Tesla

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.800
Reaction score
144.813
η Κίνα λέει ψέματα για το συνολικό αριθμό του πληθυσμού της
Αυτό είναι το μόνο βέβαιο.
Υπάρχει πρόταση των μετόχων, η οποία πέρασε από το ΔΣ και έγινε δεκτή προς ψήφιση στο επόμενο συνέδριο μετόχων σε λίγους μήνες, να επενδύσει η Τesla στην xAI.
Ο Έλον αντιτίθεται σε αυτό το σενάριο, αλλά ως γνωστόν, η Τέσλα δεν διοικείται από τον Έλον, ούτε ανήκει στον Έλον, αυτός είναι απλώς ένας CEO, και με ~15% μετοχές. Ό,τι θέλουν τον κάνουν.

Η Τέσλα διοικείται από το ΔΣ της, και ανήκει στο σύνολο των μετόχων, δεν είναι τσιφλίκι του Έλον, δεν είναι "δικιά του", κι ακόμα και 25% να φτάσει, το ίδιο θα ισχύει.

Οι μέτοχοι και το ΔΣ της φίρμας, γνωρίζουν πολύ καλύτερα από μας το συμφέρον τους, και θα ψηφίσουν με βάση αυτό και μόνον αυτό.

Άλλωστε αυτοί έχουν την δύναμη να απολύσουν ανά πάσα στιγμή τον Έλον από την θέση του CEO, όπως συμβαίνει σε όλες ανεξαιρέτως τις εταιρείες.

Η δικιά μου (μικρή) εμπειρία από εταιρικά σχήματα, λέει πως το 51% κάνει ότι θέλει, και μετόχους με 15% τους κάνουν ο,τι γουστάρουν, είναι πρακτικά μηδενική η δύναμή τους.
 
Last edited:

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.148
Reaction score
33.091
Δεν είναι τόσο απλό. Το επόμενο στάδιο ίσως να είναι η δημιουργία Class A & Class B shares. Υπάρχει κουβέντα πάνω σε αυτό ακόμα και από μετόχους. Δεν θα έχει τόση σημασία μόνο το πόσες μετοχές έχεις, αλλά σε πια κλάση είσαι. Αν γίνει κάποιοι μέτοχοι θα έχουν μεγαλύτερη δύναμη, όχι μόνο οικονομική αλλά και ψήφου. Σήμερα είναι μια μετοχή μια ψήφος αν έχω καταλάβει καλά. Και όπως λένε δεν είναι κάτι παράνομο. Πολλές μεγάλες εταιρείες τεχνολογίας έχουν Class A & Class B shares.

Όσο αφορά τον Elon ναι είχε γράψει κάποτε πως δεν τρελαίνεται με την ιδέα. Αλλά έτσι και αλλιώς ακόμη και να ήθελε δεν αποφασίζει αυτός, όπως είπε μετά.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.800
Reaction score
144.813
Μάλλον πολλά είπα για τον Έλον, φαίνεται να είναι κάτω από 13%:

1000016911.jpg


Ακόμα και μόνον η BlackRock, μαζί με ένα ή δύο ακόμα, έχουν μεγαλύτερη ισχύ από τον Έλον επί της Τέσλα.

Ως γνωστόν, η BlackRock κατέχει σημαντικά μερίδια σε εταιρείες αυτής της λίστας, όπως η Vanguard Group, η State Street και άλλες μεγάλες εταιρείες διαχείρισης κεφαλαίων, είτε άμεσα είτε μέσω διαφοροποιημένων funds, οπότε εκ των πραγμάτων η ισχύ της είναι πολύ μεγαλύτερη του Έλον στο ΔΣ αυτής της φίρμας.

Εν ολίγοις, η Τέσλα ανήκει κυρίως στην BlackRock, όπως έχουμε ξαναγράψει, και οι αποφάσεις του ΔΣ αντανακλούν κυρίως τα συμφέροντά της. 😎

Όσον αφορά τον Έλον, η μία και μοναδική μεγάλη αγάπη του είναι η space X, και εάν χρειαστεί για χάρη της, ανά πάσα στιγμή και ώρα, μια χαρά παρατάει όλες τις υπόλοιπες φίρμες στις οποίες μετέχει. Γι'αυτόν, μόνον η Space X πραγματικά μετράει, αυτό είναι απόλυτο και ξεκάθαρο.


