ΤΙ ΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ;

Μηνύματα
2.612
Reaction score
1.685
Απάντηση: ΤΙ ΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ;

Φυσικα, ενα απ ευθειας αντιγραφο δεν μπορει να ξεπερασει το πρωτοτυπο επ ουδενι.

Εδω ομως ερχεται η μαγικη ψηφιακη τεχνολογια που με το remastering μπορει να κανει το Τριο Καλτσονε να παιζει σαν στο μεγαρο και τον νταλικερη 20χρονη καλλονη απο τας Σκανδιναβικας χωρας.

Υπο αυτες τις συνθηκες μπορεις να φτιαξεις ενα "αντιγραφο" που να ακουγεται πιο εντυπωσιακο και ευκολα μπορει να περασει ως "καλυτερο"..
 

Μηνύματα
4.252
Reaction score
11
Απάντηση: ΤΙ ΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ;

Φυσικα, ενα απ ευθειας αντιγραφο δεν μπορει να ξεπερασει το πρωτοτυπο επ ουδενι.

Εδω ομως ερχεται η μαγικη ψηφιακη τεχνολογια που με το remastering μπορει να κανει το Τριο Καλτσονε να παιζει σαν στο μεγαρο και τον νταλικερη 20χρονη καλλονη απο τας Σκανδιναβικας χωρας.

Υπο αυτες τις συνθηκες μπορεις να φτιαξεις ενα "αντιγραφο" που να ακουγεται πιο εντυπωσιακο και ευκολα μπορει να περασει ως "καλυτερο"..
Αυτό το "remastering" είναι ο "Δούρειος ίππος" της ψηφιακής τεχνολογίας και έχει μετατρέψει σε "virtual reality" τις ηχητικές αλήθειες, ερχόμενο σε οξύτατη αντίθεση με την έννοια του "high fidelity".

Aλλά μήπως αυτή η αλλοίωση του "virtual reality" δεν είναι διάχυτη και αποδεκτή σε μεγάλο βαθμό παντού...



:121:
 

Μηνύματα
2.612
Reaction score
1.685
Απάντηση: ΤΙ ΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ;

Και ποσοι μπορουν η θελουν να το καταλαβουν αυτο?

Οταν ακους οτι μπορω να "φτιαξω" ενα μουσικο θεμα σε ψηφιακη μορφη φορμα ταδε με αναλυση δεινα που να μην μπορει να το φτασει κανενα αναλογικο εφ οσον παιξει με το ταδε κορυφαιο dac, τοτε πως μπορουμε να μιλαμε για το τι ειναι καλυτερο?

Ο εντυπωσιαμος επικρατει και η ευκολια των παραγοντων δημιουργιας αυτων των μεσων να προαγουν οτι αυτο ειναι το σωστο, αρα καλυτερο...

Εγω διαφωνω, κανεις δεν μπορει να ξερει τι εννοει ο καθενας "καλυτερο". Το καλυτερο μου δεν εχει καμια σχεση με το καλυτερο σου. Για μενα αυτο ειναι γενικος κανονας, αλλιως δεν θα ειχαμε τιποτα για να ασχολουμαστε.
 

Μηνύματα
897
Reaction score
208
Re: Απάντηση: Re: ΤΙ ΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ;

