Oλοκληρωμένος που δεν σκουριάζει . . . άλλο

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.992
Reaction score
59.810
Να μεταφρασω λιγο τον Kospe...
Εδω και χρονια ειναι σαν να διαβαζουμε το ιδιο θρεντ
παραλλαγμενο εμμονικα απο τους ιδιους και τους ιδιους.
Εν τω μεταξυ οι λαμπες και το δικαναλο, μην εχοντας ακουσει τα νεα, αρνουνται να πεθανουν.
Οψομεθα.....
Έστω και αν δεν γνωρίζουμε πού πηγαίνουμε,τουλάχιστον είμαστε σταθερά σε...καλό δρόμο. ;)
Τι γελάτε βρε καθάρματα? :biggrin:

Όλα δικά της είναι!
Επειδή σας δίνει το δικαίωμα χρήσης? Κόλπο είναι!:lol:
Και μην ξεχνάμε ότι ...έχει πάντα δίκιο...σε όλα,επί παντός...επιστητού και μη. :oops:
Γι αυτό και ο υποφαινόμενος δεν παντρεύεται.Για να μην έχανε...το δίκιό του. ;)
 

Μηνύματα
2.703
Reaction score
5.787
Συμφωνώ μαζί σου για τις στάθμες, κι εγώ δεν είμαι από τους.."ήσυχους" ακροατές, συνήθως ακούω σε κανιβαλιστικές στάθμες, επομένως ούτε για μένα θα αποτελούσε επιλογή ο συγκεκριμένος ενισχυτής για το κυρίως μου σύστημα, όμως...το να χαρακτηρίζεται από κάποιους ως χάλιεντ ένα μηχάνημα ΧΩΡΙΣ να το έχει ακούσει είναι τουλάχιστον εξοργιστικό(εκτός αν ακούει σπίτι του με τον ongaku):wink:
Post automatically merged:

.....το ότι όλοι έχουν άποψη στο πως μπορεί να παίζει ένα μηχάνημα χωρίς να το έχουν ΠΟΤΕ ακούσει από κοντά είναι πράγματι εντυπωσιακό!:headbang:
Προφανώς κι οι επικριτές του έχουν όλοι καλύτερα ενισχυτικά, ηχεία, πηγές, καλώδια κλπ στο τσαρδί τους....:lol::lol:
Σίγουρα το συγκεκριμένο ενισχυτικό δεν είναι τέρας ισχύος, όμως για κάποιον που ακούει σε χαμηλές - μέτριες στάθμες και σε μικρό-μέσο χώρο ακρόασης μπορεί να αποτελέσει μια από τις λίγες πιθανές ποιοτικές επιλογές.
Δηλαδή ένα αυτοκίνητο 500cc με 45 HP όταν πηγαίνει με 30Km/h είναι καλύτερο από ένα 2000cc 200HP που κινείται με την ίδια ταχύτητα;
 



Μηνύματα
414
Reaction score
891
Θέλω να τρολάρει κάποιος ένα group από reviewers, να τους στείλει τίποτα λαμπάτα τέρατα μονομπλόκ που να μην μπορείς να δεις μέσα, αλλά από μέσα να έχει τίποτα ενισχυτές τύπου crown, έτσι για να δούμε τί θα πουν στο κείμενο της κριτικής τους. Θα ήθελα πολύ να το διαβάσω αυτό.
 

