- Μηνύματα
- 12.854
- Reaction score
- 10.072
Οι Fusion έχουν το πασίγνωστο Ncore σαν ενισχυτή. Δες: https://www.hypex.nl/product/fusionamp-fa252/156
ΔΕΝ ισχύει ! και είναι σίγουρο (διάβασε Geddes)...
Το μπάσο σε τέτοιο χώρο, μπορεί να έρθει μόνο με 2 τρόπους:
Α) εντοιχισμένο αρεϊ, ή on wall αρεϊ στη χειρότερη
Β) καρδιοειδές μπάσο (κιι, γκεϊθάιν, κλπ)...
Tο'κανες εσύ;ΥΓ - Για τους δύσπιστους 2:
Παρτε το sub σας και βάλτε το όσο πιο μακρυά γίνεται από την θέση ακρόασης. Φροντίστε μόνο να είναι σε φάση με τα main στη συχνότητα κροςς. Ρυθμίστε στοιχειωδώς για ισορροπημένο ήχο, δεν χρειάζονται πολλά-πολλά. Μετά, φέρτε το όσο κοντά γίνεται στη θέση ακρόασης. Φροντίστε πάλι να είναι σε φάση με τα main στη συχνότητα κροςς και ξαναρυθμίστε στοιχειωδώς για ισορροπημένο ήχο. Υστερα κοιτάξτε το ρυθμιστικό του volume: Τι; στην ίδια περίπου θέση με πριν βρίσκεται; Θαύμα! Θαύμα!
Μπορεί να είναι και λιγότερο από 4 κύκλοι (τι κύκλοι βρε; Χαχαχαχαχα) σε ένα κρουστικό ήχο, πχ στιγμιαίο χτύπημα μπότας, και σίγουρα δε προλαβαίνει να φορτώσει ο χώρος αντήχηση.Οι 4 κύκλοι στα 50Hz διαρκούν 80 msec.
Σε τέτοιο επίπεδο διλήμματος η επιλογή θα ήταν ncore.χμ...crown η fusion ? παντως οχι behringer...ο ηχος του δεν μ αρεσε καθολου...αν ο crown η οι fusion ακουστικα "μοιαζουν" στους Behringer αποριπτονται χωρις συζητηση...
Προς αποφυγήν παρανοήσεων επαναλαμβάνονται οι επίμαχες παράγραφοι με τονισμένες κάποιες κρίσιμες φράσεις:ΔΕΝ ισχύει ! και είναι σίγουρο (διάβασε Geddes)
Το μπάσο μπορεί να έρθει έτσι όπως λες, μπορεί να έρθει το ίδιο και με κλασικά subs.
ΑΛΛΑ η διευθέτηση θα είναι διαφορετική σε κάθε περίπτωση.
Αλλο: ΟΥΤΕ οι παρανοϊκές ισχείς για κορυφές των 130dB (και το 130 αμφισβητείται, αλλά ας αφήσουμε αυτόν τον καυγά γιά άλλοτε) που "θα καταφθάσουν πριν τις ανακλάσεις" ισχύουν.
Σε άλλο νήμα είπα οτι θα επανέλθω "υπό διαφορετική οπτική γωνία", αλλά κάτι τέτοιο θέλει να αφιερώσω χρόνο για συγκροτημένη τεκμηρίωση ωστε να μην γραφούν ανακρίβειες. Βλέποντας όμως να προτείνονται 10(!) subs, δεν αντέχω, πρέπει να μιλήσω έστω και απροετοίμαστος! Ιδού η κεντρική ιδέα:
Λοιπόν κύριοι, για να καταλάβει το κουρκούτι μας τι ακούει, χρειάζονται 3 με 5 κύκλοι κυματομορφής. Οι 4 κύκλοι στα 50Hz διαρκούν 80 msec. Σε 80 msec ο ήχος ταξιδεύει 28 μέτρα και θα έχει γκελάρει στα όρια του δωματίου, προς τα αυτιά μας 1 εκ. φορές με όλους τους δυνατούς τροπους. Αρα στο βαθύ μπάσο, ο,τι και να κάνεις βρίσκεσαι σε ανεπτυγμενο πεδίο ανακλάσεων εκτός αν βρίσκεσαι σε γήπεδο, ο νόμος του αντιστρόφου τετραγώνου δεν ισχύει, οι ανακλάσεις καταφθάνουν πριν καν πάρεις πρέφα τι συμβαίνει . Το μόνο που μπορείς να αντιληφθείς στο βαθύ μπάσο είναι το steady state response, τίποτα άλλο!
