YAMAHA A-S1000 Ή A-S2000

Μηνύματα
364
Reaction score
4
Απάντηση: YAMAHA A-S1000 Ή A-S2000

αυτα τα yamaha ειναι οντως τρομερα μηχανηματα και συμφωνω οτι αλλοι κατασκευαστες θα τα χρεωναν τουλαχιστον δι/ τρι πλασια λεφτα.

εγω οταν ειχα την ευκαιρια να παρω εναν AS 1000 δεν τον πηρα γιατι δε μπορουσε να οδηγησει τα ηχεια μου.

κατα τ αλλα ομως ηταν πραγματικα τρομερο μηχανημα απο ολες τις αποψεις και μου αρεσε πολυ σαν μουσικη προσωπικοτητα.

πιστευετε οτι υπαρχει ακομα αυτο που λεμε αγγλικος ηχος ή τελοςπαντων αγγ/ γερμαν "σχολες" ?

γιατι εγω λεω οτι εχει σταματησει να υφισταται τετοιο θεμα, αν ποτε υπηρξε.
 

Μηνύματα
364
Reaction score
4
Απάντηση: YAMAHA A-S1000 Ή A-S2000

οσον αφορα τα db και Ohm κλπ, προσεχε αγαπητε φιλε, ειδικα αν εχεις μεγαλο χωρο, φροντισε τα ρευματα να ειναι πολλα και οχι οριακα ή επαρκη.

ειναι κριμα να δωσεις λεφτα για κατι που δε σου κανει, εστω και αν ειναι πολυ καλο ή ομορφο κλπ., οπως ο Yamaha ή ο creek (που δε φημιζεται για την ισχυ και τα ρευματα του)
 


tyler durden

Μη ριβγιούερ
Μηνύματα
5.697
Reaction score
2.743
Απάντηση: YAMAHA A-S1000 Ή A-S2000

εγω πιστευω οτι δεν υπαρχουν πια σχολες με την αυστηρη εννοια του ορου, αλλα φιλοσοφιες εταιριων. Για παραδειγμα, ακους απο την Γερμανικη, Elac και Audio physic, τα πρωτα ειναι μετρονομοι, υπεραναλυτικα εως κουραστικα και ψυχρα σαν ηχεια, τα δευτερα ειναι μαλακα με γλυκο ηχοχρωμα και ξεκουραστα. Στην Αγγλικη σχολη , υπαρχει η ΑΤC με τον αυστηρα ουδετερο unforgiving ηχο που φτανει στα ορια του κλινικου κ δεν συγχωρει ηχογραφησεις, και υπαρχει και η Harbeth με τις εξευγενισμενες υψηλες κ το γλυκο μεσοχαμηλο που συγχωρει μετριες ηχογραφησεις.

Στην Σκανδιναβια υπαρχει η Dynaudio , δυναμικος μονιτορ ηχος αυστηρα ουδετερος, και υπαρχει και η Audiovector ο οποια εχει λαμπρο χαρακτηρα τονισμενο κ στο κατω ακρο.

Η Ιταλικη σχολη κραταει εναν χαρακτηρα γενικοτερα. Η Αμερικανικη διαχωριζεται στις κλασσικες αμερικανικες JBL, Klipsch κλπ, και στη σχολη των Καναδων κατασκευαστων που εχουν αλλο χαρακτηρα.
 


Μηνύματα
899
Reaction score
54
Απάντηση: YAMAHA A-S1000 Ή A-S2000

εγω πιστευω οτι δεν υπαρχουν πια σχολες με την αυστηρη εννοια του ορου, αλλα φιλοσοφιες εταιριων. Για παραδειγμα, ακους απο την Γερμανικη, Elac και Audio physic, τα πρωτα ειναι μετρονομοι, υπεραναλυτικα εως κουραστικα και ψυχρα σαν ηχεια, τα δευτερα ειναι μαλακα με γλυκο ηχοχρωμα και ξεκουραστα. Στην Αγγλικη σχολη , υπαρχει η ΑΤC με τον αυστηρα ουδετερο unforgiving ηχο που φτανει στα ορια του κλινικου κ δεν συγχωρει ηχογραφησεις, και υπαρχει και η Harbeth με τις εξευγενισμενες υψηλες κ το γλυκο μεσοχαμηλο που συγχωρει μετριες ηχογραφησεις.

