Most visitors online was 2872 , on 2 Jun 2025
θα σου έλεγα 2 9-άδες πως είναι καλά για το χώρο σου. Μια στον τοίχο πίσω από κάθε ηχείο, ή μια στο κέντρο ανάμεσα στα 2 ηχεία και μια στο ταβάνι.
Από τεχνικής πλευράς, τα πάνελ του ζαϊνέα, όπως λέει ο ίδιος δηλαδή, καλύπτουν όλο το ακουστό φάσμα, άρα είναι άχρηστη οποιαδήποτε μέτρηση πριν από αυτά και μπορούν να τοποθετηθούν σε οποιοδήποτε χώρο, ακόμα κι αν αλλάξεις χώρο δηλαδή, τα παίρνεις, τα τοποθετείς και τελείωσες.
Τώρα, στο κατα πόσο "δουλεύουν" όπως λέει ο κατασευαστής τους, προσωπικά δεν έχω άποψη, δε τα έχω χρησιμοποιήσει ποτέ, αλλά με τον Ζαϊνέα έχω μιλήσει πολλές φορές στο τηλέφωνο, η πρώτη φορά ήταν πριν πολλά χρόνια - ούτε θυμάμαι πότε ήταν εδώ που τα λέμε- και πάντα μου έδινε την εντύπωση ενός ανθρώπου που γνωρίζει πολύ καλά το αντικείμενο. Είναι βέβαια ΙΜΗΟ αρκούντως εκκεντρικός, αλλά αυτό δεν είναι "κακό".
είναι απλό: φελιζόλ.
έτσι λένε όσοι τα έχουν δοκιμάσει.
δεν έχω βρει ούτε ένα αρνητικό σχόλιο.
gnosh! poly gnosh! mprabo!!!Θέμη, εννοείται πως τα λες καλά.
Δυστυχώς, η εφεύρεση του Ζαϊνέα ξεφεύγει από αυτά τα δεδομένα, καθώς "πλασάρεται" ως θεραπεία για πάσα νόσο, ως αντιβιοτικό υπερ-ευρέως φάσματος, που δε χρειάζεται καμιά μέτρηση ή άλλη κίνηση πριν την αγορά τους.
Ξέρω πως αυτό καταρρίπτει ό,τι έχουμε ως τώρα διαβάσει και "μάθει", με αποτέλεσμα, όσο περισσότερα ξέρουμε, τόσο περισσότερο να μη δεχόμαστε αυτή τη "μαγική συνταγή".
Αν όμως είναι έτσι τα πράγματα; Αν όντως ο Ζαϊνέας ανακάλυψε τη θεραπεία για πάσα νόσο, πόσο δύσκολο είναι να το δεχτούμε? (ιδίως όταν ακόμα δε μπορεί ούτε ο ίδιος να αποδείξει γιατί δουλεύει το πάνελ του!)
Προβληματισμοί...
poly mazemenh gnosh! mprabo!!!
karfi, εκτός από τα greeklish, έχεις όλα κι όλα 2 ειρωνικά και άχρηστα posts.gnosh! poly gnosh! mprabo!!!
Να προσθέσω ότι ο Μουρτζόπουλος είχε συνεργαστεί με την Roister για την κατασκευή του Acoustics Compensator, ενός ψηφιακού ισοσταθμιστή με ψηφιακά FIR φίλτρα.
Επίτρεψέ μου αγαπητέ φίλε να διαφωνήσω κάθετα και έντονα . Παρακολούθησα από κοντά την σχεδίαση , την υλοποίηση και την εξέλιξη της συγκεκριμένης μονάδας. Η τροφοδοσία , τα υποσυστήματα "χρονισμού και τα αναλογικά στάδια ήταν και είναι εξαιρετικού επιπέδου. Οι ψηφιοαναλογικοί μετατροπείς δε που χρησιμοποιήθηκαν δεν υστερούν σε σχέση με τους περισσότερους (υψηλών προδιαγραφών) σημερινούς D to A converters.Ήταν πολύ μπροστά απο την εποχή του αλλά είχε ενα σοβαρό πρόβλημα.
