περι οδηγησης και watt διλλήματος συνεχεια.....

Μηνύματα
157
Reaction score
181
Δεν θα πρέπει να ξεχνάτε και το εξής:

Οι ηχογραφήσεις (οι audiophile) όσο περνάει ο καιρός γίνονται και καλύτερες. Επίσης, γνωστά έργα, τα οποία δεν υπήρχαν σε υψηλής ανάλυσης (ή ενδεχομένως δεν μπορούσες να βρείς μία καλή εκτέλεση σε υψηλή ανάλυση) μπορεί τώρα ή σε λίγο καιρό να επανεκδοθούν. Οπότε καλό είναι πάντοτε να υπάρχει ένα headroom σε wattage διότι...ποτέ δεν ξέρεις....

Τη δεκαετία του 70, αν θυμάμαι καλά, η εταιρία acoustic research με το πρωτοποριακό -τότε- AR 1, έκανε ότι κάνουν οι κατασκευαστές και σήμερα....έβαζε μία ηχογράφηση σε ένα κοινό και ύστερα (οι μουσικοί που ήταν παρόντες) έπαιζαν το ίδιο κομμάτι Live. Οι ακροατές απο τότε, δεν μπορούσαν να καταλάβουν τη διαφορά (ή την καταλάβαν και δεν μας το είπαν :) )

Επομένως, να έχεις πάντοτε υπ'όψιν ότι στην αλυσίδα αναπαραγωγής, μετράμε κατα σειρά προτεραιότητας πρώτα και κύρια την ηχογράφηση και το χώρο αναπαραγωγής. Τα υπόλοιπα (και δεδομένων των ηχείων), υπάρχει τόσο απίστευτα μεγάλη ποικιλία για όλα τα βαλάντια σήμερα, που θα τα βρείς σίγουρα.

Όσον αφορά τον ενισχυτή, όπως σωστά έδειξε ο bhutia, θα πρέπει να αξιολογήσεις και τις μετρήσεις, οι οποίες δεν επηρεάζουν το χαρακτήρα, αλλά ΕΙΝΑΙ ο "χαρακτήρας" (πάντοτε σε συνάρτηση με ΥΛΙΚΑ, ΤΟΠΟΛΟΓΙΑ και ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑ. Δηλαδή δύο ενισχυτές με "ίδιες" μετρήσεις μπορεί να έχουν διαφορετικό ήχο, αναλόγως του ΠΩΣ κατασκευάστηκαν) του εκάστοτε ενισχυτή. Ο κύριως λόγος που ένας ενισχυτής δεν είναι μουσικός, έχει να κάνει με τα υλικά που χρησιμοποιούνται μέσα (και πως αυτά χρησιμοποιούνται...). Αυτό ΔΕΝ έχει να κάνει με τη λιανική τιμή πώλησης. Οπότε μην μπερδέψεις σε καμία περίπτωση το ένα με το άλλο, γιατί μπορεί να μη δώσεις σημασία σε ένα φτηνό μεν, άριστα κατασκευασμένο μηχάνημα.

Το wattage που κοιτάς, έχει να κάνει με το πως είναι κατασκευασμένη η τροφοδοσία.
Κοίτα για την καλύτερη δυνατή τροφοδοσία λοιπόν και όπως είπαμε καλό είναι να υπάρχουν 15-20 watt παραπάνω. Ένας ενισχυτής των 50 watt σήμερα, θα έπρεπε να είναι το απολύτως ελάχιστο. Μην ξεχνάς, ότι εάν έχεις ένα ενισχυτή 20 watt και χρησιμοποιείς 20 watt, τον δουλεύεις στο όριο.
Τρέξε 100μ στο όριο σου, να δείς πως είναι, έστω και για 15 δευτερόλεπτα να δουλεύει ένα μηχάνημα "τσίτα"....Το μηχάνημα, (η ταπεινή μου γνώμη), στο μάξιμουμ της "ευχαρίστησης" μας, δεν θα πρέπει να είναι πάνω απο 75% αυτού που μπορεί να δώσει. Αυτό σημαίνει ότι τις υπόλοιπες ώρες, θα δουλεύει ξεκούραστα και θα κρατήσει αρκετά χρόνια σε καλή κατάσταση.

