YAMAHA A-S1000 Ή A-S2000

Μηνύματα
30.002
Reaction score
29.737
Απάντηση: YAMAHA A-S1000 Ή A-S2000

Της γιαγιά σας το MOS. :laugh:

Καλά , εσυ μπορείς να κοροϊδεύεις οσο θέλεις, αλλά ο 1111 είναι απο τους καλύτερους , αν οχι ο καλύτερος ολοκληρωμένος sansui.
Δεν λέγεται τυχαία MASTER INTEGRATED AMPLIFIER.
Οχι βέβαια λόγω mosfets. Σιγά . Μόνο η Μαριώ έκανε Γιο τον γιάννη. Χεστήκαμε. Το οτι το παράχεσαν στο marketing, είναι άλλο θέμα.
Το αστείο στην όλη υπόθεση είναι οτι στα χαρτιά ο 1111 ήταν κατά τι κατώτερος του ενός και μοναδικού AU-X1 τον οποίο υποκαθιστούσε . Και οχι με σημαντική ηλικιακή διαφορά.

















Τεσπά , το θέμα μας είναι τα yamaha. Χωρίς να θέλω να τα παρουσιάσω σαν τα καλύτερα κομμάτια στην κλάση τους , δεν μπορώ να μη ασπαστώ κάποια καλά στοιχεία τους , που πλέον σπανίζουν στα αντίστοιχα ανταγωνιστικά μοντέλα.
Η καλωδίωση με το ήδη υπάρχον πηνιόσυρμα Γιάννη μας , είναι κάτι που σπάνια εφαρμόζεται ,για λόγους απλότητας κατασκευής. Πρέπει να μας ζαλίζουν τα αυτά ... με δαύτο? οχι βέβαια.
Τα mosfets , ως ημιαγωγοί , υποτίθεται οτι είναι ταχύτερα. Είναι τώρα καλό αυτό? , Παπάρια είναι. Μας τα έχουν κάνει τσουρέκια με τα mosfets. Oxi μόνο η yamaha, η η sansui. Απλά είναι θέμα marketing. Πρέπει κάτι να πουλήσουν στον άσχετο χαλιεντά. Οπως και τα μασίφ χάλκινα πόδια που έβαζε η sansui παρέα με teflon , για μείωση των κραδασμών. Ελεος ρε παιδιά. 4πόδια ενός τελικού 2κιλά.
Να συνεχίσω?
Τα γαμωκαβλώδια, μας έχουν πρήξει με δαύτα . OFC, DOFC, 6N, 7N, 9N και το λουρί της μάννας. Ελεος , με τα καλώδια και τις μπόρνες της wbt. Λες και πρόκειται να ακουστεί καλύτερα ο τελικός με αυτά, παρά χωρίς.
Η ολη ιστορία Γιάννη είναι το marketing, αυτό πουλάει. Οι ουσιαστικές διαφορές , ποτέ δεν βγαίνουν στη φόρα , γιατί πολύ απλά κανείς δεν ξέρει να τις αξιολογήσει. Καλά οχι ακριβώς κανείς , αλλά απο αυτούς που θα διαβάσουν ενα διαφημιστικό φυλλάδιο ελάχιστοι είναι σε θέση να καταλάβουν τις αρχιτεκτονικές διαφορές ενός ενισχυτή απο εναν άλλον .
Οσο αφορά στο λογίδριο της υποστήριξης των YAMAHA, είπαμε, το marketing ΕΊΝΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ.ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΑ MOSFETS.




John αγοράκι μου μην χαλιέσαι . Δεν αξίζει τον κόπο.
 

Μηνύματα
30.002
Reaction score
29.737
Απάντηση: YAMAHA A-S1000 Ή A-S2000

PS, οσο για το σχέδιο - σκαρίφημα του ενισχυτή και την ανάδραση νομίζω οτι κάτι δεν πάει καλά στην απεικόνισή του.
 

Y

Yiannis_B

Guest
Απάντηση: YAMAHA A-S1000 Ή A-S2000

Διάλειμμα. :smile:

Νικόλαος Γύζης


 
Last edited by a moderator:

Μηνύματα
5.445
Reaction score
6.609
Απάντηση: YAMAHA A-S1000 Ή A-S2000

Παντως κοιτωντας τις περισσοτερες μοντερνες; σχεδιαστικες επιλογες τα μοσφετ τα χρησιμοποιουν στην εισοδο η ως οδηγα και οχι στα τελικα σταδια τους ως προβληματικα; στις χαμηλες συχνοτητες .
Μην εκπλαγουμε αν ακουγωντας με μια ξενη πηγη και συγκρινοντας τον s2000 με τον 3000 χαμηλα ο πρωτος να ειναι καλυτερος; και το θεμα σκληροτητας του να μην ηταν στα εξοδου αλλα ενα προσεκτικοτερο προενισχυτικο σταδιο....
 