Θεωρητικά / μαθηματικά ο αναλογικός ήχος μπορεί να ψηφιοποιηθει με οσοδήποτε μεγάλη ακρίβεια επιθυμούμε. Θεωρητικά πάλι αυτό σημαίνει ότι η (μαθηματική) διαφορά μεταξύ του πρωτότυπου αναλογικού ήχου και του ψηφιακού αντιγράφου μπορεί να γίνει οσοδήποτε μικρή επιθυμούμε απλά καθορίζοντας την ανάλυση και μάλιστα με τρόπο έτσι ώστε να περνάει το κατώφλι πέρα από το οποίο περαιτέρω διαφορές είναι αντιληπτές. Στη πράξη τώρα περιοριζόμαστε από δυο παράγοντες α) οικονομοτεχνικούς, καταγραφή και αναπαραγωγή σε υψηλής ανάλυση απαιτούν μεγάλους αποθηκευτικούς χώρους (μνήμη) τεχνογνωσία και εξειδίκευσή β) οι νόμοι της εντροπίας στην διαδικασία ψηφιοποίησης και αναπαραγωγής ενός μοναδικού μουσικού γεγονότος είναι αδυσώπητοι. Τα πάντα θα συνωμοτήσουν εναντίον μας από το jitter στη καταγραφή και αναπαραγωγή του μουσικού γεγονότος μέχρι τις μεταβολές της τάσης του ρεύματος και τα σφάλματα προγραμματισμού. Εαν ισχύουν τα παραπάνω τότε η ψηφιακή κόπια του βινυλίου θα πρέπει να ειναι χειρότερη η το πολύ το ίδιο καλή (θεωρητικά) με την αναπαραγωγή από το ίδιο το βινύλιο δεδομένου ότι παρεμβαλλεται ενα ακομη σταδιο (η ψηφιοποιηση).

Αυτα ισως να εξηγούν και τα εξ εις.
Γιατί αρχεία 16/44 δεν ακούγονται πάντα χειρότερα από αυτά υψηλότερης ανάλυσης ?
Γιατί μεταξύ δυο καλών ηχογραφήσεων 16/44 και 24/96 θα προτιμήσουμε την ηχογράφηση με τη υψηλότερη ανάλυση ? Γιατί είμαστε πιθανός αδιάφοροι μεταξύ δυο ηχογραφήσεων 24/96 και 24/192 και πολύ περισσότερο όπως προβλέπω μεταξύ 24/192 και 32/384?


Κωστα πριν λιγο καιρο ειχα θεσει ενα ερωτημα σχετικο.
Δηλαδη κατα ποσο μπορουμε να αντιγραψουμε ενα βινυλιο ψηφιακα χωρις να χαθει η παραμικρη πληροφορια.

Απαντηση δεν πηρα παρα μονο απο τον Χρηστο, ο οποιος λιγο πολυ μου ειπε οτι ναι μεν γινεται αλλα χωρις καλα αποτελεσματα. Αν πραγματι ειναι ετσι, τοτε το ανωτερω επιχειρημα σου ειναι αποτυχημενο εν τη γεννεση.
 

themiloc

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.069
Reaction score
257
Αν ισχύουν όλες οι παράμετροι ποιοτικής και σωστής ψηφιοποίησης, τότε ο μόνος λόγος που ένα ψηφιακό αντίγραφο θα μπορούσε να είναι καλύτερο από το αναλογικό πρωτότυπο, είναι οτι το πικάπ θα μπορούσε να δουλεύει χωρίς να ακούγεται ή σε πολύ χαμηλή ένταση, δηλαδή να αποφεύγεται πιθανός επηρεασμός της κεφαλής ανάγνωσης από ηχητικό κύμα.
 

D

deleted user 10898

Guest
Re: Απάντηση: Re: ΤΙ ΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ;

Κωστα πριν λιγο καιρο ειχα θεσει ενα ερωτημα σχετικο.
Δηλαδη κατα ποσο μπορουμε να αντιγραψουμε ενα βινυλιο ψηφιακα χωρις να χαθει η παραμικρη πληροφορια.

Απαντηση δεν πηρα παρα μονο απο τον Χρηστο, ο οποιος λιγο πολυ μου ειπε οτι ναι μεν γινεται αλλα χωρις καλα αποτελεσματα. Αν πραγματι ειναι ετσι, τοτε το ανωτερω επιχειρημα σου ειναι αποτυχημενο εν τη γεννεση.
ποιον χρηστο τον σκαλουμπακα?
βρε στο stereophile τι λεει ο Fremer και μετα στιλτο με μαιλ σε οποιον αναλογικαριο σου πει εστω και μια τετοια π@π@ρι@.
 