Στην Σκανδιναβια υπαρχει η Dynaudio , δυναμικος μονιτορ ηχος αυστηρα ουδετερος, και υπαρχει και η Audiovector ο οποια εχει λαμπρο χαρακτηρα τονισμενο κ στο κατω ακρο.

Η Ιταλικη σχολη κραταει εναν χαρακτηρα γενικοτερα. Η Αμερικανικη διαχωριζεται στις κλασσικες αμερικανικες JBL, Klipsch κλπ, και στη σχολη των Καναδων κατασκευαστων που εχουν αλλο χαρακτηρα.
Είναι απίθανα υποκειμενικό το πόσο διαφορετικά ο καθένας μας αντιλαμβάνεται τον όρο "σχολή" και το πώς θα τον προσδιόριζε. Προφανώς ο κάθε ένας από μας εννοεί κάτι διαφορετικό. Πολύ σωστά τονίζεις τις διαφορές μεταξύ των εταιρειών, που μπορεί να συγκατοικούν στην ίδια χώρα, αλλά τα προϊόντα τους να ακούγονται τελείως διαφορετικά και ακόμα περισσότερο, να διέπονται από διαφορετική φιλοσοφία.
 

Μηνύματα
364
Reaction score
4
Απάντηση: YAMAHA A-S1000 Ή A-S2000

πανω κατω συμφωνω με αυτα που λες ταιλερ, πραγμα που αν λαβεις και αλλες εταιρειες υποψη, καταληγεις στο οτι δεν υπαρχουν πλεον "σχολες". ισως και ποτε να μην υπηρξαν. μαλλον οι κατασκευατες πανε με τις τασεις και μοδες της εποχης παρα με την ηχητικη τους παραδοση.

ενα παραδειγμα ειναι οτι τα περισσοτερα παλια αγγλικα ηχεια ( κατα κανονα ) δεν ειχαν πολυ εκτεταμενα πριμα, αλλα και αυτο μπορει να ηταν ταση μιας εποχης την οποια δε ζησαμε, ειτε ηλικιακα ειτε γεωγραφικα.

ακου ενα τωρινο Proac ή castle ή ακομα και KEF, σε σχεση με παλαιοτερα, εχουν αλλαξει. για τα ιταλικα που λες παντως , σε οτι εχω ακουσει, ισχυει-μπορεις να πεις οτι ειναι παρεμφερη.

παραδοσιακα μεγαλες ηχητικες αντιθεσεις υπηρχαν και σε μηχανηματα κλασσικα ιδιας χωρας, π.χ audiolab με musical fidelity και alchemist, roksan. καμμια σχεση o ηχος τους.

δεν εχω ξαναδει εταιρεια να αλλαζει τον ηχο της τοσο συχνα.
πρωτα οι A1, A120 κλπ, μετα οι electra (σαφως μουσικοι και γλυκοι) . επειτα περναμε σταδιακα σε ενα "νεο" ηχο με τον A3, Α5 και ακριβοτερους Nu + Tri vista με λιγο διαφορετικη φιλοσοφια παλι, μετα εχουμε τους X series μεχρι τον τωρινο M6 κλπ που δεν εχει καμμια σχεση με τον ηχο της εταιρειας και τις πρωτες τις υλοποιησεις.
 


Y

Yiannis_B

Guest
Απάντηση: YAMAHA A-S1000 Ή A-S2000

Μια και την βγάζω συνέχεια σπίτι (χιαστός δεξιoύ γονάτου) όλο και πειραματίζομαι με τα ηχητικά για να περνάει η ώρα. Χτες έβγαλα τον W4S STP-SE από το κύριο σύστημα, και τον έβαλα να οδηγεί το τελικό στάδιο του Yamaha A-S2000. Απόλαυση!

Δεν ξέρω αν θα συμφωνήσω με τον Κόγια ότι ο Yamaha ανταγωνίζεται μηχανήματα 15.000 Ευρώ, αλλά θα πω ότι αν η Yamaha τον είχε βγάλει ως τελικό, με κάποιον πιο προσεγμένο pre, θα ήταν φοβερό σετάκι.

