MARTIN LOGAN CLX -review

Μηνύματα
2.868
Reaction score
250
Απάντηση: MARTIN LOGAN CLX -review

Τα υψηλα ενος tweeter ribbon και ειδικοτερα ενος MAG ειναι σαφως καλυτερα απο αυτα του CLX . Κι αυτό το συμπέρασμα δεν είναι μία μόνο ταπεινή-υποκειμενική κρίση κάποιου που συμμετείχε στην ομάδα των ακροατών..........

......................................................................
Έχοντας ακούσει για ατέλειωτες ώρες το CLX σε πάμπολλα set up (σε αντίθεση με τις 2 ώρες που άκουσε ο Κώστας ,ερχόμενος μάλιστα υπό καθεστώς κούρασης και πολύ κακής ψυχολογίας ) θα διαφωνήσω κάθετα. Εδώ και καιρό σε όλες τις αναφορές μου σε ακροάσεις αρκετών ηλεκτροστατικών έχω αναφερθεί στην υπεροχή των ribbon στα ανώτερα πρίμα .

Εδώ αν χρησιμοποιηθούν οι κατάλληλοι ενισχυτές , προσεχθεί η τοποθέτηση και γενικά προσεχθεί το set up (π.χ. να αποφευχθούν καλώδια υψηλής χωρητικότητας που επιβαρύνουν ακόμη περισσότερο την ιδιαιτερότητα του ηλεκτροστατικού φορτίου στα ανώτερα πρίμα...) τα πρίμα δεν υστερούν σε σχέση με τα πρίμα μιας καλής μεγάλης ribbon ταινίας .

Μπορεί να μην έχουν τον απόλυτο αέρα ενός τέτοιου ribbon (γυμνού-χωρίς φορέα capton ή mylar) ,έχουν όμως άλλα προσόντα που δεν τα έχουν οι αλουμινοταινίες. Έχουν καλύτερο σώμα και είναι απαλλαγμένα από "μεταλλικούς" χρωματισμούς. Και αυτό χωρίς να χάνεται η αιθέρια φυσικότητα των μικρών μεταλλικών κρουστών και χωρίς "πλαστικοποίηση" στην απόδοση των μεταλλικών οργάνων.

Περισσότερα όμως όταν καταγράψω τις δικές μου εντυπώσεις......
 

Μηνύματα
2.868
Reaction score
250
Απάντηση: MARTIN LOGAN CLX -review

.......................

Για μία ακομα φορά οι νόμοι της φυσικής παραμένουν ανίκητοι. Η μικρότερη μαζα, σε συνδυασμό με τη μεγαλύτερη ισχύ μαγνητικού πεδίου ενός ρίμπον, επιτυγχάνει σαφώς καλύτερη απόκριση, ενώ το μικρότερο πλάτος της ταινίας ( μερικών χιλιοστών, έναντι κάποιων δεκαδων εκατοστών) αποκλείει το ενοχλητικό beaming και βοηθά στη διασπορά. Ακόμα κι αν φτιαχνόταν ξεχωριστο ηλεκτροστατικο τουίτερ πλάτους λίγων εκατοστών , όπως στα παλια Quad, τα πριμα θα ήταν επισης πιό υποτονικά για έναν άλλο λόγο. Αυτόν της οδήγησης ενός δύσκολου φορτίου.

................................
Εδώ θα είχε ενδιαφέρον να παραθέσει κάποιος συγκεκριμένα νούμερα μαζών και συνολικών "δυναμικών" δεδομένων σχετιζόμενων με τα χαρακτηριστικά των πεδίων και των μηχανικών χαρακτηριστικών των μονάδων. Έτσι θα ήταν σαφέστερη η εκτίμηση των τρίτων. Φοβάμαι ότι τα πράγματα δεν είναι ακριβώς έτσι.....

Επίσης υπάρχουν και πολλά άλλα πράγματα που εμπλέκονται στην υπόθεση. Για παράδειγμα τι συμβαίνει με τις ανεξέλεγκτες και ακανόνιστες-χαοτικές κινήσεις των μεγάλων ribbons που (όσοι έχουν επαρκή εμπειρία από την χρήση τους) έχουν παρατηρήσει επανειλημμένα;;
 


Μηνύματα
2.868
Reaction score
250
Απάντηση: MARTIN LOGAN CLX -review

ΟΙ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΝΙΚΟΥ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΥ (ΣΥΝΕΧΕΙΑ..)


Το ηχείο δεν έχει δικό του χαρακτήρα. Απλά αποκαλύπτει με πρωτοφανή τρόπο τον χαρακτήρα των μηχανημάτων και της ηχογράφησης . Το άκουσα να παίζει με χίλιους δυο τρόπους . Κάποιος που το ακούει για μια μοναδική φορά δεν αντιλαμβάνεται το χαρακτηριστικό αυτό .

Μπορεί έτσι να αποδώσει χαρακτηριστικά στο ηχείο που απλά οφείλονται στο υπόλοιπο σύστημα. Για παράδειγμα με δύο AUDIO RESEARCH REFERENCE 210 το αποτέλεσμα ήταν δυναμικό με πολύ πλούσιο σώμα . Οι ανδρικές φωνές και τα μεγάλα πνευστά ήταν ρωμαλέα με εξαιρετικό όγκο και δυναμική παρουσία .Το ίδιο ακριβώς συνέβαινε με δυο εξαιρετικά μονομπλόκς του μακαρίτη Μιχάλη Σπέρτου.

