Περί subwoofer η ερώτηση

wizzy

Music is our (Supernatural) friend!
Μηνύματα
13.946
Reaction score
20.451
Οταν ξυπνήσεις..... θα 'ναι ΑΡΓΑ.
:lolsign::lolsign::lolsign:
Θες να γίνει το ξυπνητήρι μου, πριν να είναι ΑΡΓΑ;

Για πες, μιλάς από προσωπική εμπειρία; Έχεις μη φροντισμένο χώρο και φροντισμένη σύντροφο; Καλά κάνεις. Ή, μάλλον, κάτι δεν κάνεις καλά.;)

Προσωπικά, έχω φροντισμένο χώρο και φροντισμένη σύντροφο.
[DOUBLEPOST=1549261331][/DOUBLEPOST]
Γιατί ...μπορώ! :p (να το διαχειριστώ)

Η πρακτικότητα των 4 σαμπ στις 4 γωνίες για κάθε χρήστη, παραμένει η "εύκολη λύση", τόσο από πλευράς τοποθέτησης, όσο και από πλευράς απαιτουμενης dsp (μηδενική κατά χάρμαν και γκέντες).8-)
Άρα, χάριν ευκολίας του μέση χρήστη προτείνεται προς υιοθέτηση η λύση "4 subwoofers - 4 γωνίες". ΟΚ.
 



costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.358
Reaction score
125.326
Εαν δεν νιώθεις καλά με το ηχείο σου το πουλάς... ή πας στον αντιπρόσωπο για αντικατάσταση με κάποιο άλλο, συμβατό με την υπάρχουσα κατάσταση (χώρο / ενισχυτή) .
Εδώ βέβαια, βάζεις και πάλι το χέρι στην τσέπη διότι δίχως δοκιμές γίνονται λάθη και τα λάθη πληρώνονται.
Κι αυτό που προτείνεις, λάθος είναι και πληρώνεται. :p

Δηλαδή αγαπητέ μου, προτείνεις μια συνεχή αέναη αλλαγή εξοπλισμού, με στόχο να βρεις κάτι που να "ματσάρει" με το χώρο.

Και μάλιστα, να το βρεις με ακροάσεις! :p

Όταν όμως ο χώρος είναι λάθος για αναπαραγωγή, τίποτα δε ματσαρει. :D

Δεν πρόκειται. Δεν υπάρχει τέτοιο πράγμα.8-)

Απλώς κάθε αλλαγή εξοπλισμού φέρνει μια τυχαία διαφοροποίηση τονικότητας (αναλόγως απόκρισης και αλλοιώσεων), αλλά και (στα ηχεία) διαφοροποιήσεις στο μίγμα άμεσης έμμεσης (αναλόγως λοβών), και σε κάποιες μουσικές, σε κάποια είδη, το ένα θα προτιμηθεί από το άλλο, είτε για τυχαίους λόγους, είτε (πιο σύνηθες) λόγω κούρασης από το προηγούμενο άκουσμα.8-)

Στον χώρο με κακούς χρόνους αντήχησης και με έντονες πρώτες ανακλάσεις, δεν υφίσταται ηχείο που να παίξει "καλά", είναι αδύνατο, ιδίως στο τυπικό φαρφιλντ άκουσμα (~3μ) του μέσου σαλονιού, όπου η ποσότητα έμμεσης υπερισχύει κατά πολύ της άμεσης, δηλαδή ακούς τι παίζει ο χώρος και μιλάς για τις συσκευές...:D

Οι δόκιμες λύσεις σε χώρους που έχουν μη επιδιορθώσιμα προβλήματα έμμεσης (έστω λόγω συζύγου, η και λόγω αισθητικής του ιδιοκτήτη), είναι μόνο οι λογικές, δηλαδή ο περιορισμός της έμμεσης και η χρήση DSP για την αναγκαία ισοσταθμιση χώρου. 8-)

Τα υπόλοιπα είναι παραμύθια της Χαλιμάς και ιστορίες για αρκούδες.:p
 

daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
37.841
Reaction score
77.421
Κι αυτό που προτείνεις, λάθος είναι και πληρώνεται. :p

Δηλαδή αγαπητέ μου, προτείνεις μια συνεχή αέναη αλλαγή εξοπλισμού, με στόχο να βρεις κάτι που να "ματσάρει" με το χώρο.