Και τι οδηγεί ο παραπάνω συνδυασμός? 2 μικρούλια ATC SCM7 που κάνουν τα αδύνατα δυνατά…

Ξέρω, θα μου πείτε μπράβο που κατάφερα να πάρω τον καλύτερο ήχο από τα 7ράκια με τέσσερα χιλιάρικα σε ενισχυτικά…
 

tyler durden

Μη ριβγιούερ
Μηνύματα
5.697
Reaction score
2.743
Απάντηση: YAMAHA A-S1000 Ή A-S2000

δοκιμασε τον 2000 σαν προενισχυτη στον W4S
 

Y

Yiannis_B

Guest
Απάντηση: YAMAHA A-S1000 Ή A-S2000

δοκιμασε τον 2000 σαν προενισχυτη στον W4S
Δεν έχω τελικό W4S !

Στο κύριο σύστημα ο W4S STP-SE (προενισχυτής) οδηγεί έναν Bryston 4BSST2..

Και ναι έχω δοκιμάσει τον pre του Yamaha και είναι ελαφρώς για τα μπά##^%#&#@##ζα...
 

tyler durden

Μη ριβγιούερ
Μηνύματα
5.697
Reaction score
2.743
Απάντηση: YAMAHA A-S1000 Ή A-S2000

σορρυ μπερδευτηκα.. νομιζα εχεις ολοκληρωμενο
 

Y

Yiannis_B

Guest
Απάντηση: YAMAHA A-S1000 Ή A-S2000

Με το δίκιο σου!

Δεν ξέρω και κανέναν που να έχει τον συγκεκριμένο pre...

Και αυτή η Yamaha, ξέχασε να βάλει μια balanced είσοδο main-in (στο εσωτερικό την κάνει balanced!)

Αλλά οι γιαπωνέζοι πάντα έτσι ήταν, στραβοί και ανάποδοι (γιατί ξέρουν ότι δυο ανάποδα φέρνουν ένα ίσιο).
 

Μηνύματα
5.776
Reaction score
1.187
Απάντηση: YAMAHA A-S1000 Ή A-S2000

Η ύπαρξη των balanced εισόδων στα οικιακά μηχανήματα είναι μία μόδα που έχει προκύψει τα τελευταία χρόνια. Οι balanced (XLR) συνδέσεις στα οικιακά μηχανήματα όπου τα interconnects δεν υπερβαίνουν το 1,0~1,5 μέτρο είναι παντελώς άχρηστες και δεν προσφέρουν τίποτα περισσότερο από τις unbalanced (RCA) πέρα από την αίγλη βέβαια πως το μηχάνημά μας είναι "ξεχωριστό" και όχι του σωρού...
Η πραγματική χρησιμότητα των balanced συνδέσεων είναι στον επαγγελματικό χώρο όπου π.χ. σε μία συναυλία, (ή και σε ένα studio) η κονσόλα απέχει πολλά μέτρα από τον χώρο όπου βρίσκονται τα μικρόφωνα και τα μουσικά όργανα. Και οι ενισχυτές επίσης μπορεί να βρίσκονται πολλά μέτρα μακριά από την κονσόλα.
 

Y

Yiannis_B

Guest
Απάντηση: YAMAHA A-S1000 Ή A-S2000

Το αν οι balanced συνδέσεις (και γενικότερα οι true balanced υλοποιήσεις ενισχυτικών βαθμίδων ) προσφέρουν στην ηχητική αναβάθμιση του home audio, έχει συζητηθεί σε πολλά νήματα και ο καθένας έχει και την δική του προσωπική ηχητική εμπειρία επί του θέματος.

Αλλά στην περίπτωση της Yamaha έχουμε τα εξής παράδοξα:

1. Καταρχήν η ίδια η Yamaha φαίνεται να πιστεύει στην full-balanced τοπολογία και την προωθεί αντίστοιχα.

2. Η σχεδίαση του τελικού ενισχυτή τους βγήκε full balanced ως side-effect του γεγονότος ότι ήθελαν να αποφύγουν την χρήση συμπληρωματικών transistor με ότι οφέλη αυτό συνεπάγεται (μόνο NPN transistors χρησιμοποιούνται στην έξοδο και γι αυτό έχουμε δύο ανεξάρτητα floating τροφοδοτικά ) (καλά μην πέσετε να με φάτε, προσωπική μου άποψη είναι τα παραπάνω).

Με δεδομένα τα 1 και 2, γιατί βρε ανάποδε σχιστομάτη δεν βάζεις balanced main-in?
Παρακάτω είναι ένα μέρος του block διαγράμματος από το sevice manual του A-S2000.

(δεν ξέρω πόσο καλά φαίνεται)

Pages from YAMAHA  A-S2000.jpg

Τα IC 302 και 303 κάνουν την μετατροπή από unbalanced σε balanced της εισόδου main-in.

