- Μηνύματα
- 5.983
- Reaction score
- 15.463
θα του χε ριξει τιποτα καντηλια του αθρωπου ...
πριχου παρει το ηλεχτρικο ητο καπως αγριος ...
Απόσταση ακρόασης:Ο προϋπολογισμός κυμαίνεται, περίπου, στα 800 ευρώ.
Λέει ότι διαθέτει μόνο 800 ευρώ. Δεν φτάνουν για δυό Tannoy Gold 8 + dac κ.λ.πΚαλημέρα και από μένα. Επειδή ακούω και εγώ κλασσική μουσική θα σου πρότεινα το παρακάτω σύστημα που ήδη έχω και είναι αψογο από όλες τις πλευρές.
Tannoy Gold 8, 2 τεμάχια
Ifi zen dac v2
4.4 ifi xlr cable για την διασύνδεση των ηχειων με το dac/pro
Ifi powerX τροφοδοτικό
Αψογο σύστημα ποιοτικό αθόρυβο και συναγωνιζεται συστηματα πολλων χιλιαδων ευρω. Τελική τιμή κάτω από χίλια.
Καμία. Τίποτα. Σκουπίδια άποψη.@wnet, δεν έχετε άδικο ως προς το yt. Θεωρώ, όμως, πως μια άποψη, έστω και μικρή, μπορεί να σχηματίσει κάποιος αν ακούσει με καλά ακουστικά. Το sub είναι στα σχέδια.
Παρομοίως...Ευχαριστώ για την τιμή, έχω πάντως υποχρέωση να διευκρινίσω ότι εγώ είμαι απλός μαθητής των λοιπών συνδετημόνων και ορισμένων άλλων ακόμα. Είμαι στο νηπιαγωγείο ακόμα.
Το απόλυτο τίποτα. Άχρηστο, και ως concept και ως αποτέλεσμα. Μηδέν.@wnet, δεν έχετε άδικο ως προς το yt. Θεωρώ, όμως, πως μια άποψη, έστω και μικρή, μπορεί να σχηματίσει κάποιος αν ακούσει με καλά ακουστικά. Το sub είναι στα σχέδια.
https://www.thomann.de/gr/tannoy_gold_8_stand_bundle.htmΛέει ότι διαθέτει μόνο 800 ευρώ. Δεν φτάνουν για δυό Tannoy Gold 8 + dac κ.λ.π
Τα είδα κι εγώ χθες. Μετά τις διακοπές λέω να κανονίσω με τον @hawkwind78 μια ακρόαση. Έχω μεγάλη περιέργεια να ακούσω τί κάνουν αυτά τα ηχεία.
Τι να κάνουν; καλά είναι, σε ευχαριστούν για το ενδιαφέρον σου.Τα είδα κι εγώ χθες. Μετά τις διακοπές λέω να κανονίσω με τον @hawkwind78 μια ακρόαση. Έχω μεγάλη περιέργεια να ακούσω τί κάνουν αυτά τα ηχεία.
Κάπου τον Μάιο είχα προσεγγίσει τον @hawkwind78 για να τα ακούσω, κυρίως επειδή είχα απηυδήσει με τα δικά μου ηχεία, αλλά τελικά αυτό που μου χαλάει τη σούπα είναι η συμπεριφορά του χώρου. Πολύ δύστροπος. Μετά γεννήθηκε και η δεύτερη κοράκλα, οπότε τα άφησα όλα προσωρινά. Είμαι ανοιχτός πάντως στα Tannoy και τολμώ να πω ότι πουλώντας τον ένα Bryston, μπορώ να χτυπήσω και τουλάχιστον ένα sub για να τα συντροφεύσει, άρα ξέρω ότι η κατάσταση θα πάει σε άλλο επίπεδο. Θα ακροαστώ και θα σας πω. Αν δείτε να πουλάω τελικούς, θα καταλάβετε τί παίχτηκε.Τι να κάνουν; καλά είναι, σε ευχαριστούν για το ενδιαφέρον σου.
Άμα κάνεις καμιά μλκια και τα βάλεις σπίτι σου, στη θέση των ηχείων που έχεις, θα πρέπει να αδειάσεις τα αυτοκίνητα στο δρόμο κάτω από το μπαλκόνι σου, γιατί βλέπω τα παλιά σου ηχεία να κάνουν το πρώτο τους πέταγμα (ελεύθερα από καλώδια που τα δένουν στο έδαφος), στον αέρα σα πουλιά.
