Harbeth Monitor 40.2 40th Anniversary Edition Loudspeaker



Μηνύματα
2.090
Reaction score
5.462
Όσο λάρτζ και να είναι κανείς αφτά είναι πολλά λ7 για καφσόκσυλα... :headbang::headbang::headbang::headbang:
Στα hobby δεν υπαρχουν ορια τιμης για καποιον που θελει .Και θα βρει τροπο να το αποκτησει,και αυτη η εταιρεια οπως και αλλες εχουν οπαδους που ακολουθουν πιστά.
 

Μηνύματα
1.864
Reaction score
4.430
"Nobody in their right minds likes the sound of the NS10s for enjoyable listening!!!
They do not do that very well!!!
"

Το Yamaha ns10 μοιαζει να εχει παντα τα νευρα του. Ειναι αυστηρο, καθαρο απολυτα στεγνο.
Δεν κανει για τα περισσοτερα συνοδα και ηχογραφησεις. Δεν θα παιξει καλα.
Η χρηση του σε στουντιο βασιζεται στη λογικη : Αν ακουγεται καλα εκει θα ακουγεται καλα παντου.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.104
Reaction score
124.664

Μηνύματα
242
Reaction score
269
Θα ηθελα να προσθεσω κατι ακομα για τα genelec ,ενας φιλος ακομα εδω στη ροδο εχει στο σπιτι του τα 1037 τριδρομα με δωδεκαιντσο κανουν κατι λιγοτερο απο 7000 νομιζω, ο χωρος μεγαλος αφτιαχτος και με διαριθμηση ακαταλληλη παιδια το ηχειο σκοτωνει να φας μποτια στο στομαχι να σου φυγει ο κ....... και πληρες μπασο σε συγκριση με atc ενεργα 50 αρια ας πουμε που ειναι και πολυ ακριβοτερα κ χωρις μπασο καμια σχεση ( γνωμη μου παντα)
 



A

AKARL

Guest
Στα hobby δεν υπαρχουν ορια τιμης για καποιον που θελει .Και θα βρει τροπο να το αποκτησει,και αυτη η εταιρεια οπως και αλλες εχουν οπαδους που ακολουθουν πιστά.
Ουδόλως δγιαφωνούμε. Το έχω εκσηγήσει, άλλωστε, λογικοφανώς δίπλα. ;)
 

Μηνύματα
242
Reaction score
269
Παντως παιδια και γω οταν τα αξιολογησα σαν κατασκευες τα κοροιδευα ,πολυ ακριβα για τα υλικα τους, ομως δεν ειναι ετσι πληρωνεις τη σχεδιαση εχουν πολυ καλο τιουναρισμα οι καμπινες συμβαλουν σα μουσικο οργανο ειμαι σιγουρος οτι οσο και να προσπαθησεις σε diy δε το αντιγραφεις
[DOUBLEPOST=1558796462][/DOUBLEPOST]Εχω περιεργεια να ακουσω το 40 αρι ,αν δεν ερθει ομως εδω δε θα καταλαβω κ πολλα, μπορει 4αδα να παιζει καλυτερα αν και δε πηρα τα διπλα που περιμενα ειδικα σε μπασο, αλλα ποιο πολυ σε εικονα, υψος σκηνης και εντασεις, γενικα ολα τα τεστ γινονται και σε μεγαλες και σε μικρες σταθμες,
 

A

AKARL

Guest
πληρωνεις τη σχεδιαση εχουν πολυ καλο τιουναρισμα οι καμπινες συμβαλουν σα μουσικο οργανο
Έτσι! ;) :drinks:

Όχι σαν κάτι παπαργιές τύπου Γκεϊπράιντ που τσαμπουνάει εκείνος ο Κωσταυτχιάς που το μόνο που κάνουν είναι να απλώς να αναπαραγάγουν αναλλοίωτη την κάθε ηχογράφηση.
 