Δεν είναι κάτι που θα το πάρεις και θα το αλλάξεις του χρόνου. Θα σου μείνει πολύ περισσότερο και θα είσαι ευχαριστημένος και ηχητικά, επομένως θα κάνεις τη δουλειά σου μία χαρά.
 

Z

Zdimis

Guest
Ο φίλος ο κακός ο λύκος μάλλον έχει πιάσει την περίπτωση μου.......πάραυτα ο butia προσεγγίζει το θέμα με ένα τρόπο που δεν μου είναι κατανοητός αλλά πρακτικά θα γουατάρα να ακούσω την άποψη του για ένα λαμπατο που να είναι οι μετρήσεις του αποδεκτές για τα standards που θεωρεί απαραίτητα.
 

PeterMeni

DIY - "Επαγγελματίας"
Moderator
Μηνύματα
9.942
Reaction score
13.428
Η αρτιότητα σχεδίασης σε συνδυασμό με υψηλή ποιότητα κατασκευής ενός ενισχυτικού μπορούν να εξασφαλίσουν υψηλή απόδοση με συνεπαγόμενη ακροαματική τέρψη όποτε το ηχείο και το πρόγραμμα είναι ιδιαιτέρως απαιτητικά.
Εκείνο όμως που δεν θα μπορέσουν με τους υφιστάμενους Νόμους της Φυσικής,είναι να ωθήσουν δίχως αποκοπές σήματος δεδομένο αριθμό Watt σε στάθμες ηχητικής πίεσης που θα αντιστοιχούσαν σε τιμή ανώτερη από την καθορισμένη με βάση τα ηλεκτρομηχανικά χαρακτηριστικά δεδομένων ηχείων και θέση ακροατή.

Το άνω όριο εκπεμπόμενης ηχητικής πίεσης στην αναφερθείσα εμπειρία τίθεται σε κορυφώσεις προγράμματος περί τα 110dB στο ένα μέτρο,με κάθε διπλασιασμό της απόστασης από τα ηχεία να το υποβαθμίζει (κατά 6 dB στη συνήθη περίπτωση σφαιρικής εκπομπής).Οι λυχνιακές υλοποιήσεις διακρίνονται από ιδιαίτερη συμπεριφορά πέριξ της αποκοπής.Παραλλήλως οι ακουστικές ιδιότητες του χώρου και η κατάλληλη ενεργειακή σύσταση στο παραγόμενο πεδίο αντήχησης συντηρούν την αντίληψη για τη συνιστώσα σταθερής κατάστασης,ενισχύοντας έτσι μία υποκειμενική αίσθηση ΄΄ταρακουνήματος΄΄,αλλά το αντικειμενικό όριο ως προς την απόδοση κορυφώσεων του σήματος δίχως ψαλιδισμούς εξακολουθεί να υφίσταται,αφού αυτές λόγω της συντομίας τους δεν προλαβαίνουν να ενταχθούν σε πεδίο αντήχησης.
Υπάρχει η θεωρητική προσέγγιση και η πρακτική.
Αν το φορτίο μας είναι μια σταθερή αντίσταση 8 ή 4 Ωμ και το σήμα στην είσοδο του ενισχυτή μας σταθερό ημίτονο, τότε η θερμοκρασία που θα αναπτυχθεί επάνω στην αντίσταση θα είναι μεγαλύτερη με τον δυνατότερο ενισχυτή.

Λέγοντας βέβαια <<ταρακούνημα ηχείου>> εννοώ κάτι εντελώς διαφορετικό.
Δεν αναφέρομαι αποκλειστικά στην ισχύ, αλλά στην απόδοση της στη μονάδα χρόνου.
Κοινός πόσο δύσκολα, ή εύκολα, μπορεί ένας ενισχυτής να ανατρέψει αυτό που συμβαίνει σε ένα ηχείο, όταν το σήμα στην είσοδο του διαφοροποιείται.
Αυτό είναι τελικά που δίνει ζωντάνια, δυναμικά ή όπως αλλιώς το εννοεί ο καθένας.