ό,τι μπορεί να κάνει ένα ενεργό (ή παθητικό) ηχείο αυτής της τιμής. Θεωρώ ότι ενεργό δεν σημαίνει απαραιτήτως και καλό ηχείο (ναι μεν μπορεί να έχει το πλεονέκτημα των ενσωματωμένων ενισχυτών, αλλά ως εκεί). Δεν αναφέρομαι συγκεκριμένα στα Tannoy. Αναφέρομαι συνολικά στα ηχεία. Η ποιότητα τους εξαρτάται από την ποιότητα των μεγαφώνων τους και την σχεδίαση. Υπάρχουν ενεργά με 8ιντσο που κάνουν 2000 το ένα, και ενεργά με 8ινσο που κάνουν 250 ευρώ το ένα. Δεν πιστεύω να συγκρίνονται σε αυτό που αποδίδουν!Τα είδα κι εγώ χθες. Μετά τις διακοπές λέω να κανονίσω με τον @hawkwind78 μια ακρόαση. Έχω μεγάλη περιέργεια να ακούσω τί κάνουν αυτά τα ηχεία.
Και ποιος διαφωνεί με αυτά που λες; Ακόμη και τα σωστά ηχεία (με τις αρετές που περιέγραψες) έχουν κατηγορίες ποιότητας...π.χ D+D 14000 ευρώ...... JBL308...400 ευρώ... λες να ακούγονται τα ίδια στο σαλόνι μας; Άσε που υπάρχουν και ενεργά που παίζουν στον γάμο του καραγκιόζη (όπως φυσικά και παθητικά).Αυτό που δε θέτε να καταλάβετε ούτε με ξύλο, αυτό που δε μπαίνει στο κεφάλι σας ούτε με ένεση, είναι η αναγκαιότητα ισορροπημένης οφ αξις απόκρισης.
Σε ένα χόμπι όπου έχει αποδειχθεί πως η ισορροπία στην απόκριση είναι η σημαντικότερη παράμετρος. Πως λέμε στα γεμιστά το ρύζι; έχετε δει γεμιστά χωρίς ρύζι; αδειανά είναι χωρίς ρύζι, όχι γεμιστά. Ρωτήστε τη θειά μου τη μαριγουλα άμα δε με πιστεύετε.
Ισορροπία στην απόκριση χωρίς ισορροπία στην οφ αξις απόκριση, απλώς δεν μπορεί να υπάρξει, διότι στην θέση ακρόασης ποτέ δεν ακούς μόνο άμεση, την ον αξις, αλλά ακούς μίγμα άμεσης και έμμεσης, η έμμεση είναι η συνολική συνεισφορά των ανακλασεων του χώρου, το σύνολο της ενέργειας του δωματίου, και η έμμεση ως ποσότητα ενέργειας είναι πάντα υψηλότερη της άμεσης, δηλαδή το μίγμα άμεσης - έμμεσης που ακούς είναι πάντα υπέρ της έμμεσης, σε κάθε χώρο, ανεξαιρέτως (με μόνη πιθανή εξαίρεση την πολύ νιαρφιλντ ακρόαση <75cm χωρίς σαμπ).
Δηλαδή θες ισορροπημένη οφ αξις, δεν γίνεται αλλιώς.
Δηλαδή, θες υποχρεωτικά σωστό ηχείο στο φακιν (γμημενο για τους μη αγγλομαθείς) το σπινοραμα.
Θα το πω για ακόμα μια φορά, μπας και μπει στην κούτρα σας (δεν τρέφω τέτοιες ελπίδες όμως).
Τα παλιά ηχεία, ας πούμε τα χρέπια τα Μπιενταμπλεγιου με τους καναρινί κώνους, για να μη θίξω τίποτα σύγχρονα ηχεία και μου θυμωσετε, ασχέτως αν βάζετε μία συγκεκριμένη μουσική να παίξουν, αυτά παίζουν άλλη μουσική ον αξις (στην ευθεία στο τβίτερ) , άλλη άμα κατεβάσεις λίγο πιο χαμηλά το κεφάλι σου από τη θέση ακρόασης, άλλη άμα το σηκώσεις λίγο πιο ψηλά, άλλη μουσική στέλνουν στο ταβάνι, κι άλλη σε κάθε πλαϊνό τοίχο.
