Οθόνη (+ υπολογιστής) για σωστή απεικόνιση φωτογραφιών

melina

Cargo 200
Reaction score
45.197
Είστε λίγο παλιοχαρακτήρες, σας έμαθα πια...δεν σας φτάνει να υποκύπτει κάποιος στα πάθη του, εσείς θέλετε να σέρνεται στο χώμα σαν ερπετό...

λοιπόν, νομίζω με την οθόνη έχω καταλήξει, P2414H περιμένω από ένα ελληνικό μαγαζί τιμή και διαθεσιμότητα και αναλόγως πέφτει η παραγγελία ή εδώ ή στο amazon. Στα 200 ευρώ χωρίς το ΦΠΑ νομίζω είναι καλή αγορά.

Πάμε παρακάτω...τι λέγαμε :whistling: ε, θα σκάσω δεν μπορώ να μην σας το εξομολογηθώ, νοιώθω έντονα την ανάγκη να macminiαστώ. Είμαι σοβαρά γιατρέ μου; :o

Gojakla

Αρχαιολάγνος πιουριτανίστας
Reaction score
7.494
Πάμε παρακάτω...τι λέγαμε :whistling: ε, θα σκάσω δεν μπορώ να μην σας το εξομολογηθώ, νοιώθω έντονα την ανάγκη να macminiαστώ. Είμαι σοβαρά γιατρέ μου; :o
MacMini για τί ακριβώς χρήση?
Αν είναι για απλή διαχείριση και θέαση φωτογραφιών, ίσως δεν αξίζει.
Αν μιλάμε και για επεξεργασία ή κάτι πιο σύνθετο, ναι. Το βλέπουμε.

Πάντως αν και μικρό στο μάτι, είναι αρκούντως δυνατό και πολύ γρήγορο.
Υπολόγιζε βέβαια ένα χιλιαρικάκι για i5 με 8 ή 16 Gb και σίγουρα SSD...

melina

Cargo 200
Reaction score
45.197
Κάλμαρε και περίμενε να περάσουν οι γιορτές.
3 Γενάρη είναι καλά; :D

Το amazon.de το έχει σχεδόν 150 ευρώ φθηνότερα το mac mini σε όλες τις εκδόσεις του από ότι το δίνουν εδώ....

Abessalom

Βαρώνος
Reaction score
40.495
Είστε υπερβολικοί με τα 16 γίγα.
Γενικώς είστε του overspecification. Από αυτή την άποψη, βάλε και 32 γίγα να υπάρχουν. Λες και αγοράζουμε τελεμέ.
i3 με 8 γίγα και έναν ssd, θα κάνει άριστα τη δουλειά του. Δεν μιλάμε για άνθρωπο που θα κάνει stack 150 λήψεις, ούτε που θα κάνει το πισί μονταζιέρα για hd βίντεο.
Από εκεί και πέρα, ασφαλώς ό,τι επιπλέον βάζεις, καλύτερο θα βγει, αρκεί να λάβουμε υπόψη μας το εκθετικά αυξανόμενο -βάσει του law of diminishing returns- κόστος.

Zizik

Safety Last
Super Moderator
Reaction score
78.537
:thumbsup: