alexis
Reticular Activating System
- Μηνύματα
- 14.606
- Reaction score
- 27.946
HARMAN
Revel Concerta2 F36
Revel Concerta2 C25
Revel Concerta2 F36
Revel Concerta2 C25
To jtr δεν πλησιάζει ούτε τη σαγιονάρα την πλαστική του τουλ.αντίστοιχα το
JTR Noesis 210HT
δεν το έβαλα για να το εξισώσω.....αλλά για να παρουσιάσω σχεδιαστικά την τακτικήTo jtr δεν πλησιάζει ούτε τη σαγιονάρα την πλαστική του τουλ.
Όταν λέμε τους μεγάλους, το εννοούμε.
Τα ρεβελ είναι jbl κατά βάση, με οβάλ.
Σοβαρά ηχεία.
έχουμε μετρήσεις για αυτά?
Υφίσταται αμφιβολία ως προς τι είναι προτιμότερο,να γλιτώνεις από το googling,ή να γλιτώνεις από τον...Bhutia.είπα μπας και μας έδινε έτοιμο φαί ο Μπούτιας...αλλά δεν το γλιτώνω το γκουγκλ
Μόνο αυτό βρήκαέχουμε μετρήσεις για αυτά?
μα δεν είναι παθητικάΔεν πιστεύω τίποτα. Με παθητικά και Denon AV δε γ@μ@ς.
Ξεχάστε (για την ώρα) τον κατακόρυφο άξονα.. . .
Ας λάβουμε κατόπιν στην περίπτωση του Arendal 1961 τις κανονικοποιημένες παραστάσεις κατευθυντικότητας στον οριζόντιο άξονα (άνω) και τον κατακόρυφο (κάτω) :
View attachment 242023
View attachment 242024
. . .
Παρατηρούμε όμως κι ένα άλλο στοιχείο,ότι η κατευθυντικότητα διαφοροποιείται αρκετά ανάμεσα σε οριζόντιο και κατακόρυφο άξονα.Αν μοναδικοί παράγοντες ήταν το σχήμα του ίδιου του κυματοδηγού και η προσομοίωση ανοίγματος στη διάσταση του mid μεγαφώνου,τότε στο συγκεκριμένο παράδειγμα δεν θα έπρεπε να ισχύει τέτοια διαφοροποίηση.
Επομένως πρέπει να παίζουν κρίσιμο ρόλο η αρχιτεκτονική της μπάφλας σε οριζόντιο και κατακόρυφο άξονα καθώς και η γεωμετρία κατά την κατανομή όλων των προσαρμοσμένων μεγαφώνων πάνω στην κατασκευή.
. . .
τα δαπέδου της σειράςΕπι τη ευκαιρία, για ποιό από τα Arendal της σειράς 1961 έχεις βάλει διαγράμματα;
Τα διαγράμματα ανήκουν στο ίδιο ακριβώς μοντέλο που είχε βάλει νωρίτερα ο daharis...Ξεχάστε (για την ώρα) τον κατακόρυφο άξονα.
Είναι εξαιρετικά δύσκολο να τιθασευθεί η κατακόρυφη διασπορά, διότι επηρεάζεται έντονα από τους παράγοντες που περιγράφεις στη δεύτερη παράγραφο, αλλά και (για το τελικό προσλαμβανόμενο αποτέλεσμα στην πράξη) από την εγγύτητα του εδάφους (ας μη μιλήσουμε της τυχόν κονσόλας) που αλλοιώνει την μορφή του ηχητικού μετώπου.
Ευτυχώς, η επίδρασή της στο τελικό προσλαμβανόμενο υποκειμενικό ηχητικό αποτέλεσμα στη θέση ακρόασης, είναι πολύ-πολύ μικρότερη από την πλάγια οριζόντια διασπορά - που γίνεται άμεσα και έντονα αισθητή λόγω της εγγύτητας (συνήθως), των τοίχων.
