Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla και BYD)

Μηνύματα
7.098
Reaction score
5.614
Αν η τιμή του καταλήξει λογική
Όλο το ρεζουμέ εκεί είναι.
Θα κάνει 25 όταν φτάσει να κυκλοφορήσει στην Ελλάδα;
Οι παραγγελίες θα δεσμεύουν την τιμή;
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
25.031
Reaction score
45.221
Όλο το ρεζουμέ εκεί είναι.
Θα κάνει 25 όταν φτάσει να κυκλοφορήσει στην Ελλάδα;
Οι παραγγελίες θα δεσμεύουν την τιμή;
Οχι, δεν είναι εκεί όλο το ρεζουμέ γιατί οι αγορές που κάνει ο καθένας δεν βάζει ως μόνο και αποκλειστικό κριτήριο την τιμή. Κάποιος μπορεί να είναι διατεθειμένος να δώσει παραπάνω λεφτά για να πάει στη νέα τεχνολογία και που ικανοποιεί λειτουργικές και αισθητικές ανάγκες ταυτόχρονα. Ούτως ή άλλως η τιμή δεν έχει φτάσει και ούτε θα φτάσει σύντομα να είναι ο παράγοντας που θα οδηγήσει κάποιον να αγοράσει ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο έναντι ενός συμβατικού.
 

Μηνύματα
7.098
Reaction score
5.614
Στις παρουσιάσεις τονίζεται το "από 25.000", οπότε για να πάει καλά στην αγορά σίγουρα πρέπει να καλύπτει το μερίδιο των αγοραστών που περιμένουν διακαώς το ευρωπαϊκό φτηνό μικρό μοντέλο, ως απάντηση και στους κινέζους.

Η τιμή έχει φτάσει προ πολλού να είναι λόγος προτίμησης της ηλεκτρικής έκδοσης έναντι της συμβατικής.
Το eC4 που πήρα εγώ πριν δυο χρόνια ήταν 3 χιλιάρικα φτηνότερο από το αντίστοιχο συμβατικό.
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
25.031
Reaction score
45.221
Στις παρουσιάσεις τονίζεται το "από 25.000", οπότε για να πάει καλά στην αγορά σίγουρα πρέπει να καλύπτει το μερίδιο των αγοραστών που περιμένουν διακαώς το ευρωπαϊκό φτηνό μικρό μοντέλο, ως απάντηση και στους κινέζους.

Η τιμή έχει φτάσει προ πολλού να είναι λόγος προτίμησης της ηλεκτρικής έκδοσης έναντι της συμβατικής.
Το eC4 που πήρα εγώ πριν δυο χρόνια ήταν 3 χιλιάρικα φτηνότερο από το αντίστοιχο συμβατικό.
Πέρα από το eC4 πριν 2 χρόνια με επιδότηση που πήρες εσύ έχεις άλλα παραδείγματα που κάποιος βρίσκει φθηνότερο το ηλεκτρικό από το αντίστοιχο συμβατικό;
Και να υποθέσω ότι αν κυττάξω τα νούμερα πωλήσεων θα βρω να πουλήθηκαν περισσότερα eC4 από C4 αφού ήταν φθηνότερο;

Εδιτ: Εριξα μια ματιά από περιέργεια για το 2022, 400 περίπου C4, λιγότερα από 40 eC4. Μάλλον οι αγοραστές δεν κυττάνε μόνο την τιμή και κάποιοι προβάλουν τις δικές τους προτιμήσεις στο σύνολο της αγοράς :rolleyes:
 
Last edited:

Μηνύματα
7.098
Reaction score
5.614
Έχει υπάρξει έγραψα αυτό που είπες, ηλεκτρικό να είναι φτηνότερο από το συμβατικό.
Αυτό δεν σημαίνει ότι παντού και πάντα συμβαίνει αυτό ή ότι είναι ο κανόνας.
Ότι δεν είχαν πωλήσεις οι ηλεκτρικές εκδόσεις όσο πάμε πίσω στον χρόνο, ήταν για άλλους λόγους, ελλιπούς ενημέρωσης, φοβίας κτλ.
Πάντα πρώτο και κύριο είναι η τιμή, και κατ' επέκταση ο λόγος τιμής προς απόδοση, απόδειξη οι πωλήσεις των Tesla πώς εκτοξεύονται με κάθε μείωση τιμής.

