Αρωμα hi-end απο Θεσσαλονικη.

Μηνύματα
2.118
Reaction score
3.628
Απο τις φωτογραφιες που βλεπω,ο χωρος ειναι dedicated και προσεγμενος αν και στο πατωμα δεν εχει ληφθει καποιο μετρο ευεργετησης της ακουστικης,οπως επισης δε βλεπω και μπασσοπαγιδες.

Γενικα,αν ο χωρος δεν ηταν ψηφιακα καλιμπραρισμενος-κατι που προτιμω-ειναι αρκετα καλος!Μπραβο στο χρονο και στα λεφτα που διεθεσε!
 

Μηνύματα
1.826
Reaction score
3.406
Εγώ απορω με την υπομονή σας να ασχολείστε ακόμα.
Ο άνθρωπος θέλει να ακούει και ισοσταθμιζει το ηχείο στο χώρο και κουρδίζει τον χώρο με το αυτί.
Δεν πιστεύει στα pdf και εμπιστεύεται το αυτί του και μόνο.
Τώρα ακούει φωτογραφίες,σε λίγο θα στέλνουμε φλυτζάνι καφέ να ακούει τις ανακλάσεις και να μας λέει που να βάλουμε χαλια και κουβέρτες.
Ακούει το μπάσο από μια μεριά στις ηχογραφήσεις που βάζει γιατί είναι γραμμένες στο δεξί ή στο αριστερό.
Οι συχνότητες που θα άκουγες κάτω των 60 αν βρισκοσουν μπροστά σε ένα κοντραμπάσο ή σε ένα ηλεκτρικό μπάσο (μιας και μιλάμε για αλληθοφανη ήχο όσο γίνεται)θα καταλάβαινες από ποιο σημείο έρχονται?
 


Μηνύματα
2.118
Reaction score
3.628
Για πολλοστή φορά,οι δυσανάλογες - σε σχέση με τη μη επιζήμια συνεχόμενη - προβλεπόμενες στάθμες αναφέρονται σε...ΣΤΙΓΜΙΑΙΕΣ ΚΟΡΥΦΩΣΕΙΣ που περιέχονται σε οποιοδήποτε πρόγραμμα με υγιές δυναμικόν εύρος.

Για τα δε προγράμματα με φτωχό δυναμικόν εύρος όπου όλες οι συνιστώσες θα έχουν αυξημένη ακουστότητα,τα πράγματα γίνονται και πιο δύσκολα,καθότι το δυναμικό περιθώριο πρέπει να υποστηρίζεται και από άψογη οδηγική ικανότητα συνεχώς στο όριον.

Υπενθυμίζεται γι άλλη μια φορά ότι η απαιτούμενη στάθμη μπορεί να εξασφαλίζεται με τα δύο πρώτα sub τεμάχια.

Χάρη στα υπόλοιπα εξασφαλίζεται κάτι ακόμα σημαντικότερο,ιδίως σε συνηθισμένες στάθμες,δηλαδή η ομαλοποίηση απόκρισης ως προς τους ιδιορρυθμούς δεδομένου χώρου.Και κατ'επέκτασιν η ταπείνωση των φαινομένων group delay στις πρώτες οκτάβες και ιδίως κατά την απόδοση των μεταβατικών συμβάντων.

Οι περιορισμοί κατά την εφαρμογή των λογισμικών διόρθωσης έχουν αναλυθεί από τον υποφαινόμενο.

Το στοιχείο που σίγουρα αδυνατούν να διορθώσουν είναι τα; φαινόμενα ακυρώσεων από τα τοιχωματικά όρια (SBIR).
Γι αυτό απαιτείται μελετημένη γεωμετρία κατά την τοποθέτηση των sub - όπως και των κύριων ηχείων πάντα.

Όμως η βέλτιστη γεωμετρία υπό δεδομένη χωροταξία συνεπάγεται στις περισσότερες περιπτώσεις ανάγκη για χρονική διόρθωση στην απόκριση των sub με ομαλό κροσάρισμα επιπλέον ως προς τα κύρια ηχεία.Κι εδώ είναι που καθίσταται ιδανική η εφαρμογή των DSP χωρίς εκπτώσεις στην αντιλαμβανόμενη φυσικότητα.
Δε μιλαω μονο για τις αδυναμιες αλλα και για το λασπωμα της ηχητικης ποιοτητας.