Auditory

Επαγγελματίας
Μηνύματα
542
Reaction score
714
Απάντηση: YAMAHA A-S1000 Ή A-S2000

Θα βοηθηθεις μονος σου απαντωντας στις εξεις δυο ερωτησεις:

1) Στην κατηγορια των 10.000 ευρω (cd, προ και τελικος ή ολοκληρωμενος), πες εναν αλλο συνδυασμο με το απολυτο matching που να παιζει ΚΟΡΥΦΑΙΑ, τουλαχιστον συμφωνα με τα λεγομενα του reviewer που τα ακουσε. (Οπως ξερουμε ολοι μας, θα πρεπει να εχεις και πηγη για πληρες σημα)

Είναι πολλοί οι συνδυασμοί που παίζουν σε αυτή την κατηγορία τιμής. Αν κρίνουμε και από τα τεστ, τότε πολλοί, πάρα πολλοί συνδυασμοί καλύπτουν ή υπερκαλύπτουν τα προσόντα του συνδυασμού της Yamaha σε μικρότερη τιμή μάλιστα!
Επίσης, οι περισσότεροι συμφωνούν σήμερα ότι με πηγή ένα υπολογιστή, μπορεί να παρακάμψεις το "υλικο" και να περάσεις στο "άυλο". Αυτή όμως είναι άλλη συζήτηση...


2) Μια χαρα αναφερεις και τις υπολοιπες χαι εντ εταιριες. Εχεις ακουσει συγκριτικα με αυτες, το συνδυασμο της Yamaha?

Γιατί, τον έχει ακούσει κανείς από εμάς που γράφουμε ένα σωρό σε αυτό το νήμα; Εικασίες κάνουμε, οφθαλμόλουτρο και συζήτηση να γίνεται... Και ειδκά στο οφθαλμόλουτρο, ο συνδυασμός "σκίζει"...
@Κόγιας:

Θα σου ήμουν ευγνώμων αν εξηγούσες που έχει χαθεί η μπάλλα και πως θα μπορούσα να τη βρω
 

Μηνύματα
30.002
Reaction score
29.737
Απάντηση: YAMAHA A-S1000 Ή A-S2000

Μα ... ο οιοσδήποτε ηχητικός χαρακτήρας ενός μηχανήματος προέρχεται απο τον προενισχυτή.
Ο τελικός ενισχυτής ελάχιστη η καθόλου συνεισφορά εχει στο τελικό ηχητικό αποτέλεσμα.
Η υποτιθέμενη σκληρότητα , στα αυτιά των χρυσαυτιάδων , προέρχεται απο άλλου είδους θέματα, αν δεχτούμε οτι όντως υπάρχει.
 

Μηνύματα
4.690
Reaction score
1.815
Απάντηση: YAMAHA A-S1000 Ή A-S2000

@Κόγιας:

Θα σου ήμουν ευγνώμων αν εξηγούσες που έχει χαθεί η μπάλλα και πως θα μπορούσα να τη βρω
1) Ολοι οι μεχρι σημερα συνδυασμοι που αναφερεσαι εχουν και μειονεκτηματα σε επι μερους παραγοντες, οπως και πλεονεκτηματα. Κανεις απο αυτους δεν καλυπτει πληρως ολες τις παραμετρους. (Ειδικα μεσω υπολογιστηρα!):rolleyes:
Οι Ιαπωνες μηχανικοι της Yamaha απ οτι δειχνει το story, εχουν επιλυσει ολες τις εκδοχες.

2) Αμφιβολιες δεν κατανοω γιατι πρεπει να υπαρχουν, αφου κανεις μας ΔΕΝ τα εχει ακουσει.
Οχι μονο το συνδυασμο της Yamaha, αλλα και των υπολοιπων εταιριων που εχεις υπ οψη σου.
Ποσο μαλλον η αμεση συγκριση μεταξυ τους!:smile:

Καλο λοιπον θα ηταν, οταν συζηταμε περι προιοντων, να "αμφιβαλουμε" εφ οσον εχουμε εμεις οι ιδιοι κατασταλαξει σε συμπερασματα, μετα απο ακροαση.