Για τους δύσπιστους, κάντε ένα search για "impulse response AND bass AND Geddes"
Και ως προς τα "5msec" που είμαι βέβαιος οτι θα μου αντιτείνετε, πιστεύω (εδώ είμαι απροετοίμαστος, πρέπει να βρώ και να διαβάσω το paper εις βάθος) ότι δεν πρόκειται για πας-παρτού χρόνο αλλά για εξαρτώμενο από την συχνότητα (και κάτι μου λέει οτι θα τον υπολόγισαν στην συχνότητα υψηλής ευαισθησίας των 1000Hz)
Βέβαια μπορεί και να κάνω λάθος. Εκεί που δεν κάνω λάθος και θα χρειαστούν ΠΟΛΥ στιβαρά επιχειρήματα για να αναθεωρήσω, είναι οτι αποκλείεται το κουρκούτι μας να είναι ικανό για οποιοδήποτε processing στα 50 Hz μεσα σε 5 msec, εκτός αν διαθέτει μαντικές ικανότητες! 5 msec αντιστοιχούν μόλις σε 90 μοίρες κυματομορφής: ένα "σκουλήκι" που ορθώνει δειλά το αναστημά του! Αν θα ακολουθήσει δράκος με διπλό ανάστημα, ή αναδιπλωμένο φίδι δεν βλέπω πως θα μπορούσε το κουρκούτι μας να προβλέψει. Για δε τα 30 και 20 Hz, άστο καλύτερα.
...
Τα 5 χιλιοστά δευτερολέπτου ως προς τη διαφορά απόστασης (170 εκατοστά) για δυο sub εγκατεστημένα στη γειτονιά των ηχείων και χωρίς ρύθμιση χρονικής καθυστέρησης από κάποιο εξωτερικό dsp είναι ήδη επιεικής χρόνος,αφού θα έπρεπε να προστεθεί σε αυτόν και η απώλεια χρόνου από την επεξεργασία που θα υφίσταται το σήμα κατά το πέρασμα από τα sub,εφόσον η αποστολή αυτή θα είχε αναληφθεί από το δικτύωμα των ίδιων των sub....
Η καρδιοειδής εκπομπή βοηθά να μετριάζονταν οι πρώιμες επιδράσεις του χώρου - πρώτη ανάκλαση και θεμελιώδης ακύρωση από οπίσθια στα ηχεία τοιχωματικά όρια - ως προς τη διαχείριση των πρώτων οκτάβων,αλλά εννοείται πως στη ζώνη των χαμηλών και κάτω από τη ζώνη Schroeder όπου ο χώρος συμπεριφέρεται ό,τι και να γίνει ως δονητής,δεν φτάνουν τα ημίμετρα.
Όπως διαπιστώνεται,οι Maggies χάρη στη λειτουργία τους βρίσκονται στα...μισά του δρόμου αφού έχουμε αμοιβαίες ακυρώσεις στην απόκριση στην περιφέρεια των πάνελ.Επειδή κιόλας λογαριάζονται ως γραμμικές - αντί σημειακών - πηγές ο ρυθμός εξασθένησης στην άμεση ακτινοβολία θα είναι περίπου 3 dB αντί των 6 dB σε κάθε διπλασιασμό στην απόσταση ακρόασης.Σε κάθε περίπτωση όμως οι απαιτούμενες στάθμες για γραμμική απόδοση των χαμηλών χωρίς ...παρατράγουδα δεν βγαίνουν χωρίς τα απαραίτητα κροσαρισμένα sub που να κόβουν τις πρώτες οκτάβες από τα κύρια ηχεία ακόμα και σε μικρότερο χώρο.
