YouTube. Χαλια ηχος. Σωστα;

Μηνύματα
5.071
Reaction score
6.282
Εγώ σπάνια γύρναγα σελίδα. Ολοκλήρωνα συνήθως στην 1η σελίδα. Βαριόμουν.. σε αντίθεση με τον προφορικό λόγο που μπορώ να μιλάω ασταμάτητα.
Εαν μπορείς στον προφορικό λόγο, μπορείς και στον γραπτό. Απλά βαριέσαι μάλλον να γράφεις και να διαβάζεις χα χα.

Το θέμα είναι στον εγκέφαλο. Η γλώσσα ακολουθεί και κυρίως σου βάζει τς σκέψεις σε σειρά και φόρμα, ώστε να προκύψουν άλλες βαθύτερες, χωρίς να χάνεσαι. Το ένα εκπαιδεύει και τροφοδοτεί το άλλο.
 

Μηνύματα
275
Reaction score
175
Εαν μπορείς στον προφορικό λόγο, μπορείς και στον γραπτό. Απλά βαριέσαι μάλλον να γράφεις και να διαβάζεις χα χα.

Το θέμα είναι στον εγκέφαλο. Η γλώσσα ακολουθεί και κυρίως σου βάζει τς σκέψεις σε σειρά και φόρμα, ώστε να προκύψουν άλλες βαθύτερες, χωρίς να χάνεσαι. Το ένα εκπαιδεύει και τροφοδοτεί το άλλο.
Σίγουρα. Απλά στον προφορικό λόγο μπορούν να μιλάνε πολλοί ταυτόχρονα ενώ στον.γραπτό ένας ένας οπότε προτιμώ τις γρήγορες αλλαγές. Ο δικηγόρος κ. Bhutia εξαιρείται γιατί χρησιμοποιεί τεχνάσματα για να μας κάνει να διαβάζουμε τα σεντόνια του.
 

Μηνύματα
5.071
Reaction score
6.282
Σίγουρα. Απλά στον προφορικό λόγο μπορούν να μιλάνε πολλοί ταυτόχρονα ενώ στον.γραπτό ένας ένας οπότε προτιμώ τις γρήγορες αλλαγές. Ο δικηγόρος κ. Bhutia εξαιρείται γιατί χρησιμοποιεί τεχνάσματα για να μας κάνει να διαβάζουμε τα σεντόνια του.
Ναι αλλά ο γραπτός λόγος απευθύνεται σε πολύ πιο πολλούς ανθρώπους. Άσε που στον προφορικό, και οι λίγοι που συμμετέχουν μπορεί να λένε τα δικά τους και να μην ακούει καν ο ένας τον άλλο. :D Και τα δυο πάντως χρήσιμα.

Ο Bhutia γράφει τεχνικής φύσεως σεντόνια, εγω απλώς μπλα μπλά. :D

Εμένα αντίθετα μου αρέσουν τα σεντόνια προφορικά και γραπτά. Τα λιγομίλητα είναι λίγο ρομπότ ή διφορούμενα ή έχουν πολλές αναγνώσεις χα χα. Για να γράψεις λίγα και να έχουν όμως ουσία ...πρέπει να είσαι ποιητής και καλός μάλιστα. Αλλιώς το μόνο που καταφέρνεις είναι να μην "εκτίθεσαι" και να κρύβεις την άγνοια σου (συνήθως). Επίσης αποφεύγεις το μπάκλας απο τους έξυπνους τουλάχιστον ανθρώπους, που ξέρουν ότι δεν μπορούν να το στηρίξουν (όχι ότι είναι "ανώτεροι" χα χα και δεν το κάνουν). Απο τους χαζούς δε το γλυτώνεις έτσι και αλλιώς καθώς ζούνε για αυτό. :D

Εχεις και τους άλλους της Ελληνικής κοινωνίας, που έχουν σπουδάσει ανωτάτη μπατσική και KGB -ιστική, που λένε λίγα, εσυ αναγκάζεσαι να πείς πολλά και μαθαίνουν πληροφορίες για εσένα και εσυ τίποτε για αυτούς. Κα νομιζουν έτσι ότι είναι μάγκες και σε κορόιδευσαν .... πονηροβλαχιά δηλαδή. :D Για κατώτερες κοινωνίες κόλπα επιβίωσης είναι αυτά. Τι να κάνς. χα χα
 