ΥΓ. 😁🤪🤣



ΥΓ. 2. Επιστροφή στο θρεντ:

 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.800
Reaction score
144.813
Γράψτε και πώς πάνε οι πωλήσεις στην Ινδία καλέ.
Προχθές, την Παρασκευή, πριν ανοίξουν οι πόρτες της Τέσλα για παραδόσεις για το ευρύ κοινό, παραδόθηκε το πρώτο Tesla model Y στην Ινδία, όπου προς ώρας είναι διαθέσιμα για αγορά μόνον τα πισοκίνητα standard και LR, και σε χρώμα Stealth Grey:

Maharashtra’s transport minister got the first Model Y delivery Friday, while other buyers will start receiving the luxury EV from next week.

(Λευκό παραδόθηκε σε αυτόν :) ενώ στο βάθος φαίνεται το διαθέσιμο χρώμα)

1757244937603.jpeg


Over 600 people in Mumbai and Delhi have booked a Tesla since the company launched in India on July 15, according to people aware of developments. While Maharashtra’s transport minister received his Model Y as a token first delivery on Friday, others who have purchased the luxury EV will have to wait until another week to start receiving their cars, Tesla officials said.

Sarnaik, who denied receiving any discount from the automobile EV-maker said the car was a gift for his grandson. “I have also purchased this Tesla to spread awareness about electric mobility among citizens, especially the younger generation. I have asked other ministers too to purchase electric vehicles to promote sustainable transport,” he said.

Both Model Y variants (RWD standard and LR) will be available in six colours. However, only one, Stealth Grey, is being offered. “Deliveries of all these variants will begin soon,” said a Tesla official.

Λινκ

Όντως, στο ινδικό site της Τέσλα, είναι διαθέσιμο προς ώρας μόνον το πισοκίνητο model Y, είτε με την στάνταρτ αυτονομία είτε το LR, και σε αυτό το χρώμα:

1000016912.png



Οι "600+" παραγγελίες φαίνονται εκ πρώτης όψεως λίγες, αλλά εάν ληφθεί υπόψιν πως είναι διαθέσιμο μόνον το πισοκίνητο σε γκρι, θα έλεγα και πολλές είναι, μάλλον ξεφορτώνονται τα πισοκίνητα γκρι που έχουν στο inventory. 😎
 
Last edited:


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.800
Reaction score
144.813
Ινδικό νόμισμα. Ρουπία. Ανάθεμα κι αν καταλαβαίνω γιατί τα γράφουν έτσι, πχ ₹59.89 lakh. 😁

(Αυτό ισούται με 5,989,000 Indian Rupee)
 

Μηνύματα
1.550
Reaction score
2.382
αυτό το κατάλαβα,
αλλά πόσες ρουπίες, τι σημαίνει δηλαδή 61,07,190 ;
τον αριθμό δεν καταλαβαίνω

(επειδή ενδιαφέρομαι για αγορά :tongue: )
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.800
Reaction score
144.813
πόσες ρουπίες, τι σημαίνει δηλαδή 61,07,190
Σημαίνει 6.107.190 ρουπίες.

Γκουγκλαρε για lakh και Rupee, και κάνε αγορά επιτόπου! Να'τα μας!
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.800
Reaction score
144.813
Πολύ ωραία τα λέει στο άρθρο αυτό:


Ιδίως σε αυτό το κομμάτι:

Οι δοκιμές συνεχίζονται, αλλά δεν υπάρχει ακόμη έγκριση για πλήρη λειτουργία, ούτε για την εποπτευόμενη ούτε για την ανεξάρτητη εκδοχή του συστήματος.

Το γεγονός αυτό έχει προκαλέσει δυσαρέσκεια σε Ευρωπαίους κατόχους Tesla, ιδιαίτερα σε όσους έχουν πληρώσει το επιπλέον κόστος για το πακέτο FSD εδώ και χρόνια, χωρίς να μπορούν να το χρησιμοποιήσουν σε δημόσιους δρόμους.