Και κάτι τέτοιο ισχύει δυστυχώς και στις χαμηλές στάθμες ακρόασης.Από μόνα τους θα είναι ακατάλληλα τα συγκεκριμένα και γι αυτές εντός του δεδομένου χώρου.Και ισχύει με οποιονδήποτε ενισχυτή και να οδηγούνταν.Το πρωταρχικό σου πρόβλημα δεν βρίσκεται στην επιλογή ενισχυτή.
Στο δικό σου δε χώρο των 250+ κυβικών μέτρων,χρειάζονται 130άρια dB κορυφής στη θέση ακρόασης για τις δύο πρώτες οκτάβες και όχι παίξε-γέλασε.
...
Η ανωτέρω υπόθεση εργασίας ήδη έχει προϋποθέσει έναν ικανοποιητικό βαθμό φασικής ευθυγράμμισης στη ζώνη κρος.Έτσι αντιφάσκει με τους ισχυριαμούς περί χαμηλής ταχύτητας του ακουστικού μας συστήματος στην επεξεργασία για τον εντοπισμό της πηγής ήχου.ΥΓ - Για τους δύσπιστους 2:
Παρτε το sub σας και βάλτε το όσο πιο μακρυά γίνεται από την θέση ακρόασης. Φροντίστε μόνο να είναι σε φάση με τα main στη συχνότητα κροςς. Ρυθμίστε στοιχειωδώς για ισορροπημένο ήχο, δεν χρειάζονται πολλά-πολλά. Μετά, φέρτε το όσο κοντά γίνεται στη θέση ακρόασης. Φροντίστε πάλι να είναι σε φάση με τα main στη συχνότητα κροςς και ξαναρυθμίστε στοιχειωδώς για ισορροπημένο ήχο. Υστερα κοιτάξτε το ρυθμιστικό του volume: Τι; στην ίδια περίπου θέση με πριν βρίσκεται; Θαύμα! Θαύμα!
Σωστός....
Λοιπόν κύριοι, για να καταλάβει το κουρκούτι μας τι ακούει, χρειάζονται 3 με 5 κύκλοι κυματομορφής. Οι 4 κύκλοι στα 50Hz διαρκούν 80 msec. Σε 80 msec ο ήχος ταξιδεύει 28 μέτρα και θα έχει γκελάρει στα όρια του δωματίου, προς τα αυτιά μας 1 εκ. φορές με όλους τους δυνατούς τροπους. Αρα στο βαθύ μπάσο, ο,τι και να κάνεις βρίσκεσαι σε ανεπτυγμενο πεδίο ανακλάσεων εκτός αν βρίσκεσαι σε γήπεδο, ο νόμος του αντιστρόφου τετραγώνου δεν ισχύει, οι ανακλάσεις καταφθάνουν πριν καν πάρεις πρέφα τι συμβαίνει . Το μόνο που μπορείς να αντιληφθείς στο βαθύ μπάσο είναι το steady state response, τίποτα άλλο!
Για τους δύσπιστους, κάντε ένα search για "impulse response AND bass AND Geddes"
...
Δεν κάνεις λάθος....
Και ως προς τα "5msec" που είμαι βέβαιος οτι θα μου αντιτείνετε, πιστεύω (εδώ είμαι απροετοίμαστος, πρέπει να βρώ και να διαβάσω το paper εις βάθος) ότι δεν πρόκειται για πας-παρτού χρόνο αλλά για εξαρτώμενο από την συχνότητα (και κάτι μου λέει οτι θα τον υπολόγισαν στην συχνότητα υψηλής ευαισθησίας των 1000Hz)
Βέβαια μπορεί και να κάνω λάθος.
...
Ο χρόνος που χρειάζεται το καρκάλι μας για να "λοκάρει" σε μια συχνότητα είναι ανάλογος του κύκλου, γι' αυτό και ένα "ασφαλές" όριο αντιληπτότητας του group delay είναι το 1 cycle....
