Matching... Τι είναι τούτο?...

Μηνύματα
8.294
Reaction score
3.579
Νίκο, προσπαθούσα να σου πω ότι ο server μας ωρες ώρες σέρνεται και είρθε ο καιρός για μια αναβαθμισούλα.
Και εδώ είναι θέμα matching. Να ματσάρεις την απόδοση του  server σύμφωνα με τις απαιτήσεις.
 

Gebreselassie

Μαύρος!
Μηνύματα
31.217
Reaction score
3.896
Καλά ότι τα θέλει τα μπινελίκια του ο Καφάτος τα θέλει, δεν το συζητάω. Γι αυτό αλλά και για πολλά άλλα θέματα. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
 

Μηνύματα
8.294
Reaction score
3.579
Ο Καφάτος δεν φταίει. Εσεις οι συντονιστές φταίτε που του λέτε ότι όλα πάνε καλά αφεντικό όλα καλά :lol: :lol: :lol:
 

ΑΝΔΡΕΑΣ Κ.

Ιδρυτής
Μηνύματα
30.058
Reaction score
729
Μα ολα πανε καλα , ετσι δεν ειναι? :lol:

Συγχαρητηρια σε ολους τους συμμετεχοντες για το εξαιρετο θεμα το οποιο παρακολουθω απο την πρωτη στιγμη.

Μαγκουτα επιτρεποντος θα εχουμε αναβαθμιση αποψε... :wink:
 

Μηνύματα
4.496
Reaction score
3
Το τέλειο matching για μένα το έχω ακούσει αλλά δεν αναφέρω ποιο σύστημα είναι.
Απλά θα χρειαστώ περίπου 50-60 χιλιάρικα για να το απόκτήσω.

Οπως προανέφερα, όλα είναι θέμα χρημάτων.
Τα υπόλοιπα είναι συμβιβασμοί αλλά το γνωρίζω και δεν έχω αυταπάτες.
Οι μεγάλες αλήθειες,βγαίνουν σιγά σιγά. :lol: :lol: :lol: :D

Μάλιστα,ωφείλω να συμφωνίσω,ότι το HI END κυρίες μου και κύριοι,ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΟΥΤΕ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΦΤΗΝΟ...,όσοι θέλουν και μπορούν ακολουθούν.

Δυστυχώς,πρέπει να [highlight=red][scroll]"ΤΑ ΧΩΣΟΥΜΕ"[/scroll][/highlight]χοντρά,διότι όλα τα άλλα είναι ημίμετρα και αυταπάτες.

Μπορεί να ακούγομαι αφοριστικός και γραφικός,όμως μην ξεχνάμε ότι είμαστε όχι σε κάποια κατηγορία AUDIO,αλλά στην Hi End.
Για σκεφθείτε καλύτερα,τι είναι αυτό που κάνει την διαφορά,εκτός απο την κακός εννοούμενη "προβολή"? :lol:

Το ωραίο όλοι αμέσως θα το καταλάβουμε και θα συμφωνίσουμε,εκτός φυσικά απο τους αντιδραστικούς αντιρρησίες,οι οποίοι πάντα θα βρίσκουν κάποια πρόφαση και αιτία για να γρινιάζουν. :wink:

Παρεπιπτόντως τα τρία καλύτερα συστήματα που άκουσα,κόστιζαν περισσότερο απο 60.000 ευρώ... :shock: το καθένα.

Φυσικά,εκεί είχα την απαίτηση να παίζουν τρισδιάστατα,ξεκούραστα και δυνατά,με πολλά επίπεδα οργάνων,να κατεβαίνουν στον άδη απο χαμηλό και στο υπερ πέραν απο υψηλό,με μουσικότητα ,αληθοφάνεια και άπειρα δυναμικά.

Φυσικά τολμάω να παραδεχθώ,ότι ΔΕΝ έχω την δυνατότητα να αποκτήσω κανένα απο αυτά :cry: ,αν και θα το ήθελα πολύ,όμως δεν θα κάνω και αυτό που λέει η παροιμία,"όσα δεν φτάνει η αλεπού,τα κάνει κρεμαστάρια ",κατηγορόντας αυτούς που το κατάφεραν.

