Αρωμα hi-end απο Θεσσαλονικη.



Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.808
Δηλαδή τα ομοαξονικά γενικά έχουν πρόβλημα;
Ή μόνο τα συγκεκριμένα Genelec στην υλοποίηση της φωτό;
Κάποια κλασσικά Tannoy,ίσως.Υλοποιήσεις όπως της Genelec,η εξελιγμένη ομοαξονική της KEF (με τη ΄΄μαργαρίτα΄΄ για ομοιόμορφη διασπορά της ακτινοβολίας tweeter) και της Fluid Audio,οπωσδήποτε όχι.
Παιρνοντας σοβαρα την απαιτηση σου,οριστε:

Ολοι ξερουμε ποσο βλαβερη ειναι μια ανκλαση ηχου η οποια ερχεται στο αυτι μας σε λιγοτερα απο 7ms για πολλους λογους και...

Οταν ο κωνος του mid περιβαλλει τουιτερ,δημιουργειται παραμορφωση τυπου κορνας και επισης οταν ο κωνος κινειται δημιουργει παραμορφωσεις στη διασπορα του τουιτερ.
Post automatically merged:

Συστημα διχως Γιανννννννη προκοπη ποτε δεν κανει!!!!!
Το λογισμικό των επίμαχων Genelec - όπως και όλων των σοβαρών ηχείων για χρήση εγγύς πεδίου - έχει προβλέψει την πρώτη περίπτωση διαμορφώνοντας αναλόγως την απόκριση.

Στη δεύτερη περίπτωση,το σχήμα του κυματοδηγού έχει επίσης προβλεφθεί σχολαστικώς,προκειμένου ν'αποφεύγονταν ανισορροπίες τύπου χοάνης.

Και τώρα στο...κλου της υπόθεσης,είσαι σε θέση να γνωρίζεις το εύρος μετακίνησης του κώνου μεσαίων από τη συγκεκριμένη υλοποίηση υπό τυπικές συνθήκες χρήσης και στάθμη αναφοράς;
Διότι οι υπεύθυνοι μηχανικοί της Genelec...σίγουρα το γνωρίζουν,έχοντας εξετάσει καλύτερα από εμάς το πόσο αισθητή θα γινόταν στην πράξη η θεωρητική ανισορροπία.
 


Μηνύματα
2.118
Reaction score
3.628
Το λογισμικό των επίμαχων Genelec - όπως και όλων των σοβαρών ηχείων για χρήση εγγύς πεδίου - έχει προβλέψει την πρώτη περίπτωση διαμορφώνοντας αναλόγως την απόκριση.

Στη δεύτερη περίπτωση,το σχήμα του κυματοδηγού έχει επίσης προβλεφθεί σχολαστικώς,προκειμένου ν'αποφεύγονταν ανισορροπίες τύπου χοάνης.

Και τώρα στο...κλου της υπόθεσης,είσαι σε θέση να γνωρίζεις το εύρος μετακίνησης του κώνου μεσαίων από τη συγκεκριμένη υλοποίηση υπό τυπικές συνθήκες χρήσης και στάθμη αναφοράς;
Διότι οι υπεύθυνοι μηχανικοί της Genelec...σίγουρα το γνωρίζουν,έχοντας εξετάσει καλύτερα από εμάς το πόσο αισθητή θα γινόταν στην πράξη η θεωρητική ανισορροπία.
Οτι διαολεμενο λογισμικο και να εχουν,καποια απο τα μειονεκτηματα της πρωιμης ανακλασης δεν λυνονται.

Οτι κορνα και να εχεις,συμβιβαζεσαι με καποια μειονεκτηματα λογω σχεδιασμου.

Οσο και να κινειται...κινειται!Δεν υπαρχει αλλος τροπος να παραχθει ηχος!

