Matching... Τι είναι τούτο?...

Μηνύματα
402
Reaction score
2
“Για το Xanadu, προφανώς δεν κατάλαβες τα γραφόμενά μου. Όσο για τον RG9, ένας ενισχυτής στερεάς κατάστασης, που αποδίδει 140W στα 8Ω και 145W στα 4Ω, ΔΕΝ μπορεί να οδηγήσει οποιοδήποτε ηχείο της κατηγορίας του, μην τρελαθούμε εντελώς. Εκτός κι αν θυμάμαι λάθος, ρε παιδί μου…”

Δεν θυμόσαστε λάθος, αυτό λέω, ότι οι άνθρωποι που έκαναν τεστ τότε, ανέφεραν ότι ο ενισχυτής οδηγούσε όλα τα ηχεία της κατηγορίας του. ΜΕΓΑ λάθος!
Από την άλλη, βάλτε τον με ένα ProAc 1.5 (δεν γνωρίζω τι κάνει με το νεότερο D-15) και μία πηγή στα 2000ευρώ και πείτε μου αν έχετε ακούσει πιο ισορροπημένο σύστημα.

¨Όσο για τις διάφορες «απατεωνιές», εντός ή εκτός εισαγωγικών, και άλλα τινά, έχω που γράφω-σβήνω κάτι σχετικό εδώ και μήνες. Όταν το ολοκληρώσω και πάρω έγκριση από το Γενικό Διαχειριστή, διότι δεν υφίσταται περίπτωση να δεχθεί να το δημοσιεύσει κάποιο περιοδικό, τότε θα το απολαύσεις.¨

Μπορεί να ακούγεται ¨μπουνιά στο μαχαίρι¨ αλλά, προσωπική μου γνώμη, το περιοδικό που θα δημοσιεύσει ένα τέτοιο άρθρο, θα κερδίσει τόσους αναγνώστες που δεν θα στηρίζεται στις διαφημίσεις πια για να ζήσει, αλλά θα παρουσιάσει κέρδη από τις πωλήσεις.
Ως καταναλωτής, διψάω για μία σωστή ενημέρωση από τον ειδικό τύπο.
Ενημέρωση η οποία δεν θα βασίζεται στην ολοσέλιδη διαφήμιση, στα χρήματα που κοστίζει το ¨σαλόνι¨, στις προσωπικές σχέσεις συντακτών και εκδοτών με τις διάφορες αντιπροσωπείες, στις ¨πλάγιες¨ πωλήσεις προϊόντων από reviewer και ένα σωρό άλλα φαινόμενα που μαστίζουν τον χώρο που ασχολούμαστε.
Όσο για απατεωνιές, γνωστό καλώδιο ηχείων, είναι στην ουσία καλώδιο ρεύματος 4*1,5, χρεώνεται περίπου 45 ευρώ το μέτρο και περιοδικό του χώρου έγραψε ότι είναι εκπληκτικό.
Το κόστος δε για το καλώδιο από τον Δημουλά είναι σχεδόν 3ευρώ/μέτρο και η κάλτσα γύρω στο 1ευρώ/μέτρο.
Ποιος δεν θυμάται την περίπτωση LΑΑΡ Kabel, όπου το καλώδιο ρεύματος έμοιαζε με το Audio Agile και πάρα πολλοί έμποροι το πουλούσαν ως Audio Agile, με κόστος 8.5 ευρώ και πώληση 80ευρώ και ένα σωρό άλλα….

Για το πρώτο μέρος του κειμένου σας ευελπιστώ ότι θα τα πούμε από κοντά στην έκθεση του Ledra Marriott.
 

Μηνύματα
8.294
Reaction score
3.579
Αγαπητέ Αντώνη Χατζ/ντή,

Εχω προβληματιστεί με την περίπτωση του υποψήφιου πελάτη που ανέφερες σε προηγούμενο post σου.

Θέλω να μου πείς εσύ ο ίδιος τη γνώμη σου για το πως ακούστηκε το σύστημα στο σπίτι του πελάτη συγκριτικά με τον χώρο σου στο studio.
Ηταν όντως χειρότερος ο ήχος με βάση τα έμπειρα αυτιά σου ή απλά το ζευγαράκι είπε ότι ήταν χειρότερος επειδή άλλαξαν γνώμη όταν ξύπνησαν το πρωί  ?