Αντίθετα η χρήση κάποιων Rowland με ICE μοντούλες των 500 βατ ή κάποιων electrocompaniet είχε αποτέλεσμα λεπτόηχο και αναιμικό. Το ιδανικό αποτέλεσμα σε σχέση με το μέγεθος οργάνων και συνόλων το έδωσε ο προενισχυτής της Audio research με τελικό τον VIOLA .

Όχι όμως στην αρχική τοποθέτηση του ηχείου αλλά στην τελική. Στην αρχική τα όργανα της μεσαίας περιοχής και οι φωνές έχαναν λίγο σε ενέργεια ,τσαμπουκά και σώμα έχοντας laid back χαρακτήρα σε σχέση με την απόδοσή τους στην τελική θέση.
Στην τελική θέση κάθε όργανο είχε το σωστό μέγεθος. Τα πίκολo ήταν μικρά και οι τούμπες μεγάλες. Το ηχείο δεν μεγέθυνε τίποτε και δεν μίκραινε τίποτε. Η τονική του ισορροπία εξαρτάται άμεσα από την τοποθέτηση. Όχι όμως μόνο αυτά. Ακόμη και η λεπτομέρεια , η ταχύτητα και η σπιρτάδα σε όλο το φάσμα εξαρτώνται από την τοποθέτηση. Μικραίνοντας σταδιακά την απόσταση από τον πίσω τοίχο (μέχρις ενός σημείου) υπήρχε προφανής αλλαγή στην απόδοση των πρίμων και των μεσαίων.
Κρίνοντας το αποτέλεσμα που εγώ αντιλήφτηκα σαν καλύτερο (με τις τοποθετήσεις ,τα συνοδά και τις τελικές αλλαγές που είπα προηγουμένως ) ,μπορώ να συνοψίσω στα εξής :

Το ηχείο είναι μακράν το καλύτερο πάνελ που έχω ακούσει . Τα πρίμα του είναι κρυστάλλινα ,με έκταση ,ταχύτητα , φυσικότητα ,δύναμη ,ρεαλιστικό σώμα. Μάλιστα στους καλύτερους συνδυασμούς που το ακούσαμε έχουν την σπιρτάδα , την χροιά και τον αέρα των καλών μεγάλων ρίμπον. Τα πιατίνια έχουν σώμα και φυσική παρουσία που δεν έχω ακούσει από κανένα τουίτερ θόλου κλασικού ηχείου και κανένα μικρό ρίμπον.Τα μεσαία του είναι απλά αληθινά. Όταν η Γκρασχόπερ σκάλιζε τα αυλάκια κάποιων βινυλίων άμεσης κοπής είχες την αίσθηση ότι «ήσουν εκεί». Δεν έχω ξανασυναντήσει τέτοιο ρεαλισμό σε κανένα σύστημα και πουθενά.

Τα χαμηλά και τα μεσοχαμηλά με προενισχυτή τον audio research και τελικό τον Viola ήταν απλά κορυφαία. Ακουστικά και ηλεκτρικά μπάσα , πιάνο, κοντραμπάσα και μεγάλα τύμπανα ήταν καθηλωτικά. Πρόβλημα συνοχής χαμηλής και υπόλοιπης περιοχής κανένα. Δεν καταλαβαίνεις αν το ηχείο κροσάρει και που.

Τα μπάσα του Analysis Ωmega που χρησιμοποιώ για τουλάχιστο 15 χρόνια είναι μπροστά στα χαμηλά του CLX αναιμικά και αργά . Το clx έχει μπάσο που είναι καλύτερο από το μπάσο πολλών κορυφαίων ηλεκτροδυναμικών ηχείων . Καλύτερο μάλιστα όχι μόνο στην καθαρότητα , την ταχύτητα την λεπτομέρεια και την άρθρωση αλλά και στην δύναμη και την «κλωτσιά». Ξαφνιάζεσαι όταν ακούς γκρανκάσες και μεγάλα κρουστά. Ακόμη και το εκκλησιαστικό όργανο βγαίνει με απίστευτη δύναμη , σώμα, ρεαλισμό και φυσικότητα. Μάλιστα το ηχείο κατεβαίνει με τέτοιο τρόπο που σου δίνεται η ψεύτικη αίσθηση ότι φτάνει κοντά στα 30 hz. Του λείπει το πολύ βαθύ χαμηλό αλλά σε ξεγελά και δεν αντιλαμβάνεσαι την έλλειψη.

Τα δυναμικά και το νεύρο του ηχείου είναι εντυπωσιακά.