Πολλα κλειστα ματια βλεπω εδω μεσα,πολυ λατρεια και πιθανο μισος σε καποιον που για πολλοστη φορα διαπιστωνει(ελαφρως) προβληματικες διαταξεις....
Post automatically merged:

Δηλαδή τα ομοαξονικά γενικά έχουν πρόβλημα;
Ή μόνο τα συγκεκριμένα Genelec στην υλοποίηση της φωτό;
Τα ομοαξονικα γενικα ναι.Τα ομοκεντρικα ομως ειναι καπως καλυτερα!
 

Μηνύματα
7.274
Reaction score
11.822
Πολλα κλειστα ματια βλεπω εδω μεσα,πολυ λατρεια και πιθανο μισος σε καποιον που για πολλοστη φορα διαπιστωνει(ελαφρως) προβληματικες διαταξεις....
Μάλλον επειδή αυτά τα προβλήματα είναι σαφώς μικρότερης σημασίας και λιγότερο ακουστά απο αυτά που εμείς οι "κοινοί θνητοί" καλούμαστε να αντιμετωπίσουμε στα συστήματα και τους χώρους μας.
 


Μηνύματα
2.118
Reaction score
3.628
Μάλλον επειδή αυτά τα προβλήματα είναι σαφώς μικρότερης σημασίας και λιγότερο ακουστά απο αυτά που εμείς οι "κοινοί θνητοί" καλούμαστε να αντιμετωπίσουμε στα συστήματα και τους χώρους μας.
Τωρα μιλας σωστα!Επρεπε ομως να ανταποκριθω στην προκληση!

Και ισως καμια φορα να πεσω στο επιπεδο του καθε ημιμαθη...
 

Μηνύματα
7.274
Reaction score
11.822
Και ισως καμια φορα να πεσω στο επιπεδο του καθε ημιμαθη...
Πάντως, εδώ μέσα δεν νομίζω ότι έχουμε να κάνουμε με ημιμαθείς... Μάλλον υπέρ του δέοντος γνώστες είναι και αυτά που τους λέμε είναι σαν να μας έρχεται ο τυπάς με τον koda ενισχυτή και τα celestion rock box να μας πει ότι έχει καλύτερο ήχο.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.808
Οτι διαολεμενο λογισμικο και να εχουν,καποια απο τα μειονεκτηματα της πρωιμης ανακλασης δεν λυνονται.

Οτι κορνα και να εχεις,συμβιβαζεσαι με καποια μειονεκτηματα λογω σχεδιασμου.

Οσο και να κινειται...κινειται!Δεν υπαρχει αλλος τροπος να παραχθει ηχος!

Πολλα κλειστα ματια βλεπω εδω μεσα,πολυ λατρεια και πιθανο μισος σε καποιον που για πολλοστη φορα διαπιστωνει(ελαφρως) προβληματικες διαταξεις....
Καλέ μας και λάβρε Γιάνννη,τα γούφερ στη σειρά The Ones από τη Genelec τα οποία πραγματικά ΄΄κινούνται΄΄ ...είναι κρυμμένα στο εσωτερικό της μονάδας.Ο κώνος μεσαίων που είναι ορατός πρακτικώς φαίνεται να μην κινείται - σε συνηθισμένες στάθμες.Live and in action...εμπειρία.

Η μελέτη σύστασης κυματοδηγού καταπνίγει ακριβώς διάφορους χαρακτηριστικούς τονισμούς από κλασσικές διατάξεις κόρνας,επεκτείνοντας κιόλας την πολική απόκριση.

Τα δε πρωτεύοντα πλεονεκτήματα ευκρίνειας κατά την ακρόαση στο εγγύς πεδίο υποσκελίζουν οιαδήποτε δευτερεύοντα
μειονεκτήματα.

Καλόν είναι να μην καταπίναμε την κάμηλον - σε άααλλα setup,μη θίγονται αναιτίως υπολήψεις - και να διυλίζαμε τον...κώνωπα. ;)
 

Μηνύματα
2.118
Reaction score
3.628
Καλέ μας και λάβρε Γιάνννη,τα γούφερ στη σειρά The Ones από τη Genelec τα οποία πραγματικά ΄΄κινούνται΄΄ ...είναι κρυμμένα στο εσωτερικό της μονάδας.Ο κώνος μεσαίων που είναι ορατός πρακτικώς φαίνεται να μην κινείται - σε συνηθισμένες στάθμες.Live and in action...εμπειρία.