Βέβαια μπορεί και να κάνω λάθος. Εκεί που δεν κάνω λάθος και θα χρειαστούν ΠΟΛΥ στιβαρά επιχειρήματα για να αναθεωρήσω, είναι οτι αποκλείεται το κουρκούτι μας να είναι ικανό για οποιοδήποτε processing στα 50 Hz μεσα σε 5 msec, εκτός αν διαθέτει μαντικές ικανότητες! 5 msec αντιστοιχούν μόλις σε 90 μοίρες κυματομορφής: ένα "σκουλήκι" που ορθώνει δειλά το αναστημά του! Αν θα ακολουθήσει δράκος με διπλό ανάστημα, ή αναδιπλωμένο φίδι δεν βλέπω πως θα μπορούσε το κουρκούτι μας να προβλέψει. Για δε τα 30 και 20 Hz, άστο καλύτερα.
...
To array δεν το προτείνει ο ear μόνο για να φτάνει "πιο μέσα" στο δωμάτιο το βαθύ μπάσσο, αλλά ΚΥΡΙΩΣ επειδή μετατρέπει ένα 3d modal problem (που αφορά όχι μόνο στο βαθύ μπάσσο) σε 2d, μειώνοντας τρομερά την πολυπλοκότητά του = ευκολότερα αντιμετωπίσιμο από μη sophisticated ισοστάθμιση = πληρέστερα αντιμετωπίσιμο από sophisticated ισοστάθμιση.....
ΥΓ - Για τους δύσπιστους 2:
Παρτε το sub σας και βάλτε το όσο πιο μακρυά γίνεται από την θέση ακρόασης. Φροντίστε μόνο να είναι σε φάση με τα main στη συχνότητα κροςς. Ρυθμίστε στοιχειωδώς για ισορροπημένο ήχο, δεν χρειάζονται πολλά-πολλά. Μετά, φέρτε το όσο κοντά γίνεται στη θέση ακρόασης. Φροντίστε πάλι να είναι σε φάση με τα main στη συχνότητα κροςς και ξαναρυθμίστε στοιχειωδώς για ισορροπημένο ήχο. Υστερα κοιτάξτε το ρυθμιστικό του volume: Τι; στην ίδια περίπου θέση με πριν βρίσκεται; Θαύμα! Θαύμα!
Tα 3- 5 Hz δεν γκελάρουν πουθενά... διαπερνάνε τους τοίχους του δωματίου ως να μην υπήρχαν. Δεν είναι δυνατό να περιοριστούν (εύκολα) και δεν επιστρέφουν πίσω επειδή συνάντησαν έναν τοίχο (δεν τον βλέπουν). Επίσης, δεν παράγονται επαρκώς από τα συνήθη ηλεκτροδυναμικά subwoofer.Λοιπόν κύριοι, για να καταλάβει το κουρκούτι μας τι ακούει, χρειάζονται 3 με 5 κύκλοι κυματομορφής. Οι 4 κύκλοι στα 50Hz διαρκούν 80 msec. Σε 80 msec ο ήχος ταξιδεύει 28 μέτρα και θα έχει γκελάρει στα όρια του δωματίου, προς τα αυτιά μας 1 εκ. φορές με όλους τους δυνατούς τροπους.
Ο tou(r)lou μιλάει για 3 με 5 κύκλους κυματομορφής.Tα 3- 5 Hz δεν γκελάρουν πουθενά... διαπερνάνε τους τοίχους του δωματίου ως να μην υπήρχαν. Δεν είναι δυνατό να περιοριστούν εύκολα και δεν επιστρέφουν πίσω επειδή συνάντησαν ένα τοίχο.
Να ρωτήσω με ποιους μπεριγκερ τα άκουσες?χμ...crown η fusion ? παντως οχι behringer...ο ηχος του δεν μ αρεσε καθολου...αν ο crown η οι fusion ακουστικα "μοιαζουν" στους Behringer αποριπτονται χωρις συζητηση...
... τα 3-5 Hz, ούτε ανηχοϊκός θάλαμος δεν τα περιορίζειΟ tou(r)lou μιλάει για 3 με 5 κύκλους κυματομορφής.
