Decembered
Μαϊμού
- Μηνύματα
- 16.566
- Reaction score
- 37.866
για την ισοπεδοση, ακου πανκ, και μετα θα αγαπησεις ολα τα υπολοιπα ειδη πολυ περισσοτερο.
Προσωπικά, πιστεύω ότι η χρονική προσέγγιση αρχίζοντας από την πρώιμη περίοδο του Μπαρόκ (το αργότερο, εάν κανείς δεν αντέχει να ξεκινήσει από την Αναγέννηση) είναι πιο εποικοδομητική από πολλές πλευρές.
- Η ενασχόληση αυτή είναι μία αρκετά ακριβή υπόθεση. Ούτως α) θα χρειασθεί να οικοδομήσεις, εάν δεν το έχεις ήδη κάνει, ένα κατά το δυνατόν πολύ "πιστό" σύστημα αναπαραγωγής ήχου. Όσο πιο πιστός ο ήχος, τόσο πιο σωστά θα αντιλαμβάνεσαι το έργο που ακούς. Υπόψη ότι, στην Κλασική Μουσική, ο τόνος κάνει τη Μουσική, καθόσον ο ήχος των οργάνων είναι φυσικός. Οιαδήποτε παραμόρφωση ή "μείωση" στο ηχητικό άκουσμα μπορεί να αποβεί μοιραίο στην εκτίμηση αλλά και απόλαυση του σχετικού έργου.
1: ουδετεροτητα ουδετεροτητα ουδετεροτηταΝομίζω ότι με το προηγούμενο post ανοίχτηκε ένα μεγάλο ζήτημα. Συζητάμε αρκετά για το τι σύστημα χρειαζόμαστε για ταινίες, μουσική κτλ αλλά δεν έχω διαβάσει κάποιο thread τι στοιχεία πρέπει να περιέχει ένα σύστημα που αναπαράγει καθαρά κλασσική μουσική. Αν υπάρχει τέτοιο νήμα ζητώ συγνώμη και ζητώ κάποια υπόδειξη αν όχι ζητώ την βοήθεια των ειδικών στο θέμα.
Ευγε!!! Αρχίζω δοκιμές.1: ουδετεροτητα ουδετεροτητα ουδετεροτητα
2: πρωτα ακουμε ενα κουαρτετο ενχορδων βιολι βιολα τσελλο κοντρα μπασσο
αφου γνωριζουμε τον ηχο τους απο ζωντανες ακροασεις αυτο ειναι προυποθεση
3:Δεν ακουμε αυτα που ακουει η αγαπητη μαιμουμου επισης προυποθεση
4:Μετα ακουμε πνευστα οργανα χαλκινα κουαρτετα σεξτετα-κορνετα-τρομπονι-μπασσο τουμπα κλπ
5: Μετα ξυλινα πνευστα -κλαρινο-ομποε-φαγκοτο-κορν ανγκλε, δεν ειναι κορνο ειναι χαμηλωτερο
ομποε-φλαουτο κλπ
6:Μετα εκλησιαστικο Οργανο εχει την μεγαλυτερη εκταση απο ολα τα οργανα οταν ακουμε τα χαμηλα του οργανου ακουμε πως τα αποδιδουν οι η πηγη ο ενισχυτης και τον πιο προβληματικο κρικο της αλυσου τα ηχεια
7: Τελος ακουμε μια συμφωνικη ορχηστρα με χορωδια με τσιτα τα γκαζια
8:Αν τα παραπανω που εγραψα τα αποδιδει ΄΄αριστα΄΄ ενα σεταπιον ολα πανε καλα