leandros

Πάρτε παθητικά!
Μηνύματα
3.213
Reaction score
6.123
Δηλαδή ένα αυτοκίνητο 500cc με 45 HP όταν πηγαίνει με 30Km/h είναι καλύτερο από ένα 2000cc 200HP που κινείται με την ίδια ταχύτητα;
Αν θέλουμε οπωσδήποτε μια απάντηση στο ερώτημα σου, τότε ένα test drive (δοκιμή ελληνιστί) είναι μονόδρομος για να βγάλουμε ασφαλή συμπεράσματα
.Αφού οδηγήσω λοιπόν και τα δύο πρώτα, θα μπορέσω να σου απαντήσω πιο κινείται καλύτερα στη ταχύτητα των 30km/h. Το 500αράκι είναι φτιαγμένο για τέτοιες ταχύτητες, το 2λιτρο με τα 200hp από την άλλη μπορεί και να δυσανασχετεί μέσα στη κίνηση...μπορεί και όχι....
Αν όλα τα οχήματα έκαναν για τα πάντα δε θα υπήρχαν τόσες μάρκες, τόσα διαφορετικά αμαξώματα, τόσοι διαφορετικοί κινητήρες, τόσο τρόποι μετάδοσης τις κίνησης, κ.τ.λ.
Το ίδιο ισχύει και κατ επέκταση στο αγαπημένο μας χόμπυ.
ΔΕ μπορεί να επιβάλει κανείς τη δική του άποψη στους άλλους για το χώρο, το τρόπο και σε τι στάθμη θα ακούει ο καθένας τη μουσική του, και πόσο μάλλον το τι ποσό θα βγει από τη τσέπη του άλλου για το σκοπό αυτό.
 

Μηνύματα
14.031
Reaction score
11.719
Πετρο μου, πως αντιμετωπιζεις το θεμα παντοφλα - τσοκαρο ?
Με συζήτηση και κατανόηση φυσικά. Βέβαια ο άντρας είναι η κεφαλή της οικογένειας και η σύζυγος υποτάσσεται.
Α και μην ξεχάσω, το σπίτι είναι δικό μου.
 

leandros

Πάρτε παθητικά!
Μηνύματα
3.213
Reaction score
6.123
Θέλω να τρολάρει κάποιος ένα group από reviewers, να τους στείλει τίποτα λαμπάτα τέρατα μονομπλόκ που να μην μπορείς να δεις μέσα, αλλά από μέσα να έχει τίποτα ενισχυτές τύπου crown, έτσι για να δούμε τί θα πουν στο κείμενο της κριτικής τους. Θα ήθελα πολύ να το διαβάσω αυτό.
Μόνο αν είναι reviewer.... ακουστικών βαρυκoίας (λόγω κώφωσης) δε θα μπορέσει να καταλάβει τη διαφορά!!:lolsign::lolsign:
Καλός ο ..κραουνάκης για αυτό που είναι, δηλαδή για ένα μαγαζί, για το...τρίτο σύστημα στο καθιστικό, για το παιδικό δωμάτιο..και όπα καλώς! Τα μονομπλόκ που αναφέρεσε είναι σε άλλη λίγκα:wink::wink:
 


P

PMC

Guest
Δεν εννοώ κάτι τέτοιο.
Όταν έγραψα για παντόφλα και τσόκαρο , εννοούσα ότι το έτερον ήμισυ αρκετών εδώ μέσα θα μας-σας-τους ταράξει στο ξύλο, αν πάνε να βάλουν στο σαλονάκι της 52 ηχεία και 26 subs.

Πρώτο αντε δεύτερο ραντευου πρέπει να τα δηλώνεις αυτά για να μην έχεις .....παρατράγουδα. :dance2: :dance2::dance2:
Post automatically merged:

Πετρο μου, πως αντιμετωπιζεις το θεμα παντοφλα - τσοκαρο ?

Να της πάρετε havajiana που είναι μαλακες.....μαλακες!
Post automatically merged:

HAVAIANAS
Post automatically merged:

 
Last edited by a moderator:

