alexis
Reticular Activating System
- Μηνύματα
- 19.541
- Reaction score
- 33.425
Ψέματα. Το έχω κάνει όταν πήγαινα παλιά στην άλλη δουλειά. Έφευγα 05:00 από Ανάβυσσο για κέντρο. Και εκεί δεν είχα θέμα.Μαύρα μεσάνυχτα δεν έχω κάνει.
Ψέματα. Το έχω κάνει όταν πήγαινα παλιά στην άλλη δουλειά. Έφευγα 05:00 από Ανάβυσσο για κέντρο. Και εκεί δεν είχα θέμα.Μαύρα μεσάνυχτα δεν έχω κάνει.
Το εξήγησα επαρκώς στο προηγούμενο ποστ. Ούτε στο δικό μου αν μου έβαζες (πλήρες) FSD δεν θα πλήρωνα τόσα λεφτά, γιατί για μένα δεν έχει το αντίστοιχο "όφελος". Πόσο μάλλον να έπρεπε να το αλλάξω με Tesla.εάν μπορείς (οικονομοτεχνικά) να έχεις ένα model Y LR ή performance (ή model S/X) στη θέση του δικού σου αυτοκινήτου, θεωρείς ότι δεν θα ήταν καλή ιδέα να πας σε Τέσλα; Αν όχι, για ποιο λόγο;
Τα αντικειμενικά-μετρήσιμα πλεονεκτήματα των Τέσλα, σε σχέση με το δικό σου, τα γνωρίζεις υποθέτω.
Μόλις το είδα αυτό, ωραίο!Το καλύτερο video για το Τesla Vision (FSD) κατά την άποψη μου, έλαβε και το ανάλογο δώρο. Πριν λίγο καιρό η Tesla ζήτησε από τους φίλους της να ανεβάσουν ένα video 60" max σχετικό με το Τesla Vision. Όλοι μα όλοι ανέβαζαν βιντεάκια από το αμάξι. Ένας ανέβασε το παρακάτω, και αμέσως κέρδισε το κοινό.
Χθες ο δημιουργός έλαβε ένα email από την Tesla, λέγοντας του ότι το video του κέρδισε, και λόγω της μεγάλης απήχησης που είχε θα λάβει ως δώρο ένα Model Y Premium και ένα πληρωμένο ταξίδι στο Giga Texas. Εκεί θα είναι και άλλοι νικητές του διαγωνισμού.

Για μένα δεν είναι αυτό το πρόβλημα, που θα πατήσω γκάζι, αλλά η υπνηλία στο τιμόνι.κι ας πρέπει να πατάω λίγο το γκάζι κάθε τόσο
Ok, αυτό μου αρκεί.Φυσικά δεν θα υπήρχε κανείς που θα του έλεγες να του βάλεις δωρεάν FSD στο αυτοκίνητό του και θα έλεγε όχι!
Έτσι βαδίζουμε στα πράγματα τεχνολογίας, όπως και στα ηχεία. Πχ τα δικά σου ηχεία δε τα διάλεξες γιατί είναι όμορφα, μικρά και βολικά, ούτε γιατί ήταν φτηνά. Πήρες τα me geithain διότι έχουν καρδιοειδη λοβό ακτινοβολίας, οπότε θα είχαν τις λιγότερες προβληματικές ανακλάσεις από τα πίσω τοιχωματικά όρια, και διότι η ομοαξονική αρχιτεκτονική τους είναι σημαντικό χαρακτηριστικό για ομοιογενή off axis ακτινοβολία, ακόμα και σε απεριποίητο χώρο. Τέλος, διότι το ευμέγεθες μεγάφωνο (των 16") κρίνεται ικανότατο για τις αποστάσεις ακρόασης και τις απαιτούμενες στάθμες στο χώρο σου.Επίσης και τα υπόλοιπα πλεονεκτήματα των Tesla δεν παίζουν κανένα ρόλο για μένα, ..
Καμιά φορά νιώθω λες και παίζουμε υπερ-ατού εδώ, να συγκρίνουμε features και να λέμε ποιο αμάξι είναι "καλύτερο" με βάση την κάρτα του.
Χαχα, ευχαριστώ για την προσβολή, σου υπόσχομαι όμως ότι καμία αναντιστοιχία δεν υπάρχει στις επιλογές μου. Όμως επειδή τα πράγματα δεν είναι τόσο απλοϊκά στην πραγματική ζωή (ηχεία=αυτοκίνητα) και οι διαδικασίες σκέψης και απόφασης πιο nuanced, ίσως κάποια πράγματα θέλουν λίγο περισσότερη επεξήγηση.Νομίζω όμως, μετά τα ανωτέρω, πως στο αυτοκίνητο, υπερασπίζεσαι απλώς την επιλογή σου, κυρίως βάσει οικονομικών κριτηρίων, και δεν ακολουθείς την οδό των χειροπιαστών αντικειμενικών κριτηρίων, που ακολουθείς πιστά σε ένα σωρό άλλα θέματα (αυτοματισμούς, κλπ). Περίεργο, αλλά οκ, χου κερς, κουβέντα κάνουμε.
Προσωπικά έχω σημαντική εμπειρία από χρήση μέσα στην κίνηση τόσο από το iD.3 όσο και από το model Y. Με κάθε ευκαιρία, τα βάζω σε λειτουργία.Καλά για το Autopilot στην κίνηση δεν λένε όλοι τα καλύτερα. Μάλιστα αρκετοί λένε τα χειρότερα. Τώρα πως γίνεται αυτό δεν ξέρω. Στην εθνική ή σε άλλο μεγάλο δρόμο λένε όλοι τα καλύτερα. Άψογο. Μάλλον θα πρέπει να έρθει κανένα update στο Autopilot καθώς λόγω του FSD το έχουν αφήσει πίσω.
Α, σόρρυ ρε μάν εάν σε προσέβαλλα, δεν είχα τέτοια διάθεση.Χαχα, ευχαριστώ για την προσβολή,
Αυτό εννοείται. Αυτοκινητάρα, δε το συζητάμε.Το δεδομένο είναι πως το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είναι από τις αγορές που έχω ευχαριστηθεί περισσότερο στη ζωή μου,