Στα μικρά, που συνήθως είναι και δεύτερα, ακόμη περισσότερο παίζει ρόλο η τιμή.
Κι όταν δεν είναι δεύτερα, αλλά πρώτα, πάλι παίζει κυρίαρχο ρόλο η τιμή, αφού είναι η μοναδική ελπίδα του αγοραστή για πιο προσιτό όχημα σε σύγκριση με τα μεγαλύτερα-ακριβότερα.

Δεν αντιλέγω ότι υπάρχουν και premium μικρά, και αντίστοιχο κοινό, που δεν τους νοιάζει η τιμή, ή δεν τους νοιάζει τόσο.
Είχαμε παράδειγμα το Honda e, που ήταν premium, πρωτοποριακό, σε πολλούς άρεσε, αλλά σχεδόν κανείς δεν το αγόρασε, μέχρι που καταργήθηκε κιόλας.
 


Μηνύματα
988
Reaction score
1.030
1.450 κιλά !!!!! Με ρόδες από μεγάλο πατίνι!!!! Επικίνδυνο! Για να σταματήσει θα βγάζεις πόδι. Πραγματική αυτονομία 250 χλ. Και θα είστε χαρούμενοι με 25 χιλιάρικα τιμή. Χωρίς επιδότηση στα 33.000. Δίχως κανένα εξτρά από ότι βλέπω! Τα χρεώνει όλα στο configuration. Μόνο για πόλη! Έχουμε ξεφύγει λίγο !!!! Μετά λέτε γιατί πάτωσαν τα ηλεκτρικά!!
 
Last edited:

Μηνύματα
7.098
Reaction score
5.614
Οχι, δεν έγραψες αυτό που λες τώρα.
Σωστά, εσύ εννοούσες ότι για να πάρει κανείς ηλεκτρικό, πρέπει να το θέλει ούτως ή άλλως, δεν είναι η τιμή αυτή καθαυτή που θα τον παρακινήσει να προβεί σε αγορά.

Συμφωνώ σε αυτό.
Κι εγώ για ηλεκτρικό πρωτοπήγα στην αντιπροσωπεία.
Βέβαια αν έβλεπα ότι βγαίνει ακριβότερο το ηλεκτρικό, θα ήταν εμπόδιο. Θα με έκανε να αλλάξω γνώμη ή να περιμένω.
Ότι έβγαινε φτηνότερο, το έκανε no brainer.
Οπότε, τουλάχιστον στην περίπτωσή μου, η τιμή ήταν ο καθοριστικός παράγοντας που έκανα παραγγελία επιτόπου.
 

Μηνύματα
7.744
Reaction score
2.215
Αν κάποιος κάνει αρκετά χιλιόμετρα σε ετήσια βάση, τότε η ίδια ή και ακριβότερη τιμή ηλεκτρικού μπορεί να είναι αδιάφορη, αν είναι να γλυτώσει σημαντικό ποσό από τις βενζίνες.

Αλλά η τιμή παίζει πάντα ρόλο, ειδικά σε μαζικής παραγωγής οχήματα που απευθύνονται στις μάζες και όχι σε λίγους.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.221
Reaction score
143.828
Θα κάνει 25 όταν φτάσει να κυκλοφορήσει στην Ελλάδα;
Κοντός ψαλμός αλληλούια.

Κάτσε να βγάλουν τιμή στις διάφορες εκδόσεις εξοπλισμού, και το συζητάμε.

Το ερώτημα που θα έχει να απαντήσει ο επίδοξος αγοραστής, είναι εάν θα προτιμήσει το μικρότερης μπαταρίας ρενό, σε σχέση με την πλατφόρμα του iD.3, εάν έχουν μικρή διαφορά τιμής.

Στην πράξη, το iD.3 με την 58-αρα και με συντελεστή αεροδυναμικής 2,6 για ένα απλό ταξιδακι Θεσσαλονίκη - Πρέβεζα, χρειάζεται να κάνει μια μικρή στάση Βέροια (5-10') και μια μικρή στάση Γιάννενα (10').

