- Μηνύματα
- 14.045
- Reaction score
- 11.740
Ά ρε Κώστα φωτιά που μου άναψες, μετά από 9 χρόνια με τη CRT EIZO να ζαχαρώνω τη HP LP2475W...
:143::135::143:Ά ρε Κώστα φωτιά που μου άναψες, μετά από 9 χρόνια με τη CRT EIZO να ζαχαρώνω τη HP LP2475W...
Ξανατσέκαρέ το...οχι δε το λεω αναποδα.Οσο τα κελβιν χαμηλωνουν ψυχραινει το χρωμα "γενικα" και θερμαινει οσο ανεβαζουμε κελβιν.
Η θερμοκρασία των λαμπτήρων πυρακτώσεως είναι γύρω στα 2500k, οι τungsten φωτογραφικές λαμπες είναι στα 3200k, η θερμοκρασία χρώματος στη λιακάδα στις 12:00 είναι γύρω στα 5500k, και σε συννεφιά αρκετά παραπάνω.Υπάρχουν 2 iso πρότυπα d50 & d65, και αντίστοιχες λάμπες για αξιολόγηση δοκιμίων (η d50 είναι μακράν πιο διαδεδομένη).Το ζητούμενο με την ρύθμιση του της θερμοκρασίας χρώματος είναι η προσομοίωση του λευκού του χαρτιού μας. Οι περισσότεροι καταλήγουν στο ότι η τιμή D65 βοηθά περισσότερο προς αυτή την κατεύθυνση ενώ το D50 είναι ελαφρώς πιο μουντό ή κιτρινίζων. Όμως αν διαθέτoυμε μικρό θάλαμο προεπισκόπισης δοκιμίων στα d50 τότε θα ήταν καλό να θέσουμε την τιμή της οθόνης στα d50. Άρα, για γενική χρήση, η τιμή D65 προσομοιώνει καλύτερα το λευκό του χαρτιού και είναι προτιμότερη.Οχι δε το λεω αναποδα.Οσο τα κελβιν χαμηλωνουν ψυχραινει το χρωμα "γενικα" και θερμαινει οσο ανεβαζουμε κελβιν.
Να σας πω κατι πολυ πολυ απλο...Ξανατσέκαρέ το...
Άλλο πράγμα εξισορρόπηση λευκού κατά τη λήψη μίας φωτογραφίας ή ενός βίντεο και άλλο πράγμα η θερμοκρασία λευκού ενός μέσου απεικόνισης...Να σας πω κατι πολυ πολυ απλο...
Ανοιξτε μια φωτο RAW αν οχι μια σωστη εικονα ας πουμε ενα στοχο η νταμακια, και παιξε με το WB απο το 1700-3200-4000-5000-6500-8000 και δειτε ποτε μπλεδιζει κ ποτε κοκκινιζει.:126:
Mια πρώτη ιδεά,εν τάχυ,για να δεις κάποιες χονδρικές διαφορές.Προσωπικά δεν έχω καταλάβει τις διαφορές των πάνελ, πχ PVA, H-IPS, H2-IPS και S-IPS.
Κανείς???
Ακριβώς και τα 2 δεν ξέρω να σου πω(και αν δεν τα μετρήσει καποιος δεν μπορεί να σου πεί).To a-si TFT/PVA που φοράει πχ αυτή, πως συγκρίνεται με το H-IPS της ΗΡ?
Ακριβώς και τα 2 δεν ξέρω να σου πω(και αν δεν τα μετρήσει καποιος δεν μπορεί να σου πεί).
Βάση της τεχνολογίας τους θεωρητικά το PVA έχει καλύτερο ANSI contrast(πιθανώς και καλύτερο μαυρο) ενώ στο H-IPS υπερτερεί σε γωνία θέασης και,μάλλον,σε χρόνο απόκρισης.