Και μάλιστα, να το βρεις με ακροάσεις! :p

Όταν όμως ο χώρος είναι λάθος για αναπαραγωγή, τίποτα δε ματσαρει. :D

Δεν πρόκειται. Δεν υπάρχει τέτοιο πράγμα.8-)

Απλώς κάθε αλλαγή εξοπλισμού φέρνει μια τυχαία διαφοροποίηση τονικότητας (αναλόγως απόκρισης και αλλοιώσεων), αλλά και (στα ηχεία) διαφοροποιήσεις στο μίγμα άμεσης έμμεσης (αναλόγως λοβών), και σε κάποιες μουσικές, σε κάποια είδη, το ένα θα προτιμηθεί από το άλλο, είτε για τυχαίους λόγους, είτε (πιο σύνηθες) λόγω κούρασης από το προηγούμενο άκουσμα.8-)

Στον χώρο με κακούς χρόνους αντήχησης και με έντονες πρώτες ανακλάσεις, δεν υφίσταται ηχείο που να παίξει "καλά", είναι αδύνατο, ιδίως στο τυπικό φαρφιλντ άκουσμα (~3μ) του μέσου σαλονιού, όπου η ποσότητα έμμεσης υπερισχύει κατά πολύ της άμεσης, δηλαδή ακούς τι παίζει ο χώρος και μιλάς για τις συσκευές...:D

Οι δόκιμες λύσεις σε χώρους που έχουν μη επιδιορθώσιμα προβλήματα έμμεσης (έστω λόγω συζύγου, η και λόγω αισθητικής του ιδιοκτήτη), είναι μόνο οι λογικές, δηλαδή ο περιορισμός της έμμεσης και η χρήση DSP για την αναγκαία ισοσταθμιση χώρου. 8-)

Τα υπόλοιπα είναι παραμύθια της Χαλιμάς και ιστορίες για αρκούδες.:p
να πα να g@mithei και το dirac λέμε :laugh::roflmao:
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.808
Ενα υποβαθυφωνο καταφερα να αποχτησω καποτες (το πουλησα), πως το τοποθετησα στη συστηματαρα μου μετα απο διαφορες βολτες ?
ετσε το τοποθετησα
View attachment 117071
View attachment 117072

ποιος ειναι ο χρυσαυθιας τωρα ?
ποιος ?
Είσαι Μέγας...Χαϊενδολέων.:p
ρε συ όλντι...κείνο το κούτσουρο που κοιτάει το σαμπ τι το χεις?
σφίγγει τα μπάσα?:laugh::roflmao:
[DOUBLEPOST=1549135574][/DOUBLEPOST]
με 12.500 χιλιάρικα το κανάλι...και τολμάνε να γράφουν και AGAINST? :o:laugh::lol:
Θα ζητηθεί η βοήθεια του...Αx (Billions) - ευχαριστίες στον Dimusique για την επισήμανση...


"What's the point of having ΄΄fuck you΄΄ money if you never say...fuck you?"
να πα να g@mithei και το dirac λέμε :laugh::roflmao:
Οπότε το κρίσιμον ερώτημα ανάγεται στο ποιος διαθέτει χρήματα ανήκοντα στην εν λόγω κατηγορία.Όποιος δε έχει και την πρόθεση να τα ξοδέψει σε ηχοσύστημα,ας ξέρει ότι με το Beolab 90 πιάνουν αυτά τόπο...παντοιοτρόπως.

