Στην Κίνα το μεγαλύτερο έργο στον πλανήτη "έξυπνης αποθήκευσης ενέργειας", από την Τέσλα.
“Tesla isn’t just selling batteries; it’s positioning itself as an infrastructure player, helping future-proof megacities with intelligent energy systems.” – Tesla on Weibo
Tesla will be able to use this type of software-defined shock absorber for the grid as a feasible advantage in global energy markets. The company has certainly laid a solid foundation in China, a country that nationally prioritizes grid modernization.
If you cannot beat them, then join them. America's Tesla and China have agreed to a $557 million mega deal amid tensions between the two countries.
www.ecoportal.net
Όχι απ' τη φολγκζβάγκεν, ούτε από την Μερτσέντες και την μπεμβέ.
Διότι η Τέσλα, δεν είναι απλώς άλλος ένας "κατασκευαστής αυτοκινήτων", όπως πολλοί θέλουν να πιστεύουν.
Προσωπικά εκτιμώ πως χρονικά, μετά την επέλαση των διθέσιων robotaxi (cybercab) και των semi (όποτε αυτό συμβεί), το τμήμα των ΙΧ της Τέσλα θα φτάσει να είναι το μικρότερο κομμάτι αυτής της μεγάλης φίρμας, ασχέτως του αν θα ανεβάσει πάρα πολύ τις δυνατότητες ετήσιας παραγωγής σε αυτά, ακόμα και με ένα μικρών διαστάσεων model Q.
Βρε δε πα να φτιάχνει και σουτιέν, stapapariamas.
Αυτοκίνητα πάντως δεν θα πουλήσει
Και στην πραγματικότητα όλο αυτό με τα ταξί, την AI, τις μπαταρίες, και τις ανακατωσούρες με τις ανταλλαγές μετοχών της xAI-Χ και TSLA, είναι παραμύθιασμα για να καλύψει την καταστροφή των πωλήσεων.
Για τους οπαδούς. Για εσωτερική κατανάλωση.