- Μηνύματα
- 1.115
- Reaction score
- 677
Νήμα χωρίς
θα βρω,η μπα;

Κοίτα να μιλάς καλύτερα, εμείς δεν σε βρίσαμε.Εάν δεν έρθει ο Ανέμελος να ακούσει και να αξιολογήσει το σύστημα... σαν ούλτρα Χαιεντάς που είναι ...
Είσαι οχτρός των καλωδιάδων και θα λογοδοτήσεις εν ευθέτω χρόνω.... σαν να βλέπεις τον χώρο σαν "καλώδιο"που θα ματσάρει η οχι
Αμα φτάσουμε στο σημείο να μετράμε χώρους βάσει των μηχανών που παίζουν μέσα στους χώρους , έχουμε φτάσει και αγγίξει την τελοιότητα.Να ρωτήσω το προαιώνιο ερώτημα;
Ο χώρος έχει μετρηθεί και φροντιστεί σύμφωνα με την καμπύλη των μηχανημάτων σου,η με ανεξάρτητο τρόπο από ειδικά μετρητικά;
Αυτό δηλαδή που ρωτάω στην ουσία,είναι αν σε επερχόμενη αναβάθμιση θα χρειαστεί εκ νέου φροντίδα.
Και ρωτάω γιατί στο διάσημο νήμα της μεγάλης σφαγής στο χομθεατερσακ πριν χρόνια,-εκτός του κορυφαίου "καλοκαίρι,τα μέτρησες ή μόνο χειμώνα παίζεις;" εννοώντας την αλλαγή των χαρακτηριστικών των παθητικών κρος λόγω θερμοκρασίας-,οι μισοί υποστήριζαν την ίσια καμπύλη με τα υπάρχοντα μηχανάκια και οι άλλοι μισοί τον σκέτο ουδέτερο φροντισμένο χώρο που κάθε μηχανάκι θα έδειχνε τον χαρακτήρα και τις ιδιαιτερότητες του.
Τι είναι προτιμότερο λοιπόν;(Ρωτάω σαν ημιάσχετος σε δίλημμα.)
Μάλλον δεν κατάλαβες τι λένε αυτοί.Αμα φτάσουμε στο σημείο να μετράμε χώρους βάσει των μηχανών που παίζουν μέσα στους χώρους , έχουμε φτάσει και αγγίξει την τελοιότητα.
Ας φιάξουμε όλα τα άλλα πριν και ας αφήσουμε αυτό τελευταίο.
Οσο για το "καλοκαίρι,τα μέτρησες ή μόνο χειμώνα παίζεις;" είναι μια ακόμα παπαριά , των άσχιετων χαλιεντάδων , είτε δικάναλων είτε πολυκάναλων.
Η θερμοκρασία του χώρου δεν θα φτάσει ποτέ σε επίπεδα ικανά να επηρεάσουν τις τιμές των εξαρτημάτων των παθητικών κρος.
To σύστημα το άκουσα μετά την πρώτη αλλά και μετά τη δεύτερη μέτρηση με το τελικό σωστό στήσιμο των ηχείων στο χώρο. Απομένει όπως είπα να δω τις βελτιώσεις των ματζουνιών και θα έρθω μια μέρα (ελπίζω να μπορέσω σύντομα να πεταχτώ, γιατί λόγω δουλειάς δεν έχω και τον κατάλληλο ελεύθερο χρόνο για ωραία "παιχνίδια")Θα στο ξαναπώ ότι έχεις χάσει επεισόδια πολλά, δεν το έχεις ακούσει από την μέρα που στήθηκαν τα ηχεία
Σωστά στον χώρο, όπου και από εκεί ήρθε η μεγάλη διαφορά!
Σου εύχομαι ολόψυχα να μπορέσεις να ικανοποιήσεις τα γούστα σου και να μπορέσεις να αποκτήσεις κάποια μέρα το τελικό επιθυμητό αποτέλεσμα για σένα, λαμβάνοντας υπ' όψη σου όσους βοηθούν στις μετρήσεις με τα όποια αποτελέσματά τους, αλλά και τους ακροατές - φίλους που σου φωτογραφίζουν (προφορικά ή γραπτά μέσω του θρεντ), τα σημεία προς βελτίωση.Και μόλις μαζευτούν λεφτά (είμαι άφραγκος τώρα), θα συνεχίσω τις αναβαθμίσεις του χώρου... και όποιου "σκαλίσματος" επιβάλλεται!![]()
![]()
Μάλλον δεν κατάλαβες τι λένε αυτοί.