Μα θα μου πείτε ότι υπάρχουν και οι "άλλοι" οι οποίοι τα "έσκασαν" μόνο και μόνο για την προβολή ή απο καθαρή άγνοια,και ήχο ΔΕΝ έχουν. :o :wink:
Αυτοί ας πρόσεχαν,ας ήταν μέλη του AVsite.gr,ουτως ώστε να μας διαβάζουν και να μορφώνονται,για να μην την πάταγαν... :lol: :lol: :lol: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 

Μηνύματα
4.496
Reaction score
3
Χα,χα,βλέπω τις βελόνες του site,να περνάνε και τα κόκκινα με αυτό που έγραψα..... :twisted: :lol: :lol: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΜΑΚΡΥΣ Ο ΔΡΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΘΑΚΗ,ακριβός και δύσκολος... :wink: :(
 

Μηνύματα
8.294
Reaction score
3.579
Γιώργο και 100 χιλιάρικα να σου έδιναν πάλι Tannoy θα έστρωνες.

Ρε συ, τι θα έπερνες εσύ με τα 60 ?
Πως θα έκανες ματσάρισμα για να μαθαίνουμε και κάτι από αυτό το Thread ?
Mε τι στο καλό θα ματσάριζες αυτά τα Tannoy  ?

Δεν σου είπαν όταν ήσουν μικρός ότι τα Tannoy δεν ματσάρουν με τίποτα ?
Πως την πάτησες έτσι ?

Ισως με κάποιο καλώδιο τύπου κόφτη κάτι να γίνει αλλά και πάλι να δώσεις 1000 Ευρώ για κόφτη που θα σου αλάξει το F(t)/Dt -2*pi*n-1*2R2 και όλα αυτά επί κάπα (Κ).

Καλό σου απόγευμα, με έκανες και γέλασα. νάσε καλά.
 

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.994
Reaction score
23.132
Χμμμ, σωστά. Δε μένει, λοιπόν, παρά να ξεκαθαρίσουμε πού πρέπει να τα χώσουμε, και για ποιο λόγο. Διότι, καθώς λέει ο Γιώργης, αλλά και όλα τα τεστ, το ακριβότερο παίζει καλύτερα από το φθηνότερο. Έτσι;
 

Gebreselassie

Μαύρος!
Μηνύματα
31.217
Reaction score
3.896
Δε μένει, λοιπόν, παρά να ξεκαθαρίσουμε πού πρέπει να τα χώσουμε, και για ποιο λόγο.
Εμ, εδώ είναι το κομβίο και αν θέλετε, όλη η ουσία του χόμπι μας.
Με ελάχιστες εξαιρέσεις, θα έχετε παρατηρήσει ότι συστήματα των 100,000 ευρώ δεν κυκλοφορούν στα φόρα... Αυτό μπορεί να σημαίνει πολλά πράγματα βέβαια.
Κατ' αρχάς σημαίνει ότι ο κόσμος δεν έχει λεφτά αλλά ταυτόχρονα σημαίνει και ότι ο λεφτάς έχει ψιλοσταματήσει να ψάχνεται και συνεπώς για εμένα δεν έχει θέση εδώ μέσα, είτε γιατί βαριέται είτε γιατί έχει την αίσθηση ότι βρήκε το ιδεατό.


Εγώ δεν συμφωνώ απόλυτα στο χώσιμο. Φυσικά αν τα είχα θα τα έχωνα αλλά η υπερβολή ποτέ δεν ήταν σύμφωνη με τα νερά μου. Όλη η ουσία είναι να ξεκαθαρίσουμε τι καλύτερο μπορούν να αγοράσουν τα λεφτά μας, αφού όμως πρώτα ξεκαθαρίσουμε τι ψάχνουμε. Το μάτσινγκ είναι μέρος αυτής της διαδικασίας.


Διότι, καθώς λέει ο Γιώργης, αλλά και όλα τα τεστ, το ακριβότερο παίζει καλύτερα από το φθηνότερο. Έτσι;
Όχι έτσι...
Ο ήχος ρε παίδες ήταν και είναι καθαρά σπορ τεχνολογίας (αφήνω τα περί audiophile στην άκρη γιατί είναι άλλη συζήτηση...). Είναι ξεκάθαρο πλέον στις μέρες μας ότι τα υλικά κάνουν τον ήχο. Και αν το δούμε από αυτήν την πλευρά και μόνο, το ακριβότερο δεν είναι πάντα το καλύτερο γιατί στα χωράφια του hi end έχει περάσει εδώ και καιρό και μάλιστα με επιτυχία, το diy. Είναι λογικότατο να πληρώσει κάποιος το r&d των εταιριών αλλά με τα στενά πλαίσια του όρου ήχος, δεν είναι λογικό να πληρώνει brand names και νίκελ τόσο ακριβά. Γι αυτό το λόγο και πολλοί έχουν καταφύγει σε τέτοιες λύσεις. Από την άλλη όμως το hi end όπως το έχουμε συνηθίσει, δεν είναι μόνον ο ήχος. Είναι και το brand name, είναι και το κύρος, είναι και τα νίκελ και γι αυτό και είναι πολλά τα λεφτά.