Συμπερασματικα λοιπον και μεχρι να αποκτησω πληρη ηχητικη αποψη του σετ, δεν εχω λογο να αμφιβαλω για τον εξαιρετικο συνδυασμο και την κορυφαια ( κατα των reviewers) αποδοση του..
 

stathis

Ultra Home Theater
Μηνύματα
21.632
Reaction score
36.426
Απάντηση: YAMAHA A-S1000 Ή A-S2000

Μα ... ο οιοσδήποτε ηχητικός χαρακτήρας ενός μηχανήματος προέρχεται απο τον προενισχυτή.
Ο τελικός ενισχυτής ελάχιστη η καθόλου συνεισφορά εχει στο τελικό ηχητικό αποτέλεσμα.
Η υποτιθέμενη σκληρότητα , στα αυτιά των χρυσαυτιάδων , προέρχεται απο άλλου είδους θέματα, αν δεχτούμε οτι όντως υπάρχει.
Mπορει να φταινε τα καλωδια ic:whistling:
 


Auditory

Επαγγελματίας
Μηνύματα
542
Reaction score
714
Απάντηση: YAMAHA A-S1000 Ή A-S2000

1) Ολοι οι μεχρι σημερα συνδυασμοι που αναφερεσαι εχουν και μειονεκτηματα σε επι μερους παραγοντες, οπως και πλεονεκτηματα. Κανεις απο αυτους δεν καλυπτει πληρως ολες τις παραμετρους. (Ειδικα μεσω υπολογιστηρα!):rolleyes:
Οι Ιαπωνες μηχανικοι της Yamaha απ οτι δειχνει το story, εχουν επιλυσει ολες τις εκδοχες.

2) Αμφιβολιες δεν κατανοω γιατι πρεπει να υπαρχουν, αφου κανεις μας ΔΕΝ τα εχει ακουσει.
Οχι μονο το συνδυασμο της Yamaha, αλλα και των υπολοιπων εταιριων που εχεις υπ οψη σου.
Ποσο μαλλον η αμεση συγκριση μεταξυ τους!:smile:

Καλο λοιπον θα ηταν, οταν συζηταμε περι προιοντων, να "αμφιβαλουμε" εφ οσον εχουμε εμεις οι ιδιοι κατασταλαξει σε συμπερασματα, μετα απο ακροαση.

Συμπερασματικα λοιπον και μεχρι να αποκτησω πληρη ηχητικη αποψη του σετ, δεν εχω λογο να αμφιβαλω για τον εξαιρετικο συνδυασμο και την κορυφαια ( κατα των reviewers) αποδοση του..
Στα "λόγια" μου έρχεσαι... "Θεοποιήσαμε" ένα συνδυασμό, εξαιρετικής εμφάνισης, γράφοντας περί "αφύπνισης των Γιαπωνέζων", περί "φοβίας" άλλων κατασκευαστών χωρίς καν να έχουμε μία ακρόαση. Ας κρατήσουμε μικρό καλάθι ωσότου έχουμε ιδία άποψη ή άποψη ανθρώπων που εμπιστευόμαστε τ αυτιά τους και μετά ας γραφτούν οι προσωπικοί "πόθοι"...
 

Μηνύματα
203
Reaction score
117
Απάντηση: YAMAHA A-S1000 Ή A-S2000

Οπωσδήποτε η εμφάνιση δε φτιάχνει τον ήχο, αυτό είναι βέβαιο. Σχετικά όμως με το δέσιμο των δύο συσκευών, κατά την άποψή μου αυτό δεν πρέπει να ερμηνεύεται ότι προτείνεται από πλευράς των εταιρειών ώστε να ξεπεραστούν κάποια προβλήματα και ώστε να κρύβονται μειονεκτήματα. Προτείνεται απλά για να εξασφαλίζεται άριστη συνεργασία κυκλωμάτων ίδιας σχεδίασης. Όταν στην περίπτωση πχ των Yamaha, ξεκινά η balanced έξοδος από το dac του cd player και ακολουθεί ένας fully balanced ενισχυτής, τότε δεν είναι λογικό να υπάρχει καλύτερο αποτέλεσμα εφόσον αξιοποιείται πλήρος ο σχεδιασμός αυτός? Επίσης είναι σε πλήρη συμβατότητα οι είσοδοι - έξοδοι των δύο συσκευών, τάση αντίσταση κλπ. Τώρα εάν όλα αυτά τα μεγέθη συμβαδίζουν με όποιο άλλο ταίρι, δε βλέπω το λόγο να υπάρξει πρόβλημα συμβατότητας. Το αποτέλεσμα θα είναι διαφορετικό και ίσως για κάποιον ακροατή καλύτερο εάν αυτός προτιμά τον ήχο κάποιου συγκεκριμένου dac ή cd player άλλης εταιρείας.
 