Οι αλγόριθμοι του Μουρτζόπουλου δούλευαν τέλεια. Το δωμάτιο μέτραγε παντού μια ευθεία αλλά ο ήχος δεν ήταν καλός. Αυτό διότι οι μετατροπείς και το ψηφιακό implementation (η ψηφιακή του λειτουργία) δεν ήταν σπουδαία. Αν είχαν σκεφτεί να το δώσουν να το φτιάξει ο ... Weiss θα είχαμε μια ελληνική συσκευή 10 χρόνια μπροστά απο οτιδήποτε υπήρξε σε ψηφιακή ισοστάθμιση πολύ καλύτερη απο σημερινές υλοποιήσεις ως πρός τον τρόπο λειτουργίας.
Συμπεραίνεται λοιπόν ότι εάν κι εφόσον οποιοσδήποτε ενδιαφερόμενος θελήσει να δοκιμάσει τα ATC που διαθέτεις προς επίδειξη στο χώρο σου μειώνοντας την απόσταση ακρόασης και μεταβάλλοντας ενδεχόμενα την απόσταση αυτών μεταξύ τους όπως και από το πάτωμα,θ'αποδεχθείς τον πειραματισμό με ευχαρίστηση...:126:Έπαινοι στο γιατρό για τη γνώση και πληροφόρηση που μας προσφέρει. Θα ήθελα να συστήσω όμως την ενδεδειγμένη σειρά ενεργειών για σοβαρή επέμβαση στο χώρο μας, σωστή και από άποψη απόσβεσης/διάχυσης και από άποψη κόστους. Για κάποια ασθένεια δεν συστήνουμε άμεσα αντιβιοτικό ευρέως φάσματος αλλά προσπαθούμε να βρούμε αυτό που θα αποδόσει τα μέγιστα στην θεραπεία.
(Τα λέω καλά γιατρέ?)
Οι ενέργειες πρέπει να είναι:
1. Μέτρηση στο σημείο ακρόασης και γνώση των χοντρών προβλημάτων. Είναι κάτι φθηνό και ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ.
2. Εξάντληση με μετακινήσεις των δυνατών θέσεων/αποστάσεων ηχείων-τοίχων-ακροατή για πιθανότατη εξάλειψη προβλημάτων (στάσιμα , λοβοί κλπ)
3. Μία τελευταία συμβουλή: Ελαττώστε κατά το δυνατόν την απόστασή σας από τα ηχεία, θα ακούτε πολύ λιγώτερο το δωμάτιο και τα τυχόν προβλήματά του.
Αγαπητέ φίλε θα διαφωνήσω ακόμα πιο έντονα, ίσως είσαι συναισθηματικά δεμένος.Επίτρεψέ μου αγαπητέ φίλε να διαφωνήσω κάθετα και έντονα . Παρακολούθησα από κοντά την σχεδίαση , την υλοποίηση και την εξέλιξη της συγκεκριμένης μονάδας. Η τροφοδοσία , τα υποσυστήματα "χρονισμού και τα αναλογικά στάδια ήταν και είναι εξαιρετικού επιπέδου. Οι ψηφιοαναλογικοί μετατροπείς δε που χρησιμοποιήθηκαν δεν υστερούν σε σχέση με τους περισσότερους (υψηλών προδιαγραφών) σημερινούς D to A converters.
Από περιέργεια χρησιμοποίησα πρόσφατα την συσκευή αυτή πρόσφατα. Την τοποθέτησα σε ένα κορυφαίων μετρήσιμων και ηχητικών προδιαγραφών σύστημα. Ο χώρος ακρόασης είναι ιδιαίτερα προσεγμένος όσον αφορά στα χαρακτηριστικά ανάκλασης,διάχυσης , ελέγχου συντονισμών κ.λ.π. Η συσκευή λειτούργησε και σαν απλός ψηφιοαναλογικός μετατροπέας και σαν ψηφιακός διορθωτής. Συγκρίθηκε δε με κορυφαίες μονάδες που χρησιμοποιούσαν ESS SABRE, AKM 4396 κ.λ.π. Μέσα στις διαθέσιμες σχετικές συσκευές συμπεριλαμβάνετο και μια του Weiss. Σε διαβεβαιώ ότι ηχητικά η μονάδα δεν υστερούσε ! Μάλιστα υπήρχαν ηχητικές παράμετροι που που "αποδίδοντο" με σαφή στοιχεία υπεροχής.
