christos77
Master of Diffusion
- Μηνύματα
- 6.288
- Reaction score
- 13.195
Καμμια αντιρρηση, νεο παιδι ειναι θα μαθει που θα παεικαι μην τρελαίνεσαι χόμπι είναι και ο καθένας κάνει ότι θέλει και μπορεί.
Καμμια αντιρρηση, νεο παιδι ειναι θα μαθει που θα παεικαι μην τρελαίνεσαι χόμπι είναι και ο καθένας κάνει ότι θέλει και μπορεί.
ΟΚ βρίσκεις λοιπόν δυο σαμπ με ενσωματωμένο κρος και για το κρος αλλα και για τους δορυφόρους.Ολοκληρωμενο ,αλλα εχει και εξοδο προενισχυτή ,και εισοδο τελικού.
δες τι έγραψα στον iason για το 1 subΝα γίνει πιο χάλια απο ότι είναι, χλωμό το κόβω ( αν και έχω ξεκαθαρίσει ότι σε αυτό το χώρο δεν χωράνε δύο σαμπς, ειδικά με την έλευση του παιδιού ). Και αν τα βρω σκούρα, δε βαριέσαι.. Και οι επαγγελματίες καλιμπράτορες δεν θα γίνουν κλέφτες. Αλλά πιστεύω ότι μπορώ να φτάσω στο σημείο να "το έχω".
Και εδώ ερχόμαστε σε ένα ( πιθανώς ) μύθο που έχω στο μυαλό μου: είναι ικανής ποιότητας το κροσόβερ που έχουν τα subs μέσα; Δηλαδή, ο λόγος που σκέφτομαι ένα προσέσορα είναι τόσο η ακρίβεια λειτουργίας του, όσο και η αμφιβολία που έχω για το κροσόβερ του sub. Για δώστε τα φώτα σας βρε παίδες!ΟΚ βρίσκεις λοιπόν δυο σαμπ με ενσωματωμένο κρος και για το κρος αλλα και για τους δορυφόρους.
οδηγείς το κάθε καναλι σε ένα σαμπ και με το κροσαρισμενο πλέον σήμα πίσω στον ενισχυτή σου.
τοποθετείς τα σαμπ πίσω ακριβώς από τα ηχεία σου κολητα στον τοιχο.
ρυθμίζεις τα κροσοβερ στα 80hz και μετά βάζεις μουσική και βουαλα.
προυποθεση για να δουλέψει είναι δυο σαμπ τοποθετημένα όπως σου γραφω.
αν βάλεις τα sub οπουδήποτε αλλου θέλεις όλα αυτά που είπες.
αν βάλεις μονο ένα sub δεν πρόκειται να δουλέψει ποτε εκτος αν το βάλεις στη μεση
ανάμεσα τα ηχεία αλλα εκεί συνήθως έχει μηχανήματα τηλεοράσεις και δεν μπαίνει
Εχεις κανα παραδειγμα πια σαμπ ειναι αυτα?ΟΚ βρίσκεις λοιπόν δυο σαμπ με ενσωματωμένο κρος και για το κρος αλλα και για τους δορυφόρους.
διαφωνω μονο στο κομματι της ακροασης. Σε πολλα φορουμ διαβαζω πως ακουνε διαφορες στα στουντιο που εχει ο καθενας τους Αναμεσα σε ενεργα τυπου adam,genelec,dynaudio.και εγω στα λιγα ακουσα σε ιδιο χωρο υπηρχε διαφορα. Δεν σου λεω οτι ηταν τρομερη....ουτε πως καποιο επαιζε λαθος. Καταλαβα οτι θελει πολυ εμπειρια για να βγαλεις πορισμα...για μενα αυτου του ειδους η συγκριση ηταν δυσκολη και ποσο μαλλον σε ενα χωρο που δεν βοηθαει.Ακόμα και τα ενεργά του μπουτχια που βλέπει στο θρεντ της μάχης με την ισοστάθμιση, θα τσακίσουν το υπάρχον σεταπ με υποδειγματική άνεση.
Από κει και πέρα, η επιλογή δορυφόρων πρέπει να βασίζεται σε ένα απώτερο σχέδιο ενός ιμερσιβ σεταπ, όπου κάθε παράμετρος έχει την δική της βαρύτητα και όλα θα πρέπει να ζυγιστούν, κι ανάμεσα στα "όλα", ο κυρίαρχος είναι (και πρέπει να είναι) ο παράγων ..."κόστος".