Η εικόνα του στον χώρο του Βασίλη ήταν απλά καλή. Όχι όμως κάτι ιδιαίτερο. Πολλά ηχεία που έχουμε ακούσει τους τελευταίους μήνες εκεί (ακόμη και κάποια Roister) είχαν καλύτερη εικόνα από τα clx. Πολύ καλή εστίαση , πολύ καλό πλάτος , απλά καλό βάθος στην τοποθέτηση της τελευταίας βδομάδας.Επίσης μια ψευδαίσθηση πληροφορίας ύψους που μάλλον οφείλεται στις διαστάσεις του ηχείου. Το ηχείο πιθανολογώ ότι μπορεί να δώσει άριστη εικόνα. Χρειάζεται όμως χώρο πολύ μεγαλύτερου πλάτους από τον χώρο του Βασίλη .Γενικά έχω την αίσθηση ότι σε ένα μεγαλύτερο κατάλληλα περιποιημένο χώρο οι δυνατότητες της εικόνας του θα έφταναν σε επίπεδα ανάλογα των άλλων δυνατοτήτων του ηχείου.

Κλείνοντας έχω να πω απλά ότι άκουσα τον καλύτερο ήχο της ζωής μου . Ήχο που δεν άκουσα ποτέ σε κάποια έκθεση , κατάστημα ή σπίτι. Και δεν είμαι σίγουρος ότι βγάλαμε και όλες τις δυνατότητες του ηχείου. Μέχρι και την τελευταία μέρα βελτιώναμε την απόδοσή του με κάθε είδους κινήσεις και προσπάθειες.

Πάντως άξιζε τον κόπο ή κούραση, ο ιδρώτας ,η ταλαιπωρία και το κουβάλημα. Φοβάμαι ότι δύσκολα στο μέλλον θα ξαναζήσουμε ανάλογη εμπειρία . Και από τον χώρο του Βασίλη έχουν περάσει ουκ ολίγα πρωτοκλασάτα ηχεία…
 

Μηνύματα
250
Reaction score
39
Απάντηση: MARTIN LOGAN CLX -review

Έχοντας ακούσει για ατέλειωτες ώρες το CLX σε πάμπολλα set up (σε αντίθεση με τις 2 ώρες που άκουσε ο Κώστας ,ερχόμενος μάλιστα υπό καθεστώς κούρασης και πολύ κακής ψυχολογίας ) θα διαφωνήσω κάθετα. Εδώ και καιρό σε όλες τις αναφορές μου σε ακροάσεις αρκετών ηλεκτροστατικών έχω αναφερθεί στην υπεροχή των ribbon στα ανώτερα πρίμα .

Εδώ αν χρησιμοποιηθούν οι κατάλληλοι ενισχυτές , προσεχθεί η τοποθέτηση και γενικά προσεχθεί το set up (π.χ. να αποφευχθούν καλώδια υψηλής χωρητικότητας που επιβαρύνουν ακόμη περισσότερο την ιδιαιτερότητα του ηλεκτροστατικού φορτίου στα ανώτερα πρίμα...) τα πρίμα δεν υστερούν σε σχέση με τα πρίμα μιας καλής μεγάλης ribbon ταινίας .

Βασίλη, ξεκινησες μία παρουσίαση με τις καλύτερες προοπτικές και στο τέλος κλώτσησες το κουβά με το νερό. Με προσκάλεσες να ακούσω και να γράψω την υποκειμενική γνώμη μου. Κανονικά θα έπρεπε να περάσεις όλη την ομάδα συμμετεχόντων,από τεστ καλής φυσικής και ψυχολογικής κατάστασης . Ισως θα έπρεπε να κάνεις κι άλλου είδους τεστ στους συμμετέχοντες, όπως ακοογραφημα και αλκοτεστ. Πολύ ταπεινά εξεφρασα αυτό που ακουσα με το δικό σου στήσιμο μηχανημάτων που υποτίθεται ότι θα ήταν το ίδιο γιά όλο το επιτελείο ακροατών.

Δυστυχώς διαπιστώνω ότι προσπαθείς να ελαφρύνεις τα γραφόμενα ενός μέλους, με την αιτιολογία ότι ήταν κουρασμένος και σε πολυ κακή ψυχολογία κατα την ακρόαση. Και σε ρωτώ ευθέως. Οι υπόλοιποι ήταν ξεκούραστοι και σε πολύ καλή ψυχολογία? Η δική σου ψυχολογία ποιά είναι και ποιός θα τη κρίνει?
Εσύ ακους μουσική πάντοτε ξεκούραστος και ευδιάθετος?
Προσωπικά όταν ¨πετάω στα σύννεφα¨ δεν έχω ανάγκη να ακούσω μουσική από ένα συγκρότημα 50000 Ευρώ. Τραγουδάω μόνος μου στο μπάνιο και σε πληροφορώ ότι τη καταβρίσκω. ( αντιρήσεις έχουν μόνο οι γείτονες ).
Ενα τέτοιο σύστημα έχει αποστολή να μας απογειώνει και να μας συντροφέυει τις ώρες που επιστρέφουμε από τη δουλειά και τις ώρες που είμαστε στενοχωρημένοι. Εάν περιμένουμε να ακούσουμε το σύστημα των 50000 Ευρώ υπό τέλειες συνθήκες, μάλλον δεν θα το ακούσουμε ποτέ.
Και στο κάτω κάτω αφού οι ακροατές σου η ένας ακροατής δεν ¨ πέρασε¨ από τα κριτήρια αποδοχής σου, τότε γιατί ανεβάζεις τα γραπτά του και στη συνέχεια τα μειώνεις? Δεν καταλαβαίνεις ότι ουσιαστικά μειώνεις το έργο που κάνεις εσύ ο ίδιος? Και συνεχίζεις και γράφεις ότι ακουσαμε μόνο 2 ώρες ενώ εσύ πάρα πολλές. Τότε αφού κατά τη γνώμη σου, η ποσότητα ωρων ακρόασης παίζει καθοριστικό ρόλο στη δοκιμή, γράψε μόνο τη δική σου άποψη με διθυραμβικό τρόπο που μονο εσύ γνωρίζεις. Και σε ξαναρωτώ΄από πότε οι ώρες ακρόασης αποτελούν καθοριστικό ρόλο στη ποιότητα μίας δοκιμής? Αυτός που ακούει περισσότερες ώρες είναι ο πλέον σωστός κριτής? Από πότε η ποσότητα είναι άμεσα εξαρτώμενη από τη ποιότητα?
Η συγκεκριμένη δοκιμή-παρουσίαση δεν είχε νόημα ως προς την υπεραναλυσή της. Γιά δύο λόγους. Πρώτον γιατί ο χώρος δεν ήταν εκ των πραγμάτων κατάλληλος για το ηχείο και δεύτερον διότι δεν υπήρξαν οι ιδανικοί ενισχυτές για το ηχειο.

