Yamaha HS8 & Dynaudio 18S : It's only...Monophonic (but I like it)

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.806
Περνάμε στα αποτελέσματα με τις καμπύλες σεσημασμένες υπό τον συνήθη τρόπο ...

Κρουστικές αποκρίσεις :
1604137756777.png


Βηματικές :
1604137825407.png

Με απόσβεση σε βάθος χρόνου που φανερώνει γρηγοράδα :
1604137913270.png


Η παράσταση ETC έχει μια εξαιρετικά σύντομη κορυφή πρόωρου κωδωνισμού - που δεν γίνεται αντιληπτή ακόμα και υπό υψηλές στάθμες ακρόασης - και πιο πίσω στο πεδίο του χρόνου ραγδαία υποχώρηση.
1604138416128.png


Spectrogram με περαιτέρω εξομάλυνση στις προεξοχές κι ενοποίηση των χρωματικών πεδίων στις πρώτες οκτάβες:
1604138719456.png

Μετρηθείσες αποκρίσεις συχνότητας με μικρόφωνο περιστρεφόμενο σε ακτίνα 30 περίπου εκατοστών πάνω στην κεντρική ζώνη ακρόασης :
1604139195021.png


Η μπλε καμπύλη διαφοροποιείται λίγο ως προς το θεωρητικό αλγεβρικό άθροισμα των επιμέρους καναλιών,επειδή κατά τη λήψη της υιοθετείται διαφορετική στάση του κορμού.

Και αφιερωμένη εξαιρετικά,η συνδυασμένη φασική απόκριση sub array - δορυφόρων πάνω στις τέσσαρες πρώτες οκτάβες με τη φάση να κυματίζει γύρω από το μηδενικό άξονα μοιρών και υπόψιν χωρίς να έχει εκτελεστεί η παραμικρή φασική διόρθωση από το λογισμικό κάτω των 100 Hz :
1604139847361.png
 
Last edited:

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.806
Ας δούμε και αποτελέσματα ανεξάρτητης διόρθωσης μέσω της USB direct σύνδεσης στο Topping D70 :

Κρουστικές :
1604161609722.png


Ξεκινάμε να παρατηρούμε ενδιαφέρουσες διαφοροποιήσεις...Καταρχάς οι κρουστικές έχουν απόλυτη ισοδυναμία στα σκέλη τους,χαρακτηριστικό που εκτιμά ο γράφων ότι συνδέεται με την έλλειψη ανάγκης για ανάταξη στην απόλυτη πολικότητα του σήματος κατά τη διόρθωση...

Βηματικές:
1604162524286.png

1604161523476.png


Μολονότι και στις δύο έχουμε εξαιρετικά βήματα στο ξεκίνημα του παλμού,η USB direct σύνδεση είναι ελάχιστα πιο αργή - αλλά πάντα γρήγορη με απόλυτα κριτήρια - κατά την απόσβεση σε βάθος χρόνου

ETC ως προς τον πρόωρο κωδωνισμό:
1604161770492.png


Εδώ βλέπουμε τη ραγδαία υποχώρηση πίσω από τη χρονική στιγμή μηδέν με απούσα τη χαρακτηριστική σύντομη κορύφωση,γεγονός επίσης αποδιδόμενο στις μικρότερες σε μέγεθος επεμβάσεις με φίλτρα κατά τη φασική διόρθωση...

Στο spectrogram έχουμε παρεμφερείς επιδόσεις,αφού αυτό συναρτάται κυρίως με την ανταπόκριση του χώρου κατά τη διέγερση από τις ηχειακές μας πηγές :
1604162927494.png

Εδώ οι όποιες διαφοροποιήσεις θα οφείλονται σε αντίστοιχους χειρισμούς κατά την εκτέλεση της διόρθωσης,αφού οι μη αυτοματοποιημένες παράμετροι δεν γίνεται να ταυτίζονται κάθε φορά απολύτως με τις υπόλοιπες...
 
Last edited:

Μηνύματα
681
Reaction score
1
Μάλιστα. Άρα τι συμπέρασμα εξάγεται από τις 2 διαφορετικές μεθόδους;
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.806
Μάλιστα. Άρα τι συμπέρασμα εξάγεται από τις 2 διαφορετικές μεθόδους;
Ότι πρέπει να...μην προτρέχεις.;)

Στη συγκεκριμένη μετρητική συνεδρία είχαν ληφθεί κι ενδεικτικοί κρουστικοί παλμοί σε θέση κοντινή στο sweet spot με συναφή αποτελέσματα :
1604163954198.png

1604164010861.png

1604164109237.png
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.806
Οι αποκρίσεις πλάτους γύρω από τη ζώνη του sweet spot :
1604164450169.png


Τέλος η εξαιρετικά αφιερωμένη παράσταση SPL+Phase για τη σύζευξη sub array - δορυφόρων στις τέσσαρες πρώτες οκτάβες :
1604164650698.png

Είναι παρεμφερής προς εκείνη με το VLink,με τις όποιες διαφοροποιήσεις να οφείλονται σε αντίστοιχους χειρισμούς κατά την αρχική φασική διόρθωση...