D

deleted user 10898

Guest
Αν ισχύουν όλες οι παράμετροι ποιοτικής και σωστής ψηφιοποίησης, τότε ο μόνος λόγος που ένα ψηφιακό αντίγραφο θα μπορούσε να είναι καλύτερο από το αναλογικό πρωτότυπο, είναι οτι το πικάπ θα μπορούσε να δουλεύει χωρίς να ακούγεται ή σε πολύ χαμηλή ένταση, δηλαδή να αποφεύγεται πιθανός επηρεασμός της κεφαλής ανάγνωσης από ηχητικό κύμα.
ναι αλλα το ψηφιακο αντιγραφο θα αναπαραχθει απο dac. εαν το dac εχει καλο αναλογικο σταδιο το αποτελεσμα ισως ειναι καλυτερο απο το αναλογικο που προσπαθει το καψερο φονο να ενισχυσει και να ισοσταθμησει με τις απαρχαιομενες αναλογικες riaa. αρα τα αντιγραφα θα ειναι τα ιδια αλλα η αναπαραγωγη τους καλυτερη στο "ψηφιακο" συστημα.
 

themiloc

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.069
Reaction score
257
ναι αλλα το ψηφιακο αντιγραφο θα αναπαραχθει απο dac. εαν το dac εχει καλο αναλογικο σταδιο το αποτελεσμα ισως ειναι καλυτερο απο το αναλογικο που προσπαθει το καψερο φονο να ενισχυσει και να ισοσταθμησει με τις απαρχαιομενες αναλογικες riaa. αρα τα αντιγραφα θα ειναι τα ιδια αλλα η αναπαραγωγη τους καλυτερη στο "ψηφιακο" συστημα.
Μάλλον κάνεις κάποιο λογικό λάθος.
Ότι προσπαθεί και οτι καταφέρει το καψερό πικάπ και το καψερό φωνο αυτά ακριβώς θα καταγραφούν και θα ακούσεις με το καλό ντακ.
 

D

deleted user 10898

Guest
Re: Απάντηση: ΤΙ ΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ;

Δεν ειναι αδιακριτη ερωτηση, αλλα δεν εχω και κατι σπουδαιο για να γινει αναφορα.

Πικαπ ενα Clearaudio με κεφαλες μια VDH Colibri και μια Benz LP.
PHONO , Crearaudio SYMPHONO with custom PSU 500 watt.
CD player , Krell KPS-20i , Krell KAV-250/2 , Pioneer PD-95 (ως Transport) , Marantz CD-17 , Marantz DR-17.
Dac , Krell STUDIO , και προσφατα ενα Benchmark δευτερο χερι.
Pre , Krell KRC-3
AMP , McCormack DNA-2 LAE
Speakers , B&W 802

Θα μου πεις τωρα οτι δεν εχω εκεινα τα συνχρονα ακομα και φτηνα DAC που παιζουν HD και οτι αλλο θελεις....Ε..

.....αλλα εγω μουσικη θελω να ακουω και με τα ανωτερω μηχανηματα
αυτη ειναι η πραγματικοτητα, αριστα διατυπωμενη σε ολο της το μηκος και πλατος.
συστημα βελτιστοποιημενο για πικαπ, σιγουρα παιζει πολυ καλυτερα απο τα ψηφιακα του συστηματος (χωρις να υποτιμω τα δυο 20bita pushpull dac του krell). προσπαθεια αναβαθμισης του ψηφιακου με dac πλεον ξεπερασμενο (σορρυ κΘεμη) και τελικα "οταν θελω να ακουσω ΜΟΥΣΙΚΗ και το συστημα μου εξακολουθω και βαζω πικαπακι..."
 