Και εσύ ο ίδιος μάλιστα αναφέρεις ότι '' εάν στηθουν στο κατάλληλο χώρο, εαν οδηγηθούν από τους κατάλληλους ενισχυτές κλπ κλπ.'' Μόνο που όλα αυτά είναι εαν και εαν. Είναι υποθετικά και φανταστικά. Εγώ τα άκουσα σε εκείνες τις δεδομένες συνθήκες και εξέφρασα μία άποψη και σαφείς ενστάσεις, αναφέροντας ότι οι συνθήκες δεν ήταν ιδανικές. Ειδικά από πλρευράς οδήγησης ενισχυτή. Τώρα, εαν τα άκουσες εσύ, η κάποιος από τους υπόλοιπους, σε διαφορετικό χώρο και με ενισχυτή που να μπορεί να ανταπεξέρχεται σε χωρητικό ισοδύναμο φορτίο υψηλών συχνοτήτων μισο Ωμ, ξεκούραστοι και με καλή ψυχολογία, γράψε το. Ας γράψουν και οι υπόλοιποι σε τι κατάσταση ήταν, τι είχαν φάει, πόσο είχαν πιεί, γιατί κι αυτό παίζει ρόλο.

Οσο για τη θεωρητικη αναλυση ηλεκτροστατικου και ριμπον τουίτερ, σε προσκαλώ σε μία παρουσίαση κατ'ιδίαν. Εαν στη συνέχεια πιστευεις ότι έχει νόημα μία τέτοια μελέτη να δημοσιευθεί στο φόρουμ (λόγω πολυπλοκότητας της ) ευχαρίστως να τη δημοσιεύσουμε.

Δηλώνω όλα τα ανωτέρω κάτω από εξαιρετική σωματική και ψυχική κατάσταση.
 

Μηνύματα
2.868
Reaction score
250
Απάντηση: MARTIN LOGAN CLX -review

Έχοντας ακούσει για ατέλειωτες ώρες το CLX σε πάμπολλα set up (σε αντίθεση με τις 2 ώρες που άκουσε ο Κώστας ,ερχόμενος μάλιστα υπό καθεστώς κούρασης και πολύ κακής ψυχολογίας ) θα διαφωνήσω κάθετα. Εδώ και καιρό σε όλες τις αναφορές μου σε ακροάσεις αρκετών ηλεκτροστατικών έχω αναφερθεί στην υπεροχή των ribbon στα ανώτερα πρίμα .

Εδώ αν χρησιμοποιηθούν οι κατάλληλοι ενισχυτές , προσεχθεί η τοποθέτηση και γενικά προσεχθεί το set up (π.χ. να αποφευχθούν καλώδια υψηλής χωρητικότητας που επιβαρύνουν ακόμη περισσότερο την ιδιαιτερότητα του ηλεκτροστατικού φορτίου στα ανώτερα πρίμα...) τα πρίμα δεν υστερούν σε σχέση με τα πρίμα μιας καλής μεγάλης ribbon ταινίας .

Βασίλη, ξεκινησες μία παρουσίαση με τις καλύτερες προοπτικές και στο τέλος κλώτσησες το κουβά με το νερό. Με προσκάλεσες να ακούσω και να γράψω την υποκειμενική γνώμη μου. Κανονικά θα έπρεπε να περάσεις όλη την ομάδα συμμετεχόντων,από τεστ καλής φυσικής και ψυχολογικής κατάστασης . Ισως θα έπρεπε να κάνεις κι άλλου είδους τεστ στους συμμετέχοντες, όπως ακοογραφημα και αλκοτεστ. Πολύ ταπεινά εξεφρασα αυτό που ακουσα με το δικό σου στήσιμο μηχανημάτων που υποτίθεται ότι θα ήταν το ίδιο γιά όλο το επιτελείο ακροατών.