Π.χ. για τα 50Hz, για χρονικό διάστημα 60 με 100msec.
Επίσης, ένας χώρος από μπετό χωρίς μεγάλες μπαλκονόπορτες είναι αρκετά αποτελεσματικός στο να γίνεται pressurized από πολύ χαμηλές συχνότητες.
Στο συγκεκριμένο πολύ ψηλοτάβανο και μεγάλο χώρο οι Maggies θα είναι γραμμικές πηγές εκπομπής από πιο ψηλά στη συχνότητα και για μικρότερες αποστάσεις ακρόασης απ' ότι θα περίμενε κανείς με βάση τους συνηθισμένους χώρους....
Όπως διαπιστώνεται,οι Maggies χάρη στη λειτουργία τους βρίσκονται στα...μισά του δρόμου αφού έχουμε αμοιβαίες ακυρώσεις στην απόκριση στην περιφέρεια των πάνελ.Επειδή κιόλας λογαριάζονται ως γραμμικές - αντί σημειακών - πηγές ο ρυθμός εξασθένησης στην άμεση ακτινοβολία θα είναι περίπου 3 dB αντί των 6 dB σε κάθε διπλασιασμό στην απόσταση ακρόασης.Σε κάθε περίπτωση όμως οι απαιτούμενες στάθμες για γραμμική απόδοση των χαμηλών χωρίς ...παρατράγουδα δεν βγαίνουν χωρίς τα απαραίτητα κροσαρισμένα sub που να κόβουν τις πρώτες οκτάβες από τα κύρια ηχεία ακόμα και σε μικρότερο χώρο.
Σωστά....
Και πουθενά δεν έγινε ισχυρισμός του τύπου ΄΄ο χώρος δεν προλαβαίνει ν'αντιδράσει΄΄.Ο χώρος σε καρδιοειδές μοτίβο στις χαμηλές θα αντιδρά ούτως ή άλλως αφού θα φορτίζεται και θα δρα ως δονητής κάτω από τη ζώνη Schroeder.
...
...
παρατράγουδα ...
Αυτό ακριβώς.Δεν έχει νόημα..
Φίλε μαγκνεπανίστα μου, πάρε 2 πρισόνους όπως ο αδελφός μου, Βάλτα κολλητά πίσω από τα ηχεία να μη τα βλέπεις, και στα ηχεία φόρεσε ένα φιούζιον σε κάθε πλάτη για διενίσχυση και κροσάρισμα με τα σαμπ, με ταυτόχρονη αφαίρεση - αποσύνδεση του εσωτερικού κρος.
5' δουλειά είναι για κάποιον που ξέρει τι κάνει.
Και τα έχεις τερματίσει τα μαγκ.
Εύκολα, απλά κι ανέξοδα.
Στα περί τοποθέτησης, έδωσα τις βασικές αρχές, αν υλοποιηθούν, σημαντικά θέματα δεν θα έχεις.
... τα 3-5 Hz, ούτε ανηχοϊκός θάλαμος δεν τα περιορίζει
Το οποίο για ένα χώρο από μπετό χωρίς μεγάλα ανοίγματα δεν ισχύει, τουλάχιστον στο βαθμό του "διαπερνάνε τους τοίχους ως να μην υπήρχαν".Tα 3- 5 Hz δεν γκελάρουν πουθενά... διαπερνάνε τους τοίχους του δωματίου ως να μην υπήρχαν. Δεν είναι δυνατό να περιοριστούν (εύκολα) και δεν επιστρέφουν πίσω επειδή συνάντησαν έναν τοίχο (δεν τον βλέπουν). Επίσης, δεν παράγονται επαρκώς από τα συνήθη ηλεκτροδυναμικά subwoofer.
Εννοώντας ότι στις πολύ χαμηλές συχνότητες, ένας χώρος από μπετό χωρίς μεγάλα ανοίγματα προσφέρει άνετα gain πάνω από 20-25 dB σε σχέση με τη free field απόκριση, κάτι το οποίο επιβεβαιώνεται τόσο θεωρητικά όσο και πρακτικά.Ο tou(r)lou μιλάει για 3 με 5 κύκλους κυματομορφής.