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
26.007
Reaction score
23.142
Απάντηση: YAMAHA A-S1000 Ή A-S2000

@Κόγιας:

Θα σου ήμουν ευγνώμων αν εξηγούσες που έχει χαθεί η μπάλλα και πως θα μπορούσα να τη βρω
Κοίταξε, η κατοχή της μπάλας απαιτεί τεχνική κατάρτιση, ακριβώς όπως συμβαίνει και με έναν έξοχο μπαλαδόρο, με τη διαφορά ότι το τεχνικό προφίλ του κατά κυριολεξίαν μπαλαδόρου είναι πολύ πιο δύσκολο να το επιτύχει κανείς, εν συγκρίσει προς έναν χαϊφιντελίστα, ο οποίος χρειάζεται απλώς να γνωρίζει λίγα βασικά, τεχνικής φύσεως πράγματα, (δεν χρειάζεται δηλαδή να είναι ηλεκτρολόγος μηχανικός).

Κάποιος που είναι κατειλημμένος από το στερεότυπο που λέει ποιοι κατασκευαστές δικαιούνται να χρεώσουν ακριβά και ποιοι όχι, είναι σίγουρο πως έχει χαμένη τη μπάλα. Στο λέω αυτό, διότι, εν πολλοίς, κανένας δεν έχει βγει να διαμαρτυρηθεί για το υψηλότατο τιμολόγιο κατασκευαστών σαν την Krell που αναφέρεις ως παράδειγμα, εκτός βεβαίως κάποιων ολίγων, του υποφαινομένου συμπεριλαμβανομένου. Βέβαια, δεν αναφέρεις μόνον την Krell, αλλά και τη Lux. Ωραία!

Επειδή δεν είμαι χθεσινός, και επειδή το μάτι μου δεν γουρλώνει πλέον εύκολα (εδώ και πολλά χρόνια, και λέγοντας πολλά χρόνια, εννοώ πάνω από 25), η Lux είναι αποδεκτή σήμερα ως high end εταιρεία, επειδή έχει στο ενεργητικό της από το παρελθόν τον M-05, καθώς και την τρέχουσα γκάμα της, η οποία πλέον κινείται στο μέσο και άνω τιμολογιακό τμήμα, χωρίς να λείπουν και μοντέλα πάρα πολύ ακριβά. Ο έχων τη μπάλα, λοιπόν, γνωρίζει πως αυτά τα πανάκριβα μοντέλα είναι επί τούτου τόσον ακριβά, όχι διότι έχουν ποιότητα ήχου σώνει και καλά ανώτερη των φθηνοτέρων, αλλά διότι απευθύνονται σε συγκεκριμένο target group, το οποίο δεν θα τα αγόραζε αν ήταν φθηνότερα. Ειρήσθω εν παρόδω, πως η Lux έπαιζε και στο χαμηλό τμήμα της αγοράς έως και τη 10ετία του ’80, παράγοντας συσκευές ακόμη και μέτριες, αλλά αυτό οι χθεσινοί που έχουν εισέλθει στο σπορ, είτε δεν το γνωρίζουν, είτε δεν θέλουν να το γνωρίζουν.

Να στο πω κι αλλιώς, αν αύριο η Yamaha πάρει αυτούσια τα τμήματα προενίσχυσης και τελικών σταδίων και τα εντάξει σε χωριστά, ογκώδη και βαριά σασί, και τα χρεώσει συνολικά 30000 ευρώ, αυτοί που θα γκρινιάξουν για τις υψηλές τιμές θα είναι λιγώτεροι, ενώ θα εξακολουθήσουν να υπάρχουν και κάποιοι που θα διαμαρτυρηθούν, όχι για τις υψηλές τιμές των συσκευών αυτών καθ' εαυτές, αλλά επειδή η Yamaha, που δεν είναι high end κατασκευαστής, τόλμησε να χρεώσει ακριβά, μπαίνοντας στο ρουθούνι των κατεστημένων "high end εταιρειών" - beeeeeep, έτσι όπως έχουν συνηθίσει να τις λογαριάζουν οι μη έχοντες τη μπάλα.

