Περί subwoofer η ερώτηση

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.114
Reaction score
124.689
Και τώρα, έχω ερώτηση. Αυτά τα σαμπς της Ντυνόντιο, με τα 2 αντίθετα γούφερς (και οποιαδήποτε άλλα παρόμοια), πώς είναι καλύτερα να τοποθετούνται? Κάθετα στο ντουβάρι ή παράλληλα με αυτό? Και αν μπουν κάθετα, σε ποια απόσταση από τοίχο?
Παράλληλα.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.806
Αυτό δε μπορώ να το χωνέψω, ούτε θέλω να το υλοποιήσω.

Κατανοώ τα προτερήματα της μιας μονάδας σαμπ για κάθε δορυφόρο, αλλά τα μειονεκτήματα της απόκρισης χαμηλών συχνοτήτων για κάποιο σήμα μονο από μια μονάδα, είναι μεγαλύτερα, με πολύ χειροπιαστή και ακουστή τη βελτίωση από πολλαπλά σαμπ για το ίδιο σήμα, λόγω ομαλοποίησης της απόκρισης, πράγμα που δεν γίνεται με DSP, ούτε καν καλύπτεται.

Πιθανώς μια διαχείριση των πολλαπλών σαμπ με ταυτόχρονες μιξαρισμενες διοχετεύσεις περιεχομένου σήματος, να είναι προτιμότερη, και όχι μόνον για λόγους προστασίας του μεγαφώνου.

Δηλαδή:

Έχουμε το .1 κανάλι. Ας το πάρουμε απόφαση, να βγαίνει από όλα τα σαμπ, όσα κι αν είναι αυτά, καθαρά για 2 λόγους: ομοιομορφίας απόκρισης και υψηλής στάθμης.
Τώρα, κάθε σαμπ, αναλόγως θέσης και δυνατοτήτων, θα χρειαστεί κάποια ξεχωριστή "περιποίηση" του σήματος του .1 καναλιού, είτε με κάποια ήπια αποκοπή υποήχων, είτε με ένα ήπιο Νοτς φίλτρο αν κάπου βγάζει κακία, κλπ.

Το μπας μάνατζμεντ του συνόλου των δορυφόρων, δεν βλέπω κάποιον τρομερό λόγο να μην ενοποιηθεί στην ίδια λογική.
Αν τυχόν έχουμε διάσπαρτα σαμπ γύρω γύρω, τότε ίσως για το διπλανό του δορυφόρο να έχει ένα αυξημένο gain στο συνολικό mix που θα λαμβάνει, κι αυτό μόνο αν δε δημιουργούνται προβλήματα ομοιομορφίας απόκρισης στην ευρύτερη θέση ακρόασης. Πολύς κόπος για λίγο κέρδος, έστω και θεωρητικά ορθό.

Ναι;
Ναι...και Όχι.

Γιατί από κάποιο σημείο κι έπειτα θα θέτουν όρια οι ιδιαιτερότητες στη νοοτροπία του εκάστοτε χρήστη.

Ο ίδιος λατρεύω τις απλουστευμένες εφαρμογές στη σύλληψη αλλά και στην...εμφάνιση.Ακόμα και σε βάρος της απόλυτης ακρίβειας ή της απόλυτης μέθεξης που θα προσέφερε ένα πολυκάναλο setup.

Από την άλλη πλευρά έχω υπόψιν ένα ηχοσύστημα όπως το Beolab 90 που απλοποιεί τις καταστάσεις και χωρίς ανεξάρτητα sub,αφού είναι όλα μαζί με τις σχετικές χρονικές ευθυγραμμίσεις και πολικές αποκρίσεις στο ίδιο πακέτο.

Αλλά η απόκτησή του δεν με ενθουσιάζει αφού θεωρώ ο ίδιος ύβριν με συναφή αμαύρωση του Kharma το να ξοδεύονταν 40 χιλιάρικα ανά κανάλι επειδή δεν θα μας ικανοποιούσε - υποτίθεται - τίποτα λιγότερο.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.114
Reaction score
124.689
Ο ίδιος λατρεύω τις απλοποιημένες εφαρμογές στη σύλληψη αλλά και στην...εμφάνιση.Ακόμα και σε βάρος της απόλυτης ακρίβειας ή της απόλυτης μέθεξης που θα προσέφερε ένα πολυκάναλο setup.
Τότε θα λατρέψεις ένα πολυκάναλο εντοιχισμένο σετάπ με δορυφόρους σα τους 2 που έχεις (πρακτικά πλήρους φάσματος), και με μόνο 2 σαμπ εμπρός και ένα στο ταβάνι, σε χώρο σαν αυτόν που περιέγραψα (τμήμα οκτάγωνου), όπου δε θα φαίνεται κανένα ηχείο, κι η προβολή εικόνας θα γίνεται πάνω στον τοίχο, σε κατάλληλα βαμμένη επιφάνεια με διακριτικό κάδρο. ;)

Δυστυχώς δε θα έχεις να επιδείξεις τίποτα σε τυχόν επισκέπτη, ούτε θα μπορείς να κάνεις ακροάσεις καλωδίων, είτε ρεύματος είτε λοιπών στοιχείων, άρα δε θα έχεις καμία τύχη στα κλαμπ των χαϊεντάδων που μαζεύονται για να βλέπουν ποια λαμαρίνα γυαλίζει περισσότερο και ποιος βόας βγάζει πιο υγρές μεσαίες.. :p
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.806
Και τώρα, έχω ερώτηση. Αυτά τα σαμπς της Ντυνόντιο, με τα 2 αντίθετα γούφερς (και οποιαδήποτε άλλα παρόμοια), πώς είναι καλύτερα να τοποθετούνται? Κάθετα στο ντουβάρι ή παράλληλα με αυτό? Και αν μπουν κάθετα, σε ποια απόσταση από τοίχο?
Εφόσον προσανατολιζόταν η διάσταση του μήκους στο sub ώστε να ήταν παράλληλη προς το εμπρόσθιο και οπίσθιο τοιχωματικό όριο,τότε θα ήταν κάθετη προς τα πλευρικά τοιχωματικά όρια.Η τοπολογία κίνησης των δύο μονάδων στην καμπίνα είναι push-push και όχι push-pull.

Προτεραιότητα θα έχει ο προσανατολισμός σε σχέση με το εμπρόσθιο και οπίσθιο τοίχωμα,με ίσες αποστάσεις των μεγαφώνων από αυτά.Μια συμμετρική λύση θα προσέφερε η τοποθέτηση υπό γωνία 45 μοιρών,αλλά όχι κολλημένα τα μεγάφωνα πάνω στις γωνίες.:p
 
Last edited:

wizzy

Music is our (Supernatural) friend!
Μηνύματα
13.882
Reaction score
20.368
Μια "δική μου" (δήθεν) πρόταση για οδηγίες για τοποθέτηση 1 έως 4 σαμπ, είναι η εξής:

Θ= θέση ακρόασης
Δ= δορυφόρος

View attachment 117048

Βαράτε. :D

ΥΓ. Για το μπας μάνατζμεντ των 4 ηχείων ταβανιού, τείνω να υιοθετήσω την τοποθέτηση ενός σαμπ πάνω από το κεφάλι, στο ταβάνι. :roflmao:

ΥΓ.2. η ανωτέρω τοποθέτηση 4 σαμπ, είναι αυτή που τελικά έχω υλοποιήσει στο δικό μου χώρο, οπότε θα περάσει λίαν συντόμως από "test drive". 8-)
Ωπ! Μισό λεπτό! Τι έγινε το "4 subwoofers, 1 σε κάθε γωνιά του δωματίου"; Γιατί θα υλοποιήσεις κάτι διαφορετικό (3 εμπρός - 1 πίσω);
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.114
Reaction score
124.689
Ωπ! Μισό λεπτό! Τι έγινε το "4 subwoofers, 1 σε κάθε γωνιά του δωματίου"; Γιατί θα υλοποιήσεις κάτι διαφορετικό (3 εμπρός - 1 πίσω);
Γιατί ...μπορώ! :p (να το διαχειριστώ)

