Διάφορα (αυτοκίνητο-μοτοσυκλέτα)



Μηνύματα
4.419
Reaction score
14.360
Αυτό το κτηνάκι το έχω μεγάλη καψούρα. Τέρας ροπής αλλά και δύναμης. Το δικό μου duke 640 μοιάζει μπροστά του ντιπ αναιμικό.... :whistling:

Ο ινδιάνος στο video είναι Έλληνας κοτοπουλάς... :lol:

Mιάς κ μιλάμε για ινδιάνους δες κ αυτόν με το τέρας ZX-12R στην εθνική (πρός λάρισα θεωρώ) να δείς τι κάνει..!!!!!
 


stathis

Ultra Home Theater
Μηνύματα
21.631
Reaction score
36.414
Mιάς κ μιλάμε για ινδιάνους δες κ αυτόν με το τέρας ZX-12R στην εθνική (πρός λάρισα θεωρώ) να δείς τι κάνει..!!!!!
Δυσκοιλιότητα έχει ο τύπος και θέλει ν'ανακουφιστεί;:D:o
 


Μηνύματα
29.293
Reaction score
23.368
Ο «Σκαραβαίος» με αστρονομική τιμή
Έχει «κυλίσει» μόλις 35 km στο οδόστρωμα



Το Volkswagen Beetle είναι πραγματικά ένα θρυλικό μοντέλο, το οποίο έχει αφήσει ιστορία. Σχεδιάστηκε μετά από αίτηση του Αδόλφου Χίτλερ, ζητώντας ένα φθηνό όχημα που θα μπορούσε το μεγαλύτερο μέρος του γερμανικού λαού να το αγοράσει. Από το 1938 μέχρι και σήμερα παράγεται κανονικά, ωστόσο μέσα στο 2019 θα σταματήσει.

Ίσως το Volkswagen Beetle στις φωτογραφίες να φαίνεται όπως κάθε άλλον σκαραβαίο, αλλά η ιστορία του συγκεκριμένου έχει μεγάλο ενδιαφέρον. Όταν αγοράστηκε, ο Rudy Zvarich οδήγησε μέχρι ενός φίλου του το γκαράζ και το Beetle έμεινε εκεί για δύο χρόνια. Μετά από εκεί οδηγήθηκε σε νέα εγκατάσταση, όπου παρέμεινε ανέγγιχτο από το 1966 έως το 2016. Ακόμα, εντυπωσιακό είναι το γεγονός ότι έχει μόνο 35 χιλιόμετρα στο… ιστορικό του.

Μιας και ο ήλιος δεν έχει δει ουσιαστικά ποτέ το συγκεκριμένο Beetle, το χρώμα του είναι σε άψογη κατάσταση και οι υαλοκαθαριστήρες δεν έχουν εγκατασταθεί πάνω στο αυτοκίνητο, όπως και οι καθρέφτες, αλλά βρίσκονται σε ένα κουτί, όπως τα έδιναν από την αντιπροσωπεία. Παράλληλα, το εσωτερικό του δεν έχει ίχνος χρήσης.

Όταν ο Zvarich πέθανε το 2014, ο ανηψιός του κληρονόμησε το Beetle και από τότε ανέβασε τα χιλιόμετρα κατά 1,6 km. 870.000 ευρώ είναι η αστρονομική τιμή που πωλείται ο ιστορικός Σκαραβαίος. Πολλά μας φαίνονται εμάς… εσάς;



https://www.gocar.gr/news/feed/2564...nt=article&utm_campaign=newsletter-2018-10-09


[DOUBLEPOST=1539183257][/DOUBLEPOST]Πώς επιταχύνει ένα Audi RS6 Avant με… πάνω από 1.000 PS (video)
Σε 9 sec έχει φτάσει τα 200 km/h