Μήπως έπρεπε απλά να δοκιμάσουν ένα άλλο ηχείο στο χώρο τους ?
Γιατί απέρριψε το ζευγαράκι μας  τα πάντα, ακόμα και το CD player ?
Δεν έκανε matching το CD player με το χώρο ή με το ηχείο ?

Επίσης το γεγονός ότι ο πελάτης θέλησε να σου δώσει 200 Ευρώ και εσύ πήρες μόνο 120 γιατί το ανέφερες ? Τι σχέση έχει αυτό με το matching των συσκευών που είναι και το κύριο θέμα αυτής της συζήτησης ?

Μακαρι να ήταν όλοι σαν κι εσένα, και αυτό το έχω ξαναγράψει κι εγώ ο ίδιος εδώ μέσα στο φόρουμ.

Ισως δεν κατάλαβα τι ακριβώς ήθελες να τονίσεις με αυτό το παράδειγμα, οπότε σε παρακαλώ αν θέλεις να μου απαντήσεις.
 

Μηνύματα
4.496
Reaction score
3
Γιώργο Αναμ/δη,
χαίρομαι που έχεις σχεδόν καταλήξει.
Ο δέκα εντολές σου είναι σοφές .
Αν όντως πέτυχες το ήχο που ήθελες και όπως μας τον περιγράφεις, θα πρέπει να είσαι ευτυχισμένος ηχητικά.


Υ.Γ  Ευτυχώς, δεν με παρεξήγησες με αυτά που σου είχα γράψει χθες .
Καλό βράδυ
G.KAR,απ΄όσο με γνωρίζεις,αλλά και απο τα γραπτά μου,πρέπει να έχεις καταλάβει,ότι δεν είμαι ο άνθρωπος που θα παρεξηγηθώ για τα μηχανήματα.

Για εμένα μετράνε περισσότερο οι άνθρωποι.
Το εάν αρέσουν σε κάποιους οι επιλογές μου,είναι προσωπική τους υπόθεση και καλά κάνουν.
Είπαμε,δεν έχουμε όλοι τα ίδια γούστα.
Τα πισώπλατα μαχαιρώματα με τρομάζουν.

Ευτυχισμένος είμαι με αυτό που έχω καταφέρει,όχι όμως ότι σταματάει η αναζήτηση,διότι εχθρός του καλού είναι το καλύτερο... :) :) :)
 

Μηνύματα
4.496
Reaction score
3
Γιώργο πραγματικά με κάλυψες με τον δεκάλογο σου!!!
(Μην ξεχνάς όμως ότι στην Ιθάκη μόλις φτάσεις σε περιμένουνε και 200 μνηστήρες, και είσαι και 20 χρόνια γερασμένος). :wink:
Γιώργο Σαμ.,σημασία έχει ο σκοπός και όχι το τέλος της διαδρομής.

Περισσότερη χαρά έχουμε όταν σκεφθόμαστε τι να πάρουμε και με τι τρόπο θα το αποκτήσουμε,καθώς και η αναμονή,παρά όταν τελικά επιτύχουμε τον σκοπό μας... :wink: :lol: :lol: :lol:
 

Μηνύματα
4.496
Reaction score
3
Το παιδί έβγαλε 200ευρώ για να μου δώσει, του είπα ότι μου φαίνονται πολλά και απάντησε...
Sorry για την παρένθεση, αλλά τα καλά να λέγονται και αυτό έπρεπε να το επισημάνω.

Αγαπητέ Αντώνη τα 100 ευρώ που δεν πήρες, τα κέρδισες εις τριπλούν. Μακάρι όλοι να είχαν αυτού του είδους την επαγγελματική προσέγγιση. Τα σέβη μου.
Αντώνη,συμφωνώ με τον Νίκο.

Το ήθος των ανθρώπων φαίνεται,καθώς τίποτα δεν μένει κρυφό. :D
 

Μηνύματα
4.496
Reaction score
3
Αντώνη,ακόμη θα ήθελα να απαντήσης στην ερώτηση του g.kar,


"Θέλω να μου πείς εσύ ο ίδιος τη γνώμη σου για το πως ακούστηκε το σύστημα στο σπίτι του πελάτη συγκριτικά με τον χώρο σου στο studio.
Ηταν όντως χειρότερος ο ήχος με βάση τα έμπειρα αυτιά σου ή απλά το ζευγαράκι είπε ότι ήταν χειρότερος επειδή άλλαξαν γνώμη όταν ξύπνησαν το πρωί ?

