Tesla


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.378
Reaction score
32.422
Από τα BEVs που με ενδιαφέρουν μόνο η Tesla έχει One Pedal Drive.
 


Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
5.015
Reaction score
11.109
Πόσο κάνουν τα ρημάδια τα τακάκια!!!
Από την μια να δώσω 50000 για αυτοκίνητο και από την άλλη βάζω κριτήριο την οικονομία που θα κάνω στην αλλαγή από τα τακάκια.
:headbang: :headbang: :headbang: :headbang:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.697
Reaction score
142.631
Τα δισκόφρενα εμπρός στο iD.3 δε θες να ξέρεις πόσο κοστίζουν.

Τα άλλαξα στα πρώτα 20.000χλμ, γιατί ήταν στραβά, και δεν ήθελαν εντός εγγύησης (είχε περάσει το εξάμηνο εγγύησης (κωλογερμανοί), ασχέτως εάν είχα αναφέρει το πρόβλημα εξ'αρχης.
Τσακώθηκα αγρίως, και με μέσο και απειλές, κατάφερα τελικά να πληρώσω τα μισά, και χωρίς εργατικά. Αν θυμάμαι καλά, 285€+ΦΠΑ έδωσα, μπορώ να ψάξω το τιμολόγιο.
Τιμή εργοστασίου (εισαγωγής), χωρίς κέρδος αντιπροσωπείας, και χωρίς εργατικά, και 50% έκπτωση.

Μαζί με τα τακάκια (υποχρεωτικά) πάνε ΠΟΛΥ πάνω από πεντακοσάρικο, και δεν είναι δωρεάν η τοποθέτηση. Επαναλαμβάνω, μόνον για τα εμπρός μιλάμε.

Έχουν σαφή φθορά χρήσης, αλλά φυσικά, ακόμα αντέχουν πολύ.

Συγκριτικά, του Τέσλα δεν έχουν ορατή φθορά χρήσης, είναι όντως σα καινούρια.
Με παραπλήσια χιλιόμετρα και τα δύο.

Το ένα έχει one pedal drive, το άλλο δεν έχει.

Επίσης το ένα έχει υποχρεωτικά ετήσια σέρβις (που δε κάνουν τίποτα αλλά πληρώνεις μια χαρά) και το άλλο δεν έχει.

Αυτά.
 
Last edited:

Μηνύματα
1.451
Reaction score
2.214
το one pedal drive δεν έχει να κάνει με το πόσο φθείρονται τα τακάκια,

όταν πατάς το φρένο,
ο ηλεκτροκινητήρας φρενάρει μέχρι κάποιο μονοψήφιο αριθμό χλμ/ώρα που από εκεί και κάτω που ο ηλεκτροκινητήρας δε μπορεί να σταματήσει τελείως το αυτοκίνητο και το σταματάνε τα φρένα,
εκτός αν χρειαστεί πολύ έντονη επιβράδυνση, οπότε εξαρχής συμμετέχουν ή αναλαμβάνουν τα φρένα

όταν οδηγάς one pedal drive πάλι το ίδια συμβαίνουν
ο ηλεκτροκινητήρας φρενάρει μέχρι κάποιο μονοψήφιο αριθμό χλμ/ώρα που από εκεί και κάτω που ο ηλεκτροκινητήρας δε μπορεί να σταματήσει τελείως το αυτοκίνητο και το σταματάνε τα φρένα,
εκτός αν χρειαστεί πολύ έντονη επιβράδυνση, οπότε εξαρχής συμμετέχουν ή αναλαμβάνουν τα φρένα

το πόσο δουλεύουν τα τακάκια είναι το ίδιο (για το ίδιο αυτοκίνητο και τις ίδιες συνθήκες οδήγησης)
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
30.517
Reaction score
89.165
Διετή. Όχι ετήσια.

