Tesla

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.346
Reaction score
32.402
Άκυρη είναι η δική σου πρώτη απάντηση, τώρα λες κάτι εντελώς διαφορετικό.

Από το "τι σε νοιάζει πόσα χλμ έχει;" πήγαμε στο "να πας στην αντιπροσωπεία να ελέγξεις πόσα χλμ έχει για να μην βρεθείς προ εκπλήξεως".
Καθόλου άκυρη.
Αν στο δίνουν για έλεγχο, το πας στην Tesla να το δει. Αν δεν στο δίνουν τους λες αντίο.
εκτός από μπαταρία δεν έχει μηχανικά μέρη το ρημάδι ;
πέραν τουτου η γνώση των χλμ ανα έτος είναι ο καλύτερος τρόπος να καταλάβεις τι χρήση είχε το αυτοκίνητο.
Ο καλύτερος τρόπος για να καταλάβεις ένα BEV είναι το SoH και τι φορτίσεις έχει κάνει. Πόσες είναι AC, πόσες DC, πόσες πήγε στο 100%, σε τι κατάσταση είναι τα κελιά, κ.α. που έχουν σχέση με τη μπαταρία. Τα υπόλοιπα είναι κατάλοιπα των θερμικών. Τι να κοιτάξεις στο Tesla; Τα φρένα ας πούμε; Αφού δεν πατάνε φρένο. Τις αναρτήσεις; Δεν έχω βρει ούτε έναν τόσα χρόνιά σε Ελλάδα ή εξωτερικό που να άλλαξε αναρτήσεις ασχέτως χλμ. Δεν ξέρω τι σκ@..... έχουν οι αναρτήσεις τους. Ψάχνω να βρω κάποιον να άλλαξε και πόσο έχουν. Δεν υπάρχει τίποτα.
 
Last edited:

Μηνύματα
7.700
Reaction score
2.146
Βρίσκεις προς πώληση δύο μεταχειρισμένα Model 3, το ένα με 600.000 χλμ και SoH 92% και ένα με 180.000 χλμ και SoH 90%. Τιμή ίδια. Θα πάρεις αυτό με τις 600.000 χλμ επειδή έχει μεγαλύτερο SoH, παρότι έχει τριπλάσια χιλιόμετρα; Με δεδομένο ότι "στα ηλεκτρικά το μόνο που έχει σημασία είναι το SoH"?
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.346
Reaction score
32.402
Δεν υπάρχει περίπτωση ούτε μια στο δισεκατομμύριο να βρεις όχημα με 600.000χλμ και SoΗ 92%. Θα είναι προς το τέλος ζωής της μπαταρίας.
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.676
Reaction score
142.614
Πριτς. Στις Τέσλες οι μπαταρίες βγάζουν τουλάχιστον ένα κατομμύργιο μίλια διάβασα εδώ.
Πολύ καλά διαβάζεις βλέπω! 😁😂🤣🤪

Τουλάχιστον. 🍬😜😁😂
Βρίσκεις προς πώληση δύο μεταχειρισμένα Model 3, το ένα με 600.000 χλμ και SoH 92% και ένα με 180.000 χλμ και SoH 90%. Τιμή ίδια. Θα πάρεις αυτό με τις 600.000 χλμ επειδή έχει μεγαλύτερο SoH, παρότι έχει τριπλάσια χιλιόμετρα; Με δεδομένο ότι "στα ηλεκτρικά το μόνο που έχει σημασία είναι το SoH"?
Να σου πω ένα λογικό σενάριο:

Βλέπεις 2 αυτοκίνητα με 5% διαφορά στο SoH και 30% παραπάνω χιλιόμετρα αυτό με το καλύτερο SoH.
Πες και με 1 έτος διαφορά ηλικίας. Ας είναι όποιο θες το πιο "παλιό".

Ποιο θα επιλέξεις;

Απάντηση: όποιο έχει καλύτερο χρώμα ή τις ζάντες που προτιμάς. 😎
 
Last edited:

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.346
Reaction score
32.402
Όπως επίσης, το ότι πήρες ένα μεταχειρισμένο Tesla σε άριστη κατάσταση, επειδή έχει κάνει Χ χλμ και έχει Ψ SoH, δεν σημαίνει πως έγινε επειδή έχει μαμάτη μπαταρία και θα συνεχιστεί το ίδιο patern και σε σένα. Καμία σχέση.

