Πώς να κάνω το πικάπ να ακούγεται καλύτερα από τα ψηφιακά;

Μηνύματα
7.234
Reaction score
11.774
Και ενώ συμβαίνουν όλα αυτά που περιγράφει ο Κώστας ( και ακόμα περισσότερα ), κάποιοι εξακολουθούν να πιστεύουν ότι είναι αφύσικη η εφαρμογή ισοστάθμισης σε ψηφιακό στάδιο, τη στιγμή που η RIAA τα κάνει όλα αχταρμά και ενώ το σήμα έχει πετσοκοφτεί για να χωρέσει σε ένα βινύλιο. Ακόμα και τα πρίμα, πετσόκομα τρώνε, γιατί θα ανάψει η βελόνα μάνα μου!!
 



Μηνύματα
7.234
Reaction score
11.774
Χωρίς να είμαι βινυλιολάγνος , ενώ το ψιλογουστάρω , οι δύο από πάνω είστε καραάσχετοι με το βινύλιο , ως εκ τούτου μην γράφετε π@π@ριές.
Τί σου φαίνεται παπαριά;
 

Μηνύματα
347
Reaction score
273
Ερώτηση: γιατί μετά την καθιέρωση του cd σαν βασικό μέσο αναπαραγωγής έβγαλαν το sacd; ήταν τέλειο αφού..
 


ika

News
Μηνύματα
13.747
Reaction score
12.818
Ερώτηση: γιατί μετά την καθιέρωση του cd σαν βασικό μέσο αναπαραγωγής έβγαλαν το sacd; ήταν τέλειο αφού..
Πιστεύω κυρίως για το copy-protection, που δεν είχαν προβλέψει με το CD.
Πάντως σε υβριδικό δισκάκι, το SACD ακούγεται καλύτερα από το CD.
Τώρα αν είναι κόλπο στο γράψιμο του δίσκου....
 
Last edited:


Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.049
Reaction score
20.456
Ερώτηση: γιατί μετά την καθιέρωση του cd σαν βασικό μέσο αναπαραγωγής έβγαλαν το sacd; ήταν τέλειο αφού..
Διότι το sacd χωρεί περισσότερα κανάλια, έχει ισχυρότερο μηχανισμό διόρθωσης λαθών και -υπο συνθήκη- δεν χρειάζεται DAC, (μεταξύ άλλων).
 

daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
37.635
Reaction score
77.055
τόσα χρόνια ρε συ νίμα εισαι εδω....τι ρωτάς?
μόνο για τις τοστιέρες και τα χουφτώματα του Βλάσση γράφτηκες?
 

Μηνύματα
393
Reaction score
1.204
19 λεπτά γκρίνιας ( σαν εξαπατημένη χαζογκόμενα ένα πράγμα ) επειδή η mobile fidelity δεν του λέει ευθέως αν ο τύπος ακούει ψηφιακό ή αναλογικό μάστερ. Και τρέμει ο καημένος στην ιδέα να συγκρίνει μια μπομπίνα με ένα ψηφιακό μάστερ, ενώ αν η εταιρεία του έλεγε ότι είναι όλα αναλογικά, θα ήταν ικανοποιημένος, δεν θα χρειαζόταν να ανησυχεί για παραμύθιασμα και placebo effect.
Και όλα αυτά για ένα μέσο που στη καλύτερη περίπτωση, αφού οι "μήτρες" είναι ψηφιακές, οφείλει να παίξει ψηφιακά, διαφορετικά κάνει το αυτονόητο, παραμορφώνει.



Ναι, αλλά το κοντινότερο στα ψηφιακά μάστερ, είναι το άυλο άλμπουμ, το ψηφιακό. Όχι αυτό που έχει τυπωθεί σε βινύλιο. Ψηφία στην αρχή, ψηφία και στο τέλος. Αντίθετα με το βινύλιο που πρέπει να γίνει μετατροπή σε αναλογικό, ειδικό μάστερινγκ γιατί ως γνωστόν το βινύλιο δεν έχει τις ικανότητες του ψηφιακού μέσου ( δεν μπορεί για παράδειγμα να παίξει χαμηλές συχνότητες και θέλει ειδική μεταχείριση ), άρα χάνει πάρα πολλά ο ακροατής του βινυλίου, ενώ και το ίδιο το μέσο αναπαραγωγής, προσθέτει τις δικές του σάλτσες, συν το γεγονός ότι τα αυλάκια του βινυλίου φθείρονται και λερώνονται, σε αντίθεση με το ψηφιακό αρχείο που δεν λερώνεται και δεν φθείρεται ακόμα και αν το παίζεις το ίδιο κομμάτι στο repeat για δεκαετίες, συνεχόμενα.