Η πρακτικότητα των 4 σαμπ στις 4 γωνίες για κάθε χρήστη, παραμένει η "εύκολη λύση", τόσο από πλευράς τοποθέτησης, όσο και από πλευράς απαιτουμενης dsp (μηδενική κατά χάρμαν και γκέντες).8-)
 

A

AKARL

Guest
Αλλά η απόκτησή του δεν με ενθουσιάζει αφού θεωρώ ο ίδιος ύβριν με συναφή αμαύρωση του Kharma το να ξοδεύονταν 40 χιλιάρικα ανά κανάλι επειδή δεν θα μας ικανοποιούσε - υποτίθεται - τίποτα λιγότερο.
:hi:

Το ανωτέρω υπογραμμισμένο τμήμα αποτελεί ένα απτό δείγμα αληθινής σοφίας και ενσυνείδησης. Απλό, λιτό και σαφές ώστε να μην αφήνει περιθώρια παρερμηνειών σε κάθε νοήμονα και καλοπροαίρετο άνθρωπο.

Για να κάνω, όμως, τον δικηγόρο του ... Τζιοβάgνι και ως Μηχαgνικός οφείλω να σε ρωτήσω για κάποια θεματάκια:

Είναι μερικές φορές που κάποιος (πλούσιος) θέgλει να ανταμείψει τον εαυτό του....θέgλει να έχει έναν στόχο . Κάποιες φορές θέgλει να έχει ένα κίgνητρο....ένα οgνειρο! Ακόμα και οι πλούσιοι έχουν δικαίωμα να έχουν ...όgνειρα :cry: έχουν κι αυτοί πσυχή αφού :cry:. Αυτό μπορεί να είναι ένα αυτοκίgνητο η ένα εgλικόπτερο η ένα σκάφος η μία βίλλα στην Chyπρον η δγυό κιλά κοκα η δέκα πτανακια για σκλάβες του σ3χ η και ένα ποgλυκάναλο στέρεο...δεν πειράζει που δεν μπορείς να το καταλάβεις χρησιμοποιώντας την λογική σου ....δεν είναι για σένα.

Ξέρω ότι μπορεί να μην το καταλαβαίgνεις. Μου είναι όμως δύσκολο να καταλάβω την συμπεριφορά κάποιου, σαν κι εσένα, όταν ψάχgνει να βρει και να κατηγορήσει αυτές της οgνειρικές μηχανές. Μπορεί να μην σου αρέσουν ...οκ. Να κατηγορείς όμως ένα αριστούργημα (κατά την καθόλου ταπειgνή γνώμη μου) επειδή είναι ακριβό και δεν μπορείς να το αποκτήσεις ποτέ τότε είσαι στα όρια του κομπλεξισμου η θες να το παίξεις σπουδαίος στα πρόβατα που βοσκάνε εδω στο σαιτ....

Γνώμη μου είναι πως πραγματικά δεν έχει καgνείς ανάγκη να διαβάζει κακίες και κομπλεξισμούς εκεί που κανοgνικά θα έπρεπε να θαυμάζεις και να μαθαίgνεις...εκτός και αν αυτά τα προϊόντα αgνήκουν σε κάποιον ανταγωgνιστή και έτσι του θάβεις το προϊόν.αν όχι Σκέψου ότι σε αυτή την περίπτωση διώχgνεις πελάτες απο ανθρώπους που εμπορεύονται αυτές τις μηχανές και κgλείgνεις σπίτια κακούργε σατανά :cry::cry::cry:.