εσύ βασίλη μου έχεις προσωπική άποψη; (δηλαδή με ακροάσεις των αποτελεσμάτων της εν λόγω "κατασκευής" στο χώρο σου? - ή σε χώρο τρίτου, που να γνωρίζεις καλά?)Προαναφέρθηκαν κάποιες υλοποιήσεις ενός γνωστού κατασκευαστή,που δραστηριοποιείται εδώ και χρόνια στην Ελλάδα. Υλοποιήσεις που αφορούν σε διαχείριση διάχυσης και "ελέγχου" χαμηλών και μεσοχαμηλών συχνοτήτων.
Οι κατασκευές αυτές έχουν "διαφημιστεί" ,υπέρ το δέον,σαν αποτέλεσμα ευφυούς και ευρηματικής έρευνας. Η σχετική μου πληροφόρηση είναι μάλλον απογοητευτική.
Κατά την διάρκεια της τελευταίας χαιεντάδικης έκθεσης συνάντησα ένα βράδυ τον εν λόγω "επιστήμονα"-κατασκευαστή. Βρισκόταν υπό την έντονη επήρεια αλκοόλ και μιλούσε με μια ανεξέλεγκτη ειλικρίνεια. Παρουσία και άλλων τριών ατόμων-μαρτύρων ανέφερε ότι η περιβόητη κατασκευή ήταν αποτέλεσμα μιας τυχαίας και απολύτως προχειρης κατασκευής για την οποία κάποιοι του είπαν ότι "δουλεύει". Πράγμα που εξέπληξε και τον ίδιο. Τα συμπεράσματα δικά σας....
Αγαπητέ Bhutia, Ο χώρος επίδειξης μου είναι τόσο μικρός και με απόσταση από τα ηχεία περι τα 2-2,5 μ. που, αν και όχι διορθωμένος, δεν προβληματίζει με το κατευθείαν σήμα να κυριαρχεί.Το ερώτημα που προκύπτει μετά τις ανακαλύψεις της...γραφής και της ανάγνωσης στο παρόν θέμα φαίνεται να μην αφορά και τόσο την ιδιότητα υπό την οποία ο επαγγελματίας μηχανικός ήχου θα υπολογίσει ώστε να μεταβάλλει δυνητικά τα ακουστικά χαρακτηριστικά δεδομένου χώρου ακρόασης.Αφορά ουσιαστικά την ιδιότητα με την οποία θα υποδεχθεί το όλο εγχείρημα ο εκάστοτε ενδιαφερόμενος και μη.Θα είναι με ιδιότητα ξένοιαστου μουσικόφιλου(σε αναλογία με τον...ξένοιαστο καβαλάρη),αμετανόητου συσκευολάγνου, ΄΄παπαγάλου΄΄,χειροκροτητή(σε αναλογία με το...χοιροκροτητή),ή του άτεγκτου παντογνώστη;
Συμπεραίνεται λοιπόν ότι εάν κι εφόσον οποιοσδήποτε ενδιαφερόμενος θελήσει να δοκιμάσει τα ATC που διαθέτεις προς επίδειξη στο χώρο σου μειώνοντας την απόσταση ακρόασης και μεταβάλλοντας ενδεχόμενα την απόσταση αυτών μεταξύ τους όπως και από το πάτωμα,θ'αποδεχθείς τον πειραματισμό με ευχαρίστηση...:126:
Οι αφορισμοί και οι απόλυτες τοποθετήσεις δεν έχουν θέση στην σοβαρή-ουσιαστική προσέγγιση του audio.Ο χαοτικός χαρακτήρας και η πληθώρα των εμπλεκόμενων συνιστωσών οδηγούν ,ενίοτε, στα πιο "απίθανα" αποτελέσματα ;Όποια και αν είναι η προέλευσή τους (αυστηρά τεχνοκρατική , γραφική-ψυχαναγκαστική χαιεντάδικη ,επαγγελματική κ.λ.π.).............................................