Μήπως έπρεπε απλά να δοκιμάσουν ένα άλλο ηχείο στο χώρο τους ?
Γιατί απέρριψε το ζευγαράκι μας τα πάντα, ακόμα και το CD player ?
Δεν έκανε matching το CD player με το χώρο ή με το ηχείο ?"
 

Μηνύματα
2.679
Reaction score
5
Μήπως αυτό που θεωρούμε χρωματισμό και μας αρέσει είναι το ίδιο πράγμα με αυτό που μετά από λίγες μέρες βδομάδες η μήνες μας φαίνετε ενοχλητικό? Κλασικό παράδειγμα η φωτεινές πέραν του ορίου αναλυτικές ψηλές είναι αυτές που με την πάροδο του χρόνου τις ονομάζουμε ψηλές ξυράφι? Μήπως με την λογική μου αρέσει ο χρωματισμένος ήχος έφαγα το γκολ από τα αποδυτήρια? Λέω τώρα εγώ μια σκέψη έκανα.. :roll: :roll: :roll:
 

Μηνύματα
402
Reaction score
2
“Ήταν όντως χειρότερος ο ήχος με βάση τα έμπειρα αυτιά σου ή απλά το ζευγαράκι είπε ότι ήταν χειρότερος επειδή άλλαξαν γνώμη όταν ξύπνησαν το πρωί ?”

Η σύζυγος δεν ήταν εκεί την ημέρα της δοκιμής.
Πράγματι ο ήχος στον άδειο, λιτό χώρο του παιδιού, ακούστηκε χειρότερα από ότι στο χώρο μου.
Ο χώρος του και το στήσιμο του συστήματος σε αυτόν, ήταν μη συμμετρικός με προβλήματα που δεν ήταν εύκολο να λυθούν χωρίς δραστικές αλλαγές στο στήσιμο του χώρου. Βασικά μία αλλαγή στη διάταξη των επίπλων του καθιστικού, πράγμα που για το υποκειμενικό κρητίριο αισθητικής, δεν ήταν εφικτό.
Οπότε προτίμησα να του πω ότι αν είναι να δώσει αυτά τα χρήματα, όχι μόνο γι΄αυτό το σύστημα, αλλά και για οποιοδήποτε άλλο αυτής της κατηγορίας χρημάτων, αν δεν είναι διατεθειμένος να κάνει τις αλλαγές στο χώρο που χρειάζονται, καλύτερα να μην επενδύσει. Τα ίδια που θα ακούσει με τα μισά χρήματα, θα άκουγε και με τα διπλάσια.
Ανάφερα ότι το παιδί θέλησε να μου δώσει χρήματα, για να επισημάνω, ότι όντως ήθελε να αγοράσει σύστημα και όχι να κάνει την πλάκα του, όπως μπορεί να σκεφθεί κανείς π.χ. ¨ ή απλά το ζευγαράκι είπε ότι ήταν χειρότερος επειδή άλλαξαν γνώμη όταν ξύπνησαν το πρωί ?¨
Γιατί δυστυχώς, στα 8 χρόνια παρουσίας του καταστήματος στο χώρο του ήχου, υπήρξαν πολλοί που εκμεταλλεύθηκαν την επίδειξη κατ’ οίκον.

“Τι σχέση έχει αυτό με το matching των συσκευών που είναι και το κύριο θέμα αυτής της συζήτησης ?”
Ότι ο χώρος, παίζει εξίσου το ρόλο του και θα πρέπει να περιλαμβάνεται στα σχέδιά μας για ένα σύστημα.
 

Μηνύματα
8.294
Reaction score
3.579
Αντώνη Χατζ/ντή,
εμένα τουλάχιστον με κάλυψες με τις απαντήσεις που έδωσες.

Επομένως κρατάω το τελευταίο.
Οτι είναι αδύνατον να ματσάρει κάποιος το σύστημά του απλά ακούγοντάς το μόνο στο κατάστημα.
Πρέπει οποσδήποτε να το ακούσει και στο χώρο του.

Πράγμα που πρακτικά είναι αδύνατον με την υπάρχουσα κατάσταση.
 