Δυστυχώς διαπιστώνω ότι προσπαθείς να ελαφρύνεις τα γραφόμενα ενός μέλους, με την αιτιολογία ότι ήταν κουρασμένος και σε πολυ κακή ψυχολογία κατα την ακρόαση. Και σε ρωτώ ευθέως. Οι υπόλοιποι ήταν ξεκούραστοι και σε πολύ καλή ψυχολογία? Η δική σου ψυχολογία ποιά είναι και ποιός θα τη κρίνει?
Εσύ ακους μουσική πάντοτε ξεκούραστος και ευδιάθετος?
Προσωπικά όταν ¨πετάω στα σύννεφα¨ δεν έχω ανάγκη να ακούσω μουσική από ένα συγκρότημα 50000 Ευρώ. Τραγουδάω μόνος μου στο μπάνιο και σε πληροφορώ ότι τη καταβρίσκω. ( αντιρήσεις έχουν μόνο οι γείτονες ).
Ενα τέτοιο σύστημα έχει αποστολή να μας απογειώνει και να μας συντροφέυει τις ώρες που επιστρέφουμε από τη δουλειά και τις ώρες που είμαστε στενοχωρημένοι. Εάν περιμένουμε να ακούσουμε το σύστημα των 50000 Ευρώ υπό τέλειες συνθήκες, μάλλον δεν θα το ακούσουμε ποτέ.
Και στο κάτω κάτω αφού οι ακροατές σου η ένας ακροατής δεν ¨ πέρασε¨ από τα κριτήρια αποδοχής σου, τότε γιατί ανεβάζεις τα γραπτά του και στη συνέχεια τα μειώνεις? Δεν καταλαβαίνεις ότι ουσιαστικά μειώνεις το έργο που κάνεις εσύ ο ίδιος? Και συνεχίζεις και γράφεις ότι ακουσαμε μόνο 2 ώρες ενώ εσύ πάρα πολλές. Τότε αφού κατά τη γνώμη σου, η ποσότητα ωρων ακρόασης παίζει καθοριστικό ρόλο στη δοκιμή, γράψε μόνο τη δική σου άποψη με διθυραμβικό τρόπο που μονο εσύ γνωρίζεις. Και σε ξαναρωτώ΄από πότε οι ώρες ακρόασης αποτελούν καθοριστικό ρόλο στη ποιότητα μίας δοκιμής? Αυτός που ακούει περισσότερες ώρες είναι ο πλέον σωστός κριτής? Από πότε η ποσότητα είναι άμεσα εξαρτώμενη από τη ποιότητα?
Η συγκεκριμένη δοκιμή-παρουσίαση δεν είχε νόημα ως προς την υπεραναλυσή της. Γιά δύο λόγους. Πρώτον γιατί ο χώρος δεν ήταν εκ των πραγμάτων κατάλληλος για το ηχείο και δεύτερον διότι δεν υπήρξαν οι ιδανικοί ενισχυτές για το ηχειο.

Και εσύ ο ίδιος μάλιστα αναφέρεις ότι '' εάν στηθουν στο κατάλληλο χώρο, εαν οδηγηθούν από τους κατάλληλους ενισχυτές κλπ κλπ.'' Μόνο που όλα αυτά είναι εαν και εαν. Είναι υποθετικά και φανταστικά. Εγώ τα άκουσα σε εκείνες τις δεδομένες συνθήκες και εξέφρασα μία άποψη και σαφείς ενστάσεις, αναφέροντας ότι οι συνθήκες δεν ήταν ιδανικές. Ειδικά από πλρευράς οδήγησης ενισχυτή. Τώρα, εαν τα άκουσες εσύ, η κάποιος από τους υπόλοιπους, σε διαφορετικό χώρο και με ενισχυτή που να μπορεί να ανταπεξέρχεται σε χωρητικό ισοδύναμο φορτίο υψηλών συχνοτήτων μισο Ωμ, ξεκούραστοι και με καλή ψυχολογία, γράψε το. Ας γράψουν και οι υπόλοιποι σε τι κατάσταση ήταν, τι είχαν φάει, πόσο είχαν πιεί, γιατί κι αυτό παίζει ρόλο.

Οσο για τη θεωρητικη αναλυση ηλεκτροστατικου και ριμπον τουίτερ, σε προσκαλώ σε μία παρουσίαση κατ'ιδίαν. Εαν στη συνέχεια πιστευεις ότι έχει νόημα μία τέτοια μελέτη να δημοσιευθεί στο φόρουμ (λόγω πολυπλοκότητας της ) ευχαρίστως να τη δημοσιεύσουμε.

Δηλώνω όλα τα ανωτέρω κάτω από εξαιρετική σωματική και ψυχική κατάσταση.

Αυτά που έγραψες ήταν αυτά που άκουσες . Αυτό δεν το αμφισβητώ . Αν σε θεωρούσα άσχετο ή αναξιόπιστο δεν θα σε καλούσα για ακρόαση , ούτε θα αναφερόμουν για χιλιοστή φορά με κολακευτικά λόγια σε εσένα με κίνδυνο να μου αποδοθούν δόλιες προθέσεις από τους όποιους κακοπροαίρετους.


Η παρέμβαση μου-αναφορά μου σε ηχητικές εντυπώσεις μου , δεν προήλθε από την καταγραφή των δικών σου εντυπώσεων. Προήλθε από την ανάγκη "σφαιρικότερης" ενημέρωσης εκείνων που ζήτησαν, από ένα σημείο και μετά, συγκεκριμένες πρόσθετες πληροφορίες .


