Magnepan για 85 "σκληρα "τμ

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.798
Reaction score
11.041
Σαμπ κοντά ή μακρυά... είναι απλά τα πράγματα: Στις χαμηλές συχνότητες, το boundary gain είναι καθοριστικό. Όσο πιο κοντά το σαμπ σε boundaries, τόσο πιο δυνατά, ανεξάρτητα (λογικής) απόστασης από θέση ακρόασης. Εκτός αν μιλάμε για πολύ μεγάλα δωμάτια.

Το boundary gain είναι επίσης ο λόγος που ο ήχος που ακούμε είναι διαφορετικός: γιατί ενισχύει τις πολύ χαμηλές συχνότητες σε βάρος των μεσο-χαμηλών. Και όχι απλώς τις ενισχύει, τις ¨χρωματίζει". Επίσης, τα boundaries είναι που κάνουν καθοριστικό στο άκουσμα το steady state που λέει ο toulou, μέσω των συντονισμών που δημιουργούν και που κάνουν mask το αρχικό transient.

Το boundary gain δεν είναι φρι μιλ! Γίνομαι κουραστικός, αλλά το ξαναγράφω: δεν είναι τυχαίο που τόσα χρόνια αποφεύγονται τα boundaries στους πολύ καλούς επαγγελματικούς χώρους ακροάσεων.
 
Last edited:

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.808
Δεν καταλαβαίνω τι δεν καταλαβαίνεις.
Βάζεις το σαμπ μακρυά, το ρυθμίζεις. Το βάζεις κοντά, το ξαναρυθμίζεις. Δεν έχεις δωμάτιο με τρομερή απορρόφηση στις χαμηλές, κάτι τετοιο είναι δύσκολο και πολύ σπάνιο σε σπιτικό περιβάλον.
Βλέπεις οτι το volume βρίσκεται περίπου στην ίδια θέση. Γιατί; επειδή η επεξεργασία αυτού που ακούς δεν γίνεται "με τη μία" αλλά διαρκεί μερικούς κύκλους, και στο χρόνο αυτό έχεις εισπράξει πάμπολλες ανακλάσεις, είτε το σαμπ είναι κοντά είτε μακρυά. Μία τρικυμία κορυφών ακούς, όχι την αρχική μόνη της.
Το οτι στο βαθύ χαμηλό σε δωμάτιο ακούς ΜΟΝΟ την σταθερά κατάσταση και όχι την κρουστική είναι σίγουρο, ψάξτο.

Γιατί νοιώθω καλύτερο "αντίκτυπο" με το σαμπ κοντά, χρήζει ερμηνείας, αλλά αυτό είναι δευτερεύον στην παρούσα "υπόθεση εργασίας" όπως την λες, που δεν είναι υπόθεση το έχουμε κάνει πράξη. Το αξιοπρόσεκτο ξαναλέω, είναι οτι "Η στάθμη του sub πρέπει να είναι όση περίπου και στην κοντινή τοποθέτηση" στο δικό μου πιο "νορμάλ" δωμάτιο, ενώ στο δωμάτιο του Εar με την σημαντική απόσβεση δεν έχω καταλάβει απόλυτα τι ισχύει: Στην αρχή λέει οτι δεν ισχύει, αργότερα απαντάει οτι συμφωνεί (ποστ #96) - μάλον αναφέρεται στον "αντίκτυπο" των χαμηλών και αυτός.