Επιπλέον, το τι συμβαίνει στο στάδιο εξόδου ενός μηχανήματος υπάρχει τρόπος να το διαπιστώνεις ανά πάσα στιγμή.
Λέγεται πόλωση σταδίου εξόδου. Εάν λοιπόν έχεις κάποιο τρόπο παρακολούθησης του ρεύματος στο στάδιο αυτό, μπορείς με ασφάλεια να γνωρίζεις τι συμβαίνει και αν βρίσκεται εντός ορίων σχεδίασης του.
Από τη στιγμή που είμαστε τουλάχιστον 30% κάτω από τα όρια, καμία από τις καταστάσεις που περιγράφεις δεν υφίσταται.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
18.045
Reaction score
60.003
Ο φίλος ο κακός ο λύκος μάλλον έχει πιάσει την περίπτωση μου.......παρ'όλα αυτα ο bhutia προσεγγίζει το θέμα με ένα τρόπο που δεν μου είναι κατανοητός αλλά πρακτικά θα γούσταρα να ακούσω την άποψη του για ένα λαμπατο που να είναι οι μετρήσεις του αποδεκτές για τα standards που θεωρεί απαραίτητα.
Έχω πάψει ν'αναζητώ προσιτές -ή...απρόσιτες- λυχνιακές υλοποιήσεις που θα τα εκπλήρωναν...:D
Στόχος των δικών μου επεμβάσεων δεν είναι η συναισθησία προς μεμονωμένες περιπτώσεις χρηστών,αλλά η αντικειμενική εφαρμογή κριτηρίων σε ζητήματα υψηλής πιστότητας,με την επισήμανση ΄΄άβολων΄΄ -γι αρκετούς- δεδομένων.
Υπάρχει η θεωρητική προσέγγιση και η πρακτική.
Αν το φορτίο μας είναι μια σταθερή αντίσταση 8 ή 4 Ωμ και το σήμα στην είσοδο του ενισχυτή μας σταθερό ημίτονο, τότε η θερμοκρασία που θα αναπτυχθεί επάνω στην αντίσταση θα είναι μεγαλύτερη με τον δυνατότερο ενισχυτή.
Λέγοντας βέβαια <<ταρακούνημα ηχείου>> εννοώ κάτι εντελώς διαφορετικό.
Δεν αναφέρομαι αποκλειστικά στην ισχύ, αλλά στην απόδοση της στη μονάδα χρόνου.
Κοινός πόσο δύσκολα, ή εύκολα, μπορεί ένας ενισχυτής να ανατρέψει αυτό που συμβαίνει σε ένα ηχείο, όταν το σήμα στην είσοδο του διαφοροποιείται.
Αυτό είναι τελικά που δίνει ζωντάνια, δυναμικά ή όπως αλλιώς το εννοεί ο καθένας.
Επιπλέον, το τι συμβαίνει στο στάδιο εξόδου ενός μηχανήματος υπάρχει τρόπος να το διαπιστώνεις ανά πάσα στιγμή.
Λέγεται πόλωση σταδίου εξόδου. Εάν λοιπόν έχεις κάποιο τρόπο παρακολούθησης του ρεύματος στο στάδιο αυτό, μπορείς με ασφάλεια να γνωρίζεις τι συμβαίνει και αν βρίσκεται εντός ορίων σχεδίασης του.
Από τη στιγμή που είμαστε τουλάχιστον 30% κάτω από τα όρια, καμία από τις καταστάσεις που περιγράφεις δεν υφίσταται.
Ως προς τις απαιτήσεις πάνω στις ίδιες τις ενισχυτικές υλοποιήσεις,παρατίθενται άρθρα τοποθετημένα από το αναγνωστικό κοινό υπεράνω πάσης...υπερβολής ή ασάφειας.

http://www.avmentor.gr/tech/amplifier_loudspeaker_interface_1.htm

http://www.avmentor.gr/tech/amplifier_loudspeaker_interface_2.htm

http://www.avmentor.gr/tech/amplifier_loudspeaker_interface_3.htm


http://www.avmentor.gr/howto/poweramps_0.htm

http://www.avmentor.gr/howto/poweramps_1.htm

http://www.avmentor.gr/howto/poweramps_2.htm

http://www.avmentor.gr/howto/poweramps_3.htm

http://www.avmentor.gr/howto/poweramps_4.htm

Αντί άλλου σχολίου,αναφέρεται γι άλλη μία φορά τί ορίζεται από τους ισχύοντες νόμους της Φυσικής.
Ένας ενισχυτής ξεφεύγει από τη γραμμική απόκριση όποτε κληθεί ν'αποδώσει σε δεδομένη θέση ακρόασης στάθμες ηχητικής πίεσης ανώτερες ενός ορίου προβλεπόμενου από το συνδυασμό του με δεδομένο ηλεκτρομηχανικό μετατροπέα (ηχείο).