Μηνύματα
8.294
Reaction score
3.579
Επίσης Αντώνη Χατζ/ντή  πρόσφατα είχες κάνει μία έρευνα αγοράς μέσω internet, όπου μας είχες ζητήσει τη γνώμη μας για το ενδεχόμενο  δοκιμής μηχανημάτων στο σπίτι μας πριν την αγορά τους.  Είχαν προταθεί πολλές λύσεις, ακόμη και η περίπτωση πληρωμής ενός μικρού τιμήματος από τον υποψήφιο αγοραστή σε περίπτωση ακύρωσης της αγοράς.

Βγήκαν κάποια συμπεράσματα και τι σκέφτεσαι να κάνεις εσύ σαν Stepcom ?

Εχεις κάτι να μας προτείνεις, έτσι ωστε να γνωρίζουν τα μέλη μας με ποιο τρόπο μπορούν να εξυπηρετηθούν από τη Stepcom ?

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
 

Μηνύματα
8.294
Reaction score
3.579
Αγαπητέ  Καφάτο,


Εσεί με ποιο τρόπο πιστεύεις ότι μπορείς να προσφέρεις τις υπηρεσίες σου στους υποψήφιους αγοραστές για να τους βοηθήσεις να κάνουν το ματσάρισμα των συσκευών της αρεσκείας τους ?
 

Μηνύματα
8.294
Reaction score
3.579
Αντώνη Κ,

Ο χρωματισμός υπάρχει ήδη μέσα σε όλες τις εμπορικές ηχογραφήσεις.

Οπότε αν βάλεις και άλλους επιπλέον χρωματισμούς το πράγμα χαλάει και αρχίζει να γίνεται πολυ αλμυρό ή πολύ γλυκό.

Αρα το μυστικο είναι πως θα αφαιρέσεις τους χρωματισμούς από τις περισσότερες ηχογραφήσεις .

Γίνεται όμως και με ποιο τρόπο ? Είναι δύσκολο και καθαρά υποκειμενικό.

Ο μόνος που θα μπορούσε να μας βοηθήσει είναι ένας σωστός αντιπρόσωπος.
 

Μηνύματα
960
Reaction score
498
9 σελίδες μέχρι στιγμής και μου έχει έρθει να γράψω κι εγώ 10 πράγματα αλλά

ξαναδιαβάζοντας το αρχικό μήνυμα του Νίκου λέει να εξηγήσουμε επιστημονικά αν

ξέρουμε. Εγώ δεν ξέρω προσωπικά τίποτα επιστημονικά και μεταξύ μας ούτε και θέλω

ιδιαίτερα να μάθω. Αυτό πάντως που έχω να πω είναι πως πέραν των ηλεκτρικών

ματσαρισμάτων (προ και τελικού φεριποίν) όπου εκεί υπάρχει ουσιαστική εξήγηση

γιατί κάτι δεν παίζει καλά όταν δεν παίζει καλά προσωπικά δεν αναγνωρίζω καμία

επιστημονική εξήγηση εάν δεν την ακούσω με τα αυτιά μου. Ας λέει ο επιστήμονας και

ο προφέσορας ότι θέλει για το εάν ακούγονται ή όχι τα καλώδια φεριποίν. Εγώ και

μόνο εγώ θα κρίνω τι ακούγεται και τι όχι. Δεν μιλάμε για το τι ΠΡΕΠΕΙ ή ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ

να ακούγεται βάσει θεωρίας. Μιλάμε για το τί ακούμε εμείς οι ίδιοι που τα σκάμε τα

λεφτά και χαιρόμαστε το χόμπυ μας.Και δεν χρειάζεται όλοι να το παίζουμε έξυπνοι

και να γινόμαστε αφοριστικοί γιατί έτσι μόνο έξυπνοι δεν δείχνουμε. Πρέπει να

είμαστε ανοιχτόμυαλοι και να καταλάβουμε ότι μπορεί να μην τα έχουμε μετρήσει όλα

ακόμη...Ο ήχος εντωμεταξύ είναι κάτι υποκειμενικό. Το ίδιο ακούμε όλοι? Έχουμε όλοι

τις ίδιες ακουστικές προτιμήσεις? Τί πάει να πει ουδέτερο και τί πάει να πει φυσικό?

Για το αν ακούγεται μία Ramirez κιθάρα φυσικά μόνο κάποιον που την έχει σπίτι και

την ακούει κάθε μέρα θα ρωτήσω να μου πει την γνώμη του. Πώς ξέρουμε οι

υπόλοιποι πόσο "φυσικά" παίζει?