Από Βέροια προς Γιάννενα, με χαμηλές ταχύτητες κίνησης (έως 110) το id.3 θα φάει το 60% της μπαταρίας του.

Ξεκινώντας από Βέροια με 75%, θα φτάσει Γιάννενα με 15%.

Το Ρενό με τη 40-αρα δεν τη βγάζει την διαδρομή, θα μείνει στην ανηφόρα του Μετσόβου.

Το Ρενό με την 52-αρα, θα χρειαστεί (με χαμηλές ταχύτητες πάντα) λίγο πάνω από 80% της μπαταρίας για Βέροια Γιάννενα, κι αυτό εάν είναι εξοπλισμένο με αντλία θερμότητας, και όχι σε ακραίες θερμοκρασίες.

Αυτό σημαίνει πολύ μεγάλους χρόνους φόρτισης, τόσο στη Βέροια, όσο και στα Γιάννενα.

Είναι μικρή η "50"-αρα, οριακή η 60-αρα και ιδανική η 80-αρα για ταξίδια.
 

Μηνύματα
988
Reaction score
1.030
Renault staggers several functions according to the motorisation. For example, the 70 kW model comes ex works without a DC charging function and only with a unidirectional AC onboard charger. This variant is therefore not capable of fast charging or feeding electricity back into the grid in a V2G function.
 

Μηνύματα
7.098
Reaction score
5.614
Καθόλου DC;!
Καλά πάμε.

Εντάξει, είπαμε πόλης, αλλά να μην έχεις καθόλου δυνατότητα DC, είναι σπάσιμο @@.
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.221
Reaction score
143.828
Καθόλου DC;!
Καλά πάμε.

Εντάξει, είπαμε πόλης, αλλά να μην έχεις καθόλου δυνατότητα DC, είναι σπάσιμο @@.
Άμα παίρνει 11 kW AC, καλά είναι για πόλη, δε χρειάζεται DC.
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
25.031
Reaction score
45.221
Οποιος θα εξετάζει αυτό το αυτοκίνητο με κριτήριο την αυτονομία σε ταξίδια και τη γρήγορη φόρτιση κάτι κάνει πολύ λάθος κατά τη γνώμη μου.
 

Μηνύματα
7.098
Reaction score
5.614
Δεν υπάρχει περίπτωση να μη χρειαστεί να φορτίσεις γρήγορα, όσο και συνεπής και προετοιμασμένος να είσαι.

Και να βρεθείς σε φορτιστές και αναγκαστικά να πιάσεις το AC, μεγάλη ήττα.
 

Μηνύματα
988
Reaction score
1.030
Οποιος θα εξετάζει αυτό το αυτοκίνητο με κριτήριο την αυτονομία σε ταξίδια και τη γρήγορη φόρτιση κάτι κάνει πολύ λάθος κατά τη γνώμη μου.
Λάθος, εδώ πας , βλέπεις 2 ταινίες καπάκι και αυτό ακόμη θα φορτίζει! Άσε που θα καταλάβουν ότι λείπεις και θα σου φάνε το καλώδιο! Σπάσιμο απίστευτο!!!! Οπότε ετοιμάστε συν 5000 για μεγαλύτερη μπαταρία.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.221
Reaction score
143.828
Δεν υπάρχει περίπτωση να μη χρειαστεί να φορτίσεις γρήγορα, όσο και συνεπής και προετοιμασμένος να είσαι.
Μέσα στην πόλη, δε χρειάστηκα ποτέ DC.

Έχω συμπληρώσει 75.000 χλμ με το iD.3 και 31.000 χλμ με το Τέσλα.

Δε χρειάζεται εντός πόλης λέμε. Νέβερ.

Τιδεγκαταλαβαίνς.
Λάθος, εδώ πας , βλέπεις 2 ταινίες καπάκι και αυτό ακόμη θα φορτίζει! Άσε που θα καταλάβουν ότι λείπεις και θα σου φάνε το καλώδιο! Σπάσιμο απίστευτο!!!! Οπότε ετοιμάστε συν 5000 για μεγαλύτερη μπαταρία.
Άσε μας παιδάκι μου..😁🤪😜
 

Μηνύματα
7.098
Reaction score
5.614
Εγώ αρκετές φορές χρειάστηκα DC, που έτυχε να είμαι άδειος και έπρεπε να πάω κάπου.