Παρόλα αυτά, η Tesla έχει ήδη επιδείξει λειτουργία του Unsupervised FSD σε δημόσιους δρόμους σε Γαλλία και Γερμανία, στο πλαίσιο δοκιμών και επίδειξης των δυνατοτήτων της τεχνολογίας.

Πλέον, το ενδιαφέρον στρέφεται στις ευρωπαϊκές ρυθμιστικές αρχές.
 


TGD

Thread Gravedigger
Μηνύματα
11.117
Reaction score
10.663
Implausible but not impossible.
Το στυλ που θα περίμενα από τον Impey.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.148
Reaction score
33.091
Η Tesla δημιούργησε το MultiPass. Έναν τρόπο να φορτίζεις σε άλλους φορτιστές χρησιμοποιώντας μόνο το Tesla App στο κινητό σου. Η αρχή έγινε στην Ολλανδία.

1000003981.jpg
 

wizzy

Music is our (Supernatural) friend!
Μηνύματα
15.533
Reaction score
22.634
Ωπ! Τι έχουμε εδώ;;;

Η Tesla αλλάζει επιτέλους τον ορισμό του "Full Self-Driving" εγκαταλείποντας την υπόσχεση αυτόνομης οδήγησης

"Η Tesla έχει αλλάξει το νόημα του "Full Self-Driving" (FSD), εγκαταλείποντας την αρχική της υπόσχεση για παράδοση μη εποπτευόμενης αυτόνομης οδήγησης.

Από το 2016, η Tesla ισχυριζόταν ότι όλα τα οχήματά της σε παραγωγή θα ήταν ικανά να επιτύχουν μη εποπτευόμενη αυτόνομη οδήγηση. Ο Διευθύνων Σύμβουλος Elon Musk υποσχόταν κάθε χρόνο από το 2018 ότι αυτό θα συνέβαινε μέχρι το τέλος του έτους.

Η εταιρεία πωλούσε μάλιστα ένα πακέτο λογισμικού, γνωστό ως "Full Self-Driving Capability" (FSD), έναντι έως και 15.000 δολαρίων, υποσχόμενη ότι το προηγμένο σύστημα υποβοήθησης οδηγού θα γινόταν πλήρως αυτόνομο μέσω ενημερώσεων λογισμικού over-the-air.

Σχεδόν μια δεκαετία αργότερα, η υπόσχεση δεν έχει ακόμη εκπληρωθεί. Η Tesla έχει ήδη επιβεβαιώσει ότι όλα τα οχήματα που κατασκευάστηκαν μεταξύ 2016 και 2023 δεν διαθέτουν το κατάλληλο υλικό για να παρέχουν μη εποπτευόμενη αυτόνομη οδήγηση όπως είχε υποσχεθεί. Ο Musk έχει συζητήσει την αναβάθμιση των υπολογιστών σε αυτά τα οχήματα για να ικανοποιήσει τους ιδιοκτήτες, αλλά δεν υπάρχει μέχρι σήμερα συγκεκριμένο σχέδιο υλοποίησης.

[...]

Η Tesla τώρα θεωρεί το FSD μόνο ως ένα "προηγμένο σύστημα οδήγησης" που θα πρέπει να είναι "ικανό να εκτελεί εργασίες μεταφοράς που αποδεικνύουν αυτόνομη ή παρόμοια λειτουργικότητα". Η τρέχουσα έκδοση του FSD, η οποία απαιτεί συνεχή εποπτεία από τον οδηγό, θα μπορούσε εύκολα να ταιριάζει σε αυτή την περιγραφή.

Συνεπώς, το FSD πλέον δεν συνοδεύεται από την αρχική υπόσχεση ότι οι ιδιοκτήτες Tesla θα μπορούσαν να κοιμηθούν στα οχήματά τους και να ξυπνήσουν στον προορισμό τους - μια υπόσχεση που ο Musk χρησιμοποίησε για χρόνια για να πουλήσει οχήματα Tesla."
 



costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.800
Reaction score
144.813
Μάη του '17, πριν βγει το model 3 στην κυκλοφορία, σε ένα podcast ο Έλον σε ερώτηση του "πότε θα είναι τόσο ικανό το αυτοκίνητο ώστε ο οδηγός να μπορεί να κοιμηθεί στο τιμόνι", είπε το εξής (ανάμεσα σε άλλα)

"I think [a driver will be able to sleep at the wheel in] about two years. So the real trick of it is not how do you make it work say 99.9 percent of the time, because, like, if a car crashes one in a thousand times, then you're probably still not going to be comfortable falling asleep. You shouldn't be, certainly."