- Η επιλογή φυσικά είναι του καθενός αλλά ο ήχος είναι ήχος.
 

Μηνύματα
385
Reaction score
7
Μπα, δε νομίζω. Το "ότι πληρώνεις παίρνεις" είναι τόσο γενικός κανόνας όσο και λάθος.
Αν ήταν έτσι δε θα κάναμε ποτέ έρευνα αγοράς για τίποτα.
Θα επιλέγαμε το ακριβότερο που βαστάει η τσέπη μας και θα είχαμε εξασφαλισμένη την επιτυχία.

Το matching για το οποίο πολλοί θέλουν να αφορίσουν έχει να κάνει ΚΑΙ με αυτό.
Δείτε το πιό σφαιρικά,
matching είναι ακόμα και η επιλογή των "καλύτερων" δυνατών συσκευών σύμφωνα με την τσέπη μας. (εννοείται το "καλύτερο" στα ακουστικά γούστα και κριτήρια του καθενός)

Οσον αφορά το θέμα live ως ΑΠΟΛΥΤΟ ΜΕΤΡΟ απόλαυσης μου έτυχε μια φορά να ακούσω live οργανα σε μια ταβέρνα και ήθελα να σηκωθώ να φύγω.
ΠΡΟΦΑΝΩΣ κάτι είχε πάει στραβά με το MATCHING ευρύτερα. Μπορεί να μην ματσάρανε οι μουσικοί μεταξύ τους ξέρω γώ ?

Επίσης η τζούφια λάμπα που αναφέρθηκε που σφυράει και ρεύεται ΠΡΟΦΑΝΩΣ κάνει έτσι επειδή δεν ματσαρίστηκε σωστά.

Οσο για τα REHDEKO είχα την τύχη να τα άκουσω ΚΑΙ αματσάριστα (λάθος στήσιμο σας λέει τίποτα ?) ΑΛΛΑ ΚΑΙ σωστά ματσαρισμένα.
Στην πρώτη περίπτωση έπαιζε σαν το ραδιόφωνο του παππού ίσως και χειρότερα.
Στην δεύτερη ήταν απλά ΜΑΓΕΙΑ. Ισως το "μουσικότερο" άκουσμα που είχα ποτέ.
Δεν ΠΙΣΤΕΥΑ ΣΤ' ΑΥΤΙΑ μου. Ακουσα περί τα 5 λεπτά εκτός sweet spot (πάνε 7-8 χρόνια από τότε) και ακόμα θυμάμαι τι τραγούδι έπαιζε (CALEXICO) και έκτοτε προσπαθώ να πλησιάσω αυτό το άκουσμα, να το ακούσω κάπως έτσι στο σύστημά μου αλλά ΜΑΤΑΙΑ.

Αυτό που με ενοχλεί ρε παιδιά (με όλη την ειλικρίνεια και χωρίς να θέλω να θίξω κανέναν) παντού και πάντα είναι να προσπαθούμε να πείσουμε τους άλλους ότι εμείς βρήκαμε την περιβόητη ΑΛΗΘΕΙΑ και την ξέρουμε με κλειστά μάτια ενώ όλοι ψαχνόμαστε. Αλλιώς.. ΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ?

Εντάξει κάποιοι ξέρουν περισσότερα από κάποιους άλλους, και άλλοι έχουν περισσότερες εμπειρίες, αλλά και ο τρόπος που αυτοί το εκφράζουν ΠΑΙΖΕΙ ΡΟΛΟ.

Α και για να μην το ξεχάσω, Κε Κόγια, η καλή εμπειρία του ουδέτερου συστήματος δεν επαναλήφθηκε πολλές φορές γιατί ο άνθρωπος τότε είχε κάνει τόση δουλειά με το θέμα.. ματσάρισμα που δύσκολα μπορεί να πράξει κάποιος.
Και για να καταλάβετε τι εννοώ μιλάμε για ΠΡΩΤΙΣΤΩΣ ΓΙΑ ΤΟ ΧΩΡΟ.

