Tα 5 γρηγοροτερα...


Μηνύματα
1.541
Reaction score
5
οταν ειχα ενα 200sx... ελαχιστα πειραγμενο... (ετσι για την φαση, επειδη εμπαινα πιστα να μη μου λαγκαρει το τουρμπο στις εξοδους), σε μια κοντριτσα στο δρομο με περασε ενα punto GT κωλοπειραγμενο... φυσικα για τα πρωτα 200μετρα γιατι μετα γινοταν παρτυ απο το αστεια κοντο σασμαν των κουβαδων (fiat)...
Μπορει να σκεφτηκε πολλα ο οδηγος που με "περασε", αλλα σιγουρα δε θα ηταν η σκεψη του: "το πουντο ειναι καλυτερο απο το 200sx"...
Αντιστοιχα λοιπον μη συγκρινετε λοιπον... ακριβα σπορ αμαξια (Ferrari etc) με σκυλοπειραγμενους κουβαδες (Golf!!!) των 30.000ευρω... (το skyline το αφηνω εξω γιατι εχει τεχνολογια κινησης που μεχρι και η πορσε αντεγραψε στα ακριβα καρερα 4, πολυ αργοτερα...)
 


Μηνύματα
2.632
Reaction score
2
All-wheel steering. Μαλλον αυτο εννοει. Υπαρχει και καλυτερος ορος, αλλα παει καιρος απο τοτε που τα διαβαζα κ δεν τον θυμαμαι :cool_3:
 

Μηνύματα
2.318
Reaction score
1
Απάντηση: Tα 5 γρηγοροτερα...

ενεργητική ανάρτηση και ενεργητικό στρίψιμο , έχει και άλλα πολλά ...
 

Μηνύματα
8.256
Reaction score
5
Δεν έχει καμμία Porsche all wheel steering. Μήπως το μπερδεύεις με το all wheel drive?
To all wheel steering είναι πρόβλημα στους αγώνες, δεν αρέσει στους οδηγούς.
Μην ξεχνάμε ότι και ένα Citroen (ΖΧ; Xantia ήταν; δεν θυμάμαι) είχε τέτοιο, πριν χρόνια. Το έβγαλαν.
Τώρα χρησιμοποιείται μόνο σε φορτηγά...

Επίσης οτιδήποτε έβαλαν πάνω στο Skyline τότε δεν ήταν πιο τεχνολογικά προηγμένο από την Porsche 959.

Αλλά ας περιμένουμε τον energy να μας πει ποιά τεχνολογία αντέγραψε η Porsche στην 911 Carrera 4.
 


Μηνύματα
8.256
Reaction score
5
Re: Απάντηση: Tα 5 γρηγοροτερα...

ενεργητική ανάρτηση και ενεργητικό στρίψιμο , έχει και άλλα πολλά ...
Απ'όσο ξέρω, ενεργητική ανάρτηση δεν είχε. Πώς ακριβώς το εννοείς;
 

Μηνύματα
8.256
Reaction score
5
Το ΖΧ είχε παθητικό σύστημα τετραδιεύθυνσης.
Σωστός. Απλούστερο μηχανικό σύστημα, αλλά το ίδιο concept. Το Skyline είχε ηλεκτρονικά ελεγχόμενο.
 

Μηνύματα
13.106
Reaction score
164
Σωστός. Απλούστερο μηχανικό σύστημα, αλλά το ίδιο concept. Το Skyline είχε ηλεκτρονικά ελεγχόμενο.
Στις ΖΧ δηλαδή αν από τη μία μεριά καθόταν ο Καφάτος με τον Spresv και από την άλλη εγώ και ο Μελίδης, η ZX θα έκανε κύκλους; :happy_5:
 


Μηνύματα
30.532
Reaction score
51
Re: Απάντηση: Tα 5 γρηγοροτερα...

ενεργητική ανάρτηση και ενεργητικό στρίψιμο , έχει και άλλα πολλά ...

Το Skyline (θα αναφέρομαι κυρίως στις εκδόσεις R34 GT-R V-spec) ΔΕΝ είχε ενεργητική ανάρτηση. Ενεργητική ήταν η ανάρτηση της Citroen Xantia ΙΙ 2.0T Activa (2000cc, Turbo, 8valves, 150PS) που δεν αφήνε το αυτοκίνητο να πέρνει κλίσεις στις στροφές αλλά μέσω μεταβολής τις πίεσης στις φούσκες της ηλεκτροϋδραυλικής ανάρτησης κρατούσε το αμάξωμα απολύτως οριζόντιο (ανεξάρτητα της ταχύτητας εισόδου και εξόδου στη στροφή).
Αυτό ήταν τρομερά εντυπωσιακό και αύξανε σε εκπληκτικό βαθμό τα όρια πρόσφυσης του αυτοκινήτου. Τα Citroen Xantia (Ι & ΙΙ) κρατούσαν πολύ καλά στον δρόμο (και με κορυφαία άνεση πάντα) αλλά η Activa (Χαντια ΙΙ) εκτόξευε τα όρια σε τέτοια επίπεδα που αυτοκίνητα παραγωγής δύσκολα μπορούσαν να πλησιάσουν. Αλλά (γιατί πάντα υπάρχει ένα αλλά) αυτή η νοοτροπία (μηδενικών κλίσεων) έκανε το αυτοκίνητο απόλυτο στο όριο (όπως πχ τα αυτοκίνητα αγώνων) αφού χωρίς κλίσεις το αυτοκίνητο απλά δεν προειδοποιούσε. Αν ο οδηγός ήταν έμπειρος και γνώστης της υψηλής οδήγησης θα "διάβαζε" τις πληροφορίες από το τιμόνι και θα καταλάβαινε. Θα ίδρωνε ίσως στο (ήδη πολύ υψηλό) όριο αλλά θα το πάλευε. Ο άπειρος όμως με την αγορά του αυτοκινήτου απλά υπέγραφε μια σύμβαση με οδική βοήθεια γιατί ήταν δεδομένο ότι κάποια στιγμή θα είχε έξοδο. Κάποιοι την γλύτωσαν με μικρές εξόδους. Κάποιοι με ολικές καταστροφές. Αυτά στην Ευρώπη βέβαια. Στην Ελλάδα ζήτημα να πουλήθηκαν 10-15 κομμάτια. (ΜΗΝ μπερδεύεστε από τα πάρα πολλά Xantia Activa που κυκλοφορούν στην Ελλάδα, συνήθως σε μπορντώ χρώμα....Είναι 1.6 90PS, και το λογότυπο Activa αναφέρεται σε επίπεδο εξοπλισμού. Η 2.0Τ είχε σηματάκι 2.0 στο πλαϊνό μπροστά φτερό και δερμάτινα καθίσματα) Ένα καταστράφηκε μπροστά στα μάτια μου αφού ο οδηγός του (μεθυσμένος) παραβίασε κόκκινο φανάρι στην διασταύρωση Ερμού & Μαιζώνος. Κρίμα.....