Κατά πάσα πιθανότητα θα έχεις άλλη χρήση και σε άλλες συνθήκες, οπότε όλα θα αλλάξουν. Ξέχασε το το προηγούμενο patern.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.676
Reaction score
142.614
Τα Τέσλα έχουν άφθονη εγγύηση.

Η επιλογή ενός μεταχειρισμένου Τέσλα που βρίσκεται εντός εγγύησης η μπαταρία του, και με βάση την προβλεπόμενη χρήση που θα το κάνεις θα συνεχίσει να είναι εντός εγγύησης για 2 χρόνια ακόμα, είναι ασφαλέστατη επιλογή.

Τώρα, εάν έχει ξεπεράσει την εγγύηση η μπαταρία του, πρέπει να γνωρίζεις πως ανά πάσα στιγμή μπορεί να σου βγει off, όπως μπορεί να συμβεί και εντός εγγύησης φυσικά.

Όπως έγραψα και πριν:

<<μετά από 500.000 χλμ, ανά πάσα στιγμή παίζει η πιθανότητα να βγάλει πρόβλημα η μπαταρία, αλλά βεβαίως παίζει να φτάσει το 1.000.000 χλμ επίσης>>

Προσωπικά θεωρώ πως από τη λήξη της εγγύησης της μπαταρίας και μέχρι τα 500.000 χλμ, είναι πραγματικά απειροελάχιστες οι πιθανότητες να σου βγάλει πρόβλημα η μπαταρία, αλλά οκ, υπαρκτές, οπότε καλό είναι από τη λήξη της εγγύησης και μετά να παρακολουθείς το SoH της μπαταρίας, με μια μέτρηση κάθε έτος, που μπορείς να την κάνεις μόνος σου, απλώς το αφήνεις σε ένα φορτιστή μια βραδιά, κουτσά στραβά βγαίνει πόρισμα και σε 11-ρη, αλλά το απολύτως σωστό αποτέλεσμα, όπως είπα, απαιτεί μίνιμουμ 50 kW DC. Αν πέσει κάτω από 78% το SoH, τα πράγματα είναι δύσκολα, έχει φάει τα ψωμιά της. Στο 75% εγώ θα την άλλαζα κι ας μην έβγαζε κανένα σφάλμα. Στο 70% είναι πλέον επικίνδυνη.

Με βάση τα ως τώρα δεδομένα, είναι μάλλον πιο πιθανό να χρειαστεί αλλαγή το μοτέρ, πριν χρειαστεί αλλαγή η μπαταρία, αν και έχουν βελτιωθεί τα μοτέρ, αλλά δεν υπάρχουν ακόμα σοβαρά στατιστικά δεδομένα για το πόσο κρατάνε τα νεότερα.
 
Last edited:

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
30.469
Reaction score
89.086
Τις αναρτήσεις; Δεν έχω βρει ούτε έναν τόσα χρόνιά σε Ελλάδα ή εξωτερικό που να άλλαξε αναρτήσεις ασχέτως χλμ.
Έχω μπει σε 3άρι (performance) και οι αναρτήσεις του μου θύμισαν ταξί οκτάβια 15ετίας. Τζαγκαρατζάγκαρα έκανε σε κάθε μικρολακούβα.
Και σε ταξί 3αρι στο εξωτερικό, και αυτό ακουγόταν σαν κουζινικό.
Ίσως είμαι άτυχος, δεν ξέρω.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.346
Reaction score
32.402
Έχω μπει σε 3άρι (performance) και οι αναρτήσεις του μου θύμισαν ταξί οκτάβια 15ετίας. Τζαγκαρατζάγκαρα έκανε σε κάθε μικρολακούβα.
Και σε ταξί 3αρι στο εξωτερικό, και αυτό ακουγόταν σαν κουζινικό.
Ίσως είμαι άτυχος, δεν ξέρω.
Σε αυτό που οδήγησα ήταν άψογες.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.676
Reaction score
142.614
Οι αναρτήσεις είναι πολύ "γεροδεμένες" στα Τέσλα, αντέχουν απίστευτα πολύ σε "κακή χρήση".