Τώρα ο "αντίκτυπος" πιστεύω οτι ωφείλεται όντως σε σημαντικό βαθμό στην "σωματική διέγερση" με το σαμπ κοντά. Το "νοιώθεις" το μπάσο, όχι αστεία, ακόμα και σε νυχτερινές ακροάσεις.
Επίσης, με το σαμπ μακρυά (7+ μέτρα στην περίπτωσή μου) ο ήχος από τα main φτάνει στα αυτιά ~12 msec νωρίτερα (σχεδόν ένας κύκλος στην συχνότητα κροςς των 72Hz) ενώ με το σαμπ κοντά έπεται μισό κύκλο (το διάγραμμα που έβαλες δεν ισχύει στην περίπτωσή μου, το κοντινό σαμπ έχει απλά ανεστραμμένη τη φάση ώστε να είναι συμφασικό όταν καταφθάσει ο ήχος των main, άρα ο ήχος του προηγείται μισό κύκλο στην συχνότητα κροςς). Βάλε και την πολύ διαφορετική "γεωμετρία" των δύο τοποθετήσεων και βλέπεις οτι η συμβολή των ανακλάσεων και η διέγερση των ρυθμών (ΠΟΛΥ σημαντικός παράγοντας) από main και σαμπ και οι συνεπαγόμενοι τονισμοί ή ακυρώσεις, είναι πολύ διαφορετική στις δυο περιπτώσεις και χρήζει "ξεκαθαρίσματος" πριν την εξαγωγή συμπερασμάτων ως προς την αιτία του "αντίκτυπου".

.

ΥΓ. Μην δανείζεστε φράσεις και μην παρεμβένετε παρακαλώ στην σχέση μας με τον Μηχανικό. Οπως θα έχετε αντιληφθεί, πρόκειται για έρωτα από την πρώτη ματιά
Καταρχάς,η γραφική παράσταση δεν μπήκε στο μήνυμα ειδικώς για σένα,αλλά για χάρη όλων των αναγνωστών,ούτως ώστε να κατανοούν ότι άλλο η φασική ευθυγράμμιση και άλλο η χρονική.

Κατά δεύτερον,αποτελεί σφάλμα να πίστευε κάποιος ότι δεν έχω ήδη πειραματιστεί πάνω σε όσα υποστηρίζω - ιδίως σε ζητήματα που αφορούν στις πρώτες οκτάβες.

Η δική μου μέθοδος διατηρεί τη θέση του sub σταθερή και σε ικανοποιητική φασική ευθυγράμμιση ( με τη χρονική διαφορά ελέω αποστάσεων ευρισκόμενη εντός του ορίου των 5 χιλιοστών δευτερολέπτου το οποίο όμως θα είναι στην πράξη ανώτερο όπως έχει ήδη εξηγηθεί) με τα κύρια ηχεία,ενώ αυτό που μεταβάλλεται θα είναι η τοποθέτηση του ακροατή μεταξύ εναλλακτικών σημείων όπου θα έχει διαπιστωθεί ισοδύναμη αίσθηση χαμηλών σε σήματα σταθερής κατάστασης.

Η δε επιλογή των εναλλακτικών σημείων έχει γίνει προσεκτικά,ούτως ώστε να ίσχυε ομοειδής σύσταση επιφανειών κι επιπλοποιίας με πιθανές απορροφητικές ή ανακλαστικές ιδιότητες γύρω από εκείνα.Παραδείγματος χάριν,όχι τοίχωμα στη μια και μπαλκονόπορτα ή γυάλινες επιφάνειες στην άλλη,ούτε καναπέδες ή πολυθρόνες στη μια και γυμνός χώρος στην άλλη.Τη θεωρώ δε πιο αξιόπιστη μέθοδο,αφού παραμένει σταθερός και όχι μεταβλητός ο βαθμός συνοχής του sub με τα κύρια ηχεία ανάμεσα στις εναλλακτικές περιπτώσεις.

Επί τη ευκαιρία,επειδή το ακουστικό μας σύστημα αντιλαμβάνεται με ανώτερη καθαρότητα τις ταπεινώσεις απόκρισης στις χαμηλές,θεωρώ πιο ικανή μέθοδο ακουστικής ενσωμάτωσης του sub προς τα κύρια ηχεία το να συνδέονταν τα δεύτερα με αντίστροφη φάση και να βρισκόταν για τη διαρρύθμιση sub η θέση και οι ρυθμίσεις πάνω στο ίδιο όπου η αντίληψη του χαμηλού τόνου δοκιμής στη συχνότητα κρος θα ήταν η κατώτερη δυνατή.Και κατόπιν φυσικά να επέστρεφαν τα κύρια ηχεία στην κανονική φάση σύνδεσης.