Αυτό που καταλαβαίνω, είναι ότι οι φίλοι του βινυλίου τρέμουν τα ψηφιακά μάστερ, γιατί θεωρητικά είναι άμεση η σύγκριση με τα ψηφιακά αρχεία ( πέραν της ιδιαίτερης μεταχείρισης κατά το mastering του βινυλίου ), άρα το βινύλιο θα όφειλε να παίζει σαν ψηφιακό, ενώ αυτοί πίνουν νερό στο όνομα του "αναλογικού" ήχου, κάτι που όπως είπα παραπάνω, προφανώς οφείλεται στα σφάλματα ανάγνωσης (και παραγωγής ακόμα) του βινυλίου.
Δεν υπάρχει πόλεμος μεταξύ αναλογικού και ψηφιακού τρόπου αποθήκευσης κι αναπαραγωγής της μουσικής. Υπάρχει μόνο η εξέλιξη. Αυτή οδηγεί στον αφανισμό του παλιού και στην ανάδειξη του νέου. Μέσα στον απαιτούμενο χρόνο για την ολοκλήρωση της διαδικασίας, υπάρχει η περίοδος της συνύπαρξης. Αυτή και διανύουμε σήμερα. Και οι μηχανικοί, στο μεταξύ, δουλεύουν αθόρυβα. Η πόλωση (φανατική υποστήριξη του ενός ή του άλλου), σαν πρακτική, αφορά μόνο τους έχοντες εμπορικά συμφέροντα. Ο "φανατισμός" και οι "συγκρούσεις" των υπολοίπων είναι εκ του μη όντος και για το τίποτα. Οι μουσικόφιλοι, με γνώση περί του αντικειμένου, γνωρίζουν τα προβλήματα του "παλαιού" (περιορισμένο συχνοτικό και δυναμικό εύρος, προεμφάσεις και αποεμφάσεις, μεγάλος αποθηκευτικός χώρος, ευπάθεια υλικού, μηχανικοί και ηλεκτρικοί θόρυβοι, κλπ) αλλά και τα προβλήματα του "νέου" (ασυμβατότητα προς τα εμπρός, έλλειψη ενός αξιόπιστου "πρωτοτύπου", οι αλλοιώσεις "χρονισμού" κι"αρχειοθέτησης", "ψηφιακός" θόρυβος, κλπ) κι απολαμβάνουν τη μουσική που αγαπούν με όποιο μέσο διαθέτουν, περιμένοντας την ολοκλήρωση της διαδικασίας που προείπα. Και θα 'ναι μακρά η αναμονή!
 

Μηνύματα
347
Reaction score
273
Διότι το sacd χωρεί περισσότερα κανάλια, έχει ισχυρότερο μηχανισμό διόρθωσης λαθών και -υπο συνθήκη- δεν χρειάζεται DAC, (μεταξύ άλλων).
Αυτά όσο αφορά το τεχνικό κομμάτι. Σχετικά με το ακουστικό; στο δια ταύτα δηλαδή..
 

billpeppas

A/V "Επαγγελματίας"
Μηνύματα
2.449
Reaction score
5.549
Λέγεται πρόοδος.
Υποστήριξη για μεγαλύτερα bitrates, περισσότερα κανάλια, κλπ..
Και πρέπει να πουλάνε και μηχανήματα.
Μόνο οι βινιλιόλαγνοι θα δίνουν 200.000€ για σύστημα πικάπ;
 