Δηλαδή η Yamaha, για όλες τις single-ended εισόδους και εξόδους του ενισχυτή χρησιμοποιεί ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΥΛΙΚΑ! ,ακριβώς το αντίθετο από ότι συμβαίνει στους μαιμού balanced ενισχυτές.

Δεν είναι πρωτοτυπία? Ο Yamaha είναι ο πρώτος μαιμού single ended ενισχυτής!

(Αυτό ισχύει ακόμη περισσότερο για τον A-S1000, που δεν έχει ούτε μία balanced είσοδο.)
 

Μηνύματα
5.776
Reaction score
1.187
Απάντηση: YAMAHA A-S1000 Ή A-S2000

H άποψη της Arcam για τις balanced συνδέσεις:

Κατ' αρχήν είναι ακριβότερες:

Firstly, it should be pointed out that adding balanced connections, no matter how they are engineered, has a significant cost penalty. XLR connections and balanced output and input stages are significantly more expensive in parts cost than regular RCA / Phono type unbalanced connections. Therefore, if balanced audio connections are to be implemented we must be sure that they represent a useful improvement in overall sound quality or risk a poor value for money judgement.

Αυτό το ξέραμε... Πάμε παρακάτω:


Signal Level Considerations
The "noise cancelling" effect is very useful with small signals where any noise pickup will be of a proportionately higher value compared with the signal itself. To this end the most common use of balanced audio connections in the professional field is with microphones when maximum signal levels are typically as low as a mV or two (a mV or millivolt is one thousandth of a volt).

In a domestic hi-fi system microphones are not used and therefore we need to find out where small signals, susceptible to noise pickup are used. Speaker cables carry signals in the "several or tens of volts" range where noise pickup is irrelevantly small. So, it is the "line level" connection between source component and pre amp and from pre amp to power amp where balanced audio is most often found.

Firstly, let us be clear about what a "line level" signal actually is. The textbook definition, as far as it is, is "a signal of 775mV into a 600ohm load". In practice, however, modern CD players for example have an output of 2V or more. Bearing in mind that this represents fairly large signal in terms of any potential noise pickup, the arguments for using balanced audio connections here is highly debatable at best.

Between pre-amp and power amp the signal is actually markedly smaller than that between pre-amp and source since the volume control in the pre-amp can be consider an attenuator (unless it is set to maximum volume of course)! Therefore, in signal level terms the most useful place to use balanced connections is between pre-amp and source. Also, power amp gain is fixed and therefore any noise induced between the pre amp and power amp is more likely to be audible at normal listening levels.

Curiously, the most obvious application for balanced audio in a hi-fi system, between turntable and phono stage with signals of only a couple of hundred micro volts, is rarely if ever used.

Δηλαδή στα πικάπ που θα ήταν επιβεβλημένη μια τέτοια σύνδεση, ποτέ δεν χρησιμοποιείται... !!!


Μήκη καλωδίων:

For systems with source, pre-amp and power amps close together (on the same rack for instance) cables lengths are typically short (1 meter / 3 feet or so) and thus the potential for serious noise pickup is quite small. In this type of installation the speaker cables are typically longer but as discussed earlier, because of size of the signal this in not relevant.

In higher end systems, it is fairly common to have mono power amplifiers close to the speakers to avoid long speaker cable runs (the high current nature of speaker outputs leading to high losses when long speaker cables are used). In this case balanced audio connections between the pre-amp and power amps can be useful as cable runs are often quite long and noise pickup is more likely.



http://www.arcam.co.uk/advice-and-support/technical-articles/balanced-audio.htm
 

Y

Yiannis_B

Guest
Απάντηση: YAMAHA A-S1000 Ή A-S2000

Θα συμφωνήσω για το πικάπ και με το γεγονός ότι οι true balanced συνδέσεις είναι πιο ακριβές.

Θα διαφωνήσω όμως ως προς την χρησιμότητα ή μη των balanced συνδέσεων σε αποστάσεις του μέτρου.

Και εξηγούμαι :

Οι δύο λέξεις κλειδιά είναι ground loop (βρόχος γείωσης).
Στις unbalanced συνδέσεις συνήθως χρησιμοποιούμε δύο αγωγούς για την διασύνδεση των συσκευών, τον κεντρικό αγωγό (hot conductor) και την θωράκιση (shield) που περικλείει τον κεντρικό αγωγό.

