Cd κλασικής


christos77

Master of Diffusion
Μηνύματα
6.253
Reaction score
13.131
Προσωπικά, πιστεύω ότι η χρονική προσέγγιση αρχίζοντας από την πρώιμη περίοδο του Μπαρόκ (το αργότερο, εάν κανείς δεν αντέχει να ξεκινήσει από την Αναγέννηση) είναι πιο εποικοδομητική από πολλές πλευρές.
:lolsign: :hi:
- Η ενασχόληση αυτή είναι μία αρκετά ακριβή υπόθεση. Ούτως α) θα χρειασθεί να οικοδομήσεις, εάν δεν το έχεις ήδη κάνει, ένα κατά το δυνατόν πολύ "πιστό" σύστημα αναπαραγωγής ήχου. Όσο πιο πιστός ο ήχος, τόσο πιο σωστά θα αντιλαμβάνεσαι το έργο που ακούς. Υπόψη ότι, στην Κλασική Μουσική, ο τόνος κάνει τη Μουσική, καθόσον ο ήχος των οργάνων είναι φυσικός. Οιαδήποτε παραμόρφωση ή "μείωση" στο ηχητικό άκουσμα μπορεί να αποβεί μοιραίο στην εκτίμηση αλλά και απόλαυση του σχετικού έργου.
:lolsign::drinks:
 

christos77

Master of Diffusion
Μηνύματα
6.253
Reaction score
13.131
Νομίζω ότι με το προηγούμενο post ανοίχτηκε ένα μεγάλο ζήτημα. Συζητάμε αρκετά για το τι σύστημα χρειαζόμαστε για ταινίες, μουσική κτλ αλλά δεν έχω διαβάσει κάποιο thread τι στοιχεία πρέπει να περιέχει ένα σύστημα που αναπαράγει καθαρά κλασσική μουσική. Αν υπάρχει τέτοιο νήμα ζητώ συγνώμη και ζητώ κάποια υπόδειξη αν όχι ζητώ την βοήθεια των ειδικών στο θέμα.
1: ουδετεροτητα ουδετεροτητα ουδετεροτητα
2: πρωτα ακουμε ενα κουαρτετο ενχορδων βιολι βιολα τσελλο κοντρα μπασσο
αφου γνωριζουμε τον ηχο τους απο ζωντανες ακροασεις αυτο ειναι προυποθεση
3:Δεν ακουμε αυτα που ακουει η αγαπητη μαιμουμου επισης προυποθεση :rofl:
4:Μετα ακουμε πνευστα οργανα χαλκινα κουαρτετα σεξτετα-κορνετα-τρομπονι-μπασσο τουμπα κλπ
5: Μετα ξυλινα πνευστα -κλαρινο-ομποε-φαγκοτο-κορν ανγκλε, δεν ειναι κορνο ειναι χαμηλωτερο
ομποε-φλαουτο κλπ
6:Μετα εκλησιαστικο Οργανο εχει την μεγαλυτερη εκταση απο ολα τα οργανα οταν ακουμε τα χαμηλα του οργανου ακουμε πως τα αποδιδουν οι η πηγη ο ενισχυτης και τον πιο προβληματικο κρικο της αλυσου τα ηχεια
7: Τελος ακουμε μια συμφωνικη ορχηστρα με χορωδια με τσιτα τα γκαζια
8:Αν τα παραπανω που εγραψα τα αποδιδει ΄΄αριστα΄΄ ενα σεταπιον ολα πανε καλα
9: Και Μομπυ και ο Χεντριξ και η Μουσικη που ακουει:gamer:η Μαιμουμου θα ακουγονται καλυτερα απο καλα:drinks:
Χωρις μπαινω σε χωραφια αρμοδιοτητας μεγαλου αυτιου ξερετε τα γνωστα :dance:
 