Καλόν είναι να μην καταπίναμε την κάμηλον - σε άλλα setup,μη θίγονται υπολήψεις - και να διυλίζαμε τον...κώνωπα. ;)
Φιλε μου,δε γινεται να μην κινειται το μεγαφωνο.Πως αλλιως θα παραξει ηχο,ο οποιος ειναι η ΚΙΝΗΣΗ των μοριων του αερα,που κινει τα τυμπανα μας;

Το να μη φαινεται με το ματι δεν ειναι παραξενο σε τετοιες συχνοτητες!
 


Μηνύματα
252
Reaction score
645
Οτι διαολεμενο λογισμικο και να εχουν,καποια απο τα μειονεκτηματα της πρωιμης ανακλασης δεν λυνονται.

Οτι κορνα και να εχεις,συμβιβαζεσαι με καποια μειονεκτηματα λογω σχεδιασμου.

Οσο και να κινειται...κινειται!Δεν υπαρχει αλλος τροπος να παραχθει ηχος!

Πολλα κλειστα ματια βλεπω εδω μεσα,πολυ λατρεια και πιθανο μισος σε καποιον που για πολλοστη φορα διαπιστωνει(ελαφρως) προβληματικες διαταξεις....
Post automatically merged:


Τα ομοαξονικα γενικα ναι.Τα ομοκεντρικα ομως ειναι καπως καλυτερα!
Για πες λοιπόν και κάποια παραπάνω πράγματα. Γιατί έχω βρει μτχ τα Genelec 8040B στην Δανία με τιμή κοντά στα 750 ευρώ και όσο και αν έχω ψάξει δεν έχω βρει πουθενά ούτε μία κακή κριτική. Και όχι μόνο σε pro / studio reviews αλλά και σε κάποιες hi-fi κριτικές. Τα εξετάζω σοβαρά για ένα δεύτερο desktop σύστημα που θέλω να στήσω στο γραφείο και όσους έχω συμβουλευτεί μου λένε να τα πάρω με κλειστά μάτια και ότι η συγκεκριμένη εταιρεία είναι εγγύηση.
Επίσης έχω ακούσει τα 8351 και μου έπεσε το σαγόνι από την καθαρότητα, την δύναμη και την λεπτομέρειά τους.
 


wizzy

Music is our (Supernatural) friend!
Μηνύματα
13.974
Reaction score
20.495
Φιλε μου,οσο καλα και να ειναι τα ηχεια σου,ετσι οπως τα εχεις απλα αφημενα και με τετοιο ανεπεξεργαστο χωρο,δεν υπαρχει περιπτωση να παρεις την καθαροτητα και την τοποθετηση στο χωρο που αποκομισες απο το πολυκαναλο.Περα απο τις εντασεις που δεν ειναι ο κριτης ενος συστηματος,δε μπορω να λαβω τα σχολια σου ως αναφορα,διοτι η αναφορα που εχεις δεν ειναι και στα υψηλοτερα επιπεδα...

Φιλικη και καλοπροαιρετη κριτικη μου,χωρις να θελω να σε θιξω.
Θα μπορούσα να σου απαντήσω με διάφορους τρόπους, αλλά ο καλός μας moderator, μου έδωσε κάποτε μια συμβουλή την οποία προσπαθώ να ακολουθώ:
wizzy, φίλτρο καλέ. ;)
Οπότε, θα βάλω "φίλτρο" και θα αναφέρω τα εξής:
Αναφέρθηκες σε αυτό:
ενα σωστα φτιαγμενο listening room.
το οποίο δεν έχεις, όσο κι αν θέλεις να πιστεύεις ότι έχεις. Δεν έχεις σωστά φτιαγμένο listening room, διότι δεν πληροί κάποια από τις προϋποθέσεις που ανέφερα σε επόμενο post:
Ένα σωστά φτιαγμένο listening room:
α) μελετάται εξ αρχής από μηχανικό ακουστικής,
β) κατασκευάζεται σύμφωνα με τη μελέτη και
γ) μετά το πέρας της κατασκευής, υποβάλλεται σε μετρήσεις προς επαλήθευση της μελέτης και για ανάληψη τυχόν βελτιωτικών ενεργειών.

