Nick Arvanitakis
Audio Pro
- Μηνύματα
- 46.961
- Reaction score
- 23.746
Ρε άσχΙετοι , 90άρες ?
Ζορίζονται τα μοτέρια λέμε!
Ζορίζονται τα μοτέρια λέμε!
Τέλεια! Μετά τι μας μένει; Να πηγαίνουμε με άλογα στις δουλειές μας!Α, ρε, τα λεγα εγω πως μετά το βινύλιο ήρθε η ώρα της κασέτας...![]()
Φτανουμε σημερα να τα λεμε εργα τεχνης!Τι μου θύμησες τώρα;!!!
Η καλύτερη κασσέτα που είχα ποτέ!
Θα μου μείνει αξέχαστη για τρείς λόγους.
α) Το πόσο άσχημα και έντονα μυρίζει ακόμα και σήμερα!
β) Το πόσο ακρίβή ήταν! (Το 1984 στοίχιζε 1000 δρχ!!!)
γ) Φυσικά για τον απίστευτο τρόπο που ''ρουφούσε'' πληροφορίες που δεν είχα ακούσει πριν!
Αξεπέραστη!!!!
![]()
Ακόμα και σήμερα χρησιμοποιώ στο Alpine στο αυτοκίνητο μια στρατιά απο δαύτες, που ήταν πιο φτηνές!
![]()
Αυτές τις αγόραζα απο το ''Lyric'' στη Στουρνάρη. Πολύ καλές.
![]()
Άλλη φοβερή κασσέτα με κεραμικό κέλυφος!
![]()
Και απο αυτές, έχω κάμποσες σφραγισμένες ακόμα!
![]()
![]()
Αυτο με την ταχυτητα με απασχολησε και μενα δεν περιμενα μετα απο τοσα χρονια ακινησιας να παιζει σωσταΕίσαι σίγουρος ότι περιστρέφεται με σωστή ταχύτητα;
Έχεις καμιά αγορασμένη εργοστασιακή έτοιμη κασέτα; Με μουσική από συγκρότημα εννοώ.
Στα nakamichi το διάκενο της κεφαλής ήταν μεγαλύτερο από τα υπόλοιπα κασσετόφωνα γι αυτό υπήρχαν αυτά τα φαινόμενα της ασυμβατότητας.Ενα θεματάκι που απασχολούσε πολλούς τότε.
Έγραφες κασσέτα σε Nakamichi , την άκουγες , αριστούργημα!
Την έβαζες σε άλλο deck , χάλια...
Τί σχέση έχει το διάκενο με τη συμβατότητα μεταξύ ταινιών γραμμένων με διαφορετικά μαγνητόφωνα;Στα nakamichi το διάκενο της κεφαλής ήταν μεγαλύτερο από τα υπόλοιπα κασσετόφωνα γι αυτό υπήρχαν αυτά τα φαινόμενα της ασυμβατότητας.
...
Γιατί, το βινύλιο παίζει καλύτερα απο το Flac?ρε παιδιά για να καταλάβω,η κασέτα παίζει καλύτερα από το βινύλιο?
Ξέρει κανείς να μου πει?Με αποδείξεις όμως!![]()
Δεν ξέρω για καλύτερα πάντως έχει πιο ''ζεστο ήχο'',απόδειξη οτί εγώ δεν άναψα καλοριφέρ φέτος,το κοίταζα και ζεσταινόμουνα!!Γιατί, το βινύλιο παίζει καλύτερα απο το Flac?
Με αποδείξεις όμως....![]()
Εχει σχέση κυρίως στο γράψιμο γιατί χρησιμοποιεί περισσότερο πλάτος ταινίας. Τα κασσετόφωνα με μικρότερο διάκενο "χάνουν" κυρίως τις υψηλές συχνότητες αφού δε "πιάνουν"όλο το εύρος που έ χει γράψει η κεφαλή του nakamichi.Τί σχέση έχει το διάκενο με τη συμβατότητα μεταξύ ταινιών γραμμένων με διαφορετικά μαγνητόφωνα;
Αυτό είχε παρατηρηθεί και σε άλλα κασσετόφωνα.Ενα θεματάκι που απασχολούσε πολλούς τότε.
Έγραφες κασσέτα σε Nakamichi , την άκουγες , αριστούργημα!
Την έβαζες σε άλλο deck , χάλια...