hawkwind78

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
2.968
Reaction score
2.905
1: ουδετεροτητα ουδετεροτητα ουδετεροτητα
2: πρωτα ακουμε ενα κουαρτετο ενχορδων βιολι βιολα τσελλο κοντρα μπασσο
αφου γνωριζουμε τον ηχο τους απο ζωντανες ακροασεις αυτο ειναι προυποθεση
3:Δεν ακουμε αυτα που ακουει η αγαπητη μαιμουμου επισης προυποθεση :rofl:
4:Μετα ακουμε πνευστα οργανα χαλκινα κουαρτετα σεξτετα-κορνετα-τρομπονι-μπασσο τουμπα κλπ
5: Μετα ξυλινα πνευστα -κλαρινο-ομποε-φαγκοτο-κορν ανγκλε, δεν ειναι κορνο ειναι χαμηλωτερο
ομποε-φλαουτο κλπ
6:Μετα εκλησιαστικο Οργανο εχει την μεγαλυτερη εκταση απο ολα τα οργανα οταν ακουμε τα χαμηλα του οργανου ακουμε πως τα αποδιδουν οι η πηγη ο ενισχυτης και τον πιο προβληματικο κρικο της αλυσου τα ηχεια
7: Τελος ακουμε μια συμφωνικη ορχηστρα με χορωδια με τσιτα τα γκαζια
8:Αν τα παραπανω που εγραψα τα αποδιδει ΄΄αριστα΄΄ ενα σεταπιον ολα πανε καλα
9: Και Μομπυ και ο Χεντριξ και η Μουσικη που ακουει:gamer:η Μαιμουμου θα ακουγονται καλυτερα απο καλα:drinks:
Ευγε!!! Αρχίζω δοκιμές.
 


hawkwind78

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
2.968
Reaction score
2.905
offtopic: Βρε December οπότε βλέπω το μαϊμού μου θυμίζεις την κόρη μου γιατί είναι σαν τις μαϊμούδες (οχι εμφανισιακά :) ) αμα την χάσω την ψάχνω στα δέντρα χαχαχαχα.
 

wnet

Nearfieldένιος
Μηνύματα
4.433
Reaction score
15.081
1: ουδετεροτητα ουδετεροτητα ουδετεροτητα
2: πρωτα ακουμε ενα κουαρτετο ενχορδων βιολι βιολα τσελλο κοντρα μπασσο
αφου γνωριζουμε τον ηχο τους απο ζωντανες ακροασεις αυτο ειναι προυποθεση
3:Δεν ακουμε αυτα που ακουει η αγαπητη μαιμουμου επισης προυποθεση :rofl:
4:Μετα ακουμε πνευστα οργανα χαλκινα κουαρτετα σεξτετα-κορνετα-τρομπονι-μπασσο τουμπα κλπ
5: Μετα ξυλινα πνευστα -κλαρινο-ομποε-φαγκοτο-κορν ανγκλε, δεν ειναι κορνο ειναι χαμηλωτερο
ομποε-φλαουτο κλπ
6:Μετα εκλησιαστικο Οργανο εχει την μεγαλυτερη εκταση απο ολα τα οργανα οταν ακουμε τα χαμηλα του οργανου ακουμε πως τα αποδιδουν οι η πηγη ο ενισχυτης και τον πιο προβληματικο κρικο της αλυσου τα ηχεια
7: Τελος ακουμε μια συμφωνικη ορχηστρα με χορωδια με τσιτα τα γκαζια
8:Αν τα παραπανω που εγραψα τα αποδιδει ΄΄αριστα΄΄ ενα σεταπιον ολα πανε καλα
9: Και Μομπυ και ο Χεντριξ και η Μουσικη που ακουει:gamer:η Μαιμουμου θα ακουγονται καλυτερα απο καλα:drinks:
Χωρις μπαινω σε χωραφια αρμοδιοτητας μεγαλου αυτιου ξερετε τα γνωστα :dance:
Άμα το χεις πάρει σοβαρά το θέμα ... τότε ναι
Και αν το έχεις πάρει πολύ σοβαρά, τότε αυτά που προτείνει ο @Prince ...