Το ότι εγώ για λόγους αντικειμενικών δεδομένων-δυνατοτήτων άκουσα το εν λόγω σύστημα σε μια ακολουθία δεκάδων ακροάσεων δεν μειώνει την αξία της γνώμης σου. Τι έπρεπε όμως να κάνω;;;


Από την στιγμή της ακρόασης σου , το ηχείο «ψάχτηκε» ακόμη περισσότερο και τα αποτελέσματα βελτιώθηκαν κατακόρυφα. Και όλα αυτά τις τελευταίες ημέρες ,όπου δεν μπορούσαν να προγραμματιστούν νέες ακροάσεις με φίλους, γιατί ήταν καθαρά θέμα τύχης αν την επόμενη ημέρα το ηχείο θα ήταν στο σπίτι μου (υπήρχε πάντα το ενδεχόμενο να ειδοποιηθώ το πρωί της επόμενης μέρας για την άφιξη της μεταφορικής ).Θα έπρεπε οι νέες εντυπώσεις να μην καταγραφούν επειδή απέκλιναν από τις προηγούμενες;

Απόδειξη το γεγονός ότι ο Ν.Αντωνόπουλος απαίτησε να ξαναγράψει τις εντυπώσεις του επειδή είχε νέες και διαφορετικές εκτιμήσεις . Μην παρεξηγείσαι συνεπώς γιατί αδικείς και τον εαυτό σου και εμένα.

Τώρα όσον αφορά στην ψυχολογική διάθεση πριν και κατά την διάρκεια μιας ακρόασης νομίζω ότι είναι κοινά παραδεκτό ότι αν δεν έχουμε ιδιαίτερα καλή διάθεση όλα μας φταίνε. Αυτό συμβαίνει με όλους και πρώτο εμένα. Αν δεν συνέβη ή δεν συμβαίνει σε εσένα τότε σου ζητώ ειλικρινά συγνώμη για αυτό που ανέφερα (περισσότερο χαριτολογώντας και με καμιά διάθεση προσωπικής σου «μείωσης»)…….

ΥΓ. Θεωρούσα πάντως ότι ύστερα από τόσα χρόνια προσωπικής μας φιλίας και πολύ συχνών επαφών θα ήταν αρκετά εύκολο να "μετράς" τα λόγια μου και τις προθέσεις μου !
 

Μηνύματα
2.868
Reaction score
250
Απάντηση: MARTIN LOGAN CLX -review

................................
Και στο κάτω κάτω αφού οι ακροατές σου η ένας ακροατής δεν ¨ πέρασε¨ από τα κριτήρια αποδοχής σου, τότε γιατί ανεβάζεις τα γραπτά του και στη συνέχεια τα μειώνεις? ...............
Η εκδήλωση διαφορετικής άποψης μου από την δική σου δεν σημαίνει απαξίωση της δικής σου άποψης. Ούτε φυσικά πρέπει να εκλαμβάνεται σαν προσωπική σου μείωση. Γιατί αν είχα πρόθεση να σε μειώσω το αποτέλεσμα θα ήταν να μειώσω τον εαυτό μου και τις απόψεις μου ! Απόψεις μου, σχετικές με εσένα ,που καταγράφονται επανειλημμένα με τρόπους σαν και αυτούς των παρακάτω links:

http://www.avsite.gr/vb/showthread.php?t=38492&highlight=SONUS+AETERNA


http://www.avsite.gr/vb/showpost.php?p=758607&postcount=1


http://www.avsite.gr/vb/showpost.php?p=758167&postcount=216


http://www.avsite.gr/vb/showpost.php?p=579702&postcount=57


http://www.avsite.gr/vb/showpost.php?p=374114&postcount=3
 

Gebreselassie

Μαύρος!
Μηνύματα
30.910
Reaction score
2.524
Κώστα Κωνσταντίνου, δεν νομίζω ότι είχε τους σκοπούς που αναφέρεις ο Βασίλης με το σχόλιό του. Εγώ από ότι είδες εξέφρασα πρώτος την άποψη ότι το ribbon ενός μεγάλου MAG παίζει σαφώς καλύτερα στο συγκεκριμένο φάσμα. Δεν θεωρώ όμως ότι η διαφορετική άποψη του Βασίλη, μειώνει την δική μου, αλίμονο.

Βασίλη αλήθεια μπορείς να μας πεις την χρονική σειρά με την οποία έγιναν οι ακροάσεις;

...
 

Μηνύματα
250
Reaction score
39
Απάντηση: MARTIN LOGAN CLX -review

Βασίλη, το πρόβλημα που προέκυψε είναι άσχετο με τις μεταξύ μας φιλικότατες σχέσεις επί σειρά ετών. Σέβομαι τη φιλία μας, αλλά δεν μπορώ και να μη θίξω κάποια ατοπήματα που συμβαίνουν. Αλλωστε κι εσύ πιστεύω ότι γνωρίζεις ότι η βάση της φιλίας μας δεν βασίζεται στις μεταξύ μας ανταλλαγή κολακειών, αλλά περισσότερο στον σεβασμό της προσωπικότητας του καθενός μας. Οι φίλοι έχουν υποχρέωση να αναφέρουν και να επισημαίνουν θέματα που πιθανώς να θίγουν το πρόσωπο και το έργο τους.

