Most visitors online was 2716 , on 5 Dec 2023
μπραβοοοο Ιωαννη με εξεπληξεςαχ τι τραβαμε αχ... θ αρχισω να γραφω ως εμπειροτατος την 3 συγχορδια σε Ντο Υφεση και μετα για την 8η γραμμη στο πενταγραμμο της μουσικης και το κλειδι του Φα
"Στο σπίτι μας ακούγεται καλύτερα". Και είχε δίκιο.
Και για όσους δεν γνωρίζουν, το σύστημα του @Abessalom δεν είχε σαμπς"δεν παω μεγαρο θα μεινω με τον παιδαρο" revisited
Αγαπητέ @Prince διακρίνω μια ανακολουθία.Ευχαριστώ για το (προφανώς) πολύτιμο tip. Θα ενημερώσω μερικούς από τους προσβάσιμους φίλους ειδικούς να ενημερωθούν, καθόσον (προδήλως) παραμένουν "αδιάβαστοι".
Εγώ είμαι αρκετά μεγάλος για περισσότερες αλλάγες και πολύ ικανοποιημένος για τη μουσική εικόνα που έχω. Αντιλαμβάνομαι ότι υπάρχει κάτι καλλίτερο και χαίρομαι που μπορεί να το έχετε...βρει. Απλώς, είμαι πολύ ικανοποιημένος από αυτό που έχω...(και όταν είσαι στη Δύση της ηλικίας σου δεν έχει και πολύ νόημα να επιζητείς μία νέα περίλαμπρη Ανατολή...).
Prince αν δεν ειστε σινεματζης μια χαρα σεταπιον εχετε, μονο με το χωρο ασχοληθειτεΕυχαριστώ για την αναλυτική ενημέρωση. Δεν μου είναι άγνωστα όλα αυτά. Όταν έκτιζα το σύστημά μου, είχα ενημερώθει για τις εναλλακτικές. Προτίμησα να οικοδομήσω ένα σύστημα όπου όλα τα μέρη να μπορούν να αποδώσουν το όπτιμουμ. Ο τελικός ενισχυτής μου αποδίδει πάρα πολύ καλά "ό,τι είναι κάτω από 120Hz" καθώς και τα ηχεία μου αντίστοιχα. Φυσικά, πάντα υπάρχει το καλλίτερο...
Δεν υπαρχει υποφερτο πολυκαναλο συστημα, πλην του μεγαλου αυτιου που εχει και καλο χωροο, οικονομικά υποφερτό, πολυκάναλο σύστημα.
το cd το εχω μρε μαιμουμου, τα εργαλεια ειναι ορθοπεδικα ;;ειναι εε!! θα με πονεσει;;
Θα σου απαντούσα με το σχετικό σχεδιάγραμμα, αλλά με πρόλαβαν.Πόσες χαμήλες έχει ή χρειάζεται ένα Πιάνο, ένα Τσέλο, μία Κιθάρα ή έστω ένα Κοντραμπάσο? Πόσες χαμηλές χρειάζεται ένα Κουαρτέτο Έγχόρδων για να ακουστεί ρεαλιστικά (στις συναυλίες εάν κάθεσαι λίγο πίσω, μόλις που διακρίνεις τις χαμηλές του τσέλου ή έχεις μία "δυνατή" σε ήχο εικόνα)?
Πλανάσαι πλάνη οικτρά.Δεν υπαρχει υποφερτο πολυκαναλο συστημα, πλην του μεγαλου αυτιου που εχει και καλο χωρο
Το πρώτο πράγμα που ασχολήθηκα (με τους "αδιάβαστους" ειδικούς) ήταν ο χώρος που θα στηθεί το σύστημα. Ως λένε και οι φίλοι μας οι Αμερικάνοι...I've got the best out of it.Prince αν δεν ειστε σινεματζης μια χαρα σεταπιον εχετε, μονο με το χωρο ασχοληθειτε
ειναι το 50% που ακουμε
τα αλλα αφηστετα στους σινεματζηδες να γλεπουν υψηλη τεχνη απ τον πατο του χολυγουντ
τα γνωστα δεν χρειαζεται παραπανω αναλυση
Ο εστι μεθερμηνευομενονΠλανάσαι πλάνη οικτρά.
Δεν αρνούμαι να διαβάσω το εν λόγω κεφάλαιο, αγαπητέ Dimi. Απλώς, δεν μου χρειάζεται. Εφόσον είμαι μουσικά ικανοποιημένος με αυτό που έχω, it's OK with me.Αγαπητέ @Prince διακρίνω μια ανακολουθία.
Απο την μια προτείνεις σε μέλη που ρωτούν για το πως να προσεγγίσουν την κλασική, να κάνουν Phd στις προαναγεννησιακές μουσικές φόρμες και κατόπιν να μελετούν τι έφαγε ο σκύλος του συνθέτη την ημέρα που ξεκίνησε να γράφει το κάθε έργο, διότι μόνο έτσι μπορεί κάποιος να απολαύσει την ουσία της κλασικής μουσικής.
Αλλιως είναι πολυ επιφανειακή η ακρόαση.
Απο την άλλη αρνείσαι να διαβάσεις ένα μόνο κεφάλαιο περί σωστής αναπαραγωγής (Hi Fidelity) του μπάσου, το οποίο είναι σημαντικότατος παράγων στην απόλαυση ειδικά της κλασικής μουσικής, επικαλούμενος την ηλικία σου.
Δεν μας τα λες καλά. Ή είσαι υπέρ του διαβάσματος ή όχι.
Και αναρωτιέμαι: (προς όλους)
Πως κρίνετε μια ερμηνεία οταν ακούτε την μια νότα 7db πιο δυνατά από όσο την επαιξε πχ ο πιανίστας (η τα κοντραμπάσα, ή το εκκλησιαστικό όργανο, δεν εχει σημασία), και την μεθεπόμενη 7db πιο σιγά; 14db τραμπάλα;
Δεν επηρεάζει αυτό την ερμηνεία;
Ή το κάνουμε αβαβά;
Οταν πήγαμε ομαδικώς ακούσαμε Beethoven. Νομίζω ο Εαρ δεν είχε έρθει.k. Δημητρη εισασταν μεσα σ αυτη την συναυλια; πολυ καλα την ακουω ηχοληπτικος
εχει γουστο να μου πεις οτι ηταν και το μεγαλο αυτι
Αμφισβητουμε ΑΜΦΙΣΒΗΤΟΥΜΕ μεχρι να ακουσουμε το σεταπιον του μεγαλου ΑυτιουΤούτων λεχθέντων, ουδόλως αμφισβητώ την υπεραξία ενός συστήματος πολυκάναλου with all the..."trimmings".
Η μουσικότητα σχετίζεται άμεσα με τα dB. Αν κάνουμε το f να ακούγεται σαν p, έχουμε αλλάξει όλη την ερμηνεία.Το κριτήριο της ικανοποίησης στη Μουσική αυτή δεν είναι το πως ακούγεται το κάθε όργανο σε σχέση με τα db, αλλά η μουσικότητα της ερμηνείας. .
Χωρίς σαμπ και ισοστάθμιση, αμφιβάλλω.Σε κάθε περίπτωση, το σύστημα μου δεν παρουσιάζει τέτοιου είδους διακριτές αποκλίσεις