Π.χ. για τα 50Hz, για χρονικό διάστημα 60 με 100msec.
Επίσης, ένας χώρος από μπετό χωρίς μεγάλες μπαλκονόπορτες είναι αρκετά αποτελεσματικός στο να γίνεται pressurized από πολύ χαμηλές συχνότητες.
...
ΥΓ - Για τους δύσπιστους 2:
Παρτε το sub σας και βάλτε το όσο πιο μακρυά γίνεται από την θέση ακρόασης. Φροντίστε μόνο να είναι σε φάση με τα main στη συχνότητα κροςς. Ρυθμίστε στοιχειωδώς για ισορροπημένο ήχο, δεν χρειάζονται πολλά-πολλά. Μετά, φέρτε το όσο κοντά γίνεται στη θέση ακρόασης. Φροντίστε πάλι να είναι σε φάση με τα main στη συχνότητα κροςς και ξαναρυθμίστε στοιχειωδώς για ισορροπημένο ήχο. Υστερα κοιτάξτε το ρυθμιστικό του volume: Τι; στην ίδια περίπου θέση με πριν βρίσκεται; Θαύμα! Θαύμα!
Αυτό ακριβώς που γράφει ο EAR.Tο'κανες εσύ;
Γιατί εγώ το'κανα.
Δεν ισχύει.
Το σκέφτηκα πολύ τελευταία. Προφανώς για δικούς μου λόγους.
Το είδα και στον Τέμη.
Για να καταλάβεις, στον Τέμη ο Καστρουνής του τοποθέτησε το σαμπ διπλα από την καρέκλα που κάθεται και ακούει μουσική, και ο τεμης άκουγε να βαράει το μπάσο, έτρωγε και μια κλωτσιά στον κωλο από τη μπότα.
Άμα πήγαμε το σαμπ βόλτα στην απέναντι γωνία, όπως και στην αλλη θεση πίσω αποατο κλιψ, εσβησε το καντήλι του χαμηλού. Κανένα χτύπημα. Ένα ζουφιο πρατς έμεινε, που το κάλυπταν τα Κλιψ.
Και στο δικό μου χώρο έκανα δοκιμές, κι έχω τα ίδια συμπεράσματα.
Ναι μεν ακούς το χώρο, είναι πολύ παραπάνω από το σαμπ, αλλά η απόσταση μετράει σε πολλές παραμέτρους, όχι μόνο σε μια.
Δεν εχω διαβασει ολες τις σχετικες αναφορες-pdf, αλλα στης Χαρμαν που εχω διαβασει, η αναλυση γινεται μονο στο πεδιο της συχνοτητας, οχι του χρονου. Απο την αλλη δεν ειμαι καθολου σιγουρος οτι σε κλειστο χωρο με boundaries ο συγχρονισμος σαμπς που παιζουν π.χ. 50hz, ή το ταιριασμα τους αξιζει τον κοπο. Για τους λογους που αναφερονται σε αυτο το νημα. Ειμαστε σε ανεπτυγμενο πεδιο ανακλασεων στα μπασα. Δηλ. παει περιπατο το ακαριαιο impulse στα μπασα. Εγω τουλαχιστον αυτο βλεπω στο rew οταν μετραω χαμηλες συχνοτητες. Στα μπασα το impulse ειναι παντα κυματοειδες, στα πριμα ειναι spike.Εγω εχω τους ενδοιασμους με προσεγγισεις οπως εχουν γραφτει περι πολλων σαμπ οχι για τον αριθμο αλλα για την αδιαφορη σχεδιαση τους, σαμπ να ειναι και ας ειναι πολλα.
Πως ειναι δυνατον να συγχρονιστουν διαφορετικες σχεδιασεις με πολλαπλα σημεια εκπομπης με 180 εκτος τις br και μαλιστα συντονισμενες σε διαφορετικες συχνοτητες και διαφορετικο q?