Θες να πείς πως στέκει σήμερα ?
Δεν υπάρχει περίπτωση.
Αγαπητέ φίλε θα διαφωνήσω ακόμα πιο έντονα, ίσως είσαι συναισθηματικά δεμένος.
...........
Προαναφέρθηκαν κάποιες υλοποιήσεις ενός γνωστού κατασκευαστή,που δραστηριοποιείται εδώ και χρόνια στην Ελλάδα. Υλοποιήσεις που αφορούν σε διαχείριση διάχυσης και "ελέγχου" χαμηλών και μεσοχαμηλών συχνοτήτων.
Οι κατασκευές αυτές έχουν "διαφημιστεί" ,υπέρ το δέον,σαν αποτέλεσμα ευφυούς και ευρηματικής έρευνας. Η σχετική μου πληροφόρηση είναι μάλλον απογοητευτική.
Κατά την διάρκεια της τελευταίας χαιεντάδικης έκθεσης συνάντησα ένα βράδυ τον εν λόγω "επιστήμονα"-κατασκευαστή. Βρισκόταν υπό την έντονη επήρεια αλκοόλ και μιλούσε με μια ανεξέλεγκτη ειλικρίνεια. Παρουσία και άλλων τριών ατόμων-μαρτύρων ανέφερε ότι η περιβόητη κατασκευή ήταν αποτέλεσμα μιας τυχαίας και απολύτως προχειρης κατασκευής για την οποία κάποιοι του είπαν ότι "δουλεύει". Πράγμα που εξέπληξε και τον ίδιο. Τα συμπεράσματα δικά σας....
Ναι έχω προσωπική άποψη ! Τα αγόρασε γείτονας μου αντιπρόσωπος. Προτού τα τοποθετήσει στον χώρο του τα χρησιμοποίησα στον δικό μου. Τα αποτελέσματα ήταν αρκετά καλά. Όχι όμως τέτοια που να δικαιολογούν το κόστος τους.Κόστος που κρίνω υπερβολικό. Πήρα καλύτερα αποτελέσματα από άλλα "εργαλεία" της αγοράς τα οποία κοστίζουν λιγότερο και τοποθετούνται πιο εύκολα στις κρίσιμες-κατάλληλες θέσεις...εσύ βασίλη μου έχεις προσωπική άποψη; (δηλαδή με ακροάσεις των αποτελεσμάτων της εν λόγω "κατασκευής" στο χώρο σου? - ή σε χώρο τρίτου, που να γνωρίζεις καλά?)
Το μηχάνημα είχε σεταριστεί σωστά αφού όπως προείπα η απόκριση του δωματίου ήταν flat.Οι αφορισμοί και οι απόλυτες τοποθετήσεις δεν έχουν θέση στην σοβαρή-ουσιαστική προσέγγιση του audio.Ο χαοτικός χαρακτήρας και η πληθώρα των εμπλεκόμενων συνιστωσών οδηγούν ,ενίοτε, στα πιο "απίθανα" αποτελέσματα ;Όποια και αν είναι η προέλευσή τους (αυστηρά τεχνοκρατική , γραφική-ψυχαναγκαστική χαιεντάδικη ,επαγγελματική κ.λ.π.).
Δεν κρίνω ποτέ ηχητικά αποτελέσματα υπό την επήρεια συναισθηματικών φορτίσεων ή πολώσεων . :123:
Το μόνο αρνητικό που αναγνωρίζω στο συγκεκριμένο μηχάνημα είναι η διαδικασία παραμετροποίησής του και οι περιορισμένες συνιστώσες της (φυσική συνέπεια των δυνατοτήτων της εποχής).
Το ενδεχόμενο προβληματικού hardware το αποκλείετε ;
Το μηχάνημα το παραμετροποιήσατε μόνος σας ; Αν η απάντηση είναι όχι τότε θα με υποχρεώνατε αν μου λέγατε ποιος έκανε το "set up".