Το αποτέλεσμα του πειράματος είναι ισοδύναμη αίσθηση ανάμεσα στις διαφορετικές αποστάσεις για σήματα σταθερής κατάστασης (καθαροί τόνοι δοκιμής),αλλά ανώτερος αντίκτυπος για σήματα περιέχοντα απότομες κορυφώσεις πλάτους (λ.χ. trailer ταινιών δράσης που ακόμα κι εκείνες προτιμώ να παρακολουθώ υπό δικάναλη σύσταση στους διαφορετικούς οικιακούς μου χώρους πλην ενός από αυτούς) στην πιο κοντινή προς τη θέση του sub απόσταση.
 
Last edited:

Μηνύματα
2.458
Reaction score
1.719
Μα γι αυτον ακριβως τον λογο ειμαι κι εγω εδω σε αυτη την θαυμαστη ομαδα και προπονουμε συνεχωσ για να λαβω σ αυτην την προσπαθεια να ξεπερασω τα μπασοεμποδια και και τισς μπασοπαγιδες που υπουλα εχουν προσχωρησει στα λιμερια μου

Τι εντυπωσεις αποκομισες απο το rel strata II ??
Εντάξει, μικρό σαμπάκι είναι με μικρό ενισχυτή, δε κάνει για μεγάλους χώρους.
Το είχα "κόψει" χαμηλά στην τελική του ρύθμιση και το είχα χαμηλά σε ένταση.
Τότε ήμανε χαϊεντάς και τα σάμπια ήτανε "φτου κακα" για τον ωραίο, πιουρίστικο ήχο, τον αμόλυντο, χωρίς μπάλανς και τρέμπλ-μπας.
Τη δοκιμή την έκανα κρυφά, δεν το είχα πει σε κανέναν :whistling:
Αυτό που μου έκανε τρελλή εντύπωση ήταν το ότι άκουγα καλύτερα, περισσότερα πράγματα και είχα εντόνως καλύτερη ηχητική εικόνα σε κομμάτια που δεν είχαν μπάσο :idk:
Δηλαδή μια ακουστική κιθάρα ενώ πριν ακουγόταν ωραία οι χορδές κλπ κλπ με το σαμπ άκουγες το ηχείο της και την "έβλεπες" καλύτερα στο χώρο.
Και σε ένα σωρό άλλες περιπτώσεις είχα αντίστοιχη εμπειρία.
Η πρώτη μου επαφή με σαμπ στο χαϊεντάδικο σύστημα ήταν εκνευριστική γιατί άκουγα συνέχεια πράγματα που δεν είχα ακούσει πριν και δε μπορούσα να ακούσω μουσική (μέχρι που συνήθισα).
Και μιλάμε για ένα φτηνοσάμπ έτσι?
Που να πάρεις χαϊεντιές και να τα στήσεις και σωστά.
 

Μηνύματα
5.283
Reaction score
6.429
Εγω δε μπορω να καταλαβω γιατι δε μπορειτε να καταλαβετε :Dγιατι την ''ακουει το σωμα'' στις πολυ κοντινες αποστασεις τοποθετησης... το πρωτο εμποδιο της ''συμπυκνωμενης συγκεκριμενης συχνοτικης ενεργειακης πιεσης'' πριν αναπτυχθει στο χωρο...αναλογως πλατους σηματος και συχνοτητας το φαινομενο περνει αλλες τιμες εξασθενισης ως προς την αποσταση:)
Σαμπ κοντά ή μακρυά... είναι απλά τα πράγματα: Στις χαμηλές συχνότητες, το boundary gain είναι καθοριστικό. Όσο πιο κοντά το σαμπ σε boundaries, τόσο πιο δυνατά, ανεξάρτητα (λογικής) απόστασης από θέση ακρόασης. Εκτός αν μιλάμε για πολύ μεγάλα δωμάτια.