Τι έχεις, άραγε, να απαντήσεις στα παραπάνω ερωτήματα; :idk:
 


Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.806
Τότε θα λατρέψεις ένα πολυκάναλο εντοιχισμένο σετάπ με δορυφόρους σα τους 2 που έχεις (πρακτικά πλήρους φάσματος), και με μόνο 2 σαμπ εμπρός και ένα στο ταβάνι, σε χώρο σαν αυτόν που περιέγραψα (τμήμα οκτάγωνου), όπου δε θα φαίνεται κανένα ηχείο, κι η προβολή εικόνας θα γίνεται πάνω στον τοίχο, σε κατάλληλα βαμμένη επιφάνεια με διακριτικό κάδρο. ;)

Δυστυχώς δε θα έχεις να επιδείξεις τίποτα σε τυχόν επισκέπτη, ούτε θα μπορείς να κάνεις ακροάσεις καλωδίων, είτε ρεύματος είτε λοιπών στοιχείων, άρα δε θα έχεις καμία τύχη στα κλαμπ των χαϊεντάδων που μαζεύονται για να βλέπουν ποια λαμαρίνα γυαλίζει περισσότερο και ποιος βόας βγάζει πιο υγρές μεσαίες.. :p
Απαιτεί όμως κάτι τέτοιο και μια εγκατάσταση μόνιμης φύσης και μόνιμης...παραμονής σ'εκείνη.
Διαθέτω όμως ένα σύστημα με παραπλήσια γνωρίσματα να με συντροφεύει σε μετακινήσεις.
Λέγεται...Ακουστικά.Μπορούν δε τα ανοικτής αρχιτεκτονικής να κροσαριστούν άνετα και με sub με τον ακροατή να παραμένει...εντός της κρίσμης απόστασης.:D
:hi:

Το ανωτέρω υπογραμμισμένο τμήμα αποτελεί ένα απτό δείγμα αληθινής σοφίας και ενσυνείδησης. Απλό, λιτό και σαφές ώστε να μην αφήνει περιθώρια παρερμηνειών σε κάθε νοήμονα και καλοπροαίρετο άνθρωπο.

Για να κάνω, όμως, τον δικηγόρο του ... Τζιοβάgνι και ως Μηχαgνικός οφείλω να σε ρωτήσω για κάποια θεματάκια:

Είναι μερικές φορές που κάποιος (πλούσιος) θέgλει να ανταμείψει τον εαυτό του....θέgλει να έχει έναν στόχο . Κάποιες φορές θέgλει να έχει ένα κίgνητρο....ένα οgνειρο! Ακόμα και οι πλούσιοι έχουν δικαίωμα να έχουν ...όgνειρα :cry: έχουν κι αυτοί πσυχή αφού :cry:. Αυτό μπορεί να είναι ένα αυτοκίgνητο η ένα εgλικόπτερο η ένα σκάφος η μία βίλλα στην Chyπρον η δγυό κιλά κοκα η δέκα πτανακια για σκλάβες του σ3χ η και ένα ποgλυκάναλο στέρεο...δεν πειράζει που δεν μπορείς να το καταλάβεις χρησιμοποιώντας την λογική σου ....δεν είναι για σένα.

Ξέρω ότι μπορεί να μην το καταλαβαίgνεις. Μου είναι όμως δύσκολο να καταλάβω την συμπεριφορά κάποιου, σαν κι εσένα, όταν ψάχgνει να βρει και να κατηγορήσει αυτές της οgνειρικές μηχανές. Μπορεί να μην σου αρέσουν ...οκ. Να κατηγορείς όμως ένα αριστούργημα (κατά την καθόλου ταπειgνή γνώμη μου) επειδή είναι ακριβό και δεν μπορείς να το αποκτήσεις ποτέ τότε είσαι στα όρια του κομπλεξισμου η θες να το παίξεις σπουδαίος στα πρόβατα που βοσκάνε εδω στο σαιτ....