Ο ΧΩΡΟΣ για παράδειγμα είναι για μένα το πρώτο και βασικότερο και ΟΦΘΑΛΜΟΦΑΝΕΣΤΕΡΟ" (βλέπουμε με τα αυτιά μας έτσι δεν είναι ?) ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ MATCHING.

πχ :
Χοντρά χοντρά, τα μεγάλα ηχεία θέλουν ΜΕΓΑΛΟ χώρο, τα περισσότερα τουλάχιστον.
Ο ΧΩΡΟΣ μας τις περισσότερες φορές ΕΙΝΑΙ ΔΕΔΟΜΕΝΟΣ.
Είναι τα σπίτια μας. Εχουμε περιορισμένες αποστάσεις δεξιά αριστερά πίσω και εμπρός των ηχείων.
Κάποια λοιπόν ηχεία για παράδειγμα θα "βολευτούν" καλύτερα στο χώρο αυτό ενώ κάποια άλλα όχι. Αυτό δεν είναι MATCHING ? TI EINAI ?
 

Μηνύματα
8.294
Reaction score
3.579
Να πληρώσουμε ένα μηχάνημα 10.000 Ευρώ όταν πραγματικά το αξίζει. Και όχι μόνο γιατί μας αρέσει ο ήχος του και η χροιά του που μπορεί και καμιά φορά να είναι και τεχνιτά χρωματισμένη απλά για να μας εντυπωσιάσει σε μία έκθεση ή στο στούδιο ακρόασης του μεταπωλητή.

Θα πρέπει το μηχάνημα να είναι κατασκευασμένο από άριστα και φρέσκα υλικά και μικροεξαρτήματα με μικρές ανοχές και μεγάλο χρόνο ζωής. Ενα τέτοιο μηχάνημα δεν θα αλλάξει ήχο για τα επόμενα 10-15 χρόνια. Αυτό είναι που μετράει.
Για παράδειγμα ορισμένοι κατασκευαστές χρησιμοποιούν υλικά τρίτης και τέταρτης διαλογής για να μειώσουν το κόστος της παραγωγής τους. Ενα κλασσικό παράδειγμα είναι η μαζική προμήθεια ηλεκτρολυτικών πυκνωτών τροφοδοσίας που σχεδόν έχουν ξεραθεί γιατί ήταν στις αποθήκες του προμηθευτή αδιάθετοι για τουλάχιστον μία δεκαετία. Κατά τα άλλα εμείς βλέπουμε ότι το μηχάνημα έχει μεν κάποιους κορυφαίους και επώνυμους πυκνωτές αλλά στην ουσία αυτοί οι πυκνωτές μπορεί να έχουν μόνο 2-3 χρόνια ζωής ακόμα πριν ξεφύγουν τελείως από τα όρια ανοχής των ηλεκτικών χαρακτηριστικών τους.

Αρα για να καταλήξω, το υποψήφιο μηχάνημα που θα αγοράσω θα πρέπει να διαθέτει άριστα υλικά που συνολικά θα πρέπει να έχουν την ίδια αξία (λιανική τιμή) με την συνολική αξία του μηχανήματος.
Η τελική τιμή αγοράς του μηχανήματος θα πρέπει δηλαδή να ισούται με το κόστος των υλικών, αν τα υλικά τα αγόραζα ο ίδιος σε τιμές λιανικής.

Παράδειγμα:
Αγοράζω έναν προενισχυτή αξίας 3.000 Ευρώ από το κατάστημα.
Τον ανοίγω και βλέπω μέσα υλικά που αν τα αγόραζα εγώ από γνωστό κατάστημα στο Internet ή από την Ελλάδα σε τιμές λιανικής δεν θα κόστιζαν κατ' εκτ'ιμηση πάνω από 300 Ευρώ.
Τι συμπέρασμα βγαίνει από αυτό, όταν μάλιστα οι κατασκευαστές αγοράζουν τα υλικά στο 1/3 της τιμής που τα αγοράζω εγώ ?
Σημαίνει απλά ότι το συγκεκριμένο μηχάνημα όσο καλά και να ακούγετε είναι υπερτιμημένο.
Τώρα αν ο κατασκευαστής με καλεί να πληρώσω εγώ μέρος της έρευνας που έχει κάνει για τον σχεδιασμό του μηχανήματος αν θέλω τους τα δίνω αν θέλω δεν τους τα δίνω.