Αν αποκτούσα ο ίδιος τα ενενηντάρια,γνωρίζω εκ των προτέρων πως σε ό,τι μου έφταιγε πιθανώς στην απόδοση σε βάθος χρόνου το φταίξιμο θα ήταν ολότελα ΄΄δικό μου΄΄.

Αν όμως αποκτούσα ως υποκατάστατο τα φθηνότερα πενηντάρια,γνωρίζω πως σε ό,τι ενδεχομένως μου έφταιγαν το φταίξιμο θα ήταν δικό μου ολόκληρο και ανυψωμένο εις τον κύβο,αφού θα είχα αποκτήσει σύστημα με πιο κραυγαλέα αισθητική ενώ θα ήταν δυνατόν να είχα πάρει αντ'αυτού κάτι που μπορούσε να μη μου έφταιγε σε τίποτα,χωρίς κιόλας να γίνεται αποδεκτό πισωγύρισμα σε τέτοια επίπεδα τιμών.

Ποια η αξία στο να δίναμε σαφή απάντηση όταν μπορούμε να δίνουμε...σοφή;;)
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.358
Reaction score
125.326
Βρε όλα να πα να g@mithoun αλλά τα δεδομένα είναι κει, ξεκάθαρα.

Στον αφρόντιστο χώρο, το μπάσο θα έχει πρόβλημα, είναι δεδομένο. Όποτε θα διεγείρονται οι βασικοί ιδιοσυντονισμοί του χώρου, θα έχει μπουμάρισμα και ακυρώσεις, δεν γίνεται διαφορετικά.

Η μόνη ενδεδειγμένη λύση, είναι πολλαπλά σαμπ. Αυτό λένε οι διαθέσιμες μελέτες για ομαλοποίηση της απόκρισης στις χαμηλές, οι υπόλοιπες λύσεις είναι DSP based, οι γνωστές, και στην τελική, ο συνδυασμός αυτών των δύο ανωτέρω λύσεων, θα δώσει το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. Φακτς οφ όντιο.

Ομοίως στο υπόλοιπο φάσμα, η τονική ισορροπία ανάμεσα στα ηχεία, δεν έρχεται χωρίς DSP, είναι πρακτικά αδύνατο να παίζουν όμοια μεταξύ τους τα όσα ηχεία έχεις σε ένα χώρο, όταν κάθε ηχείο έχει γύρω του διαφορετικά τοιχωματικά όρια, άρα παίζει διαφορετικά, ακόμα και στη στάθμη.

Δε λύνονται με μάγια τα προβλεπόμενα θέματα του όντιο, ούτε με ξεμάτιασμα, ούτε με αγιασμό, ούτε με εξορκισμό. Σημειώστε ότι αυτές οι μέθοδοι, είναι προτιμότερες της διαρκούς αλλαγής εξοπλισμού.:p

Απλή κοινή λογική.
 

Μηνύματα
948
Reaction score
2.991
Κι αυτό που προτείνεις, λάθος είναι και πληρώνεται. :p

Δηλαδή αγαπητέ μου, προτείνεις μια συνεχή αέναη αλλαγή εξοπλισμού, με στόχο να βρεις κάτι που να "ματσάρει" με το χώρο.

Και μάλιστα, να το βρεις με ακροάσεις! :p

Όταν όμως ο χώρος είναι λάθος για αναπαραγωγή, τίποτα δε ματσαρει. :D

Δεν πρόκειται. Δεν υπάρχει τέτοιο πράγμα.8-)

Απλώς κάθε αλλαγή εξοπλισμού φέρνει μια τυχαία διαφοροποίηση τονικότητας (αναλόγως απόκρισης και αλλοιώσεων), αλλά και (στα ηχεία) διαφοροποιήσεις στο μίγμα άμεσης έμμεσης (αναλόγως λοβών), και σε κάποιες μουσικές, σε κάποια είδη, το ένα θα προτιμηθεί από το άλλο, είτε για τυχαίους λόγους, είτε (πιο σύνηθες) λόγω κούρασης από το προηγούμενο άκουσμα.8-)