Γνώμη μου είναι πως πραγματικά δεν έχει καgνείς ανάγκη να διαβάζει κακίες και κομπλεξισμούς εκεί που κανοgνικά θα έπρεπε να θαυμάζεις και να μαθαίgνεις...εκτός και αν αυτά τα προϊόντα αgνήκουν σε κάποιον ανταγωgνιστή και έτσι του θάβεις το προϊόν.αν όχι Σκέψου ότι σε αυτή την περίπτωση διώχgνεις πελάτες απο ανθρώπους που εμπορεύονται αυτές τις μηχανές και κgλείgνεις σπίτια κακούργε σατανά :cry::cry::cry:.

Τι έχεις, άραγε, να απαντήσεις στα παραπάνω ερωτήματα; :idk:
Επί του ΄΄σοβαρού΄΄ σκέλους έχω ήδη απαντήσει στο παρελθόν : ότι το ουσιαστικό βάσανο είναι όταν είσαι σε θέση να έδινες ανάλογα ποσά που δεν είναι δα και αστρονομικά με απόλυτα κριτήρια.

Επί του ΄΄ασόβαρου΄΄ σκέλους έχω να πω ότι χαίρομαι που μαθαίνεις να ισοσταθμίζεις καταλλήλως τη δική σου απόκριση στις μανιχαϊκές προδιαγραφές του περίγυρου - που είναι ούτως ή άλλως αναπόφευκτες και στην πραγματική μας ζωή.

Σε γενικό πλαίσιο θεωρώ ότι αδίκως συγκρίνονται αρκετές φορές οι εξωτικής φύσης ηχομηχανές με τα εξωτικά αυτοκίνητα.
Οι κατασκευαστές και προωθητές των πρώτων έχουν ακόμα πολλά να διδαχθούν από τη δεύτερη κατηγορία...
 
Last edited:

Μηνύματα
5.983
Reaction score
15.463
Μια "δική μου" (δήθεν) πρόταση για οδηγίες για τοποθέτηση 1 έως 4 σαμπ, είναι η εξής:

Θ= θέση ακρόασης
Δ= δορυφόρος

View attachment 117048

Βαράτε. :D

ΥΓ. Για το μπας μάνατζμεντ των 4 ηχείων ταβανιού, τείνω να υιοθετήσω την τοποθέτηση ενός σαμπ πάνω από το κεφάλι, στο ταβάνι. :roflmao:

ΥΓ.2. η ανωτέρω τοποθέτηση 4 σαμπ, είναι αυτή που τελικά έχω υλοποιήσει στο δικό μου χώρο, οπότε θα περάσει λίαν συντόμως από "test drive". 8-)
Ενα υποβαθυφωνο καταφερα να αποχτησω καποτες (το πουλησα), πως το τοποθετησα στη συστηματαρα μου μετα απο διαφορες βολτες ?
ετσε το τοποθετησα
DSC03111.jpg

DSC03168.jpg


ποιος ειναι ο χρυσαυθιας τωρα ?
ποιος ?
 

A

AKARL

Guest
Απαιτεί όμως κάτι τέτοιο και μια εγκατάσταση μόνιμης φύσης και μόνιμης...παραμονής σ'εκείνη.
Διαθέτω όμως ένα σύστημα με παραπλήσια γνωρίσματα να με συντροφεύει σε μετακινήσεις.
Λέγεται...Ακουστικά.Μπορούν δε τα ανοικτής αρχιτεκτονικής να κροσαριστούν άνετα και με sub με τον ακροατή να παραμένει...εντός της κρίσμης απόστασης.:D

Επί του ΄΄σοβαρού΄΄ σκέλους έχω ήδη απαντήσει στο παρελθόν : ότι το ουσιαστικό βάσανο είναι όταν είσαι σε θέση να έδινες ανάλογα ποσά που δεν είναι δα και αστρονομικά με απόλυτα κριτήρια.

Επί του ΄΄ασόβαρου΄΄ σκέλους έχω να πω ότι χαίρομαι που μαθαίνεις να ισοσταθμίζεις καταλλήλως τη δική σου απόκριση στις μανιχαϊκές προδιαγραφές του περίγυρου - που είναι ούτως ή άλλως αναπόφευκτες και στην πραγματική μας ζωή.