(Ξέφυγα λιγάκι από το θέμα αλλά χαλάλι μου :mrgreen: )



Αυτά και άλλα πολλά στην έκθεση.Για να κατεβαίνουνε οι Βόρειοι λέμε..... 8)
 

Σπύρος Μπλάτσιος

Διακεκριμένο μέλος
Μηνύματα
15.897
Reaction score
305
Ο ήχος εντωμεταξύ είναι κάτι υποκειμενικό. Το ίδιο ακούμε όλοι? Έχουμε όλοι

τις ίδιες ακουστικές προτιμήσεις? Τί πάει να πει ουδέτερο και τί πάει να πει φυσικό?
Δυστυχώς η επιστήμη απέδειξε ότι ο ήχος είναι καθαρά υποκειμενικό θέμα και ότι όλοι δεν ακούμε το ίδιο, οπότε μάλλον πολλά από αυτά που λέμε ισχύουν μόνο για μας...
 

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.994
Reaction score
23.132
Ο ήχος εν τωμεταξύ είναι κάτι υποκειμενικό. Το ίδιο ακούμε όλοι? Έχουμε όλοι
τις ίδιες ακουστικές προτιμήσεις?
Αυτός ο συλλογισμός κυκλοφορεί εδώ και χρόνια στη Hi-Fi κοινότητα και είναι λογικά εσφαλμένος, αλλά αυτό ας το συζητήσουμε σε άλλο θέμα.
 

Μηνύματα
385
Reaction score
7
Ναι, θα μπορούσα να δεχτώ ότι υπάρχει και αντικειμενική ποιότητα ήχου.

Με απλά λόγια για μένα :
πχ ένα σύστημα που το ακούνε 100 άτομα και φχαριστιούνται οι 90 και πάνω (χωρίς τα γνωστά σχόλια) μπορεί να θεωρηθεί ότι ικανοποιεί αντικειμενικά κριτήρια πλέον.

Φυσικά υπάρχει δυνατότητα (δόξα το Θεό) να ικανοποιηθούν και οι 10 "περίεργοι" αν το ψάξουν σύμφωνα με τα γούστα τους και με τους τρόπους που διαθέτουν.

Απ΄ όλα έχει ο μπαχτσές και διαλέξτε..
 

Μηνύματα
8.294
Reaction score
3.579
Aν δεν είναι Κώστα μου υποκειμενικός ο ήχος, ή καλύτερα, το αν αληθεύει ότι ο καθένας μας έχει διαφορετική αντίληψη για το τι είναι ο σωστός ήχος ή ο λάθος ήχος, τότε προς τα που βαδίζουμε  ?

Γιατί είσαι τόσο απόλυτος και δεν αφήνεις περιθώρια λάθους στην επιστήμη του ήχου  ?  

Θέλετε  να κάνουμε ένα μικρό πειραματάκι ?

Θέλετε να φέρω μια μέρα στο χώρο κάποιου μέλους ή καταστήματος  δύο κλασσικές κιθάρες όπου η μία θα κοστίζει 45 Ε και η άλλη 7.000 Ε  για να κάνουμε μια δοκιμή με αντικείμενο αν το Χ ματσαρισμένο (θεωρητικά) σύστημά  μπορεί κατ' αρχάς να αναπαράγει πιστά τον ήχο της φτηνής κιθάρας και αν τα καταφέρει  μετά να προχωρήσουμε με την ακριβή ?

(Σημ.  Η ακριβή θα είναι στο αυτοκίνητο στη θήκη της και θα την ανεβάσω αν έχουμε καλά αποτελέσματα με την φτηνή κιθάρα, διαφορετικά δεν υπάρχει λόγος )
(Σημ.2   Για την ηχογράφηση θα φέρω μαζί μου και δύο πυκνωτικά μικρόφωνα Newman, pre , βάσεις, recorder κ.λ.π.   Ελπίζω να έχουμε τη δυνατότητα να πάμε και σε studio ηχογράφησης)

Το πόσο καλά ματσαρισμένο είναι το Χ σύστημα θα φανεί μόνο σε άμεση σύγκριση με τον φυσικό ήχο.

