Σχετικά με τους ελληνικούς υπότιτλους, η απάντηση που έλαβα από την WD μετά από 2 mail.
Dear sir,
Thank you for contacting Western Digital Customer Service and Support.
my apolagies for the problems you are having, at this point we do not have a solution yet.
We are looking into the problem and as soon as a solution is found there will be a firmware update available via our website.
If you have any further questions do not hesitate too contact us.
Sincerely,
Danny
Western Digital Service and Support
Για όσους δεν το ξέρουν, το πρώτο απαντητικό Mail είναι αυτόματο. Θα πρέπει να κάνετε "Update Question" στην ερώτησή σας για να το διαβάσει άνθρωπος και όχι "μηχανή". Διαφορετικά το Status της ερώτησής σας θεωρείται Solved. Όλα αυτά γίνονται στο Knowledge Base στο "Frequently Asked Questions (FAQ)".
Dear sir,
Thank you for contacting Western Digital Customer Service and Support.
my apolagies for the problems you are having, at this point we do not have a solution yet.
We are looking into the problem and as soon as a solution is found there will be a firmware update available via our website.
If you have any further questions do not hesitate too contact us.
Sincerely,
Danny
Western Digital Service and Support
Για όσους δεν το ξέρουν, το πρώτο απαντητικό Mail είναι αυτόματο. Θα πρέπει να κάνετε "Update Question" στην ερώτησή σας για να το διαβάσει άνθρωπος και όχι "μηχανή". Διαφορετικά το Status της ερώτησής σας θεωρείται Solved. Όλα αυτά γίνονται στο Knowledge Base στο "Frequently Asked Questions (FAQ)".