Βεβαίως οι υπόλοιπες παράμετροι (max spl, απόσταση ακρόασης, επίπεδα παραμορφώσεων, διαθέσιμες επιλογές ομόσταυλων σαμπ, ομοαξονικές και άλλες αρχιτεκτονικές, μπας ριφλεξ ή κλειστή καμπίνα, διάμετρος γουφερ και αριθμός δρόμων, δυνατότητα εντοιχισμού, αξιοπιστία, γιατί όχι .. εμφάνιση, κλπ) δίνουν σημαντικά περιθώρια προσωπικών επιλογών στον καθένα, και θα οδηγήσουν σε μια επιλογή που αρμόζει στα γούστα του μελλοντικού ιδιοκτήτη.
Ακροάσεις προ της αγοράς, δεν χρειάζονται. Είναι το μόνο που δε χρειάζεται.
Eπιτελους πεστα μρε ΠετροΘα είναι τέτοιο το <<κόψιμο>> που θα πέσει, μπας και δέσουν, που θα είναι <<δώρο άδωρο>> κάτι μεγαλύτερο.
Αυτή είναι μια πολύ ωραία ερώτηση όντως... σε ένα μικρό χώρο (π.χ. 12 τ.μ. όπως αναφέρθηκε) που πολλοί από εμάς διαθέτουμε.... μέχρι πόσο έχει νόημα να προσπαθήσεις να "κατέβεις" ;;;...η προσθήκη subs σημαίνει ότι στον δικό μου χάλια χώρο θα μπορέσω να κατέβω αισθητά σε κύκλους; Μπορεί δηλαδή ένας χώρος 12τ.μ. να φορτώσει το κύμα των π.χ. 20 κύκλων;
Στα 12 τμ θες και 20 κυκλους τρομαρα σουΝα σε φέρω κι εσένα να παίξουμε με το 'όφωνο και τη τοποθέτηση των ηχείων, να δεις τί πραγματικά σημαίνει να ανοίγεις τους ασκούς του Αιόλου!
Na σου κάνει τραμπάλα η καμπύλη, να σου σκάει κοιλιά απο ένα σημείο και κάτω και άαααντε να το συμμαζέψεις με τις "πατροπαράδοτες" μεθόδους. Δυο τρεις μετρήσεις πήρα και αναφώνησα: φέρτε μου subs!
Απορία όμως καθώς είχα σχετική κουβεντούλα χθες: η προσθήκη subs σημαίνει ότι στον δικό μου χάλια χώρο θα μπορέσω να κατέβω αισθητά σε κύκλους; Μπορεί δηλαδή ένας χώρος 12τ.μ. να φορτώσει το κύμα των π.χ. 20 κύκλων;
Αυτή είναι μια πολύ ωραία ερώτηση όντως... σε ένα μικρό χώρο (π.χ. 12 τ.μ. όπως αναφέρθηκε) που πολλοί από εμάς διαθέτουμε.... μέχρι πόσο έχει νόημα να προσπαθήσεις να "κατέβεις" ;;;
Ένα πρωτο, κακες ηχογραφήσεις παιρνουν ποδι. Σουτ κατ ευθειαν. Δεν υπαρχει λογος να τις κραταμε. Εχουμε τετοια πληθωρα μουσικης πληροφοριας δεν καταλαβαινω γιατι να μπαινουμε σε τετοιες διαδικασιες. Και δεν εχει σχεση τι είδους μηχανήματα εχουμε.πολλοι λενε για τα adam πχ οτι σου παιρνει τα αυτια λογω και αλλοι λενε οτι αυτο συμβαινει σε κακες ηχογραφησεις επειδη δεν σου μαγιρευει το αποτελεσμα. Εγω που τα ακουσα δεν μπορω να κρινω σε ποια απο τις δυο κατηγοριες θα το εβαζα...γτ καταλαβαινω πως το εννοουν και οι δυο πλευρες.οπως επισης ο διαχωρισμος οργανων...ναι χωρος οκμξερω αλλα....εγω διαπιστωσα καλυτερο διαχωρισμο και εικονα σε dynaudio παρα στο adam.
κτλ κτλ...
focal sub 6 aς πούμε αλλα υπάρχουν πολλά.Εχεις κανα παραδειγμα πια σαμπ ειναι αυτα?