Οι δύο διορθωμένες καταστάσεις ακούγονταν κι εκείνες διαφοροποιημένα - εννοείται υπό ισοδυναμία στη μέση στάθμη και στην αυτή θέση ακροατή.Η μεν με την παρεμβολή του VLinkII φαινόταν ν'αποδίδει πιο ραγδαίες τις δυναμικές αντιθέσεις και με...σεισμική ειδική βαρύτητα στη ζώνη του slam καθώς ανερχόταν η στάθμη...Και οι δύο έδιναν ικανοποιητικές ηχητικές σκηνές με τη μεν να δίνει εντύπωση ελάχιστα καλύτερης εστίασης...Η δε απευθείας σύνδεση με τη USB από το ίδιο το DAC είχε έναν χαρακτήρα απαλότερο που όμως γινόταν και πιο χαλαρωτικός σε βάθος χρόνου και ιδιαίτερα σε θέσεις εκτός sweet spot...

Ποια κρινόταν προτιμότερη;Η πρώτη για την σύντομη αναψυχή ακροατή σε υψηλές στάθμες (Wham Bam Thank You...Slam) ,η δεύτερη για συνοδεία άλλων δραστηριοτήτων εκτός sweet spot...
 
Last edited:

Μηνύματα
681
Reaction score
1
Ωραίος. Κατανοητά ως συνήθως μεσιέ. Ευχαριστούμε. Απλά να σημειώσω ότι τα συμπεράσματα βγήκαν με τον υπάρχοντα εξοπλισμό. Συσκευές κλπ.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.806
Ωραίος. Κατανοητά ως συνήθως μεσιέ. Ευχαριστούμε. Απλά να σημειώσω ότι τα συμπεράσματα βγήκαν με τον υπάρχοντα εξοπλισμό. Συσκευές κλπ.
Για την ολική απόδοση του οποίου - είτε ακατέργαστη είτε κατεργασμένη μέσω καθολικής διόρθωσης - και υπό τις συγκεκριμένες συνθήκες έχω να σχολιάσω ότι ντροπιάζει αρκετά περιώνυμα hiend setup που παρουσιάζονται με κάθε επισημότητα σε εκθέσεις...Σημειώνεται ενδεικτικά ότι κάποιες φορές μέσα στη φούρια ξεχνιόμουν και ο ίδιος ως προς το ποια εκδοχή έπαιζε,ανάμεσα σε ακατέργαστη και διορθωμένη.Και σταθερά με τα PC - εννοείται - καλώδια ...
 







costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.097
Reaction score
124.652
Σκεφτόμουν πάντως, και είπα να το μοιραστώ, πως το ευρύτερο δυνατό "sweet spot" και μάλιστα με πολύ μεγάλο εύρος, ιδίως σε απόσταση ακρόασης, αλλά και όσον αφορά το ύψος της θέσης ακρόασης, μπορεί να επιτευχθεί από αρέι σε μονοφωνικό σεταπ, ή "σχεδόν μονοφωνικό", με μηδενισμό στην απόσταση των (2) καναλιών μεταξύ τους, ενώ οι λοβοί τους να έχουν μια "Α" διαφοροποίηση στην κατεύθυνση, η οποία θα ενισχύεται στην αντίληψη από τα τοιχωματικά όρια.

Μια κατασκευή με πολλαπλά (>20) μεγάφωνα μικρής διαμέτρου (3-4") και πλήρους φάσματος, σε μια τριγωνική καμπίνα "φωλιασμένη" σε μια κατακόρυφη γωνία τοιχωματικων ορίων, φαντάζομαι πως είναι η καλύτερη επιλογή.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.245
Reaction score
78.922

Σταύρος Λαγκαδιανός

Το αγοράκι με τα σπίρτα
Μηνύματα
8.134
Reaction score
26.692


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.097
Reaction score
124.652
Αυτά είναι 2 ηχεία.

Αναφέρθηκα σε 1 ηχείο, όχι 2..

1 ηχείο σε 1 γωνία, τέλος. Είτε μονοκάναλο, είτε δικάναλο.
 




Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.310
Μηνύματα
2.858.062
Members
37.892
Νεότερο μέλος
Nardo
Top