D

deleted user 10898

Guest
Μάλλον κάνεις κάποιο λογικό λάθος.
Ότι προσπαθεί και οτι καταφέρει το καψερό πικάπ και το καψερό φωνο αυτά ακριβώς θα καταγραφούν και θα ακούσεις με το καλό ντακ.
εχεις μεινει λιγο πισω κ θεμη. πλεον πρωτα ενισχυουμε με ενισχυτες (μικροφωνων κυριως) αριστης ποιοτητας, μετα ψηφιοποιουμε με αριστους adc και μετα ισοσταθμιζουμε με ψηφιακες riaa. δεν γραφουμε εξοδο φονο σε adc.....
 

themiloc

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.069
Reaction score
257
εχεις μεινει λιγο πισω κ θεμη. πλεον πρωτα ενισχυουμε με ενισχυτες (μικροφωνων κυριως) αριστης ποιοτητας, μετα ψηφιοποιουμε με αριστους adc και μετα ισοσταθμιζουμε με ψηφιακες riaa. δεν γραφουμε εξοδο φονο σε adc.....
Μπας και κάνεις δεύτερο λογικό λάθος?
Αυτά που λες τα γνωρίζω για μία ιδανική ψηφιοποίηση.
Εμείς όμως εδώ μιλάμε για σύγκριση του ψηφιοποιημένου σήματος από το συγκεκριμμένο πικάπ/φωνο με το συγκεκριμμένο πικάπ/φωνο.
Αυτό που λές είναι σαν να ψηφιοποιούμε από ένα αναλογικό των 30.000 και για την σύγκριση με το ψηφιακό βάζουμε τον συγκεκριμμένο δίσκο σε αναλογικό του χιλιάρικου.
Έγινα κατανοητός αγαπητέ ή είμαι ακόμη πίσω?:116:
 

D

deleted user 10898

Guest
τι?
αυτο που λεω γινεται με μια καρτα ηχου 300ευρω και ενα προγραμα 200.
γιατι μιλαμε μονο για ψηφιοποιηση μετα απο phono? τι μας ενδιαφερει? η καταγεγραμμενη πληροφορια στον μαυρο δισκο. το πως θα την "εξαγω" εγω ειναι δικη μου υποθεση. και αυτη ακουγεται υπερβολικα καλα με αυτο τον τροπο. και εχεις τοσο καλους adc, κανε κανα πειραμα με ψηφιακη ριαα και πες μου μετα για την πληροφορια στον μαυρο δισκο...
 

Μηνύματα
4.355
Reaction score
1.772
Απάντηση: ΤΙ ΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ;

ο μονος λογος τροπος να ακουστη καλυτερα το αντιγραφο ειναι με ψηφιακη riaa.
 

ChrisHat

Επαγγελματίας
Μηνύματα
740
Reaction score
391
Απάντηση: ΤΙ ΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ;

Και ποσοι μπορουν η θελουν να το καταλαβουν αυτο?

Οταν ακους οτι μπορω να "φτιαξω" ενα μουσικο θεμα σε ψηφιακη μορφη φορμα ταδε με αναλυση δεινα που να μην μπορει να το φτασει κανενα αναλογικο εφ οσον παιξει με το ταδε κορυφαιο dac, τοτε πως μπορουμε να μιλαμε για το τι ειναι καλυτερο?

Ο εντυπωσιαμος επικρατει και η ευκολια των παραγοντων δημιουργιας αυτων των μεσων να προαγουν οτι αυτο ειναι το σωστο, αρα καλυτερο...

Εγω διαφωνω, κανεις δεν μπορει να ξερει τι εννοει ο καθενας "καλυτερο". Το καλυτερο μου δεν εχει καμια σχεση με το καλυτερο σου. Για μενα αυτο ειναι γενικος κανονας, αλλιως δεν θα ειχαμε τιποτα για να ασχολουμαστε.
Εκτός απο εντυπωσιασμός υπάρχει και η ουσία.

Υπάρχουν προσωπικά γούστα αλλά υπάρχει και αντικειμενικά
καλός ήχος σε σχέση με κάποιον άλλο.