Και όταν είμαι σε φορτιστές σε τίποτα supermarket, τον DC φυσικά θα επιλέξω. Το AC δεν έχει νόημα καν. Πάω και σπίτι μου.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.882
Reaction score
32.851
Το R5 είναι πανέμορφο στα μάτια μου. Με ωραία χρώματα (εκτός το πράσινο), και με φανταστικό εσωτερικό, το οποίο έρχεται και σε 120 χρωματικούς συνδιασμούς.

Έχει αντλία θερμότητας ως standard σε όλα τα μοντέλα. Αυτό σημαίνει πως κατά 99% έχει και active cooling system στην μπαταρία υψηλής τάσης. Τεράστιο πλεονέκτημα. Έχει brake by wire που είναι ο τέλειος συνδυασμός για regen. Έχει σύστημα ανάρτησης που βρίσκεις στο c-segment. Έτσι λένε τουλάχιστον οι δημοσιογράφοι. Από ότι καταλαβαίνω έχει V2L standard σε όλα τα μοντέλα, και V2G στα μεγαλύτερα ή κατά παραγγελία. Έχει standard δύο οθόνες σε κάθε έκδοση, με την βασική να έχει 7” αντί για 10". Τα άλλα έχουν 10" + 10". Έχει ηχομόνωση ακόμα και στο παρμπρίζ. Την βασική έκδοση δεν την περιμένω κάτω από 28.000€ (προ επιδότησης) στην Ελλάδα, αν δει κανείς τι γίνεται και στα υπόλοιπα μοντέλα της εταιρείας σε σχέση με την Γαλλία. Επίσης δεν είμαι καθόλου βέβαιος πως θα έρθει η βασική έκδοση στην Ελλάδα. Το Megane e-Tech 40kW ας πούμε δεν έρχεται. Φέρνουν μόνο την 60kW με αντλία, ενώ υπάρχουν και χωρίς αντλία. Ίσως γίνει το ίδιο και με το R5, και δούμε μόνο τα μεγαλύτερα μοντέλα. Την τιμή με την 52αρα μπαταρία θα την μάθουμε κατά Σεπτέμβριο που θα αρχίσουν οι πωλήσεις στη Γαλλία.

Τώρα όσο αφορά το μικρό που δεν έχει DC (μένει να το δούμε αυτό καθώς άλλος σε video λέει πως το μοτέρ είναι ίδιο σε όλα τα μοντέλα και ο περιορισμός γίνεται με software). Καλό θα ήταν να είχε βέβαια, αλλά με 40kW μπαταρία δεν πας πουθενά εκτός πόλης. Οπότε τριφασικό 11kW είναι μια χαρά. Εξαρτάται που μένεις, τι χρήση θα κάνεις κλπ. Η καθημερινή χρήση μέσα στην πόλη δεν υπερβαίνει τα 50χλμ. Υπάρχουν δεδομένα για αυτά, και προφανώς τα έχουν λάβει υπόψη.

Με τα μέχρι τώρα δεδομένα, pick your poison. R5 με αντλία και ενεργό σύστημα ελέγχου θερμοκρασίας της μπαταρίας χωρίς DC, ή e:C3 με DC αλλά χωρίς αντλία και ενεργό σύστημα ελέγχου; Ίδια τιμή θα έχουν στην Ελλάδα.

Επίσης, το R5 ΔΕΝ είναι όχημα για ταξίδια. Λίγο έξω από το νόμο θα πας και μέχρι εκεί. Είναι εντελώς άστοχη και χωρίς λόγο αυτή η κουβέντα. Θα πει τώρα κάποιος ότι με τα ίδια παίρνεις θερμικό που κάνει ταξίδια. Διαφορετικοί πελάτες. Ο ένας θέλει ταξίδια, ο άλλος ηλεκτρικό. Απλά πράγματα.
 
Last edited:


Staff online

Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.849
Μηνύματα
3.030.645
Members
38.508
Νεότερο μέλος
Ioanniss
Top