Βαλτε μπασσοπαγιδες!
Johnnny
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.105
Reaction score
124.666
Υπενθυμίζεται γι άλλη μια φορά ότι η απαιτούμενη στάθμη μπορεί να εξασφαλίζεται με τα δύο πρώτα sub τεμάχια.
Και με ένα.
Ομαλοποίηση απόκρισης, όχι.
Τελευταίο παράδειγμα ο φίλος με τα επινεφρίδια.
 

Μηνύματα
2.118
Reaction score
3.628
Εγώ απορω με την υπομονή σας να ασχολείστε ακόμα.
Ο άνθρωπος θέλει να ακούει και ισοσταθμιζει το ηχείο στο χώρο και κουρδίζει τον χώρο με το αυτί.
Δεν πιστεύει στα pdf και εμπιστεύεται το αυτί του και μόνο.
Τώρα ακούει φωτογραφίες,σε λίγο θα στέλνουμε φλυτζάνι καφέ να ακούει τις ανακλάσεις και να μας λέει που να βάλουμε χαλια και κουβέρτες.
Ακούει το μπάσο από μια μεριά στις ηχογραφήσεις που βάζει γιατί είναι γραμμένες στο δεξί ή στο αριστερό.
Οι συχνότητες που θα άκουγες κάτω των 60 αν βρισκοσουν μπροστά σε ένα κοντραμπάσο ή σε ένα ηλεκτρικό μπάσο (μιας και μιλάμε για αλληθοφανη ήχο όσο γίνεται)θα καταλάβαινες από ποιο σημείο έρχονται?
Εισαι ωραιος!

Και το nick σου μας θυμιζει περιπου... οτι κοιμασαι ορθιος!!!!ZombIE!!!
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.806
Δε μιλαω μονο για τις αδυναμιες αλλα και για το λασπωμα της ηχητικης ποιοτητας.

Βαλτε μπασσοπαγιδες!
Johnnny
Απεταξάμην του πειρασμού να προέβαλα αντίρρηση υπό λογικούς όρους σε ισχυρισμούς περί ΄΄λασπώματος΄΄ στην ηχητική ποιότητα σε περιπτώσεις άκρως μελετημένων και αναγνωρισμένων πάνω στην ενέργειά τους λογισμικών.

Αυτό το R&D είναι που χρεώνεται και πληρώνεται αδρά - απ'όσους επιλέγουν ελεύθερα βεβαίως - σε συσκευές βεληνεκούς Trinnov,ή άδεια για ενσωματωμένο Dirac κ.ο.κ.

Όχι οι...λαμαρίνες ούτε τα κομπιουτεροαρθρώματα και τροφοδοτικά.
Εγώ απορω με την υπομονή σας να ασχολείστε ακόμα.
Ο άνθρωπος θέλει να ακούει και ισοσταθμιζει το ηχείο στο χώρο και κουρδίζει τον χώρο με το αυτί.
Δεν πιστεύει στα pdf και εμπιστεύεται το αυτί του και μόνο.
Τώρα ακούει φωτογραφίες,σε λίγο θα στέλνουμε φλυτζάνι καφέ να ακούει τις ανακλάσεις και να μας λέει που να βάλουμε χαλια και κουβέρτες.
Ακούει το μπάσο από μια μεριά στις ηχογραφήσεις που βάζει γιατί είναι γραμμένες στο δεξί ή στο αριστερό.
Οι συχνότητες που θα άκουγες κάτω των 60 αν βρισκοσουν μπροστά σε ένα κοντραμπάσο ή σε ένα ηλεκτρικό μπάσο (μιας και μιλάμε για αλληθοφανη ήχο όσο γίνεται)θα καταλάβαινες από ποιο σημείο έρχονται?
Δεν ήθελα να θίξω ο ίδιος κάτι τόσο αυτονόητον,αλλά εφόσον τέθηκε,επισημαίνετσι ότι για τέτοιους λόγους ο ανήσυχος με την καλή έννοια Γιάνννης θα χρειαζόταν ακριβώς ζεύγος τουλάχιστον αντί μονού τεμαχίου sub.Και όχι μονοκαναλικόν,αλλά υπό στερεοφωνική διαχείριση επί του σήματος.Και αυτή η ιδιότητα πληρώνεται αδρότερα έναντι των κοινών DSP.
 