Αυτοί λένε πως όταν μετράμε τον χώρο μέσω των δικών μας μηχανημάτων,το σήμα που δίνουμε για να μετρήσουμε,διαμορφώνεται μέσα από τις όποιες καμπύλες έχει το (μηχανημα,ηχεία,κλπ) οπότε αναπαράγεται αλοιωμένο μεν αλλά αν ο χώρος φροντιστεί σύμφωνα,η τελική καμπύλη θα είναι ευθεία.
Ε,μερικοί δεν το δέχονται και λένε πως ένα συγκεκριμένο μηχανάκι το αγοράζουμε και για τις ιδιοτροπίες του.Άβυσσος.
(για τα κρος δεν ξέρω,δεν έχω ιδέα στους πόσους βαθμοί αλλάζουν οι αντιστάσεις ή οι πυκνωτές,αυτό που ήξερα είναι πως συμβαίνει στα γρήγορα μεταβατικά και στα ζόρια ανάλογα την ποιότητα των υλικών,για τις εποχές κι εγώ εκεί το είδα πρώτη φορά, όμως μάλλον έχεις δίκιο,είναι λίγο κουλό 10-20 βαθμοί να το αλλάζουν τόσο.)
Ανεμελιάρη μου από το 1989 που ασχολούμαι επαγγελματικά με τον ήχο, αλλά παράλληλα και ως χομπύστας, έχοντας ακούσει και πουλήσει άπειρα συστήματα ανεξαρτήτου τιμής, θέλω να σου πω… ένα μεγάλο respect για την άποψη man!!Αν θες τη γνώμη του σοφού ασπρομάλλη γέροντα (τίποτε απ' αυτά δεν αληθεύει) να κάτσεις στ' αυγά σου Βασίλη, λίγες εβδομάδες τουλάχιστον, να απολαύσεις αυτά που έφτιαξες. Έτσι θα ευχαριστηθείς περισσότερο τα μελλοντικά. Αν αλλάζεις συνέχεια τα κόζια, είναι σαν να κάνεις ξεπέτω στο κρεββάτι. Δεν ευχαριστιέσαι την ερωμένη. Ούτε προλαβαίνεις να τερματίσεις τις πίστες της.
![]()
Η ακρόαση υψηλής πιστότητας είναι ένα τεχνικό γεγονός και υπόκειται σε επιστημονικά στοιχεία. Αρκεί να επιθυμεί κανείς να μελετήσει και να μάθει. Όσο υπάρχει άγνοια στέκουν σαν αληθινές μεταφυσικές απόψεις - π.χ. θαυματουργές πέτρες και φιδοκαυλώδια - γιατί όλα τούτα τρέφονται με την άγνοια. Όσο αποκτά στέρεες βάσεις η γνώση, αυτά τα φούμαρα αποσύρονται στο παρασκήνιο, μέχρι να εξαφανιστούν.
Γιατί?Επεσε φούμο?Αν θες τη γνώμη του σοφού ασπρομάλλη γέροντα (τίποτε απ' αυτά δεν αληθεύει).
Τι τον περασες τον Ανεμελο,τυχαιον;Ανεμελιάρη μου από το 1989 που ασχολούμαι επαγγελματικά με τον ήχο, αλλά παράλληλα και ως χομπύστας, έχοντας ακούσει και πουλήσει άπειρα συστήματα ανεξαρτήτου τιμής, θέλω να σου πω… ένα μεγάλο respect για την άποψη man!!
Μη φανταστείς... ακόμα μαθαίνω!
Είναι όμορφο το γ@μημένο το "άθλημα"!
Ίσως τότε, κάπου να έχουμε συναντηθεί...Τι τον περασες τον Ανεμελο,τυχαιον;
Χρονια στο κουρμπετι,με Τζιαφηδες,Αντωνοπουλους,Τσαντουληδες κ.α που δεν τους γνωριζω,παρων σε ακροασεις των Analysis (καπου εχω δει φωτογραφιες αλλα δεν θυμαμαι που),εχει γραψει αγωνιστικα χλμ το κοντερ....
