Tesla


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.088
Reaction score
143.544
Κάτσε να τελειώσει, θα γελάσουμε και μ'αυτη την ιστορία..

Η Δανία συμμετέχει μεν, αλλά αφορά εξολοκλήρου την Σουηδία η ιστορία, τουλάχιστον προς ώρας.


Αν εκνευρίσουν αρκετά τον έλον, τον έχω ικανό να αφήσει τη Σουηδία με τα iD.3 έτσι για χαβαλέ, θα γελάει μέχρι να πεθάνει. 🤪😁😂

Αν ήταν άλλη χώρα θα έλεγα ότι θα κερδίσει η Τέσλα. Στη Σουηδία όμως, πιθανώς να είναι πολύ πιο δύσκολα.

Απ'ότι έχω διαβάσει, μόνο κάποιο ποσοστό των υπαλλήλων θέλουν να μπουν σε collective agreement (μάλλον είναι μειοψηφία). Άρα έχουμε ένα άλλο (μεγάλο) ποσοστό για το οποίο αυτοί οι λίγοι παραβιάζουν τα δικαιώματα του (δεν τους αφήνουν να εργαστούν).

Ειλικρινά τον Έλον τον έχω ικανό να πει "ρε δε γαμιέστε" και να φύγει τελείως απ'τη Σουηδία και να τους αφήσουν τους Σουηδούς με τα ID.3, άσε που θα πηγαίνουν Νορβηγία να ψωνίζουν. 😎
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.726
Reaction score
32.708
Έχει μια αλλεργία στα συνδικάτα. Πιστεύει πως δεν προσφέρουν τίποτα καλό σε μια εταιρεία και στους εργαζόμενους.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.088
Reaction score
143.544
Βρήκα τα εξής στοιχεία, που είναι εντελώς αστεία για το "μέγεθος" του "προβλήματος" όπως "διαφημίζεται" από διάφορα "λινκς" (κατ'αντίστοιχο τρόπο με την "ανάκληση"):

1000009738.jpg


Τα ανωτέρω νούμερα είναι των "απεργών", που ανέρχονται συνολικά (σε ολόκληρη τη Σουηδία) στον εκπληκτικό αριθμό των ...15!

Από τους 15 αυτούς απεργούς, οι 9 δήλωσαν πως λόγω εκβιασμού απεργούν!

Κοντός ψαλμός αλληλούια, λίγες μέρες έμειναν..
 


Μηνύματα
552
Reaction score
2.477
Ακριβώς το αντίθετο.

Ήθελαν να το παρουσιάσουν σαν σημαντική "ανάκληση" εκατομμυρίων δισεκατομμυρίων αυτοκινήτων (ωϊμε τι πάθαμε, τι συμφορά μας βρήκε) ενώ ήταν ένα σοφτγουερ φιξ σύμφωνα με τις υποδείξεις του NHTSA:


Τες πα, "διορθώθηκε". Με ένα ακόμα ΟΤΑ.
Σιγά τα ωα. Σιγά την "ανάκληση"..
ΟΤΑ δίνει 2 κάθε μήνα η Τέσλα..😁🤪🤣
Είχε και "χριστουγεννιάτικο" ΟΤΑ, με παιχνίδια! 🤪
Τες πα.
Τέλος ανάκλησης, ολοκληρώθηκε. 😂

Άντε να δούμε το επόμενο click bait. 😁🤪🤣
Η γυναίκα μου που εκνευριζόταν όταν οδηγώ με outo pilot κλπ (βασικά γιατί ...μου αρέσει !!) εχθές μου έστειλε το πρωτοσέλιδο της "ανάκλησης" σε mail και από κάτω "στα έλεγα εγώ με τις εξυπνάδες που κάνεις - θα μας σκοτώσεις" ::party::party:).
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.088
Reaction score
143.544
Η καλύτερη οδηγική εμπειρία εβερ, σε χιονισμένο δρόμο.

Ομολογουμένως βέβαια, δεν είχα ποτέ 4-κινητο όχημα. Έβαλα και mode για off road, δε ξέρω αν χρειαζόταν, αλλά δεν έκανε κιχ, ούτε ίχνος, δε γλυστράει καθόλου, μηδέν, απίστευτο μου φάνηκε. 🙂

Με 4-εποχων ελαστικά, με σήμανση 3pmsf, που βγήκαν εξαιρετικά στο χιόνι, και ανηφόρες και στροφές και φρένο, συνολικά μια πρωτόγνωρη εμπειρία! ❤❤❤

1000009785.jpg


1000009787.jpg


Σε πολλά κομμάτια ο δρόμος ήταν αρκετά χειρότερα από όσο φαίνεται σε αυτές. Τα υπόλοιπα αυτοκίνητα ήταν σχεδόν όλα με αλυσίδες, κι έβλεπα να γλυστράνε πέρα δώθε, τα προσπερνούσα για πλάκα..

1000009779.jpg


1000009777.jpg


1000009778.jpg


Απάτητο το χιόνι, τους βρήκε απροετοίμαστους, γύρω στους 25-30 πόντους χιόνι είχε, αύριο ανοίγει το χιονοδρομικό στο κοινό για σκι, αύριο θα έχουν καθαρούς δρόμους και μονοπάτια στο χιονοδρομικό, οπότε σήμερα στο σαλέ είχε 2 παρέες όλες κι όλες, φάγαμε σαν άρχοντες. ❤❤❤
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.088
Reaction score
143.544
Δεν ήταν "καλή" η διαδρομή.

Απάτητο ήταν το χιόνι μέσα στο χιονοδρομικό, για να πάμε μέχρι το σαλέ. Βουλιαζε το πόδι μέσα στο χιόνι, 25-30cm βάθος, πέρασε τις μπότες, βραχηκαν κάλτσες, παντελόνια, άστα άστα..😜🤣😁🤪

Ανεβαίνω σε όλα τα κοντινά χιονοδρομικά (3-4) κάθε χρονιά, πάνω από 2 φορές σε όλα κάθε σαιζόν, σήμερα ήταν "δύσκολη" η διαδρομή, ήθελε αλυσίδες σε κάποιες στροφές και ανηφοροκατηφόρες, δεν είναι εύκολα τα πράματα.

Πηγαίνοντας ήταν έτσι σε πολλά σημεία, και αρκετά χειρότερα (δεν είχα μυαλό για φωτογραφίες).
Με τις μπάντες πήγαιναν τα αγροτικά, και αρκετά τζιπ (ντόπιοι):

1000009756.jpg


Γυρνώντας το είχε στρώσει για τα καλά, και κάποια αγροτικά και τζιπ των κατοίκων της περιοχής με χοντρά χιονολάστιχα τρακτερωτά, το κάνανε μαντάρα, είδα πολλά αυτοκίνητα στην άκρη να βάζουν αλυσίδες. Εγώ πήγαινα απίστευτα σταθερά, δεν έχω ξαναδεί τέτοιο πράμα, να μη γλυστράει κιχ.

Ακόμα και χαμηλά μέσα στο χωριό μπαίνοντας, είχε μπόλικο χιόνι στο δρόμο. Εδώ 2 φωτογραφίες από τη γυναίκα μου, μακριά από το χιονοδρομικό, κοντά στο χωριό στο Σέλι (έχει κάτι στροφές κάτσε καλά με γερή ανηφόρα), που έλεγε συνέχεια να πηγαίνω πιο αργά 😜🤪🤣😁

1000009791.jpg


1000009792.jpg


Αλλά δε γλυστρουσε καθόλου ρε! Ανμπιλιβαμπλ..

Επίσης ήταν πολύ βοηθητικό το φρένο του regeneration στην κατηφόρα, την έκανε πανευκολη. Πατούσα φρένο μόνο για "τεστ"..

Η εντύπωση που μου έμεινε, είναι πως πρόκειται για πολύ καλοστημένο αυτοκίνητο, που δεν "μασάει" στα δύσκολα.



ΥΓ. Μου είπαν από το σαλέ ότι περίμεναν στις 7 το απόγευμα να περάσει μηχάνημα να καθαρίσει το δρόμο για να έρθουν φορτηγά με πράγματα και φαγητά για αύριο, πχ δεν είχε γλώσσα μοσχαρίσια, την περίμενε αργά. Κατεβαίνοντας, είδα εκχιονιστικό να ανεβαίνει, κόντεψα να βγω εκτός δρόμου για να περάσει. Δεν καθάριζε στο ανέβασμα, στο κατέβασμα θα καθάριζε.
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.088
Reaction score
143.544
Μερικά στοιχεία από τη διαδρομή επιστροφής, όπου το χιόνι έγινε βροχή πριν τη Βέροια και συνέχισε βροχή σε όλη τη διαδρομή.

1000009795.png


Στο βουνό έφτασα με 51% μπαταρία, πήγε 49% πριν ξεκινήσω επειδή άναψα θέρμανση πριν μπούμε.

Έφτασε με 29% Καλαμαριά, πήγαμε για καφεδάκι.
Τελικά στο σπίτι έφτασε με 25% μπαταρία, δηλαδή υπολειπόμενη αυτονομία 135 χλμ, με βάση την κατανάλωση αυτής της διαδρομής (παραπάνω βγάζει).