Σε γενικό πλαίσιο θεωρώ ότι αδίκως συγκρίνονται αρκετές φορές οι εξωτικής φύσης ηχομηχανές με τα εξωτικά αυτοκίνητα.
Οι κατασκευαστές και προωθητές των πρώτων έχουν ακόμα πολλά να διδαχθούν από τη δεύτερη κατηγορία...
Δάσκαλε η πολυεπίπεδη απάντησή σου, τυλιγμένη εντός πέπλου μυστικιστικού, με προβλημάτισε τα μάλα. Αδυνατώντας να αποκωδικοποιήσω το απόκρυφο νόημα του χρησμού σου έπεσα σε δγιαλογιζμό... πολύ βαθύ δγιαλογιζμό... τόσο βαθύ που το ... ροχαλητό μου, επιπέδου ο Τερματογκάζης σε τρελά κέφια, δοκίμασε βάναυσα την αντισειζμικότητα της μονοκατοικιάρας μου.

Όταν επανήλθα ήταν σαν να είχα βιώσει ένα αποκαλυπτικό όραμα που με σόκαρε...

Μέχρι προσφάτως, ακριβώς όπως ο αγαπητός Τζιοβάνι αλλά και αρκετά άλλα μέλη, θεωρούσα αδιανόητο το να βρεθεί κάποιος να κατηγορεί, εκεί που κανοgνικά θα έπρεπε να θαυμάζει και να μαθαίgνει, αυτές της οgνειρικές μηχανές, αυτά τα αριστουργήματα κι ας έχουν (ή ακριβώς επειδή έχουν) τιμές που μόνο υψηλόβαθμα μέλη του οργανωμένου εγκλήματος (νόμιμου και παρανόμου) δύνανται να καταβάλουν. Ας είναι.

Εν τοιαύτη περιπτώσει οι λόγοι που εξηγούν την ανωτέρω στάση, σύμφωνα με τον Τζιοβάνι, είναι συγκεκριμένοι και πασιφανείς:

1) Να είναι αυτός που κατηγορεί κομπλεξικός και ζηλιάρης επειδή δε μπορεί να τις αγοράσει.
ή
2) Να θέλει να το παίξει σπουδαίος στα πρόβατα. Πρόβατα είναι στο κάτω κάτω, ο κάθε στερημένος κομπλεξικός μπορεί να τους πουλήσει ό,τι φούμαρα γουστάρει και αυτά να τα καταπίνουν αμάσητα. Εμείς οι μάγκες, οι εστέτ, η ελίτ, όμως, δε μασάμε από τέτοια. Είμαστε πάνω από την πλεμπόσκαγια. (Αυτή η εντελώς διαστρεβλωμένη πρόσληψη του Ζαρατούστρειου Διπόλου μου τράβηξε το ενδιαφέρον ιδιαιτέρως).
ή
3) Αν αυτά τα προϊόντα αgνήκουν σε κάποιον ανταγωgνιστή και έτσι του θάβεις το προϊόν. Αυτό είναι κατανοητό και αποδεκτό. Αν, όμως, όχι σε αυτή την περίπτωση υπάρχει πρόβλημα επειδή διώχgνεις πελάτες απο ανθρώπους που εμπορεύονται αυτές τις μηχανές και κgλείgνεις σπίτια. Αυτό είναι π0υστχιά.

Αυτοί, αγαπητέ Δάσκαλε, είναι οι ΜΟΝΟΙ λόγοι, για τον αγαπητό Τζιοβάνι, που το έχει φιλοσοφήσει και πσυχολογήσει το θέμα, προκειμένου να προβεί κάποιος στο αδιανόητο: να θάψει τις ονειρικές ηχομηχανές. ΟΥΔΕΙΣ ΑΛΛΟΣ. Είναι, δε, και απολύτως βέβαιος σε σημείο που χαλιέται σε βαθύ υπαρξιακό αλλά και αξιακό επίπεδο όταν έρχεται αντιμέτωπος με τέτοια ανόσια και βδελυρά κείμενα.

