Ο, γιες! (αλλού το πάω, διάβαζε...)Ναι, να κάθεσαι πάνω του και να είσαι και κοντός.
Το έχω πει: είναι πρακτικά αδύνατο να ακούσεις πως παίζει το σαμπ. Μόνο πως παίζουν τα ντουβάρια ακούς.
Αμ, δε μιλάω γι'αυτή την απόσταση.View attachment 116985
Μήπως βοηθάει;
Γι' αυτήν ομιλώ: https://www.vocal.com/dereverberation/critical-distance/ ...
... που'χει αυτές τις συνέπειες: http://education.lenardaudio.com/en/04_acoustics_2.html
... (συνεχίζει)
... και ειδικότερα στο Σχ.2 όπου ο ποιητής γράφει "sound level remains constant"Για όγκο δωματίου κατώτερο των 42 κυβικών μέτρων χρειάζεται να επιτυγχάνεται στάθμη κορυφής χωρίς αισθητή συμπίεση γύρω στα 103 dB στη ζώνη της πρώτης οκτάβας και 109 dB στη ζώνη της δεύτερης...Στη θέση ακρόασης και όχι επί του πατώματος ή αγκαλιά με το sub.
==> με άλλα λόγια όποια στάθμη καταφέρνει το σαμπ του φίλου μας έως την κρίσιμη απόσταση,
αυτή τη στάθμη θα ακούει από 'κει και πιό πίσω, όχι χαμηλότερη.
Και βέβαια αυτά γνωρίζω οτι τα γνωρίζετε. Ελα όμως που στα καθημερινά δωμάτια (και όχι των 12, αλλά ακόμα και των 50τμ) στις χαμηλές συχνότητες, οι ποιητές λαλούν για κρίσιμες αποστάσεις του μισού (και λιγότερο!!!) μέτρου . (διαβάστε ντε το https://www.vocal.com/dereverberation/critical-distance/ ως το τέλος).
Κακά, κακά, κακά τα καθημερινά αφρόντιστα δωμάτια, δε λέω, αλλά... αυτά είναι - και ειδικά στα μπάσα άντε να τα φροντίσεις.
Αρα λοιπόν... τα ντεσιμπέλια που γουστάρετε, αρκεί το σαμπάκι να τα πετυχαίνει στο μισό μόλις μέτρο, πιο πίσω τα ιδια θα'ναι ;;;!!
Υ.Γ. Ε, ρε κάνουλες που άνοιξα !!!
Σημ: ΥΠΑΡΧΕΙ περίπτωση να λέω μπούρδες - όπως έχω ξαναπεί ο ημιμαθής, προτιμώ να σιωπώ αν δεν το ψάξω καλά, αλλά με ζωρίσατε και βιάστηκα . Το δουλεύω πάντως το θέμα, έχω και διασταυρώσεις, αλλά και επισκόπηση από διαφορετική οπτική γωνία. Αν ξεπεράσω την τεμπελιά μου, ίσως ανοίξω ξεχωριστό νήμα ώστε να εκφράσετε την οργή σας