Το μοντέλο της Τέσλα «δεν χρειάζεται περιοδικός έλεγχος» έχει έναν και μόνο λόγο:
Η εταιρία δεν είχε στο ξεκίνημα της φυσική παρουσία στην αγορά. Δεν υπήρχαν καταστήματα και service ούτε στην Αμερική ούτε πουθενά.
Για να μπορέσει να δικαιολογήσει την ανυπαρξία της, έβγαλε το παραμύθι (τυπική παπάντζα Μασκ) πως δεν χρειάζεται καθόλου έλεγχος και δεν χαλάει τίποτα, και αν χαλάσει θα το αλλάξει ο χρήστης μόνος του. Ή θα έρθει κάποιος να στο φτιάξει σπίτι σου.
Παπάντζες φυσικά. Όλα χαλάνε, μόνο τα κουτάλια της σούπας δεν χαλάνε. Οτιδήποτε πιο σύνθετο από ένα κουτάλι χρειάζεται έλεγχο και σέρβις.
Ολα λοιπόν έχουν να κάνουν με την ανυπαρξία φυσικής παρουσίας της εταιρίας, σε αντίθεση με τους υπόλοιπους κατασκευαστές. Και φυσικά δεν θα μπορούσε να έχει αυτήν την πορεία η εταιρεία αν ταυτοχρόνως έπρεπε να επενδύσει σε αυτόν τον τομέα, των φυσικών καταστημάτων και service centers. Ακόμα δεν έχουν στην Θεσσαλονίκη . Οπότε σου λέει «δεν χαλάει τίποτα».
Απο την άλλη ο Φαλάκρας έχει κατέβει Αθήνα για κατασκευαστικά προβλήματα (μα πως αφού δεν χαλάει τίποτα λέμε:roflmao:) τα οποία εμφανίστηκαν σχεδόν από την αρχή. Και είδαμε και πόσο indestructible είναι το cybertrack ή πως όλα τα Tesla, ακόμα και με τους παλιούς υπολογιστές θα τρέξουν το FSD. Δεν.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.697
Reaction score
142.631
Διετή. Όχι ετήσια.

Το μοντέλο της Τέσλα «δεν χρειάζεται περιοδικός έλεγχος» έχει έναν και μόνο λόγο:
Η εταιρία δεν είχε στο ξεκίνημα της φυσική παρουσία στην αγορά. Δεν υπήρχαν καταστήματα και service ούτε στην Αμερική ούτε πουθενά.
Για να μπορέσει να δικαιολογήσει την ανυπαρξία της, έβγαλε το παραμύθι (τυπική παπάντζα Μασκ) πως δεν χρειάζεται καθόλου έλεγχος και δεν χαλάει τίποτα, και αν χαλάσει θα το αλλάξει ο χρήστης μόνος του. Ή θα έρθει κάποιος να στο φτιάξει σπίτι σου.
Παπάντζες φυσικά. Όλα χαλάνε, μόνο τα κουτάλια της σούπας δεν χαλάνε. Οτιδήποτε πιο σύνθετο από ένα κουτάλι χρειάζεται έλεγχο και σέρβις.
Ολα λοιπόν έχουν να κάνουν με την ανυπαρξία φυσικής παρουσίας της εταιρίας, σε αντίθεση με τους υπόλοιπους κατασκευαστές. Και φυσικά δεν θα μπορούσε να έχει αυτήν την πορεία η εταιρεία αν ταυτοχρόνως έπρεπε να επενδύσει σε αυτόν τον τομέα, των φυσικών καταστημάτων και service centers. Ακόμα δεν έχουν στην Θεσσαλονίκη . Οπότε σου λέει «δεν χαλάει τίποτα».
Απο την άλλη ο Φαλάκρας έχει κατέβει Αθήνα για κατασκευαστικά προβλήματα (μα πως αφού δεν χαλάει τίποτα λέμε:roflmao:) τα οποία εμφανίστηκαν σχεδόν από την αρχή. Και είδαμε και πόσο indestructible είναι το cybertrack ή πως όλα τα Tesla, ακόμα και με τους παλιούς υπολογιστές θα τρέξουν το FSD. Δεν.
Έχεις πάθει κοκομπλόκο με την Τέσλα, ξεπέρασέ το. 😜😁🤣

Όλα χαλάνε, και το iD.3 το έχω πάει για βλάβες και εργοστασιακά ελαττώματα κατασκευής στην αντιπροσωπεία, και το Τέσλα ομοίως.