Last edited:

Mr Spock

demokratischer - sektor
Μηνύματα
18.410
Reaction score
50.370
Bass! How low can you go? :sneaky:



- κατεβαίνει χαμηλά μετά την εισαγωγή . . .

Shambala - Beastie Boys - Ill Communication (HD)





. . . δεν κατεβαίνει πολύ χαμηλά , αλλά κουνάει ακόμα και την σκέψη . . .

Angel (Remastered 2019)




. . . από τα πλέον δυσοίωνα και απειλητικά τραγούδια ever
 

Μηνύματα
2.118
Reaction score
3.628
Απεταξάμην του πειρασμού να προέβαλα αντίρρηση υπό λογικούς όρους σε ισχυρισμούς περί ΄΄λασπώματος΄΄ στην ηχητική ποιότητα σε περιπτώσεις άκρως μελετημένων και αναγνωρισμένων πάνω στην ενέργειά τους λογισμικών.
Κυριε ελεησων...

Χαχα.Δε μιλαω για τα λογισμικα αλλα για τα αναγκαια,ζημιογονα ηχητικα,ηλεκτρονικα κυκλωματα!
 

A

AKARL

Guest
Είναι άτοπον να προβαλλόταν αντίρρηση υπό λογικούς όρους σε ισχυρισμούς περί ΄΄λασπώματος΄΄ στην ηχητική ποιότητα σε περιπτώσεις άκρως μελετημένων και αναγνωρισμένων πάνω στην ενέργειά τους λογισμικών.
Οι αντιρρήσεις μπορούν κάλλιστα να εξακολουθούν να προβάλλονται υπό ... σουρεαλιστικούς όρους. :sneaky:

Σε κάθε περίπτωση προτρέπω όπως ... Keep Talking.

 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.105
Reaction score
124.666
Για άλλη μια φορά, δε τα γράφω για το Γιάννννη.

αν και στο πατωμα δεν εχει ληφθει καποιο μετρο ευεργετησης της ακουστικης
Εννοείς (προφανώς) Μπουχάρα.
Ή Βελέντζα, σα την χοντρή δικιά σου.
Που όμως κάνει μόνο κακό, διότι δημιουργεί ένα φίλτρο μόνο στις υψηλές, το οποίο, σε προσεγμένο χώρο, δε χρειάζεται, και κατά βάση κάνει μόνο κακό.

Ο ανθρώπινος εγκέφαλος, όπως έχουμε κατ'επαναληψιν διευκρινίσει και όπως έχει εξηγηθεί αναλυτικά στη λειτουργία της ακοής, από την εξελικτική πορεία του είδους, είναι συνηθισμένος και θεωρεί φυσιολογική την αντανάκλαση ήχου από το δάπεδο, κι όχι από τον ουρανό.
Άρα, αν θες Βελέντζα στο χώρο, βαλτη στο ταβάνι, όχι στο πάτωμα, χίλιες φορές καλύτερα και ίδιο αποτέλεσμα μετρητικά.
επισης δε βλεπω και μπασσοπαγιδες.
Δε βλέπεις, αλλά αυτό δε σημαίνει ότι δεν υπάρχουν. Όλες οι επιφάνειες με διάχυση έχουν από πίσω κατασκευή απορρόφησης και συνήχησης χαμηλών, δηλαδή είναι ευρέως φάσματος μπασοπαγιδες όλ οβερ, ενώ ο πίσω τοίχος είναι διάτρητη ηχοαπορροφητική γυψοσανίδα μονή, με ηχοαπορροφητικό υλικό μέσα, και δεν αποτελεί τοιχωματικο όριο στις χαμηλές συχνότητες, δηλαδή δεν έχω boundaries από το μήκος του χώρου.
Τέλος, όλο το διαχυτικο υλικό στο ταβάνι βρίσκεται πάνω σε ένα κλειστό κουτί απο γυψοσανίδα, με απορρόφηση, που θεωρητικά δρα και ως μια μπασοπαγιδα.
Κερασάκι στην τούρτα της μπασοπαγιδας, είναι η τελευταία προσθήκη της βάσης των πίσω καθισμάτων, που έγινε μια εξαιρετική μπασοπαγιδα.

Εν ολίγοις, τίγκα στις μπασοπαγιδες γίνεται εκεί μέσα.