9: Και Μομπυ και ο Χεντριξ και η Μουσικη που ακουειη Μαιμουμου θα ακουγονται καλυτερα απο καλα
Άμα το χεις πάρει σοβαρά το θέμα ... τότε ναι1: ουδετεροτητα ουδετεροτητα ουδετεροτητα
2: πρωτα ακουμε ενα κουαρτετο ενχορδων βιολι βιολα τσελλο κοντρα μπασσο
αφου γνωριζουμε τον ηχο τους απο ζωντανες ακροασεις αυτο ειναι προυποθεση
3:Δεν ακουμε αυτα που ακουει η αγαπητη μαιμουμου επισης προυποθεση
4:Μετα ακουμε πνευστα οργανα χαλκινα κουαρτετα σεξτετα-κορνετα-τρομπονι-μπασσο τουμπα κλπ
5: Μετα ξυλινα πνευστα -κλαρινο-ομποε-φαγκοτο-κορν ανγκλε, δεν ειναι κορνο ειναι χαμηλωτερο
ομποε-φλαουτο κλπ
6:Μετα εκλησιαστικο Οργανο εχει την μεγαλυτερη εκταση απο ολα τα οργανα οταν ακουμε τα χαμηλα του οργανου ακουμε πως τα αποδιδουν οι η πηγη ο ενισχυτης και τον πιο προβληματικο κρικο της αλυσου τα ηχεια
7: Τελος ακουμε μια συμφωνικη ορχηστρα με χορωδια με τσιτα τα γκαζια
8:Αν τα παραπανω που εγραψα τα αποδιδει ΄΄αριστα΄΄ ενα σεταπιον ολα πανε καλα
9: Και Μομπυ και ο Χεντριξ και η Μουσικη που ακουειη Μαιμουμου θα ακουγονται καλυτερα απο καλα
Χωρις μπαινω σε χωραφια αρμοδιοτητας μεγαλου αυτιου ξερετε τα γνωστα
Κοίτα θεωρώ ότι έχω φτιάξει ένα καλό σύμφωνα με τα οικονομικά μου σύστημα αποτελούμενο από αναλογικά και ψηφιακά μέσα (μου λείπει το cd player γιατί τώρα έχω μόνο το PS3) οπότε με ένα καλό ζύγισμα του θα αρχίσω να το ψάχνω. Με ενδιαφέρουν δίσκοι και ψηφιακό υλικό (streaming & CD/SACD). Και πολύ θα ήθελα να δοκιμάσω και πολυκάναλη παραγωγή κλασσικής μουσικής.Άμα το χεις πάρει σοβαρά το θέμα ... τότε ναι
Και αν το έχεις πάρει πολύ σοβαρά, τότε αυτά που προτείνει ο @Prince ...
Αν δε θες να εντρυφήσεις και πολύ, απλά σου αρέσει που και που να ακούς καμιά ωραία κλασσική μουσικούλα, τότε ακούς για παράδειγμα ένα κομμάτι που σ' αρέσει,
ρωτάς ...σε ποιο μαγαζί παίζει ο Rachmaninoff... βρίσκεις και άλλα του ίδιου συνθέτη και πιθανότατα δε μαθαίνεις και ποτέ ούτε καν πότε έδρασε (αν και αυτό είναι χρήσιμο για τις αναζητήσεις...)
Στην πορεία, μπορεί και να το ...χοντρύνεις το θέμα, αλλά prince
ωχ ωχ ωχ και εγω νομιζα οτι εισαι θκοσμαςΚαι πολύ θα ήθελα να δοκιμάσω και πολυκάναλη παραγωγή κλασσικής μουσικής.