Μηνύματα
4.867
Reaction score
3.925
Το ένα από τα βασικα του χαρακτηριστικα του Χαρμπεθ είναι η καμπινα.
Κατι αναλογο είναι και το Bosendorfer. Βασικα υπαρχουν κι αλλα ηχεια με αντιστοιχες ιδιότητες κατασκευαστικες. Όλα εχουν ιδιαιτεροτητα στον ηχο.

Θυμαμαι ότι και για το εν λογω ηχειο (BOSENDORFER VC7) τα σχολια ηταν αντιστοιχα με του Χαρμπεθ. Φανατικοι φιλοι και φανατικοι εχθροι. Επισης θυμαμαι ότι καποιοι ειχαν πει ότι ηταν ο ορισμος αυτου που λεμε "πουλανε φυκια για μεταξωτες κορδολες". Αλλοι παλι ελεγαν ν ακουσεις τσελο απ αυτό το ηχειο και να δακρυζεις!

Το μεγαφωνο του Χαρμπεθ από ένα βιντεακι που μπηκε (αν και από υπολογιστη τ ακουμε) ακουγοντας το, μου εδωσε το ηχόχρωμα του ηχείου το οποιο μου ηταν γνωστο και μου ηρθε ενας συνειρμος….

Πανε καποια χρονια όταν πηγα μ ένα φιλο στο Κιλκις για ν ακούσουμε δυο διαφορετικα ηχεια σε σπιτια γνωστων. Το ένα ηταν το γνωστο B&W 802. To άλλο δυστυχως δεν θυμαμαι το ονομα, ηταν αξιας περιπου 3.000-3.500 ευρω. Το μεγαφωνο θυμιζε εντονα αυτό των Vienna Acoustics.

Ο ηχος ιδιαίτερος. Οι υπολοιποι ηταν κατενθουσιασμένοι μ αυτό που ακουγαν. Συνεχως υπηρχαν επιφωνήματα θαυμασμου. Προσωπικα ημουν πολύ συγκρατημένος για την ποιοτητα του. Δεν λεω ότι ηταν κακο, αλλα ηταν καπως ασυνήθιστος ο ηχος

Επειδή ηταν και σχετικα καινουρια σε καμια περιπτωση δεν μπορουσα να πω κατι αρνητικο γιατι το θεωρουσα και αγενες. Απλα όταν επεστρεφα ειπα στον φιλο μου ότι ναι μεν καλο αλλα όχι κατι σπουδαιο για μενα προσωπικα. Υπηρχε ενας χρωματισμος που σε αλλα κοματια κολακευε και σε αλλα μαλλον δεν του πηγαιναν τοσο. Επισης αυτος ο ιδιαίτερος χρωματισμος όταν σου φυγει η αρχικη διαφορετικοτητα αυτου που ακους σε γνωστα κομματια μπορει στη συνεχεια να σε προβληματισουν αν και κατά ποσο πρεπει ν ακούγεται ετσι η μουσικη.

Ξερεται, στους AV ενισχυτες συνηθως υπαρχουν επιλογή ν ακους το οποιοδήποτε κομματι σαν Jaz, Rock, PCM η και 5-6 ακομη επιλογες. Αν μας αρεσουν τα ηχεια μας αλλά καποια απ αυτές τις επιλογες δεν μας αρεσει δεν σημαινει ότι το ηχειο δεν παιζει καλα αλλα ο ιδιαίτερος χρωματισμος δεν μας ταιριαζει.

Ετσι λοιπον θα ηθελα στις κρισεις μας για το εν λογω ηχειο (και όχι μονο) να διαχωρίσουμε θεματα που μπορει να εχουν να κανουν με γουστο η χρωματισμούς. Γιατι χρωματισμο μπορει να εχουμε κι από ενισχυτή - πηγή - καλωδια κλπ. Σ αλλους αρεσει κι αλλοι βγαζουν σπυρακια. Η αληθεια είναι ότι η πιστη αναπαραγωγή δεν επιδεχεται χρωματισμούς. Αλλα τι να κανουμε, καποιοι δεν ψαχνουν με μοιρογνωμονιο την ακριβεια. Απολαμβανουν την μουσικη τους μ οποιο τροπο τους αρεσει.