Εάν δεν γίνουν τα (α) και (β) ή εάν γίνει το (α) (για να υπάρχει σωστή βάση) και "μερικώς" το (β) (λόγω διαφόρων περιορισμών), τότε το (γ) επιβάλλεται να γίνει για να διαπιστωθούν τα όποια προβλήματα και να διορθωθούν.

Εάν δεν γίνει κανένα από τα (α), (β) και (γ), τότε το δωμάτιο δεν δικαιούται να ονομάζεται "listerning room".
Αφού αποφάνθηκες ότι η εμπλοκή μηχανικού ακουστικής είναι τεράστιο λάθος (post #726), συνέχισα τη συζήτηση, λέγοντας:
Απευθύνεις αυτό το συμπέρασμα σε λάθος άνθρωπο. Πες το σε κάποιον που δεν ακολούθησε την πορεία που περιγράφω.

Προσωπικά, την ακολούθησα και μόνο κερδισμένος βγήκα. Κι αυτό το τελευταίο, δεν είναι η "άποψή" μου, ούτε το συμπέρασμα της ακρόασης με τα αυτιά μου. Τεκμηριώθηκε. Πλήρως.
Από την υπογραμμισμένη πρόταση και μόνο, θα έπρεπε να σκεφτείς δύο και τρεις φορές, πριν να εξάγεις οποιοδήποτε συμπέρασμα για το χώρο μου. Όπως έχεις αναφέρει, δεν έχεις μετρήσει το χώρο σου, οπότε δεν ξέρεις τι συμβαίνει - τα (α) και (β), εξ όσων έχεις αναφέρει στο thread δεν ισχύουν. Οπότε, ό,τι και να ακούς με τα αυτιά σου δεν είναι ακριβές κι όποιο συμπέρασμα εξάγεις είναι παντελώς τυχαίο. Είτε θέλεις να το αντιληφθείς και να προχωρήσεις στις κατάλληλες κινήσεις, είτε δεν θέλεις και συνεχίζεις να ζεις στην ουτοπία σου.

Όταν, όμως, σχολιάζεις έναν χώρο κι ένα σύστημα για τα οποία δεν γνωρίζεις τίποτα, δεν κάνεις καλά. Η φωτογραφία που είδες και αμέσως έβγαλες συμπέρασμα ότι ο χώρος είναι "ανεπεξέργαστος" ( :rofl: :rofl: ), δεν είχε σκοπό να παραπλανήσει κάποιον, αλλά εσύ παραπλανήθηκες. Διότι, εάν είχες την περιέργεια -έστω!, να ρωτήσεις ή να διαβάσεις λίγα πράγματα στο thread μου, θα έβλεπες ότι τα ηχεία δεν είναι "απλά αφημένα" στο χώρο, αλλά είναι σε ισόπλευρο τρίγωνο με τη θέση ακρόασης και με εφαρμοσμένο ακριβώς μετρημένο (με ψηφιακό μοιρογνωμόνιο) toe in. Να θυμίσω εδώ ότι, σε δικάναλα συστήματα, το ισόπλευρο τρίγωνο ακρόασης αποτελεί την ελάχιστη προϋπόθεση για να απολαμβάνει κάποιος στερεοφωνία, κάτι το οποίο δεν συμβαίνει στο χώρο σου, όπως έχεις ήδη αναφέρει. Να σημειώσω επίσης ότι το ισόπλευρο τρίγωνο ακρόασης, σε δικάναλα συστήματα, δεν είναι συνάρτηση των ηχείων - όλα τα ηχεία, μηδενός εξαιρουμένου, πρέπει να σχηματίζουν ισόπλευρο τρίγωνο - κι όχι ισοσκελές ή τρίγωνο κατά βούληση του ιδιοκτητη/ακροατή.