Οποιοσδήποτε σοβαρός mastering engineer ξέρει αν θα επέμβει ,πόσο θα επέμβει και σε ποιές παραμέτρους του ήχου θα επέμβει.

Εκτός αν κάποιος είναι μέτριος τεχνικός όπως πολλοί στην εποχή μας και στηρίζεται σε ψευτοεντυπωσιασμό.

Όλοι σχεδόν οι παλιοί δίσκοι μπορούν να ακουστούν λίγο η πολύ καλύτερα.

Αν αυτό πολλές φορές δεν συμβαίνει είναι γιατί κάποια ακούσματα λειτουργούν στο επίπεδο της συλλογικής μνήμης και δεν τα πειράζουμε.
 

ChrisHat

Επαγγελματίας
Μηνύματα
740
Reaction score
391
Απάντηση: ΤΙ ΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ;

Λοιπόν εγω εχω να πω τα εξής : εχω κοπιάρει βινύλιο στο ταπεινό μου dat sony dtc-59es
και εχω δει -ακούσει οτι το βινύλιο ήταν πιο ζωντανό.
Ηταν πιο τσαμπουκάς ρε παιδί μου. είχε άλλη ζωντάνια ταχύτητα αμεσότητα αναλογικότητα.
Ομως έγινε απο δίσκο που είχε ηδη παίξει κάμποσες φορές και απο κεφαλή , μέτρια.
Θέλω να επαναλάβω το πείραμα με την 304 και με τα hashimoto, και το phono του g22000 γιατί η αλήθεια είναι οτι τότε δεν το χρησιμοποίησα.Αν και πάλι πιστεύω οτι το αναλογικό είναι καλύτερο απο το ψηφιακό που μπορώ να φιάξω εγω.
Που μπορείς να φτιάξεις εσύ όπως το είπες.
 

ChrisHat

Επαγγελματίας
Μηνύματα
740
Reaction score
391
Απάντηση: ΤΙ ΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ;

Πιστεύω ότι όλοι διαβάσατε την εξαιρετική ανάρτηση του Κώστα που βρίσκεται εδώ :http://www.avsite.gr/vb/showthread.php?t=93129

Από την προσεκτική του μελέτη προκύπτει αβίαστα η εντύπωση περι σαφούς υπεροχής της "ψηφιακής" διαδικασίας σύλληψης και επεξεργασίας των ηχητικών πληροφοριών σε σχέση με την αντίστοιχη "αναλογική".

Με βάση αυτό θα έπρεπε η αναπαραγωγή των "ηχητικών" αρχείων που έχουν ψηφιακό "χαρακτήρα" να κατατροπώνει την αντίστοιχη των "αναλογικών" αρχείων !
Αυτό όμως δεν συμβαίνει ! Ένα καλορρυθμισμένο Systemdeck με ένα Rega και μια φτηνή mooving coil Denon θα παίξει ένα direct cut 45 στροφών βινύλιο με τρόπο που δεν έχει τίποτε να ζηλέψει από την οποιαδήποτε ψηφιακή πηγή που αναπαράγει αρχεία χαμηλής ή υψηλής ανάλυσης. Γιατί τελικά έχουμε αυτό το αποτέλεσμα; Τι ευθύνεται για την μη επιβεβαίωση της προαναφερθείσας υπεροχής στα αυτιά μας ;
Τα ίδια και τα ίδια λέμε. Η Denon με το Systemdeck και το phono κλπ θα παίξουν όπως νάναι σε σχέση με το master.

Αν αυτός ο ήχος, ο χρωματισμός η αυξημένη αρμονική παραμόρφωση οι περίεργες φάσεις κολακεύει το άκουσμα τότε αρέσει περισσότερο.

Ακούς έτσι και τελειώνει το θέμα.

Γιαυτό και αρέσει και το Linn που παίζει μακρυά απο την αλήθεια του master.