Μηνύματα
1.443
Reaction score
1.101
Δεν υπάρχει πόλεμος μεταξύ αναλογικού και ψηφιακού τρόπου αποθήκευσης κι αναπαραγωγής της μουσικής. Υπάρχει μόνο η εξέλιξη. Αυτή οδηγεί στον αφανισμό του παλιού και στην ανάδειξη του νέου. Μέσα στον απαιτούμενο χρόνο για την ολοκλήρωση της διαδικασίας, υπάρχει η περίοδος της συνύπαρξης. Αυτή και διανύουμε σήμερα. Και οι μηχανικοί, στο μεταξύ, δουλεύουν αθόρυβα. Η πόλωση (φανατική υποστήριξη του ενός ή του άλλου), σαν πρακτική, αφορά μόνο τους έχοντες εμπορικά συμφέροντα. Ο "φανατισμός" και οι "συγκρούσεις" των υπολοίπων είναι εκ του μη όντος και για το τίποτα. Οι μουσικόφιλοι, με γνώση περί του αντικειμένου, γνωρίζουν τα προβλήματα του "παλαιού" (περιορισμένο συχνοτικό και δυναμικό εύρος, προεμφάσεις και αποεμφάσεις, μεγάλος αποθηκευτικός χώρος, ευπάθεια υλικού, μηχανικοί και ηλεκτρικοί θόρυβοι, κλπ) αλλά και τα προβλήματα του "νέου" (ασυμβατότητα προς τα εμπρός, έλλειψη ενός αξιόπιστου "πρωτοτύπου", οι αλλοιώσεις "χρονισμού" κι"αρχειοθέτησης", "ψηφιακός" θόρυβος, κλπ) κι απολαμβάνουν τη μουσική που αγαπούν με όποιο μέσο διαθέτουν, περιμένοντας την ολοκλήρωση της διαδικασίας που προείπα. Και θα 'ναι μακρά η αναμονή!
+1000000
Σε μια παραγραφο ολη η αληθεια και οι απαντησεις για καθε νορμαλ μουσικοφιλο. Προτεινω να γινει sticky . Παω να ακουσω ενα αλπμπουμ...ολοκληρο🙂
 

ika

News
Μηνύματα
13.747
Reaction score
12.818
.....
Μόνο οι βινιλιόλαγνοι θα δίνουν 200.000€ για σύστημα πικάπ;
Ο "πραγματικός" βινυλιολάγνος μήπως δεν καίγεται για πικάπ των 200.000€, αλλά για μεγάλη δισκοθήκη;

Όποιος δίνει 200Κ για πικάπ + ανάλογα ποσά για ηχεία και ενισχυτικά, έχει μεγάλη οικονομική άνεση προφανώς και παίζει να τ' αγοράζει για το θεαθήναι. Κάτι αντίστοιχο του να δίνεις 10.000€ για μηχανικό ρολόι, που εξ ορισμού χάνει σε σχέση με ένα quartz των 100€, αλλά έχει άλλο prestige
 

christos77

Master of Diffusion
Μηνύματα
6.253
Reaction score
13.131
1 ταινια MASTER ρελ το ρελ :gamer: για τον αγγλοφωνο κ. Ιωαννη σανσουγι ντε κοραλ;)
2 βινυλιο μεχρι 1990-95 Οσοι πηραμε πηραμε ΤΕΛΟΣ τα ''νεα βινυλια'' πασχουν απο βαρυτατη ασθενεια λεγεται ψηφιακιτηδα να δουμε και τι θα πει ο καθ υλην αρμοδιος ΧΕΡ ΝΤΟΚΤΟΡ;)
3 ΜΕΤΑ ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ σποτιφια τινταλια κομπουζια κλπ κλπ:drinks:
Ξεχασα το SACD AYTO ΠΕΖ ΚΑΛΑ οφειλω να το ομολογησω:drinks:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.100
Reaction score
124.654
Η μαύρη τρύπα του βινυλίου δεν είναι τόσο ενδιαφέρουσα πάντως

 


Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.049
Reaction score
20.456
Αυτά όσο αφορά το τεχνικό κομμάτι. Σχετικά με το ακουστικό; στο δια ταύτα δηλαδή..
Το ακουστικό κομμάτι βρίσκεται στη βιοχημεία του εγκεφάλου σου.
 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.310
Μηνύματα
2.858.087
Members
37.892
Νεότερο μέλος
Nardo
Top