Last edited:

Μηνύματα
1.554
Reaction score
3.728
Εδω ανταλασσουμε απλως πληροφοριες. Και αυτο οχι παντα με πολιτισμενο τροπο.
Με τον δικο μας ρυθμο. Αυτο ειναι ολο.
Αν καποιος περιμενει αμεση ανταποκριση, επιβεβαιωση, συντροφικοτητα και συμπορευση απο το ιντερνετ
Θα περιμενει για παντα.

Ο τροπος δε που επιλεγει να επικοινωνει κανεις με ενα διαφορετικης συνθεσης ακροατηριο
με διαφορετικες προσλαμβανουσες και οχι παντα δεκτικο
ειτε γραφοντας σεντονια ειτε με καποια περισκεψη ειναι οντως αποκαλυπτικος του χαρακτηρα του.
 

Μηνύματα
5.071
Reaction score
6.282
Εδω ανταλασσουμε απλως πληροφοριες. Και αυτο οχι παντα με πολιτισμενο τροπο.
Με τον δικο μας ρυθμο. Αυτο ειναι ολο.
Αν καποιος περιμενει αμεση ανταποκριση, επιβεβαιωση, συντροφικοτητα και συμπορευση απο το ιντερνετ
Θα περιμενει για παντα.

Ο τροπος δε που επιλεγει να επικοινωνει κανεις με ενα διαφορετικης συνθεσης ακροατηριο
με διαφορετικες προσλαμβανουσες και οχι παντα δεκτικο
ειτε γραφοντας σεντονια ειτε με καποια περισκεψη ειναι οντως αποκαλυπτικος του χαρακτηρα του.
Αυτά αφορούσαν συζήτηση μεταξύ Καπετάνιου και εμένα. Εσένα να σε απασχολήσει αυτό που σου έγραψα για τις κακές και καλές εγγραφές και την αναπαραγωγή τους, που δεν έχουν επιβεβαιώση, συντροφικότητα και συμπόρευση. :D

Αλλά επειδή σε βλέπω σε "τρώει" το θέμα, άνθρωποι που δεν έχουν τα παραπάνω μην περιμένεις να σου πούν τίποτε για την μουσική αλλά και την αναπαργωγή της. :D Η πληροφορία, είναι απλώς πληροφορία. Πως την εκλαμβάνεις εκεί είναι το ζουμί, στα πάντα.
 




Μηνύματα
5.071
Reaction score
6.282
Δεν είμαι καπετάνιος αλλά θα μου άρεσε ο τίτλος "captain chaos" :biggrin:
Kapo στα Εσπεράντο το κεφάλι, ο αρχηγός.
Capo στα Ιταλικά το κεφάλι, ο αρχηγός.
 


Μηνύματα
3.136
Reaction score
5.598
Κάπως έτσι η μουσική πρέπει να «αναδύεται» από τον κάτω κόσμο όταν κάνεις ακρόαση αλλιώς απλά έχεις κάτι να παίζει και δεν κάνεις ακρόαση.
( αυτοί που ξέρουν καταλαβαίνουν )
 

Μηνύματα
1.554
Reaction score
3.728
Ποτε το αρχικο υλικο οσο ανεπαρκες και να ειναι δεν μπορει να αποτελεσει πηγη ενοχλησης.
Ειναι ο τροπος αναπαραγωγης που εισαγει την ενοχληση.
Αν και σε τετοια θεματα υπεισερχονται αρκετοι υποκειμενικοι παραγοντες
συνεπως δεν μπορει να υπαρξει ποτε ομοφωνια
Θα επιχειρησω να διευκρινισω και να τεκμηριωσω οσο γινεται
αυτη την αποδεδειγμενη πρακτικα αποψη
ελπιζοντας τουλαχιστον να γινει αν οχι αποδεκτη, κατανοητη.