Η θωράκιση είναι στο δυναμικό της γης όταν συνδεθεί στις συσκευές, και το σήμα του κεντρικού αγωγού μεταβάλλεται με θετική ή αρνητική τιμή σε σχέση με το δυναμικό της θωράκισης.

Επειδή ακριβώς η θωράκιση περιβάλει τον κεντρικό αγωγό, και είναι συνδεδεμένη με το ground, οι ηλεκτρομαγνητικές παρεμβολές (radiated emissions) και ο συνεπακόλουθος θόρυβος που αναπτύσσεται στην θωράκιση - η οποία λειτουργεί ως κεραία- γειώνεται αποτελεσματικά και δεν φτάνει στον εσωτερικό αγωγό για να αλλοιώσει το audio σήμα.

Τα προβλήματα ξεκινάνε όταν οι δύο συσκευές που συνδέονται με unbalanced τρόπο, δεν είναι ισοδυναμικές ως προς το ground. Σε αυτή την περίπτωση, ένα AC ρεύμα ρέει μόνιμα στην θωράκιση, το οποίο ανάλογα με την σύνθετη αντίσταση της τελευταίας δημιουργεί μια μεταβαλλόμενη AC τάση στην θωράκιση που είναι δυνατόν να επηρεάσει το audio σήμα.

Όσο πιο μεγάλη είναι η ενεργός διατομή της θωράκισης (περισσότερα συρματίδια, πιο πυκνό πλέξιμο, αποφυγή foil, χρήση χαλκού αντί αλουμινίου ), τόσο μικρότερες οι συνέπειες.

Πάμε τώρα στις balanced συνδέσεις.
Εδώ έχουμε 2 ή 3 αγωγούς που περιβάλλονται από την θωράκιση. Οι 2 φέρουν το σήμα με αντίθετη πολικότητα και ο τρίτος αν υπάρχει είναι το σημείο μηδέν του σήματος (signal ground). Το signal ground συνήθως δεν έχει σχέση με το δυναμικό της γης (earth ground).

Η θωράκιση δεν είναι μέρος του audio σήματος και χρησιμοποιείται αποκλειστικά για την προστασία των εσωτερικών αγωγών από ηλεκτρομαγνητικές παρεμβολές.

Αλλά αυτό είναι και το μεγάλο πλεονέκτημα! Η θωράκιση αφού δεν μεταφέρει σήμα μπορεί να συνδεθεί μόνο στο ένα άκρο του καλωδίου και…. αντίο ground loops!
 

Μηνύματα
5.776
Reaction score
1.187
Απάντηση: YAMAHA A-S1000 Ή A-S2000

Σίγουρα οι balanced συνδέσεις υπερτερούν στην περίπτωση των ground loops. Αυτή είναι και η άποψη της Arcam. Ομως κι εδώ έχει πιο πολύ νόημα όταν οι τελικοί είναι μακριά από το κυρίως σύστημά μας και παίρνουν ρεύμα από άλλες πρίζες, ίσως και από διαφορετική φάση αν έχουν 3φασικό ρεύμα στο σπίτι μας:

Finally, balanced connections can also help eliminate ground loops, which cause hum. This is caused where different components are at differing ground potentials. Again this is more common between pre amp and power amplifiers where one or more of the power amplifiers may be remote from the pre amp and on different mains circuits.
 

Y

Yiannis_B

Guest
Απάντηση: YAMAHA A-S1000 Ή A-S2000

Δεν διαφωνούμε ουσιαστικά.

Απλώς για μένα οι balanced Ι/Ο όταν υπάρχουν σε μία σωστά υλοποιημένη συσκευή είναι στα + γιατί ο διάολος έχει πολλά ποδάρια..

.. και θα προτιμήσω balanced interconnects..
 

Μηνύματα
22
Reaction score
0
Απάντηση: YAMAHA A-S1000 Ή A-S2000

Θα ήθελα την γνώμη σας σε 1-2 θέματα σε σχέση με τον S-2000 τον οποίο σκέφτομαι να αγοράσω

Ζεσταίνεται αρκετά ο s-2000? Θα έχει "αέρα" από πάνω περίπου 1,5 cm στο ρακ.
Υπάρχει άποψη για την συνεργασία του ενισχυτή με paradigm (studio 60) ή PMC GB1i ή ATC scm19?
Ευχαριστώ
 


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.130
Μηνύματα
3.042.407
Members
38.534
Νεότερο μέλος
Drizzt
Top