Στη συνέχεια, υποτιμάς το χώρο και το σύστημά μου (για τα οποία είπαμε, δεν γνωρίζεις τίποτα...), λέγοντας ότι η αναφορά που έχω δεν είναι και του υψηλότερου επιπέδου. Το "υψηλό" επίπεδο αναφοράς δεν είναι υπόθεση καθενός (ή κανενός ;) ) από εμάς, αλλά αποτέλεσμα μετρήσεων και σύγκρισης αυτών με τα standards που έχουν τεθεί από την AES και την EBU. Δεν έχει να κάνει με το κόστος ενός ηχοσυστήματος ούτε με το εάν και κατά πόσο αρέσει στον ιδιοκτήτη και τους φίλους του. Έχει να κάνει ακριβώς με αυτά που ανέφερα πριν: τα standards που έθεσαν επαγγελματίες κι ερευνητές του χώρου της ακουστικής (κι όχι απλοί hobbyίστες) και πώς συγκρίνονται με αυτά.

Εάν είχες την περιέργεια -έστω!, να ρωτήσεις ή να διαβάσεις λίγα πράγματα στο thread μου ή εάν έδινες λίγη παραπάνω προσοχή στις φωτογραφίες που ανάρτησε ο @alexis, θα έβλεπες ότι οι τοίχοι και το ταβάνι, περιμετρικά είναι επενδυμένοι με διάτρητη γυψοσανίδα, η οποία "κρύβει" από πίσω της διάφορα υλικά (πετροβάμβκας, heraclith), σε διαφορετικά σημεία όπως επίσης και το γεγονός ότι το ταβάνι π.χ. δεν είναι παράλληλο με το πάτωμα (γιατί άραγε?), όπως επίσης κι ο τοίχος πίσω από τη θέση ακρόασης σε σχέση με τον τοίχο μπροστά από τη θέση ακρόασης (για "σπάσιμο" των στάσιμων κυμμάτων). Αυτές οι ειδικές διαρρυθμίσεις των τοίχων μαζί με τη χρήση εξειδικευμένων δομικών υλικών, σου λένε κάτι σχετικά με τις πρώτες/δεύτερες ανακλάσεις, τη διάχυση, την απορρόφηση και την ηχομώνοση; Μάλλον όχι. Δεν πειράζει, αυτό σημαίνει ότι χρειάζεται να διαβάσεις αρκετά - εάν θέλεις.

Προσωπικά, επέλεξα να μην διαβάσω - πέραν αυτών που διαβάζω στο forum και κάποιων επιστημονικών άρθρων τα οποία αναρτούν τα παιδιά. Επέλεξα να πληρώσω έναν μηχανικό ακουστικής με αποδεδειγμένη εμπειρία στην κατασκευή χώρων ακρόασης (tip: πέραν των άλλων, έχει σχεδιάσει κι επιβλέψει την κατασκευή ανηχοϊκού θαλάμου για ερευνητικούς σκοπούς), ο οποίος έκανε τη μελέτη του χώρου, επέβλεψε την κατασκευή, ήρθε με το τέλος της κι έκανε τις απαραίτητες μετρήσεις - τις οποίες μου έδωσε (και μοίρασα σε κάθε ενδιαφερόμενο) σε report - οι οποίες απλώς επιβεβαίωσαν το άψογο του χώρου ή, αν προτιμάς, το άψογο της μελέτης. Να αναφέρω στο σημείο αυτό, ότι μετά το πέρας της συνεργασίας μας, μου ανέφερε ότι θέλει να χρησιμοποιήσει το παράδειγμα του χώρου μου και των αποτελεσμάτων των μετρήσεων αυτού, ως βέλτιστο παράδειγμα κατασκευής μικρών χώρων κι απόδοσής τους (από ακουστικής πλευράς) σε επερχόμενα συνέδρια της AES (της οποίας είναι μέλος) καθώς και σε επιστημονικό άρθρο το οποίο θα συγγράψει και θα στείλει την AES προς δημοσίευση.