Και πρόσθεσε πως δεν μπορεί να γνωρίζει πότε οι κανονισμοί (regulations) θα μπορούσαν να επιτρέψουν κάτι τέτοιο. Επιστημονική φαντασία ήταν τότε η αυτόνομη οδήγηση, κι όμως, η Τέσλα είχε ήδη ένα πρωτότυπο model 3 που έδειχνε πως οδηγούσε μόνο του μόνο με κάμερες, έστω σε κάποια μικρά βίντεο επίδειξης (και στο ποντκαστ εμφανίστηκαν).

Η συζήτηση αφορούσε μετακίνηση σε αυτοκινητόδρομο (ή τούνελ ίσως), μεταξύ 2 πόλεων, και προηγήθηκε μια συζήτηση για τα τούνελ της boring company και υπήρξε και μια συζήτηση για ιπτάμενα αυτοκίνητα.

Και στο ίδιο ποντκαστ, είχε διαβεβαιώσει ο Έλον ότι το επερχόμενο model 3 θα βασίζεται αποκλειστικά και μόνον σε κάμερες, διότι αυτό (είπε πολύ σοβαρά και με απόλυτη βεβαιότητα) είναι το μέλλον. Και εξήγησε το γιατί.

Να θυμίσω πως τα πρώτα 30 τεμάχια model 3 παραδόθηκαν στις 28 Ιουλίου 2017, στις ΗΠΑ.

Δεν έχει συμπληρωθεί ακόμα 10-ετια κυκλοφορίας.. 😎

Στις 13 Μαρτίου 2020, παραδόθηκαν τα πρώτα τεμάχια model Y, επίσης στις ΗΠΑ.

Μόνον 5 χρόνια είναι στους δρόμους.😎


Το 2017 πωλήθηκαν συνολικά 1.764 model 3.

Tο 2018 πωλήθηκαν 145.846 και το 2019 πωλήθηκαν συνολικά 300.885.

Τα model S είχαν αυτές τις πωλήσεις:

1000016960.jpg


Μέχρι το 2018-2019 ήταν στα όρια να κλείσει η Τέσλα.

Σε κανένα ΙΧ της Τέσλα δεν υπήρξε μανιουαλ που να υπόσχεται φουλ αυτόνομη οδήγηση.

Σε όλα τα ΙΧ της Τέσλα, από το πρώτο που πωλήθηκε μέχρι το τελευταίο σήμερα, αναγράφεται στο μανιουαλ χρήσης πως απαιτείται συνεχής επίβλεψη από τον οδηγό στο φουλ FSD πακέτο.

1000016961.png


Σε κανένα ΙΧ της Τέσλα δεν υπήρξε ποτέ η δυνατότητα να οδηγεί το αυτοκίνητο χωρίς να απαιτείται να πιάνεις το τιμόνι και χωρίς να χρειάζεται να το κουνάς κάθε λίγα δευτερόλεπτα ώστε να παραμένει ενεργοποιημένο το FSD (ειδάλλως ξεκινάει έντονα ηχητικά μηνύματα και σταματάει το FSD, σε ακινητοποιεί και κλειδώνει).
Ακόμα και τώρα, το να μη χρειάζεται να πιάνεις συνεχώς το τιμόνι γίνεται μόνον με "κλεψιά", βάζοντας ένα βαρίδι στο τιμόνι.

Δοκιμαστικά έχει δείξει η Τέσλα ότι τεχνολογικά είναι ΑΠΟΛΥΤΩΣ έτοιμη και στα ΙΧ και στα robotaxi για φουλ αυτόνομη οδήγηση, αλλά δεν έχει υπάρξει ποτέ τέτοια υπόσχεση στο μανιουαλ χρήσης των ΙΧ που αγοράζει ο κόσμος, και δεν υπάρχει αδειοδότηση για κάτι τέτοιο (φουλ αυτόνομη οδήγηση) για ΙΧ χρήση σε κανένα σημείο του πλανήτη και από καμία μάρκα κατασκευής αυτοκινήτων.