Η συνολική οριζόντια διασπορά καθορίζεται, σε συντριπτικό βαθμό έναντι κάθε άλλου παράγοντα, από το ταίριασμα κυματοδηγού στο τουίτερ, και γούφερ. Μάλιστα ο πρώτος είναι που καθορίζει την επιλογή του δεύτερου (αρκεί να μην υφίστανται δευτερεύοντες περιορισμοί ως προς την μπάφλα - λόγω πχ αισθητικής, μεγέθους/βάρους, κλπ)
Επι τη ευκαιρία, για ποιό από τα Arendal της σειράς 1961 έχεις βάλει διαγράμματα;
Τι πρωτοκαθεδρίες μπρε και πράσινα άλογα;Βέβαιον είναι ότι δια λόγους Αρχής και τακτ θα ήταν εγωιστικό να λάβω πρωτοκαθεδρία σε νήμα που άλλος ξεκίνησε και άλλος επέκτεινε με δική του πρωτοβουλία.
Ευγε νεε μου χερ ντοκτορτα χαράματα γράφεις ολοσωστα, ενώ εγώ στις 1 παρά, με 2 ουίσκια, κάνω και κάνα λαθάκι
Καταρχάς δεν υπάρχουν υλοποιήσεις τηρούσες εις το έπακρον τους όρους ΄΄Συνεχούς Κατευθυντικότητας΄΄ (ΣΚ εν συντομία).Αυτό ισχύει διότι δεν έχουν απολύτως ισοδύναμη διασπορά ανάμεσα σε οριζόντιο και κατακόρυφο επίπεδο ή απολύτως ομοιόμορφη σε ολόκληρο το ακουστό φάσμα - με ζώνη αιχμής τις πρώτες οκτάβες.Πόσα μονόδρομα ηχεία με πραγματικό πλήρες φάσμα εκπομπής για το μεγάφωνό τους και προσαρμοσμένο σε άπειρη μπάφλα με διαστάσεις ολόκληρου μπροστινού ως προς τη θέση ακρόασης τοιχώματος κυκλοφορούν;Παίδες είστε ποταμός, και για να σχολιασθούν τα πάντα (δεν είναι όλα εντελώς ακριβή, χωρίς επ'ουδενί να το παίζω ειδικός), πρέπει να γραφτούν σεντόνια α-λα-Bhutia και δεν υπάρχει χρόνος - θα γίνεται όσο μπορώ επιλεκτικά σε ορισμένα σημεία.
Τι πρωτοκαθεδρίες μπρε και πράσινα άλογα;
Γράφε, γράφε, γράφε, το ίδιο και οι υπόλοιποι
Η off-axis ενέργεια στην ελεγχόμενη ζώνη τείνει να έχει ομοιόμορφη κατανομή στο φάσμα,αλλά κατώτερη στάθμη σε σχέση με την on-axis.Εάν κατά την ακρόαση η αντίληψή μας βασίζεται σε παράπλευρα φαινόμενα περιγραφέντα από τον Dr.Toole όπως η διεύρυνση στις εικονικές πηγές και χρωματισμούς προερχόμενους από ισχυρές συνιστώσες πλευρικών ανακλάσεων,αυτά τείνουν ν'αλλοιώνονται κατά τη μετάβαση στην ελεγχόμενη ζώνη,οπότε θα παίζει ρόλο το συχνοτικό όριο πάνω από το οποίο θα έχει προβλεφθεί ο έλεγχος...Αυτό με τη σειρά του σημαίνει ότι η όποια αλλοίωση θα μετριάζεται με την κάθοδο σε χαμηλότερες συχνότητες μετάβασης χάρη στην εμπλοκή μεγαλύτερων σε διαστάσεις μονάδων,όπως και το ότι θα μπαίνει αναπόφευκτα - ενίοτε κιόλας με χαοτικό τρόπο - στη συνάρτηση και ο βαθμός toeing-in κατά την τοποθέτηση των ηχείων σε συνδυασμό με τις ιδιότητες σε εφηρμοσμένη ακουστική φροντίδα στις εμπλεκόμενες πλευρικές επιφάνειες...
Ο έλεγχος διασποράς στις ανώτερες οκτάβες οδηγεί σε μικρότερη φόρτιση του πεδίου αντήχησης από τη δική τους ενέργεια.Επομένως αντί σκέτης απορρόφησης θα χρειαζόταν οπωσδήποτε διάχυση ειδικά για τις ελεγχόμενες οκτάβες στις πλευρικές επιφάνειες,κατά τρόπον ώστε να μη θίγεται η τονική ισορροπία στο αναπτυσσόμενο πεδίο αντήχησης.