Ένα station wagon αγοράζεται με σκοπό να εκπληρώσει κάποιες σημαντικές ανάγκες. Οι οικογενειάρχες είναι πρώτοι αυτοί που επιλέγουν ένα τέτοιας κατηγορίας αυτοκίνητο, αλλά παράλληλα οι αντιπροσωπείες λανσάρουν μοντέλα που όχι μόνο προσφέρουν μεγάλους χώρους, αλλά έχουν και δυνατή «ψυχή».
Για παράδειγμα η Audi, με το RS6 Avant απευθύνεται για αυτούς που θέλουν την πρακτικότητα κατά τη μετακίνησή τους, αλλά να είναι ταυτόχρονα και… γρήγοροι. Το ισχυρό (στην Performance Edition) station wagon αποδίδει 605 ίππους από ένα 4λιτρο V8 twin-turbo μοτέρ, ωστόσο το αυτοκίνητο του βίντεο έχει σχεδόν τα διπλάσια άλογα. Αξίζει λοιπόν να δούμε πώς ένα τέτοιο αυτοκίνητο, αλλά και πόσο γρήγορα μπορεί να φτάσει μέχρι τα… 300 km/h.

https://www.gocar.gr/news/feed/25655,Pws_epitaxynei_ena_Audi_RS6_Avant_me_pan.html
 

Μηνύματα
4.419
Reaction score
14.360
Ο «Σκαραβαίος» με αστρονομική τιμή
Έχει «κυλίσει» μόλις 35 km στο οδόστρωμα



Το Volkswagen Beetle είναι πραγματικά ένα θρυλικό μοντέλο, το οποίο έχει αφήσει ιστορία. Σχεδιάστηκε μετά από αίτηση του Αδόλφου Χίτλερ, ζητώντας ένα φθηνό όχημα που θα μπορούσε το μεγαλύτερο μέρος του γερμανικού λαού να το αγοράσει. Από το 1938 μέχρι και σήμερα παράγεται κανονικά, ωστόσο μέσα στο 2019 θα σταματήσει.

Ίσως το Volkswagen Beetle στις φωτογραφίες να φαίνεται όπως κάθε άλλον σκαραβαίο, αλλά η ιστορία του συγκεκριμένου έχει μεγάλο ενδιαφέρον. Όταν αγοράστηκε, ο Rudy Zvarich οδήγησε μέχρι ενός φίλου του το γκαράζ και το Beetle έμεινε εκεί για δύο χρόνια. Μετά από εκεί οδηγήθηκε σε νέα εγκατάσταση, όπου παρέμεινε ανέγγιχτο από το 1966 έως το 2016. Ακόμα, εντυπωσιακό είναι το γεγονός ότι έχει μόνο 35 χιλιόμετρα στο… ιστορικό του.

Μιας και ο ήλιος δεν έχει δει ουσιαστικά ποτέ το συγκεκριμένο Beetle, το χρώμα του είναι σε άψογη κατάσταση και οι υαλοκαθαριστήρες δεν έχουν εγκατασταθεί πάνω στο αυτοκίνητο, όπως και οι καθρέφτες, αλλά βρίσκονται σε ένα κουτί, όπως τα έδιναν από την αντιπροσωπεία. Παράλληλα, το εσωτερικό του δεν έχει ίχνος χρήσης.

Όταν ο Zvarich πέθανε το 2014, ο ανηψιός του κληρονόμησε το Beetle και από τότε ανέβασε τα χιλιόμετρα κατά 1,6 km. 870.000 ευρώ είναι η αστρονομική τιμή που πωλείται ο ιστορικός Σκαραβαίος. Πολλά μας φαίνονται εμάς… εσάς;



https://www.gocar.gr/news/feed/2564...nt=article&utm_campaign=newsletter-2018-10-09


[DOUBLEPOST=1539183257][/DOUBLEPOST]Πώς επιταχύνει ένα Audi RS6 Avant με… πάνω από 1.000 PS (video)
Σε 9 sec έχει φτάσει τα 200 km/h