Επιστρέφω στο (αγαπημένο μου) Skyline R34 GT-R V-Spec το οποίο είχε ενεργητική 4διεύθυνση (δηλαδή είχε και πίσω υδραυλική κρεμαγιέρα) με την ονομασία Super HICAS (HIgh Capacity Actively controled Suspension). Δούλευε με το υδραυλικό κύκλωμα του μπροστινού συστήματος διεύθυνσης και μέσω αισθητήρων έστριβε και τους πίσω τροχούς πάνω από τα 80km/h. Aυτά στο (σκέτο) HICAS. Στο Super HICAS η πίσω κρεμαγιέρα γινόταν αυτόνομη και ηλεκτρική (σε μια προσπάθεια μείωσης του βάρους και αύξησης της αξιοπιστίας αφού μειώνονταν κατά πολύ τόσο οι σωληνώσεις όσο και το μέγεθος της αντλείας του υδραυλικού κυκλώματος) και μάλιστα με ανεξάρτητο υπολογιστή για τις εντολές και υπολογισμούς.
 



Μηνύματα
30.532
Reaction score
51
:bravo: :bravo: :bravo: :bravo:

RB26DETT (Straight 6, 2600cc, 24V, twin turbo, 328 Hp, 400Nm)

Απλά θεϊκό μοτέρ!!!!
Και με την πίεση στα turbo στα ΜΟΛΙΣ 0.4bar :respect: :respect: :respect:





 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
51









Mε τη σειρά που εμφανίζονται......

Πίσω μπλοκέ διαφορικό (0-100%) ηλεκτρονικά ελεγχόμενο στην R34 GT-R V-spec). To μπροστά διαφορικό ήταν έτσι και αλλιώς μηχανικό μπλοκέ (αλλά όχι ηλεκτρονικά ελεγχόμενο). Η κίνηση (προφανές) και στους 4 τροχούς μέσω ενός 6 τάχυτου κιβωτίου της (κορυφαίας) Getrag

Το μόνο που με χαλάει (ελαφρώς, αφού έχει και αυτή το ψάξιμο που χρειάζεται) η μπροστινή ανάρτηση με γόνατα McPherson.
Εδώ θα ήθελα να υπάρχουν διπλά ψαλίδια......

Η πίσω multi-link ανάρτηση. Προσέξτε την ηλεκτρική κρεμαγιέρα.....
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
51
Μπροστά φρένα με δίσκους 300mm & πίστονες δαγκάνες (πίσω 2πίστονες & 280mm δίσκοι)







Αεροδυναμική εξέλιξη στο πάτωμα με πλαστική ποδιά-air diffuser κάτω από τον κινητήρα και carbon-fiber air diffuser πίσω


 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
51
Είναι πολύ ψηλά στην λίστα των ΤΟΡ10 λατρεμένων αυτοκινήτων μου ο GODZILLA.....

Δεν φαίνεται εεε???? :crazy_3: :crazy_3: :cool_4: :cool_4: :cool_4:
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
51
(χεχεχε....Για να την σπάσω στον Βασίλη......χεχεχε):happy_5: :happy_5: :happy_5: :happy_5:


[youtube]xaztTpsOppg[/youtube]





(όποιος ξέρει το τραγούδι που ακούγεται, αλλά στην λιγότερο bitάτη έκδοση ας μου το αναφέρει παρακαλώ) :happy_4: :cool_4:
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
51
Ένα Tribute στα GTR (με την υπέροχη μουσική του Clint Mansell απ' το Requiem for a dream)


[youtube]EVbKrtLy8Iw[/youtube]



Θαυμάστε αυτό το εκπληκτικό λευκό GTR (της Mine's, ανεβασμένα στα 600 άλογα αλλά εκπληκτικά στημένο)

Part1 [youtube]H-c-nYpic6A[/youtube]

Part2 [youtube]lpfrwfZpUqY[/youtube]
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.884
Μηνύματα
3.066.446
Members
38.626
Νεότερο μέλος
silvain
Top