Χρόνοι αντήχησης σε όλο το φάσμα στα 0.26", εντελώς by the book για χώρο αυτού του όγκου, μετρήσεις αντίστοιχες ενός εξαιρετικού στούντιο.
Βαλτε μπασσοπαγιδες!
Johnnny
Άργησες, αλλά είπες μια σωστή κουβέντα.
Πιθανώς η πρώτη.
Εύγε.
:drinks:


Άντε και μια επιμόρφωση περί στάθμης:

Screenshot_20190523_103559_com.android.chrome.jpg



ΥΓ. Στο χώρο μου, ένας κρουστικος ήχος χαμηλών συχνοτήτων, σταμάτα να ακούγεται τη στιγμή που σταματά να ..παράγεται. Ταυτόχρονα, ένας παρατεταμένος τόνος χαμηλών συχνοτήτων, σε μορφή gliding tone, ακούγεται όμοιας στάθμης σε όλο το εύρος στις 3 πρώτες οκτάβες, χωρίς αντιληπτές βυθίσεις ή εξάρσεις, στην ευρεία περιοχή της θέσης ακρόασης, και σταμάτα να ακούγεται ακαριαία με την παύση παραγωγής του. ;)
Game over το μπάσο, το έχω τερματίσει. Μετρημένα.
 
Last edited:

Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
4.717
Reaction score
10.524
Απεταξάμην του πειρασμού να προέβαλα αντίρρηση υπό λογικούς όρους σε ισχυρισμούς περί ΄΄λασπώματος΄΄ στην ηχητική ποιότητα σε περιπτώσεις άκρως μελετημένων και αναγνωρισμένων πάνω στην ενέργειά τους λογισμικών.

Αυτό το R&D είναι που χρεώνεται και πληρώνεται αδρά - απ'όσους επιλέγουν ελεύθερα βεβαίως - σε συσκευές βεληνεκούς Trinnov,ή άδεια για ενσωματωμένο Dirac κ.ο.κ.

Όχι οι...λαμαρίνες ούτε τα κομπιουτεροαρθρώματα και τροφοδοτικά.

Δεν ήθελα να θίξω ο ίδιος κάτι τόσο αυτονόητον,αλλά εφόσον τέθηκε,επισημαίνετσι ότι για τέτοιους λόγους ο ανήσυχος με την καλή έννοια Γιάνννης θα χρειαζόταν ακριβώς ζεύγος τουλάχιστον αντί μονού τεμαχίου sub.Και όχι μονοκαναλικόν,αλλά υπό στερεοφωνική διαχείριση επί του σήματος.Και αυτή η ιδιότητα πληρώνεται αδρότερα έναντι των κοινών DSP.
Γιατι; ( στερεοφωνική διαχείριση)
Για πες, μην μας αφήνεις χωρίς εξήγηση.
Ακούγεται πολύ ενδιαφέρον.
Τι λύνουμε με αυτό τον τροπο;
 

Μηνύματα
2.118
Reaction score
3.628
Για άλλη μια φορά, δε τα γράφω για το Γιάννννη.


Εννοείς (προφανώς) Μπουχάρα.
Ή Βελέντζα, σα την χοντρή δικιά σου.
Που όμως κάνει μόνο κακό, διότι δημιουργεί ένα φίλτρο μόνο στις υψηλές, το οποίο, σε προσεγμένο χώρο, δε χρειάζεται, και κατά βάση κάνει μόνο κακό.

Ο ανθρώπινος εγκέφαλος, όπως έχουμε κατ'επαναληψιν διευκρινίσει και όπως έχει εξηγηθεί αναλυτικά στη λειτουργία της ακοής, από την εξελικτική πορεία του είδους, είναι συνηθισμένος και θεωρεί φυσιολογική την αντανάκλαση ήχου από το δάπεδο, κι όχι από τον ουρανό.
Άρα, αν θες Βελέντζα στο χώρο, βαλτη στο ταβάνι, όχι στο πάτωμα, χίλιες φορές καλύτερα και ίδιο αποτέλεσμα μετρητικά.