Ένα station wagon αγοράζεται με σκοπό να εκπληρώσει κάποιες σημαντικές ανάγκες. Οι οικογενειάρχες είναι πρώτοι αυτοί που επιλέγουν ένα τέτοιας κατηγορίας αυτοκίνητο, αλλά παράλληλα οι αντιπροσωπείες λανσάρουν μοντέλα που όχι μόνο προσφέρουν μεγάλους χώρους, αλλά έχουν και δυνατή «ψυχή».
Για παράδειγμα η Audi, με το RS6 Avant απευθύνεται για αυτούς που θέλουν την πρακτικότητα κατά τη μετακίνησή τους, αλλά να είναι ταυτόχρονα και… γρήγοροι. Το ισχυρό (στην Performance Edition) station wagon αποδίδει 605 ίππους από ένα 4λιτρο V8 twin-turbo μοτέρ, ωστόσο το αυτοκίνητο του βίντεο έχει σχεδόν τα διπλάσια άλογα. Αξίζει λοιπόν να δούμε πώς ένα τέτοιο αυτοκίνητο, αλλά και πόσο γρήγορα μπορεί να φτάσει μέχρι τα… 300 km/h.

https://www.gocar.gr/news/feed/25655,Pws_epitaxynei_ena_Audi_RS6_Avant_me_pan.html
To ΑUDI RS6 πάντα το θεωρούσαν μία φοβερή βάση πάνω στην οποία έχουν φτιαχτεί πολλά Xtreme αυτοκίνητα κ έχουν ανταγωνιστεί στα ίσα άλλες εξωτικές κατασκευές όπως Ferrari,Porsche,Lamborghini, κλπ..

 

Μηνύματα
29.293
Reaction score
23.368
To ΑUDI RS6 πάντα το θεωρούσαν μία φοβερή βάση πάνω στην οποία έχουν φτιαχτεί πολλά Xtreme αυτοκίνητα κ έχουν ανταγωνιστεί στα ίσα άλλες εξωτικές κατασκευές όπως Ferrari,Porsche,Lamborghini, κλπ..

ΕΙΧΑ ΤΟ RS6 PLUS 480 HP ΓΙΑ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ 550ΗΡ....

ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΠΡΟΣΦΥΣΗ ΚΑΙ ΑΙΣΘΗΣΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ.

ΣΤΗΝ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΜΠΗ ΤΗΣ ΝΕΣΤΑΝΗΣ ΠΗΓΑΙΝΑΜΕ 250+

ΤΟ ΜΟΝΟ ΚΑΚΟ ΟΤΙ ΞΕΠΕΡΝΑΓΕ ΑΡΚΕΤΑ ΤΟΥΣ 2 ΤΟΝΟΥΣ ΚΑΙ Η ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ

ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΠΑΤΗΜΕΝΟ ΚΥΜΑΙΝΟΤΑΝ ΣΤΑ 18 ΛΙΤ!!!!!

ΕΠΙΣΗΣ ΗΘΕΛΕ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΚΑΘΕ 30,000-35,000 ΧΛΜ!

ΚΑΙ ΤΑ 19ΑΡΙΑ ΣΤΟΙΧΙΖΑΝ ΠΟΛΛΑ.....
 


Μηνύματα
4.419
Reaction score
14.360
ΕΙΧΑ ΤΟ RS6 PLUS 480 HP ΓΙΑ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ 550ΗΡ....

ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΠΡΟΣΦΥΣΗ ΚΑΙ ΑΙΣΘΗΣΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ.

ΣΤΗΝ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΜΠΗ ΤΗΣ ΝΕΣΤΑΝΗΣ ΠΗΓΑΙΝΑΜΕ 250+

ΤΟ ΜΟΝΟ ΚΑΚΟ ΟΤΙ ΞΕΠΕΡΝΑΓΕ ΑΡΚΕΤΑ ΤΟΥΣ 2 ΤΟΝΟΥΣ ΚΑΙ Η ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ

ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΠΑΤΗΜΕΝΟ ΚΥΜΑΙΝΟΤΑΝ ΣΤΑ 18 ΛΙΤ!!!!!