Αυτα τα REL που γραφει πιο πανω ο συμφουριτης( Flash) που μου αρεσουν κιολας κανουν για αυτο που λεs?
Το αρχικό ερώτημα είναι πόσα και τί subs θα έχεις για να σου βγάλουν "ικανή στάθμη" στους 20 κύκλους/sec.Μπορεί δηλαδή ένας χώρος 12τ.μ. να φορτώσει το κύμα των π.χ. 20 κύκλων;
σε όλα τα παραπάνω υα συμφωνήσω με εξαίρεση το: "και βγάζει καντήλες με οτιδήποτε λειτουργεί με ψηφία"..Σχετικά με τον Λέανδρο στον οποίο κολλάω έντονα, αλλά πραγματικά όχι μόνο δεν έχω κάτι μαζί του αλλά τον έχω και μέσα στη καρδιά μου σαν άνθρωπο ( και μιλάω ειλικρινά χωρίς να είμαι κανένα γλυφτράκι ), η μόνη ένστασή μου είναι ότι ενώ έχει το αυτί, ξέρει να ακούει, παραμένει κολλημένος σε τακτικές του παρελθόντος ( π.χ. καλώδια ). Βέβαια, ο Λέανδρος αγαπά το βινύλιο, τον αναλογικό ήχο και βγάζει καντήλες με οτιδήποτε λειτουργεί με ψηφία . Εγώ δεν τρέφω τέτοιους συναισθηματισμούς για τα φορμά. Ούτε φτιάχνομαι με τη φάση του να καθαρίσω τον δίσκο, να τον βάλω να παίξει και να τον ακούσω. Θα το ξαναστήσω το πικάπ που έχω για να υπάρχει και να ακούω το υλικό με το οποίο μεγάλωσα ( άντε, άμα βρω και κανένα δίσκο που να με ενδιαφέρει να αράξω να τον ακούσω πιο κουλτουριάρικα ας πούμε ). Αλλά του το έχω προτείνει και ( σημειωτέον, χωρίς να τάσσεται ενάντια στο dsp ) θα έρθει όταν υλοποιήσω το μάθημα του Bhutia για να ακούσουμε και να παίξουμε. Του ετοιμάζω μάλιστα και χουνέρι, καθώς θα τον βάλω να πάει όπου θέλει τα ηχεία μέσα στον χώρο μου για να συγκρίνουμε με το sweet area του "dsp".
Και να προσθέσω, τα subs που θα πάρεις να έχουν DSP και delay (για τα ίδια ή για το σήμα των δορυφόρων), για να ενσωματωθούν σωστά.ΟΚ βρίσκεις λοιπόν δυο σαμπ με ενσωματωμένο κρος και για το κρος αλλα και για τους δορυφόρους.
οδηγείς το κάθε καναλι σε ένα σαμπ και με το κροσαρισμενο πλέον σήμα πίσω στον ενισχυτή σου.
τοποθετείς τα σαμπ πίσω ακριβώς από τα ηχεία σου κολητα στον τοιχο.
ρυθμίζεις τα κροσοβερ στα 80hz και μετά βάζεις μουσική και βουαλα.
προυποθεση για να δουλέψει είναι δυο σαμπ τοποθετημένα όπως σου γραφω.
αν βάλεις τα sub οπουδήποτε αλλου θέλεις όλα αυτά που είπες.
αν βάλεις μονο ένα sub δεν πρόκειται να δουλέψει ποτε εκτος αν το βάλεις στη μεση
ανάμεσα τα ηχεία αλλα εκεί συνήθως έχει μηχανήματα τηλεοράσεις και δεν μπαίνει
δες τι έγραψα στον iason για το 1 sub
όχι εγώ μιλάω χωρίς αυτά.Και να προσθέσω, τα subs που θα πάρεις να έχουν DSP και delay (για τα ίδια ή για το σήμα των δορυφόρων), για να ενσωματωθούν σωστά.
Δεν διαφωνω το μεγα θεμα ειναι ο χωρος, αν βαλει δυο σαμπ στο χωρο που εχει ο Νικος θα γινει
τσι π0τανσ, θα θελει 10 ισοσταθμισεις και το Δημητρη να καθεται καμμια εβδομαδα στην αθηνα
με 50 ευρα που περνει μεροκαματο εκτος εδρας τα εξοδα ειναι πολλα