Το boundary gain είναι επίσης ο λόγος που ο ήχος που ακούμε είναι διαφορετικός: γιατί ενισχύει τις πολύ χαμηλές συχνότητες σε βάρος των μεσο-χαμηλών. Και όχι απλώς τις ενισχύει, τις ¨χρωματίζει". Επίσης, τα boundaries είναι που κάνουν καθοριστικό στο άκουσμα το steady state που λέει ο toulou, μέσω των συντονισμών που δημιουργούν και που κάνουν mask το αρχικό transient.

Το boundary gain δεν είναι φρι μιλ! Γίνομαι κουραστικός, αλλά το ξαναγράφω: δεν είναι τυχαίο που τόσα χρόνια αποφεύγονται τα boundaries στους πολύ καλούς επαγγελματικούς χώρους ακροάσεων.

Τι για πλακα ψαχνοματσε για κομπρεσερια; :fuckyou:
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.808
Σαμπ κοντά ή μακρυά... είναι απλά τα πράγματα: Στις χαμηλές συχνότητες, το boundary gain είναι καθοριστικό. Όσο πιο κοντά το σαμπ σε boundaries, τόσο πιο δυνατά, ανεξάρτητα (λογικής) απόστασης από θέση ακρόασης. Εκτός αν μιλάμε για πολύ μεγάλα δωμάτια.

Το boundary gain είναι επίσης ο λόγος που ο ήχος που ακούμε είναι διαφορετικός: γιατί ενισχύει τις πολύ χαμηλές συχνότητες σε βάρος των μεσο-χαμηλών. Και όχι απλώς τις ενισχύει, τις ¨χρωματίζει". Επίσης, τα boundaries είναι που κάνουν καθοριστικό στο άκουσμα το steady state που λέει ο toulou, μέσω των συντονισμών που δημιουργούν και που κάνουν mask το αρχικό transient.

Το boundary gain δεν είναι φρι μιλ! Γίνομαι κουραστικός, αλλά το ξαναγράφω: δεν είναι τυχαίο που τόσα χρόνια αποφεύγονται τα boundaries στους πολύ καλούς επαγγελματικούς χώρους ακροάσεων.
Και γι αυτό το λόγο το απεχθάνομαι και ο ίδιος,προτρέποντας στην αγορά στιβαρότερων sub απ'όσο θα χρειάζονταν εκ πρώτης όψεως,ούτως ώστε να μην το είχε ο εκάστοτε χρήστης ανάγκη.
...
ΥΓ. Μην δανείζεστε φράσεις και μην παρεμβαίνετε παρακαλώ στην σχέση μας με τον Μηχανικό. Όπως θα έχετε αντιληφθεί, πρόκειται για έρωτα από την πρώτη ματιά
Είναι αδύνατον να μην παρενέβαινε κάποιος διορθωτικώς.
Πρόκειται περί έρωτος απο το πρώτο...γαργάλημα - για όσους θα πίστευαν στην παντοδυναμία των ερώτων βεβαίως.;)
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.394
Reaction score
125.541
θεωρώ πιο ικανή μέθοδο ακουστικής ενσωμάτωσης του sub προς τα κύρια ηχεία το να συνδέονταν τα δεύτερα με αντίστροφη φάση και να βρισκόταν για τη διαρρύθμιση sub η θέση και οι ρυθμίσεις πάνω στο ίδιο όπου η αντίληψη του χαμηλού τόνου δοκιμής στη συχνότητα κρος θα ήταν η κατώτερη δυνατή.Και κατόπιν φυσικά να επέστρεφαν τα κύρια ηχεία στην κανονική φάση σύνδεσης.
Περιγράφεις επακριβώς την προτεινόμενη διαδικασία της Νιούμαν. ;)

Η Νιούμαν προτείνει με μικρόφωνο και τόνο 80 κύκλων, να βρεις την χαμηλότερη δυνατή στάθμη στους 80 κύκλους, μεταβάλλοντας την φάση του σαμπ. Βρίσκεις δηλαδή το σημείο που ακυρώνει το σαμπ τον δορυφόρο στο σημείο κρος.