Εκεί που όλα είναι όμορφα, ειδυλλιακά και τακτοποιημένα έρχεσαι εσύ και πετάς βόμβα γιγατόνων:

θεωρώ ο ίδιος ύβριν με συναφή αμαύρωση του Kharma το να ξοδεύονταν 40 χιλιάρικα ανά κανάλι επειδή δεν θα μας ικανοποιούσε - υποτίθεται - τίποτα λιγότερο.
Δηλαδή, υπάρχουν ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΛΟΓΟΙ; :eek: :eek:

Ώρα είναι τώρα να μας πεις ότι κάποιοι αποστρέφονται τις ονειρικές ηχομηχανές ως ειδεχθή βδελύγματα επειδή, λόγου χάριν:

Θεωρούν την παραγωγή τέτοιων προϊόντων ως σπατάλη σπάνιων πόρων υλικών και πνευματικών, ή

Απεχθάνονται την ανούσια επιδεικτική κατανάλωση, σε αισθητικό και αξιακό επίπεδο, ακόμη και όταν οι ίδιοι μπορούν να την πράξουν, ή

Είναι αρκούντως ευφυείς ώστε να έχουν αντιληφθεί ότι στην πραγματικότητα οι αγοραστές των "ονειρικών μηχανών", στην καλύτερη περίπτωση, δεν είναι παρά θλιβεροί Letzter Menschen σε αέναη αναζήτηση αυτεπιβεβαίωσης και αυτοπροβολής προκειμένου να προσδώσουν ένα κάποιο νόημα στην κοινότοπη ζωή τους ενώ, στη χειρότερη, κατάπτυστοι Letzter Menschen οι οποίοι βαυκαλίζονται θεωρώντας εαυτούς Übermenschen τρομάρα τους.

Ομολογώ ότι με έχεις προβληματίσει υπέρ το δέον Δάσκαλε οπότε πάω ν' ακούσω λίγη μουσική. Πιστεύω ότι γνωρίζεις τη γνώμη του Νίτσε για τη Μουσική. ;)
 

Σταύρος Λαγκαδιανός

Το αγοράκι με τα σπίρτα
Μηνύματα
8.142
Reaction score
26.706

daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
37.640
Reaction score
77.065
Ενα υποβαθυφωνο καταφερα να αποχτησω καποτες (το πουλησα), πως το τοποθετησα στη συστηματαρα μου μετα απο διαφορες βολτες ?
ετσε το τοποθετησα

View attachment 117071
View attachment 117072

ποιος ειναι ο χρυσαυθιας τωρα ?
ποιος ?
ρε συ όλντι...κείνο το κούτσουρο που κοιτάει το σαμπ τι το χεις?
σφίγγει τα μπάσα?:laugh::roflmao:
[DOUBLEPOST=1549135574][/DOUBLEPOST]
με 12.500 χιλιάρικα το κανάλι...και τολμάνε να γράφουν και AGAINST? :o:laugh::lol:
 


Μηνύματα
5.983
Reaction score
15.463
ρε συ όλντι...κείνο το κούτσουρο που κοιτάει το σαμπ τι το χεις?
σφίγγει τα μπάσα?
Εχει απαντηθει κουμπαρε νταχαρη - εχει μουλτιτασκιν χαραχτηρα, ποτε βανω τα ποδαρια μου απανω, ποτε κανα επισκεφτη με αρνητικες αποψεις για τη συστηματαρα - τωρα εχω το μποντικι μου απανω ... αλλα οπως παει ο χειμωνας οφετος με θωρω να το ριξω κανα βραδυ στη σομπα να ζεσταθουνε τα γερικα κοκκαλακια μου ...
 

