TO ORIGINAL TO SL-1200 (OXI MK II) TECHNICS

Μηνύματα
4.690
Reaction score
1.815
Απάντηση: TO ORIGINAL TO SL-1200 (OXI MK II) TECHNICS

Aγαπητέ Βασίλη η πηγή σου είναι πολύ αξιόλογη!

Δίνει και στοιχεία για τους αριθμούς παραγωγής, σε συνδυασμό με συγκεκριμένες ημερομηνίες, που δεν είχα ξαναβρεί.

Μιλώντας για το αντικείμενο του αφιερώματος, έχει μία από τις καθαρότερες φωτογραφίες και τον αριθμό παραγωγής για το
ΜΚ1 το ORIGINAL, (65.800 αντίτυπα), που αν δεν υπάρχει κάποιο σφάλμα σε όσα λέει η σε όσα κατάλαβα εγώ, αποδεικνύεται η, σχετική, σπανιότητα του σε σχέση με το ΜΚ2.
:107:
Άρχοντα καλημέρα!
Το νούμερο που αναφέρει το Heritage στον τίτλο του προϊόντος, αφορά την τιμή του σε Γιέν και όχι τον αριθμό αντιτύπων παραγωγής του

Δηλαδή 59,800 γιέν λιανική τιμή τιμοκαταλόγου (ανώτατη όχι street price) το 1972 που πρωτοκυκλοφόρησε (released in 1972) και έφτασε περίπου (πάντα στην ανώτατη λιανική τιμοκαταλόγου) στα 65,800 γιέν το 1974.:119:
 

Μηνύματα
4.252
Reaction score
11
Απάντηση: TO ORIGINAL TO SL-1200 (OXI MK II) TECHNICS

Άρχοντα καλημέρα!
Το νούμερο που αναφέρει το Heritage στον τίτλο του προϊόντος, αφορά την τιμή του σε Γιέν και όχι τον αριθμό αντιτύπων παραγωγής του

Δηλαδή 59,800 γιέν λιανική τιμή τιμοκαταλόγου (ανώτατη όχι street price) το 1972 που πρωτοκυκλοφόρησε(released in 1972) και έφτασε περίππου (πάντα στην ανώτατη λιανική τιμοκαταλόγου) στα 65,800 γιέν το 1974.:119:
Αγαπητέ Σταμάτη σε ευχαριστώ πολύ για την απαραίτητη διευκρίνηση/διόρθωση!

(Πάντως ούτε στο πρωτότυπο κείμενο στα Ιαπωνικά έχει το σύμβολο του γιεν!).


:446:
 

Μηνύματα
4.690
Reaction score
1.815
Απάντηση: TO ORIGINAL TO SL-1200 (OXI MK II) TECHNICS

Έχεις δίκιο:444: δεν έχει το σύμβολο του γιεν δίπλα από τον αριθμό.
Θα μπορείς όμως να το δεις σε άλλα προϊόντα, οτι ο αριθμός αυτός αναφέρεται σε γιεν και αφορά την τιμή.:605:
 

Μηνύματα
4.252
Reaction score
11
Απάντηση: TO ORIGINAL TO SL-1200 (OXI MK II) TECHNICS

Έχεις δίκιο:444: δεν έχει το σύμβολο του γιεν δίπλα από τον αριθμό.
Θα μπορείς όμως να το δεις σε άλλα προϊόντα, οτι ο αριθμός αυτός αναφέρεται σε γιεν και αφορά την τιμή.:605:
Kαι ξέρεις τι παθαίνω τώρα ε;

Σαν παραγωγός αφιερωμάτων, που θεωρώ τον εαυτό μου, πρέπει τώρα να βρω τον αριθμό παραγωγής του ΜΚ1!

:427:
 



Μηνύματα
4.252
Reaction score
11
Απάντηση: TO ORIGINAL TO SL-1200 (OXI MK II) TECHNICS

Επανέρχομαι όμως στην μπροσούρα της TECHNICS για να δούμε κάτι ενδιαφέρον:



Στην πραγματικότητα τα τρία αυτά μηχανήματα της οικογένειας, είναι ένα σε τρεις διαφορετικές εκδόσεις:



sp-10 : το επαγγελματικό

sl-110/1100: το "hi end" (αν και την δεκαετία του '70 ίσως δεν τόλεγαν έτσι).

sl-120/1200/sp-12: το "hi-fi"

Και αυτό φαίνεται τόσο από τις προδιαγραφές που είναι πανομοιότυπες:


sp-10:



sl-110 sl-120 (έκδοση χωρίς βραχίονα)



(συνεχίζεται)



:107:
 

Μηνύματα
4.252
Reaction score
11
Απάντηση: TO ORIGINAL TO SL-1200 (OXI MK II) TECHNICS

Όοο και από τον κινητήρα.

Και ο Γιαπωνέζος, της TECHNICS, που ξέρει, το λέει:

“I make some final comment on Tokyo Shibaura. I make reference to work produced by this company. This motor series had designation starting with the letter M and in association with Matsuhita go on to MK and MJ (Technics SL-110 then SP-10) series motors.

This motor series make the basis of nearly most of Micro Seiki, Hitachi, Technics, Pioneer, Yamaha, Luxman, plenty others DD motors (model numbers to include SP-10, PD-112, YP-1000, DD-10, Sl-110, Sl-1100, SL-1200 first model, SP-12, SP-10MK2, TN-400 plus more models) and also, make the guess?

TOKYO SHIBAURA. Until 1978 when they officially become name of TOSHIBA (also after the merger with Brazil SEMP company).”


Kαι οπτικά είναι φανερό:

SP-10 MK1



SL-110/1100



SL-120/1200 SP-12



:107:
 

Μηνύματα
4.252
Reaction score
11
Απάντηση: TO ORIGINAL TO SL-1200 (OXI MK II) TECHNICS

Μια μικρή ανασκόπηση του τι έλεγε η TECHNICS:









:107:
 


Μηνύματα
4.252
Reaction score
11
Απάντηση: TO ORIGINAL TO SL-1200 (OXI MK II) TECHNICS

Kαι όλα αυτά θα είχαν περισσότερο εγκυκλοπαιδική αξία αν τα τελευταία, (πολλά), χρόνια, η Αγγλοσαξονική προπαγάνδα περί των "καθώς πρέπει" γυρόδισκων, (ήτοι "turntables"), δεν μας είχε φάει τα αφτιά περί ορισμένων αστείων κατασκευών που όμως "ομορφαίνουν" τον ήχο! (Σαν να λέμε "δεν κάνουμε αυτό που πρέπει αλλά ότι μας αρέσει!")




(Φυσικά έτσι στήριξαν την βιομηχανία τους σε αντίθεση με κάποιους άλλους, πολύ έξυπνους, πολύ γνωστούς μας.)


Και αυτές οι σκέψεις ξεκίνησαν από το σχόλιο ενός ειδικού εργαζόμενου στην CARRARD, που όταν έφτασε η ώρα, το 1970, να ψηφίσει/αγοράσει, πήρε TECHNICS SP-10 MK1 και όχι, το, πολυσηζητημένο εσχάτως, παλαιοντολογικό GARRARD 401 που
κατασκευαζόταν στην επιχείρηση για την οποία εργαζόταν σαν ειδικός!


Δείτε πως εξηγεί ότι στην σύγκριση που έγινε από το τμήμα δοκιμών του ανταγωνισμού, το SP-10 υπερείχε παντού σε σχέση με το 401:





:107:
 



Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • Zizik
    Safety Last

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.886
Μηνύματα
3.032.451
Members
38.514
Νεότερο μέλος
bmavroeidis
Top