Μόλις το βρεις, κλείνεις τον τόνο και αντριστρεφεις τη φάση του σαμπ κι είσαι έτοιμος.


Αυτές είναι οι οδηγίες ενσωμάτωσης σαμπ της Νιούμαν, από εποχής Ο300, το παλιό παλιό Κλάιν Μάιν. Τίποτα δεν έχουν αλλάξει τόσα χρόνια. Δηλαδή, τα έχουν λύσει αυτά τα θέματα εδώ και αιώνες ...
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.394
Reaction score
125.541
Το boundary gain δεν είναι φρι μιλ! Γίνομαι κουραστικός, αλλά το ξαναγράφω: δεν είναι τυχαίο που τόσα χρόνια αποφεύγονται τα boundaries στους πολύ καλούς επαγγελματικούς χώρους ακροάσεων.
Συμφωνώ.

Οι μόνοι λόγοι χρήσης των boundaries gain είναι η ανεπάρκεια στάθμης και οι λίγες πηγές χαμηλών, οπότε οι ακυρώσεις δεν αποφεύγονται.

Με πολλές πηγές χαμηλών, οι ακυρώσεις αποφεύγονται, λύνεται το θέμα.

Πιθανώς να λύνεται και το θέμα της ανεπαρκούς στάθμης. Αν δε λύνεται, πάλι θα πρέπει να βασιστείς στα boundaries, ειδάλλως θα έχεις χάσματα.

Κι όταν παίζουν τρελά γκάζια τα πχ 100-στάρια σου, η απαιτούμενη ενέργεια στην πρώτη οκτάβα είναι τραγική, ξέρεις καλά πως χρειάζονται τα 135 ντεσιμπέλ μόνο κει, στην πρώτη οκτάβα. Α βρες τα.
Δε τα βρήκες; Δώσε boundaries. Δεν έχεις άλλη λύση, εκτός κι αν πάρεις κι άλλα σαμπ μέχρι να συμπληρωθεί το νούμερο 135 στο μικρόφωνο με τόνο 20 κύκλων ... ;)
 

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.798
Reaction score
11.041
Μωρέ σε όλα συμφωνούμε, οι περισσότεροι δω μέσα. Φακς οφ φισικς είναι...ποιοί είμαστε εμείς να διαφωνούμε;

Απλά είναι σημαντικό να μην χάνουμε τη μεγάλη εικόνα. Η οποία είναι ότι ο (κλειστός) χώρος καθορίζει πως θα ακουστεί το μπάσο. Ακόμη και με πολλά σαμπς, ακόμη και με καλό RT, ακόμη και με ντιρακ, ακόμη και με το σαμπ να χαιδεύει τον πισινό. Τα boundaries είναι ο μαέστρος. Αν θέλουμε τα χρησιμοποιούμε για gain, ΟΚ. Αλλά 135db που να προέρχονται από τα boundaries, δε μου λένε πολλά.

Σε καμία περίπτωση ΔΕ θα ακουστεί η ντραμς στο δωμάτιό μας όπως ακούγεται σε ανοιχτό χώρο ή στο μέγαρο ή σε room-in-room. Τι να πω, εκτός αν εκεί στο Σαλόνικα τον έχετε τετραγωνίσει τον κύκλο. Ακούσομεν.

Γι αυτό δεν τρελαίνομαι με τις reference εντάσεις. Καλύτερα πιο σιγά και με μεγαλύτερη αληθοφάνεια, δηλ. με καλύτερες χροιές! Αχαχα! Ε, και πάρτε και κάνα καλό καλώδιο για να φτιάξουν οι χροιές!:focus:
 
Last edited:

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.798
Reaction score
11.041
ΙΜΗΟ, το state of the art σε κλειστά δωμάτια είναι αυτά που έχουν μόνο 2 boundaries και κάτι ψιλά: 1. το πάτωμα (αναπόφευκτο) και 2. ο τοίχος που εντοιχίζονται τα εμπρός ηχεία και τα σαμπ (δικάναλο μόνο, σόρρυ). Βλ. Front-to-back δωμάτια της NA.