Αυτά τα ηχεία που παίζουν άλλη μουσική προς κάθε κατεύθυνση, δηλαδή ροκ προς τα μπροστά και τρανς προς το ταβάνι, ρεγκε στον δεξί τοίχο και κλασσική στον αριστερό, με ολίγον από ηλεκτρονική μπιταδικη προς το πάτωμα, δεν στρώνουν με ισοστάθμιση.
Δεν "ακούν" στην ισοστάθμιση.
Δεν ισοσταθμιζονται.
Θέλουν πέταμα.
Κάψιμο.
Χρέπια.
Ντουλάπχια.
Καυσόξυλα.
Διότι εσύ πχ ενοχλείσαι από την τρανς προς το ταβάνι, κι άμα πας να διορθώσεις αυτήν, χαλάνε οι άλλες μουσικές.
Τόσο απλά.
Τα μόνα ηχεία που μπορούν να "ακούσουν" στην ισοστάθμιση, είναι αυτά που παίζουν την ίδια μουσική προς όλες τις κατευθύνσεις. Ένα πράμα σε ενοχλεί, αυτό ισοσταθμιζεις, στρώνει, τέλος, αντε γειά.
Σπι
Νο
Ρα
Μα.
Πόσο δύσκολο είναι να γίνει αντιληπτό κάτι τόσο απλό, δεν μπορώ να το χωνέψω. Γιατί... Απορώ, ειλικρινά.
Κι έχω και τον κάθε "έμπειρο ακροατή" να με ζαλίζει τον έρωτα για την αληθοφάνεια των οργάνων σύμφωνα με κάτι που άκουσε κάποτε κάπου, και για το χαβά της πθολής του είτε με τα γεμιστά της θειάς του της μαριγούλας, είτε με τα σοβαρά ενισχυτικά που έχει (μηδενικής ανάδρασης λέμε, σα να λέμε μηδενικής αξίας), είτε με την νέα του βελόνα στο σούπερ ντουπερ αγνό αναλογικό πικάπ (σιναντ 30), με τα χρεποηχεία του στον καμπινέ που ακούει με αρτισίξτι για φόνο (όχι το στειτζ, τη δολοφονία).
Σπι.
Ναι, αυτό που τελειώνει σε "νοραμα".
Αϊ σιχτιρι δηλαδή.
Μπείτε σε αμίρ και σε εριν κι όπου αλλού βρίσκετε σπινοραματα, δγιαλιέχτε εντός μπάτζετ ένα ενεργό που να μη τα κάνει μαντάρα στο οφ αξις, δείτε να'χει ένα 8-αρι μιντ-γουφερ γιατί τα μικρότερα είναι μόνο για μουσική σε ασανσερ, και μετά την ορθή ενσωμάτωση των σαμπ, ρίξτε μια ισοστάθμιση στο ταργκετ κερβ της καρδιάς σας και τέλος καλό όλα καλά, έχει κι άλλα χόμπι να ασχοληθείτε τώρα, το ψάρεμα είναι μια καλή διέξοδος, πάτε πάρτε ένα καλάμι..
Φυσικά και δεν ακούγονται τα ίδια.λες να ακούγονται τα ίδια στο σαλόνι μας;
Άρα συμφωνούμε απόλυτα.Φυσικά και δεν ακούγονται τα ίδια.
Όσο πιο καλό σπινόραμα και όσο λιγότερη παραμόρφωση, τόσο καλύτερα θα ακούγεται.
Διαφωνεί κανείς; Απλά είναι τα πράγματα.Άρα συμφωνούμε απόλυτα.
Καλά, πάρε το sub πρώτα που έτσι κι αλλιώς είναι απαραίτητο και δες πώς ταιριάζει με τα ηχεία και το χώρο σου.Κάπου τον Μάιο είχα προσεγγίσει τον @hawkwind78 για να τα ακούσω, κυρίως επειδή είχα απηυδήσει με τα δικά μου ηχεία, αλλά τελικά αυτό που μου χαλάει τη σούπα είναι η συμπεριφορά του χώρου. Πολύ δύστροπος. Μετά γεννήθηκε και η δεύτερη κοράκλα, οπότε τα άφησα όλα προσωρινά. Είμαι ανοιχτός πάντως στα Tannoy και τολμώ να πω ότι πουλώντας τον ένα Bryston, μπορώ να χτυπήσω και τουλάχιστον ένα sub για να τα συντροφεύσει, άρα ξέρω ότι η κατάσταση θα πάει σε άλλο επίπεδο. Θα ακροαστώ και θα σας πω. Αν δείτε να πουλάω τελικούς, θα καταλάβετε τί παίχτηκε.