Δεν υπάρχει ρυθμιστική αρχή που να δίνει αδειοδότηση για αυτόνομη οδήγηση σε ΙΧ.

Μόνον σε εταιρικά σχήματα - robotaxi και μόνον σε συγκεκριμένες περιοχές, και υπό συγκεκριμένους όρους και προϋποθέσεις.

ΥΓ. Το ελεκτρεκ είναι μια μλκια και μισή, μη του δίνετε σημασία.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.148
Reaction score
33.091
Καλή ερώτηση είναι να μας απάντηση ο hater γιατί οταν γράφεται κάτι θετικό για την Tesla το γραφει άλλος, όπως εδώ και εδώ 8-). Αυτός που έχει πάρει επ ομού την Tesla γιατί δεν τα γράφει και τα κάνει άλλος; 8-)

Να μας πει επίσης αν παίζει ρόλο το ότι είναι δημοκρατικός, και ότι πούλησε όλες τις μετοχές που είχε από την Tesla το 2024 κοντά στα $200. Και πόσα έχασε αν τα πουλούσε αργότερα αν δεν είχε πολιτικά κολλήματα.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
31.521
Reaction score
91.476
και ότι πούλησε όλες τις μετοχές που είχε από την Tesla το 2024 κοντά στα $200. Και πόσα έχασε αν τα πουλούσε αργότερα αν δεν είχε πολιτικά κολλήματα.
Ανεξαρτήτως πολιτικών συμπαθειών, όποιος λέει τέτοια για χρηματιστήριο, για οποιαδήποτε μετοχή, είναι εξαιρετικά άσχετος με το άθλημα.
Σε κανένα ΙΧ της Τέσλα δεν υπήρξε μανιουαλ που να υπόσχεται φουλ αυτόνομη οδήγηση.
Η μετάφραση του “φουλ αυτόνομη οδήγηση” είναι Full Self Driving. :tongue:
Το manual δεν είναι η διαφημιστική-επικοινωνιακή καμπάνια.
. Το ελεκτρεκ είναι το πιο αντικειμενικό , όλοι έλεκτρεκ διαβάστε
Σωστά σωστά
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.800
Reaction score
144.813
Να μας πει επίσης αν παίζει ρόλο το ότι είναι δημοκρατικός, και ότι πούλησε όλες τις μετοχές που είχε από την Tesla το 2024 κοντά στα $200. Και πόσα έχασε αν τα πουλούσε αργότερα αν δεν είχε πολιτικά κολλήματα.
Χαχαχαχαχαχαχαχαχα, μια εικόνα χίλιες λέξεις που λένε:

1000016963.jpg


Στα 200 αγοράζει ο κόσμος, δεν πουλάει! 🤪🤣😁

Αλλά τι α τους κάεις; Αφού έχουν κάλο στον εγκέφαλο, δεν υπάρχει ελπίς! 🤪🤣😁
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
31.521
Reaction score
91.476
Για τους πιστούς του cult η διακράτηση των μετοχών είναι απόδειξη της αμέριστης πίστης τους προς τον προφήτη.
Όποιος πουλήσει είναι άπιστος. Προδότης. Το θέμα είναι καθαρά θρησκευτικό.
Με αυτόν τον τρόπο, με εξασφαλισμένη την διακράτηση από τους πιστούς, ο προφήτης μπορεί να παίζει την μετοχή όπως του αρέσει, και να τσεπώνει τα κέρδη. Μόνο αυτός όμως (και οι κολλητοί του) επιτρέπεται να κάνει trading, όλοι οι υπόλοιποι πρέπει να καθίσουν ακίνητοι.

Κλωνατέξ στην πολύ εξελιγμένη εκδοχή.

Όποιος προλάβει να βάλει στην τσέπη τα κέρδη του, μαγκιά του. Όποιοι έχουν θεωρητικά κέρδη (λογιστικά λέγονται στην χρηματιστηριακή αργκό) είναι άλλη κατηγορία.
 
Last edited:


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.090
Μηνύματα
3.040.834
Members
38.529
Νεότερο μέλος
Nikos67
Top