Αν δε θες να εντρυφήσεις και πολύ, απλά σου αρέσει που και που να ακούς καμιά ωραία κλασσική μουσικούλα, τότε ακούς για παράδειγμα ένα κομμάτι που σ' αρέσει,


ρωτάς ...σε ποιο μαγαζί παίζει ο Rachmaninoff... βρίσκεις και άλλα του ίδιου συνθέτη και πιθανότατα δε μαθαίνεις και ποτέ ούτε καν πότε έδρασε (αν και αυτό είναι χρήσιμο για τις αναζητήσεις...)

Στην πορεία, μπορεί και να το ...χοντρύνεις το θέμα, αλλά prince
 


hawkwind78

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
2.968
Reaction score
2.905
Άμα το χεις πάρει σοβαρά το θέμα ... τότε ναι
Και αν το έχεις πάρει πολύ σοβαρά, τότε αυτά που προτείνει ο @Prince ...

Αν δε θες να εντρυφήσεις και πολύ, απλά σου αρέσει που και που να ακούς καμιά ωραία κλασσική μουσικούλα, τότε ακούς για παράδειγμα ένα κομμάτι που σ' αρέσει,


ρωτάς ...σε ποιο μαγαζί παίζει ο Rachmaninoff... βρίσκεις και άλλα του ίδιου συνθέτη και πιθανότατα δε μαθαίνεις και ποτέ ούτε καν πότε έδρασε (αν και αυτό είναι χρήσιμο για τις αναζητήσεις...)

Στην πορεία, μπορεί και να το ...χοντρύνεις το θέμα, αλλά prince
Κοίτα θεωρώ ότι έχω φτιάξει ένα καλό σύμφωνα με τα οικονομικά μου σύστημα αποτελούμενο από αναλογικά και ψηφιακά μέσα (μου λείπει το cd player γιατί τώρα έχω μόνο το PS3) οπότε με ένα καλό ζύγισμα του θα αρχίσω να το ψάχνω. Με ενδιαφέρουν δίσκοι και ψηφιακό υλικό (streaming & CD/SACD). Και πολύ θα ήθελα να δοκιμάσω και πολυκάναλη παραγωγή κλασσικής μουσικής.
 

Decembered

Μαϊμού
Μηνύματα
16.493
Reaction score
37.569
οι απαιτήσεις αναπαραγωγης μιας ορχήστρας ειναι πολυ περισσότερες απο ενα τριο κιθαρα μπασο ντραμς...
αλλα και εχοντας μια ιστορια αιωνων η κλασσικη οφειλουμε να πραξουμε τα δεοντα ως ακολουθοι της..
(οπως και σε καθε ειδος άλλωστε)
απλα εμενα με εχει επιλεξει το πανκ.. αυτο δε σημαινει οτι δεν μπορω να ακουσω κλασσικη... απλα δεν μπορω να παρευρεθώ σε καποιο κονσερτο για πολλους λογους... κυριως δεν επιτρεπουν ζωακια.. 🐒
υγ: το πανκ ειναι εξαιρεση δεν εχει απαιτήσεις ηχοσυστηματως, οπως και δεν εχει απαιτήσεις απο τους μουσικους... ισως καπου οι σταθμες αναπαραγωγης .. ασε δε που ειναι φτιαγμενο για να μην ακουγεται..επιτηδες.. τςτςτς (δηλαδη ειναι μεχρι και ντροπη καπου να ακους πανκ σε ηχοσυστημα αξιας)
 