Στον χώρο με κακούς χρόνους αντήχησης και με έντονες πρώτες ανακλάσεις, δεν υφίσταται ηχείο που να παίξει "καλά", είναι αδύνατο, ιδίως στο τυπικό φαρφιλντ άκουσμα (~3μ) του μέσου σαλονιού, όπου η ποσότητα έμμεσης υπερισχύει κατά πολύ της άμεσης, δηλαδή ακούς τι παίζει ο χώρος και μιλάς για τις συσκευές...:D

Οι δόκιμες λύσεις σε χώρους που έχουν μη επιδιορθώσιμα προβλήματα έμμεσης (έστω λόγω συζύγου, η και λόγω αισθητικής του ιδιοκτήτη), είναι μόνο οι λογικές, δηλαδή ο περιορισμός της έμμεσης και η χρήση DSP για την αναγκαία ισοσταθμιση χώρου. 8-)

Τα υπόλοιπα είναι παραμύθια της Χαλιμάς και ιστορίες για αρκούδες.:p
1. Δεν αναφέρει τίποτα για λάθος χώρο.
2. Δεν ζητά οδηγίες για φροντίδα αυτού.

Δυο μικρά ηχεία που "κολυμπούν" σε ~33 κ.μ. αέρα θέλει να προστατεύσει,
δίχως την υποβάθμιση της ποιότητας.... λέει .......

αν συμβαίνει κάτι απ΄ολα αυτα που αναφέρεις, ας φέρει τον κατάλληλο τεχνικό να κανει τις απαραίτητες ρυθμίσεις.
 

daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
37.841
Reaction score
77.421
Είσαι Μέγας...Χαϊενδολέων.:p


Θα ζητηθεί η βοήθεια του...Αx (Billions) - ευχαριστίες στον Dimusique για την επισήμανση...


"What's the point of having ΄΄fuck you΄΄ money if you never say...fuck you?"

Οπότε το κρίσιμον ερώτημα ανάγεται στο ποιος διαθέτει χρήματα ανήκοντα στην εν λόγω κατηγορία.Όποιος δε έχει και την πρόθεση να τα ξοδέψει σε ηχοσύστημα,ας ξέρει ότι με το Beolab 90 πιάνουν αυτά τόπο...παντοιοτρόπως.

Αν αποκτούσα ο ίδιος τα ενενηντάρια,γνωρίζω εκ των προτέρων πως σε ό,τι μου έφταιγε πιθανώς στην απόδοση σε βάθος χρόνου το φταίξιμο θα ήταν ολότελα ΄΄δικό μου΄΄.

Αν όμως αποκτούσα ως υποκατάστατο τα φθηνότερα πενηντάρια,γνωρίζω πως σε ό,τι ενδεχομένως μου έφταιγαν το φταίξιμο θα ήταν δικό μου ολόκληρο και ανυψωμένο εις τον κύβο,αφού θα είχα αποκτήσει σύστημα με πιο κραυγαλέα αισθητική ενώ θα ήταν δυνατόν να είχα πάρει αντ'αυτού κάτι που μπορούσε να μη μου έφταιγε σε τίποτα,χωρίς κιόλας να γίνεται αποδεκτό πισωγύρισμα σε τέτοια επίπεδα τιμών.