Για πες, τελικά, έχω υψηλό επίπεδο αναφοράς ή όχι; Για πες, ξέρεις πολλούς οικιακούς/ερασιτεχνικούς (=όχι επαγγελματικά studios) χώρους ακρόασης τα οποία παρουσιάστηκαν σε συνέδρια της AES; Δικαιολογείται ο εντυπωσιασμός μου από το πολυκάναλο σύστημα που άκουσα ή όχι;



Προς όλους: γέλασα πολύ με τα posts σας, ειδικά με το post του @Kotsidis John - thanks guys, μου φτιάξατε τη μέρα!
 

Μηνύματα
252
Reaction score
645
Γιάννη να επισημάνω ότι δεν ειρωνεύομαι ή σου επιτίθεμαι.
Πληροφορίες συλλέγω.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.808
Το να μη φαινεται με το ματι δεν ειναι παραξενο σε τετοιες συχνοτητες!
Πέφτω από τα σύννεφα,τόσον καιρό πίστευα ότι ο ήχος παραγόταν από μυστηριώδη τελώνια που μετέδιδαν περιοδικές ποσότητες σκοτεινής ενέργειας...:biggrin:

Συμπληρωματικώς,υφίσταται πλήρης ομοιογένεια μονοσημειακής πηγής,αφού δεν υπάρχει λόγω σχεδίασης και απειροελάχιστων κατασκευαστικών ανοχών η παραμικρή χαραμάδα μεταξύ mid & tweeter στην ομοαξονική μονάδα των Genelec.
 
Last edited:

A

AKARL

Guest
Καλόν είναι να μην καταπίναμε την κάμηλον - σε άααλλα setup,μη θίγονται αναιτίως υπολήψεις - και να διυλίζαμε τον...κώνωπα.
Καλόν, επίσης, είναι να μην ... κάνουμε γαργάρα τα "τα μειονεκτηματα της πρωιμης ανακλασης", έτσι; Τι δεγκαταλαβαίνειςπχιά; :tongue::spiteful:

Μου φαίνεται ότι στο πρόσωπο του Γιάνννη (Leandros-on-steroids) έχεις βρει το μάστορά σου... :gotcha::party:
 

Μηνύματα
2.233
Reaction score
2.753
Costas,ωραιος ο Moby.Και εγω με το You make me feel μεγαλωσα αλλα το συστημα μου δεν το εστησα με γνωμονα να παιζει δυνατα house,ambient και drum& bass.Επισης γνωριζεις ο ιδιος οτι αυτη η μουσικη δεν ειναι και η καλυτερη για να κρινεις τις αρετες ενος συστηματος...

Τι θα ελεγες λοιπον για γνωστες και σταθερες audiophile ηχογραφησεις jazz,χωρις η εμπειρια να γινει βαρετη;Εχω αρκετα αλμπουμ που σιγοθρα δεν τα ξερεις και θα σου αρεσουν ρυθμικα.
Δηλαδή έχεις στήσεις το σύστημά σου για μερικά είδη μουσικής και όχι εντάσεις;
Ένα σύστημα παίζει υποτυπωδώς καλά όταν παίζει όλα τα είδη μουσικής. Άρα εσύ στήνοντας το έτσι γνωρίζεις πολύ καλά τα μειονεκτήματα του συστήματός σου σε πιο "μπασάτα" κομμάτια.
Συνεπώς υπολειτουργεί.
 

Μηνύματα
252
Reaction score
645
Να τα πάρεις τα κορίτσια. :thumbsup:
Νομίζω θα το κάνω το βήμα Alex, θεωρώ ότι η τιμή είναι καλή - πρακτικά είναι 50% κάτω - για ηχεία που έχουν χρησιμοποιηθεί ελάχιστα. Εχουν παίξει σε 2 εκθέσεις στη Δανία.
 


Staff online

  • Zizik
    Chauncey Gardiner * tl;dr *

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.622
Μηνύματα
2.868.424
Members
37.941
Νεότερο μέλος
mdim051
Top