ΕΠΙΣΗΣ ΗΘΕΛΕ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΚΑΘΕ 30,000-35,000 ΧΛΜ!

ΚΑΙ ΤΑ 19ΑΡΙΑ ΣΤΟΙΧΙΖΑΝ ΠΟΛΛΑ.....
Είχες ένα αμάξι θρύλο!!!
Δεν θεωρείται τυχαία το ωραιότερο Station Wagon του κόσμου!!

550 ? :o
Τόσα έβγαζε το Audi S3 που είχε φίλος μου πρίν μερικά χρόνια.
Το είχε αγοράσει εξελιγμένο από την Action Design με 450 τροχό σύν 100 με νίτρο!.
Με μπροστινά φρένα πακέτο από 996 Turbo. κλπ κλπ.
To είχα οδηγήσει αρκετές φορές.
Τεράστια γκάζια αλλά θυμάμαι πολλές φορές τα φρένα ήταν τόσο δυνατά που τερμάτιζαν πολλές φορές το ABS, και ψιλομπλοκάριζαν στιγμιαία!!

Αχ!! Τι να πώ κ εγώ με το ταπεινό Α4 Β6 Quattro με 205 τροχό..:(
[DOUBLEPOST=1539253186][/DOUBLEPOST]
Ωπα!!
Να φανταστώ σκηνές γυρισμάτων από το νέο TOP GUN?
Εχει να φάει καπάκια ο Τom..:roflmao:
 

Μηνύματα
29.293
Reaction score
23.368
Είχες ένα αμάξι θρύλο!!!
Δεν θεωρείται τυχαία το ωραιότερο Station Wagon του κόσμου!!

550 ? :o
Τόσα έβγαζε το Audi S3 που είχε φίλος μου πρίν μερικά χρόνια.
Το είχε αγοράσει εξελιγμένο από την Action Design με 450 τροχό σύν 100 με νίτρο!.
Με μπροστινά φρένα πακέτο από 996 Turbo. κλπ κλπ.
To είχα οδηγήσει αρκετές φορές.
Τεράστια γκάζια αλλά θυμάμαι πολλές φορές τα φρένα ήταν τόσο δυνατά που τερμάτιζαν πολλές φορές το ABS, και ψιλομπλοκάριζαν στιγμιαία!!

Αχ!! Τι να πώ κ εγώ με το ταπεινό Α4 Β6 Quattro με 205 τροχό..:(
[DOUBLEPOST=1539253186][/DOUBLEPOST]

Ωπα!!
Να φανταστώ σκηνές γυρισμάτων από το νέο TOP GUN?
Εχει να φάει καπάκια ο Τom..:roflmao:
ΗΤΑΝ ΕΝΑ ΤΣΙΠΑΚΙ ΧΑΜΗΛΩΝ ΤΟΝΩΝ +70ΗΡ ΠΟΥ ΑΠΕΝΕΡΓΟΠΟΙΟΥΣΕ ΚΑΙ ΤΟΝ

ΚΟΦΤΗ.

ΤΑ ΠΟΛΛΑ ΑΛΟΓΑ ΣΕ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ 1,8-2,0 ΜΗΝ ΤΑ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΑ.

ΕΙΝΑΙ ΜΑΙΜΟΥΔΕΝΙΑ ΣΤΙΣ 7,000-8,000 ΣΤΡΟΦΕΣ ΚΑΙ ΑΝ.....

ΑΣΕ ΠΟΥ ΚΑΘΕ 5,000-10,000 ΧΛΜ ΠΑΝΕ ΓΙΑ ΠΙΣΤΟΝΙΑ....

ΟΣΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΓΡΗΓΟΡΑ ΕΧΩ ΔΕΙ ΗΤΑΝ ΑΠΟ ΤΟΝ 2,7 ΚΑΙ ΠΑΝΩ.

ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΟΥΛΗΘΗΚΕ ΜΕ 250,000 ΧΛΜ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΚΑΙΓΕ ΣΤΑΓΟΝΑ ΛΑΔΙ.
 