Ποια η αξία στο να δίναμε σαφή απάντηση όταν μπορούμε να δίνουμε...σοφή;;)
extracts δεν βλέπω μαστερτσάκαλ Μπούτια
εκτίθεσαι και εσύ και η φωλιά σου :gotcha::lol::laugh:
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.359
Reaction score
79.407
Οπότε το κρίσιμον ερώτημα ανάγεται στο ποιος διαθέτει χρήματα ανήκοντα στην εν λόγω κατηγορία.Όποιος δε έχει και την πρόθεση να τα ξοδέψει σε ηχοσύστημα,ας ξέρει ότι με το Beolab 90 πιάνουν αυτά τόπο...παντοιοτρόπως.
Μην ξεχνάς: 5 τεμάχια το ελάχιστο, 7 καλύτερα, 11 ιδανικά. 11 Beolab 90αρια πόσο πάνε;
Και πώς τα κρεμάς απο το ταβάνι;
 

daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
37.841
Reaction score
77.421
Βρε όλα να πα να g@mithoun αλλά τα δεδομένα είναι κει, ξεκάθαρα.

Στον αφρόντιστο χώρο, το μπάσο θα έχει πρόβλημα, είναι δεδομένο. Όποτε θα διεγείρονται οι βασικοί ιδιοσυντονισμοί του χώρου, θα έχει μπουμάρισμα και ακυρώσεις, δεν γίνεται διαφορετικά.

Η μόνη ενδεδειγμένη λύση, είναι πολλαπλά σαμπ. Αυτό λένε οι διαθέσιμες μελέτες για ομαλοποίηση της απόκρισης στις χαμηλές, οι υπόλοιπες λύσεις είναι DSP based, οι γνωστές, και στην τελική, ο συνδυασμός αυτών των δύο ανωτέρω λύσεων, θα δώσει το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. Φακτς οφ όντιο.

Ομοίως στο υπόλοιπο φάσμα, η τονική ισορροπία ανάμεσα στα ηχεία, δεν έρχεται χωρίς DSP, είναι πρακτικά αδύνατο να παίζουν όμοια μεταξύ τους τα όσα ηχεία έχεις σε ένα χώρο, όταν κάθε ηχείο έχει γύρω του διαφορετικά τοιχωματικά όρια, άρα παίζει διαφορετικά, ακόμα και στη στάθμη.

Δε λύνονται με μάγια τα προβλεπόμενα θέματα του όντιο, ούτε με ξεμάτιασμα, ούτε με αγιασμό, ούτε με εξορκισμό. Σημειώστε ότι αυτές οι μέθοδοι, είναι προτιμότερες της διαρκούς αλλαγής εξοπλισμού.:p

Απλή κοινή λογική.
με τέτοια μυαλά...είναι
σαν να βλέπω τη γυναίκα σου:lol::lolsign:
 

Μηνύματα
948
Reaction score
2.991
Είσαι Μέγας...Χαϊενδολέων.:p


Θα ζητηθεί η βοήθεια του...Αx (Billions) - ευχαριστίες στον Dimusique για την επισήμανση...


"What's the point of having ΄΄fuck you΄΄ money if you never say...fuck you?"

Οπότε το κρίσιμον ερώτημα ανάγεται στο ποιος διαθέτει χρήματα ανήκοντα στην εν λόγω κατηγορία.Όποιος δε έχει και την πρόθεση να τα ξοδέψει σε ηχοσύστημα,ας ξέρει ότι με το Beolab 90 πιάνουν αυτά τόπο...παντοιοτρόπως.

Αν αποκτούσα ο ίδιος τα ενενηντάρια,γνωρίζω εκ των προτέρων πως σε ό,τι μου έφταιγε πιθανώς στην απόδοση σε βάθος χρόνου το φταίξιμο θα ήταν ολότελα ΄΄δικό μου΄΄.


Αν όμως αποκτούσα ως υποκατάστατο τα φθηνότερα πενηντάρια,γνωρίζω πως σε ό,τι ενδεχομένως μου έφταιγαν το φταίξιμο θα ήταν δικό μου ολόκληρο και ανυψωμένο εις τον κύβο,αφού θα είχα αποκτήσει σύστημα με πιο κραυγαλέα αισθητική ενώ θα ήταν δυνατόν να είχα πάρει αντ'αυτού κάτι που μπορούσε να μη μου έφταιγε σε τίποτα,χωρίς κιόλας να γίνεται αποδεκτό πισωγύρισμα σε τέτοια επίπεδα τιμών.

