Αμα δεν ησουν αγενεστατος θα σου απαντουσα.τωρα εισαι τιμωρια χαχαΠοιό ηχείο παίζει χωρίς καθόλου γωνίες; Δεν έχει υποπέσει κάτι τέτοιο στην αντίληψή μου.
Most visitors online was 2716 , on 5 Dec 2023
Αμα δεν ησουν αγενεστατος θα σου απαντουσα.τωρα εισαι τιμωρια χαχαΠοιό ηχείο παίζει χωρίς καθόλου γωνίες; Δεν έχει υποπέσει κάτι τέτοιο στην αντίληψή μου.
Ναι και ομως το ακουσαμε 6 ζευγαρια αυτια και παραπανω ολο το χειμωνα
Στα hobby δεν υπαρχουν ορια τιμης για καποιον που θελει .Και θα βρει τροπο να το αποκτησει,και αυτη η εταιρεια οπως και αλλες εχουν οπαδους που ακολουθουν πιστά.Όσο λάρτζ και να είναι κανείς αφτά είναι πολλά λ7 για καφσόκσυλα...
οι αποστασεις που με ρωτησες ειναι 2,30 μετρα μεταξυ τωνηχειων και 3,20 μετρα απο τα τουιτερ στα αυτια μου
Τιδεγκαταλαβαινεις ρε μπούτια;Ναι και ομως το ακουσαμε 6 ζευγαρια αυτια και παραπανω ολο το χειμωνα
Ουδόλως δγιαφωνούμε. Το έχω εκσηγήσει, άλλωστε, λογικοφανώς δίπλα.Στα hobby δεν υπαρχουν ορια τιμης για καποιον που θελει .Και θα βρει τροπο να το αποκτησει,και αυτη η εταιρεια οπως και αλλες εχουν οπαδους που ακολουθουν πιστά.
Έτσι!πληρωνεις τη σχεδιαση εχουν πολυ καλο τιουναρισμα οι καμπινες συμβαλουν σα μουσικο οργανο
Ωραίος χώρος αλλά έχεις μεγάλα λάθη στο στήσιμο, που αλλοιώνουν τον ήχο.View attachment 127755
[DOUBLEPOST=1558795625][/DOUBLEPOST] View attachment 127756
[DOUBLEPOST=1558795751][/DOUBLEPOST] View attachment 127757 View attachment 127758 View attachment 127757 View attachment 127758
[DOUBLEPOST=1558795872][/DOUBLEPOST]Αυτα ελπιζω να πεισω κ τους δυσπιστους για τη ρεαλιστικοτητα του συγκριτικου
Ανεξαρτήτως αριθμού αυτιών...Ολα αυτά κάνουν την εξαγωγή συμπερασμάτων αδύνατη στον χώρο σου.
Νομίζω πως σε προηγούμενο ποστ, αναφέρθηκε πως το σαμπ ήταν εκτός στο συγκριτικό.Επίσης αναρωτιέμαι αν το σαμπ το ρύθμισες σωστά σε delay, στάθμη και cross (με μετρήσεις και eq) χωριστά για κάθε ηχείο του συγκριτικού, και αν οι θέσεις των ηχείων άλλαζαν κατά την διάρκεια της σύγκρισης.
Αν είναι έτσι, αυτό το σχόλιο δεν μετράει, μένουν τα τρία αριθμημένα.Νομίζω πως σε προηγούμενο ποστ, αναφέρθηκε πως το σαμπ ήταν εκτός στο συγκριτικό.
Τα ιδια λαθη υπαρχουν σε ολες τις ακροασεις που κανει ο φιλος,οποτε με τα ιδια λαθη τα ακουει ολα και μπορει να κρινει αυτο που του αρεσει περισσοτερο απο τα υπολοιπα.Ωραίος χώρος αλλά έχεις μεγάλα λάθη στο στήσιμο, που αλλοιώνουν τον ήχο.
Ολα αυτά κάνουν την εξαγωγή συμπερασμάτων αδύνατη στον χώρο σου.
- Αποστάσεις τελείως λάθος.
- θέση του συστήματος σε γωνία μεγάλης διάστασης με αποτέλεσμα να εχεις τοίχο αριστερά στο αυτί σου και δεξιά τίποτα, χώρια τα φασικά προβλήματα που δημιουργούνται.