Είναι πάντως κρίμα κάποιος να πληρώνει 3.000 Ευρώ για έναν προενισχυτή που περνάει όλο το σήμα του από ένα μέτριο ποτενσιόμετρο των 20-30 Ευρώ, όταν υπάρχουν άλλα φτηνότερα μηχανήματα στην αγορά που διαθέτουν ένα κορυφαίο ποτενσιόμετρο λιανικής τιμής 200 Ευρώ.
Τώρα θα μου πείτε, αν ο προενισχυτής με το φτηνό ποτενσιόμετρο ματσάρει καλύτερα με τον τελικό μου γιατί κόβει κάποια πρίμα που τα τόνιζε ο τελικός μου από τη μάνα του, τι κάνουμε ?
Από εδώ ξεκινά το πρόβλημα του matching. Προσπαθούμε ντε και καλά να ματσάρουμε την αλυσίδα χρησιμοποιώντας τα επιμέρους μηχανήματα σαν equalizers.
Πολύ λάθος άλλα όλοι την έχουμε πατήσει και την πατάμε συνεχώς.
 

Μηνύματα
8.294
Reaction score
3.579
Το κακό είναι ότι οι περισσότεροι από εμάς δεν μπορούμε να κάνουμε σωστή εκτίμηση του πραγματικού κόστους ενός μηχανήματος.
 

Μηνύματα
4.496
Reaction score
3
Γιώργο και 100 χιλιάρικα να σου έδιναν πάλι  Tannoy θα έστρωνες.

Ρε συ, τι θα έπερνες εσύ με τα 60 ?
Πως θα έκανες ματσάρισμα για να μαθαίνουμε και κάτι από αυτό το Thread ?
Mε τι στο καλό θα ματσάριζες αυτά τα Tannoy  ?

Δεν σου είπαν όταν ήσουν μικρός ότι τα Tannoy δεν ματσάρουν με τίποτα ?
Πως την πάτησες έτσι ?
George,τα αγόρασα,γιατί μου άρεσαν :) ,γνωρίζοντας εκ των προτέρων τα προβλήματα που θα αντιμετώπιζα. :) :wink:
Τέσσερα χρόνια μου πήρε αυτή η αλλαγή,δηλ. να αντικαταστήσω τα εδώ και εικοσαετίας ηχεία μου,που ελπίζω να τα θυμούνται κάποιοι παλαιότεροι,τα KEF 105 II. :lol:

Έκανα έναν χρόνο να τους ταιριάξω ενισχυτικά,δοκιμάζοντας όλους τους πιθανούς και απίθανους συνδιασμούς. :) :|

Εκανα έναν χρόνο για να επιλέξω πηγή :) :|

Ελπίζω να σας έπεισα για την διάθεση και υπομονή που διαθέτω... :) :) :)

Τι ήθελα να πετύχω?

1ον. να παίζω ΔΥΝΑΤΑ μεν,ΞΕΚΟΥΡΑΣΤΑ δε.

2ον. να έχω ΜΟΥΣΙΚΟΤΗΤΑ αλλά και ΑΝΑΛΥΣΗ.

3ον. να έχω ΒΑΘΥ χαμηλό,χωρίς να μπουμάρει ο χώρος.

4ον. να έχω ΔΙΑΥΓΕΙΑ και ΑΕΡΑ στίς υψηλές συχνότητες,χωρίς να ξύνουν ή να τσιρίζουν

5ον. να έχω ΓΛΥΚΕΣ και όσο γίνετε περισσότερο ΖΩΝΤΑΝΕΣ μεσαίες.

6ον. να έχουν τέτοια σχεδίαση και σχήμα,ώστε να μπορούν να μπούν σε ένα σαλόνι σπιτιού.

7ον. "να απλώνω τα πόδια μου μέχρι εκεί που φτάνει το πάπλωμα",πράγμα το οποίο σημαίνει,πόσα χρήματα μπορώ να διαθέσω για τον σκοπό αυτόν.

8ον. να αγοράζω διαχρονικά μηχανήματα με σκοπό να τα κρατήσω χρόνια,βελτιώνοντάς τα στα σημεία,είτε με καλύτερη τοποθέτηση,είτε βάζοντας διάφορα "μαντζούνια".

9ον. να αγοράζω ΜΟΝΟΝ εάν κάνω δοκιμή στον χώρο μου,χωρίς να παρασύρομαι απο κριτικές και διθυράμβους.

10ον. να έχω εμπιστοσύνη στον εαυτό μου και στην προσωπική μου επιλογή,γιατί ΑΚΟΥΩ με τα ΔΙΚΑ μου αυτιά, με τα ΔΙΚΑ μου ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΓΟΥΣΤΑ.

Την φράση που έχω σαν υπογραφή,δεν την έβαλα τυχαία... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 

Μηνύματα
4.496
Reaction score
3
Χμμμ, σωστά. Δε μένει, λοιπόν, παρά να ξεκαθαρίσουμε πού πρέπει να τα χώσουμε, και για ποιο λόγο. Διότι, καθώς λέει ο Γιώργης, αλλά και όλα τα τεστ, το ακριβότερο παίζει καλύτερα από το φθηνότερο. Έτσι;
Κώστα,στην πρώτη παράγραφο με βρίσκεις σύμφωνο.

Η δεύτερη όμως,χρειάζετε μια μικρή διευκρίνηση.

Εάν μπορέσουμε και ακούσουμε ίδιας ή και διαφορετικής τιμής μηχανήματα,ένα κάθε φορά με το υπόλοιπο σετ που έχουμε,μπορούμε να βγάλουμε ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ συμπέρασμα. :)
 

Μηνύματα
4.496
Reaction score
3
Μπα, δε νομίζω. Το "ότι πληρώνεις παίρνεις" είναι τόσο γενικός κανόνας όσο και λάθος.
Αν ήταν έτσι δε θα κάναμε ποτέ έρευνα αγοράς για τίποτα.
Θα επιλέγαμε το ακριβότερο που βαστάει η τσέπη μας και θα είχαμε εξασφαλισμένη την επιτυχία.

Το matching για το οποίο πολλοί θέλουν να αφορίσουν έχει να κάνει ΚΑΙ με αυτό.
Δείτε το πιό σφαιρικά,
matching είναι ακόμα και η επιλογή των "καλύτερων" δυνατών συσκευών σύμφωνα με την τσέπη μας. (εννοείται το "καλύτερο" στα ακουστικά γούστα και κριτήρια του καθενός)

Οσον αφορά το θέμα live ως ΑΠΟΛΥΤΟ ΜΕΤΡΟ απόλαυσης μου έτυχε μια φορά να ακούσω live οργανα σε μια ταβέρνα και ήθελα να σηκωθώ να φύγω.
ΠΡΟΦΑΝΩΣ κάτι είχε πάει στραβά με το MATCHING ευρύτερα. Μπορεί να μην ματσάρανε οι μουσικοί μεταξύ τους ξέρω γώ ?

Επίσης η τζούφια λάμπα που αναφέρθηκε που σφυράει και ρεύεται ΠΡΟΦΑΝΩΣ κάνει έτσι επειδή δεν ματσαρίστηκε σωστά.  

Οσο για τα REHDEKO είχα την τύχη να τα άκουσω ΚΑΙ αματσάριστα (λάθος στήσιμο σας λέει τίποτα ?) ΑΛΛΑ ΚΑΙ σωστά ματσαρισμένα.
Στην πρώτη περίπτωση έπαιζε σαν το ραδιόφωνο του παππού ίσως και χειρότερα.
Στην δεύτερη ήταν απλά ΜΑΓΕΙΑ. Ισως το "μουσικότερο" άκουσμα που είχα ποτέ.
Δεν ΠΙΣΤΕΥΑ ΣΤ' ΑΥΤΙΑ μου. Ακουσα περί τα 5 λεπτά εκτός sweet spot (πάνε 7-8 χρόνια από τότε) και ακόμα θυμάμαι τι τραγούδι έπαιζε (CALEXICO) και έκτοτε προσπαθώ να πλησιάσω αυτό το άκουσμα, να το ακούσω κάπως έτσι στο σύστημά μου αλλά ΜΑΤΑΙΑ.

Αυτό που με ενοχλεί ρε παιδιά (με όλη την ειλικρίνεια και χωρίς να θέλω να θίξω κανέναν) παντού και πάντα είναι να προσπαθούμε να πείσουμε τους άλλους ότι εμείς βρήκαμε την περιβόητη ΑΛΗΘΕΙΑ και την ξέρουμε με κλειστά μάτια ενώ όλοι ψαχνόμαστε. Αλλιώς.. ΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ?

Εντάξει κάποιοι ξέρουν περισσότερα από κάποιους άλλους, και άλλοι έχουν περισσότερες εμπειρίες, αλλά και ο τρόπος που αυτοί το εκφράζουν ΠΑΙΖΕΙ ΡΟΛΟ.