Εγώ είμαι πάνω από όλα δικός σας. Ειδικότερα στο γραφείο (pure stereo). Αλλά στο σαλόνι πέφτει παντόφλα για δεύτερο σύστημα οπότε έχω όλες τις τάσεις.ωχ ωχ ωχ και εγω νομιζα οτι εισαι θκοσμας
Ουδόλως θα διαφωνήσω εάν πρόκειται μόνον για το..."ν΄αγαπήσει" κανείς την Μουσική αυτή. Ο συνδυασμός, πάντως, που..."σκοτώνει" είναι εάν αυτό που μπορείς να αγαπήσεις θες ή χρειασθεί και να το..."μελετήσεις". Σε αυτήν την περίπτωση, τα πράγματα λίγο μπερδεύονται και, τελικά, θα πρέπει να γίνει κάποια επιλογή..."μεθόδου". Π.χ. Μπορεί μάλλον εύκολα ένας φιλόμουσος νέος ακροατής να "αγαπήσει" άμεσα την ευχάριστη, ευρηματική και μάλλον "εύπεπτη" πρώτη κίνηση του Κουαρτέτου Op. 74 ("The Harp") του Beethoven, αλλά να τον "ξενίσει" η δεύτερη δύσβατη και σχεδόν ερεβώδης κίνηση του ίδιου έργου. Προκειμένου να αγαπήσει -στην ουσία του- το όλο έργο, θα πρέπει να μελετήσει -έστω και ακροθιγώς- τον συνθέτη, τι έστι Κουαρτέτο Εγχόρδων, να ακούσει τα Κουαρτέτα που προηγήθηκαν και μερικά άλλα σχετικά...Δεν υπάρχει μέθοδος για ν'αγαπησεις πράγματα.
Υπάρχει μέθοδος για να σπουδασεις, να μελετήσεις πραγματα.
Με αυτό ως δεδομένο ξεκινα απ'αυτα που αγαπάς η έστω σου αρέσουν πάρα πολύ και χτισε πάνω εκεί σιγα, σιγά...
Π.χ. συνθετες, εποχή, είδος, φόρμα, οργανο κλπ....
Τα υπόλοιπα θα ακολουθήσουν την ενασχόληση....
Not bad, Christos. Η δική μου προσέγγιση ως προς την αξιοπιστία ενός συστήματος για Κλασική Μουσική έχει την εξής σειρά ως προς τις...δυνατότητες ενός συστήματος:1: ουδετεροτητα ουδετεροτητα ουδετεροτητα
2: πρωτα ακουμε ενα κουαρτετο ενχορδων βιολι βιολα τσελλο κοντρα μπασσο
αφου γνωριζουμε τον ηχο τους απο ζωντανες ακροασεις αυτο ειναι προυποθεση
3:Δεν ακουμε αυτα που ακουει η αγαπητη μαιμουμου επισης προυποθεση
4:Μετα ακουμε πνευστα οργανα χαλκινα κουαρτετα σεξτετα-κορνετα-τρομπονι-μπασσο τουμπα κλπ
5: Μετα ξυλινα πνευστα -κλαρινο-ομποε-φαγκοτο-κορν ανγκλε, δεν ειναι κορνο ειναι χαμηλωτερο
ομποε-φλαουτο κλπ
6:Μετα εκλησιαστικο Οργανο εχει την μεγαλυτερη εκταση απο ολα τα οργανα οταν ακουμε τα χαμηλα του οργανου ακουμε πως τα αποδιδουν οι η πηγη ο ενισχυτης και τον πιο προβληματικο κρικο της αλυσου τα ηχεια
7: Τελος ακουμε μια συμφωνικη ορχηστρα με χορωδια με τσιτα τα γκαζια
8:Αν τα παραπανω που εγραψα τα αποδιδει ΄΄αριστα΄΄ ενα σεταπιον ολα πανε καλα
9: Και Μομπυ και ο Χεντριξ και η Μουσικη που ακουειη Μαιμουμου θα ακουγονται καλυτερα απο καλα
Χωρις μπαινω σε χωραφια αρμοδιοτητας μεγαλου αυτιου ξερετε τα γνωστα
μρε Γιαννη ελα που την μουσικη την ακουμε απο τα σεταπιακαλα τα λετε δε λεω, αλλα καλυτερα μεινετε στα της μουσικης οσον αφορα για τα συστηματα, ειναι αλλο "σπορ" αυτο , να μη τα συγχεουμε καλυτερα και διαβαζει κι κοσμος διαφορα