Από κει και πέρα, τυχεροί όσοι μπορούν να εξαφανίσουν ένα boundary (ear, κλπ.) ή και περισσότερα (termatogazi, Βασίλης Μ, κλπ.).

Τρίτη κατηγορία, όσοι μπορούν να βάλουν αποτελεσματικές μπασοπαγίδες.

Μετά όλα τα άλλα, IMHO πάντα.

Α, και κάτι ακόμη που ήθελα να πω, πάντα σε ότι αφορά το μπάσο: Το δωμάτιο είναι το δάσος, το ηχείο είναι το δέντρο. Δηλ., τί σημασία έχει αν το ηχείο έχει τέλειο bass alignment ή έχει κακό bass reflex με στενό και έντονο συντονισμό όταν οι συντονισμοί του δωματίου είναι τάξεις μεγέθους εντονότεροι από το BR του ηχείου (π.χ. διάρκειας ενός δευτερολέπτου.); Και ανάποδα: τί σημασία έχει αν όλα τα PA ηχεία έχουν κάτι τρύπες bass reflex να, με το σχώριο, όταν καλούνται να παίξουν (όχι πάντα βέβαια) σε ανοικτούς ή πολύ μεγάλους χώρους με απουσία συντονισμών;
 
Last edited:

Μηνύματα
1.866
Reaction score
4.431
Γι αυτό δεν τρελαίνομαι με τις reference εντάσεις. Καλύτερα πιο σιγά και με μεγαλύτερη αληθοφάνεια, δηλ. με καλύτερες χροιές! Αχαχα!
+1
Εισαι δικος μας αλλά δεν το ξέρεις......
 


Μηνύματα
948
Reaction score
2.991
Ω, ναι ! Το μεγάφωνο είναι στα 10εκ. απο την πλάτη του καναπέ, στις μπασιές εκτονώνει κατ' ευθείαν στο κωλαράκι μου, γαργαλώντας το, και δεν φαντάζεσαι πόσο τρελαίνομαι :taunt:


Ενα κείμενο σταθμός για το avsite.

Που να φανταστούν οι χα'ι'έντερς ανά τον κόσμο τι χαρές κρύβουν τα sub/s ?

Οταν τόσα γαργαλητά εισέπραξε ο σύντροφος απ' τα 10cm, τίθεται το ερώτημα ....
τι μπορεί να συνέβει απ΄την στιγμή που το το μετακίνησε κατά 7,0 ολόκληρα μέτρα πίσω (στο 9/μετρο δωμάτιο) ?
(αυτό δεν μας το ανέλυσε).
Ποιός νοιάζεται πλέον για χροιές - ηχοχρώματα και ρωμαλέο crescendo, τι να τον κάνουμε τον Mahler ?
Το ερευνητικό έργο του toy_lou εδώ μέσα "ξεπερνάει" και τον ίδιο τον διαχειριστή,
που καλό θα ήταν να πάρει θέση για το άνωθεν
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.394
Reaction score
125.541
Σε καμία περίπτωση ΔΕ θα ακουστεί η ντραμς στο δωμάτιό μας όπως ακούγεται σε ανοιχτό χώρο ή στο μέγαρο ή σε room-in-room.
Είμαι πιο αισιόδοξος από σένα... :lolsign:


Χρόνια τώρα....:lol:


ΥΓ. Στο χώρο μας, δυστυχώς ακούγεται μόνο η ηχογράφηση, κι ότι συμπεριλαμβάνει αυτή. Ηχογράφηση από ηχογράφηση, είναι μέρα με τη νύχτα, δε βγαίνει άκρη, είναι αδύνατον.
Οπότε, το κυνήγι του λάιβ ήχου, έστω ακόμα και ενός οργάνου μόνο, είναι υπό αμφισβήτηση ανά πάσα στιγμή.
Νομίζω πως σε μερικές ηχογραφήσεις βγαίνει αρκετά πειστικά. Σε άλλες, όχι.
Πχ στο Σέφιλντ ντραμ ρέκορντ, δεν έχει συμπεριληφθεί η ποσότητα των χαμηλών που υπάρχει στη μπότα, είναι πολύ λάιτ η ηχογράφηση, ίσως και μόνο για να παίζει στα χαϊεντάδικα στέρεα. Έχει όμως εξαιρετική ατάκα στα μεσαία.
 