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.992
Reaction score
59.810
Αν θέλουμε οπωσδήποτε μια απάντηση στο ερώτημα σου, τότε ένα test drive (δοκιμή ελληνιστί) είναι μονόδρομος για να βγάλουμε ασφαλή συμπεράσματα
.Αφού οδηγήσω λοιπόν και τα δύο πρώτα, θα μπορέσω να σου απαντήσω πιο κινείται καλύτερα στη ταχύτητα των 30km/h. Το 500αράκι είναι φτιαγμένο για τέτοιες ταχύτητες, το 2λιτρο με τα 200hp από την άλλη μπορεί και να δυσανασχετεί μέσα στη κίνηση...μπορεί και όχι....
Αν όλα τα οχήματα έκαναν για τα πάντα δε θα υπήρχαν τόσες μάρκες, τόσα διαφορετικά αμαξώματα, τόσοι διαφορετικοί κινητήρες, τόσο τρόποι μετάδοσης τις κίνησης, κ.τ.λ.
Το ίδιο ισχύει και κατ επέκταση στο αγαπημένο μας χόμπυ.
ΔΕ μπορεί να επιβάλει κανείς τη δική του άποψη στους άλλους για το χώρο, το τρόπο και σε τι στάθμη θα ακούει ο καθένας τη μουσική του, και πόσο μάλλον το τι ποσό θα βγει από τη τσέπη του άλλου για το σκοπό αυτό.
Χωρίς επιθυμία αντιπαράθεσης,αυτά τα σχόλια παραπέμπουν συνειρμικά σε δεκάδες editorial των πάλαι ποτέ "4Τ" με τον ΚΚ να σκίζεται να πείσει το κοινό πόσο εσφαλμένη ήταν η νοοτροπία του στυλ ΄΄δεν χρειάζομαι αμάξι με ιπποδύναμη ανώτερη των 60 hp ή ψαγμένη οδική συμπεριφορά αντί απόλυτης άνεσης αφού...δεν τρέχω΄΄.

Και αυτό διότι την υψηλή ιπποδύναμη τις γρήγορες ρεπρίζ και την οδική συμπεριφορά ΄΄μοιρογνωμόνιο΄΄ μπορεί ο οδηγός να τα χρειαζόταν μια φορά στις εκατό,αλλά όταν θα τα χρειαζόταν η παρουσία τους μπορεί να σήμαινε όλη τη διαφορά ανάμεσα σε ασφαλές προσπέρασμα ή ελιγμό και...δυστύχημα με όλα τα επακόλουθα του δεύτερου.

Ευτυχώς όμως που τα δυστυχήματα υψηλής πιστότητας τείνουν να μην είναι...θανατηφόρα,για τον ίδιο το χρήστη τουλάχιστον.;)
 
Last edited:

leandros

Πάρτε παθητικά!
Μηνύματα
3.213
Reaction score
6.123
Χωρίς επιθυμία αντιπαράθεσης,αυτά τα σχόλια παραπέμπουν συνειρμικά σε δεκάδες editorial των πάλαι ποτέ "4Τ" με τον ΚΚ να σκίζεται να πείσει το κοινό πόσο εσφαλμένη ήταν η νοοτροπία του στυλ ΄΄δεν χρειάζομαι αμάξι με ιπποδύναμη ανώτερη των 60 hp αφού...δεν τρέχω΄΄.

Και αυτό διότι την υψηλή ιπποδύναμη τις γρήγορες ρεπρίζ και την οδική συμπεριφορά ΄΄μοιρογνωμόνιο΄΄ μπορεί ο οδηγός να τα χρειαζόταν μια φορά στις εκατό,αλλά όταν θα τα χρειαζόταν η παρουσία τους μπορεί να σήμαινε όλη τη διαφορά ανάμεσα σε ασφαλές προσπέρασμα ή ελιγμό και...δυστύχημα με όλα τα επακόλουθα του δεύτερου.

Ευτυχώς όμως που τα δυστυχήματα υψηλής πιστότητας τείνουν να μην είναι...θανατηφόρα,για τον ίδιο το χρήστη τουλάχιστον.;)
Έχεις απόλυτο δίκιο για τις δυνατότητες που σου δίνει ένα δυνατό μοτέρ... από την άλλη όμως, έχεις οδηγήσει honda s-2000 στη κίνηση??
Είναι απορίας άξιο, ποιος υποφέρει περισσότερο, το αυτοκίνητο ή ο οδηγός??;);)
 


Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.992
Reaction score
59.810
Έχεις απόλυτο δίκιο για τις δυνατότητες που σου δίνει ένα δυνατό μοτέρ... από την άλλη όμως, έχεις οδηγήσει honda s-2000 στη κίνηση??
Είναι απορίας άξιο, ποιος υποφέρει περισσότερο, το αυτοκίνητο ή ο οδηγός??;);)
Οφείλω να σημειώσω ότι επικαλείσαι μη παραλληλίσιμη προς δεδομένα υψηλής πιστότητας περίπτωση,ένα θρυλικό - και προσιτό ως προς την προσφερόμενη οδηγική εμπειρία - μοντέλο με κινητήρα V-TEC ρυθμισμένο ΄΄από τη μάνα του΄΄ ν'αποδίδει ωφέλιμες τιμές ιπποδύναμης και ροπής σε υψηλές - άνω των 4000 - στροφές.Με κόκκινη ζώνη στροφών εκκινούσα γύρω στις 8000.Και άμα σου ΄΄ξέφευγε΄΄ η ουρά σε στροφές ή ελιγμούς την είχες βαμμένη.

Πιο εύστοχο παράδειγμα για την κατάσταση θεωρώ ότι θα ήταν τα σπορ Mazda RX-7 MkII & RX-8 με τους Wankel κινητήρες. ;)
 
Last edited:


leandros

Πάρτε παθητικά!
Μηνύματα
3.213
Reaction score
6.123
Δηλαδή θα υποφέρει λιγότερο ένα Subaru 600 κυβικών οκ πασο Χαχαχαχα
Βασίλη, αυτό που θέλω να πω είναι ότι κάθε μηχάνημα, είτε είναι αυτοκίνητο, είτε ενισχυτής είναι φτιαγμένο για να ανταποκριθεί από άθλια έως τέλεια,(ανάλογα και τη ποιότητα κατασκευής του) σε συγκεκριμένες απαιτήσεις κι όχι σε ότι μας έρθει στο κεφάλι να του ζητήσουμε να κάνει.
Υπ αυτή την έννοια κάποιος που θέλει να ακούσει σε χαμηλές ως μέσες στάθμες, έχει τη δυνατότητα να διαλέξει μετά από δοκιμή και μηχανήματα μικρότερης ισχύος, πιο ευαίσθητα ηχεία, ή ότι άλλο ικανοποιεί τις ΔΙΚΕΣ του ανάγκες και γούστα,κι όχι των άλλων...
 




leandros

Πάρτε παθητικά!
Μηνύματα
3.213
Reaction score
6.123
Οφείλω να σημειώσω ότι επικαλείσαι μη παραλληλίσιμη προς δεδομένα υψηλής πιστότητας περίπτωση,ένα θρυλικό - και προσιτό ως προς την προσφερόμενη οδηγική εμπειρία - μοντέλο με κινητήρα V-TEC ρυθμισμένο ΄΄από τη μάνα του΄΄ ν'αποδίδει ωφέλιμες τιμές ιπποδύναμης και ροπής σε υψηλές - άνω των 4000 - στροφές.Με κόκκινη ζώνη στροφών εκκινούσα γύρω στις 8000.Και άμα σου ΄΄ξέφευγε΄΄ η ουρά σε στροφές ή ελιγμούς την είχες βαμμένη.

Πιο εύστοχο παράδειγμα για την κατάσταση θεωρώ ότι θα ήταν τα σπορ Mazda RX-7 MkII & RX-8 με τους Wankel κινητήρες. ;)
Θα μπορούσε να γίνει και χειρότερο το σενάριο, αν έλεγα πχ για ένα ford escort mkii rs2000, ή και εφιάλτης αν μίλαγα για ένα supermirafiori 2000..
Ή ακόμα χειρότερα...crownακης:roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:
 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • Zizik
    Safety Last
  • PeterMeni
    DIY - "Επαγγελματίας"

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.649
Μηνύματα
3.021.537
Members
38.475
Νεότερο μέλος
Nikits44
Top