Α και για να μην το ξεχάσω, Κε Κόγια, η καλή εμπειρία του ουδέτερου συστήματος δεν επαναλήφθηκε πολλές φορές γιατί ο άνθρωπος τότε είχε κάνει τόση δουλειά με το θέμα.. ματσάρισμα που δύσκολα μπορεί να πράξει κάποιος.
Και για να καταλάβετε τι εννοώ μιλάμε για ΠΡΩΤΙΣΤΩΣ ΓΙΑ ΤΟ ΧΩΡΟ.

Ο ΧΩΡΟΣ για παράδειγμα είναι για μένα το πρώτο και βασικότερο και ΟΦΘΑΛΜΟΦΑΝΕΣΤΕΡΟ" (βλέπουμε με τα αυτιά μας έτσι δεν είναι ?) ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ MATCHING.

πχ :
Χοντρά χοντρά, τα μεγάλα ηχεία θέλουν ΜΕΓΑΛΟ χώρο, τα περισσότερα τουλάχιστον.
Ο ΧΩΡΟΣ μας τις περισσότερες φορές ΕΙΝΑΙ ΔΕΔΟΜΕΝΟΣ.
Είναι τα σπίτια μας. Εχουμε περιορισμένες αποστάσεις δεξιά αριστερά πίσω και εμπρός των ηχείων.
Κάποια λοιπόν ηχεία για παράδειγμα θα "βολευτούν" καλύτερα στο χώρο αυτό ενώ κάποια άλλα όχι. Αυτό δεν είναι MATCHING ? TI EINAI ?
Μπάμπη,λες πολλές αλήθειες,τις οποίες ενώ τις γνωρίζουμε τις περισσότερες φορές,τις προσπερνάμε... :| :? :(

Εγώ απλώς χρωμάτισα μερικές προτάσεις απο τις αλήθειες... :wink:
 

Μηνύματα
8.294
Reaction score
3.579
Γιώργο Αναμ/δη,
χαίρομαι που έχεις σχεδόν καταλήξει.
Ο δέκα εντολές σου είναι σοφές .
Αν όντως πέτυχες το ήχο που ήθελες και όπως μας τον περιγράφεις, θα πρέπει να είσαι ευτυχισμένος ηχητικά.


Υ.Γ Ευτυχώς, δεν με παρεξήγησες με αυτά που σου είχα γράψει χθες .
Καλό βράδυ
 

Μηνύματα
4.927
Reaction score
51
Γιώργο πραγματικά με κάλυψες με τον δεκάλογο σου!!!
(Μην ξεχνάς όμως ότι στην Ιθάκη μόλις φτάσεις σε περιμένουνε και 200 μνηστήρες, και είσαι και 20 χρόνια γερασμένος). :wink:
 

Μηνύματα
402
Reaction score
2
Αύγουστος 2005,
Έρχεται στο κατάστημα ένα παλικάρι, το οποίο ήθελε να δώσει 7000ευρώ για ένα σύστημα.
Το παιδί ήρθε οργανωμένο, με τα δικά του δισκάκια, τη δική του μουσική, έχει αλλάξει γνώμη μέσα από αυτά που έχει ακούσει από ακριβά συστήματα και έχει αποφασίσει ότι τα ακριβά συστήματα είναι για επιδέξια (καλογραμμένα) δισκάκια , γιατί όλοι του έλεγαν ότι είναι για πέταμα οι εγγραφές του (δεν ήταν οι καλύτερες ήταν αλήθεια, αλλά δυστυχώς αυτά μπορούμε να αγοράσουμε από τα καταστήματα).
Στήνουμε ένα σύστημα ακριβό, γύρω στα 8000ευρώ με καλώδια και λοιπά μαντζούνια και το παλικάρι τρελαίνεται από τον τρόπο που αποδίδει τις «κακές» εγγραφές. Αέρας, ύψος, πλάτος, δυναμικά, φέρνει και τη σύζυγο η οποία φέρνει τα δικά της δισκάκια (Ελληνικά, αν έχει σημασία το είδος) τρελαίνεται από τον τρόπο που αποδίδει τον Ρέμο και συμφωνούμε για την αγορά.
Έρχεται η ερώτηση, στο χώρο μου θα παίξει καλά? Και η απάντηση αν δεν είναι κάτι το τρομερό, μπορεί να αποδώσει ελαφρά καλύτερα ή ελαφρά χειρότερα.
Συμφωνούμε να γίνει επίδειξη του συστήματος στο χώρο του, μου τον περίγραψε και υπήρχαν κάποια «αλλά» που δυστυχώς στο σπίτι του ο ήχος ακολούθησε το δρόμο του «χειρότερα».
Το παιδί έβγαλε 200ευρώ για να μου δώσει, του είπα ότι μου φαίνονται πολλά και απάντησε Μόλις γλύτωσα 7800 και μιλάμε για 200ευρώ?
Για την ιστορία συμφωνήσαμε στα 100.
’ρα η σύνθεση ενός συστήματος περιλαμβάνει και το χώρο, όπως σωστά έχει αναφερθεί από προηγούμενους γραφόντες.