Έστω και αν μία υπέρτατη σχεδίαση και ποιότητα κατασκευής επέτρεπαν παροχή υψηλότερης ισχύος υπό μη αντιληπτή παραμόρφωση γι απειροελάχιστα χρονικά διαστήματα,θα ήταν προτιμότερο μία τέτοια δυνατότητα-στο βαθμό που θα ίσχυε- να εντασσόταν εις το εύρος δυναμικού περιθωρίου που αποτελεί επίσης προαπαιτούμενο για οιαδήποτε ακρόαση υψηλής πιστότητας.
 
Last edited:

PeterMeni

DIY - "Επαγγελματίας"
Moderator
Μηνύματα
9.942
Reaction score
13.428
Ως προς τις απαιτήσεις πάνω στις ίδιες τις ενισχυτικές υλοποιήσεις,παρατίθενται άρθρα τοποθετημένα από το αναγνωστικό κοινό υπεράνω πάσης...υπερβολής ή ασάφειας.

http://www.avmentor.gr/tech/amplifier_loudspeaker_interface_1.htm

http://www.avmentor.gr/tech/amplifier_loudspeaker_interface_2.htm

http://www.avmentor.gr/tech/amplifier_loudspeaker_interface_3.htm


http://www.avmentor.gr/howto/poweramps_0.htm

http://www.avmentor.gr/howto/poweramps_1.htm

http://www.avmentor.gr/howto/poweramps_2.htm

http://www.avmentor.gr/howto/poweramps_3.htm

http://www.avmentor.gr/howto/poweramps_4.htm

Αντί άλλου σχολίου,αναφέρεται γι άλλη μία φορά τί ορίζεται από τους ισχύοντες νόμους της Φυσικής.
Ένας ενισχυτής ξεφεύγει από τη γραμμική απόκριση όποτε κληθεί ν'αποδώσει σε δεδομένη θέση ακρόασης στάθμες ηχητικής πίεσης ανώτερες ενός ορίου προβλεπόμενου από το συνδυασμό του με δεδομένο ηλεκτρομηχανικό μετατροπέα (ηχείο).

Έστω και αν μία υπέρτατη σχεδίαση και ποιότητα κατασκευής επέτρεπαν παροχή υψηλότερης ισχύος υπό μη αντιληπτή παραμόρφωση γι απειροελάχιστα χρονικά διαστήματα,θα ήταν προτιμότερο μία τέτοια δυνατότητα-στο βαθμό που θα ίσχυε- να εντασσόταν εις το εύρος δυναμικού περιθωρίου που αποτελεί επίσης προαπαιτούμενο για οιαδήποτε ακρόαση υψηλής πιστότητας.