Δε βλέπεις, αλλά αυτό δε σημαίνει ότι δεν υπάρχουν. Όλες οι επιφάνειες με διάχυση έχουν από πίσω κατασκευή απορρόφησης και συνήχησης χαμηλών, δηλαδή είναι ευρέως φάσματος μπασοπαγιδες όλ οβερ, ενώ ο πίσω τοίχος είναι διάτρητη ηχοαπορροφητική γυψοσανίδα μονή, με ηχοαπορροφητικό υλικό μέσα, και δεν αποτελεί τοιχωματικο όριο στις χαμηλές συχνότητες, δηλαδή δεν έχω boundaries από το μήκος του χώρου.
Τέλος, όλο το διαχυτικο υλικό στο ταβάνι βρίσκεται πάνω σε ένα κλειστό κουτί απο γυψοσανίδα, με απορρόφηση, που θεωρητικά δρα και ως μια μπασοπαγιδα.
Κερασάκι στην τούρτα της μπασοπαγιδας, είναι η τελευταία προσθήκη της βάσης των πίσω καθισμάτων, που έγινε μια εξαιρετική μπασοπαγιδα.

Εν ολίγοις, τίγκα στις μπασοπαγιδες γίνεται εκεί μέσα.

Χρόνοι αντήχησης σε όλο το φάσμα στα 0.26", εντελώς by the book για χώρο αυτού του όγκου, μετρήσεις αντίστοιχες ενός εξαιρετικού στούντιο.

Άργησες, αλλά είπες μια σωστή κουβέντα.
Πιθανώς η πρώτη.
Εύγε.
Κωτσο,η μπορδοροδοκοκκινη μπουχαρα μου εχει...γεννησει!!!Δεν ειναι ενα αλλα τρια χοντρα χαλια.Σε συνδυασμο με το ξυλινα αναρτημενο δαπεδο,να εισαι σιγουρος οτι κανει δουλεια!

Στο ταβανι υπαρχει αναλογη περιποιηση.Με φωτογραφικο υλικο.
Για τις υπολοιπες κατασκευες που λες,κλασσικα,θελω να δω φωτογραφιες γιατι με αυτες που ειδα σε εκεινο το ποστ,δε μου πολυγεμισε το ματι...
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.806
Κυριε ελεησων...

Χαχα.Δε μιλαω για τα λογισμικα αλλα για τα αναγκαια,ζημιογονα ηχητικα,ηλεκτρονικα κυκλωματα!
Υπερφυσικά κυκλώματα με...κβαντικούς επεξεργαστές δεν έχουν αναπτυχθεί ακόμα.

Μέχρι τότε όμως,ούτε τα κυκλώματα με παραδοσιακή αρχιτεκτονική είναι απαλλαγμένα αναπόφευκτων παραχωρήσεων σε βάρος της πιθανώς αντιλαμβανόμενης ευκρίνειας.

Και ακόμα περισσότερο οι ελαττωματικές χωροταξίες.Και φαινόμενα group delay από ελαττωματικές αποσβέσεις στη ζώνη του θεμελιώδους συντονισμού και πιθανές ελαττωματικές μεταβάσεις σε ζώνες κρος σε οποιαδήποτε οκτάβα του ακουστού φάσματος,καθώς κι ελαττωματικές ανομοιομορφίες στους χρόνους αντήχησης μεταξύ διαφορετικών οκτάβων.

Η λίστα των ελαττωματικών στοιχείων που θα προηγούνταν είναι αδυσώπητα επιμηκυσμένη,αν όχι ατέλειωτη.
Γιατι; ( στερεοφωνική διαχείριση)
Για πες, μην μας αφήνεις χωρίς εξήγηση.
Ακούγεται πολύ ενδιαφέρον.
Τι λύνουμε με αυτό τον τροπο;
Το έχω εξηγήσει πρόσφατα,αλλά δεν αρνούμαι να κάνω τη χάρη εν συντομία.

Κάποιες σύγχρονες παραγωγές περιέχουν στερεοφωνική πληροφορία χαμηλών αντί της πατροπαράδοτης μονοκαναλικής.

Έστω και υπό μονοκαναλικώς περιεχόμενο μπάσο στην παραγωγή,η απόκριση δεδομένου τυπικού οικιακού χώρου σε αυτό τείνει να είναι κάθε άλλο...παρά μονοκαναλική,οπότε εγγενής ανισορροπία που θα διορθωνόταν με διαχείριση ανεξάρτητων και μη αλληλοσυσχετισμένων καναλιών στο setup αναπαραγωγής.

Η περιεχόμενη χωρική πληροφορία σε δεδομένη παραγωγή κείμενη στις πρώτες οκτάβες αποδίδεται πιστότερα υπό στερεοφωνική αρχιτεκτονική κατά την αναπαραγωγή των.
 