Σύμφωνοι ... εφόσον κλειστούμε στο bunkert του χιτλερ για ακροάσεις. Δεν ισχύει στους χώρους που ζούμε....στις πολύ χαμηλές συχνότητες, ένας χώρος από μπετό χωρίς μεγάλα ανοίγματα προσφέρει άνετα gain πάνω από 20-25 dB σε σχέση με τη free field απόκριση, κάτι το οποίο επιβεβαιώνεται τόσο θεωρητικά όσο και πρακτικά.
Αυτό μόνο.
Δεν έγραψα κάτι άλλο.
Δυτυχως δεν θυμαμαι μοντελα εχει περασει καιρος, καπου δυο χρονια τωρα..θυμαμαι τον ειχα παραγγειλει καπου στα 450 τον Βeri..ευρω και μου τα ειχε στησει ο τεχνικος...Να ρωτήσω με ποιους μπεριγκερ τα άκουσες?
Προενισχυτής ποιος ήταν?
Πάντως τα 1.6 είναι classic ηχειάρες κατά την ταπεινή μου άποψη, αλλά για 85 τετραγωνικά δε ξέρω κατά πόσο μπορούν να "σταθούν".
Σίγουρα πρέπει να τα "κόψεις" χαμηλά και να βάλεις σάμπ(ζ).
Οι ncore εχουν καλες μετρησεις,το αν παιζουν καλα ειναι αλλο θεμα. Προσωπικα δεν μου αρεσουν ,τους εχω ακουσει στο συστημα μου ηταν καλοι μεσουψηλα αλλα χωρις ογκο πουθενα. Η γνωμη μου ειναι να βρεις και να αγορασεις εναν bryston 4 οτι σειρα sst ,sst2, αντεχει η τσεπη σου και να βελτιωσεις την τοποθετηση των ηχειων σου. Επισης μην αγορασεις κατι αν πρωτα δεν το ακουσεις στν χωρο σου.χμ...crown η fusion ? παντως οχι behringer...ο ηχος του δεν μ αρεσε καθολου...αν ο crown η οι fusion ακουστικα "μοιαζουν" στους Behringer αποριπτονται χωρις συζητηση...
Eχουμε τα sk@t@ να τα κανουμε αποsk@t@ ? o βρεγμενος τη βροχη δε τη φοβαται και αλλα τετοια?Δεν εχω διαβασει ολες τις σχετικες αναφορες-pdf, αλλα στης Χαρμαν που εχω διαβασει, η αναλυση γινεται μονο στο πεδιο της συχνοτητας, οχι του χρονου. Απο την αλλη δεν ειμαι καθολου σιγουρος οτι σε κλειστο χωρο με boundaries ο συγχρονισμος σαμπς που παιζουν π.χ. 50hz, ή το ταιριασμα τους αξιζει τον κοπο. Για τους λογους που αναφερονται σε αυτο το νημα. Ειμαστε σε ανεπτυγμενο πεδιο ανακλασεων στα μπασα. Δηλ. παει περιπατο το ακαριαιο impulse στα μπασα. Εγω τουλαχιστον αυτο βλεπω στο rew οταν μετραω χαμηλες συχνοτητες. Στα μπασα το impulse ειναι παντα κυματοειδες, στα πριμα ειναι spike.
Σε δωματιο room in room, που τα boundaries ουσιαστικα δεν υπαρχουν, λογικα τα πραγματα αλλαζουν διοτι προσεγγιζουμε περισσοτερο συνθηκες free field. Αυτα και μονο αυτα τα δωματια εχουν ωαιο μπασο. Κλαψ. Τα αλλα, με τα boundaries, εχουν το μπασο που εχουν τα boundaries. Στην καλυτερη, με βελτιστη διεγερση τους, το μπασο ειναι ομαλο. Αλλα και παλι τα boundaries ακουγονται να παιζουν μπασο στη θεση ακροασης, οχι το σαμπ. Εκτος αν κατσεις διπλα στο σαμπ, οπου ακους αρκετα και το μεγαφωνο.