Σε τεχνικα που εγραψε ο Μπουτια είναι φανερο ότι σε καποια περιοχη το ηχειο υστερει. Αν στο υπολοιπο φασμα τα πλεονεκτήματα είναι μεγαλα και υπερκαλυπτουν τις αδυναμίες τοτε είναι λογικο να εχει φιλους το ηχειο. Δεν μπαινω στο οικονομικο θεμα. Αυτό αφορα τον αγοραστη. Για αλλον 20.000 ευρω δεν θα τα εχει σε δυο ζωες κι άλλος τα δινει μπουρμπουρ στις καθαριστριες του ξενοδοχείου που μενει (Ροναλντο).

Επειδή ολη η ιστορια εδώ ξεκινησε και από τον Λακη με τις (διαρκης) αναζητήσεις του, θα ηθελα να πω το εξης.
Ο ιδιος είναι στο χομπυ σαν μικρο παιδι. Ενθουσιάζεται ευκολα, πηγαινει ευκολα σε διαφορα μερη ν ακουσει να δοκιμασει να ψωνισει να πειραματιστεί. Όμως....

Εχει ένα σοβαρο πρόβλημα, και το γνωριζει. Ο χωρος. Τελειως ακαταλληλος. Τιποτα εκει δεν μπορει να κατσει αξιοπρεπως. ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΑ. Όμως δεν το βαζει κατω.

Ισχυρογνώμων. Επιμενει. Θα νικησω την φυση λεει. Συνεχιζει την αναζητηση μεσω μηχανηματων. Αυτή η αναζητηση όμως του κανει κι ευχαριστη τη ζωη. Είναι μεσα σ ένα χωρο που αγαπάει. Είναι με ανθρώπους που κι αυτοι εχουν το ιδιο χομπυ. Τι κι αν ξερει πως ενδεχομένως οι αλλαγες δεν θα οδηγησουν πουθενα. Ακομη κι αυτές του προσφερουν κατι διαφορετικο που του δινουν ένα χρωμα στη ζωη. Είναι σαν το αλατι και πιπερι στο φαγητο.

Κολαει λιγο τον Μπουτια και τον EAR αλλα δε βαριεσαι, αυτοι εχουν αποδειξει τοσα χρονια ότι εχουν σιδερενιο στομαχι. Βασικα αυτος που μονίμως την πληρωνει είναι ο Ζαπαντης. Λιγο πιο μικρος σε ηλικια γινεται μπουρλοτο και μας τον στερουν από το φορουμ με τα μπαν.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.245
Reaction score
78.922
View attachment 127755
[DOUBLEPOST=1558795625][/DOUBLEPOST] View attachment 127756
[DOUBLEPOST=1558795751][/DOUBLEPOST] View attachment 127757 View attachment 127758 View attachment 127757 View attachment 127758
[DOUBLEPOST=1558795872][/DOUBLEPOST]Αυτα ελπιζω να πεισω κ τους δυσπιστους για τη ρεαλιστικοτητα του συγκριτικου
Ωραίος χώρος αλλά έχεις μεγάλα λάθη στο στήσιμο, που αλλοιώνουν τον ήχο.
  1. Αποστάσεις τελείως λάθος.
  2. θέση του συστήματος σε γωνία μεγάλης διάστασης με αποτέλεσμα να εχεις τοίχο αριστερά στο αυτί σου και δεξιά τίποτα, χώρια τα φασικά προβλήματα που δημιουργούνται.
  3. και επίσης, πολυ σημαντικό, εχεις τον καναπέ κολλητά στον πίσω τοίχο, και εχεις βάλει πάνω διάχυση σε πολυ μικρή αποσταση απο το κεφάλι του ακροατή. Απαγορεύεται. Αν είμαστε χωροταξικά αναγκασμένοι να βάλουμε τον καναπέ σε μικρη αποσταση απο τον τοίχο, βάζουμε υποχρεωτικά απορρόφηση, όχι διάχυση.
Ολα αυτά κάνουν την εξαγωγή συμπερασμάτων αδύνατη στον χώρο σου.