Ποια η αξία στο να δίναμε σαφή απάντηση όταν μπορούμε να δίνουμε...σοφή;;)
Μπούχτια...


Ο άνθρωπος... είναι λάτρης του πόθου και όχι του αντικειμένου αυτού καθ' αυτού που ποθεί.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.808
extracts δεν βλέπω μαστερτσάκαλ Μπούτια
εκτίθεσαι και εσύ και η φωλιά σου :gotcha::lol::laugh:
Μπούχτια...
Ο άνθρωπος... είναι λάτρης του πόθου και όχι του αντικειμένου αυτού καθ' αυτού που ποθεί.
Μια τέτοια απόκριση χρειαζόταν για να θεμελιωθεί με όλες τις διατυπώσεις και στην ακροαματικοφιλία η επίγνωση πως είναι προτιμότερο να μην αποκτούμε ένα αντικείμενο μεγάλου πόθου από το να το αποκτούσαμε,αφού στη δεύτερη περίπτωση θα ήταν καταδικασμένο να απομυθοποιηθεί αργά ή γρήγορα στη συνείδησή μας.Και τότε το φταίξιμο θα ήταν ολότελα...δικό μας και θα έπρεπε να καταφεύγουμε σε ολοένα και διαφορετικά πρόσωπα πράγματα για να λατρεύουμε...

Έτσι θα μπορούσε να εξηγηθεί και η...άρνηση που επιδεικνύουμε συχνά σε διάφορα δεδομένα γνώσης.;)

Η πρώτη ανέξοδη - αλλά όχι...αναίμακτη - ενέργεια για το μέλος που ξεκίνησε το νήμα και το σύστημά του θα ήταν να μειώσει δραστικά τις διαστάσεις στο στερεοφωνικό τρίγωνο.Έτσι θα εισπράττει την απόδοση - με το setup απαράλλακτο - και ηχηρότερα και με κατώτερο αντιλαμβανόμενο όριο απόκρισης αλλά και καθαρότερα,αφού θα μειώνονται - χωρίς να απαλείφονται βεβαίως - οι βλαβερές επιδράσεις από την ακουστική συμπεριφορά ενός αφρόντιστου χώρου.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.358
Reaction score
125.326
1. Δεν αναφέρει τίποτα για λάθος χώρο.
2. Δεν ζητά οδηγίες για φροντίδα αυτού.

Δυο μικρά ηχεία που "κολυμπούν" σε ~33 κ.μ. αέρα θέλει να προστατεύσει,
δίχως την υποβάθμιση της ποιότητας.... λέει .......

αν συμβαίνει κάτι απ΄ολα αυτα που αναφέρεις, ας φέρει τον κατάλληλο τεχνικό να κανει τις απαραίτητες ρυθμίσεις.
1. Δεν πήγαμε σπίτι του να τον πιέσουμε για κάτι, αυτός ήρθε δω να ρωτήσει πώς θα λύσει το πρόβλημα που βλέπει, άρα τον έχει προβληματίσει κάτι και ζητά απαντήσεις
2. Λογικά σκέφτεται ο άνθρωπος, βλέποντας ένα ηχείο με μικρό γούφερ στα 3 μέτρα να κάνει διαδρομές και φοβάται μη το καταστρέψει.
3. Λογικά γίνεται αυτό, διότι ένα ηχείο που δε βγάζει 30 κύκλους, παίρνει 30 κύκλους από τον ενισχυτή και κάνει διαδρομές το γούφερ τζάμπα κι άδικα. Αν δε κροσαριστούν, δεν υπάρχει σωτηρία. Τα βασικά.
4. Του εξηγούμε το γιατί έχει το πρόβλημα (απόσταση ακρόασης, απόκριση ηχείου, δυνατότητα του μεγαφώνου, κλπ)
5. Δίνουμε όλες τις πληροφορίες για σοβαρή λύση του προβλήματος (2 σαμπ πίσω από τα ηχεία με πλήρες κρος, και μικρότερη απόσταση ακρόασης)
6. Και φυσικά ο χώρος. Μπορεί να μη το ξέρει, δεν έχει σημασία, μπορεί και να το ξέρει. Δεν υπάρχει αφρόντιστος χώρος 12τμ που να μπορείς να ακούσεις φαρφιλντ (στα 3μ) με σωστούς χρόνους αντήχησης (κάτω από μισό δευτερόλεπτο σου λέω, εντελώς οριακά). Δεν έχει εφευρεθεί τέτοιο πράγμα. Οπότε, λέμε όλες τις λύσεις και γι'αυτό το θέμα.

