςς των 72Hz) ενώ με το σαμπ κοντά έπεται μισό κύκλο (το διάγραμμα που έβαλες δεν ισχύει στην περίπτωσή μου, το κοντινό σαμπ έχει απλά ανεστραμμένη τη φάση ώστε να είναι συμφασικό όταν καταφθάσει ο ήχος των main, άρα ο ήχος του προηγείται μισό κύκλο στην συχνότητα κροςς). Βάλε και την πολύ διαφορετική "γεωμετρία" των δύο τοποθετήσεων και βλέπεις οτι η συμβολή των ανακλάσεων και η διέγερση των ρυθμών (ΠΟΛΥ σημαντικός παράγοντας) από main και σαμπ και οι συνεπαγόμενοι τονισμοί ή ακυρώσεις, είναι πολύ διαφορετική στις δυο περιπτώσεις και χρήζει "ξεκαθαρίσματος" πριν την εξαγωγή συμπερασμάτων ως προς την αιτία του "αντίκτυπου".

.

ΥΓ. Μην δανείζεστε φράσεις και μην παρεμβένετε παρακαλώ στην σχέση μας με τον Μηχανικό. Οπως θα έχετε αντιληφθεί, πρόκειται για έρωτα από την πρώτη ματιά
 

toulou

Δικαναλίδης
Μηνύματα
1.400
Reaction score
1.856
Πείτε μου τώρα κάτι άλλο , εσείς με τα Μαγκνεπάνια και τα δίπολα εν γένει.
Λέτε οτι πρέπει να απέχουν ~1.35μ από τον τοίχο, ΟΚ
Η τοποθέτηση στα ~3 μέτρα από τον τοίχο σε δωμάτιο μακρυνάρι λέει; Η ανάκλαση θα έρχεται με καθυστέρηση ~18msec, καλό θεωρητικά για την εικόνα, ενώ θα ενισχυονται τα ~28 και θα εξασθενούν τα ~57Hz, πράγμα μάλον καλό. Η τα χτενωτά φίλτρα είναι τόσο έντονα που καταστρέφουν τη σούπα;

Οχι θεωρία, ακουστικές εντυπώσεις και εμπειρίες παρακαλώ.
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.411
Reaction score
125.599
Η τοποθέτηση στα ~3 μέτρα από τον τοίχο σε δωμάτιο μακρυνάρι λέει;
Ψοφάει η πίσω ενέργεια, χάνεται τελείως, πέφτει η στάθμη του ηχείου.
Μια χαρά παίζει, ωραιότατα, αλλά είναι ψοφιο, δε θα μπορέσει να σηκώσει σαματά.

Εγώ μέχρι τα 1,8μ το τοποθέτησα σε ένα μεγάλο σαλόνι στην Αθήνα, όχι παραπάνω, αν και είχα μήκος στο δωμάτιο. Παραπάνω ψοφουσε άγρια, πιο κοντά ήταν χειρότερα τα μεσαία, προφανώς η πίσω κακιωνε λόγω χρόνων αντήχησης.

Βασικά, σε όλες τις αποστάσεις παίζει ωραία, είναι ωραίο ηχείο :p και επειδή παίζει κι από πίσω, καλό είναι να την παίρνεις την από πίσω, και να μη την χανεις.

Όσο πιο κοντά πάει στον πίσω τοίχο, τόσο πιο έντονη είναι η πίσω, κι άμα το πας πιο κοντά από 1μ, αρχίζει να ενοχλεί άγρια η πίσω στα μεσαία.

Πιθανώς όλα αυτά να είναι ανοησίες με ένα αυτοματοποιημένο σύστημα ισοσταθμισης, που δεν είχαμε τότε στα παλιά τα χρόνια. Αφού ζήτησες ακουστικές εμπειρίες, πάρτες!:p
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.621
Μηνύματα
2.868.335
Members
37.940
Νεότερο μέλος
geo kok
Top