Κανένας δεν είπε ότι δε χαλάνε τα Τέσλα (εκτός από σένα) και κανένας δεν είπε πως δεν θα ήταν σωστό και χρήσιμο να υπάρχει επίσημη αντιπροσωπεία της Τέσλα στη Θεσσαλονίκη και παντού (εκτός από σένα).

Ίσα ίσα, το έχω τονίσει προσωπικά, πως πρόκειται για σαφές μειονέκτημα της φίρμας.

Όοοοοολα αυτά όμως, δεν έχουν καμία σχέση με τα υποχρεωτικά ετήσια σέρβις, τα οποία λόγου χάριν στην φολγκζβάγκεν ήταν αρχικά ανά διετία, μετά είπαν όχι λάθος ανά έτος, ενώ ακουγόταν πως θα πήγαινε ανά τριετία.

Στις ΗΠΑ, το ίδιο αυτοκίνητο (iD 3) ανά τριετία. Ελλάδα, κάθε έτος.

Κωλογερμανοί. Απατεώνες.

Τα ετήσια "σέρβις" στα EV είναι απλώς ένας τρόπος να παίρνουν λεφτά χωρίς λόγο.

Ιδίως οι Γερμανοί, το έχουν παραξηλωσει σε αυτά τα ετήσια σέρβις. Να θυμίσω μόνον πως ήθελαν στο πρώτο ετήσιο σέρβις, να μου αλλάξουν και υγρά κλιματιστικού (άκουσον άκουσον) φυσικά όχι "δωρεάν", και τη γλύτωσα εγώ, γιατί δεν είχαν Θεσσαλονίκη το μηχάνημα που χρειαζόταν (ήταν ένα και το είχαν Αθήνα). Για να δεις πόσο μαλάκες άσχετοι και ψεύτες είναι, στα επόμενα 2 σέρβις δεν θίξαν καν αυτό το θέμα, τα "ξέχασαν" μετά τα υγρά κλιματιστικού.

Η γυάλινη οροφή στο iD.3 ετριζε σα τριζόνι εξ'αρχης. 2-3 φορές το πήγα στην αντιπροσωπεία για επισκευή, και τελικά εγώ το έφτιαξα, όχι αυτοί.

Ομοίως το πρόβλημα με τα φρένα που πήγα 3 ή 4 φορές στην αντιπροσωπεία μέχρι να αποφασίσουν πώς φταίνε οι δίσκοι, αφού βέβαια είχε περάσει η περίοδος εγγύησης.

Τζέρμαν τεκνόλοτζι και τζέρμαν εξυπηρέτηση μάι ας.

Το Τέσλα το πήγα 2 φορές Αθήνα, για ένα θέμα τριγμού στο εμπρός δεξί φρένο. Και την πρώτη φορά άλλαξαν ένα σωρό ανταλλακτικά δωρεάν, και τη δεύτερη, στη διετία χονδρικά, άλλο ένα σωρό ανταλλακτικά, επίσης δωρεάν όλα.

Αυτά τα δωρεάν, από φολγκζβάγκεν δεν υπάρχουν.

Πολλές περισσότερες φορές πήγα το φολγκζβάγκεν για προβλήματα στην αντιπροσωπεία απ'οτι το Τέσλα, συν τα 3 ετήσια σέρβις.


Χαλάρωσε, και ξεκόλλα από την μανία καταδίωξης που σε έχει πιάσει με τα Τέσλα.

Θες δε θες να τ'ακούσεις, εγώ που τα έχω και τα δύο, με βεβαιότητα λέω πως είναι κλάσεις καλύτερο το Τέσλα, σαφώς πιο απροβλημάτιστο, και με λιγότερο κόστος χρήσης.