Μηνύματα
948
Reaction score
2.990
Ξέρεις πόσο εύκολα επιτυγχάνεται αυτό που λες;
Σημείωσε τρόπους...
1) Σχεδίαση κροσόβερ 2) τοποθέτηση μεγαφώνων στην μπάφλα 3) κλίση μπάφλας 4) Κύκλωμα χρονικής καθυστέρησης αναλογικό (υπάρχουν στα αναλογικά κροσόβερ) 5) Ψηφιακή καθυστέρηση (υπάρχει στα DSP).
Διαλέγεις και παίρνεις.
Σε περίμενα στο σημερινό brevet....
 

Μηνύματα
948
Reaction score
2.990
Καλησπέρα. Θέλω πάλι τα φώτα σας.
Προκειμένου να υποστηρίξω αλλά και να προστατεύσω ως προς τις χαμηλές δύο μικρά αλλά θαυματουργά ηχεία της proac στο μικρό σχετικά σαλόνι μου, σκέφτηκα να πάρω subwoofer.
Ο ολοκληρωμένος ενισχυτής που τα οδηγεί δεν έχει μεν L+R rca pre out, έχει ωστόσο sub out μονή rca έξοδο.
1) Όλα τα sub διαθέτουν ρύθμιση της συχνότητας αποκοπής?
2) Προφανώς από την στιγμή που δεν θέλω να παρεμβάλλεται το sub των ηχείων δεν υπάρχει τρόπος να αποκόψω από αυτά τις πολύ χαμηλές, προκειμένου να περιορίσω τις διαδρομές των κώνων και τη ταλαιπωρία αυτών, πράγμα πάντως επιθυμητό. Οπότε το sub εκτιμώ ότι θα παίζει επιπρόσθετα, γεμίζοντας ας πούμε το άκουσμα, ώστε τελικά να χρειάζονται χαμηλότερες στάθμες, σε σχέση με την περίπτωση απουσίας sub.
Είναι όμως έτσι? Υπάρχει καλύτερη λύση?
Οπως θα έχεις καταλάβει, σαφή απάντηση στο ερώτημά σου εδώ μέσα δεν μπορείς να λάβεις.
Γιατί ? Διότι η απόκλιση μεταξύ θεωρητικού και πρακτικού αποτελέσματος πολλές φορές είναι χαοτική.
Τα "τσακάλια" εδώ.... το γνωρίζουν αυτό, σ' αυτό ακριβώς το σημείο που τελειώνει η γνώση και αρχίζει η αμφιβολία αρχίζουν να "εμφανίζονται" διάφορα extracts απ' το διαδίκτυο για να έχουν καλυμμένη την φωλία τους.

Μετά.... θα πρόσεξες τον αυτοαποκαλούμενο και ως τσοπάνη στο σχόλιο 141, να κάνει αναφορά στην λέξη φροντίδα δωματίου, μια άκρως σημαντική παράμετρος που αφορά κυρίως εργαστήρια και γενικά επαγγελματικούς χώρους.
Αυτό απαιτεί επιδέξιους χειρισμούς όταν πρόκειται για οίκους χερσαίων θηλαστικών Διότι......
Ενα πολύ καλά Φροντισμένο Δωμάτιο .... κρύβει μια Αφρόντιστη Σύντροφο,
... και μετά καλούμεθα κάποιοι απ' εμάς να βγάλουμε το "φίδι απ' την τρύπα".


Εαν δεν νιώθεις καλά με το ηχείο σου το πουλάς... ή πας στον αντιπρόσωπο για αντικατάσταση με κάποιο
άλλο, συμβατό με την υπάρχουσα κατάσταση (χώρο / ενισχυτή) .
Εδώ βέβαια, βάζεις και πάλι το χέρι στην τσέπη διότι δίχως δοκιμές γίνονται λάθη και τα λάθη πληρώνονται.

Δεν πληρώνεις ? Δουλειά δεν κάνεις !
 





Staff online

  • Zizik
    Chauncey Gardiner * tl;dr *

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.320
Μηνύματα
2.858.480
Members
37.894
Νεότερο μέλος
Nika
Top