Έκανες το κόπο να διαβάσεις τι αναφέρω στη τελευταία παράγραφο ή τσάμπα τα έγραφα?
Σε ποιο σημείο αναφέρθηκε ότι ξεπεράστηκαν τα όρια του ενισχυτή ή έστω τα πλησιάσαμε?
Δεν χρειάστηκε καν να τα προσεγγίσουμε για ρεαλιστικότατες στάθμες ακρόασης στα 2,5 μέτρα.
Αντιγράφω τη τελευταία παράγραφο από το παραπάνω μήνυμα μου...
<<Επιπλέον, το τι συμβαίνει στο στάδιο εξόδου ενός μηχανήματος υπάρχει τρόπος να το διαπιστώνεις ανά πάσα στιγμή.
Λέγεται πόλωση σταδίου εξόδου. Εάν λοιπόν έχεις κάποιο τρόπο παρακολούθησης του ρεύματος στο στάδιο αυτό, μπορείς με ασφάλεια να γνωρίζεις τι συμβαίνει και αν βρίσκεται εντός ορίων σχεδίασης του.
Από τη στιγμή που είμαστε τουλάχιστον 30% κάτω από τα όρια, καμία από τις καταστάσεις που περιγράφεις δεν υφίσταται.>>
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
18.045
Reaction score
60.003
...
Έκανες το κόπο να διαβάσεις τι αναφέρω στη τελευταία παράγραφο ή τσάμπα τα έγραφα?
Σε ποιο σημείο αναφέρθηκε ότι ξεπεράστηκαν τα όρια του ενισχυτή ή έστω τα πλησιάσαμε?
Δεν χρειάστηκε καν να τα προσεγγίσουμε για ρεαλιστικότατες στάθμες ακρόασης στα 2,5 μέτρα.
Αντιγράφω τη τελευταία παράγραφο από το παραπάνω μήνυμα μου...
<<Επιπλέον, το τι συμβαίνει στο στάδιο εξόδου ενός μηχανήματος υπάρχει τρόπος να το διαπιστώνεις ανά πάσα στιγμή.
Λέγεται πόλωση σταδίου εξόδου. Εάν λοιπόν έχεις κάποιο τρόπο παρακολούθησης του ρεύματος στο στάδιο αυτό, μπορείς με ασφάλεια να γνωρίζεις τι συμβαίνει και αν βρίσκεται εντός ορίων σχεδίασης του.
Από τη στιγμή που είμαστε τουλάχιστον 30% κάτω από τα όρια, καμία από τις καταστάσεις που περιγράφεις δεν υφίσταται.>>
Οι επικρατούσες συνθήκες σε μεμονωμένη ακροαματική εμπειρία δεν αναιρούν την ανάγκη τήρησης ως προς τα γενικευμένα κριτήρια.Γι αυτόν ακριβώς τον λόγο κρίθηκε άτοπο οιοδήποτε άλλο σχόλιο...;)
 

Μηνύματα
626
Reaction score
596
Κοινός πόσο δύσκολα, ή εύκολα, μπορεί ένας ενισχυτής να ανατρέψει αυτό που συμβαίνει σε ένα ηχείο, όταν το σήμα στην είσοδο του διαφοροποιείται.
Αυτό είναι τελικά που δίνει ζωντάνια, δυναμικά ή όπως αλλιώς το εννοεί ο καθένας.
Δοξα τον θεο!
 

Μηνύματα
879
Reaction score
1.147
Zdimis, τι μουσική θέλεις να ακούς από τον simply italy? Αν είναι στυλ Diana Krall και γενικότερα κομμάτια με 4-5 φυσικά μουσικά όργανα, δεν θα υπάρχει πρόβλημα. Και όπου υπάρξει, δηλαδή να χρειαστεί σε ένα peak του κομματιού περισσότερη δύναμη απ' όση μπορεί να δώσει, τότε θα έχεις μια ωραία λαμπάτη παραμόρφωση που θα είναι ευφωνική και ευχάριστη.

Στην περίπτωση όμως που θέλεις κάτι πιο απαιτητικό, όχι απαραίτητα System of a Down αλλά ένα Michael Jackson βρε παιδί μου, εκεί ο χαρακτήρας του μπορεί να σε κουράσει. Ο Michael δεν θέλει συναίσθημα ούτε laid back καταστάσεις. Θέλει έναν ενισχυτή αρκετά δυνατό έτσι ώστε μετά από κάθε χτύπημα της μπότας ή του μπάσου να ακινητοποιεί ακαριαία το γούφερ. Μόνο έτσι έχει ατάκα ένα σύστημα: έναν ενισχυτή με το μαστίγιο στο χέρι, όχι με scotch on the rocks.

Όχι, 10 watt και 88db δεν φτιάχνουν ένα all around σύστημα αλλά μπορεί να είναι το ιδανικό σύστημα γιαυτόν που ξέρει τι θέλει να ακούσει.
 

Μηνύματα
569
Reaction score
488
Δλδ ειναι προτιμοτερο να εχουμε εναν " μπουνταλα " ενισχυτη , που να φερεται στο ηχειο ως μια σκετη ακατεργαστη ωμικη αντισταση ? σε στυλ ρευμα θελεις μικρο μου ... θα σου δωσω οσο θες , δεν εχω κανενα προβλημα , ειμαι τερας ρευματος κ.τ.λ ! , δεν θα ηταν πιο φρονιμο να φερεται πιο καθως πρεπει και με εξυπνο τροπο , λαμβανοντας υποψιν του ολες τις παραμετρους αυτου του ηλεκτροδυναμικου ηχειου !! .
 