Εδώ κάνεις μία προσπάθεια-παρουσίαση ενός προιόντος με πρωτοπωριακό τρόπο. Συστήνεις ομάδα κριτών που πρώτα εσύ σαν οικοδεσπότης, συντονιστής και οργανωτής οφείλεις να προστατέψεις. Θέλω να πιστεύω ότι από λάθος χειρισμό από ενθουσιασμό και κεκτημένη ταχύτητα, με ''αδειασες''. Δεν γράφονται τέτοια λόγια ούτε για αστείο. Η γνώμη ενός κριτή είναι ασθενής επειδή ήταν κουρασμένος και σε πολύ κακή ψυχική διάθεση? Και εμείς μετά το ακούσαμε και ήταν καλό? Οπότε αυτός δεν το άκουσε όπως εμείς?

Κι αν ήμουν σε πολύ καλή διάθεση? Η κρίση μου θα ήταν υπερθετική? Και τελικά που οδηγούμαστε? Να κρίνουμε τους κριτές και τη διαθεσή τους? Και τα υπόλοιπα κοράκια που καραδοκούν τι θα σκεφθούν? Οτι βγάζουμε τα μάτια μόνοι μας κι ότι βαθμολογούμε εμείς τη βαρύτητα της άποψης του κάθε κριτή ανάλογα με την διάθεσή του και το χρόνο που ανάλωσε για τη δοκιμή? Εάν είναι έτσι,τότε τι θα απαντήσεις σε κάποιον που θα πει αύριο, ότι η γνώμη του Βασίλη είναι ωραιοποιημένη επειδή ήταν σε πολύ καλή ψυχική κατάσταση και τα έβλεπε όλα ρόδινα. Ανοιξες ένα θέμα που είναι σε βάρος της δικής σου δουλειάς.

Το θέμα δεν έχει να κάνει με τα πρίμα του ηχείου.Ούτε με λεπτομέρειες του τύπου '' μετά εμείς τα στήσαμε καλύτερα''. Κι αυτά όμως δεν λέγονται. Εχει να κάνει με την αξιοπιστία και το πόσο προστατεύει ο οικοδεσπότης τον φιλοξενούμενό του και την δουλειά του. Ειδικά όταν είναι και φίλος.
 

Μηνύματα
1.740
Reaction score
869
Re: Απάντηση: MARTIN LOGAN CLX -review

ΟΙ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΝΙΚΟΥ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΥ (ΣΥΝΕΧΕΙΑ..)

.......................................................................................

Το clx έχει μπάσο που είναι καλύτερο από το μπάσο πολλών κορυφαίων ηλεκτροδυναμικών ηχείων . Καλύτερο μάλιστα όχι μόνο στην καθαρότητα , την ταχύτητα την λεπτομέρεια και την άρθρωση αλλά και στην δύναμη και την «κλωτσιά». Ξαφνιάζεσαι όταν ακούς γκρανκάσες και μεγάλα κρουστά. Ακόμη και το εκκλησιαστικό όργανο βγαίνει με απίστευτη δύναμη , σώμα, ρεαλισμό και φυσικότητα. Μάλιστα το ηχείο κατεβαίνει με τέτοιο τρόπο που σου δίνεται η ψεύτικη αίσθηση ότι φτάνει κοντά στα 30 hz. Του λείπει το πολύ βαθύ χαμηλό αλλά σε ξεγελά και δεν αντιλαμβάνεσαι την έλλειψη ....................................................................

Όντας ένας από τους τυχερούς που άκουσα το εν λόγω ηχείο(ευχαριστώ ξανά τον Βασίλη γι αυτό), έχω προσπαθήσει τρεις φορές να σχολιάσω τα παραπάνω γραφόμενα και στο τέλος τα σβήνω όλα και την κάνω...

Θα έλεγα απλά πως οι παραπάνω προτάσεις, μία προς μία, είναι από τις πιο αναξιόπιστες που έχω διαβάσει ποτέ όσον αφορά κάποια κριτική.......


__________________________________________________________________________________

- Ένα κορυφαίο πάνελ που έχει μπάσο που είναι καλύτερο από το μπάσο πολλών κορυφαίων ηλεκτροδυναμικών ηχείων !!!!!

- Ένα ηχείο πάνελ που αποδίδει πιστά το εκκλησιαστικό όργανο το οποίο βγαίνει με απίστευτη δύναμη , σώμα, ρεαλισμό και φυσικότητα.!!!!!

- Ένα ηχείο πάνελ που σου δίνεται η ψεύτικη αίσθηση ότι φτάνει κοντά στα 30 hz. Του λείπει το πολύ βαθύ χαμηλό αλλά σε ξεγελά και δεν αντιλαμβάνεσαι την έλλειψη !!!!!(Αυτό υποτίθεται πως είναι υπέρ !!!!!)