Πάμε τώρα σε ένα άλλο θέμα μπάλας, το matching. Κάποιος που είναι σε θέση να κατέχει τη μπάλα – όχι στοιχειωδώς, αλλά σε ικανοποιητικό βαθμό, γνωρίζει – και το γνωρίζει για όλη την υπόλοιπη ζωή του, ότι το matching στο hi-fi, αλλά και στο high end, εξαρτάται από κάποια συγκεκριμένα τεχνικά χαρακτηριστικά, τα οποία εν πολλοίς κάθε κατασκευαστής δημοσιεύει για το προϊόν του: Την ευαισθησία και εμπέδηση εισόδου και αντιστοίχως την ηλεκτρική στάθμη και εμπέδηση εξόδου. Τί χρειάζεται, λοιπόν, για να ματσάρουν δύο ηλεκτρονικές συσκευές, ας πούμε ένα cd player και ένας ενισχυτής; Κάποια απλά πράγματα. Ηλεκτρική έξοδο στο cd player λίγο υψηλότερη από την ευαισθησία του ενισχυτή, και συγχρόνως πολύ χαμηλή αντίσταση εξόδου, και από την άλλη, ικανά υψηλή αντίσταση εισόδου στον ενισχυτή, αλλά όχι πολύ υψηλή, διότι τότε αυτή θα είναι ευάλωτη σε ΕΜΙ (όχι EMI Columbia, αυτή την ΕΜΙ). Και πάει και τελείωσε. Τέλος! Αυτό είναι! Θα μου πεις, γιατί να μην είναι της ίδιας σειράς οι συσκευές, να «δένουν» και στο μάτι; Γιατί όχι, αλλά αυτό ηχητικά δεν είναι απαραίτητο. Για κάποιους όμως είναι και ηχητικά απαραίτητο, διότι όπως επανειλημμένα έχουν πει διάφοροι ισοπεδωτικοί εδώ μέσα, κάποιοι άνθρωποι, εκτός από τα αυτιά, ακούν και με τα μάτια και με την τσέπη, προφανώς διότι δεν είναι καλοί μπαλαδόροι – και δεν έχουν τη διάθεση -ή την ικανότητα- να γίνουν.

Δηλαδή, θα προσπαθήσει να αντιτείνει κάποιος, δεν μπορώ να εξακριβώσω με τα αυτιά μου, αν ματσάρουν δυό συσκευές; Να σου πω ένα υποθετικό παράδειγμα.

Ας πούμε πως είμαι χαϊεντοέμπορας και δέχομαι μια μέρα να κάνουμε ένα συγκριτικό τεστ δύο cd player, ένα που αντιπροσωπεύω εγώ και ένα άλλου κατασκευαστή, που το αντιπροσωπεύει κάποιος ανταγωνιστής μου, και το φέρνει στο στούντιο κάποιος ήδη κάτοχός του. Συνδέουμε αμφότερα τα player σε έναν ενισχυτή και ένα ζευγάρι ηχεία, τα οποία επίσης αντιπροσωπεύω, και των οποίων η έξωθεν καλή μαρτυρία είναι καθολική, και έτσι μπορούμε να τα συγκρίνουμε on the fly, απλώς γυρίζοντας τον επιλογέα εισόδου. Όλα καλά. Στην έναρξη της ακρόασης λέω στο πάνελ των ακροατών, κοιτάξτε παιδιά, σας αρέσει αυτό το CD; Ωραία, σας αρέσει, συμφωνείτε όλοι ότι είναι άριστη ηχογράφηση, αλλά για να μην αδικήσουμε κάποιο player, έχω φτιάξει δύο αντίγραφα με το EAC, τι πιο λογικό. Να παίζουν και τα δύο αντίγραφο το πρωτοτύπου, και όχι το ένα το πρωτότυπο και το άλλο το αντίγραφο, εντάξει; Εντάξει!