- και επίσης, πολυ σημαντικό, εχεις τον καναπέ κολλητά στον πίσω τοίχο, και εχεις βάλει πάνω διάχυση σε πολυ μικρή αποσταση απο το κεφάλι του ακροατή. Απαγορεύεται. Αν είμαστε χωροταξικά αναγκασμένοι να βάλουμε τον καναπέ σε μικρη αποσταση απο τον τοίχο, βάζουμε υποχρεωτικά απορρόφηση, όχι διάχυση.
Επίσης αναρωτιέμαι αν το σαμπ το ρύθμισες σωστά σε delay, στάθμη και cross (με μετρήσεις και eq) χωριστά για κάθε ηχείο του συγκριτικού, και αν οι θέσεις των ηχείων άλλαζαν κατά την διάρκεια της σύγκρισης.
Ναι, συμφωνώ, αλλά ειναι τυχαίο, μη επαναλήψιμο συμπέρασμα που δεν έχει αξία για όλους τους άλλους.Τα ιδια λαθη υπαρχουν σε ολες τις ακροασεις που κανει ο φιλος,οποτε με τα ιδια λαθη τα ακουει ολα και μπορει να κρινει αυτο που του αρεσει περισσοτερο απο τα υπολοιπα.
Συμφωνω κ τα γνωριζω αυτα που λες ο χωρος ειναι ομως σαλονι κ οχι στουντιο κ δε γινεται αλλο στησιμο οι δυαχυτες μπαινουν δεξια και αριστερα των ηχειων οπως τα ειχα σε προηγουμενο σπιτι εδω δε γινοτανε, παρ ολα αυτα το συστημα επαιξε εξαιρετικα κ στο φιναλε το συγκριτικο ηταν στον ιδιο χωρο για ολα τα ηχειαΩραίος χώρος αλλά έχεις μεγάλα λάθη στο στήσιμο, που αλλοιώνουν τον ήχο.
Ολα αυτά κάνουν την εξαγωγή συμπερασμάτων αδύνατη στον χώρο σου.
- Αποστάσεις τελείως λάθος.
- θέση του συστήματος σε γωνία μεγάλης διάστασης με αποτέλεσμα να εχεις τοίχο αριστερά στο αυτί σου και δεξιά τίποτα, χώρια τα φασικά προβλήματα που δημιουργούνται.
- και επίσης, πολυ σημαντικό, εχεις τον καναπέ κολλητά στον πίσω τοίχο, και εχεις βάλει πάνω διάχυση σε πολυ μικρή αποσταση απο το κεφάλι του ακροατή. Απαγορεύεται. Αν είμαστε χωροταξικά αναγκασμένοι να βάλουμε τον καναπέ σε μικρη αποσταση απο τον τοίχο, βάζουμε υποχρεωτικά απορρόφηση, όχι διάχυση.
Επίσης αναρωτιέμαι αν το σαμπ το ρύθμισες σωστά σε delay, στάθμη και cross (με μετρήσεις και eq) χωριστά για κάθε ηχείο του συγκριτικού, και αν οι θέσεις των ηχείων άλλαζαν κατά την διάρκεια της σύγκρισης.
Τωρα ειδα οτι αυτο που ειπα το ειπε ο φιλος ποιο πανω, ακριβως ετσι ειναι ,τα λαθος συμπερασματα βγαινουν οταν ακους το ενα ηχειο αλλου κ το αλλο αλλουΤα ιδια λαθη υπαρχουν σε ολες τις ακροασεις που κανει ο φιλος,οποτε με τα ιδια λαθη τα ακουει ολα και μπορει να κρινει αυτο που του αρεσει περισσοτερο απο τα υπολοιπα.
Τα λαθη του χωρου δεν αλλαζουν τυχαια, και ο ακροατης ακουει με αυτα ολη την ωρα και με οτι συστημα βαλει εκει,και μπορει λογο την εμπειριας του να βγαλει συμπερασματα,τα οποια δεν ειναι καθολου αχρηστα.Ναι, συμφωνώ, αλλά ειναι τυχαίο, μη επαναλήψιμο συμπέρασμα που δεν έχει αξία για όλους τους άλλους.
Αν ακούς σε λάθος συνθήκες, βγάζεις λάθος συμπεράσματα.
Μάλλον όχι λαθος, αλλά άχρηστα. Μπορεί η τυχαιότητα να σε οδηγήσει κάποια φορά σε σωστό συμπέρασμα. Κατά τύχη.
Αυτά είναι γνωστά.
Οσα έγραψα τα έγραψα κυριως για τον ίδιο τον ιδιοκτήτη, γιατί φαίνεται πως εχει διάθεση να πετύχει το κάτι παραπάνω. Μπορεί να τον βοηθήσουν.