Last edited:


hawkwind78

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
2.968
Reaction score
2.905
ωχ ωχ ωχ και εγω νομιζα οτι εισαι θκοσμας :errwhat: :errwhat::dance::drinks::lolsign:
Εγώ είμαι πάνω από όλα δικός σας. Ειδικότερα στο γραφείο (pure stereo). Αλλά στο σαλόνι πέφτει παντόφλα για δεύτερο σύστημα οπότε έχω όλες τις τάσεις.
Στο σαλόνι δεσπόζει το pure stero Technics SL 1600 Mkii με το Ifi Zen Phono για τις αναλογικές μου ανησυχίες καθώς και ψηφιακό μέσω με dac. Απλά ο ενισχυτής είναι AV (Marantz SR6003) αρκετά μουσικός σε σχέση με άλλους που έχω ακούσει και παίζει στέρεο με τα παραπάνω εκτός από την πολυκάναλη πλευρά του.
 

Μηνύματα
6.838
Reaction score
5.946
Δεν υπάρχει μέθοδος για ν'αγαπησεις πράγματα.
Υπάρχει μέθοδος για να σπουδασεις, να μελετήσεις πραγματα.
Με αυτό ως δεδομένο ξεκινα απ'αυτα που αγαπάς η έστω σου αρέσουν πάρα πολύ και χτισε πάνω εκεί σιγα, σιγά...
Π.χ. συνθετες, εποχή, είδος, φόρμα, οργανο κλπ....
Τα υπόλοιπα θα ακολουθήσουν την ενασχόληση....
Ουδόλως θα διαφωνήσω εάν πρόκειται μόνον για το..."ν΄αγαπήσει" κανείς την Μουσική αυτή. Ο συνδυασμός, πάντως, που..."σκοτώνει" είναι εάν αυτό που μπορείς να αγαπήσεις θες ή χρειασθεί και να το..."μελετήσεις". Σε αυτήν την περίπτωση, τα πράγματα λίγο μπερδεύονται και, τελικά, θα πρέπει να γίνει κάποια επιλογή..."μεθόδου". Π.χ. Μπορεί μάλλον εύκολα ένας φιλόμουσος νέος ακροατής να "αγαπήσει" άμεσα την ευχάριστη, ευρηματική και μάλλον "εύπεπτη" πρώτη κίνηση του Κουαρτέτου Op. 74 ("The Harp") του Beethoven, αλλά να τον "ξενίσει" η δεύτερη δύσβατη και σχεδόν ερεβώδης κίνηση του ίδιου έργου. Προκειμένου να αγαπήσει -στην ουσία του- το όλο έργο, θα πρέπει να μελετήσει -έστω και ακροθιγώς- τον συνθέτη, τι έστι Κουαρτέτο Εγχόρδων, να ακούσει τα Κουαρτέτα που προηγήθηκαν και μερικά άλλα σχετικά...
Ανέφερα το ανωτέρω παράδειγμα, γιατί και εγώ, όταν αποφάσισα να ασχοληθώ με την ακρόαση της Κλασικής Μουσικής, πολύ νέος και αδαής, ξεκίνησα με ό,τι "κέντριζε" το αυτί μου (ούτε καν το συναίσθημα ή το μυαλό). Ο πρώτος μου δίσκος ήταν το "Τάδε έφη Ζαρατούστρα" του R. Strauss, επειδή είχα εντυπωσιασθεί από την Εισαγωγή του στο φιλμ του St. Kubrick "2001: A Space Odyssey". Μόλις τέλειωσε η ηχητικά θεαματική αυτή Εισαγωγή, με έπιασε μια βαρεμάρα με ό,τι ακολούθησε, καθόσον δεν είχα καμία αντίληψη του τι σημαίνε το έργο, τι ήταν ο συνθέτης, τι ρόλο έπαιζε η ενορχήστρωση κλπ.
Αντίστοιχα, η πρώτη μου Όπερα ήταν ο Siegfried του Wagner, λόγω του ότι, την εποχή εκείνη είχε γίνει το "έλα να δεις" με την εμφάνιση του "Δαχτυλιδιού" με τον G. Solti, σε μια πέρα από κάθε προηγούμενο σούπερ παραγωγή της Decca. Μετά τα πρώτα μέτρα, πέταξα όλο το (ακριβό) κουτί στα "αζήτητα" για χρόνια. Αφού πια είχα μελετήσει καλά την Όπερα και είχα ακούσει τα έργα του συνθέτη που προηγήθηκαν και μπόρεσα να έxω μία πρώτη εικόνα του "Ring des Nibelungen", άρχισα να εκτιμώ και, σταδιακά, να λατρέψω το μεγαλοφυές αυτό έργο και κυρίως αυτόν τον μοναδικό στην Ιστορία της Μουσικής συνθέτη.
Η λίγο μικρότερη από μισό αιώνα εμπειρία μου με τη Μουσική αυτή μου έχει καταδείξει ότι τα όρια της ουσιαστικής αγάπης και σοβαρής μελέτης των έργων αυτής είναι σχεδόν άρρηκτα συνδεδεμένα.
 