Μηνύματα
4.419
Reaction score
14.360
ΗΤΑΝ ΕΝΑ ΤΣΙΠΑΚΙ ΧΑΜΗΛΩΝ ΤΟΝΩΝ +70ΗΡ ΠΟΥ ΑΠΕΝΕΡΓΟΠΟΙΟΥΣΕ ΚΑΙ ΤΟΝ

ΚΟΦΤΗ.

ΤΑ ΠΟΛΛΑ ΑΛΟΓΑ ΣΕ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ 1,8-2,0 ΜΗΝ ΤΑ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΑ.

ΕΙΝΑΙ ΜΑΙΜΟΥΔΕΝΙΑ ΣΤΙΣ 7,000-8,000 ΣΤΡΟΦΕΣ ΚΑΙ ΑΝ.....

ΑΣΕ ΠΟΥ ΚΑΘΕ 5,000-10,000 ΧΛΜ ΠΑΝΕ ΓΙΑ ΠΙΣΤΟΝΙΑ....

ΟΣΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΓΡΗΓΟΡΑ ΕΧΩ ΔΕΙ ΗΤΑΝ ΑΠΟ ΤΟΝ 2,7 ΚΑΙ ΠΑΝΩ.

ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΟΥΛΗΘΗΚΕ ΜΕ 250,000 ΧΛΜ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΚΑΙΓΕ ΣΤΑΓΟΝΑ ΛΑΔΙ.
Εντάξει δεν είχε τα περιθώρια βελτίωσης του RS6..
Τι να λέμε τώρα..;)
Αλλά το S3 φόραγε σφυρήλατα από την μάνα του.
Μέχρι τα 370 άλογα στο δεύτερο στάδιο βελτίωσης το έσπαγε κάθε μέρα για τουλάχιστον 1 χρόνο κ δεν είχε πειράξει πολλά μέσα στο μοτέρ.
Η σοβαρή βελτίωση στα 450 σύν νίτρο φυσικά έφερε κ πολλές αλλαγές μέσα σε μοτέρ, μπιέλες Carillo κλπ κλπ.
Αλλά κ πάλι το μοτέρ εκτός της θηριώδους τουρμπίνας Turbonetics (την Τ3 νομίζω)που φόραγε κ του πράσινου μανιταριού, όλα τα άλλα έδειχναν μαμά.
Μέχρι κ το καπάκι του 20V είχε..
Είχε παρουσιαστεί σε πολλά περιοδικά εκεί κοντά στο 2002 - 2004 Burn out, Power Magazine κλπ.
Είχε δυναμομετρηθεί πολλές φορές κ τα άλογα ήταν τόσα ακριβώς.
Πιό αξιόπιστος από τον Νικολαϊδη για όσους γνωρίζουν δεν υπάρχει.
Το δυναμόμετρο του από τα πιό ακριβά κ αξιόπιστα στην ελλάδα κ ευρύτερα..
Φυσικά ο 1.8Τ έχει τεράστια αποθέματα βελτίωσης αλλά σε σχέση με τους μεγαλύτερους των S4,RS6 κλπ. εννοείται ότι υπολείπεται παντού..
Βέβαια ο 3.2 κάνει την διαφορά..

YΓ.
Φίλε Στάθη για πάρτη σου το βίντεο του S3 με "Special" Μουσική επένδυση:drinks:
Εντελώς "Ξερόγκαζο"!!!
 






Μηνύματα
4.419
Reaction score
14.360
Λοιπόν έστω ότι θέλεις να συμμετάσχεις σε αγώνα αυτοκινήτων.
Τι κάνεις?
Απλά παίρνεις ένα καλό σασί κ τέρας ακαμψίας, όπως ένα Citroen 2CV:p
του πετάς ένα μοτέρ από BMW GS 1.150, του κουμπώνεις κ ένα κομπρέσορα πάνω κ με 154 PS στα 660 Kg είσαι οκ..:o

 



Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.693
Μηνύματα
2.870.123
Members
37.945
Νεότερο μέλος
daemon76
Top