Τόσα χρόνια ενασχόλησης με τον ήχο δεν έχετε ακόμα  καταλάβει ότι κανένας μέχρι σήμερα δεν έχει καταφέρει να καταγράψει και να αναπαράγει  πάνω από το 20-30% της μουσικής πληροφορίας ?

Γιατί μπλέκουμε εδώ μέσα το matching με την επιστήμη και τους προφέσορες ? που στην ουσία δεν έχουν καταφέρει μέχρι σήμερα να μας δώσουν κάτι περισσότερο από το 30% ?
 

Μηνύματα
8.294
Reaction score
3.579
Τα ίδια και χειρότερα ισχύουν και με την εικόνα.
Στη φωτογραφία τα πράγματα είναι κάπως καλύτερα αλλά εδώ πλέον μιλάμε για τέχνη όπου η αντίληψη του εκάστοτε φωτογράφου είναι διαφορετική.
Το mismatching για πολλούς είναι τέχνη.
 

Μηνύματα
26
Reaction score
0
Μολις διάβασα και τις 10 σελίδες του θέματος και ζαλίστηκα γι'αυτό και δεν θα πω τη γνώμη μου για όσα γραφτηκαν σε προηγούμενες σελίδες(μη γίνω και κουραστικός).
Συμφωνώ με τον g.kar στο οτι το απόλυτο test είναι να συγκρίνεις με φυσικά όργανα όπως μια κλασική κιθάρα, ένα σαξόφωνο drums κτλ (χωρίς αυτό να σημαίνει πως μια ηλ. κιθάρα δεν έχει χαρακτηριστικό ήχο άμεσα αναγνωρίσιμο)και μάλιστα υπάρχει τεράστια διφορά από ένα φτηνό όργανο σε ένα καλό.Αυτό που ελπίζουμε είναι μετά από όλες τις αλλαγές που έχει υποστεί ο ήχος κατά την ηχογράφιση και την αναπαραγωγή να προσεγγίζει την πραγματικότητα, γι'αυτό και στο τελική μίξη της ηχογράφισης ο παραγωγός "πειράζει" τον ήχο έτσι ώστε όταν θα αναπαραχθεί από ένα ποιοτικό ηχοσύστημα να ακουστεί αρκετά φυσικός.Καλό θα είναι να αποκτήσουμε εμπειρία με τα μουσικά όργανα ώστε να συγκρίνουμε το τάδε τραγούδι που εχει παιχτεί με την τάδε κιθάρα με την πραγματικότητα.Επειδή το θέμα όμως είναι το matching θα πω και εγώ τη γνώμη μου.Πιστεύω ότι μηχανιματα που δεν έχουν κάποιο πρόβλημα σε συγκεκριμένες συχνότητες και ταιριάζουν οι εμπεδίσεις τους τότε θα παιξουν καλά.Βέβαια αν έχεις 10 συνδιασμούς που πληρούν τα παραπάνω κάποιος θα παίζει καλύτερα αλλά χάλια δεν θα παίζει κανένας.Εκεί που το matching κάνει θαύματα είναι όταν πχ έχεις ένα ενισχυτή με ξηρές ψηλές και τον συνδιάζεις με ηχεία που έχουν μαλακές ψηλές και ελπίζεις να βγεί ισορροπημένο!Τώρα για το θέμα του χώρου πιστεύω ότι ένα καλό μηχάνιμα θα παίξει γενικά καλά σε όλους τους χώρους
αλλού καλύτερα αλλού χειρώτερα, χάλια όμως λίγο δύσκολο (πόσο προβληματικό μπορεί να είναι ένα σαλόνι!).Βέβαια αν το έχεις ακούσει κάπου να παίζει καλά και μετά το ακούσεις στο σπίτι σου χειρώτερα η απογοήτευση είναι τέτοια που δεν θέλεις να το βλέπεις.Τελειώνοντας θα πώ πως όποιος αγαπάει πραγματικά τη μουσική το καλύτερο που έχει να κάνει είναι να μάθει ένα όργανο, να εξασκείται καθημερινά και να ασχολείται λιγότερο με τα ηχοσυστήματα.(ελπίζω να μη το πάρετε στραβά αλλά πιστεύω ότι είναι ο καλύτερος τρόπος για να ευχαριστηθείς πραγματικά τη μουσική)
 



Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.015
Μηνύματα
3.038.247
Members
38.523
Νεότερο μέλος
seos
Top