Έχω φίλο με Υ που το τρέχει κάθε μέρα σε κακούς χωματόδρομους, λόγω δουλειάς, και μόνο ελαστικά αλλάζει (βάζει για χώμα, σα τρακτέρ το έχει κάνει, και κάνουν φασαρία, αλλά αυτά χρειάζονται).

Δεν έχουν χρειαστεί αλλαγή ούτε σε αυτόν. Βέβαια αυτός έβαλε κάτι πρόσθετα (πλαστικά) για να σηκωθεί μερικά εκατοστά (νομίζω 5-6cm) ακόμα το αυτοκίνητο, ώστε να μη βρίσκει σε μεγάλες λακούβες.

Τα φρένα, ομοίως δεν ξέρω κανέναν να έχουν χρειαστεί αλλαγή. Στα 60.000 χλμ σε μένα είναι εντελώς σα καινούρια, μιλάμε γυαλίζουν σα να μην έχουν χρησιμοποιηθεί ποτέ, και η αντιπροσωπεία ούτε καν τα είδε όταν το πρότεινα, μου είπε πως "μια ματιά τα ρίχνουμε στα 350.000χλμ, όχι νωρίτερα".
 

daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
40.952
Reaction score
82.746
από χερούλια τι λένε? :biggrin:
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
30.469
Reaction score
89.086
Σε αυτό που οδήγησα ήταν άψογες.
Τι εννοείς; Στο test drive?
Ναι εκεί ήταν άψογες (στο Highland).
Εγω εννοώ σε αυτοκίνητα 3ετίας++ με αρκετά χλμ.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.346
Reaction score
32.402
Τι εννοείς; Στο test drive?
Ναι εκεί ήταν άψογες (στο Highland).
Εγω εννοώ σε αυτοκίνητα 3ετίας++ με αρκετά χλμ.
Ναι αυτό. Δεν έχω άλλο Tesla να μπω. Βασικά κανείς στον κύκλο μου δεν ασχολείται με ηλεκτρικά γενικά. Κάποιοι που ασχολούνται λίγο με αμάξια δεν θέλουν να τα βλέπουν. Διαβάζουν τις λαλακίες δεξιά αριστερά και άντε βγάλε άκρη. Δεν ασχολούμαι καιρό τώρα. Βαρέθηκα.
 
Last edited:


gstriftos

gilectronikos
Μηνύματα
17.720
Reaction score
4.409
Τι εννοείς; Στο test drive?
Ναι εκεί ήταν άψογες (στο Highland).
Εγω εννοώ σε αυτοκίνητα 3ετίας++ με αρκετά χλμ.
Τα performance 3άρια και Y (προηγούμενες γενιές) είναι κούτσουρα. Ανθεκτικά μεν αλλά, κούτσουρα..
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.346
Reaction score
32.402
Πριν κάμποσο καιρό κάποιοι υψηλά ιστάμενοι έφυγαν από την Tesla, και δημιούργησαν φήμες για το μέλλον της εταιρείας, καθώς σου λέει ο Φρεντ του ψέκατρεκ γιατί φεύγουν; Τι ξέρουν; Κλείνει η εταιρεία; :biggrin:

Ο Drew Baglino, former Senior VP of Powertrain and Energy @Tesla, δημιούργησε την Heron Power. Μια εταιρεία που θα κατασκευάζει μεταξύ άλλων και transformers, καθώς η έλλειψη τους είναι No1 blocking factor για την αναβάθμιση και επέκταση των δικτύων. Ειδικά τους transformers θέλει να τους κάνει μικρότερους και αποδοτικότερους.
Στον πρώτο επενδυτικό κύκλο συμμετείχαν ο Zack Kirkhorn, Former Tesla CFO, και ο JB Straubel, μέλος στο παρόν board της Tesla.


1000026933.jpg
 


Τελευταια Μηνυματα

Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.471
Μηνύματα
3.012.563
Members
38.457
Νεότερο μέλος
citizen$
Top