Αμελητέα ποσότης...Και ειναι και ορκισμενος εχθρος του γαυρου και της παραγκας![]()
Το ίδιο λέμε.(Εγώ όλα μηχανάκια τα λέω.)Το κατάλαβα.
Εσυ δεν κατάλαβες αυτό που είπα εγω. Αναφέρθηκα μόνο στα μηχανήματα και όχι στα ηχεία. Φυσικά τα μηχανήματα μεταξύ τους έχουν από μικρές εως απειροελάχιστες διαφορές στον ηχητικό τους χαρακτήρα.
Τα ηχεία από την άλλη έχουν τεράστιες διαφορές , από χροιές , από αλλοιώσεις φάσεων , από , από , από, από.
Όπως και να έχει το πράμα οι διαφορές στους χώρους με τα διάφορα ηχεία φτάνουν στο μέγιστο , ενώ σε αντιδιαστολή , οι διαφορές των μηχανημάτων περνάνε στο ντούκου γιατί είναι πολύ μικρότερες.
Φυσικά αν μετρήσεις ένα χώρο με το 802 , και τον μετρήσεις και με το jbl k2s 9800 του κοτσώνη , οι διαφορές θα είναι τεράστιες. Ακόμα και σε φροντισμένο εκ των προτέρων χώρο. Οι ρυθμοί του ίδιου χώρου θα λειτουργήσουν διαφορετικά με κάθε ηχείο.
Αμελητέα μεν,Αμελητέα ποσότης...
δε.... μας τα έχουν κάνει καμπαναριό .
Αμελητέα μεν,
δε.
Ετούτο στα κομπιουτεριζέ κονφλίκτ το λένε. Ενδείκνυται ενημέρωση λογισμικού.![]()
Μα δεν μοιάζεις του ΗμίθεουΝαι καλά, Κι εγώ λέω οτι είμαι Αλαίν Ντελόν στα μικράτα του.
Με πιστεύει κανείς?
Προφανώς κάπου μπερδεύτηκες (και λογικό) με όλα αυτά που γράφονται,Γνωρίζω από κοντά όλη την προσπάθεια που έχει κάνει ο Μπιλ για να βελτιώσει το άκουσμά του.
Επειδή μου έχει γεννηθεί μια σημαντική απορία (φαντάζομαι και σε όλους όσους έχουν παρακολουθήσει, όλο αυτόν τον επίπονο αγώνα), θα κάνω την εξής ερώτηση:
Πως μπορείς να μου αιτιολογήσεις σε μια προηγούμενη μέτρηση δική σου αλλά και άλλου συμφορουμίτη, το γεγονός ότι το σύστημα έπαιζε σωστά, σε έναν μετρημένο και φροντισμένο χώρο, ενώ τώρα αναζητούμε τη χαμένη "μουσική ροή" και "αρμονία"?
Εφ' όσον δηλαδή έχουμε έναν "τέλειο" (κατά τις μετρήσεις σας) χώρο, καθώς και ένα σύστημα που δεν πάσχει από μετρήσεις (ο Μπιλ το θεωρεί κορυφαίο από την άποψη αυτή), αλλά και μέσα από τις κάρτες μετρήσεων των ηχείων που παραθέσατε είναι εξαιρετικά τα αποτελέσματα, όπως επίσης και η σωστή τοποθέτηση των ηχείων στο χώρο που υποδείξατε, γιατί ψάχνουμε τη "μουσική ροή" και τον αρμονικό πλούτο στο άκουσμα?
Κάτι δε μου λέτε καλά παίδες με τα πι ντι έφια σας....![]()
Αυτό είναι γνωστό εξαπανέκαθεν.... αλλάζοντας την θέση των ηχείων στον χώρο πετύχαμε την ομοιογένεια και την αρμονία που περιέγραψα νωρίτερα.
Έχεις κάνει λάθος, όταν ήρθες είχα αγοράσει το Ντάκ!To σύστημα το άκουσα μετά την πρώτη αλλά και μετά τη δεύτερη μέτρηση με το τελικό σωστό στήσιμο των ηχείων στο χώρο....