Και τα φρένα του Τέσλα είναι σα καινούρια. Του φολγκζβάγκεν, όχι.
Να δεις που θα μου αλλάξουν τακάκια στο επόμενο σέρβις. 😂😜😁
 


Μηνύματα
1.451
Reaction score
2.214
στα VW ανά διετία ζητάνε σέρβις εδώ στην Αθήνα σε επίσημη αντιπροσωπεία και για διετία μου ρυθμίσανε την ένδειξη υπενθύμισης στο ταμπλώ

(και στα προηγούμενα VW ΙCE που είχα ανά διετία έκανα τα σέρβις συμπεριλαμβανομένης της αλλαγής λαδιών, όπως προέβλεπε το βιβλίο του κατασκευαστή)
 

Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
5.015
Reaction score
11.109
Τα δισκόφρενα εμπρός στο iD.3 δε θες να ξέρεις πόσο κοστίζουν.
Ε και ;
Τι σχέση έχει αυτό με τα τακάκια;
Άλλο τα ελαττωματικά δισκόφρενα και το πως σε αντιμετωπίζει η αντιπροσωπεία, (το οποίο επίσης είναι παντελώς άσχετο με το αν είναι θερμικό ή ηλεκτρικό) και άλλο να πανηγυρίζουμε που θα γλυτώσουμε μια αλλαγή στα τακάκια για λόγους κόστους συντήρησης.

Η Τέσλα έχει από τις χειρότερες αξιοπιστίες και μηδενικό σέρβις.
Τα υπόλοιπα είναι ιστορίες του στυλ εγώ έχω ένα ξάδερφο κτλ κτλ
 



costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.697
Reaction score
142.631
Επίσης δεν ισχύει το ότι δεν παρέχει η Τέσλα "σέρβις" όπου κι αν είσαι, και χωρίς να έχει κτήριο με αντιπροσωπεία και τμήμα σέρβις.

Διαθέτει mobile service που έρχεται στο χώρο σου μετά από ραντεβού, και μπορεί να κάνει ένα σωρό δουλειές, από αλλαγή φίλτρου καμπίνας, υαλοκαθαριστήρων, κλπ, και έλεγχο όλου του αυτοκινήτου, μέχρι επισκευές σε φρένα, αλλαγή καθρέπτη (αν έσπασε), επισκευή η αλλαγή μηχανισμών παραθύρων, κλπ, δηλαδή όλες τις "μικρές" δουλειές που δε χρειάζονται πλήρες τμήμα σέρβις.

Αλλάζει το mobile service την οθόνη του ινφοτέινμεντ, τι τιμόνι αν έχει φθορές, υγρά φρένων κλπ, και γενικά οτιδήποτε μπορεί να κουβαλήσει ως ανταλλακτικό με αυτοκίνητο, μέχρι καθίσματα.

Αλλάζει και Ρόδες, αν έχεις πάρει σετ ζαντολάστιχα (είτε από την Τέσλα είτε από άλλο προμηθευτή).

Πείτε μου ποια άλλη μάρκα αυτοκινήτου σου κάνει σερβις και επισκευές κατ'οικον! 😎

Ενώ από τη μια θα πρέπει να πας το iD.3 στην αντιπροσωπεία (στην άλλη άκρη της πόλης) γιατί τρίζει η ηλιοροφή, εάν τρίζει η ηλιοροφή του Τέσλα, έρχεται άνθρωπος της Τέσλα στο σπίτι σου να το περιποιηθεί.

Αυτά είναι σοβαρές παροχές.

Ταυτόχρονα, για λαμαρινοδουλειές δε χρειάζεται να πας στην επίσημη αντιπροσωπεία της Αθήνας, μπορείς να πας οπουδήποτε (δεν τίθεται θέμα εγγύησης) ή να χρησιμοποιήσεις τους επίσημους συνεργάτες της Τέσλα, όπως χρησιμοποίησα εγώ το φανοποιείο της Φορντ εδώ στη Θεσσαλονίκη, για αντικατάσταση της σπασμένης ηλιοροφης.