Ναι, αλλά εγώ ως έμπορας, θέλω σώνει και καλά να προκρίνω την πραμάτεια μου, ώστε να ακουστεί καλύτερα από το αντίπαλο player. Τι κάνω λοιπόν; Σηκώνω όλα τα ριπαρισμένα track από το δίσκο με έναν wave editor, ας πούμε με το wavelab (δε σας λέω με το cooledit, γιατί θα με πείτε πάλι ισοπεδωτικό), και τι κάνω; Τους κατεβάζω τη στάθμη κατά 3dB, και γράφω τα πειραγμένα αρχεία στο cd που επιδέξια θα βάλω «τυχαία» να παίζει στο αντίπαλο player. Ακούγοντας, είναι δεδομένο πως τουλάχιστον οι μισοί από τους ακροατές θα αντιληφθούν ότι το αντίπαλο player παίζει λιγάκι πιο χαμηλά – και πώς έχει μάθει ο μέσος χαϊφιντελίστας να ερμηνεύει τη χαμηλότερη στάθμη, διαβάζοντας τα γραπτά αυτών που εμπιστεύεται (ξανα-beeeeep); Ότι αυτό το player δεν έχει δυναμικά! Μα αφού ακούγεται πιο σιγά, τι άλλο δηλαδή μπορεί να συμβαίνει;

Αν ξέρει λίγη μπαλίτσα, θα με ρωτήσει, συγγνώμη, μήπως αυτό το player έχει χαμηλότερη έξοδο από το άλλο; Κι εγώ – με περίσσειο θράσος – τι θα του απαντήσω; Ορίστε κύριε τα προσπέκτους, και τα δύο έχουν έξοδο 3V RMS! Ποιο θα είναι το τελικό συμπέρασμα του άμπαλου; Ότι αυτό το player δεν έχει δυναμικά. Δε ματσάρει με τον ενισχυτή ρε παιδί μου, πώς το λένε! Θα βγει από το στούντιο και θα σου πει, «αφού το άκουσα με τα αυτιά μου, ψέματα να σου πω;»

Ποια αυτιά σου ρε δυστυχισμένε;
 

Μηνύματα
30.002
Reaction score
29.737
Απάντηση: YAMAHA A-S1000 Ή A-S2000

Χεχε , Κώστα έγραψες ..! Οπως πάντα.


Πες και την άλλη την πουστιά όμως , με τα καβλώδια. Του Α player, του βάνω το φτηνό καβλώδιο, αυτό με την φτηνή κάλτσα.
Του Β player του ανταγωνιστή , του βάνω το ακριβό καβλώδιο , με την ακριβή κάλτσα. Του κάνει και αβάντα ο έμπορας.
Και πάλι όμως το δικό του player παίζει καλύτερα.
 

Μηνύματα
30.002
Reaction score
29.737
Απάντηση: YAMAHA A-S1000 Ή A-S2000

Και μια και μιλάμε για έξοδο απο cd player , ποιός ξέρει να μου πει , τι τάση εξόδου έχουν τα cd players?

Mε φορτίο , και χωρίς φορτίο.

Μπορούν να οδηγήσουν τελικό? ιδίως αν υπάρχει και level control , στην έξοδό τους.

Εγω λεω οτι είναι , τουλάχιστον εύκολα εφικτό. Με την προϋπόθεση οτι ο τελικός δεν έχει ευαισθησία εισόδου 8 vrms αλλά 2 η άντε 3 vrms.
 

Μηνύματα
9.110
Reaction score
8.905
Απάντηση: YAMAHA A-S1000 Ή A-S2000

Σχεδόν όλα τα σι-ντί μπορούν να οδηγήσουν τελικό με χαμηλή ευαισθησία και εάν δεν έχουν βόλιουμ κοντρόλ με ένα παθητικό προενισχυτή είσαι οκ.



ΥΓ. Αφού ο John Markou έφτασε στο σημείο να βάλει Ευχαριστώ στον Costas Coyias...:geek: εγώ, τέρμα έκλεισα! :laugh:
 

abcd

Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
Super Moderator
Μηνύματα
82.352
Reaction score
108.217
Απάντηση: YAMAHA A-S1000 Ή A-S2000

Αφού ο John Markou έφτασε στο σημείο να βάλει Ευχαριστώ στον Costas Coyias...:geek: εγώ, τέρμα έκλεισα! :laugh:

Γλύψιμο στον νέο σούπερ συντονιστή, για να μην φάει ban!
 

Auditory

Επαγγελματίας
Μηνύματα
542
Reaction score
714
Απάντηση: YAMAHA A-S1000 Ή A-S2000

Χαίρομαι που μου εβαλες τον κυρ Βασίλη και όχι τους "εισαγόμενους" -όπως αρκετοί θα έκαναν- messi, ronaldo κλπ.
Δε σου κρύβω ότι με την απάντηση, συνεχίζω να έχω χαμένη τη μπάλα, σκεπτόμενος ότι δεν ήταν απάντηση για το "προς τι η θεοποίηση" δύο συσκευών μέσω εξωτερικής εμφάνισης και ενός άρθρου", σκεπτόμενοι την τιμή τους ειδκά όταν δεν υπάρχει η οποιαδήποτε επαφή μαζί τους εκτός το "οφθαλμόλουτρο".