Μηνύματα
6.838
Reaction score
5.946
1: ουδετεροτητα ουδετεροτητα ουδετεροτητα
2: πρωτα ακουμε ενα κουαρτετο ενχορδων βιολι βιολα τσελλο κοντρα μπασσο
αφου γνωριζουμε τον ηχο τους απο ζωντανες ακροασεις αυτο ειναι προυποθεση
3:Δεν ακουμε αυτα που ακουει η αγαπητη μαιμουμου επισης προυποθεση :rofl:
4:Μετα ακουμε πνευστα οργανα χαλκινα κουαρτετα σεξτετα-κορνετα-τρομπονι-μπασσο τουμπα κλπ
5: Μετα ξυλινα πνευστα -κλαρινο-ομποε-φαγκοτο-κορν ανγκλε, δεν ειναι κορνο ειναι χαμηλωτερο
ομποε-φλαουτο κλπ
6:Μετα εκλησιαστικο Οργανο εχει την μεγαλυτερη εκταση απο ολα τα οργανα οταν ακουμε τα χαμηλα του οργανου ακουμε πως τα αποδιδουν οι η πηγη ο ενισχυτης και τον πιο προβληματικο κρικο της αλυσου τα ηχεια
7: Τελος ακουμε μια συμφωνικη ορχηστρα με χορωδια με τσιτα τα γκαζια
8:Αν τα παραπανω που εγραψα τα αποδιδει ΄΄αριστα΄΄ ενα σεταπιον ολα πανε καλα
9: Και Μομπυ και ο Χεντριξ και η Μουσικη που ακουει:gamer:η Μαιμουμου θα ακουγονται καλυτερα απο καλα:drinks:
Χωρις μπαινω σε χωραφια αρμοδιοτητας μεγαλου αυτιου ξερετε τα γνωστα :dance:
Not bad, Christos. Η δική μου προσέγγιση ως προς την αξιοπιστία ενός συστήματος για Κλασική Μουσική έχει την εξής σειρά ως προς τις...δυνατότητες ενός συστήματος:
- Πρώτα ακούω τα σόλο όργανα πως ακούγονται. Π.χ. το Σύγχρονο Μεγάλο Πιάνο έχει πολύ ευαίσθητο, αρκετά ομοιογενή και, σε περάσματα με pedal, δύσκολα περάσματα. Επίσης, πέρα από την ακρίβεια στον τόνο, σε όλη την έκτασή του, πρέπει να μπορεί να αποδωθεί με αρκετή ορθότητα το βάθος και η πλήρης εικόνα του ήχου του, κάτι ουδόλως εύκολο. Ωσαύτως, δοκιμάζουμε και έργα για σόλο βιολί, τσέλο, κιθάρα κ.α.
- Στη συνέχεια, ακούμε έργα για δύο όργανα, κυρίως Σονάτες για ένα όργανο (αλλά και φωνή) και πιάνο. Στη δοκιμή αυτή παρατηρούμε με πόση ευκρίνεια και ισορροπία ακούγονται τα δύο όργανα.
- Ακολούθως, δοκιμάζουμε κάποια Τρίο (κυρίως για Πιάνο, Βιολί και Τσέλο) για να δούμε και εδώ το πόσο καλά απλώνεται η λίγο μεγαλύτερη εικόνα.
- Στη συνέχεια, οπωσδήποτε ακρόαση Κουαρτέτων Εγχόρδων, Κουιντέτων (και με Πιάνο και Έγχορδα) και όρισμένων μεγαλύτερων συνόλων Μουσικής Δωματίου.
- Ακολουθεί ακρόαση Μικρής Ορχήστρας Δωματίου, Κοντσέρτων με μικρή Ορχήστρα και πρώιμες Συμφωνίες.
- Οπότε έρχεται η σειρά για έργα Συμφωνικής Μουσικής (μεγάλα Κοντσέρτα επίσης, προχωρημένα έργα της Κλασικής, Ρομαντικής και του 20ου αιώνα), όπου το σύστημα δοκιμάζεται για την ακρίβεια, ισορροπία, την εικόνα, το βάθος και την αληθοφανή αναπαραγωγή του σχετικού έργου.
- Τέλος, μία δοκιμή και Χορωδιακών έργων με πλήρη Ορχήστρα αποτελεί τη μεγαλύτερη δοκιμασία του συστήματος, καθόσον πολλά από τα χαρακτηριστικά των έργων αυτών συμπιέζονται και χάνονται στην πορεία...
 