Επίσης αναρωτιέμαι αν το σαμπ το ρύθμισες σωστά σε delay, στάθμη και cross (με μετρήσεις και eq) χωριστά για κάθε ηχείο του συγκριτικού, και αν οι θέσεις των ηχείων άλλαζαν κατά την διάρκεια της σύγκρισης.
 


Μηνύματα
16.478
Reaction score
30.451
Επίσης αναρωτιέμαι αν το σαμπ το ρύθμισες σωστά σε delay, στάθμη και cross (με μετρήσεις και eq) χωριστά για κάθε ηχείο του συγκριτικού, και αν οι θέσεις των ηχείων άλλαζαν κατά την διάρκεια της σύγκρισης.
Νομίζω πως σε προηγούμενο ποστ, αναφέρθηκε πως το σαμπ ήταν εκτός στο συγκριτικό.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.245
Reaction score
78.922
Νομίζω πως σε προηγούμενο ποστ, αναφέρθηκε πως το σαμπ ήταν εκτός στο συγκριτικό.
Αν είναι έτσι, αυτό το σχόλιο δεν μετράει, μένουν τα τρία αριθμημένα.
 

Μηνύματα
2.090
Reaction score
5.462
Ωραίος χώρος αλλά έχεις μεγάλα λάθη στο στήσιμο, που αλλοιώνουν τον ήχο.
  1. Αποστάσεις τελείως λάθος.
  2. θέση του συστήματος σε γωνία μεγάλης διάστασης με αποτέλεσμα να εχεις τοίχο αριστερά στο αυτί σου και δεξιά τίποτα, χώρια τα φασικά προβλήματα που δημιουργούνται.
  3. και επίσης, πολυ σημαντικό, εχεις τον καναπέ κολλητά στον πίσω τοίχο, και εχεις βάλει πάνω διάχυση σε πολυ μικρή αποσταση απο το κεφάλι του ακροατή. Απαγορεύεται. Αν είμαστε χωροταξικά αναγκασμένοι να βάλουμε τον καναπέ σε μικρη αποσταση απο τον τοίχο, βάζουμε υποχρεωτικά απορρόφηση, όχι διάχυση.
Ολα αυτά κάνουν την εξαγωγή συμπερασμάτων αδύνατη στον χώρο σου.

Επίσης αναρωτιέμαι αν το σαμπ το ρύθμισες σωστά σε delay, στάθμη και cross (με μετρήσεις και eq) χωριστά για κάθε ηχείο του συγκριτικού, και αν οι θέσεις των ηχείων άλλαζαν κατά την διάρκεια της σύγκρισης.
Τα ιδια λαθη υπαρχουν σε ολες τις ακροασεις που κανει ο φιλος,οποτε με τα ιδια λαθη τα ακουει ολα και μπορει να κρινει αυτο που του αρεσει περισσοτερο απο τα υπολοιπα.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.245
Reaction score
78.922
Τα ιδια λαθη υπαρχουν σε ολες τις ακροασεις που κανει ο φιλος,οποτε με τα ιδια λαθη τα ακουει ολα και μπορει να κρινει αυτο που του αρεσει περισσοτερο απο τα υπολοιπα.
Ναι, συμφωνώ, αλλά ειναι τυχαίο, μη επαναλήψιμο συμπέρασμα που δεν έχει αξία για όλους τους άλλους.
Αν ακούς σε λάθος συνθήκες, βγάζεις λάθος συμπεράσματα.

Μάλλον όχι λαθος, αλλά άχρηστα. Μπορεί η τυχαιότητα να σε οδηγήσει κάποια φορά σε σωστό συμπέρασμα. Κατά τύχη.

Αυτά είναι γνωστά.