Last edited:


Μηνύματα
2.118
Reaction score
3.628
Υπερφυσικά κυκλώματα με...κβαντικούς επεξεργαστές δεν έχουν αναπτυχθεί ακόμα.

Μέχρι τότε όμως,ούτε τα κυκλώματα με παραδοσιακή αρχιτεκτονική είναι απαλλαγμένα αναπόφευκτων παραχωρήσεων σε βάρος της πιθανώς αντιλαμβανόμενης ευκρίνειας.

Και ακόμα περισσότερο οι ελαττωματικές χωροταξίες.Και οι ελαττωματικές αποσβέσεις στη ζώνη του θεμελιώδους συντονισμού,οι ελαττωματικές μεταβάσεις σε ζώνες κρος σε οποιαδήποτε οκτάβα του ακουστού φάσματος κι ελαττωματικές ανομοιομορφίες στους χρόνους αντήχησης μεταξύ διαφορετικών οκτάβων.

Η λίστα των ελαττωματικών στοιχείων που θα προηγούνταν είναι αδυσώπητα επιμηκυσμένη.
Σωστος αν και θα μπορουσες απλα να πεις οτι συμφωνεις στο θεμα της αλλοιωσης...!:drinks:
Post automatically merged:

μπουγατσα με μαιμου..δε τρωγομαι ε? :imtheking: :king: :lolsign:
Αν ηταν με σπανακι κατι θα γινοταν...Με κιμα δεν τρωω!
 


Μηνύματα
1.826
Reaction score
3.406
Εισαι ωραιος!

Και το nick σου μας θυμιζει περιπου... οτι κοιμασαι ορθιος!!!!ZombIE!!!
Εγώ μετά από έναν ψυχολογικό προφίλ που σου έβγαλα κρίνω από τις απαντήσεις σου ότι:
Είσαι ταξιτζής,επίσης είσαι ψαράς και κυνηγός.
Χαζεύεις όλο το βράδυ κάνα mercedes amg και όλο το πρωί τα κυνηγάς χωρίς λόγο με κανένα τουρμπιζμενο toyota με ζάρια στο καθρέφτη για να αποδείξεις ότι τρεχεις περισσότερο από την amg.
Στο συνεργείο δίνεις και καμιά φαπα στο μάστορα γιατί δεν ξέρει να αλλάζει σωστά λάδια.
Φαφλατας,ξερωλας,ημιμαθης,και λίγα λέω.
Να το κοιτάξεις αδελφέ.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.105
Reaction score
124.666
θελω να δω φωτογραφιες
Δυστυχώς δε καταλαβαίνεις, τυπική περίπτωση, εγώ φταίω, λόγω επαγγέλματος...

Screenshot_20190905_142311_com.android.chrome.jpg




Από φωτογραφίες τίποτε άλλο εδώ μέσα, χαμός γίνεται, πχ

IMG_20190918_051557.jpg


IMG_20190923_123757.jpg


IMG_20190918_051622.jpg



Αλλά αυτά δεν είναι εύπεπτα, οπότε πάρε ένα πιο εύπεπτο, που επισημαίνω ότι ήταν και νοστιμότατο:

IMG_20190907_220838.jpg


Καβούρι, γαρίδα, σολωμός. Το πάνω δεξιά με παντζάρι, μέτριο κατά τη γνώμη μου.
 

Μηνύματα
2.118
Reaction score
3.628
Εγώ μετά από έναν ψυχολογικό προφίλ που σου έβγαλα κρίνω από τις απαντήσεις σου ότι:
Είσαι ταξιτζής,επίσης είσαι ψαράς και κυνηγός.
Χαζεύεις όλο το βράδυ κάνα mercedes amg και όλο το πρωί τα κυνηγάς χωρίς λόγο με κανένα τουρμπιζμενο toyota με ζάρια στο καθρέφτη για να αποδείξεις ότι τρεχεις περισσότερο από την amg.
Στο συνεργείο δίνεις και καμιά φαπα στο μάστορα γιατί δεν ξέρει να αλλάζει σωστά λάδια.
Φαφλατας,ξερωλας,ημιμαθης,και λίγα λέω.
Να το κοιτάξεις αδελφέ.
Μεσα επεσες σε ολα!Να τελικα ποιος λεει και τα φλυτζανια!!
 


Staff online

  • xfader
    Segregation supporter
  • spylab
    Shalom
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.314
Μηνύματα
2.858.240
Members
37.893
Νεότερο μέλος
k.dimitriadis
Top