1000009796.png


Λίγο πάνω από τα όρια (μέχρι 137 λέει πήγα), τόσο στο δρόμο της Βέροιας όσο και μετά μέχρι Θεσσαλονίκη, όπου δεν είχε κίνηση βέβαια. Έβρεχε καλά, και σε σημεία είχε κίνηση από φορτηγά.

ΥΓ. Με την ταχύτητα που πήγαινα, πολύ αμφιβάλλω εάν το iD.3 κατάφερνε να φτάσει κορυφή. Με πιο χαλαρή οδήγηση, θα έφτανε πιστεύω, έστω οριακά, αλλά στην επιστροφή θα ήθελε στάνταρ μια στάση Βέροια για φόρτιση. Θα είχε ψοφήσει.
 
Last edited:

Μηνύματα
17.582
Reaction score
25.247
Γενικά το φρέσκο χιόνι "βεντουζαρει" και τα 4εποχων πάνε πάνω εύκολα.
Ωστόσο γεγονός είναι ότι η πρόσφυση είναι μειωμένη οπότε το κρίσιμο είναι ο κάθε τροχός να ασκεί δύναμη τόση ώστε να παραμένεις στα όρια της πρόσφυσης.
Εκεί βοηθάει η 4κινηση οποιασδήποτε μορφής.
Όσο μειώνονται τα περιθώρια πχ ανηφόρες κατηφόρες κλπ αν οι τροχοί έχουν παρόμοιο φορτίο όλα καλά , όταν όμως κάποιος αστοχήσει εκεί πρέπει να επέμβει κάποιος.
Η παραδοσιακή λύση είναι το μπλοκέ ή περιορισμένης ολίσθησης διαφορικό που δε θα επιστρέψει σε έναν τροχό που έχασε πρόσφυση να κάνει μπαχαλο την κινηματική των υπολοίπων.
Μετά έχουμε το επιλεκτικό φρενάρισμα τροχών με χρήση της αντλίας του abs .
Στα πολύ καλά 4κινητα έχουμε ένα συνδιασμό μηχανικών και ηλεκτρονικών μέσων που κάνει τη διαφορά (audi quattro, Mitsubishi Evo, Subaru , Suzuki, jeep και εταιρίες με υπόβαθρο αγώνων η εκτός δρόμου που έχουν κάνει εκατομμύρια απαιτητικά χλμ σε δοκιμές )
Στα ηλεκτροκίνητα και ιδιαίτερα σε αυτά με κίνηση παντού , ο ηλεκτροκινητήρας αναλαμβάνει και την επιτάχυνση και την επιβράδυνση του τροχού και το κάνει τόσο απαλά που είναι αποτελεσματικότερο όλων.
Με τα κατάλληλα λάστιχα φυσικά.

Πριν πάρω το ζουκι, είχα νοικιάσει ένα ίδιο και πήγα καλάβρυτα , είχε χιόνι και παγωμένα σημεία , αλλά συμβατικά λάστιχα. Εντυπωσιάστηκα από το πόσο καλά πήγαινε σε σημεία που παραδοσιακά 4κινητα δυσκολευοντουσαν. Στα ηλεκτρικά είναι μια από τις περιπτώσεις που η εμπειρία δεκαετιών στα χιόνια/λάσπες κλπ μπορεί να υπερκεραστει από καλό software και φθηνές μηχανικές λύσεις
 




costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.088
Reaction score
143.544
Ο οδηγός ζει.
Δεν είναι τυχαίο.

Τα Τέσλα βγαίνουν στα κρας τεστ απολύτως κορυφαία.

Έχουν επιβιώσει πολλοί μέσα σε Τέσλα από πολύ σφοδρά τροχαία.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
30.906
Reaction score
90.049
Εφόσον ισχύουν οι εντυπώσεις του αρθρογράφου τότε μάλιστα, να το δούμε
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.726
Reaction score
32.708
Θα πρέπει να αλλάξει μπαταρία τώρα ε;
Όχι, κάτι ασφάλειες θα αλλάξει. :biggrin:

Το ΣΚ έμαθα και για άλλες δύο περιπτώσεις εδώ Ελλάδα. Το Tesla είναι Καναδά.
- Κόστος μπαταρίας από MB EQA 18.500€.
- Άτυχο Fiat 500e βρήκε στο δρόμο του ένα αγριογούρουνο. Πρώτη αντίδραση αντιπροσωπίας η αντικατάσταση μπαταρίας :o, επειδή άνοιξαν οι αερόσακοι. "Δεν έχω μικτή καρντιά μου :frown:". Πολύ πίεση και πέρα δώθε. Έχουν στείλει ενημέρωση στο εργοστάσιο και περιμένουν.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.726
Reaction score
32.708
:biggrin:

 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • spylab
    TrumpoMusk

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.731
Μηνύματα
3.025.243
Members
38.487
Νεότερο μέλος
Βασίλειος
Top