__________________________________________________________________________________


Τα ηχεία MARTIN LOGAN CLX είναι ΚΟΡΥΦΑΙΑ ηλεκτροστατικά ηχεία μετα ΔΥΝΑΤΑ ΤΟΥΣ σημεία και τις ΑΔΥΝΑΜΙΕΣ ΤΟΥΣ πράγμα που αναλυτικά και διεξοδικά δικαιολογώ εδώ


Το οτι είναι όμως κορυφαία ηχεία ΔΕΝ αιτιολογεί να γράφονται ΑΣΑΦΕΙΕΣ και πράγματα που εκ των πραγμάτων ΔΕΝ μπορεί να ισχύουν λόγω της κατασκευαστικής φιλοσοφίας και του είδους του ηχείου.......

Για όνομα...Έλεος...Respect...
 

Μηνύματα
5.020
Reaction score
8
Απάντηση: MARTIN LOGAN CLX -review

- Ένα κορυφαίο πάνελ που έχει μπάσο που είναι καλύτερο από το μπάσο πολλών κορυφαίων ηλεκτροδυναμικών ηχείων
αν αναφερομαστε στην ποιοτητα, την ταχυτητα και την αληθοφανεια και στο οχι ποσο χαμηλα κατεβαινει μια μεβρανη, που ειναι το περιεργο;
 

Μηνύματα
1.336
Reaction score
661
Re: Απάντηση: MARTIN LOGAN CLX -review

αν αναφερομαστε στην ποιοτητα, την ταχυτητα και την αληθοφανεια και στο οχι ποσο χαμηλα κατεβαινει μια μεβρανη, που ειναι το περιεργο;
Μπερδεύτηκα:139: Υποννοείς ότι η μεμβράνη χωρίς να αποδώσει την θεμελιώδη συχνότητα των 30hz πχ μπορεί να αποδώσει την ταχύτητα, ποιότητα και αληθοφάνεια των 30hz; ή ότι αποδίδοντας τα 36hz πχ σε κανει να καταλαβαίνεις ότι αποδίδει τα 30hz;
 

Μηνύματα
5.020
Reaction score
8
Απάντηση: MARTIN LOGAN CLX -review

οτι μπορει να αποδωσει αληθοφανεστατα π.χ. την μποτια οπως κανενα ηλεκτροδυναμικο μεγαφωνο.
 

Μηνύματα
14.213
Reaction score
1.842
Απάντηση: MARTIN LOGAN CLX -review

οτι μπορει να αποδωσει αληθοφανεστατα π.χ. την μποτια οπως κανενα ηλεκτροδυναμικο μεγαφωνο.
Για ενημέρωση, η μποτιά είναι πάνω από τα 63 Hz ...
 


Μηνύματα
14.213
Reaction score
1.842
Απάντηση: MARTIN LOGAN CLX -review

Το σημείωσα γιατί με βάση αυτό



δεν πρέπει να έχει το ηχείο "θέμα" σ' αυτή τη συχνότητα. Όπως ξέρεις δεν το έχω ακούσει και κρίνω από τα τεχνικά χαρακτηριστικά.
 

Μηνύματα
5.168
Reaction score
9
Bασικά στο συγκεκριμένο θέμα δεν λέει και πολλά η απόκριση συχνότητας...Άλλο αναπαράγω τη συχνότητα και άλλο βγάζω το χτύπημα της μποτιάς όπως πρέπει.

Μπορεί και να τα καταφέρνει το ηχείο, δεν ξέρω, απλά σχολιάζω την απόκριση που έβαλες.

Όλα τα σύχγρονα καλά ηχεία την συγκεκριμένη συχνότητα την βγάζουν +-5 db στην χειρότερη, τι σημαίνει αυτό ότι όλα βγάζουν τις μποτιές όπως πρέπει?;)
 

Μηνύματα
14.213
Reaction score
1.842
Απάντηση: Re: MARTIN LOGAN CLX -review

... Μπορεί και να τα καταφέρνει το ηχείο, δεν ξέρω, απλά σχολιάζω την απόκριση που έβαλες.

Όλα τα σύχγρονα καλά ηχεία την συγκεκριμένη συχνότητα την βγάζουν +-5 db στην χειρότερη, τι σημαίνει αυτό ότι όλα βγάζουν τις μποτιές όπως πρέπει?;)
Δεν την έβαλα, είναι στο μήνυμα 42

Να θυμίσω πως -6 dB σημαίνει τη μισή ένταση, άρα όχι επαρκή. Εδώ, στα 63 Hz, έχουμε ~ -1 dB ... :126:
 

Μηνύματα
5.168
Reaction score
9
Και +6 να είναι, αν το ηχείο δεν μπορεί να κουνήσει αέρα (βλέπε συμβατικό μεγάφωνο) μποτιά δεν θα ακούσεις ποτέ όπως πρέπει.

Βέβαια το CLX δεν το έχω ακούσει μπορεί και λόγω μεγέθους να τα καταφέρνει καλύτερα.

Για νομίζεις οι Τσαρουχάδες έχουν από 5 subwoofer ο καθένας...:142:
 

Μηνύματα
5.020
Reaction score
8
Απάντηση: MARTIN LOGAN CLX -review

κι εγω τρια, δυο PV1 και ενα DD12 αλλα την ποιοτητα της μεβρανης μεχρι εκει που φτανει δεν την πλησιαζουν, αυτο εννοω.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.603
Μηνύματα
2.865.607
Members
37.934
Νεότερο μέλος
corfu11
Top