Όλα είναι τονική ισσοροπία - μικροδυναμικές - χωρική κατανομή.
 

D

deleted user 10898

Guest
Re: Απάντηση: ΤΙ ΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ;

Τα ίδια και τα ίδια λέμε. Η Denon με το Systemdeck και το phono κλπ θα παίξουν όπως νάναι σε σχέση με το master.

Αν αυτός ο ήχος, ο χρωματισμός η αυξημένη αρμονική παραμόρφωση οι περίεργες φάσεις κολακεύει το άκουσμα τότε αρέσει περισσότερο.

Ακούς έτσι και τελειώνει το θέμα.

Γιαυτό και αρέσει και το Linn που παίζει μακρυά απο την αλήθεια του master.

Όλα είναι τονική ισσοροπία - μικροδυναμικές - χωρική κατανομή.
ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΙΚΑΠ ΜΟΥ ΕΤΣΙ?
που να δεις με τις επιλογες του impact twin (male voice/female voice κλπ ) τι μαστερινκ μου λες....
:138:
 

Μηνύματα
4.059
Reaction score
777
Re: Απάντηση: ΤΙ ΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ;

αυτη ειναι η πραγματικοτητα, αριστα διατυπωμενη σε ολο της το μηκος και πλατος.
συστημα βελτιστοποιημενο για πικαπ, σιγουρα παιζει πολυ καλυτερα απο τα ψηφιακα του συστηματος (χωρις να υποτιμω τα δυο 20bita pushpull dac του krell). προσπαθεια αναβαθμισης του ψηφιακου με dac πλεον ξεπερασμενο (σορρυ κΘεμη) και τελικα "οταν θελω να ακουσω ΜΟΥΣΙΚΗ και το συστημα μου εξακολουθω και βαζω πικαπακι..."
Τα ίδια και τα ίδια λέμε. Η Denon με το Systemdeck και το phono κλπ θα παίξουν όπως νάναι σε σχέση με το master.

Αν αυτός ο ήχος, ο χρωματισμός η αυξημένη αρμονική παραμόρφωση οι περίεργες φάσεις κολακεύει το άκουσμα τότε αρέσει περισσότερο.

Ακούς έτσι και τελειώνει το θέμα.

Γιαυτό και αρέσει και το Linn που παίζει μακρυά απο την αλήθεια του master.

Όλα είναι τονική ισσοροπία - μικροδυναμικές - χωρική κατανομή.
ναι, αλλα δέν θα έπρεπε να είναι έτσι.κανονικά το πικάπ θα έπρεπε να ακούγεται άσχημα...έτσι δέν είναι?
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.217
Reaction score
143.821
Απάντηση: Re: Απάντηση: ΤΙ ΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ;

...προκύπτει αβίαστα η εντύπωση περι σαφούς υπεροχής της "ψηφιακής" διαδικασίας σύλληψης και επεξεργασίας των ηχητικών πληροφοριών σε σχέση με την αντίστοιχη "αναλογική".
Τι ευθύνεται για την μη επιβεβαίωση της προαναφερθείσας υπεροχής στα αυτιά μας ;

Μήπως το αποτέλεσμα κολλάει στα μέσα αναπαραγωγής; Μήπως φταίει το jitter ή τα brickwall ή άλλα φίλτρα ; Tι άλλο μπορεί να φταίει ; Γιατί σίγουρα κάτι φταίει και δεν αναδεικνύεται εξόφθαλμα στο τελικό αποτέλεσμα αυτή η υπεροχή στην ψηφιακή διαδικασία
...γιατί αυτή η υπεροχή απέναντι στους δίσκους άμεσης κοπής 45 στρ δεν είναι εμφανής και συντριπτική κατά την αναπαραγωγή . Ποια είναι τα στοιχεία των κρίκων αναπαραγωγής που "φρενάρουν" την πανηγυρική ανάδειξή της .
Φίλε μου Βασίλη,

πρέπει κάποτε να συνηθίσεις την πραγματικότητα του φόρουμ, όπου κάνεις μια σαφή ερώτηση και δε παίρνεις απάντηση σε αυτό που ρώτησες από κανέναν! :138:

Και το παραπάνω σχόλιο το λέω με βεβαιότητα, καθώς διάβασα με προσοχή όλες τις έως τώρα απαντήσεις....