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.798
Reaction score
11.041
Ναι, βρε, δεν εννούσα σύγκριση με λάιβ ήχο. Εννοούσα: "Σε καμία περίπτωση ΔΕ θα ακουστεί η καλά ηχογραφημένη ντραμς (π.χ. Sheffield drum record) στο δωμάτιό μας με τα ντουβάρια του όπως ακούγεται η ίδια ηχογράφηση σε ανοιχτό χώρο ή στο μέγαρο ή σε room-in-room."

Αλλά σήμερα ξύπνησα πιο αισιόδοξος, μπορεί και να γίνεται το παραπάνω ;-) Άχαχα.

Το reference μας είναι το παλιό athens mastering(*). Αν το πιάσατε εκεί στο Σαλόνικα, σας βγάζω το καπέλο. :hi:

(*) Αλήθεια, ξέρει κανείς πόσα ντουβάρια είχε εκείνο το δωμάτιο;
 
Last edited:

salysf

Μπασοπέδιο
Μηνύματα
84
Reaction score
60
Ερωτηση:
Αραγε ποσες ηχογραφησεις ,cd,dsd,βινυλια κλπ υπαρχουν εκει εξω ετσι ωστε να αναδεικνυουν την ποιοτητα στερεοφωνικων που περιγραφεται σ αυτην την συζητηση; και κυριως σε ποια ειδη μουσικης ;
 

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.798
Reaction score
11.041
Οι περισσότερες ηχογραφήσεις κλασσικής, μια χαρά κάνουν. Συνήθως έχουν δεχτεί λίγη επεξεργασία / συμπίεση. Σίγουρα ο Θέμης Ζ. ξέρει πολύ καλύτερα να μας πει.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.394
Reaction score
125.541
Ερωτηση:
Αραγε ποσες ηχογραφησεις ,cd,dsd,βινυλια κλπ υπαρχουν εκει εξω ετσι ωστε να αναδεικνυουν την ποιοτητα στερεοφωνικων που περιγραφεται σ αυτην την συζητηση; και κυριως σε ποια ειδη μουσικης ;
Πάρτο αλλιώς.

Το θέμα δεν είναι να αναδειχθεί "ποιότητα".

Το θέμα είναι να αναπαραχθεί πιστά η ηχογράφηση. Τελεία. Μέχρι εκεί.

Χάι φιντέλιτι.

Υψηλή πιστότητα αναπαραγωγής της ηχογράφησης.

Μετρήσιμα μεγέθη, σα τα κουκιά.:D

Κριτική περί μάστερινγκ, σε φόρουμ μαστεράδων, δεν αντέχει ο οργανισμός μου τα πολλά πολλά, έχω και μια α ηλικία...:p
[DOUBLEPOST=1550489363][/DOUBLEPOST]
Αλλά σήμερα ξύπνησα πιο αισιόδοξος, μπορεί και να γίνεται το παραπάνω ;-) Άχαχα
Πέρνα μια βόλτα μόλις μπορέσεις. Νομίζω πως δεν βρίσκω προβλήματα σε αυτό που ακούω, σε κανένα σημείο. Θα χαρώ να βρεις! 8-)