christos77

Master of Diffusion
Μηνύματα
6.253
Reaction score
13.131
δεν διαφωνω Prinse, σε οτι αφορα το πιανο το ξεχασα, που ειναι κρισιμο οργανο για τα σεταπια,
Να μην κουρασουμε τον ανθρωπο με πραγματα που για εμας ειναι οικεια
Αλλα για εναν νεοεισερχομενο οχι, ιδιαιτερα στην κλασσικη μουσικη :drinks:
καλα τα λετε δε λεω, αλλα καλυτερα μεινετε στα της μουσικης οσον αφορα για τα συστηματα, ειναι αλλο "σπορ" αυτο , να μη τα συγχεουμε καλυτερα και διαβαζει κι κοσμος διαφορα
μρε Γιαννη ελα που την μουσικη την ακουμε απο τα σεταπια
Και απο εκει αρχιζουν τα προβληματα ιτε θελουμε ιτε δεν θελουμε:drinks:
 
Last edited:

christos77

Master of Diffusion
Μηνύματα
6.253
Reaction score
13.131
Γιαννη: θα επαναλαβω την απαντηση του Οττο Κλεμπερερ σε ερωτηση πως τα ακουει τα νεα στερεα
την δεκαετια του 70, ειπε ο ανθρωπος καλα τα ακουω , ο δημοσιογραφος επεμεινε
Τοτε του ειπε οτι προτιμω να κοιμαμαι με την Μαιριλην Μονροε και οχι με ολοσωμη φοτωγραφια της
η Μαιριλην Μονροε ειναι η ζωντανη συμφωνικη ορχηστρα, δεν αντικαθηστατε απο κανενα σεταπιον
εκτος του @costas EAR που εχει οχι φωτος της Μαιριλην αλλα κουκλα κανονικη με υφη
ανθρωπινου δερματος διατρεχει ζεστο νερο στο εσωτερικο της και σε καποια επιμαχα σημεια καυτο
μιλαει και του λεει τι μου κανεις ζγουρομαλη μου, χαιρε μεγιστο αυτι:hi::drinks:
με ολα τα απαρτια 10 υποβαθυφωνα και 15 δορυφορους με ιμερσιβια και ατμομηχανες πως να μην εχει κουκλα; ενω εγω ο καψερος δικαναλος αρκουμε στην ολοσωμη φωτος;)
 




Τελευταια Μηνυματα

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.311
Μηνύματα
2.858.160
Members
37.893
Νεότερο μέλος
k.dimitriadis
Top