Τα υπόλοιπα στοιχεία που αναφέρονται, όπως και οι "κατεργαριές" των πωλητών, πολύ χρήσιμα και δεκτά με πλήρη ικανοποίηση για περεταίρω γνώση, δική μου και άλλων.

Όλοι οι Ιάπωνες, έχουν περάσει από μικρότερες κατηγορίες τιμής, άλλοι "μικρότερες" όπως η accuphase me ton 211 στα μέσα του 90 (αρκετά φθηνότερος από τις εως τότε υλοποιήσεις τους) και άλλοι πραγματικα μικρές, με στόχο την πώληση κατά εκατοντάδες κομμάτια.

Σήμερα, βλέπουμε να γίνεται το αντίθετο, οι παλαιές εταιρείες που είχαν στόχο τις εκατοντάδες πωλήσεων, να προσεγγίζουν μεγαλύτερες κατηγορίες τιμής, να μπαίνουν σε τιμολογιακά "χωράφια" άλλων, λόγω ονόματος και ιστορίας να κρίνονται θετικά, με μικρότερη "καχυποψία" απέναντι τους από το καταναλωτικό κοινό, το οποίο -δικαιολογημένα για κάποιες εταιρείες- έγινε καχύποπτο, αφήνοντας για ακόμα μία φορά τη ρήση "κοντά στα ξερά καίγοντε και τα χλωρά" να κάνει παρτυ αλλα αντιστρέφοντας το ερώτημα "μήπως κοντά στα χλωρά παρασύρονται και τα ξερά"!

Πήγε η Krell στην Κίνα, ο 300αρης έχει εξαιρετικά τεστ παντού αλλά αφού έγινε "κινέζικος" και "προσιτός" στους "πολλούς", δεν είναι Krell... Κεκτημένη ταχύτητα τα θετικά άρθρα γι αυτόν λόγω ονόματος και γνωριμιών των κατασκευαστών με τους αρθρογράφους... Δεν έτυχε να διαβάσω τόσα πολλά σχόλια γι αυτόν που διατίθεται προς ακρόαση στην Ελλάδα όσα για τα επερχόμενα Yamaha που ΘΑ έρθουν...
Η Luxman έτυχε σχολίων, περισσότερο λόγω εξωτερικής εμφάνισης και κατά δεύτερο για το καλόηχο τους. Αφού ξεπεράσαμε την εξαιρετική τους εμφάνιση, ανακαλύψαμε ότι είναι η παλιά, καλή, καλόηχη Luxman, που γνωρίζαμε στα "σοβαρά" της μοντέλα, μετά από επισταμένες ακροάσεις σε σπίτια φίλων ή στα καταστήματα.

Ο λόγος που αναφέρθηκα στην "αλληλοκάλυψη" των συσκευών είναι ότι πλέον προτείνεται η ύπαρξη μετατροπέα για αναπαραγωγή άϋλων αρχείων σε αυτούς που ΔΕΝ έχουν σημαντική συλλογή απο cds στη δισκοθήκη τους.
Αυτό, άμεσα και εκ του άρθρου, σημαίνει ότι ο εν λόγω Yamaha ολοκληρωμένος ΜΠΟΡΕΙ να παρουσιάζει έλλειψη "σώματος" και να ακούγεται ελαφρά "ανευρος"... λέμε τώρα, αφού δεν έχουμε ακούσει ή δεν έχουν ακούσει τα "αυτιά" που εμπιστευόμαστε.
Αν λάβουμε και στα υπ'όψιν το σημείο ότι δεν έχουμε σημαντική συλλογή από cds και μπορούμε ή έχουμε τη διάθεση να ριπάρουμε στον υπολογιστή μας, τότε -αν εξαιρέσουμε την εμφάνιση- ο πλέον κατάλληλος είναι ο Hegel 300 που έχει και ενσωματωμένο μετατροπέα, έχει παραπάνω ισχύ (τουλάχιστον ονομαστική) άρα θα "οδηγήσει" περισσότερες επιλογές ηχείων και κερασάκι στην τούρτα, στοιχίζει λιγότερο από τον επερχόμενο Yamaha ...

Εδώ είναι που έχω χάσει τη μπάλλα, αν και εξαιρετική ως απάντηση σε άλλα ερωτήματα που δεν έχουν εκφραστεί ακόμα από πλευράς μου, συνεχίζω να την έχω χαμένη...