Nick Arvanitakis

Audio Pro
Μηνύματα
46.961
Reaction score
23.746
σε στυλ ρευμα θελεις μικρο μου ... θα σου δωσω οσο θες , δεν εχω κανενα προβλημα , ειμαι τερας ρευματος κ.τ.λ ! .
Αποτέλεσμα?
Πολλαπλοί οργασμοί για το ηχείο και οχι μόνο!
 

Μηνύματα
569
Reaction score
488
Αμ εδω ειναι το θεμα , οι Πολλαπλοί οργασμοί τρωνε τον αφεντη :D ! .
 

Μηνύματα
14.059
Reaction score
11.758
ρευμα θελεις μικρο μου ... θα σου δωσω οσο θες , δεν εχω κανενα προβλημα , ειμαι τερας ρευματος κ.τ.λ ! , δεν θα ηταν πιο φρονιμο να φερεται πιο καθως πρεπει και με εξυπνο τροπο , λαμβανοντας υποψιν του ολες τις παραμετρους αυτου του ηλεκτροδυναμικου ηχειου
Ε, όχι!! Τόσα χρόνια εδώ μέσα, έχω διαβάσει κι αν έχω διαβάσει, αλλά τέτοιο πράγμα, πρώτη φορά!
 

Μηνύματα
569
Reaction score
488
Ε, όχι!! Τόσα χρόνια εδώ μέσα, έχω διαβάσει κι αν έχω διαβάσει, αλλά τέτοιο πράγμα, πρώτη φορά!
Για ολους και για ολα υπαρχει πρωτη φορα ! . Προφανως το λες αυτο , διοτι δεν ξερεις και δεν καταλαβες που θελω να καταληξω ! .
 

Μηνύματα
14.059
Reaction score
11.758
Ξέρω τί εννοείς και που θέλεις να καταλήξεις. Και αυτό έχει αναλυθεί πολλάκις στο παρελθόν.
 



PeterMeni

DIY - "Επαγγελματίας"
Moderator
Μηνύματα
9.942
Reaction score
13.428
Καλό θα ήταν, αν δεν κατανοούμε απόλυτα τι θέλει να πει ο άλλος να ζητάμε περισσότερες εξηγήσεις και όχι να φιλτράρουμε ότι διαβάζουμε σύμφωνα με αυτά που έχουμε στο μυαλό μας.
Μπας και ξεφύγουμε κάποια στιγμή από το Ελληνικό δαιμόνιο...
 

Μηνύματα
569
Reaction score
488
Αυτοι που νομιζουν οτι τα ξερουν ολα , ενω στην ουσια εχουν πληρης αγνοια για πολλα θεματα , αυτοι παιζουν την κολοκυθια ! :D:D και τρολαρουν κιολας ! .
 

Μηνύματα
569
Reaction score
488
Για να διευκολυνω λιγο , οι περισσοτεροι ενισχυτες λειτουργουν ως πηγη τασης ! , υπαρχουν ομως καποιοι ενισχυτες που λειτουργουν ως πηγη ρευματος η μεταβλητη πηγη ρευματος ! .
 

Μηνύματα
14.059
Reaction score
11.758
Για πες ...
Ξεκίνα το διάβασμα από αυτό το επεξηγηματικό άρθρο του Κόγια:
http://www.avsite.gr/forum/threads/Εδώ-τα-καλά-watt.96747/

Για να διευκολυνω λιγο , οι περισσοτεροι ενισχυτες λειτουργουν ως πηγη τασης ! , υπαρχουν ομως καποιοι ενισχυτες που λειτουργουν ως πηγη ρευματος η μεταβλητη πηγη ρευματος ! .
Για να καταλήξεις στο συμπέρασμα ότι ένας καλός ενισχυτής πρέπει να είναι πηγή..............(σημπλήρωσε το κενό μετά τη μελέτη!) για να μπορεί να οδηγεί ακόμα και τα ηχεία που είναι "δύσκολα" σε εμπέδηση.
Να συνεχίσω;
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.882
Μηνύματα
3.032.294
Members
38.514
Νεότερο μέλος
bmavroeidis
Top