Μπορούμε να ακούμε μόνο τόνους και σουίπς, ή μόνο μουσικές. Δεκτή οποιαδήποτε επιλογή. Αλλά δεν είναι δεκτά τα μπερδέματα, ή το ένα, ή το άλλο. :p:D
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.808
Ερωτηση:
Αραγε ποσες ηχογραφησεις ,cd,dsd,βινυλια κλπ υπαρχουν εκει εξω ετσι ωστε να αναδεικνυουν την ποιοτητα στερεοφωνικων που περιγραφεται σ αυτην την συζητηση; και κυριως σε ποια ειδη μουσικης ;
Η ποιότητα της αναπαραγωγής ενός ηχοσυστήματος μπορεί ν'αναδειχθεί ακόμα περισσότερο στις ανισόρροπες και ΄΄ακατάλληλες΄΄ υπό ορθόδοξα κριτήρια παραγωγές.
Παραδείγματος χάριν,οι παραγωγές της ΄΄αξιαγάπητης΄΄ Diana K μπορούν ν'ακούγονται υποφερτά και ανώδυνα από οποιοδήποτε τυχάρπαστο ηχοσύστημα.:sneaky:

Για το δε γαργάλημα,έχουμε την ευχέρεια ν'αποταθούμε σε άλλους ειδικούς.:D
 
Last edited:

salysf

Μπασοπέδιο
Μηνύματα
84
Reaction score
60
Η ποιότητα της αναπαραγωγής ενός ηχοσυστήματος μπορεί ν'αναδειχθεί ακόμα περισσότερο στις ανισόρροπες και ΄΄ακατάλληλες΄΄ υπό ορθόδοξα κριτήρια παραγωγές.
Παραδείγματος χάριν,οι παραγωγές της ΄΄αξιαγάπητης΄΄ Diana K μπορούν ν'ακούγονται υποφερτά και ανώδυνα από οποιοδήποτε τυχάρπαστο ηχοσύστημα.:sneaky:

Για το δε γαργάλημα,έχουμε την ευχέρεια ν'αποταθούμε σε άλλους ειδικούς.:D
Η ποιότητα της αναπαραγωγής ενός ηχοσυστήματος μπορεί ν'αναδειχθεί ακόμα περισσότερο στις ανισόρροπες και ΄΄ακατάλληλες΄΄ υπό ορθόδοξα κριτήρια παραγωγές.
Παραδείγματος χάριν,οι παραγωγές της ΄΄αξιαγάπητης΄΄ Diana K μπορούν ν'ακούγονται υποφερτά και ανώδυνα από οποιοδήποτε τυχάρπαστο ηχοσύστημα.:sneaky:

Για το δε γαργάλημα,έχουμε την ευχέρεια ν'αποταθούμε σε άλλους ειδικούς.:D
Εγω παλι περα απο την αυστηρη επιστημονικη πιστη αναπαραγωγη μιας ηχογραφησης θα προτιμουσα η επιστημη να μπορει να "καλυτερευσει" Ολες τις ηχογραφησεις...γιατι περαν της κλασσικης μουσικης και της οποιες σκορπιες καλες ηχογραφισεις ρε γαμωτο υπαρχουνκι αλλες μουσικαρες που ακουγονται σαν πλαστικα ταπερ μετα αρμονιων και ειναι κριμα.
Κλεινει η παρενθεση...
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.808
Εγω παλι περα απο την αυστηρη επιστημονικη πιστη αναπαραγωγη μιας ηχογραφησης θα προτιμουσα η επιστημη να μπορει να "καλυτερευσει" Ολες τις ηχογραφησεις...γιατι περαν της κλασσικης μουσικης και της οποιες σκορπιες καλες ηχογραφισεις ρε γαμωτο υπαρχουνκι αλλες μουσικαρες που ακουγονται σαν πλαστικα ταπερ μετα αρμονιων και ειναι κριμα.
Κλεινει η παρενθεση...
Bhutia's Law 7:
Οποιαδήποτε πληροφορία χάνεται ανάμεσα σε διαδοχικούς κρίκους μιας αλυσίδας παραγωγής-αναπαραγωγής είναι αδύνατον να αποκατασταθεί στην αυθεντική και πρότερη μορφή της.

(Τώρα κλείνει η παρένθεση)
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.606
Μηνύματα
2.867.579
Members
37.936
Νεότερο μέλος
albie
Top