Δεν νομίζω να διαφωνείς πραγματικά, έστω και σε 1σημειο. ;)

Ξέρουμε και γιατί ακούει στα 3μ. Διότι ερεθίζει ένα βασικό ιδιοσυντονισμό (με ελάχιστα περιθώρια λάθους είναι κοντά στους 60 κύκλους) και κάθεται κοντά στον τοίχο ώστε να παίρνει κι από πίσω το gain σε αυτό το σημείο, ώστε να νιώθει μπάσο, κι ας μη βγάζει τίποτα φοβερό το ηχείο αυτό σε εκείνη τη συχνοτική περιοχή, βγάζει ο χώρος.
Τόσο απλά. :)

Όλα έχουν ερμηνεία. Χωρίς ακροάσεις. :D
 
Last edited:

daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
37.841
Reaction score
77.421
1. Δεν πήγαμε σπίτι του να τον πιέσουμε για κάτι, αυτός ήρθε δω να ρωτήσει πώς θα λύσει το πρόβλημα που βλέπει, άρα τον έχει προβληματίσει κάτι και ζητά απαντήσεις
2. Λογικά σκέφτεται ο άνθρωπος, βλέποντας ένα ηχείο με μικρό γούφερ στα 3 μέτρα να κάνει διαδρομές και φοβάται μη το καταστρέψει.
3. Λογικά γίνεται αυτό, διότι ένα ηχείο που δε βγάζει 30 κύκλους, παίρνει 30 κύκλους από τον ενισχυτή και κάνει διαδρομές το γούφερ τζάμπα κι άδικα. Αν δε κροσαριστούν, δεν υπάρχει σωτηρία. Τα βασικά.
4. Του εξηγούμε το γιατί έχει το πρόβλημα (απόσταση ακρόασης, απόκριση ηχείου, δυνατότητα του μεγαφώνου, κλπ)
5. Δίνουμε όλες τις πληροφορίες για σοβαρή λύση του προβλήματος (2 σαμπ πίσω από τα ηχεία με πλήρες κρος, και μικρότερη απόσταση ακρόασης)
6. Και φυσικά ο χώρος. Μπορεί να μη το ξέρει, δεν έχει σημασία, μπορεί και να το ξέρει. Δεν υπάρχει αφρόντιστος χώρος 12τμ που να μπορείς να ακούσεις φαρφιλντ (στα 3μ) με σωστούς χρόνους αντήχησης (κάτω από μισό δευτερόλεπτο σου λέω, εντελώς οριακά). Δεν έχει εφευρεθεί τέτοιο πράγμα. Οπότε, λέμε όλες τις λύσεις και γι'αυτό το θέμα.
7. Δεν μας έδειξε τη γυναίκα του οπότε μπορούμε να λέμε ότι θέλουμε..:laugh::roflmao:
 


Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.808
7. Δεν μας έδειξε τη γυναίκα του οπότε μπορούμε να λέμε ότι θέλουμε..:laugh::roflmao:
Εσύ παιδί μου είσαι ο...Νταχάρης Αλευρόπουλος του χαϊενδικού ρεπορτάζ...:lol:
Φαντάζομαι να μη μπαίνουν ιδέες σε...στρουμφάκια γι αναδιαμόρφωση λεζάντας...:whistling:
 

daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
37.841
Reaction score
77.421
Φαντάζομαι να μη μπαίνουν ιδέες σε...στρουμφάκια γι αναδιαμόρφωση λεζάντας...:whistling:
Ας μπαίνουν....
πλέον ξέρω που μένει...
θα του οργανώσω ρέιβ πάρτυ στην αυλή με συριζαίους..:roflmao::lol:
 

Μηνύματα
948
Reaction score
2.991
1. Δεν πήγαμε σπίτι του να τον πιέσουμε για κάτι, αυτός ήρθε δω να ρωτήσει πώς θα λύσει το πρόβλημα που βλέπει, άρα τον έχει προβληματίσει κάτι και ζητά απαντήσεις
2. Λογικά σκέφτεται ο άνθρωπος, βλέποντας ένα ηχείο με μικρό γούφερ στα 3 μέτρα να κάνει διαδρομές και φοβάται μη το καταστρέψει.
3. Λογικά γίνεται αυτό, διότι ένα ηχείο που δε βγάζει 30 κύκλους, παίρνει 30 κύκλους από τον ενισχυτή και κάνει διαδρομές το γούφερ τζάμπα κι άδικα. Αν δε κροσαριστούν, δεν υπάρχει σωτηρία. Τα βασικά.
4. Του εξηγούμε το γιατί έχει το πρόβλημα (απόσταση ακρόασης, απόκριση ηχείου, δυνατότητα του μεγαφώνου, κλπ)
5. Δίνουμε όλες τις πληροφορίες για σοβαρή λύση του προβλήματος (2 σαμπ πίσω από τα ηχεία με πλήρες κρος, και μικρότερη απόσταση ακρόασης)
6. Και φυσικά ο χώρος. Μπορεί να μη το ξέρει, δεν έχει σημασία, μπορεί και να το ξέρει. Δεν υπάρχει αφρόντιστος χώρος 12τμ που να μπορείς να ακούσεις φαρφιλντ (στα 3μ) με σωστούς χρόνους αντήχησης (κάτω από μισό δευτερόλεπτο σου λέω, εντελώς οριακά). Δεν έχει εφευρεθεί τέτοιο πράγμα. Οπότε, λέμε όλες τις λύσεις και γι'αυτό το θέμα.

Δεν νομίζω να διαφωνείς πραγματικά, έστω και σε 1σημειο. ;)

Ξέρουμε και γιατί ακούει στα 3μ. Διότι ερεθίζει ένα βασικό ιδιοσυντονισμό (με ελάχιστα περιθώρια λάθους είναι κοντά στους 60 κύκλους) και κάθεται κοντά στον τοίχο ώστε να παίρνει κι από πίσω το gain σε αυτό το σημείο, ώστε να νιώθει μπάσο, κι ας μη βγάζει τίποτα φοβερό το ηχείο αυτό σε εκείνη τη συχνοτική περιοχή, βγάζει ο χώρος.
Τόσο απλά. :)

Όλα έχουν ερμηνεία. Χωρίς ακροάσεις. :D


Ωραία λοιπόν...



Λίγο πριν το Πάσχα ( αν όλα πάνε κατ΄ ευχήν...) θα είμαι 2-3 μέρες για ένα έργο Χαλκιδική,
θα κάνουμε ένα ραντεβού στον χώρο σου και εκεί θα δούμε πως ερμηνεύονται όλα όσα λες.




( Τα κρασιά δικά μου, οι γυναίκες..... μετά).
 



Τελευταια Μηνυματα

Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.602
Μηνύματα
2.865.604
Members
37.933
Νεότερο μέλος
alkapsal
Top