All modern matrices can be divided into three types: TN, IPS and *VA. TN-matrices have the smallest response time, but can’t boast big viewing angles or high contrast ratio or good color reproduction, which makes them in fact fitting for games and simple office work only. A monitor on a TN matrix would be the worst choice for serious work. You can easily tell a TN matrix from any other type by a strong darkening of the image when it is viewed from below, even at a small angle.
Monitors on IPS matrices seem to be the closest to my ideal of versatility and could aspire to be called the best if it were not for two problems: low contrast ratio (no better than with TN matrices) and a characteristic violet hue that appears in black color when the screen is viewed from a side (by the way, it is this violet hue that visually differentiates IPS matrices from *VA ones). On the other hand, monitors on IPS matrices have very good viewing angles and feature an excellent color reproduction, thus they are the only sensible choice for working with photographs among all LCD monitors. Considering that the response time of the latest IPS matrices is approaching that of TN matrices, thus allowing to play dynamic games, monitors on IPS matrices will be a good choice for home use.
Τάδε έφηMVA and PVA matrices boast an excellent contrast ratio and viewing angles, but they are not very responsive: the response time degenerates quickly as the difference between the initial and final states of the pixel is decreasing. Thus, such monitors suit badly for playing games. They also have some problems with color reproduction – they are worse than IPS matrices in this respect, so MVA and PVA matrices both are unsuitable for working with color. On the other hand, thanks to the high contrast ratio, such monitors will be an excellent choice for working with text, line drawings, and will make a good home device, if you don’t need a high-speed matrix. Choosing between PVA and MVA, it’s better to go PVA as they have a much better contrast ratio and repeatability of quality from model to model. Moreover, if you’re targeting a 17” model, there’d be no choice at all since 17” MVA-based LCD monitors are not manufactured anymore. If you go MVA, pay attention to the level of black color (you have to turn the monitor on in a dim room for that, though), since matrices from different companies are greatly different in quality, not always providing a really high contrast ratio. MVA and PVA matrices can be easily spotted among the others by the lack of any artifacts when you take a look at them from a side – no violet hue in black areas and no darkening when viewed from below.
Στην περίπτωση μίας φωτογραφικής/βίντεο λήψης ή στο πέιραγμα του αρχείου raw, προσπαθούμε να ταιριάξουμε την χρωματική αντίληψη του αισθητήρα με μία δεδομένη πηγή φωτός συγκεκριμένης θερμοκρασίας, που φώτιζε το θέμα κατά την λήψη, ώστε να πάρουμε ουδέτερο χρωματικό αποτέλεσμα. Αν λοιπόν για παράδειγμα, έχουμε μία λήψη με λευκό φως 5000Κ και δώσουμε στη μηχανή 7000Κ, η μηχανή θα θεωρήσει πως το λευκό μας είναι στους 7000Κ και ό,τι χαμηλότερο θα αποδωθεί κιτρινοκοκκινωπό. Κοινώς, στη φωτογραφία, εξισορρόπηση λευκού με υψηλότερη θερμοκρασία από της πηγής φωτός, "θερμαίνει" τα χρώματα και με χαμηλότερη από την πηγή φωτός, τα "ψυχραίνει".Eχω την εντυπωση οτι λεμε το ιδιο πραγμα με αλλα λογια...:139:
Αντίστοιχα υπάρχουν color profiles και κάρτες αναφοράς που φωτογραφίζειςκαι γιατί να πιστέψουμε ότι η φωτογραφική έχει σωστή εγγραφή χρώματος; Και έστω ότι έχει... σε ένα μήνα θα έχει την ίδια απεικόνιση;
Πως γίνεται το καλιμπράρισμα των φωτογραφικών μηχανών;
Στη φωτογραφική, τι έχουμε;
Υπάρχει κανένας λόγος να μην χρησιμοποιηθούν τα it8 που χρησιμοποιούντε και στα scanner;Αντίστοιχα υπάρχουν color profiles και κάρτες αναφοράς που φωτογραφίζεις
για να την βαθμονομείς περιοδικά.
...