Θα τολμήσω όμως να απαντήσω στο ερώτημά σου, κι ας είναι ουσιαστικά "εκτός θέματος" η απάντησή μου, τουλάχιστον σε σχέση με όλες τις υπόλοιπες απαντήσεις, που καλώς ή κακώς "οριοθετούν" τρόπον τινά το περιεχόμενο του θρεντ και με θέτουν σαφώς "εκτός θέματος". Βλέπεις, η πλειοψηφία, κερδίζει. :140:

Τα στοιχεία (που "φρενάρουν" την σαφή ανάδειξη της υπεροχής του ψηφιακού) είναι τα εξής:

1. Χώρος ακρόασης.

- διαστάσεις του χώρου και δυνατότητες απόκρισης
- χρόνοι αντήχησης του χώρου
- απόσταση ακρόασης
- gain του χώρου, παρουσία ή όχι του live end - dead end
- χαμηλό κατώφλι θορύβου

2. λοιπά ηλεκτρονικά

- ισοστάθμιση ηχείων-χώρου
- υπερεπάρκεια ισχύος ενισχυτικών σταδίων για χωρίς συμβιβασμούς οδήγηση του φορτίου των ηχείων
- δυνατότητες πολύ υψηλών στιγμιαίων ασυμπίεστων db ώστε να είναι εφικτή η ασυμπίεστη αναπαραγωγή εκτεταμένων δυναμικών
- φασική ισορροπία (χρήση ενεργού κρος - πολυενίσχυση - διόρθωση φάσης)
- πολύ χαμηλή THD - IMD
- εκτεταμένη συχνοτική απόκριση στα άκρα του φάσματος
- ισορροπημένη απόκριση στο φάσμα, φλατ στην κρουστική απόκριση και με ανάλογη κλίση στις υψηλές στην μέση ακουστική ισχύ συμπεριλαμβανομένης της ισχύος των αντηχήσεων του χώρου, αναλόγως των επιθυμητών και υλοποιημένων χρόνων αντήχησης

3. ακροατής

- ισορροπημένη ακοή, χωρίς μεγάλες "κλίσεις" και "κούρμπες", αλλά και χωρίς σημαντική διαφοροποίηση μεταξύ L-R
- εξασκημένο κέντρο ακοής, για αντίληψη αλλά και στη συνέχεια αντικειμενική επεξεργασία των "δεδομένων"

Αυτά τα ολίγα, πάντα ΙΜΗΟ....:144:

Το δυσκολότερο των ανωτέρω, είναι (με διαφορά) ο "χώρος", ενώ από πλευράς δυσκολίας υλοποίησης ακολουθούν τα "ασυμπίεστα δυναμικά" (τραγικός νταλκάς) και η "φασική-τονική ισορροπία" (συμπεριλαμβανομένης δηλαδή της ισοστάθμισης χώρου). Φυσικά, όταν μιλάμε για μηχανές μεγάλου THD-IMD, με σαφή "προσωπικότητα", όλα τα ανωτέρω παν περίπατο.


Like a FIR that's gone too...FAR:126:
πολύ καλό...
 

Manos58

εγχειρισμένη
Μηνύματα
17.160
Reaction score
12.843
Απάντηση: ΤΙ ΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ;

Και γιατι πολλα απο αυτα δεν θα φρεναρουν και τον αναλογικο ηχο?
Και κυριως αυτα που εχουν σχεση με τον χωρο ακροασης?

Για να καταλαβω.......
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.847
Μηνύματα
3.030.560
Members
38.508
Νεότερο μέλος
Ioanniss
Top