Πάντως σ ευχαριστώ που μπήκες στον κόπο για τη συγγραφή του παραπάνω μηνύματος
 

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
26.007
Reaction score
23.142
Απάντηση: YAMAHA A-S1000 Ή A-S2000

Αν οι εν λόγω εντυπώσεις είναι βάσιμες, ο ένοχος είναι προφανής, τα mosfet στην έξοδο, τα οποία έχουν εγγενώς ntc. Τυπικά, η πλέον ενδεδειγμένη θερμοκρασία λειτουργίας τους είναι κάτω των 20 βαθμών, αφού με αύξηση της θερμοκρασίας τους αυξάνεται και η αντίστασή τους, με αποτέλεσμα κάμψη της ισχύος. Δεν λέω πως είναι ακατάλληλα, όμως αντενδείκνυνται ακριβώς γι' αυτόν το λόγο, δίνοντας την εντύπωση πως τα μπάσα τους γίνονται "χυλός", όταν ζεσταθούν. Ίσως βέβαια θα υπάρχουν και νεώτερες σειρές με καλύτερη θερμική συμπεριφορά, δεν το έχω ψάξει. Γενικά, πάντως, τα mosfet θέλουν πολύ αποτελεσματική ψύξη.

Από την άλλη μεριά, αυτό το χαρακτηριστικό τους τα κάνει πρακτικά άτρωτα στην υπερθέρμανση.
 

Μηνύματα
30.002
Reaction score
29.737
Απάντηση: YAMAHA A-S1000 Ή A-S2000

Σχεδόν όλα τα σι-ντί μπορούν να οδηγήσουν τελικό με χαμηλή ευαισθησία και εάν δεν έχουν βόλιουμ κοντρόλ με ένα παθητικό προενισχυτή είσαι οκ.

ΥΓ. Αφού ο John Markou έφτασε στο σημείο να βάλει Ευχαριστώ στον Costas Coyias...:geek: εγώ, τέρμα έκλεισα! :laugh:

Δλδ ποιά? ποιόν τελικό ? χαμηλή ευαισθησία , συνήθως ενοούμε τα πολλά v rms, δλδ πάνω απο τρία. Δεν εχω δει πολλά cd player να βγάζουν έστω και τρία vrms. Ο krell του βλάσση έχει ευαισθησία 2,75 v rms, δλδ οδηγήται απο ενα cd player ?

Τι σε νοιάζει εσένα που δίνει thanks ο john markou? Οπου θέλει τα δίνει.

Γλύψιμο στον νέο σούπερ συντονιστή, για να μην φάει ban!
Κρίνεις εξ ιδίας πείρας και δεν είναι σωστό.
 

Y

Yiannis_B

Guest
Απάντηση: YAMAHA A-S1000 Ή A-S2000

Αν οι εν λόγω εντυπώσεις είναι βάσιμες, ο ένοχος είναι προφανής, τα mosfet στην έξοδο, τα οποία έχουν εγγενώς ntc. Τυπικά, η πλέον ενδεδειγμένη θερμοκρασία λειτουργίας τους είναι κάτω των 20 βαθμών, αφού με αύξηση της θερμοκρασίας τους αυξάνεται και η αντίστασή τους, με αποτέλεσμα κάμψη της ισχύος. Δεν λέω πως είναι ακατάλληλα, όμως αντενδείκνυνται ακριβώς γι' αυτόν το λόγο, δίνοντας την εντύπωση πως τα μπάσα τους γίνονται "χυλός", όταν ζεσταθούν. Ίσως βέβαια θα υπάρχουν και νεώτερες σειρές με καλύτερη θερμική συμπεριφορά, δεν το έχω ψάξει. Γενικά, πάντως, τα mosfet θέλουν πολύ αποτελεσματική ψύξη.

Από την άλλη μεριά, αυτό το χαρακτηριστικό τους τα κάνει πρακτικά άτρωτα στην υπερθέρμανση.

Δύο μεγάλοι αμερικάνοι, John Curl (Parasound) και Nelson Pass, σε μια συζήτηση MOSFETS vs BJTs. :thumbsup:

http://www.diyaudio.com/forums/solid-state/24568-mosfets-vs-bjts.html
 


Staff online

  • xfader
    Segregation supporter
  • Zizik
    Safety Last
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.113
Μηνύματα
3.041.761
Members
38.533
Νεότερο μέλος
NIK DRAGON
Top