Είχα 3 επιλογές από επίσημους εγκεκριμένους συνεργάτες της Τέσλα εδώ στη Θεσσαλονίκη για αλλαγή της ηλιοροφής, η οποία αλλάχτηκε την ίδια μέρα που το πήγα, και το παρέλαβα την επόμενη, με αυτοκίνητο αντικατάστασης φυσικά, παροχή της Τέσλα.

Βεβαίως είναι στις προεργασίες για να ανοίξει πλήρες τμήμα αντιπροσωπείας και σέρβις εδώ στη Θεσσαλονίκη, αλλά το mobile service και οι εγκεκριμένοι συνεργάτες για φανοποιείο και βαφή, υπάρχουν εδώ και καιρό, και οι χρήστες είναι ιδιαίτερα ικανοποιημένοι από την εμπειρία εξυπηρέτησης.
Διετία.

Αν χαλάνε, χρειάζονται και περιοδικό έλεγχο. Τόσο δύσκολο είναι; Οέο;
Αμερικαν παπαντζόλοτζι.
Ξεκόλλα.

Αν χαλάνε, χρειάζονται επισκευή, όχι σέρβις.

Το σέρβις είναι υποχρεωτικό, χωρίς να έχει χαλάσει τίποτα. Τίποτα απολύτως.

Έχεις πάθει αντιτεσλική παράκρουση.
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.697
Reaction score
142.631
Ξεκόλλα. Αν χαλάνε, θέλω να υπάρχει πρόληψη. Οχι θεραπεία.
Ξεκόλλα εσύ.

Όταν χαλάει κάτι, όποτε χαλαει, θέλει επισκευή. Όχι ετήσιο σέρβις.

Οι προγραμματισμένες (ως πρόληψη αλλαγές) αναγράφονται στο μανιουαλ της Τέσλα, στα θυμίζει το αυτοκίνητο (και το app στο κινητό), και μπορεί να τα διενεργεί στο χώρο σου το mobile service. Τα δε αναγκαία ανταλλακτικά, τα παραγγέλνει μόνο του το αυτοκίνητο. 😂😜😁

Δεν είναι ότι δεν έχει "καθόλου σέρβις" το Τέσλα, ότι πχ δεν αλλάζει ποτέ υγρά φρένων. Απλώς δεν έχει υποχρεωτικά ετήσια σέρβις, τα κλεψιμαίικα των γερμανικών.

Ξεκόλλα δις. Παράκρουση έχεις πάθει.

Έχω καταρρίψει στη σειρά τα όσα φαιδρά λες.
Σταμάτα.
 
Last edited:


Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
30.517
Reaction score
89.165
Έχεις φάει και αυτήν την παπάντζα, όπως την άλλη με το μικρό που θα βγει αλλά δεν θα βγει, το "F"SD που θα πάρει αύριο άδεια αλλά δεν μπαίνει στα παλιά hardware, το indestructible, την 20% αύξηση πωλήσεων ανά έτος κτλ.
Ακόμα μια παπάντζα είναι πως δεν χρειάζεται να υπάρχουν servive centers, και ο μόνος λόγος είναι πως δεν έβγαινε το επιχειρηματικό μοντέλο.
Ναι, θα έχουμε εμπιστοσύνη στον Elon, πως το αυτοκίνητο "ξέρει". Για ρώτα το , ξέρει πως ο σχεδιαστής του κλέβει στα online games?
:lolsign:
Καμία εμπιστοσύνη σε τίποτα από όσα λέει ο παπατζής.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.378
Reaction score
32.422
:roflmao:

Ο άλλος θεωρεί πως είπαμε ότι τα τακάκια είναι λόγος αγοράς Tesla. :roflmao:
Αλλά μετά τα 100 Gigafactories μπαταριών τι να περιμένεις. :roflmao:
 



Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.495
Μηνύματα
3.013.476
Members
38.456
Νεότερο μέλος
citizen$
Top