Οσα έγραψα τα έγραψα κυριως για τον ίδιο τον ιδιοκτήτη, γιατί φαίνεται πως εχει διάθεση να πετύχει το κάτι παραπάνω. Μπορεί να τον βοηθήσουν.
 

Μηνύματα
242
Reaction score
269
Ωραίος χώρος αλλά έχεις μεγάλα λάθη στο στήσιμο, που αλλοιώνουν τον ήχο.
  1. Αποστάσεις τελείως λάθος.
  2. θέση του συστήματος σε γωνία μεγάλης διάστασης με αποτέλεσμα να εχεις τοίχο αριστερά στο αυτί σου και δεξιά τίποτα, χώρια τα φασικά προβλήματα που δημιουργούνται.
  3. και επίσης, πολυ σημαντικό, εχεις τον καναπέ κολλητά στον πίσω τοίχο, και εχεις βάλει πάνω διάχυση σε πολυ μικρή αποσταση απο το κεφάλι του ακροατή. Απαγορεύεται. Αν είμαστε χωροταξικά αναγκασμένοι να βάλουμε τον καναπέ σε μικρη αποσταση απο τον τοίχο, βάζουμε υποχρεωτικά απορρόφηση, όχι διάχυση.
Ολα αυτά κάνουν την εξαγωγή συμπερασμάτων αδύνατη στον χώρο σου.

Επίσης αναρωτιέμαι αν το σαμπ το ρύθμισες σωστά σε delay, στάθμη και cross (με μετρήσεις και eq) χωριστά για κάθε ηχείο του συγκριτικού, και αν οι θέσεις των ηχείων άλλαζαν κατά την διάρκεια της σύγκρισης.
Συμφωνω κ τα γνωριζω αυτα που λες ο χωρος ειναι ομως σαλονι κ οχι στουντιο κ δε γινεται αλλο στησιμο οι δυαχυτες μπαινουν δεξια και αριστερα των ηχειων οπως τα ειχα σε προηγουμενο σπιτι εδω δε γινοτανε, παρ ολα αυτα το συστημα επαιξε εξαιρετικα κ στο φιναλε το συγκριτικο ηταν στον ιδιο χωρο για ολα τα ηχεια
[DOUBLEPOST=1558805996][/DOUBLEPOST]
Τα ιδια λαθη υπαρχουν σε ολες τις ακροασεις που κανει ο φιλος,οποτε με τα ιδια λαθη τα ακουει ολα και μπορει να κρινει αυτο που του αρεσει περισσοτερο απο τα υπολοιπα.
Τωρα ειδα οτι αυτο που ειπα το ειπε ο φιλος ποιο πανω, ακριβως ετσι ειναι ,τα λαθος συμπερασματα βγαινουν οταν ακους το ενα ηχειο αλλου κ το αλλο αλλου
 

Μηνύματα
2.090
Reaction score
5.462
Ναι, συμφωνώ, αλλά ειναι τυχαίο, μη επαναλήψιμο συμπέρασμα που δεν έχει αξία για όλους τους άλλους.
Αν ακούς σε λάθος συνθήκες, βγάζεις λάθος συμπεράσματα.

Μάλλον όχι λαθος, αλλά άχρηστα. Μπορεί η τυχαιότητα να σε οδηγήσει κάποια φορά σε σωστό συμπέρασμα. Κατά τύχη.

Αυτά είναι γνωστά.

Οσα έγραψα τα έγραψα κυριως για τον ίδιο τον ιδιοκτήτη, γιατί φαίνεται πως εχει διάθεση να πετύχει το κάτι παραπάνω. Μπορεί να τον βοηθήσουν.
Τα λαθη του χωρου δεν αλλαζουν τυχαια, και ο ακροατης ακουει με αυτα ολη την ωρα και με οτι συστημα βαλει εκει,και μπορει λογο την εμπειριας του να βγαλει συμπερασματα,τα οποια δεν ειναι καθολου αχρηστα.
 


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.312
Μηνύματα
2.858.174
Members
37.893
Νεότερο μέλος
k.dimitriadis
Top