Ολες οι ηχογραφησεις ακομα και οι πιο αποτυχημενες και παλαιοτερες εγγραφες
εμπεριεχουν εγγενως ισχυρα στοιχεια μουσικοτητας.
Αν δεν υπηρχαν αυτα κανενας δεν θα ξεκιναγε remastering.
Θα ηταν μια προσπαθεια καταδικασμενη απο την αρχη.

Οι λογοι που δεν διαπιστωνεται αυτο σε μονιμη βαση ειναι δυο.
Τα μεγαλα ποσα ηλεκτρονικου θορυβου και περαμορφωσης στα οποια εχουμε ολοι συνηθισει
Και η περιοριστικη και λαθος αντιληψη που λεει οτι το καλο συστημα υποχρεωτικα
απορριπτει τις λιγοτερο καλες η παλαιοτερες ηχογραφησεις.
Ωφειλει να τις κανει να μην ακουγονται.

Μπορει να φτιαχτει ενα συστημα που να ειναι καλο και να παιζει αυτες τις ηχογραφησεις
οχι μονο χωρις ενοχληση αλλα απολαυστικα.
Εννοειται φυσικα οτι θα συναντησεις ενα οριο στην πληροφορια που θα παρεις
και οτι οσο καλυτερη η ηχογραφηση τοσο καλυτερα θα αποδοθει.

Ολα τα συστηματα αναπαραγωγης εισαγουν αναποφευκτα
ενα μικρο η μεγαλο ποσοστο θορυβου και παραμορφωσης,
δηλαδη ασχετης και επομενως ανεπιθυμητης πληροφοριας.
Οι τυποι παραμορφωσης και θορυβου ειναι πολλοι.
Ψηφιακη παραμορφωση, αρμονικη,ενδοδιαμορφωσης, κλιπαρισμα απο ανεπαρκη οδηγηση ηχειων,
ακαθαρτο ρευμα,παρεμβολες ραδιοσυχνοτητων κ.ο.κ
Δεν ειναι ολοι το ιδιο βλαπτικοι λειτουργουν ομως αθροιστικα.
Καθε συστημα, με την ευρυτερη εννοια, εισαγει το δικο του ιδιαιτερο σε ποσοτητα και ποιοτητα
ειδος παραμορφωσης και αυτη με τη σειρα της γινεται αντιληπτη σε διαφορετικο βαθμο
αναλογως προγραμματος, συχνοτητων και ακροατη.

Οταν η ηχογραφηση ειναι πλουσια σε πληροφορια ειναι δηλαδη συγχρονη και προσεγμενη
ειναι και πιο συγχωρητικη ως προς το ειδος και την ποσοτητα της παραμορφωσης
που μπορει να γινει καλως ανεκτη. Να περνα απαρατηρητη ειδικα σε προχειρες ακροασεις.
Σε καθεστως ομως μειωμενης πληροφοριας απο την ηχογραφηση, λογω χαμηλης αναλυσης η παλαιας εγγραφης πχ,
η ποσοτητα παραμορφωσης και το ειδος της αποκτα αλλη κρισιμοτητα και μπορει να καλυψει την μουσικοτητα
που ενυπαρχει σε ολες τις ηχογραφησει ανεξαιρετως και να γινει εως και απαγορευτικη της ακροασης.

Ο ελεγχος της παραμορφωσης και του θορυβου που σημερα ειναι εφικτος με διαφορα μεσα
θα ωφελησει ολες τις ηχογραφησεις ανεξαιρετως
προκειμενου ομως για ακροασεις παλαιοτερων ηχογραφησεων ειναι εντελως απαραιτητος.
 

Μηνύματα
5.071
Reaction score
6.282
Κάπως έτσι η μουσική πρέπει να «αναδύεται» από τον κάτω κόσμο όταν κάνεις ακρόαση αλλιώς απλά έχεις κάτι να παίζει και δεν κάνεις ακρόαση.
( αυτοί που ξέρουν καταλαβαίνουν )
Όταν ακούς φίλε μου, "ακούω μουσική στο μπακράουντ" ,καταλαβαίνεις, άστα να πάνε. :D :D
Εξηγησέ τους ότι εμείς και να θέλαμε να το κάνουμε αυτό, δεν μπορούμε. :D
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
164.647
Μηνύματα
2.653.833
Members
36.810
Νεότερο μέλος
panagiotis argirakis
Top