Υ.Γ. Μπορεί να ακουστεί εριστικό αυτό που θα γράψω, αλλά καταλαβαίνω την κόπωση από τη χρόνια ενασχόληση με το αντικείμενο που λέγεται ήχος για ορισμένους που αναμφίβολα έχουν εξαιρετικές γνώσεις και όλα πια τα βρίσκουν ίδια, βαρετά, τους αρέσει να ανακαλύπτουν το επόμενο ¨απατεωνίστικο¨ μηχάνημα ή το επόμενο τίμιο ή την επόμενη τεχνολογία που θα ¨ταράξει¨τα νερά της Hi-Fi κοινωνίας Δεν είναι κακό αυτό, αλλά η προσπάθεια επιβολής της γνώμης τους είναι…

Υ.Γ.2 Δεν μπορώ να καταλάβω τη σφραγίδα που υπάρχει για τον βόρειο ήχο, ο ASR, ο Electrocompaniet, ο AudioNet κ.α. θεωρούνται ¨λαμπρά¨ μηχανήματα?
Ο οποιοσδήποτε ενισχυτής θα γίνει λαμπρός, στενός, όταν κληθεί να οδηγήσει δύσκολο για αυτόν και τις δυνατότητές του, ηχείο.
Όταν ο RG9 ήταν της μόδας, στα μέσα και κάτι της δεκαετίας ’90, γιατί τα τεστ των «ειδικών» ανάφεραν ότι μπορεί να οδηγήσει το οποιοδήποτε ηχείο της κατηγορίας του και εδώ συζητάμε ότι δεν οδηγούσε το Xanadu (αν και υπάρχει ιστορία με τη φάση του ηχείου, που διορθώθηκε σχετικά σύντομα)?
Αν θυμάμαι καλά, μέχρι και ο Τέιλορ το είχε οδηγήσει με Α1001 M.Fidelity (2 x 200/8Ω) κάπου στο ’96 με ’97, με διθυραμβική κριτική για Αγγλικό περιοδικό.

Καλό μήνα!
 

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.994
Reaction score
23.132
Αντώνη, όταν έχεις χρόνο, σε παρακαλώ ανάφερέ μου τα γραφόμενα με τα οποία προσπαθώ να επιβάλλω την γνώμη μου. (Εκτός και αν θεωρείς ως γνώμη το γεγονός, ότι το αναλογικό σήμα είναι ίδιας φύσης με το ηλεκτρικό ρεύμα…).

Για το Xanadu, προφανώς δεν κατάλαβες τα γραφόμενά μου. Όσο για τον RG9, ένας ενισχυτής στερεάς κατάστασης, που αποδίδει 140W στα 8Ω και 145W στα 4Ω, ΔΕΝ μπορεί να οδηγήσει οποιοδήποτε ηχείο της κατηγορίας του, μην τρελαθούμε εντελώς. Εκτός κι αν θυμάμαι λάθος, ρε παιδί μου…

Όσο για τις διάφορες «απατεωνιές», εντός ή εκτός εισαγωγικών, και άλλα τινά, έχω που γράφω-σβήνω κάτι σχετικό εδώ και μήνες. Όταν το ολοκληρώσω και πάρω έγκριση από το Γενικό Διαχειριστή, διότι δεν υφίσταται περίπτωση να δεχθεί να το δημοσιεύσει κάποιο περιοδικό, τότε θα το απολαύσεις.
 

Gebreselassie

Μαύρος!
Μηνύματα
31.217
Reaction score
3.896
Το παιδί έβγαλε 200ευρώ για να μου δώσει, του είπα ότι μου φαίνονται πολλά και απάντησε...
Sorry για την παρένθεση, αλλά τα καλά να λέγονται και αυτό έπρεπε να το επισημάνω.

Αγαπητέ Αντώνη τα 100 ευρώ που δεν πήρες, τα κέρδισες εις τριπλούν. Μακάρι όλοι να είχαν αυτού του είδους την επαγγελματική προσέγγιση. Τα σέβη μου.
 


Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.015
Μηνύματα
3.038.247
Members
38.523
Νεότερο μέλος
seos
Top